Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2002, 13:59
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Heyhey,
kan iemand me aub uitleggen hoe je een foto scant en hierop zet? (ik pc-dumbie zijn). Ik bedoel: er staat nergens op die f*cking scan-machine een knopje: 'SCAN' dus dat maakt het er niet makkelijker op... Thx en verplaats het maar indien nodig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2002, 14:02
deWit
deWit is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
hoort eigenlijk hier niet...
Je zegt het zelf al.. als je dat weet, post het dan gewoon op het forum waar het hoort wil je


Slot.
__________________
SNAP je het nou!?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 14:02
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Heyhey,
kan iemand me aub uitleggen hoe je een foto scant en hierop zet? (ik pc-dumbie zijn). Ik bedoel: er staat nergens op die f*cking scan-machine een knopje: 'SCAN' dus dat maakt het er niet makkelijker op... Thx en verplaats het maar indien nodig
ehm je moet wel zo'n scan programma hebben? het is niet de bedoeling dat je op de scanner 'scan' drukt ofzo
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 14:03
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
deWit schreef:


Je zegt het zelf al.. als je dat weet, post het dan gewoon op het forum waar het hoort wil je


Slot.
tsja, waar horen dit soort vragen dan wel?kantine?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 14:09
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
deWit schreef:


Je zegt het zelf al.. als je dat weet, post het dan gewoon op het forum waar het hoort wil je


Slot.
Some people...ik zou nie eens weten wààr, en daarbij: je zou beter je energie in iets anders steken dan je te zitten storen aan pietluttigheden.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 14:13
Chameleon
Chameleon is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:


Some people...ik zou nie eens weten wààr, en daarbij: je zou beter je energie in iets anders steken dan je te zitten storen aan pietluttigheden.
omg, zo moeilijk kan het toch niet zijn om dit op een van de computerfora te gooien?
__________________
** Dat je een minderwaardigheidscomplex hebt wil nog niet zeggen dat je niet dom en lelijk bent **
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 14:16
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Chameleon schreef:


omg, zo moeilijk kan het toch niet zijn om dit op een van de computerfora te gooien?
Lol was volledig vergeten dat dit zelfs maar bestond, maar waarschijnlijk komt daar zo maar 10 man op een dag en ik wil het eigenlijk zo vlug mogelijk weten
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 14:23
kandyrat
Avatar van kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:


Lol was volledig vergeten dat dit zelfs maar bestond, maar waarschijnlijk komt daar zo maar 10 man op een dag en ik wil het eigenlijk zo vlug mogelijk weten
nouja valt wel mee, meestal word er wel snel gereageerd op dit soort vragen dacht ik.. maar je moet dus een scan programma hebben zoals HP Precision Scan (??) ofzo bijvoorbeeld (of hoe heet dat programma dat ik heb.. staat niet op deze pc..)
__________________
"Gusty." iedereen praat erover! || vickii.nl || lightandmagic.nl
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 15:07
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Als je Photoshop hebt, moet je naar bestand>>importeren
Dan zie vanzelf wanneer je moet scannen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 15:12
Chameleon
Chameleon is offline
Citaat:
Vice schreef:
Als je Photoshop hebt, moet je naar bestand>>importeren
Dan zie vanzelf wanneer je moet scannen.
als ze niet weet hoe ze moet scannen, denk je dan dat ze photoshop heeft en weet hoe ze ermee om moet gaan?
__________________
** Dat je een minderwaardigheidscomplex hebt wil nog niet zeggen dat je niet dom en lelijk bent **
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 16:42
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Chameleon schreef:


als ze niet weet hoe ze moet scannen, denk je dan dat ze photoshop heeft en weet hoe ze ermee om moet gaan?
Uuumfphh ik word hier afgeschilderd als een nitwit...maja je hebt wel gelijk ik weet daar niets van, weet je wat ik vraag het wel aan iemand anders, als ik zoveel moeite vraag...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 19:45
dystopia
dystopia is offline
titel pas ik even aan en dan -> S&M
Verder zal ik vragen of dit in een FAQ kan worden opgenomen; lijkt me nuttig
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15.