Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2004, 08:56
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-08-2004 @ 18:10 :
jij?
*gives gun* SHOOOT! DO IT DO IT

2 keer pas en ik ga er niet echt voor zitten ofzo, ik zat toevallig 2 keer achter de tv....maar tis wel aardig, zo'n vrouwenserie hjehe
Advertentie
Oud 07-08-2004, 15:13
Mara
Mara is offline
Kan iemand me even kort samenvatten wat er vorige keer is gebeurd? Was op vakantie, heb 't opgenomen maar had de vcr verkeerd ingesteld door al die haast
Oud 08-08-2004, 18:47
Gruppie
Gruppie is offline
Als ik Nathan was, had ik Dan allang met die golfstick z'n hersens ingeslagen

mooie aflevering, Jake is echt leuk! zie je niet vaak; vaders die hun kind alleen opvoeden...toch?

ik vind t wel gek dat Peyton zo snel 'verliefd' kan worden op steeds een andere gozer...

muziek+ einde op basketbalveldje was
Oud 08-08-2004, 19:04
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
mn moeder weer eens vergeten op te nemen

vallen die dingen te downloaden ofzo?
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 08-08-2004, 19:13
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
hehe die Gavin DeGraw die ging optreden

Weer eens gekeken, en ik vind het gewoon een geweldige serie, maar ik vergeet het bijna altijd te kijken...
Ik vind Peyton super
Brooke is ook leuker toch dan ik dacht
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 08-08-2004, 19:38
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
brooke is idd leuker dan ik d8.

die vader van nathan is egt een lul , moeder van nathan (deb) is echt

wie is gavin degraw? is ie bekend ofzo? (hij zat in de afl.)
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 08-08-2004, 19:56
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
ehh, jah leuk jah, al die lettertjes...
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 08-08-2004, 20:11
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Sasz schreef op 08-08-2004 @ 20:38 :
brooke is idd leuker dan ik d8.

die vader van nathan is egt een lul , moeder van nathan (deb) is echt

wie is gavin degraw? is ie bekend ofzo? (hij zat in de afl.)
Hij is toch de zanger van de titelsong?
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 08-08-2004, 20:12
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
dat d8 ik al.
thnx
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 08-08-2004, 20:14
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Sasz schreef op 08-08-2004 @ 20:56 :
ehh, jah leuk jah, al die lettertjes...
hmm, word ik nou gek, of stond hier net nog een ander bericht boven??
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 08-08-2004, 20:14
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Sasz schreef op 08-08-2004 @ 21:14 :
hmm, word ik nou gek, of stond hier net nog een ander bericht boven??
uhm dat andere bericht van jezelf?
Vond t al zo raar
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 08-08-2004, 20:16
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
nee haha, er stond iets anders tussen

allemaal lettertjes (een link naar een site). eronder stond: cute, dus wsnlk een plaatje ofzo. heel vaag dit...
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 08-08-2004, 20:20
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Sasz schreef op 08-08-2004 @ 21:16 :
nee haha, er stond iets anders tussen

allemaal lettertjes (een link naar een site). eronder stond: cute, dus wsnlk een plaatje ofzo. heel vaag dit...
hm zal ze m wel weer hebben verwijderd ofzo...

wat ik trouwens de link van die site van Peyton?
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 08-08-2004, 20:41
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
wat ik trouwens de link van die site van Peyton?
wat?
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 09-08-2004, 11:29
723
723 is offline
Citaat:
723 schreef op 14-06-2004 @ 22:50 :
Peyton's site PunkNDisorderly (heeft ook haar sketches enzo):
http://www.punkndisorderly.com/
Van page 2

Vond het weer een leuke aflevering gisteren. Gavin!
Oud 09-08-2004, 12:25
Verwijderd
aaaah neeee

ik kon het niet kijken gisteren, en ik ben het gewoon vergeten op te nemen! Vergeten! Eén van mn favo series, en ik vergeet gewoon op te nemen. Onvoorstelbaar.

Heeft iemand zin om een samenvattinkje te geven? *puppy eyes*

Of weet iemand hoe deze aflevering heet, en de hoeveelste het was, dan kan ik nog even kijken of het ergens te downloaden valt..
Oud 09-08-2004, 12:47
scala
scala is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 09-08-2004 @ 13:25 :
aaaah neeee

ik kon het niet kijken gisteren, en ik ben het gewoon vergeten op te nemen! Vergeten! Eén van mn favo series, en ik vergeet gewoon op te nemen. Onvoorstelbaar.

Heeft iemand zin om een samenvattinkje te geven? *puppy eyes*

Of weet iemand hoe deze aflevering heet, en de hoeveelste het was, dan kan ik nog even kijken of het ergens te downloaden valt..
en juist gister heb ik het wel gekeken dus vooruit

De afl heette; "You gotta go there to come back" (zie hier)

De coach staakt de trainingen, omdat ze volgens hem de reden van het spel zijn vergeten (ivm drugs vorige x) op het laatst gaan de jongens met zn allen ergens basketballen for the fun. Peyton en brooke zijn er ook. Keith nam de coach mee om dat te laten zien (vanuit de auto kijken ze)

Verder; Peyton vond het moeilijk dat Lucas en Brooke met elkaar hebben, ze probeerd het te verbergen, uiteindelijk zegt ze tegen Lucas dat ze blij voor hen is. Brooke denkt dat Peyton zich het 3e wiel a/d wagen voelt en Peyton durft de waarheid niet te zeggen en zegt dan maar dat dat idd zo is! Ondertussen laat ze haar oog wel vallen op die jongen (ook in het basketbalteam) met de baby (ik weet zn naam niet)

Er werd een open mic avond georganiseerd in Karen's Cafe, waar oa het theme liedje werd gespeeld owja en Dan neemt Nathan een weekendje mee uit, maar dat mislukt helemaal, dus Deb is teleurgesteld en dan krijgen ze ruzie waarbij Deb zegt dat als ie zichzelf niet verbeterd, hij zijn zoon niet meer kan zien. Daarop wordt Dan boos ("you can't take my son from me blabla" ) en dan zegt zij weer (lekker boeiend dit haha) "Try me"...wordt vervolgd dus!


euhh verder weet ik het niet meer, hoop dat je er iets aan hebt
Oud 09-08-2004, 13:22
Verwijderd
Citaat:
scala schreef op 09-08-2004 @ 13:47 :
en juist gister heb ik het wel gekeken dus vooruit

De afl heette; "You gotta go there to come back" (zie hier)

De coach staakt de trainingen, omdat ze volgens hem de reden van het spel zijn vergeten (ivm drugs vorige x) op het laatst gaan de jongens met zn allen ergens basketballen for the fun. Peyton en brooke zijn er ook. Keith nam de coach mee om dat te laten zien (vanuit de auto kijken ze)

Verder; Peyton vond het moeilijk dat Lucas en Brooke met elkaar hebben, ze probeerd het te verbergen, uiteindelijk zegt ze tegen Lucas dat ze blij voor hen is. Brooke denkt dat Peyton zich het 3e wiel a/d wagen voelt en Peyton durft de waarheid niet te zeggen en zegt dan maar dat dat idd zo is! Ondertussen laat ze haar oog wel vallen op die jongen (ook in het basketbalteam) met de baby (ik weet zn naam niet)

Er werd een open mic avond georganiseerd in Karen's Cafe, waar oa het theme liedje werd gespeeld owja en Dan neemt Nathan een weekendje mee uit, maar dat mislukt helemaal, dus Deb is teleurgesteld en dan krijgen ze ruzie waarbij Deb zegt dat als ie zichzelf niet verbeterd, hij zijn zoon niet meer kan zien. Daarop wordt Dan boos ("you can't take my son from me blabla" ) en dan zegt zij weer (lekker boeiend dit haha) "Try me"...wordt vervolgd dus!


euhh verder weet ik het niet meer, hoop dat je er iets aan hebt
dank je wel!

Hmm, Lucas heeft dus voor Brooke gekozen! En Peyton met Jake.. Nja, Jake is wel een leuke jongen

Is er niks gebeurd tussen Haley en Nathan?
Oud 09-08-2004, 14:27
scala
scala is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 09-08-2004 @ 14:22 :
dank je wel!

Hmm, Lucas heeft dus voor Brooke gekozen! En Peyton met Jake.. Nja, Jake is wel een leuke jongen

Is er niks gebeurd tussen Haley en Nathan?
graag gedaan

owja, inderdaad owja haley zei nog wel tegen lucas dat brooke 'makkelijk' was, lucas zei daarop iets in de trant van; met haar kan ik lachen, ze is niet zo ingewikkeld, wat is er mis met dat? (waarsch bedoelde hij ook dat peyton moeilijk deed) Jake heet die jongen dus, aha. Owja Haley en Nathan waren ook samen en hij verzekerde haar dat het niet om de seks ging..haley zei tegen lucas dat ze gelukkig was ow en deb zei weer dat nathan maar bofde met haar

dat was het echt!
Oud 09-08-2004, 15:10
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
ik heb ut gister gezien maar ik heb de eerste paar afleveringen niet gezien dus ik snap er niet zoveel van
Oud 10-08-2004, 18:45
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
waarom is er geen transcript van de aflevering die ik niet heb gezien.. (die van zondag dus...)
__________________
arachnea's hond vindt me knap :o tiktak, tikkedetaak, de krokodil zoekt Kapitein Haak.. :o :P
Oud 10-08-2004, 21:29
Aru
Avatar van Aru
Aru is offline
haha misschien ben ik 1 van de weinige mannen die het kijkt maar boeie ,..vind het ook wel een goede serie ,..alleen praat ik r niet zo onwijs veel over als sommige hier
Oud 15-08-2004, 18:50
The 1 and only
Avatar van The 1 and only
The 1 and only is offline
Ik vond 'm weer leuk, knap van Nathan dattie ermee kapt..
__________________
That's me
Oud 15-08-2004, 18:50
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
peyton is hip
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 15-08-2004, 20:43
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Ghe, vandaag voor het eerste een hele aflevering gezien.
Die Nathan is sweet

Maar Nathan en Lucas's vader zijn dus hetzelfde? En Keith is de oom van Nathan en de stiefvader van Lucas? Maar das dan toch ook de oom van Nathan?
__________________
I'll find you.
Oud 15-08-2004, 20:47
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 15-08-2004 @ 21:43 :
Maar Nathan en Lucas's vader zijn dus hetzelfde?
Ja.
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 15-08-2004 @ 21:43 :
En Keith is de oom van Nathan en de stiefvader van Lucas?
Keith is de broper van Dan, dus de oom van alletwee. Verder heeft ie ongeveer maar nog niet helemaal wat met de moeder van Lucas, dus zou je m wel ongeveer zn stiefvader kunnen noemen.
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 15-08-2004 @ 21:43 :
Maar das dan toch ook de oom van Nathan?
Eh, ja
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 15-08-2004, 21:09
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Oke, thnx Tis toch wel een beetje apart als je oom ook je "stiefvader" is? Ingewikked iig wel
__________________
I'll find you.
Oud 15-08-2004, 21:16
Chandis
Chandis is offline
Citaat:
Sasz schreef op 08-08-2004 @ 21:16 :
nee haha, er stond iets anders tussen

allemaal lettertjes (een link naar een site). eronder stond: cute, dus wsnlk een plaatje ofzo. heel vaag dit...
Ja ik weet niet, ik wilde een plaatje IMG-en maar dat lukte niet. Dus heb ik hem weer verwijderd...
Oud 15-08-2004, 22:06
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik wou het kijken vandaag, maar ik ging toch maar zwemmen kijken.
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 16-08-2004, 16:10
Verwijderd
Ik vind Peyton toch beter bij Lucas passen dan Brooke..
En Nathan gestopt met basketballen! Zou ie nog terug komen? Ik denk dat ie het best gaat missen..
Oud 16-08-2004, 16:14
JantjePietje
JantjePietje is offline
OE OE. Brooke is een lekkere brunette, maar ik denk dat haar relatie gaat sneuvelen.

Wel opvallend veel meisje/ vrouwen die ernaar kijken!
__________________
Wie niet springt, is een Jood ( citaat van Goebbel)
Oud 17-08-2004, 10:53
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 16-08-2004 @ 17:10 :
Ik vind Peyton toch beter bij Lucas passen dan Brooke..
En Nathan gestopt met basketballen! Zou ie nog terug komen? Ik denk dat ie het best gaat missen..
vind ik ook, ze zijn zo leuk bij elkaar..

Dan zal wel helemaal gek worden, maar ik denk ook eigenlijk dat hij nog wel weer gaat spelen over ene paar afleveringen
waar kan dan anders nog over zeiken
__________________
arachnea's hond vindt me knap :o tiktak, tikkedetaak, de krokodil zoekt Kapitein Haak.. :o :P
Oud 17-08-2004, 18:09
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
JantjePietje schreef op 16-08-2004 @ 17:14 :
Wel opvallend veel meisje/ vrouwen die ernaar kijken!
Hahahaha! Poepdoos..
Ik vind Lucas en Brooke trouwens best lievig samen! En juist omdat ze niet zo goed bij elkaar passen! Geef toe, Lucas en Peyton samen zou wel saai en standaard worden..
Oh, ik heb die Peyton-sait trouwens bekeken.. ligt het aan mijn comp of is die webcam gewoon een plaatje? Het zou veel koeler geweest zijn als ze het tenminste de illusie van een webcam hadden gegeven.. steeds hetzelfde filmpje ofzo..
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 17-08-2004, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Hyphen schreef op 17-08-2004 @ 19:09 :
Hahahaha! Poepdoos..
Ik vind Lucas en Brooke trouwens best lievig samen! En juist omdat ze niet zo goed bij elkaar passen! Geef toe, Lucas en Peyton samen zou wel saai en standaard worden..
Oh, ik heb die Peyton-sait trouwens bekeken.. ligt het aan mijn comp of is die webcam gewoon een plaatje? Het zou veel koeler geweest zijn als ze het tenminste de illusie van een webcam hadden gegeven.. steeds hetzelfde filmpje ofzo..
lucas en brooke zijn ook wel lief samen hoor maar ik vind Peyton gewoon beter bij hem passen.. volgens mij hebben brooke en lucas helemaal geen (of bijna geen) overeenkomsten. Ik zou dat wel jammer vinden, als ik het met mn vriendje nooit kon hebben over dingen die mij interesseerden, en hij alleen maar dingen had waar ik helemaal niks aan vind..

En die webcam doet het bij mij wel Het is steeds hetzelfde filmpje wat gedraaid wordt
Oud 17-08-2004, 18:31
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 17-08-2004 @ 19:12 :
Ik zou dat wel jammer vinden, als ik het met mn vriendje nooit kon hebben over dingen die mij interesseerden, en hij alleen maar dingen had waar ik helemaal niks aan vind..
Ja idd, dat ben ik met je eens. Maar ik denk dat Lucas allemaal dingen van Brooke gaat ontdekken, dat hij ook andere kanten van haar leert kennen, en dat ze daardoor wel met elkaar kunnen praten. Eerst leek ze immers zo'n oppervlakkige doos, nu weten we al wat meer van haar..
Maar goed, dat zou gebeuren wanneer het een perfecte serie zou zijn die speciaal op mij is afgestemd Als ik rëeel ben denk ik dat het uiteindelijk tog niet blijkt te werken tussen hen en dat Peyton er weer tussenkomt.
Ik vind deze Lucas-Brooke relatie trouwens superveel lijken op de Seth-Summer relatie van the OC!
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 17-08-2004, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Hyphen schreef op 17-08-2004 @ 19:31 :
Ja idd, dat ben ik met je eens. Maar ik denk dat Lucas allemaal dingen van Brooke gaat ontdekken, dat hij ook andere kanten van haar leert kennen, en dat ze daardoor wel met elkaar kunnen praten. Eerst leek ze immers zo'n oppervlakkige doos, nu weten we al wat meer van haar..
hmmja, dat zou best kunnen idd Ze zal ook wel meer diepgang hebben dan tot nu toe te zien is geweest.

Citaat:
Maar goed, dat zou gebeuren wanneer het een perfecte serie zou zijn die speciaal op mij is afgestemd Als ik rëeel ben denk ik dat het uiteindelijk tog niet blijkt te werken tussen hen en dat Peyton er weer tussenkomt.
en dat zou ook best kunnen ja

Citaat:
Ik vind deze Lucas-Brooke relatie trouwens superveel lijken op de Seth-Summer relatie van the OC!
jaa, er zijn idd wel overeenkomsten ja.. maar dat is wel vaker bij al die series
Oud 17-08-2004, 20:29
Verwijderd
argh! ik moet echt stoppen met teletekst lezen van te voren!

Zondag
Spoiler
Oud 18-08-2004, 12:56
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Hm.. ik zie wel allemaal zielige poppetjes..
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 18-08-2004, 13:28
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
ik ga het niet lezen, ik ga het niet lezen

ik wordt nog wel eens sterk
__________________
arachnea's hond vindt me knap :o tiktak, tikkedetaak, de krokodil zoekt Kapitein Haak.. :o :P
Oud 20-08-2004, 13:12
Verwijderd
lees echt maar niet
Oud 21-08-2004, 13:26
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
ik weet niet wat er in die andere spoiler staat, maar ik heb net gelezen over aankomende zondag

Spoiler
__________________
arachnea's hond vindt me knap :o tiktak, tikkedetaak, de krokodil zoekt Kapitein Haak.. :o :P
Oud 21-08-2004, 13:33
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
moet nog ff afl. kijken (jah ik heb egt alle series opgenomen haha)

maar ehh, ik kan die spoilers dus nog steeds niet weerstaan. damn!
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 21-08-2004, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Tinkiebell schreef op 21-08-2004 @ 14:26 :
ik weet niet wat er in die andere spoiler staat, maar ik heb net gelezen over aankomende zondag

Spoiler
hmm ja, dat staat ook in mijn spoiler.. en nog wat meer..
Oud 22-08-2004, 14:08
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
lucas en peyton komen steeds nader tot elkaar
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 22-08-2004, 18:28
Gruppie
Gruppie is offline
Ik begrijp nou nog niet wat die opa bij Karen te zoeken had, als hij hiervoor nooit naar Lucas en Karen omgekeken heeft (maar is dit ook zo?)?
Waarom belde Brooke Lucas niet meteen nadat ze had gehoord dat Peyton's vader gevonden was (en waar is die vader nu?)?
Ik begrijp weinig van het verleden van Dan (ging me een beetje snel) vind Lucas toch wel een beetje een sukkel...
Oud 22-08-2004, 18:31
jeuj
Avatar van jeuj
jeuj is offline
lucas een sukkel
Oud 22-08-2004, 18:33
Verwijderd
Peyton
Gelukkig leeft haar vader nog

Lucas en Peyton! Maar ook wel een beetje

En wat een onthullingen tijdens dat familie diner zeg!
Oud 22-08-2004, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Gruppie schreef op 22-08-2004 @ 19:28 :
Ik begrijp nou nog niet wat die opa bij Karen te zoeken had, als hij hiervoor nooit naar Lucas en Karen omgekeken heeft (maar is dit ook zo?)?
Waarom belde Brooke Lucas niet meteen nadat ze had gehoord dat Peyton's vader gevonden was (en waar is die vader nu?)?
Ik begrijp weinig van het verleden van Dan (ging me een beetje snel) vind Lucas toch wel een beetje een sukkel...
Ik denk dat die opa en Karen stiekem nog wel contact met elkaar hebben.. misschien geeft hij haar geld om voor Lucas te zorgen, aangezien Dan dat nooit gedaan heeft?

Volgens mij stond Brooke ook op het punt te bellen. Ze zei tenminste dat ze net gebeld was door iemand die zei dat Peytons vader nog leefde.

En dat met Dan vond ik ook even raar.. volgens die oma was het niet blijvend, maar deden ze alsof. Maar volgens Dan was het wel blijvend, maar te verhelpen met therapie, maar dat wilde hij eerst niet, en daarna was het te laat.. hmm ja, misschien bedoelde die oma dan op die manier niet blijvend, als in te genezen met therapie..
pff, ingewikkelde familie..

En Lucas in geen sukkel!
Hoewel hij wel een beetje ver ging met Peyton.. hij heeft Brooke als vriendinnetje.. en ze waren wel bewust van wat ze deden, volgens mij gingen ze wel opzettelijk verder dan een zoen..
Oud 22-08-2004, 19:00
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 22-08-2004 @ 19:37 :

En Lucas in geen sukkel!
Hoewel hij wel een beetje ver ging met Peyton.. hij heeft Brooke als vriendinnetje.. en ze waren wel bewust van wat ze deden, volgens mij gingen ze wel opzettelijk verder dan een zoen..
Was wel een beetje te verwachten Hij moet het gewoon uitmaken met Brooke. Ik vond ze lief en de muziek

Ik had je spoilers gelezen, omdat je het van teletekst had. Schrok me rot! Gelukkig kwam het goed.
__________________
you can't milk a cow with your hands in your pants!!
Oud 22-08-2004, 19:05
Verwijderd
Citaat:
madwoman schreef op 22-08-2004 @ 20:00 :
Was wel een beetje te verwachten Hij moet het gewoon uitmaken met Brooke. Ik vond ze lief en de muziek

Ik had je spoilers gelezen, omdat je het van teletekst had. Schrok me rot! Gelukkig kwam het goed.
ja, was ook te verwachten en ik hoop ook dat hij met peyton wat krijgt

Ik had uit die spoiler opgemaakt dat Peytons vader echt dood zou zijn.. en nog zat ik de hele tijd zo heeeel spannend te kijken, en nu was het hem niet eens! Dus gelukkig hebben ze niet al te veel verpest
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio One Tree Hill
Bananensplit
10 24-04-2009 16:25
Films, TV & Radio One tree hill !(help)
Bananensplit
4 15-04-2009 09:32
Films, TV & Radio [ Tv series ] Welke series heb je op dvd/ volg je op tv/verlanglijstje
desperadoz
45 05-01-2008 19:25
Films, TV & Radio One tree Hill
desperadoz
2 21-08-2007 01:43
De Kantine Ja ok, maar wat staat er nou eigenlijk onder jouw CTRL-V?
idontcare
500 20-10-2005 13:56
Films, TV & Radio OC ROCKS!!! (en is veel leuker dan one three hill)
Patje
11 07-07-2004 08:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37.