Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Bekijk resultaten poll: Wie is de ultieme film-slechterik ooit?
Saruman (Lord of the rings) 6 6.19%
Sauron (Lord of the rings) 14 14.43%
Dearth Vader (Star Wars) 16 16.49%
Kanselier/Keizer Palpatine (Star Wars) 10 10.31%
Voldemort (Harry Potter) 24 24.74%
Ra (Stargate) (de film dus.. niet de serie) 8 8.25%
Dr Evil (Austin Powers) 20 20.62%
Anders namelijk... 20 20.62%
Ik vink graag dingen aan 24 24.74%
Ik vink heel graag dingen aan 38 39.18%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 97. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2005, 23:00
MB
Avatar van MB
MB is offline
Kom op, daar is toch gewoon geen twijfel over mogelijk... Dat is natuurlijk Ursula, uit de Kleine Zeemeermin!

__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2005, 23:05
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-07-2005 @ 23:32 :
Maar ja, hij was extreem-rechts, dat vind je misschien wel leuk..
-1 troll...
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 23:21
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
Ludo Sanders moeuwhahahahahha
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 23:34
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 04-07-2005 @ 00:00 :
Kom op, daar is toch gewoon geen twijfel over mogelijk... Dat is natuurlijk Ursula, uit de Kleine Zeemeermin!

[afbeelding]
Ik vind haar zo geweldig. Disney heeft leuke slechteriken.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 23:52
Verwijderd
Orochimaru uit Naruto natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 00:10
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-07-2005 @ 23:32 :
Dolf was juist een ultieme slechterik. Een Adolf Hitler-look-a-like, die iedereen die tegen hem was liet oppakken en gevangen zette. Ook wilde hij alle ratten en muizen uitroeien, omdat hij die hatte. Doet je dat niet ergens aan denken? Hij heeft Alfred gevangen gezet toen hij aan de macht was.

Maar ja, hij was extreem-rechts, dat vind je misschien wel leuk..
Dan heb jij niet alle series gezien. Toen Alfred klein was kende hij Dolf al. Dolf was een bastaardvogel en als gevolg daarvan had hij een afwijking, zijn snavel was namelijk niet zwart maar oranje (dacht ik) En hij gebruikte schoensmeer om zijn snavel te verven, maar toen Dolf en Alfred een keer zaten opgesloten in de put werd het duidelijk dat Dolf eigenlijk iets had te verbergen.

En dan krijg je een heleboel tussenafleveringen, maar het wordt wel duidelijk dat de Koning van groot waterland een belastingfreak was. Hij laat iedereen te veel betalen, het volk komt dan onder leiding van Dolf in opstand en eist een opheffing van de monarchie. Men verkiest Dolf als Premier. En Dolf leidt de kraaienpartij. Overigens wel vaag dat hij een kraaienpartij opricht als je tal van verschillende beesten in dat land hebt, waaronder reptielen en zoogdieren.

Maar wel grappig dat jij ratten en muizen blijkbaar ergens mee vergelijkt, had ik nou niet van jou gedacht.

Troll nog wat verder don guan wannabee.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 00:44
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-07-2005 @ 00:52 :
Orochimaru uit Naruto natuurlijk
*gebruikt google om achter te komen wie dat is *

Die ziet er stoer uit.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 01:03
Evil creature
Avatar van Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Juice schreef op 02-07-2005 @ 14:08 :
Naar het wereldberoemde Waterschapsheuvel/Watership Down referen als 'iets met waterheuvel dacht ik' is beneden alle peil.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 01:10
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 04-07-2005 @ 01:10 :
Dan heb jij niet alle series gezien. Toen Alfred klein was kende hij Dolf al. Dolf was een bastaardvogel en als gevolg daarvan had hij een afwijking, zijn snavel was namelijk niet zwart maar oranje (dacht ik) En hij gebruikte schoensmeer om zijn snavel te verven, maar toen Dolf en Alfred een keer zaten opgesloten in de put werd het duidelijk dat Dolf eigenlijk iets had te verbergen.
Ja, hij was de zoon van een kraai en een merel. Dolf's ouders verschijnen in de eerste aflevering al, ingesprek met Alfred's vader Johan Kwak. Dolf's vader maakt al gelijk de discriminerende opmerking over Johan's eieren: "Watervogels zijn geen echte vogels." Dolf heeft blijkbaar een aardje naar zijn vaartje.

Citaat:
En dan krijg je een heleboel tussenafleveringen, maar het wordt wel duidelijk dat de Koning van groot waterland een belastingfreak was. Hij laat iedereen te veel betalen, het volk komt dan onder leiding van Dolf in opstand en eist een opheffing van de monarchie. Men verkiest Dolf als Premier. En Dolf leidt de kraaienpartij.
Typisch dat je de koning de schuld geeft van de staatsgreep van Dolf. Inderdaad staat de koning ergens symbool voor, maar volgens mij staat hij voor Groot-Brittannië en Frankrijk, die te laat hebben ingegrepen om Hitler te stoppen. Overigens verkiest het volk Dolf niet als premier. Typisch dat jij dat er weer van maakt. Dolf pleegt een staatsgreep. Eerst neemt hij de vertrouwelingen van de koning één voor één met geweld gevangen en vervolgens dwingt hij de koning het land te verlaten.

Citaat:
Maar wel grappig dat jij ratten en muizen blijkbaar ergens mee vergelijkt, had ik nou niet van jou gedacht.
Insinueer maar niks. Dolf krijgt door een muis een stuk kaas naar zijn snavel gesmeten tijdens een diner met zijn officieren. Als hij de kaas probeert weg te vegen, veegt hij het schoensmeer op z'n snavel mee en daardoor wordt zijn gele snavel zichtbaar. Dolf roept daarna letterlijk dat hij alle muizen en ratten uitgeroeid wil hebben. En ja, in die context trek je al gauw de vergelijking met de systematische uitroeing van een bepaald volk.

Citaat:
Troll nog wat verder don guan wannabee.
Ik borduur gewoon verder op de naam die je jezelf hebt aangemeten op N&A en die je hier zelfs wil laten gelden. Als je zelfs een anti-facistische tekenfilm wil bagatelliseren, vraag je er wat mij betreft gewoon om.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 01:25
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Dolf had wel steun van een deel van de bevolking. De koning staat symbool voor niets anders als een koning die het spoor kwijt is. Dolf wordt vanaf kinds af aan systematisch genegeerd, en zijn woede komt tot uitbarsting.

Ik bagatelliseer geen tekenfilms, dat kan niet eens. Ik vond AJD altijd een coole tekenfilm, waar jij je druk om maakt...



Ik vraag me steeds meer af ofdat jij wel helemaal 100% reëel bent.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 01:35
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 04-07-2005 @ 02:25 :
Dolf had wel steun van een deel van de bevolking. De koning staat symbool voor niets anders als een koning die het spoor kwijt is.
Dat zijn we dan niet eens. Volgens mij staat de koning symbool voor Groot-Brittannië en Frankrijk, omdat hij, wanneer hij gevlucht is, tegen één van zijn overgebleven jonkheren zegt dat hij eerder in had oeten grijpen.

Citaat:
Dolf wordt vanaf kinds af aan systematisch genegeerd, en zijn woede komt tot uitbarsting.
Dolf was altijd al een pestkop en een slechte leerling, die nergens moeite voor deed. Dat hij niks bereikte was dus geheel en al aan zichzelf te danken.

Citaat:
Ik bagatelliseer geen tekenfilms, dat kan niet eens. Ik vond AJD altijd een coole tekenfilm, waar jij je druk om maakt...



Ik vraag me steeds meer af ofdat jij wel helemaal 100% reëel bent.
Jij zegt dat Dolf helemaal geen slechterik was (en dat hij Alfred niet haatte). Gezien het feit dat hij Adolf Hitler moest verbeelden, vind ik dat nogal wat.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 05:44
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
kakihara is meer de ziekste slechterik die er is


ik ga voor eric cartman
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 07:47
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 03-07-2005 @ 23:23 :
Dat was geen echte slechterik. Hij deed dingen voor geld, en het was meer een spion.
Hij werkte dan wel met zowel Alfred als Dolf samen (ligt eraan wie hem het meeste geld bood), maar zijn motieven zijn niet echt goed. Het is een van binnen verdorven onderkruipsel.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 14:38
halveschizo
Avatar van halveschizo
halveschizo is offline
Citaat:
Juice schreef op 04-07-2005 @ 08:47 :
Hij werkte dan wel met zowel Alfred als Dolf samen (ligt eraan wie hem het meeste geld bood), maar zijn motieven zijn niet echt goed. Het is een van binnen verdorven onderkruipsel.
in mijn ogen is zijn materialisme en geldlust toch echt de gezondste waarden die een mens (of kwal) kan nastreven...

verder heb ik ajd altijd een kutserie gevonden behalve die ene aflevering met aliens
__________________
gelijke rechten voor ariers die in de ZOG willen!!!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 14:49
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Wel opvallend dat Lispel een soort erecode had. Dat zou je niet achter een kwal zoeken.

Ook vond ik het grappig dat hij Alfred persé verslag uit moest brengen toen deze hem had ingehuurd, terwijl hij(alfred) eigenlijk alles al wist
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 14:54
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Darth Maul uit star-wars, die is gewoon vet
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 15:52
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Röps schreef op 30-06-2005 @ 15:26 :
Ludo Sanders.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 18:02
tss
Avatar van tss
tss is offline
Darth vader
__________________
;)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [verhaal] commandant X en ik (graag commentaar)
Verwijderd
22 07-02-2006 20:12
VWO Filosofie
Upior
79 06-06-2005 09:35
Levensbeschouwing & Filosofie vraagje aan christenen
salacia
52 16-01-2003 21:11
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De slechtheid van Zack en Tom
Verwijderd
6 07-10-2002 19:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.