Oud 11-07-2005, 14:30
Verwijderd


Vier vriendinnen kennen elkaar al vanaf hun geboorte. Ondanks hun totaal verschillende karakters is er tussen de vier een hechte vriendschap gegroeid. Nu zijn ze voor het eerst een hele zomer uit elkaar. De sportieve Bridget gaat naar een voetbalkamp in Mexico. Lena gaat naar haar grootouders in Griekenland. Carmen brengt quality time door met haar vader en Tibby blijft thuis om te werken. De dag voordat ze ieder hun weg gaan, gaan ze samen winkelen. Ze kopen een broek die hun op magische wijze allemaal past, ondanks hun totaal verschillende figuren. Het lijkt wel voorbestemd. Ze besluiten om de broek te gebruiken om contact met elkaar te houden. Ze dragen hem allemaal een week en dan sturen ze de broek door naar de volgende.

'The Sisterhood of the Traveling Pants' is gebaseerd op de gelijknamige debuutroman van Ann Brashares. Het boek was zo'n succes dat er intussen al een tweede en een derde deel verschenen zijn. In Nederland is het verhaal uitgekomen onder de titel '4 vriendinnen, 1 spijkerbroek'. De vier hoofdrolspeelsters zijn (nog) geen grote filmsterren, maar Amber Tamblyn en Alexis Bledel zijn wel bekend van televisie: Tamblyn uit 'Joan of Arcadia' en Bledel uit 'Gilmore Girls'. Ook regisseur Ken Kwapis ('He Said, She Said', 'Dunston Checks In') heeft vooral televisiewerk op z'n naam staan, waaronder episodes uit 'The Larry Sanders Show', 'ER', 'Malcolm in the Middle' en 'The Bernie Mac Show'.



Weet iemand wanneer deze film in Nederland in de bioscopen komt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2005, 14:50
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
nee.
maar mn zusje had hem gedownload en ik heb hem gisteravond gezien. hij is best leuk, maar niet geweldig.
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 16:11
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
best leuke film.
maar niet echt super
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 16:48
Verwijderd
ga hem nog wel zien denk ik, maar niet in de bios ofzo..

alexis bledel is leuk

en wat een vertaling van dat boek zeg
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 17:50
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Wat een wijvenfilm/boek.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 13:10
Verwijderd
wijfenfilms/boeken zijn leuk (A)
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Liskee schreef op 12-07-2005 @ 14:10 :
wijfenfilms/boeken zijn leuk (A)
*wijven
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 13:17
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Liskee schreef op 12-07-2005 @ 14:10 :
wijfenfilms/boeken zijn leuk (A)
Ze zijn verachtelijk. Oppervlakkig geziek en nepromantiek met belachelijke dialogen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 14:53
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Nee, dan mannenfilms. Aksieeeeuhh!!11!1EEN!1

Ik moest dat boek vorig jaar lezen voor Nederlands (in het kader van eh "de onderbouw goes internationaal"?) en ook al was het best een vermakelijk boek, ik kan me niet voorstellen dat er echt een geweldig interessante film uit voorgekomen is.

Maar misschien dus wel vermakelijk.
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 17:20
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
CSN schreef op 12-07-2005 @ 15:53 :
Nee, dan mannenfilms. Aksieeeeuhh!!11!1EEN!1
Wie zegt dat ik daar van hou?
Maar het is in ieder geval een stuk beter te doen dan die meidenonzin, want aksieeeeeuh is ten minste nog wel eens vermakelijk en slaagt daarmee in de opzet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 12-07-2005 @ 18:20 :
Wie zegt dat ik daar van hou?
Maar het is in ieder geval een stuk beter te doen dan die meidenonzin, want aksieeeeeuh is ten minste nog wel eens vermakelijk en slaagt daarmee in de opzet.
en sommige mensen vinden romantische films of meidenfilms nu eenmaal leuker dan actie, en anderen vinden dat weer andersom. Meningen verschillen

Deze film hoort volgens jou bij de eerste groep, en als je er zo'n hekel aan hebt, dan mag dat, maar niet in dit topic, want dat gaat over The sisterhood of the traveling pants
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 19:51
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 12-07-2005 @ 19:04 :
en sommige mensen vinden romantische films of meidenfilms nu eenmaal leuker dan actie, en anderen vinden dat weer andersom.


Ik hou veel meer van romantische films dan van actiefilms. Maar ik heb nog nooit een meidenfilm gezien die bij romantiek in de buurt kwam.

Citaat:
Meningen verschillen


Joh.

Citaat:
Deze film hoort volgens jou bij de eerste groep, en als je er zo'n hekel aan hebt, dan mag dat, maar niet in dit topic, want dat gaat over The sisterhood of the traveling pants
Dat ís toch een meidenfilm? Corrigeer me als ik het fout heb.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 12-07-2005 @ 20:51 :


Ik hou veel meer van romantische films dan van actiefilms. Maar ik heb nog nooit een meidenfilm gezien die bij romantiek in de buurt kwam.

dat zeg ik ook niet en daar gaat het niet om. Er staat romantische OF meidenfilms, niet romantische meidenfilms

Citaat:

Dat ís toch een meidenfilm? Corrigeer me als ik het fout heb.
Dat schijnt zo te zijn volgens jou, ik heb hem nog niet gezien. De enige reden voor mn vorige reactie was om te voorkomen dat er een hele 'meidenfilms nee actiefilms zijn beter' discussies gaan ontstaan die niets meer met de film op zich te maken hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 09:52
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Malcom in the Middle

Die ga ik wel eens kijken denk, lijkt me wel een grappige film.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 12:53
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik heb hem gezien en ik vond hem wel grappig. Alexis Bledel en Amber Tamblyn
__________________
Wark!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio The Sisterhood of the Traveling Pants
Verwijderd
29 09-09-2008 15:39
Films, TV & Radio Gilmore Girls! Nummer 15
Signy
500 19-07-2007 11:35
Films, TV & Radio Wolke fuulm.....Nah. Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je?
Dinalfos
499 08-08-2006 08:44
Films, TV & Radio Welke DVD's heb je net gekocht?
DEADLOCKED
500 21-04-2006 18:27
Films, TV & Radio Joan of Arcadia
Ieke
500 04-07-2005 17:28
Films, TV & Radio Welke film(s) die binnenkort gaat/gaan draaien wil jij zien?
Love_Fulfilled
43 07-03-2005 17:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.