Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2003, 12:00
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Ieme schreef op 18-05-2003 @ 12:20:
Dus dan zou je je normaal gedragen, omdat je het voor DIE persoon wel zielig vindt dat ie de troep mag opruimen? Voor anderen (mensen die BertBart minder mogen) zou het dan juist weer een reden zijn om meer troep te posten!

Juist! Het moet niet van de forumbaas afhangen of je prut post of niet. JUIST wanneer de fb's niet actief genoeg zijn zul je zelf beter je best moeten doen om de boel op orde te houden.
Advertentie
Oud 18-05-2003, 17:23
Verwijderd
Wie zijn er nu allemaal geband? Roos en ADHD alleen? (kan je trouwens ergens een lijst vinden van mensen die zijn geband?) En is er al iets bekend van de potentiële forumbazen? Gewoon uit nieuwsgierigheid..
Oud 18-05-2003, 17:54
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
! am mE schreef op 18-05-2003 @ 18:23:
Wie zijn er nu allemaal geband? Roos en ADHD alleen?
Onder andere ja. Flauwe grapjes worden niet gewaardeerd.

Citaat:

(kan je trouwens ergens een lijst vinden van mensen die zijn geband?)
Nee, dat zou een Hall of Fame worden en daar hebben we niet zo'n zin in.

Citaat:

En is er al iets bekend van de potentiële forumbazen? Gewoon uit nieuwsgierigheid..
Dat regelt Simon verder, hij wacht op een PM van de gevraagden en ik denk dat Simon sinds hij die PM heeft gestuurd niet meer online is geweest.
Oud 18-05-2003, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef op 18-05-2003 @ 18:54:
Dat regelt Simon verder, hij wacht op een PM van de gevraagden en ik denk dat Simon sinds hij die PM heeft gestuurd niet meer online is geweest.
Ik denk dat er iets mis is gegaan... ik heb geen PM van Simon ontvangen hoor
Oud 18-05-2003, 18:56
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
bertbart schreef op 18-05-2003 @ 19:11:
Ik denk dat er iets mis is gegaan... ik heb geen PM van Simon ontvangen hoor
Er is niks mis gegaan; jij had ook geen PM moeten krijgen.
Oud 19-05-2003, 13:22
LilPrincess
LilPrincess is offline
Citaat:
Ieme schreef op 18-05-2003 @ 12:20:
Dus dan zou je je normaal gedragen, omdat je het voor DIE persoon wel zielig vindt dat ie de troep mag opruimen? Voor anderen (mensen die BertBart minder mogen) zou het dan juist weer een reden zijn om meer troep te posten!
Ik denk dat ze eerder bedoelt, dat die forumbaar wel vaak online is en die er nu zijn nooit
__________________
Geen signature aanwezig
Oud 19-05-2003, 14:32
Verwijderd
Kan er anders neit een Mode forum en een Lifestyle forum komen?
Een mode forum om gezellig over de mode, kledign etc te praten..
En Lifestyle laten voor wat het is (en verplaatsen naar fun)..
Oud 19-05-2003, 15:16
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
McLaren schreef op 19-05-2003 @ 15:32:
Kan er anders neit een Mode forum en een Lifestyle forum komen?
Een mode forum om gezellig over de mode, kledign etc te praten..
En Lifestyle laten voor wat het is (en verplaatsen naar fun)..
Dan kun je lifestyle net zo goed gelijk mergen met onzin
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 19-05-2003, 16:18
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 19-05-2003 @ 16:16:
Dan kun je lifestyle net zo goed gelijk mergen met onzin
Kan ook beter, maar dan word het Mode forum weer verziekt..
Oud 19-05-2003, 17:14
LilPrincess
LilPrincess is offline
Wat heb jij rare ideeen McLaren? Als je Lifestyle opeens Mode Forum noemt, en zegt dat je kan chatten op Onzin, verandert er toch niets?
Sjongejonge
__________________
Geen signature aanwezig
Oud 19-05-2003, 17:26
Verwijderd
Citaat:
LilPrincess schreef op 19-05-2003 @ 18:14:
Wat heb jij rare ideeen McLaren? Als je Lifestyle opeens Mode Forum noemt, en zegt dat je kan chatten op Onzin, verandert er toch niets?
Sjongejonge
Lees je wel wat ik typ?
Ik zeg toch, een mode forum maken en lifestyle laten voor wta het is en verplaatsen naar fun...

En verder is het een stom idee, maar ja..
De forumbazen doen er toch niks aan dat hele gedoe op Lifestyle dat net Onzin is
Oud 19-05-2003, 17:28
LilPrincess
LilPrincess is offline
Citaat:
McLaren schreef op 19-05-2003 @ 18:26:
Lees je wel wat ik typ?
Ik zeg toch, een mode forum maken en lifestyle laten voor wta het is en verplaatsen naar fun...

En verder is het een stom idee, maar ja..
De forumbazen doen er toch niks aan dat hele gedoe op Lifestyle dat net Onzin is
Met mijn ogen is niets mis hoor. Er wordt alleen later voorgesteld om Lifestyle samen te voegen met Onzin.

Ik vind het alleen een dom idee. Wat voor functie heeft Lifestyle dan nog?? Dan is het het privé kletshoekje voor die forummers? Beetje onzin he.

En de mensen die op Lifestyle zitten gaan dan ook naar dat ModeForum natuurlijk want ze zijn geinteresseerd in kleding enzo. Dus volgens mij lost het niets op.
__________________
Geen signature aanwezig
Oud 19-05-2003, 20:46
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
bertbart schreef op 18-05-2003 @ 19:11:
Ik denk dat er iets mis is gegaan... ik heb geen PM van Simon ontvangen hoor
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Oud 19-05-2003, 20:54
Verwijderd
Citaat:
LilPrincess schreef op 19-05-2003 @ 18:28:
Met mijn ogen is niets mis hoor. Er wordt alleen later voorgesteld om Lifestyle samen te voegen met Onzin.

Ik vind het alleen een dom idee. Wat voor functie heeft Lifestyle dan nog?? Dan is het het privé kletshoekje voor die forummers? Beetje onzin he.

En de mensen die op Lifestyle zitten gaan dan ook naar dat ModeForum natuurlijk want ze zijn geinteresseerd in kleding enzo. Dus volgens mij lost het niets op.
Lifestyle heeft geen functie meer, het is al ene prive kletshoekje en als er iemand anders binnekomt word hij door alle mensen die lid zijn van de gang daar afgezeken...
Oud 19-05-2003, 21:00
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
McLaren schreef op 19-05-2003 @ 21:54:
Lifestyle heeft geen functie meer, het is al ene prive kletshoekje en als er iemand anders binnekomt word hij door alle mensen die lid zijn van de gang daar afgezeken...
Dat valt best wel mee

Het is echt niet alleen maar crap, ook gewoon serieuze topics. En die vind ik dan tenminste wel leuk. Maar zoals nu weer Evito die een domme topic opent, dat maakt het dan weer zo belachelijk. Maar omdat STP niet meer online is (denk ik) zullen we wel weer 2 dagen moeten wachten tot hij dicht gaat, en intussen is hij ondergespamd. Beetje jammer

En niet alle mensen worden afgezeken, ze moeten gewoon geen domme vragen stellen.
Oud 19-05-2003, 21:34
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Koen, wat ben je snel!
Oud 19-05-2003, 21:36
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Ik probeer 't een beetje bij te houden tot er versterking is.
Oud 19-05-2003, 21:57
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 19-05-2003 @ 22:00:
Het is echt niet alleen maar crap, ook gewoon serieuze topics. En die vind ik dan tenminste wel leuk. Maar zoals nu weer Evito die een domme topic opent, dat maakt het dan weer zo belachelijk. Maar omdat STP niet meer online is (denk ik) zullen we wel weer 2 dagen moeten wachten tot hij dicht gaat, en intussen is hij ondergespamd.
Oké... het was een loos topic... Maar als topicstarters hun topic beter zouden inleiden... en een stelling zouden deponeren die discusieerbaar is zou er misschien veel minder gespamd worden... Ik vind dat een topic over bijvoorbeeld Jan-des-Bouvries best op lifestyle past.
Oud 19-05-2003, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef op 19-05-2003 @ 22:36:
Ik probeer 't een beetje bij te houden tot er versterking is.
Geweldig dat er een topic naar onzin is verplaats
Het begin is er

(probleem is ook dat er zoveel topics van hetzelfde zijn, 10 foto topics, 10 topics "waar vind ik.." etcetc)
Oud 19-05-2003, 22:03
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
bertbart schreef op 19-05-2003 @ 22:57:
Oké... het was een loos topic... Maar als topicstarters hun topic beter zouden inleiden... en een stelling zouden deponeren die discusieerbaar is zou er misschien veel minder gespamd worden... Ik vind dat een topic over bijvoorbeeld Jan-des-Bouvries best op lifestyle past.
Ja okee, het zou wel kunnen.. maar dan inderdaad geen fototopic. Ik zou zeggen, open er 1 (zelf interesseert het me namelijk niks en heb geen idee wat er over te discussieren valt)

Maar no offence, of er nou gediscussieerd kan worden of niet, er wordt toch wel gespamd. Misschien dit keer niet door jou () maar door anderen.

Volgens mij is een groot deel van het probleem al opgelost als spammers gewoon eens waarschuwingen zouden krijgen en daarna misschien wel een ban. Kinderachtig, maar dan houden ze er tenminste mee op, hoop ik. En lifestyle kan ook best leuk zijn zonder dat er weer een nieuwe creatie van twee forummers opduikt of als er weer ergens belachelijk om wordt gedaan.
Oud 19-05-2003, 22:06
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
McLaren schreef op 19-05-2003 @ 23:00:
Geweldig dat er een topic naar onzin is verplaats
Het begin is er

(probleem is ook dat er zoveel topics van hetzelfde zijn, 10 foto topics, 10 topics "waar vind ik.." etcetc)
Als die waarvindik topic bovenaan er niet was geweest dan waren er nog veeeel meer onzinnige topics geweest. Nu openen alleen nieuwe mensen dat.

En die fototopics: als daar ook niet zo in gechat zou worden, zouden ze ook niet zo snel vol zitten, en zou er ook niet om de twee weken een nieuwe geopend worden. Maar blijkbaar hebben de forumbazen geen zin om een paar posts te verwijderen. Snap het ook wel een beetje
Oud 19-05-2003, 22:08
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 19-05-2003 @ 23:06:
Als die waarvindik topic bovenaan er niet was geweest dan waren er nog veeeel meer onzinnige topics geweest. Nu openen alleen nieuwe mensen dat.

En die fototopics: als daar ook niet zo in gechat zou worden, zouden ze ook niet zo snel vol zitten, en zou er ook niet om de twee weken een nieuwe geopend worden. Maar blijkbaar hebben de forumbazen geen zin om een paar posts te verwijderen. Snap het ook wel een beetje
Ja, maar die topics zouden dan dus gesloten moeten worden..
En met verschillende fototopics bedoel ik:
- Fototopic (van jezelf)
- Fototopic voor lang haar
- Fototopic voor krot haar
9en zo was er nog een(of meer)
Oud 19-05-2003, 22:11
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
McLaren schreef op 19-05-2003 @ 23:08:
Ja, maar die topics zouden dan dus gesloten moeten worden..
En met verschillende fototopics bedoel ik:
- Fototopic (van jezelf)
- Fototopic voor lang haar
- Fototopic voor krot haar
9en zo was er nog een(of meer)
Nou die voor lang haar was nog best wel leuk
Oud 20-05-2003, 17:19
LilPrincess
LilPrincess is offline
Wanneer gaat Black Sugar weg? Die zou weg gaan als er nieuwe forumbazen waren.
__________________
Geen signature aanwezig
Oud 20-05-2003, 21:28
Verwijderd
Citaat:
LilPrincess schreef op 20-05-2003 @ 18:19:
Wanneer gaat Black Sugar weg? Die zou weg gaan als er nieuwe forumbazen waren.
STP is er anders ook niet zo vaak :/
Oud 20-05-2003, 21:28
Verwijderd
Citaat:
LilPrincess schreef op 20-05-2003 @ 18:19:
Wanneer gaat Black Sugar weg? Die zou weg gaan als er nieuwe forumbazen waren.
STP is er anders ook niet zo vaak :/
Oud 20-05-2003, 21:37
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
@McLaren: da's twee keer.

Had Black Sugar niet een keer aangegeven waarom ze er een hele tijd niet was, en tevens beloofd dat ze er binnenkort weer vaker zou zijn?

Het lijkt mij dat het probleem Lifestyle in ieder geval gedeeltelijk is opgelost.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 20-05-2003, 21:49
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
McLaren schreef op 20-05-2003 @ 22:28:
STP is er anders ook niet zo vaak :/
Als je goed kijkt, zie je dat hij geen fb meer is
Black Sugar heeft inderdaad wel eens gezegd dat ze zo druk is en dat ze heel snel weer vaak online zou zijn

Dat is nou even niet het geval maar ik denk dat nu Avelon en ik er zijn het ook niet meer belangrijk is
Oud 21-05-2003, 08:19
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 20-05-2003 @ 22:49:
Als je goed kijkt, zie je dat hij geen fb meer is
Black Sugar heeft inderdaad wel eens gezegd dat ze zo druk is en dat ze heel snel weer vaak online zou zijn

Dat is nou even niet het geval maar ik denk dat nu Avelon en ik er zijn het ook niet meer belangrijk is
Gefeliciteerd met je FB-schap

Ik zie nu idd dat STP geen FB meer is, maar het staat nog wel onder z'n naam.

Ennuh, wie is Avelon? Die heb ik og nooit gezien volgens mij..
Oud 21-05-2003, 13:33
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
McLaren schreef op 21-05-2003 @ 09:19:
Ennuh, wie is Avelon? Die heb ik og nooit gezien volgens mij..
Dan let je wel héél goed op zeg
Oud 21-05-2003, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef op 21-05-2003 @ 14:33:
Dan let je wel héél goed op zeg
Ja, dat ze forumbaas ios geworden weet ik ook wel..
Alleen nog nooit eerder ngezien...
Oud 21-05-2003, 19:07
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Goed, Black Sugar en STP zijn geen forumbaas meer, er zijn 2 nieuwe forumbazen voor in de plaats gekomen.

Een nieuw hoofdstuk of misschien zelfs wel een nieuw boek voor Lifestyle dus. Dit topic dient geen nut meer. Nieuwe klachten (die er hopelijk niet komen ) kunnen in een nieuw topic.

Case closed.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Gadje moet aftreden als forumbazin van Lifestyle
Teun
150 24-10-2004 16:30
Beleidszaken wanbeleid freakjuh of lifestyle
Verwijderd
21 04-08-2004 23:05
Lifestyle Mensen onder de 16 moet toegang tot lifestyle verboden worden
Verwijderd
66 05-05-2004 19:54
Lifestyle Stelling: Het je aanmeten van een lifestyle geschiedt enkel door het je niet aanmeten
Negrotiator
21 14-12-2003 20:55
Lifestyle Wat versta jij onder lifestyle?
SpiritX
11 19-06-2003 11:07
Lifestyle Lifestyle van je familie.
Mysterons
51 18-06-2003 21:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.