Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2006, 12:40
Sympa
Avatar van Sympa
Sympa is offline
Is het veilig om dit te drinken,
er zijn verschillende sites daarover maar die spreken elkaar tegen
__________________
welles nietes welles nietes welles nietes welles nietes welles nietes welles nietes welles
Advertentie
Oud 04-08-2006, 17:14
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Voor zover ik weet is het kraanwater daar gewoon te drinken.
Oud 06-08-2006, 00:57
Neushaar
Avatar van Neushaar
Neushaar is offline
Is veilig te drinken, en ik kan het weten want ik doe het dagelijks. Het kan zijn dat het in Kopenhagen anders in, wel zit er veel kalk in dus wij filteren het meestal en zetten het dan in de koelkast. Nederlands water is lekkerder en helderer, maar net zo veilig.
__________________
I don't give a damn what you think you are entitled to.
Oud 03-09-2006, 14:52
Marloes-Nanouk
Marloes-Nanouk is offline
Gwoon drinken. Ik drink trouwens bijna overal wel water, zelfs in Rome en Frankrijk, nooit ergens last van gehad.
__________________
zing bid huil vecht lach werk bewonder
Oud 06-09-2006, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Marloes-Nanouk schreef op 03-09-2006 @ 15:52 :
Gwoon drinken. Ik drink trouwens bijna overal wel water, zelfs in Rome en Frankrijk, nooit ergens last van gehad.
Toch zijn er landen waar je het beter niet kunt doen. Denemarken hoort daar, voor zo ver ik weet, niet bij.
Oud 09-09-2006, 13:19
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
In Denemarken is niets mis met het drinkwater. Het is zelfs zeer behoorlijk van smaak.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Oud 10-09-2006, 12:53
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Precies, in Denemarken is het prima gesteld met de drinkwaterkwaliteit...
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Oud 10-09-2006, 15:38
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Beetje offtopic, maar in Parijs werd ons afgeraden om daar water te drinken. We moesten het dus altijd met gekochte dranken doen. Maar ik kan me niet herinneren dat ik dat lastig vond.

In Kroatië was het kraanwater in ons huisje ontzettend vies, met erg veel chloor. We gebruikten dat water nooit voor eten of drinken (zelfs macaroni en koffie maakten we met mineraal water), maar daar was het water wel erg goedkoop.
__________________
Oud 20-09-2006, 18:06
zweedsmeisje
Avatar van zweedsmeisje
zweedsmeisje is offline
denemarken heeft prima water
__________________
you've got no arms left! Unfortunately, you’re suffering from a mild form of being completely wrong|| I wish my grass was EMO, so it would cut itself.
Oud 21-09-2006, 21:06
Verwijderd
Ja, beter dan in Spanje, blegh.
Oud 30-09-2006, 14:51
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ben vaak in DK geweest en altijd gewoon kraanwater gedronken.. Maar ja, heb afgelopen zomer ook kraawater in Praag gedronken. Halverwege de week hoorden we dat we dat beter niet konden doen, maar ach, boeiuh, anders blijf je je t leplazerus sjouwen aan flessen bronwater!

Maar idd is het water in Kopenhagen wel veel kalkhoudender dan we gewend zijn, maar dat maakt weinig uit volgens mij..
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-10-2006, 12:18
Sympa
Avatar van Sympa
Sympa is offline
Ben inmiddels terug uit Denemarken, en nergens last van gehad met het kraanwater
__________________
welles nietes welles nietes welles nietes welles nietes welles nietes welles nietes welles
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45.