Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2007, 21:26
Thom
Avatar van Thom
Thom is offline
Hierbij vraag ik jullie hulp. Ik zoek de naam van de vrouw die in de reclame van Milner speelt. Alle respect voor de persoon die de naam kan vinden, want ik heb echt alles geprobeerd wat ik kon..

Ik heb gegoogled, ik heb e-mails gestuurd etc. etc. maar ik kan nergens een naam vinden!

Zie onderstaande link om de dame in kwestie te zien:

http://www.campina.com/default.asp?s...&l=nl&pageno=3


Wie helpt mij uit de brand en maakt een dolgelukkig persoon van mij!
__________________
Er is pas een probleem als het bier op is...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2007, 21:27
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Wil je haar doen ofzo?
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 21:28
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Een chick die graag naakt in weilanden ligt met gigantische kazen, wie wil die nou niet doen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.

Laatst gewijzigd op 10-07-2007 om 21:59.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 21:29
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Doe mij die kaas maar. Ik heb het niet zo op naturisten.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 21:29
Thom
Avatar van Thom
Thom is offline
Citaat:
DanielC schreef op 10-07-2007 @ 22:27 :
Wil je haar doen ofzo?
Ik zal geen nee zeggen nee ... Maar je weet geen naam?
__________________
Er is pas een probleem als het bier op is...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 21:30
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Thom schreef op 10-07-2007 @ 22:29 :
Ik zal geen nee zeggen nee ... Maar je weet geen naam?
Ik vind het wel een Brenda. Een achternaam mag iemand anders verzinnen.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 21:32
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Brenda van Klaafhuizen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 21:40
Thom
Avatar van Thom
Thom is offline
Nog mensen die serieus weten wat de naam is van de dame?
__________________
Er is pas een probleem als het bier op is...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 21:53
PV
PV is offline
google zegt ene Jennifer uit Zuid Afrika ofzo, maar dat lijkt me ook weer sterk
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 21:54
PV
PV is offline
http://milner-meisje.hyves.nl/
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 21:55
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Kansloos.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 21:57
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik vind haar wel een chick hoor. Ik hoop altijd als ik een beetje door een weiland loop te struinen dat ik haar naakt in het gras vind, met twee enorme kazen. Kunnen we die samen oppeuzelen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 21:57
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
'ze schijnt uit groesbeek (bij nijmegen) te komen'
alsjeblieft tom, hopelijk slaap je vannacht lekker.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 21:58
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Op naar Groesbeek!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 21:59
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Juice schreef op 10-07-2007 @ 22:57 :
Ik vind haar wel een chick hoor. Ik hoop altijd als ik een beetje door een weiland loop te struinen dat ik haar naakt in het gras vind, met twee enorme kazen. Kunnen we die samen oppeuzelen.
Ik vind haar ook tering geil, daar niet van. Maar dit topic, zeker als je bedenkt dat ze misschien al tegen de 30 is ofzo... pff
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 21:59
Verwijderd
Het enige positieve aan Groesbeek, dan.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 22:03
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
De heetste chick is overigens die uit de Yakult reclame, die door het raam koprolt en dat je dan haar onderbroek ziet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 22:07
Thom
Avatar van Thom
Thom is offline
Citaat:
Metal schreef op 10-07-2007 @ 22:59 :
Ik vind haar ook tering geil, daar niet van. Maar dit topic, zeker als je bedenkt dat ze misschien al tegen de 30 is ofzo... pff
Je weet toch niet waar ik die informatie voor nodig heb? En die informatie van die hyves kende ik ook al, maar volgens mij zijn dat ook maar geruchten die nergens op gebasseerd zijn.

Niemand een idee hoe ik sowiezo aan die informatie zou kunnen komen?

Heb Coparck gemaild, wisten het niet.
Heb Campina gemaild, wisten het niet.
Heb internet gezocht, niks.

Iemand?
__________________
Er is pas een probleem als het bier op is...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-07-2007, 22:09
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Thom schreef op 10-07-2007 @ 23:07 :
Je weet toch niet waar ik die informatie voor nodig heb?
Ik ben nu wel benieuwd.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 22:09
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Het is Dries Roelvink undercover.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Thom schreef op 10-07-2007 @ 23:07 :
Je weet toch niet waar ik die informatie voor nodig heb? En die informatie van die hyves kende ik ook al, maar volgens mij zijn dat ook maar geruchten die nergens op gebasseerd zijn.

Niemand een idee hoe ik sowiezo aan die informatie zou kunnen komen?

Heb Coparck gemaild, wisten het niet.
Heb Campina gemaild, wisten het niet.
Heb internet gezocht, niks.

Iemand?
Gewoon ff campina vragen naar de reclame afdeling, dan vragen welk reclame bureau die hebben gebruikt, dan dat bureau bellen, dan vragen welk casting/figuranten bureau die gebruikt hebben, dan die bellen en dan ben je al een stuk dichter bij.

Je kan ook ff Adformatie bellen (altijd bellen, is effectiever). dat is een tijdschrift over de zakelijke van commercials.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 22:17
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Thom schreef op 10-07-2007 @ 23:07 :
Je weet toch niet waar ik die informatie voor nodig heb? En die informatie van die hyves kende ik ook al, maar volgens mij zijn dat ook maar geruchten die nergens op gebasseerd zijn.

Niemand een idee hoe ik sowiezo aan die informatie zou kunnen komen?

Heb Coparck gemaild, wisten het niet.
Heb Campina gemaild, wisten het niet.
Heb internet gezocht, niks.

Iemand?
Omdat je haar wilt naaien? Gedraag je eens naar je leeftijd ofzo.
'Coparck gemaild'. Idioot. Coparck is alleen de band waarvan ze het nummer gebruikt hebben. Denk je dat ze dat nummer speciaal voor die reclame gemaakt hebben?

Ze heeft vast al een vriend, en anders is ze sowieso te oud voor je.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 22:18
Thom
Avatar van Thom
Thom is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 10-07-2007 @ 23:14 :
Gewoon ff campina vragen naar de reclame afdeling, dan vragen welk reclame bureau die hebben gebruikt, dan dat bureau bellen, dan vragen welk casting/figuranten bureau die gebruikt hebben, dan die bellen en dan ben je al een stuk dichter bij.

Je kan ook ff Adformatie bellen (altijd bellen, is effectiever). dat is een tijdschrift over de zakelijke van commercials.
De eerste situatie is door mij doorlopen, geen resultaat.

Adformatie.. het lijkt mij niet dat zij dichter bij de bron kunnen komen, maar ik ga het zeker proberen! Dan schrijf ik hier wel wat daar het antwoord was...

Meer tips, gaarne!
__________________
Er is pas een probleem als het bier op is...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 22:21
Thom
Avatar van Thom
Thom is offline
Citaat:
Metal schreef op 10-07-2007 @ 23:17 :
Omdat je haar wilt naaien? Gedraag je eens naar je leeftijd ofzo.
'Coparck gemaild'. Idioot. Coparck is alleen de band waarvan ze het nummer gebruikt hebben. Denk je dat ze dat nummer speciaal voor die reclame gemaakt hebben?

Ze heeft vast al een vriend, en anders is ze sowieso te oud voor je.
Mooie reactie van iemand die een hogere leeftijd heeft dan ik.

En Coparck gemaild naar aanleiding van dit bericht:

"Op 1 april ging de kaastiendaagse van start. Voor kaasboer Milner reden een nieuwe tv-commercial te lanceren. De reclame heeft niet veel om het lijf. In het gras ligt een vrouw met aan elke zijde een reusachtige, ronde Milner-kaas. De muziek onder de commercial is van Coparck.

"Het is puur toeval", zegt zanger Odilo Girod over het gebruik van de meest recente single World Of Tomorrow. "Ik was onlangs bij het reclamebureau om een vriend te bezoeken. Hij leidde me daar rond en daar was iemand aan het werk met die reclame. Die vriend vroeg 'Hoe gaat het met het filmpje?' en die man zei dat de opdrachtgever niet erg tevreden was over de muziek eronder, een Air-achtig zomermuziekje. Een paar dagen later belde de platenmaatschappij of ons nummer voor die commercial gebruikt mocht worden." Girod zegt verder geen speciale band te hebben met kaas. "Ja, ik eet het elke dag, maar daar is ook wel alles mee gezegd."

World Of Tomorrow is begin dit jaar als single uitgebracht, maar wist de hitlijsten niet te halen. Volgens Girod zijn er geen plannen om de single opnieuw uit te brengen. "Dat laat ik verder aan Supertracks over." Toch zal het niet de eerste keer zien dat het liedje uit een reclame uitgroeit tot een grote hit. Spijkerbroekenfabrikant Levi's wist via commercials vijf hits te creëren in de jaren negentig. De nummer-1-hit Onderweg van Abel uit 1999 is momenteel één van de meest gedownloade songs doordat Net5 het nummer gebruikt in verschillende aankondigingen. Girod: "Het is ongelofelijk hoe groot het bereik is van zo'n commercial. Iedereen ziet die reclame. Dat heeft me wel verbaasd. Het is jammer dat onze naam niet bij de commercial staat."
__________________
Er is pas een probleem als het bier op is...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 22:23
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Het antwoord van skincorps had je toch zelf ook wel kunnen verzinnen.

En Campina weet het vast wel (ze kunnen er zo achter komen, dat zeker iig) maar daar gaan ze echt geen moeite voor doen. Ze zijn geen koppelbureau. :') Dat soort informatie spelen ze sowieso niet snel door.

Je bent dus aangewezen op sherlokje blijven spelen, succes iig. Post het hier maar wanneer je resultaat hebt, ben benieuwd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2007, 22:27
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Thom schreef op 10-07-2007 @ 23:21 :
verhaal
Ja, de platenmaatschappij speelt voor tussenpersoon. Ze hebben alleen gevraagd of ze het nummer mochten gebruiken. Coparck heeft daar verder niets mee te maken gehad. Die zanger heeft dus ook niet dat meisje genomen tussen de opnames door ofzo, bwvs.

Maar waarom wil je nou eigenlijk weten wie ze is? Als ik zo vrij mag zijn...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 22:32
Thom
Avatar van Thom
Thom is offline
Citaat:
Metal schreef op 10-07-2007 @ 23:27 :
Ja, de platenmaatschappij speelt voor tussenpersoon. Ze hebben alleen gevraagd of ze het nummer mochten gebruiken. Coparck heeft daar verder niets mee te maken gehad. Die zanger heeft dus ook niet dat meisje genomen tussen de opnames door ofzo, bwvs.

Maar waarom wil je nou eigenlijk weten wie ze is? Als ik zo vrij mag zijn...
Ik ging er ook niet echt vanuit dat ik via die weg de informatie zou krijgen, maar er zijn weinig andere wegen te vinden om aan die informatie te komen niet?

En om eerlijk te zijn zou ik haar naam willen weten, omdat ik met haar wil trouwen, echt waar!
__________________
Er is pas een probleem als het bier op is...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59.