Oud 09-06-2005, 21:20
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
















Ik vind die van Toccara echt té lelijk btw.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Oud 09-06-2005, 22:07
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Bah, die Ann moest er echt uit hoor. Die Lea (?) vind ik nog best cool. Dat beugelmeisje () vind ik ook best leuk hoor. Maarja, Yaya natuurlijk het gaafst.

En Toccara heeft daar idd een gare pose.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 09-06-2005, 22:22
Verwijderd
Nouhou, ik vond Leah leuk.
Oud 09-06-2005, 22:23
F.O.B.
Avatar van F.O.B.
F.O.B. is offline
Hoe heet ze ook alweer... owja, Norelle... ik vind haar zóó schattig, zo lief... Ze is gewoon zo aandoenlijk met die grote ogen van haar. Oke, nu bakt ze er niks van als model, maar dat komt nog wel.

Verder, ik vind dat Amanda waanzinnig mooie ogen heeft. Betoverend gewoon.

Eva is mooi, maar bitchy.

Toccara moet eruit, zij is dik en lelijk (sorry). Maar ik weet eigenlijk al wie er gaat winnen. Zal ik het zeggen?
__________________
Would you f*ck me? I'd f*ck me!
Oud 09-06-2005, 22:32
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
F.O.B. schreef op 09-06-2005 @ 23:23 :
Toccara moet eruit, zij is dik en lelijk (sorry). Maar ik weet eigenlijk al wie er gaat winnen. Zal ik het zeggen?
Als je het wéét, in de zin van je hebt ergens gelezen/gezien wie er gaat winnen: nee. Als je het alleen maar denkt: ga je gang.

Welke was nou die Magdalena ?
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 09-06-2005, 22:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
F.O.B. schreef op 09-06-2005 @ 23:23 :
Hoe heet ze ook alweer... owja, Norelle... ik vind haar zóó schattig, zo lief... Ze is gewoon zo aandoenlijk met die grote ogen van haar. Oke, nu bakt ze er niks van als model, maar dat komt nog wel.

Verder, ik vind dat Amanda waanzinnig mooie ogen heeft. Betoverend gewoon.

Eva is mooi, maar bitchy.

Toccara moet eruit, zij is dik en lelijk (sorry). Maar ik weet eigenlijk al wie er gaat winnen. Zal ik het zeggen?
hou het alsjeblieft voor je. De meesten die dit topic lezen willen het niet weten en je verknalt hun plezier op het moment dat je het hen toch ongevraagd vertelt.

Ik vind die ogen van Amanda idd ook erg mooi, maar wel eenzijdig. Dat wil zeggen; ze kijkt constant hetzelfde, wat ook wel gaat vervelend volgens mij.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 09-06-2005, 22:56
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Leuk dat die lucht bij iedereen anders is

Ik heb zin in de volgende week: metamorfoses!!

Dit zag ik in het filmpje "wat komt er volgende week":
Spoiler
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 09-06-2005, 23:51
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Roos schreef op 09-06-2005 @ 23:56 :
Leuk dat die lucht bij iedereen anders is

Ik heb zin in de volgende week: metamorfoses!!

Dit zag ik in het filmpje "wat komt er volgende week":
Spoiler
Ik zag het ja....dat lijkt me dus echt of heel mooi of heel lelijk!

Hopelijk gaat het niveau met de weken omhoog bij iedereen, want door zoveel slechte fotoshoots deze aflevering lijken de potentiele winnaars er opeens al bovenuit te blinken en dat is wel jammer....de strijd mist nog!

Note: Ik heb dus verder geen idee wie wint heur, dus ik zeg ook maar wat verder

Note 2: Als iemand hier de winnaar meldt mag die meteen een permanente ban krijgen
Oud 10-06-2005, 08:23
Delicate
Avatar van Delicate
Delicate is offline
YAYA
Ik vond haar serieus zo mooi, zoals ze daar stond! Echt wauw..

En ja, die Ann, wat een ongelofelijke doos. Ze kent die Eva, nou een dag of 3? En dan al :' Oh ik hou zo veel van je bladiebla' Ze moet echt der bek houden. Maar het was wel te verwachten dat ze er (nu nog) niet uit ging, omdat ze in weze wel mooier is dan die Leah..

& Ik vin die Eva echt soms wel zó'n bitch, en der foto vonnik ook niet echt optimaal. Dus ik ben benieuwd wat dat wordt..

Ik vond Tocarra wel mooi op die foto, al had ze echt een vréémde pose (maar dat moest toch van die fotograaf??). Ze heeft wel een mooi gezicht en haar lichaam is dan niet op alle punten jé van hét. Lelijk zou ik haar niet willen noemen.

Zin in volgende week, vorig jaar was dat echt hilarisch met Katie die der haar af moest en ging janken omdat ze er uit zag als een jongen. Ohh, wat heb ik toen gelachen
Oud 10-06-2005, 08:32
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Qwuartz schreef op 10-06-2005 @ 09:23 :
YAYA
Ik vond haar serieus zo mooi, zoals ze daar stond! Echt wauw..

En ja, die Ann, wat een ongelofelijke doos. Ze kent die Eva, nou een dag of 3? En dan al :' Oh ik hou zo veel van je bladiebla' Ze moet echt der bek houden. Maar het was wel te verwachten dat ze er (nu nog) niet uit ging, omdat ze in weze wel mooier is dan die Leah..

& Ik vin die Eva echt soms wel zó'n bitch, en der foto vonnik ook niet echt optimaal. Dus ik ben benieuwd wat dat wordt..

Ik vond Tocarra wel mooi op die foto, al had ze echt een vréémde pose (maar dat moest toch van die fotograaf??). Ze heeft wel een mooi gezicht en haar lichaam is dan niet op alle punten jé van hét. Lelijk zou ik haar niet willen noemen.

Zin in volgende week, vorig jaar was dat echt hilarisch met Katie die der haar af moest en ging janken omdat ze er uit zag als een jongen. Ohh, wat heb ik toen gelachen
Katie was echt een domme dooz jah "Je kleedt je als een hoer" werd nog tegen dr gezegd...net goed, dat kon dr ook nog wel bij
Oud 10-06-2005, 10:38
Verwijderd
Ik ben echt fan van Yaya
Ze is leuk en lief en aardig en zooo mooi!
Ook gaaf dat zoveel van haar foto's goed waren

Ann vind ik raar.. op het ene moment is ze een enorme bitch en zin-doordrijver en wil ze dat alles gebeurt zoals zij het wil, en het volgende moment is ze huilerig en bang.. ik vind haar wel erg mooi, maar ze doet zo stom.. wel goed van Eva dat ze niet in ging op Ann's gedram om samen een kamer te willen. En dat hele 'ik hou van je' gedoe

Ik had niet verwacht dat Magdalena er als eerste uit moest! Ze zeiden toch helemaal niet zo'n slechte dingen over haar fotoshoot. Maar dat was dan vast om het spannend te houden
En Leah er uit.. jammer, ze leek me wel een leuk meisje, maar erg speciaal was ze niet.

Ik vond Amanda nu mooier dan vorige aflevering.

Toccara vind ik niks..

Duurden die fotoshoots zo lang trouwens? Toen ze begonnen was het nog helemaal licht, en toen ze klaar waren helemaal donker..

Volgende week metamorfoses
Oud 10-06-2005, 10:54
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik vond Ann vanaf het begin al irritant dus ja !! Wel jammer dat Leah eruit moest, want ik vond er wel slechtere bij zitten eerlijk gezegd..
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 10-06-2005, 10:55
Delicate
Avatar van Delicate
Delicate is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 10-06-2005 @ 11:38 :


Duurden die fotoshoots zo lang trouwens? Toen ze begonnen was het nog helemaal licht, en toen ze klaar waren helemaal donker..

Het waren 14 meisjes, en ze hadden volgens mij allemaal nog nooit geposeerd, dus ik denk dat dat idd wel heel veel tijd kost. + ze maken heel erg veel fotos, en dan al die aanwijzingen en wisselen van model. Maar dat donker/licht viel mij ook indd op.
Oud 10-06-2005, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Qwuartz schreef op 10-06-2005 @ 11:55 :
Het waren 14 meisjes, en ze hadden volgens mij allemaal nog nooit geposeerd, dus ik denk dat dat idd wel heel veel tijd kost. + ze maken heel erg veel fotos, en dan al die aanwijzingen en wisselen van model. Maar dat donker/licht viel mij ook indd op.
jaa, is ook wel logisch, maar als je het op tv ziet lijkt het echt zo van 'knip knip knip volgende!'
Dat is wel vermoeiend dan zeg, en veel wachten
Oud 10-06-2005, 11:01
Delicate
Avatar van Delicate
Delicate is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 10-06-2005 @ 11:57 :
jaa, is ook wel logisch, maar als je het op tv ziet lijkt het echt zo van 'knip knip knip volgende!'
Dat is wel vermoeiend dan zeg, en veel wachten
\

Ja, het leven van een model he

Oh en trouwens, ligt het aan mij of is dit seizoen nog veel Amerikaanser enzo? Als in : Gillende wijven bij álles wat Tyra zegt. En sowiezo wat meer hysterische meiden... Tviel mij op.
Oud 10-06-2005, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Qwuartz schreef op 10-06-2005 @ 12:01 :
\

Ja, het leven van een model he

Oh en trouwens, ligt het aan mij of is dit seizoen nog veel Amerikaanser enzo? Als in : Gillende wijven bij álles wat Tyra zegt. En sowiezo wat meer hysterische meiden... Tviel mij op.
jaa, het is allemaal zo overdreven, die reacties.. net als dat 'i love you' gedoe van Ann..
En dat werd gezegd van te voren dat een iemand meteen na de fotoshoot zou afvallen, iedereen een beetje geschokt, dat is nog tot daar aan toe. Maar als dan die Jay's komen tijdens het eten, en het nog eens zeggen, kijken ze allemaal met open mond en geschokt gezicht, alsof ze het pas net te horen krijgen..
Oud 10-06-2005, 11:13
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Qwuartz schreef op 10-06-2005 @ 12:01 :
\

Ja, het leven van een model he

Oh en trouwens, ligt het aan mij of is dit seizoen nog veel Amerikaanser enzo? Als in : Gillende wijven bij álles wat Tyra zegt. En sowiezo wat meer hysterische meiden... Tviel mij op.
Ja, dat valt echt heeeeeel erg op .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 10-06-2005, 11:26
Olijf
Olijf is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 10-06-2005 @ 12:09 :
jaa, het is allemaal zo overdreven, die reacties.. net als dat 'i love you' gedoe van Ann..
En dat werd gezegd van te voren dat een iemand meteen na de fotoshoot zou afvallen, iedereen een beetje geschokt, dat is nog tot daar aan toe. Maar als dan die Jay's komen tijdens het eten, en het nog eens zeggen, kijken ze allemaal met open mond en geschokt gezicht, alsof ze het pas net te horen krijgen..
Dat viel mij ook op!!! Echt super dom.
Ze zeggen het al zovaak omdat blijkbaar de gemiddelde kijker erg dom is ofzo, en dan gaan ze alsnog zo verbaasd doen.
Ook dat gillen als Tyra eraan komt, ok ze is beroemd, maar dat is na 1 keer zien ook niet meer boeiend!

En wat vind ik die Ann toch verschrikkelijk! Ze klampt zich nu al vast aan iemand... Vet afhankelijk man. Hele heisa om die kamers en die Eva maakt het allemaal niet zoveel uit terwijl zij helemaal boos wordt en gaat janken. Très triest.
Oud 10-06-2005, 11:27
Verwijderd
Maar toch geweldig om naar te kijken
Oud 10-06-2005, 11:28
Olijf
Olijf is offline
Ik vind haar echt mooi:
(kopieer even een plaatje want ik heb geen idee hoe ze heet)

Oud 10-06-2005, 11:58
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Cassie<3374
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 10-06-2005, 12:26
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Olijf schreef op 10-06-2005 @ 12:28 :
Ik vind haar echt mooi:
(kopieer even een plaatje want ik heb geen idee hoe ze heet)

[afbeelding]
dat is yaya

ik vind eva het leukste (zit ook een beetje een verhaal bij steeds..) en als tweede yaya
Oud 10-06-2005, 12:30
Delicate
Avatar van Delicate
Delicate is offline
Ik vind het ook heel leuk om te kijken. Want ik vind de fotoshoots en de jurering heel leuk om te kijken. Super wat voor een kleren ze aan krijgen en altijd orginele opdrachten. In mijn ogen dan he (A) Maar ik vind die fotos' van gisteren ook heel mooi allemaal. Ik heb er natuurlijk geen verstand van maar met die achtergrond en die badpakken vond ik het wel super.
Oud 10-06-2005, 16:26
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Mensen, wees mij dankbaar
Ik heb jullie zojuist voor een mega spoiler behoed.

meartje: als je nog een keer iets wil posten, doe dat dan alsjeblieft in een spoiler!*
Maar het liefst in dit topic helemaal niet plaatsen wie er gaat winnen; ook niet in een spoiler.


*Een spoiler plaats je door [spoiler] bericht [/spoiler ] waarbij je de laatste spatie tussen de r en de ] weghaalt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.

Laatst gewijzigd op 10-06-2005 om 16:28.
Oud 10-06-2005, 17:30
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Balance schreef op 10-06-2005 @ 17:26 :
Mensen, wees mij dankbaar
Ik heb jullie zojuist voor een mega spoiler behoed.

meartje: als je nog een keer iets wil posten, doe dat dan alsjeblieft in een spoiler!*
Maar het liefst in dit topic helemaal niet plaatsen wie er gaat winnen; ook niet in een spoiler.


*Een spoiler plaats je door [spoiler] bericht [/spoiler ] waarbij je de laatste spatie tussen de r en de ] weghaalt.
Een dankje op zn American Next Top Models:

"Gil" Aaaaaaaaah I love youuu whieeeeeeej "Gil"
Oud 10-06-2005, 17:31
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 10-06-2005 @ 11:38 :

Duurden die fotoshoots zo lang trouwens? Toen ze begonnen was het nog helemaal licht, en toen ze klaar waren helemaal donker..
Misschien begonnen ze pas aan het eind van de middag

Maargoed I don't know
Oud 10-06-2005, 19:20
heavinly
heavinly is offline
Balance, zou je bij die foto's de namen erbij kunnen zetten?
Ik weet ze nog niet allemaal.

Ik vind Norelle en Yaya mooi.
En Ann vind ik niet eens fotogeniek?
Oud 10-06-2005, 21:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
heavinly schreef op 10-06-2005 @ 20:20 :
Balance, zou je bij die foto's de namen erbij kunnen zetten?
Ik weet ze nog niet allemaal.
pff, je vraag wel veel hoor
ik weet ook alle namen nog niet, maar ik kan ze natuurlijk beter opzoeken als jij.
Ik doe het morgenavond wel even, dan heb ik meer tijd dan nu.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 11-06-2005, 10:22
pino123
pino123 is offline
ik vind die yaya echt mooi, al die foto's van haar zijn echt mooi
--> like 'an Africam queen'
__________________
Jacob lovesss you
Oud 11-06-2005, 11:37
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Juh, ik vind Yaya ook de mooiste.

Die Ann was echt vreselijk met dr gejank om Eva Ik vind dr ook niet fotogeniek.

En er zit zo'n heel raar onopvallend blond meisje tussen Ze werd 'melkmeisje' werd genoemd. Die mag er van mij wel uit

En Janice is toch back Wel grappig dat ze zei dat ze haar wenkbrauwen niet meer op een bepaalde manier kon krijgen, vanwege de botox.
__________________
I'll find you.
Oud 11-06-2005, 11:45
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik vind Model Behaviour trouwens leuker. Dit overdreven Amerikaanse gedoe is walgelijk, I love you zeggen tegen iemand die je net een dag kent..
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 11-06-2005, 11:46
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Zo erg was t vorige series niet, hoor.

Wat is Model Behaviour dan?
__________________
I'll find you.
Oud 11-06-2005, 12:29
T*
Avatar van T*
T* is offline
stiekem wil ik ook gaan kijken wie er al gewonnen heeft, maar dan vind ik het minder leuk om te kijken en dan verspreek ik me waarschijnlijk tegen mijn nicht, maar volgens mij is het toch al vrij voorspelbaar wie eruit zullen gaan.. Toccara omdat ze te dik is (na heftige strijd tussen Janice en Tyra), Amanda omdat ze te oud is een kind heeft en bijna blind is, Ann omdat die op de fotos totaal geen uitstraling heeft en veel te afhankelijk is enzovoorts enzovoorts

Ik denk dat als Yaya's huid niet verbetert zij ook zeker niet gaan winnen.. maar dat vind ik wel jammer want ze is inderdaad heel mooi.. maar ja als je een contract kan winnen van een cosmeticabedrijf..
__________________
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack.. not rationality.
Oud 11-06-2005, 13:55
Olijf
Olijf is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 10-06-2005 @ 13:26 :
dat is yaya

ik vind eva het leukste (zit ook een beetje een verhaal bij steeds..) en als tweede yaya
Oja! Zij is best nog wel op de achtergrond vind ik.
Ik vind die Eva ook wel ok, maar ze komt wel erg vaak in beeld. Ze springt er ook uit, daarom heeft ze ook zeker wel een kans om bij de laatste paar te zitten.
Oud 11-06-2005, 13:56
Olijf
Olijf is offline
Citaat:
T* schreef op 11-06-2005 @ 13:29 :

Ik denk dat als Yaya's huid niet verbetert zij ook zeker niet gaan winnen.. maar dat vind ik wel jammer want ze is inderdaad heel mooi.. maar ja als je een contract kan winnen van een cosmeticabedrijf..
Ik denk dat dat niks uitmaakt.
Je kunt alles camoufleren met make-up en en al die computer programmaatjes...
Oud 11-06-2005, 15:33
Brigitte
Brigitte is offline
[QUOTE]Balance schreef op 10-06-2005 @ 17:26 :
[B]Mensen, wees mij dankbaar
Ik heb jullie zojuist voor een mega spoiler behoed.

Ik ben je dankbaar!! Ik meen t echt, want ik zou echt zoooo vreselijk balen als ik erachter zou komen wie er wint, ik durf bijna niet te kijken in dit topic.

Ik vond die foto van Toccara trouwens niet lelijk hoor, ik vind haar ook niet lelijk, ze is alleen een beetje erg hyper met dr big en beautiful gedoe.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 11-06-2005, 15:52
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
BCR schreef op 11-06-2005 @ 12:46 :
Zo erg was t vorige series niet, hoor.

Wat is Model Behaviour dan?
Model Behaviour was vorig jaar op Yorin, zelfde als ANTM maar dan in Engeland.
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 11-06-2005, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 10-06-2005 @ 17:26 :
Mensen, wees mij dankbaar
Ik heb jullie zojuist voor een mega spoiler behoed.

<333

Maar mijn zusje kan er ook wat van
Ik kom thuis, en het eerste wat ze zegt: 'ik vind ANT helemaal niks meer aan nu ik weet wie er wint!
'als je maar niks tegen mij zegt'
en wat doet zij:
Spoiler


@Heavinly: Balance heeft op de tweede pagina ofzo een link gegeven naar de yorin-site met alle modellen + namen erop
Kun je ook kijken

@SimplyABoy19: dan is het nog best lang
Oud 11-06-2005, 16:59
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
@ Pebbles

Ik ben benieuwd wat je zusje zei...maar staat de naam van de winnaar in die spoiler?
Oud 11-06-2005, 17:00
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
BCR schreef op 11-06-2005 @ 11:46 :
Zo erg was t vorige series niet, hoor.

Wat is Model Behaviour dan?
Dan gaan alle modelletjes op 1 kamer ( 12 modellen in het begin ) en dan valt er elke week er wel 1 af. Net zoals american next topmodel. Maar de modellen bij modelbehaviour moetten zelf opdrachten vinden en naar modellen bureaus gebracht. En zo af en toe maken ze gezamelijk een fotoshoot ( maar dit weet ik niet zeker * vergeten ** )
Oud 11-06-2005, 17:09
Verwijderd
Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 11-06-2005 @ 17:59 :
@ Pebbles

Ik ben benieuwd wat je zusje zei...maar staat de naam van de winnaar in die spoiler?
nee, maar wel de naam van iemand die niet wint..

argh.. ze heeft gewoon zelf niet in de gaten dat ze dingen verklapt
Oud 11-06-2005, 17:12
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Ik had effe ontspanning nodig tussen het tentamens leren door en ik las hier dat er gevraagd is of er namen bij de foto's geplaatst konden worden!

Ik heb effe dit gemaakt als "ontspanning"...want die namen ken ik ook allemaal nog niet! De 2 afvallers staan er ook nog gewoon tussen.

Alst niet duidelijk genoeg is, nujah jammer dan



Edit: foto effe veranderd...kruis door de meiskes die op mochten zouten! Zal ik elke zondag na de herhaling van de aflevering wel ff veranderen in een nieuwe post ...is wel zo overzichtelijk

Laatst gewijzigd op 11-06-2005 om 21:23.
Oud 11-06-2005, 17:17
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 11-06-2005 @ 18:12 :
Ik had effe ontspanning nodig tussen het tentamens leren door en ik las hier dat er gevraagd is of er namen bij de foto's geplaatst konden worden!

Ik heb effe dit gemaakt als "ontspanning"...want die namen ken ik ook allemaal nog niet! De 2 afvallers staan er ook nog gewoon tussen.

Alst niet duidelijk genoeg is, nujah jammer dan

[afbeelding]


Die laatste drie zijn hier duidelijk het best.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 11-06-2005, 17:21
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 11-06-2005 @ 18:09 :
nee, maar wel de naam van iemand die niet wint..

argh.. ze heeft gewoon zelf niet in de gaten dat ze dingen verklapt
Gelezen
Oud 11-06-2005, 17:52
Olijf
Olijf is offline
Ik vind dat ik nu al kan zien, als je al die foto's naast elkaar legt, welke er het meest eruit springen en welke niet!
Sommige meisjes lijken ook zo op elkaar. Die Leah, Nicole en Kristi vind ik echt een beetje gewoontjes. Wel heel erg knap hoor! Maar meer ook niet.
Oud 11-06-2005, 18:25
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Casssssssie!
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 11-06-2005, 19:52
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik vind Julie helemaal niets. Ik hou niet zo van dat "indiaanse" achtige uiterlijk.

Amanda heeft echt onwijs mooie ogen, maar kan je wel model zijn als je (bijna) blind bent? Verlies je dan je focus niet heel erg oid? Of worden je ogen niet emotieloos?

Cassie vind ik ook mooi Norelle kan in mijn ogen heel wat worden, als ze wat ouder zou zijn en die beugel eruit ging. Want die beugel verpest nu toch wel erg de vorm van haar mond. En ze straalt nu weinig pit oid uit, maar ik denk dat dat ook een beetje met haar "jonge" leeftijd te maken heeft. Ze is nog wat kinds op de 1 of andere manier.
Oud 12-06-2005, 16:49
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-06-2005 @ 19:52 :
Ik vind Julie helemaal niets. Ik hou niet zo van dat "indiaanse" achtige uiterlijk.

Amanda heeft echt onwijs mooie ogen, maar kan je wel model zijn als je (bijna) blind bent? Verlies je dan je focus niet heel erg oid? Of worden je ogen niet emotieloos?

Cassie vind ik ook mooi Norelle kan in mijn ogen heel wat worden, als ze wat ouder zou zijn en die beugel eruit ging. Want die beugel verpest nu toch wel erg de vorm van haar mond. En ze straalt nu weinig pit oid uit, maar ik denk dat dat ook een beetje met haar "jonge" leeftijd te maken heeft. Ze is nog wat kinds op de 1 of andere manier.
Waarom zit iedereen te zeiken over de beugel van Norelle?? als die beugel er strax uit is heeft ze wel mooie rechte tanden en een goed gebit. Wel beter dan nu geen beugel en later een niet kloppende bit en scheve tanden. En een beugel is tijdelijk
maar heel geweldigvind ik die amada niet. Ze heeft wel hele mooie blauwe ogen maar de ligging ervan klopt niet echt ( vind ik dan he ) en die Tyra banks heeft een beetje te grote voorhoofd = lelijk
Oud 12-06-2005, 17:05
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
het gaat er gewoon om dat die foto van haar minder was door die beugel van haar. het gaat natuurlijk ook om haar toekomst, maar met dit programma wordt er vooraal gekeken naar hoe ze 'nu' zijn. die beugel is dan een minpunt. maar tara zei ook bij de audities dat ze door moest omdat die beugel er toch wel uitgaat. en ik vind eva, yaya en dit meisje leuk:


weet niet meer hoe ze heet
__________________
a pill-popping jukebox

Laatst gewijzigd op 12-06-2005 om 17:08.
Oud 12-06-2005, 18:16
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 12-06-2005 @ 17:49 :
Waarom zit iedereen te zeiken over de beugel van Norelle?? als die beugel er strax uit is heeft ze wel mooie rechte tanden en een goed gebit. Wel beter dan nu geen beugel en later een niet kloppende bit en scheve tanden. En een beugel is tijdelijk
maar heel geweldigvind ik die amada niet. Ze heeft wel hele mooie blauwe ogen maar de ligging ervan klopt niet echt ( vind ik dan he ) en die Tyra banks heeft een beetje te grote voorhoofd = lelijk
van een beugel krijg je een beetje van die tuitlippen: dat staat onnatuurlijk. Het is dus logisch dat men daar over zeikt, want het staat niet mooi op een foto.
Dat ze straks mooie tanden heeft daar hebben we nu toch geen boodschap aan?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken kakkers help mij!!!!!
ukkie88
67 17-08-2011 07:26
Films, TV & Radio Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010]
x-spekkie-x
115 25-06-2011 19:33
Films, TV & Radio Fall season 2008
Verwijderd
99 04-03-2009 10:43
Algemene schoolzaken Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!)
Debora v Hoven
31 09-04-2008 15:19
Films, TV & Radio [enquete]
phink
41 26-02-2006 15:46
Films, TV & Radio Naar welk televisieprogramma kijk jij het liefst?
hasseltboy
65 25-01-2006 16:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46.