Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2003, 18:02
devilcat
devilcat is offline
Ik heb via een acount van iemand adners msn [ ja het moest maar..] met mijn [nu] ex vriend gechat, hij wist dus niet dat IK het was, maar hij dacht dat het zijn [vrouwelijke] klasgenoot was.

Nou , voor dit gesprek had ik een beetje ruzie met mijn ex gekregen.
En toen gin gik dus op dat acount, en toen kwam ik erachter dat hij mij bedrogen had toen ik nog met hem had.[want dat had ik hem "als klasgenootje zijnde"gevraagd]
Hij zei ook nog tegen dat "klasgenootje "[ik dus] dat ie der wel spijt van had, omdat ik wel aardig was... [ ik had 1,5 jr met hem]

nou, nu komt het,

De volgende dag spreek ik hem dus zelf nog een keer, en hij geeft weer toe dat het echt zo is , dat hij is vreemdgegaan, hij noemde mij ook nog kankerbitch in dat gesprek met zijn klasgenootje [ ik dus eigenlijk] en toen vroeg ik waarom ie dat zei, en toen zei die "ja dat zei ik omdat ze [ dat vrouwelijke klasgenootje van hem waar hij dacht tegen te praten] je haat.

later sloten we de chat af,

Toen kwam ik 2 dagen later weer 's online, en ik sprak met hem , en ineens kwam ie met een smoes om zich eruit te lullen, ja , zei die, hij had niet mij bedrogen kwam ie ineens achter , maar hij had het meisje die na mij kwam bedrogen, [ hij zei dat ie het niet meer zo goed wist ] nou hij hield telkens vol dat dat zo was, heel verwarrend natuurlijk.

en nu een week later ofzo , na veel gechat en gekloot, had ik zoeits van "laat maar met je kutsmoes ik ga wel je zegt toch niet de waarheid "
[ want , heel toevallig , telkens wanneer die die smoes vertelde volgde hij er gelijk op met "kom je nog langs?" en dat de HELE tijd, dus ik had allang door dat het een smoes was om mij naar hem terug te lokken , zoals ie dat altijd al deed eigenlijk ]

Dus ik schreef een email van "i hoef je neit meer te spreken met je smoes , je bent vreemdgegaan , ik weet het dus je kan je er niet meer uitlullen "

En nu , na die email , heeft ie weer iets nieuws, dit keer was het dit :

Hij zei tegen dat klasgenootje [ ik dus ] dat ie vreemdging omdat zij [ dat klasgenootje waar ie dacht tegen te praten maar eigenlijk was ik dat ] mij haat, dus , hij komt er nu op neer, dat het allemaal gelul was met dat vreemdgegaan en dat ie dat alleen maar zei omdat ie net ruzie met mij had en omdat zij mij haat. maar nu is het volgende, als zij mij zo haat, waarom zei HIJ dan tegen HAAR dat hij er wel spijt van had omdat ie mij zo aardig vond, dat snap ik dus niet , als je dan toch bezig bent mij aan het zwart maken omdat zij mij zo haat , hoezo zeg je dat dan weet je????


Nou , toen vroeg ik hem natuurlijk, " waarom , toen ik zelf nog met je praatte, zei je dan weer dat je vreemd was gegaan " had ie als antwoord " ja ik dacht, laat ik nou maar volhouden, anders maak ik je helemaal in de war "

En daarna , zei die , dacht ie aan me en dacht " shit wat heb ik gezegd " en toen wou die dat dus goed gaan proberen te praten met het leugentje van "ik wist niet meer wie ik bedroog jou of die ander vriendin" hij wou zich op die weg uit praten
MAAR DAT IS TOCH 1 GROTE OMWEG???

Als het vreemdgaan verhaal echt niet waar is , ga je dat toch niet nog een keer bevestigen "omdat hij met niet in de war wou maken ??"!!!
wat vinden jullie hier nou van??


Ik weet het is lang, mar het kpn nie tkorter


bedankt voor de reaply's alvast
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2003, 18:08
Verwijderd
Ik vind het een sukkel.
Hou er nou alsjeblieft een keer mee op, laat die jongen en ga op zoek naar iemand anders!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 18:11
devilcat
devilcat is offline
ik weet het ,

alleen wil ik zo graag de mening hierover

dit staat helemaal los van of ik hem nog wil of niet, want ik WIL hem niet meer

het enige wat ik wil is reacties.....
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 18:13
Verwijderd
Dat je nog met 'm praat...sigh

ow een mening: slap gelul wat ie je allemaal vertelt...doordat ie juist zoveel verschillende verhalen vertelt is het al duidelijk dat ie gewoon zit te liegen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 18:15
devilcat
devilcat is offline
Ik praat nu niet meer met hem.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 18:15
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
devilcat schreef:
ik weet het ,

alleen wil ik zo graag de mening hierover

dit staat helemaal los van of ik hem nog wil of niet, want ik WIL hem niet meer

het enige wat ik wil is reacties.....
Je bedoelt dat je bevestiging wilt dat het een sukkel is. Jammer, je bent ooit voor hem gevallen...

Ik vind het opvallend dat veel mensen hun ex zwartmaken, terwijl ze ooit iets in die persoon gezien hebben...

Maar goed, in dit geval was hij natuurlijk niet echt lekker bezig...
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 18:35
devilcat
devilcat is offline
heeft ie ook bij mij gedaan, en dan zonder reden
hij wenste me de kanker toe en dan twee seconde later "sorry" yea rigth
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 18:43
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
devilcat schreef:
heeft ie ook bij mij gedaan, en dan zonder reden
Dus moet jij t ook bij hem doen geen excuus.

Maar over het verhaal...die jongen loopt alles bij elkaar te liegen heb ik het idee...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 18:50
devilcat
devilcat is offline
Mag ik misschien zeggen dat het een klootzak is ,,,,
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 19:03
elledc
elledc is offline
Wat kinderachtig seg van jullie beiden. Je gaat toch niet met hem chatten onder een andere naam. En van zijn part is het echt wel idioot om te zitten liegen tegen dat meisje waar jij je achter verschuilde, hij wil macho doen ofzo door te zeggen dat ie vreemdging
Besteed geen aandacht meer aan hem, hij verdient het helemaal niet
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 19:36
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
devilcat schreef:
Mag ik misschien zeggen dat het een klootzak is ,,,,
Dus Ik ga toch ook niet iedereen terugpakken die ik een klootzak vind, zo blijf je bezig...

Dat soort mensen negeer ik...scheelt me een hoop van dit soort vervelende situaties
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 21:22
devilcat
devilcat is offline
Ja ik weet,
ik negeer hem ook persoonlijk.
Het blijft wel inje kop spoken.

Maar ik vraag me echt af,
als dat verhaal van hem echt waar zou zijn, dat hij niet is vreemdgegaan, WELKE IDIOOT GAAT VERTELLEN DAT IE IS VREEMDGEGAAN MAAR HET EIGENLIJK NIET IS??!!

eerst had ie het vertelt aan dat klasgenootje wat ik dus was, en later sprak ikhem weer, en toen bevestigde hij het nog met hoeveel die wat gedaan had


maar ik bedoel, als het nu blijkt dat het niet de waarheid is , damn waarom zeg je het dan?

je zegt zoiets echt alleen maar als het de waarheid is hoor...

eerst had ie 1 smoes, toen bleek dat weer niet wara te zijn nu een 2de smoes, maar dan heb ik zoiets , als die 2de smoes ECht waar zou zijn geweest, waarom zei hij dat dan niet meteen?
weer duidelijk een punt van een leugen....

Hmm..



Ik weet het wel, hij liegt, maar toch irritant dat het NET niet helemal zeker is... voor 99,9% weet ik zeker dat ie is vreemdgegaan..

Hmm, misschien gebruik ik dit forum wel om mijzelf duidelijkheid te scheppen,
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 22:08
Verwijderd
hahahahahaha jij weer
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 22:14
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
Als ik je verhaal zo lees, zou ik proberen me niet meer druk te maken om hem. Het lijkt me vrij duidelijk wat hier aan de hand is; hij spreekt zichzelf enorm tegen en met je eigen gevoel erbij (je vermoed het zelf voor 99.9%), lijkt me dat je genoeg weet.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 22:49
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Was jij ook dat meisje dat hier zo'n topic opende met een heel lang msn-gesprek over je ex-vriend die overduidelijk gewoon lekker met je wilde seksen en verder geen last van je wilde hebben? Wat dit lijkt er weer ontzettend op.

Toen kreeg je een aantal felle reacties van forumsters die bijzonder geirriteerd waren over jou en die kerel aangezien je al meer van die topics zou hebben geopend. Ik vond dat ze wat hard waren voor je waren maar heb mijn mening inmiddels bijgesteld.

Het is gewoonweg bedroevend dat jij je druk maakt over de vraag of die verhaaltjes nu wel of niet kloppen. In je vorige topic maakte je jezelf al compleet belachelijk door de manier waarop jij je letterlijk en figuurlijk laat naaien door een gozer die niet eens meer moeite doet om er allemaal een geloofwaardig verhaal van te maken. Dit topic doet er nog een schepje bovenop.

Jullie gedrag is überhaupt van bedenkelijk niveau en ik denk dat in deze zaak de term infantiel nog zelfs iets te hoog gegrepen is.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 08:02
Bendzj
Avatar van Bendzj
Bendzj is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:
Was jij ook dat meisje dat hier zo'n topic opende met een heel lang msn-gesprek over je ex-vriend die overduidelijk gewoon lekker met je wilde seksen en verder geen last van je wilde hebben? Wat dit lijkt er weer ontzettend op.

Toen kreeg je een aantal felle reacties van forumsters die bijzonder geirriteerd waren over jou en die kerel aangezien je al meer van die topics zou hebben geopend. Ik vond dat ze wat hard waren voor je waren maar heb mijn mening inmiddels bijgesteld.

Het is gewoonweg bedroevend dat jij je druk maakt over de vraag of die verhaaltjes nu wel of niet kloppen. In je vorige topic maakte je jezelf al compleet belachelijk door de manier waarop jij je letterlijk en figuurlijk laat naaien door een gozer die niet eens meer moeite doet om er allemaal een geloofwaardig verhaal van te maken. Dit topic doet er nog een schepje bovenop.

Jullie gedrag is überhaupt van bedenkelijk niveau en ik denk dat in deze zaak de term infantiel nog zelfs iets te hoog gegrepen is.
helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 08:59
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
meisje zet je dr alsjeblieft overheen!!! ik heb ook zon ex gehad, 2,5 jaar lang, op een gegeven moment ook de kanker toegewenst gekregen omdat dat het enige was wat me superpijn deed ivm mn overleden oma.. ik heb me ook nog maanden met hem bezig gehouden en me vanalles aangetrokken, oa dat zn nieuwe vriendin wel mee mocht stappen en dat soort dingen ik dacht ook dat ik nooit over m heen zou komen.... maar echt alles gaat over, geloof me!
het is kut omdat jij ook 1,5 iets met m hebt gehad..maar nu moet je gwoon denken: ik ben blij dak ervanaf ben... en ga je nou niet bezig houden met de dingen die geweest zijn en met wat ie nu allemaal uitspookt..zet je dr overheen en sta open voor nieuwe mensen ontmoeten!! je zegt dat je alleen een mening wilt.. maar het is echt overduidelijk dat je m niet kunt vergeten...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 09:44
Ellesje
Ellesje is offline
Tuurlijk geloof ik dat tweede verhaal van 'm niet...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-02-2003, 10:32
elledc
elledc is offline
Citaat:
devilcat schreef:
Ja ik weet,
ik negeer hem ook persoonlijk.
Het blijft wel inje kop spoken.

Maar ik vraag me echt af,
als dat verhaal van hem echt waar zou zijn, dat hij niet is vreemdgegaan, WELKE IDIOOT GAAT VERTELLEN DAT IE IS VREEMDGEGAAN MAAR HET EIGENLIJK NIET IS??!!

eerst had ie het vertelt aan dat klasgenootje wat ik dus was, en later sprak ikhem weer, en toen bevestigde hij het nog met hoeveel die wat gedaan had


maar ik bedoel, als het nu blijkt dat het niet de waarheid is , damn waarom zeg je het dan?

je zegt zoiets echt alleen maar als het de waarheid is hoor...

eerst had ie 1 smoes, toen bleek dat weer niet wara te zijn nu een 2de smoes, maar dan heb ik zoiets , als die 2de smoes ECht waar zou zijn geweest, waarom zei hij dat dan niet meteen?
weer duidelijk een punt van een leugen....

Hmm..



Ik weet het wel, hij liegt, maar toch irritant dat het NET niet helemal zeker is... voor 99,9% weet ik zeker dat ie is vreemdgegaan..

Hmm, misschien gebruik ik dit forum wel om mijzelf duidelijkheid te scheppen,
hou je toch es met andere dingen bezig
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 11:33
devilcat
devilcat is offline
ik ben gewoon zo benieud of er ook mensen zouden zijn die dit WEL geloven???
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 12:27
Sithan
Sithan is offline
Volgens mij wil je m gewoon terug, waarom zou je anders nog zoveel aandacht aan m besteden
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 14:32
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Volgens mij ben je niet helemaal eerlijk tegen jezelf, tenm. dat gevoel krijg k als k t lees. Als jij nix met m wil etc, waarom maak je je dan zo druk? Ik vind dattie nogal vaag lult, en ik geloof nix van wattie ammel uitkraamt, hij zegt dan dit, dan dat. Laat t gewoon rusten. Hij zegt zoveel verschillende dingen dat k me afvraag of je ooit nog achter de waarheid komt. Hij is t je iig niet waard, al die aand8. Laat m, en probeer t te vergeten. Suc6 iig
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 15:08
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef:
ik ben gewoon zo benieud of er ook mensen zouden zijn die dit WEL geloven???
Wat heb je daar aan om dat te weten....
je moet zelf weten of je iets gelooft of niet. en ik zou als ik jou was maar niks meer geloven van al die verhalen die van die kant af komen. Ga je bezig houden met belangrijke dingen ofzo


en ik vind dat als je nog een keer zo'n dom topic als dit opent dat je een ban mag krijgen, je zit hier alleen maar medelijden te kweken die je toch niet krijgt.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 15:42
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
nou ja, zal ik dan maar even precies reageren zoals jij wilt?
Ik geloof 'm niet.

zo goed?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 15:48
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Danique schreef:
Wat heb je daar aan om dat te weten....
je moet zelf weten of je iets gelooft of niet. en ik zou als ik jou was maar niks meer geloven van al die verhalen die van die kant af komen. Ga je bezig houden met belangrijke dingen ofzo


en ik vind dat als je nog een keer zo'n dom topic als dit opent dat je een ban mag krijgen, je zit hier alleen maar medelijden te kweken die je toch niet krijgt.
damn wat maakt het uit, als ik dit graag wil bespreken, dan hoef jij nog niet te antwoorden als je dat neit wilt,
alsof ik per dag 30 topics open

en ik zit geen medelijden te wekken!!
Ik wil gewoon weten wat jullie ervan vinden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2003, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Danique schreef:
Wat heb je daar aan om dat te weten....
je moet zelf weten of je iets gelooft of niet. en ik zou als ik jou was maar niks meer geloven van al die verhalen die van die kant af komen. Ga je bezig houden met belangrijke dingen ofzo
Zij vindt dit belangrijk.....

Citaat:
Danique schreef:
en ik vind dat als je nog een keer zo'n dom topic als dit opent dat je een ban mag krijgen, je zit hier alleen maar medelijden te kweken die je toch niet krijgt.
als je hier alleen bent om mensen af te zeiken ga dan weg... btw 1 : zij hoeft geen medelijden, alleen een mening... btw 2 :als je nog een keer iemand afzeikt vindt ik dat JIJ een ban op je donder moet krijgen
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 16:26
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef:
ik ben gewoon zo benieud of er ook mensen zouden zijn die dit WEL geloven???
Er bestaan inderdaad mensen die steeds weer in dat soort domme leugentjes trappen.
Maar dat doen ze ook alleen maar als ze heel erg verliefd zijn en zich afsluiten voor de waarheid. Wanneer ze dus een verhaal van iemand anders lezen of horen, zien ze duidelijk dat er iemand bedrogen wordt.
Maar bij zichzelf zien ze het niet of willen het niet zien.

Misschien dat er mensen kunnen reageren die ook zoiets als jij meegemaakt hebben ofzo?
Dan kunnen jullie er samen over praten..
Ik denk dat dat wel zin heeft. Ik snap niet waar je nu om vraagt. Je wilt bevestiging dat hij je bedrogen heeft? Die krijg je. maar wat wil je verder nog dan?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 16:27
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Grim schreef:
Zij vindt dit belangrijk.....

als je hier alleen bent om mensen af te zeiken ga dan weg... btw 1 : zij hoeft geen medelijden, alleen een mening... btw 2 :als je nog een keer iemand afzeikt vindt ik dat JIJ een ban op je donder moet krijgen
thx, je haalt de woorden uit mn mond

Ik zit serieus niet te wachten op medelijden,
Alleen een serieuse mening,
Waarschijnlijk zal iedereen zeggen dat ie het niet gelooft, Ik weet het , het klinkt misschien dom in jullie oren met mijn vragen, maar zelf ZIE ik niet meer wat waarheid is en niet, ik twijfel, terwijl als ik GOED ga nadenken ook wel weet dat het gelogen is , alleen wil ik het zeg maar "zien " dat andere mensen hetzelfde denken, dat geeft mij weer zoiets van "ja,,ik hoef echt niet te twijfelen" Ik weet niet hoe ik het moet uileggen,

maar zeg maar mensen die van buiten dit lezen die zijn niet meer zo gebrainwashed zoals mij [ door mijn ex] daarom vraag ik het jullie, of andere mensen op school ofzo,

Ik weet ik moet me er niet zo mee bezig houden, maar het lijkt wel alsof dat onbewust gebeurd, komt ok waarschijnlijk omdat ik zoalng met hem heb gehad, en ik eigenlijk telkens zoiets heb van "godver ikwil gewoon me nu ff concentreren op het feit dat ie is vreemdgegaan " maar dat kan ik dus moeielijk als er ngo steeds die onzekerheid is, en DAAROM vraag ik het andere mensen die misschien meer ervaring hebben in dit soort dingen

iig bedankt voor de mensen die reageren,
Ik ben niet zielig, als mensen dat denken.
Ik krijg genoeg aandacht thuis, ik wil het alleen voor mijzelf duidelijker maken als andere mensen ook zeggen dat het bullshit is , meer vraag ik echt niet.

-XxX-
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 16:30
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Er bestaan inderdaad mensen die steeds weer in dat soort domme leugentjes trappen.
Maar dat doen ze ook alleen maar als ze heel erg verliefd zijn en zich afsluiten voor de waarheid. Wanneer ze dus een verhaal van iemand anders lezen of horen, zien ze duidelijk dat er iemand bedrogen wordt.
Maar bij zichzelf zien ze het niet of willen het niet zien.

Misschien dat er mensen kunnen reageren die ook zoiets als jij meegemaakt hebben ofzo?
Dan kunnen jullie er samen over praten..
Ik denk dat dat wel zin heeft. Ik snap niet waar je nu om vraagt. Je wilt bevestiging dat hij je bedrogen heeft? Die krijg je. maar wat wil je verder nog dan?
Ik weet niet , misschien heb ik wel een irritante tick ofzo dat ik dingen maar niet wil geloven, als jij nu tegen mij zegt dat hij me heeft bedrogen blijf ik toch boos omdat ik het toch niet zeker weet, god damned......Eigenlijk , klinkt raar, maar wil ik gewoon het zelf GEZIEN hebben, ....
het is niet zo dat ik het niet wil geloven, ik wil het wel geloven, maar het lukt me niet ..
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 16:30
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Dat je nog überhaupt over die jongen DENKT. Volgens mij is er iets bij jou ingebrand van hem en je hebt daar nog steeds last van, of niet?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 16:39
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef:
Ik weet niet , misschien heb ik wel een irritante tick ofzo dat ik dingen maar niet wil geloven, als jij nu tegen mij zegt dat hij me heeft bedrogen blijf ik toch boos omdat ik het toch niet zeker weet, god damned......Eigenlijk , klinkt raar, maar wil ik gewoon het zelf GEZIEN hebben, ....
het is niet zo dat ik het niet wil geloven, ik wil het wel geloven, maar het lukt me niet ..
jamaar.....dat komt dus gewoon omdat je je niet waardeloos en gebruikt wilt voelen. Je wilt het idee hebben dat hij iig eerst wel gek op je was. Je wilt niet dat hij geen respect voor je heeft. Het liefst zou je willen dat dit allemaal een stomme droom is en dat je naast hem ligt als je wakker wordt en dat alles goed is.

Maarrrr nu moet je eens ff heel hard voor jezelf zijn en op zoek gaan naar iemand anders. Hoe meer je achter hem aanloopt, en dat soort rare dingen uithaalt als op een andere msn met hem praten, etc...hoe minder respect hij voor je heeft.
Probeer iets uit te stralen van "ik hoef jou niet meer".
Probeer jezelf een goed gevoel te geven door hem compleet te negeren. Ga nieuwe kleren kopen, make-up, cd's, verf je haar of neem een ander kapsel, weetikveel.
Ga iets nieuws doen, op 1 of andere sport ofzo.
Ga lekker veel uit, met vriendinnen, maak veel lol met hen, zoen desnoods zomaar een paar jongens voor een avondje.

En dan komt het moeilijkste: als hij dan toch ineens weer naar je toe komt met 1 of ander stom verhaal, negeer je hem, je zegt gewoon "dag (naam)" en gaat weer verder waar je mee bezig was.

Dan ben je pas goed bezig en kun je daarna trots op jezelf zijn!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 16:45
devilcat
devilcat is offline
dat doe ik nu ook,
Hij kwam daarnet op msn met "alles goed"?
zeg ik " ik hoef je niet bedrieger, lazer op "
en toen zei hij "ok laterz"


ok ik moet ophouden met denken dat ie niet is vreemdgegaan.
Dan zou ik wel errug dom zijn,
dit soort geintjes heeft ie me wel is vaker geflikt, en achteraf, niks klopte van zijn praatjes


Bednakt voor de reply's !
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 10:25
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
ja oke hij is fout, dat staat wel vast, maar ik vin dhet echt dom en laag hoe jij zo stiekem op andermans account gaat. Dat is echt zielig na mijn mening
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 17:12
devilcat
devilcat is offline
ben er tenminste wel achter gekomen,
ja , op een gegeven moment moet je dat soort keuzes wel maken.
Er zijn toch ook mensen die bijvoorbeeld hun partner gaan volgens omdat ze argwaan hebben, kan je ook denken dat dat zielig is , maar je krijgt tenminste wel antwoord op je vraag die je van je vriend[in] niet krijgt.

Verder heb ik niks met dat account gedaan, alleen maar die ene avond zodat ik mijn ex sprak.

That's it
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 17:51
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
waarom zoveel negatieve reacties naar devilcat toe?
sorry hoor, maar ik vind haar reactie normaal, als je te weten komt dat je vriend na anderhalf jaar je bedriegt, dat is volgens mij heel hard...

enfin, sterkte meid
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 18:05
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
waarom zoveel negatieve reacties naar devilcat toe?
Omdat zij zich ook niet zo netjes gedraagt...
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-02-2003, 21:56
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Studentje schreef:
Omdat zij zich ook niet zo netjes gedraagt...

damn, hoezo gedraag ik mij niet netjes?
Weet je hoe lief ik voor die gozer ben geweest, alles,
moest ik denken "oh,,ik kan maar beter niet op dat account gaan want dat is lullig tegenover mijn ex vriend" damn, weet je wat hij mij heeft aangedaan? En nee dan bedoel ik dus niet "dan doe ik het lekker terug"

Nee,
Iedereen zou dit doen in mijn situatie,
En ik snap eigenljk ook niet waar die negatieviteit vandaan komt, want ik heb deze topic geopend alleen maar voor een mening over dat verhaal wat ik helemaal bovenaan heb geschreven.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 22:05
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef:
" damn, weet je wat hij mij heeft aangedaan? En nee dan bedoel ik dus niet "dan doe ik het lekker terug"

zal gegarandeerd iets heeeeeeeeeel ergs zijn je komt nu ff heel gefrustreerd en panisch over als ik eerlijk mag zijn
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 22:21
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
devilcat schreef:
dat doe ik nu ook,
Hij kwam daarnet op msn met "alles goed"?
zeg ik " ik hoef je niet bedrieger, lazer op "
en toen zei hij "ok laterz"
En daar ga (ging?) jij op in? Nee toch zeker?
Hij neemt je gewoon niet serieus..
Goed trouwens dat je zo lief bent geweest daar is echt niets mis mee integendeel. Zijn maar heeeel weinig meisjes die lief zijn.. En als ze wel lief zijn zoeken ze de verkeerde vriend op -een player die ze kiezen vanwege uiterlijk- en dan krijg je dit soort dingen...

Wat is er mis met gewoon een erg lieve jongen? Vertel dat ons eens.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 09:24
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
devilcat schreef:
damn, hoezo gedraag ik mij niet netjes?
op n ander account gaan en je voordoen als n ander, is niet bepaald netjes hoor

Citaat:
devilcat schreef:
Nee, Iedereen zou dit doen in mijn situatie
Dit zou helemaal niet iedereen doen in jouw situatie, denk juist dat t helemaal nie zo vaak wordt gedaan, omdat t ontzettend laag is.
__________________
We'll meet again... Love you

Laatst gewijzigd op 15-02-2003 om 09:26.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 10:14
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Miss Helena schreef:
op n ander account gaan en je voordoen als n ander, is niet bepaald netjes hoor



Dit zou helemaal niet iedereen doen in jouw situatie, denk juist dat t helemaal nie zo vaak wordt gedaan, omdat t ontzettend laag is.
iemand bedriegen na anderhalf jaar is naar mijn mening nog een pak lager
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 10:20
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
iemand bedriegen na anderhalf jaar is naar mijn mening nog een pak lager
ben ik helemaal met je eens, dat kun je eerder in de topic zien, maar ik vind niet dat ze zelf helemaal onschuldig is. en daar ging t om...
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 10:46
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
devilcat schreef:
damn, hoezo gedraag ik mij niet netjes?
Weet je hoe lief ik voor die gozer ben geweest, alles,
moest ik denken "oh,,ik kan maar beter niet op dat account gaan want dat is lullig tegenover mijn ex vriend" damn, weet je wat hij mij heeft aangedaan? En nee dan bedoel ik dus niet "dan doe ik het lekker terug"

Nee,
Iedereen zou dit doen in mijn situatie,
En ik snap eigenljk ook niet waar die negatieviteit vandaan komt, want ik heb deze topic geopend alleen maar voor een mening over dat verhaal wat ik helemaal bovenaan heb geschreven.
Bullshit. Helemaal niet iedereen zou dit doen. En ik krijg zo het idee dat jij dit topic puur en alleen hebt geopend om bevestiging te krijgen van jouw gedachten over je ex, namelijk dat hij een klootzak is. Ik pas daarvoor. Jij hebt je namelijk ook niet zo netjes gedragen.

En dat pathetische "weet je wel wat hij mij heeft aangedaan" slaat ook nergens op(afgaande op jouw verhaal dan).
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 10:47
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
iemand bedriegen na anderhalf jaar is naar mijn mening nog een pak lager
Sure. Maar houdt dat in dat het dus niet meer uitmaakt?
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 10:48
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Studentje schreef:
Sure. Maar houdt dat in dat het dus niet meer uitmaakt?
dat bedoelde ik dus ook
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 11:17
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Studentje schreef:
Bullshit. Helemaal niet iedereen zou dit doen. En ik krijg zo het idee dat jij dit topic puur en alleen hebt geopend om bevestiging te krijgen van jouw gedachten over je ex, namelijk dat hij een klootzak is. Ik pas daarvoor. Jij hebt je namelijk ook niet zo netjes gedragen.

En dat pathetische "weet je wel wat hij mij heeft aangedaan" slaat ook nergens op(afgaande op jouw verhaal dan).
Ik snap jullie echt niet hoor...
Als je vriend je gewoon nooit met respect heeft behandelt,[ nee , ik zeg niet dat ie altijd kut was]
maar meot ik me dan telkens inhouden en hij kan alles doen wat ie wil.?

Ik wou erachter komen, nou goh goh wat erg ff op iemand account , verder heb ik er helemaal NIKS mee gedaan, het was eenmalig.

Moet ik dan echt denken, na al die keren wat ie me heeft geflikt en gezegd heeft, " oh, dat kan ik beter niet doen, want dat is lullig als ik op een ander account ga " nou dan heeft ie wel mooi de macht over mij als ik zo zou denken.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 11:26
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef:

Moet ik dan echt denken, na al die keren wat ie me heeft geflikt en gezegd heeft, " oh, dat kan ik beter niet doen, want dat is lullig als ik op een ander account ga " nou dan heeft ie wel mooi de macht over mij als ik zo zou denken.
Nee, dat moet je idd niet denken.

Je moet denken: ik bemoei me niet meer met die eikel.

Maar dat doe je nu geloof ik ook niet meer...
Maar block 'm dan en verwijder 'm uit je msn-lijst.
Anders ga je strax toch weer met 'm praten.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 11:45
devilcat
devilcat is offline
keb hem al verwijdert
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 16:46
Verwijderd
heb alleen het eerste dinges gelezen, al die andere shit heb ik overrgeslagen, 'k wou alleen dit zeggen:

de eikel


iemand waar je anderhalf jaar mee bent samen geweest, daarvan vergeet je niet of je haar nu al dan niet bedrogen hebt of niet. die verwissel je ook niet 'met die éne griet -euh hoe heet ze weer- die na jou kwam' . iemand waar je anderhalf jaar mee bent samengeweest heeft veel voor je betekend (normaal gezien) en iets zoals vreemdgaan herinner je je gegarandeerd. ik heb ooit twee weken met iemand gevreeën en die persoon heb ik toen bedrogen. dat is ondertussen vier jaar geleden en ik weet dat nog.
de oetlul, dat ie denkt dat iemand daar in zou kunnen trappen.

hij moet wel hééééééél dom zijn als hij denkt dat hij zich er kan uitlullen.




xxx
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 20:04
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
devilcat schreef:

het enige wat ik wil is reacties.....
oftewel aandacht! kom je thuis wat te kort?! je weet hoe we erover denken, in je laatste topic dacht ik echt dat je het eindelijk begreep, maar nee!!

Ik hoop voor je dat je jezelf ooit nog over deze situatie heen zet...

Een vroegere vriendin van mij, kreeg nooit aandacht van haar omgeving, dat ik er was voor haar, telde niet...
Om aandacht te krijgen, "nam" ze Anorexia Nervose.... Toen ze daarmee klaar was, was Automutilatie het opeens...

Ze zit nu al een tijd bij een psygiater om de problemen uit haar jeugd (die ze zelf veroorzaakt heeft) op te lossen

Ik hoop niet dat het met jou dezelfde kant op gaat!

Met vriendelijke groet,

Vampire_esje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37.