Oud 12-03-2018, 20:28
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Hallo.

Gister zag ik iemand voor het laatst waar ik werk omdat ik de komende weken vrij ben en zij daarna weg is.
Leuk meisje waar ik goed mee overweg kon.
Gister kwam ze naar mij toe en deed ze nep huilen in mijn schort dus ik dacht nouja leuk. Daarna kwam ze dichter naar me toe en gaf ze 3 kussen(gewoon zoalz je op een verjaardag doet)
Had ik niet zien aankomen maar ging goed.

Ze wenste me succes met studie en ik haar met haar nieuwe baan.

Daarna heb ik een half uur staan trillen op mijn benen en denk ik constant aan die 3 kussen.

Wat zou dit kunnen zijn?
En wat kan je hieraan doen?

er gaan wel vaker mensen weg maar daar heb ik het niet bij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2018, 11:04
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
iemand?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2018, 11:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je lijkt nogal ondersteboven van die drie kussen, maar in werkelijkheid is er niks gebeurd wat heel bijzonder is, of waar je wakker van zou hoeven liggen Natuurlijk is een kus krijgen van een leuk meisje best een beetje spannend, en hoe vaker zoiets gebeurt, hoe minder spannend het wordt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-03-2018, 20:43
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Je lijkt nogal ondersteboven van die drie kussen, maar in werkelijkheid is er niks gebeurd wat heel bijzonder is, of waar je wakker van zou hoeven liggen Natuurlijk is een kus krijgen van een leuk meisje best een beetje spannend, en hoe vaker zoiets gebeurt, hoe minder spannend het wordt.
Bedankt voor je antwoord.
echter heb ik in de 21 jaar dat ik ben nooit met een ander meisje 3 kussen gegeven behalve mijn familie.
en dit zie ik ook niet zo snel gebeuren.
ik vond het al heel wat dat zij dat deed en ook heel onverwachts.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2018, 21:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hoe komt dat, denk je, dat je zo weinig contact hebt gehad met meiden op die manier? Ook geen meisjes in je vriendengroep, of buurmeisjes die je met oud en nieuw een keer drie zoenen geeft? Of zelfs een keer zoenen met een meisje bij het uitgaan?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-03-2018, 21:19
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Hoe komt dat, denk je, dat je zo weinig contact hebt gehad met meiden op die manier? Ook geen meisjes in je vriendengroep, of buurmeisjes die je met oud en nieuw een keer drie zoenen geeft? Of zelfs een keer zoenen met een meisje bij het uitgaan?
hi,
nee ik heb geen meisjes in mijn vriendengroep.
tijdens oud en nieuw ben ik altijd op vakantie dusnee ook dat nog nooit.
ik ga niet heel vaak uit maar als ik uit ga en ik ga naar een club dan durf ik er nooit op af te stappen.
sterker nog ik ben nu 21 en heb nog nooit gezoend. of uberhaubt echt vrouwelijke interactie gehad. qua aanraken ofzo.

Laatst gewijzigd op 13-03-2018 om 21:35.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2018, 13:11
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
iemand nog antwoord op mijn opmerking hierboven ^^
Met citaat reageren
Oud 14-03-2018, 13:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Heb je wel behoefte aan meer contact met meiden, of vind je het wel prima zo?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-03-2018, 13:23
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Heb je wel behoefte aan meer contact met meiden, of vind je het wel prima zo?
hi

ik heb er wel behoefte aan.
de meisjes waar ik nu op werk wel mee praat is wel leuk.
ik zou best graag een vriendin willen om leuke dingen mee te doen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2018, 12:04
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Iemand nog op mijn post hierboven^^
Met citaat reageren
Oud 15-03-2018, 12:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Bedenk eens wat je in het dagelijks leven kunt doen om meer contact te hebben met meiden. Werk je, sport je? Ga je naar school? Ben je lid van een vereniging? Waar kom jij in contact met dames, en hoe kan jij daar wat actiever in worden, zodat je ook daadwerkelijk met deze meiden praat bijvoorbeeld. Je hoeft niet gelijk "de ware" te versieren, alle contact met meiden is hierin al een goede oefening.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-03-2018, 15:35
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Bedenk eens wat je in het dagelijks leven kunt doen om meer contact te hebben met meiden. Werk je, sport je? Ga je naar school? Ben je lid van een vereniging? Waar kom jij in contact met dames, en hoe kan jij daar wat actiever in worden, zodat je ook daadwerkelijk met deze meiden praat bijvoorbeeld. Je hoeft niet gelijk "de ware" te versieren, alle contact met meiden is hierin al een goede oefening.
hi,

ja ik werk bij een restaurant waar bijna alleen maar meisjes werken. het praten gaat goed.
voorderest zitten er in mijn klas alleen maar jongens en sport ik niet.

dus eigenlijk heb ik alleen contact met meisjes op werk.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2018, 15:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zou je dat leuke meisje op het werk misschien eens mee uit kunnen vragen? Voorstellen om samen een keer wat te gaan drinken bijvoorbeeld?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-03-2018, 16:38
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Zou je dat leuke meisje op het werk misschien eens mee uit kunnen vragen? Voorstellen om samen een keer wat te gaan drinken bijvoorbeeld?
Ik zou het kunnen proberen. Ik werk omdat ik moest invallen alleen vandaag nog met haar.
Ze is alleen 28 of 29 en ik ben 21.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2018, 16:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Niet geschoten altijd mis, toch

En anders is er misschien wel een ander leuk meisje op het werk, of kan je een andere manier bedenken om wat meer meisjes te leren kennen. Via vrienden misschien, of door bij een vereniging te gaan.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-03-2018, 19:03
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Niet geschoten altijd mis, toch

En anders is er misschien wel een ander leuk meisje op het werk, of kan je een andere manier bedenken om wat meer meisjes te leren kennen. Via vrienden misschien, of door bij een vereniging te gaan.
Hi.

Ik ga het proberen. Alleen waar ik altijd ben voor ben en zij nee zegt dat ze het dan doorvertellen en het daarna vervelend wordt met werken doordat ze het aan anddre heeft verteld.
Dit heb ik namelijk al een keer gehad.
Ook ben ik bang een blauwtje te lopen
Met citaat reageren
Oud 15-03-2018, 21:56
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Niet geschoten altijd mis, toch

En anders is er misschien wel een ander leuk meisje op het werk, of kan je een andere manier bedenken om wat meer meisjes te leren kennen. Via vrienden misschien, of door bij een vereniging te gaan.
Aangezien ik geen goed moment kon vinden heb ik het niet gedaan. Ook voelde ik me weer misselijk.
Alleen dus nog kans via whatsapp
Hoop alleen dat ze me niet blokkeert op zowel whatsapp als fb

Laatst gewijzigd op 15-03-2018 om 22:06.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2018, 22:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Aangezien ik geen goed moment kon vinden heb ik het niet gedaan. Ook voelde ik me weer misselijk.
Alleen dus nog kans via whatsapp
Hoop alleen dat ze me niet blokkeert op zowel whatsapp als fb
Iemand blokkeert je toch niet zo snel op Whatsapp of Facebook wanneer jij gewoon respectvol naar haar toe blijft, en niet opdringerig wordt?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-03-2018, 23:30
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Iemand blokkeert je toch niet zo snel op Whatsapp of Facebook wanneer jij gewoon respectvol naar haar toe blijft, en niet opdringerig wordt?
Heb ik wel gehad bij een ander meisje.
Ze heeft mij gelijk verwijderd.
Ik weet nou ook niet wat ik het beste kan typen
Met citaat reageren
Oud 15-03-2018, 23:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Heb ik wel gehad bij een ander meisje.
Ze heeft mij gelijk verwijderd.
Ik weet nou ook niet wat ik het beste kan typen
Hoe verliep het gesprek met dat andere meisje?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-03-2018, 23:35
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Hoe verliep het gesprek met dat andere meisje?
Iets in de trant van.
Zou je een keer iets willen drinken.
En zij zei nee sorry

En toen was ze weg
Met citaat reageren
Oud 16-03-2018, 09:32
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Iemand nog???
Met citaat reageren
Oud 16-03-2018, 12:00
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Hoe verliep het gesprek met dat andere meisje?
ik heb inmiddels 2 berichtes gefabriceerd die ik zou kunnen sturen.

Hoi Naam, Omdat jij straks naar een nieuwe baan gaat en ik je misschien niet meer zal zien(wat ik erg jammer vindt), wil ik je wat vragen. Zou je het leuk vinden om binnenkort met mij ergens wat te gaan drinken?

Hoi naam, van alle andere mensen op het werk vind ik jou het mooiste! (meer complimenten hier). ik zou willen vragen vindt je het leuk om binnenkort met mij ergens wat te gaan drinken?

welke teskt is het beste ik denk zelf de eerste.
en wanneer zou ik dit sturen aangezien ik haar gister nog gezien heb?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2018, 14:06
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
iemand?
Citaat:
iemand nog antwoord op mijn opmerking hierboven ^^
Citaat:
Iemand nog op mijn post hierboven^^
Citaat:
Iemand nog???
Het is hier een forum, geen chat . Het kan even duren voordat je ergens reactie op hebt.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2018, 15:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ik heb inmiddels 2 berichtes gefabriceerd die ik zou kunnen sturen.

Hoi Naam, Omdat jij straks naar een nieuwe baan gaat en ik je misschien niet meer zal zien(wat ik erg jammer vindt), wil ik je wat vragen. Zou je het leuk vinden om binnenkort met mij ergens wat te gaan drinken?

Hoi naam, van alle andere mensen op het werk vind ik jou het mooiste! (meer complimenten hier). ik zou willen vragen vindt je het leuk om binnenkort met mij ergens wat te gaan drinken?

welke teskt is het beste ik denk zelf de eerste.
en wanneer zou ik dit sturen aangezien ik haar gister nog gezien heb?
Ik zou haar niet overladen met complimentjes, als ze jou niet ziet staan is dat wel heel erg veel van het goede! Ik zou het simpel houden.
"Hey, heb je zin om een keer wat te gaan drinken? Lijkt mij wel gezellig, aangezien we elkaar straks op het werk niet meer zien"

Dat kan ook nog als vriendschappelijk gezien worden, aan haar reactie merk je vanzelf wel hoeveel interesse ze heeft. Door het laagdrempelig te houden (en je liefdesverklaringen niet direct over haar uit te storten) heb je een grotere kans dat ze "ja" zegt, en staat er ook niet direct zoveel druk achter.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2018, 16:37
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Ik zou haar niet overladen met complimentjes, als ze jou niet ziet staan is dat wel heel erg veel van het goede! Ik zou het simpel houden.
"Hey, heb je zin om een keer wat te gaan drinken? Lijkt mij wel gezellig, aangezien we elkaar straks op het werk niet meer zien"

Dat kan ook nog als vriendschappelijk gezien worden, aan haar reactie merk je vanzelf wel hoeveel interesse ze heeft. Door het laagdrempelig te houden (en je liefdesverklaringen niet direct over haar uit te storten) heb je een grotere kans dat ze "ja" zegt, en staat er ook niet direct zoveel druk achter.
bedankt voor je bericht.

ik zit nu alleen nog te twijfelen of ik het vandaag moet sturen of over een weekje ofzo aangezien ik haar gister nog heb gezien.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2018, 17:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
bedankt voor je bericht.

ik zit nu alleen nog te twijfelen of ik het vandaag moet sturen of over een weekje ofzo aangezien ik haar gister nog heb gezien.
Volgende week is ook prima toch?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-03-2018, 17:42
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Volgende week is ook prima toch?
klopt
we spreken elkaar alleen nooit via whatsapp dus dan is het wel raar opzich. om dan opeens dit te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2018, 19:39
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
inmiddels een uur geleden het bericht toch maar gestuurd.

nog geen reactie.

dit wordt waarschijnlijk niks meer.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2018, 22:42
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
en nog steeds niks gehoord.
dat wordt dus niks meer.
alleen wel jammer dat ze dan niet gewoon even nee zegt.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2018, 08:23
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Inmiddels meer dan 12 uur verder en nog geen reactie. Die gaat er ook niet meer komen denk ik.
Een nee had ik wel verwacht. Of ze is het vergeten maar daar ga ik niet achterkome

Laatst gewijzigd op 17-03-2018 om 08:32.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2018, 20:31
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
topic kan denk ik wel gesloten.
ze gaat niet meer reageren dus topic heeft geen zin meer,
iedereen bedankt voor zijn advies
Met citaat reageren
Oud 17-03-2018, 23:56
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Volgende week is ook prima toch?
Weet niet of jij het topic kan sluiten maar dat mag wel.
Gister bericht gestuurd maar geen antwoord gehad. Geeneens een nee.
In ieder geval bedankt voor de hulp.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2018, 00:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Weet niet of jij het topic kan sluiten maar dat mag wel.
Gister bericht gestuurd maar geen antwoord gehad. Geeneens een nee.
In ieder geval bedankt voor de hulp.
Jammer!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-03-2018, 00:06
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Je hebt het in ieder geval geprobeerd en dat is ook al heel wat. Nu Kun je haar in ieder geval uit je hoofd proberen te zetten
Met citaat reageren
Oud 18-03-2018, 00:33
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Je hebt het in ieder geval geprobeerd en dat is ook al heel wat. Nu Kun je haar in ieder geval uit je hoofd proberen te zetten
Ga ik ook doen.
Vooral omdat ze toch anders is dan ik dacht. Het zeggen van nee sorry duurt een paar seconden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-03-2018, 00:35
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Jammer!
Ja maar helaas.
Ze is blijkbaar wel anders dan ik dacht. Ik had tenminste verwacht dat ze zou reageren maar zelfs dat niet. Geeneens een nee. Valt me van haar tegen maar het is niet ander s
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Zonder titel
Verwijderd
4 29-11-2005 10:00
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De zwarte roos
Evil creature
3 31-05-2005 14:14
Verhalen & Gedichten niet zelf geschreven, maar
Verwijderd
13 25-03-2004 23:08
Verhalen & Gedichten Wiegendood
Orchid
12 23-12-2003 14:12
Psychologie Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING]
Eend
27 24-02-2003 19:49
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54.