Oud 02-11-2004, 21:18
HC4L
HC4L is offline
En in de tussentijd gewoon jatten enzo he.
__________________
ze zegge van wel, wat denk jij dan?
Advertentie
Oud 02-11-2004, 21:18
Greed
Avatar van Greed
Greed is offline
ze zouden een IQ grens moeten instellen
Oud 02-11-2004, 21:18
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 02-11-2004 @ 22:05 :
Wat zou Bush hebben gedaan?
George heeft het te druk met campagne voeren.. en vanavond met de overwinning vieren

*heeft net Amerikanen gepold en gaat er vanuit dat Bush wint*
Oud 02-11-2004, 21:19
HC4L
HC4L is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 02-11-2004 @ 22:17 :
wat leuk dat we nu zomaar mogen spammen

toch zie ik het liever als bepaalde mensen niet op N&A komen
toch zie ik het liever niet dat jij commentaar op me levert.
het is hier openbaar, dat jij er niet tegen dat die buitenlanders eens scherp onder de loep worden genomen is jouw probleem
__________________
ze zegge van wel, wat denk jij dan?
Oud 02-11-2004, 21:19
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Theo van Gogh krijgt dreigbrieven van Moslims na zijn Hirshi Ali film.. Logisch.. Moslims hebben het niet zo op varkens
Oud 02-11-2004, 21:20
Verwijderd
Citaat:
HC4L schreef op 02-11-2004 @ 22:19 :
toch zie ik het liever niet dat jij commentaar op me levert.
het is hier openbaar, dat jij er niet tegen dat die buitenlanders eens scherp onder de loep worden genomen is jouw probleem
]



ach jij komt ook met je geblaat dus hoezo zouden wij niet op jou mogen reageren dan?
Oud 02-11-2004, 21:20
HC4L
HC4L is offline
ik ben weg hier ik kom morgen wel terug om de discussie voort te zetten.
__________________
ze zegge van wel, wat denk jij dan?
Oud 02-11-2004, 21:21
Verwijderd
Citaat:
HC4L schreef op 02-11-2004 @ 22:20 :
ik ben weg hier ik kom morgen wel terug om de discussie voort te zetten.

Blijf maar weg , want de enige punten die je hebt is dat ze in jouw woonplaats de hele dag blowen en jatten , dus je hebt je punt al gemaakt
Oud 02-11-2004, 21:21
HC4L
HC4L is offline
Citaat:
diamant_sensation schreef op 02-11-2004 @ 22:20 :
]



ach jij komt ook met je geblaat dus hoezo zouden wij niet op jou mogen reageren dan?
geblaat is het niet.
de meeste inwoners van grote en middelgrote denken er precies hetzelfde over.
woon zelf maar eens in een wijk die geterroriseerd wordt door moslims
__________________
ze zegge van wel, wat denk jij dan?
Oud 02-11-2004, 21:22
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 02-11-2004 @ 22:19 :
Theo van Gogh krijgt dreigbrieven van Moslims na zijn Hirshi Ali film.. Logisch.. Moslims hebben het niet zo op varkens
__________________
To eu zèn
Oud 02-11-2004, 21:22
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
We gaan toch gewoon de hele nacht door?

Hoe erg is het in Nederland? Is de situatie dreigender (qua rellen) als met Fortuyn? Ik zit namelijk in SanFrancisco.. (bij de verkiezingen ) en ben erg geintereseerd
Oud 02-11-2004, 21:23
Verwijderd
Citaat:
HC4L schreef op 02-11-2004 @ 22:19 :
toch zie ik het liever niet dat jij commentaar op me levert.
het is hier openbaar, dat jij er niet tegen dat die buitenlanders eens scherp onder de loep worden genomen is jouw probleem
Het is nooit verstandig om hier zulke uitlatingen zoals jij doet te doen met fotoboek en al erbij, kleine tip
Oud 02-11-2004, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 02-11-2004 @ 22:22 :
We gaan toch gewoon de hele nacht door?

Hoe erg is het in Nederland? Is de situatie dreigender (qua rellen) als met Fortuyn? Ik zit namelijk in SanFrancisco.. (bij de verkiezingen ) en ben erg geintereseerd
Ik ga de hele nacht de Amerikaanse verkiezingen volgen, wel wat boeiender dan dit collectieve gejank.
Oud 02-11-2004, 21:23
Verwijderd
Citaat:
HC4L schreef op 02-11-2004 @ 22:21 :
geblaat is het niet.
de meeste inwoners van grote en middelgrote denken er precies hetzelfde over.
woon zelf maar eens in een wijk die geterroriseerd wordt door moslims


whahahaha dude ik woon op 2 min afstand van 1 van de ergste achterwijken van den haag , verder werk ik met veel marokkanen en ik ken ik ook veel marokkanen dus doe niet alsof ik ze niet ken.

En et feit dat al die bewoners van steden dat denken betekent nog niet dat ze gelijk hebben he
Oud 02-11-2004, 21:23
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 02-11-2004 @ 22:04 :
Lonsdale is voor mensen die geen zin hebben om zelf na te denken.
Ik zou Lonsdale dragen maar het is niet echt mooi :/
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 02-11-2004, 21:26
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 02-11-2004 @ 22:23 :
Het is nooit verstandig om hier zulke uitlatingen zoals jij doet te doen met fotoboek en al erbij, kleine tip
Dat vind ik juist beter dan die uitltaingen anoniem te doen... hij komt uit voor zijn mening
__________________
To eu zèn
Oud 02-11-2004, 21:27
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 02-11-2004 @ 22:12 :
naja, omdat ze allebei hun mening openlijk uitte
En weet je wat het trieste hiervan ook is, is dat alle Marokkanen ineens slecht worden gevonden door sommige mensen, omdat één domme Marokkaan Theo heeft vermoord. En toen Pim werd vermoord, waren zeker ook alle Nederlanders slecht? Kom op zeg, zowel Nederlanders als buitenlanders uit welke land dan ook kunnen moorden.
__________________
....GrEeTz To EvErYbOdY...
Oud 02-11-2004, 21:28
Verwijderd
Citaat:
SoMeBoDy schreef op 02-11-2004 @ 22:27 :
En weet je wat het trieste hiervan ook is, is dat alle Marokkanen ineens slecht worden gevonden door sommige mensen, omdat één domme Marokkaan Theo heeft vermoord. En toen Pim werd vermoord, waren zeker ook alle Nederlanders slecht? Kom op zeg, zowel Nederlanders als buitenlanders uit welke land dan ook kunnen moorden.


no shit !



Oud 02-11-2004, 21:28
Quincy
Quincy is offline
Citaat:
Myuki schreef op 02-11-2004 @ 22:26 :
Dat vind ik juist beter dan die uitltaingen anoniem te doen... hij komt uit voor zijn mening
Ja ik ben zelf ook wel eens voor lul gezet met mijn foto maar wat dan nog? Trouwens ik was toen best een lul dus meestal komt zo'n foto niet uit de lucht vallen.
Oud 02-11-2004, 21:29
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Quincy schreef op 02-11-2004 @ 22:28 :
Ja ik ben zelf ook wel eens voor lul gezet met mijn foto maar wat dan nog? Trouwens ik was toen best een lul dus meestal komt zo'n foto niet uit de lucht vallen.
foto's komen meestal niet uit de lucht vakken
__________________
To eu zèn
Oud 02-11-2004, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 02-11-2004 @ 22:19 :
Theo van Gogh krijgt dreigbrieven van Moslims na zijn Hirshi Ali film.. Logisch.. Moslims hebben het niet zo op varkens

sterf
Oud 02-11-2004, 21:31
Pakistaan
Pakistaan is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 02-11-2004 @ 22:22 :
We gaan toch gewoon de hele nacht door?

Hoe erg is het in Nederland? Is de situatie dreigender (qua rellen) als met Fortuyn? Ik zit namelijk in SanFrancisco.. (bij de verkiezingen ) en ben erg geintereseerd
Valt allemaal nog wel mee. Het is nog niet de knaller geworden waar ik op gehoopt had.

Arrestaties na haatleuzen

In Den Haag heeft de politie vanavond bij het Centraal Station rond de twintig arrestaties verricht. De arrestanten maakten zich schuldig aan het uiten van discriminerende leuzen, opruiende taal en aanzetten tot geweld. Een deel van de leuzen was tegen moslims gericht.

Rond kwart over acht tolereerde de politie de beledigende leuzen als 'eigen volk eerst' en 'islamieten parasieten' niet meer en greep in. De ME, politiemensen te paard en agenten met honden werkten mee aan de aanhoudingen.

In Den Haag is veel politie op de been om toestanden als na de moord op Pim Fortuyn te voorkomen. Toen ontstond een grimmige sfeer rond het Binnenhof. Dat is nu afgesloten.

Behalve bij het Centraal Station bleef het overigens tot nu toe rustig in de stad.
Oud 02-11-2004, 21:33
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Pakistaan schreef op 02-11-2004 @ 22:31 :
Valt allemaal nog wel mee. Het is nog niet de knaller geworden waar ik op gehoopt had.

Arrestaties na haatleuzen

In Den Haag heeft de politie vanavond bij het Centraal Station rond de twintig arrestaties verricht. De arrestanten maakten zich schuldig aan het uiten van discriminerende leuzen, opruiende taal en aanzetten tot geweld. Een deel van de leuzen was tegen moslims gericht.

Rond kwart over acht tolereerde de politie de beledigende leuzen als 'eigen volk eerst' en 'islamieten parasieten' niet meer en greep in. De ME, politiemensen te paard en agenten met honden werkten mee aan de aanhoudingen.

In Den Haag is veel politie op de been om toestanden als na de moord op Pim Fortuyn te voorkomen. Toen ontstond een grimmige sfeer rond het Binnenhof. Dat is nu afgesloten.

Behalve bij het Centraal Station bleef het overigens tot nu toe rustig in de stad.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 02-11-2004, 21:37
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
het is allemala heel erg.. maar ik snap niet waarom iedereen er nu een nationaal drama van maakt.. Ik vergelijking tot Fortuyn vind ik Theo van Gogh toch een stuk minder belangrijk.. Fortuyn had 20% van de stemmen ofzo in Nederland.. de gemiddelde film van van Gogh heeft nieteens 20 kijkers..
Oud 02-11-2004, 21:38
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 02-11-2004 @ 22:37 :
het is allemala heel erg.. maar ik snap niet waarom iedereen er nu een nationaal drama van maakt.. Ik vergelijking tot Fortuyn vind ik Theo van Gogh toch een stuk minder belangrijk.. Fortuyn had 20% van de stemmen ofzo in Nederland.. de gemiddelde film van van Gogh heeft nieteens 20 kijkers..
Het gaat om de manier waaróp.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 02-11-2004, 21:43
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 02-11-2004 @ 22:38 :
Het gaat om de manier waaróp.
precies. Om het principe en de redenen waarom het gebeurd is.
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Oud 02-11-2004, 21:46
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Tampert schreef op 02-11-2004 @ 22:43 :
precies. Om het principe en de redenen waarom het gebeurd is.
Fortuyn was ook vermoord.. en ik vind dat Fortuyn een aanzienlijk belangrijker persoon was toen ie vermoord werd.. Ik ben heel erg rechts maar ik vind het nonsens dat iedereen nu ineens gaat rellen omdat ie door een marokaan is vermoord..
Oud 02-11-2004, 21:47
Quincy
Quincy is offline
Citaat:
Tampert schreef op 02-11-2004 @ 22:43 :
precies. Om het principe en de redenen waarom het gebeurd is.
Ik weet niet of ik dat allemaal zo interessant vind. De reden kennen we al, het principe? Laat me niet lachen. Het enige principe is dat we allemaal nog steeds niet overtuigd zijn van de ellende waar ons land in verkeert en als we hier niet snel wat aan zullen doen dan gaat het verder dan Theo van Gogh, net zoals het verder is gegaan dan Pim Fortuyn (ook al heeft hij hier niets mee te maken).
Oud 02-11-2004, 21:50
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 02-11-2004 @ 22:46 :
Fortuyn was ook vermoord.. en ik vind dat Fortuyn een aanzienlijk belangrijker persoon was toen ie vermoord werd.. Ik ben heel erg rechts maar ik vind het nonsens dat iedereen nu ineens gaat rellen omdat ie door een marokaan is vermoord..
Juist niet! Fortuyn werd door enkele mensen nog als gevaarlijk gezien dus daarvan kun je met enige goede wil nog begrijpen dat hij vermoord is. Van Gogh schoqueerde alleen maar! Verder deed hij niets schadelijks voor onze samenleving, hij had geen politieke ambities en had gewoon een grote bek! Beetje discussie uitlokken. Ik vind dat van een totaal andere aard dan de moord op Fortuyn.
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Oud 02-11-2004, 21:54
Verwijderd
Er is nu een woordvoerster van de AEL aan het woord.
Een émótiónéle reactie noemt ze deze moord.... .
Zo zou ik dit dus niet kwalificeren. Lijkt mij duidelijk een moord op voorbedachte rade, bovendien nogal in koele bloede uitgevoerd gezien hij tijd had om te steken én te schieten. Oftewel een emotionele stoornis, geen emotionele reactie.
Oud 02-11-2004, 21:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Mensen, 4 topics over die vetklep?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-11-2004, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Tampert schreef op 02-11-2004 @ 22:50 :
Juist niet! Fortuyn werd door enkele mensen nog als gevaarlijk gezien dus daarvan kun je met enige goede wil nog begrijpen dat hij vermoord is. Van Gogh schoqueerde alleen maar! Verder deed hij niets schadelijks voor onze samenleving, hij had geen politieke ambities en had gewoon een grote bek! Beetje discussie uitlokken. Ik vind dat van een totaal andere aard dan de moord op Fortuyn.
Deze man zorgde voor een brede maatschappelijke acceptatie van het moslims bashen, dat vind ik wel gevaarlijk.
Oud 02-11-2004, 22:00
Verwijderd
Ik snap niet dat moslims mensen dood in de naam van Alla of hoe je het ook schrijft.

ik denk zelf dat er maar 1 is dus alla = god en god =alla of alla is gewoon een verzinsel van iemand heel lang geleden.

God zou de mensheid hebben geschapen waarom zou hij die dan willen uitroeien door zijn eigen mensen.

of hebben die moslims zo'n afwijking in de hersens?
en doen wat dat kut boekje van hun zegt.
Mensen doden is wel het lafste wat je kan doen je bent meer een kerel door te praten dan zo'n laffe handeling te doen.

Er moet heel wat veranderen in Nederland op het gebied van moslims en hun geloof. als het aan mij ligt weg met dat geloof of anders gewoon Nederland uit. als ze nederland uit zijn, zijn wij weer van een heel hoop gezeik en tereur af.
want als je van je enkele moslims al geen eigenmening mag hebben dan weet ik niet meer of ik een democratie woon.

'word vervolgd'
Oud 02-11-2004, 22:00
Quincy
Quincy is offline
Citaat:
cut_off schreef op 02-11-2004 @ 22:54 :
Er is nu een woordvoerster van de AEL aan het woord.
Een émótiónéle reactie noemt ze deze moord.... .
Zo zou ik dit dus niet kwalificeren. Lijkt mij duidelijk een moord op voorbedachte rade, bovendien nogal in koele bloede uitgevoerd gezien hij tijd had om te steken én te schieten. Oftewel een emotionele stoornis, geen emotionele reactie.
Als jij mij teruggroet omdat ik jou groet dan doe jij ook een emotionele reactie. Een beetje vaag en nietszeggend die AEL.
Oud 02-11-2004, 22:03
Teun
Teun is offline
Citaat:
HC4L schreef op 02-11-2004 @ 22:21 :
geblaat is het niet.
de meeste inwoners van grote en middelgrote denken er precies hetzelfde over.
woon zelf maar eens in een wijk die geterroriseerd wordt door moslims
Schooltype/studierichting mbo


Ooooóh okay.
Oud 02-11-2004, 22:03
Quincy
Quincy is offline
Citaat:
The Rock schreef op 02-11-2004 @ 23:00 :
Ik snap niet dat moslims mensen dood in de naam van Alla of hoe je het ook schrijft.

ik denk zelf dat er maar 1 is dus alla = god en god =alla of alla is gewoon een verzinsel van iemand heel lang geleden.

God zou de mensheid hebben geschapen waarom zou hij die dan willen uitroeien door zijn eigen mensen.

of hebben die moslims zo'n afwijking in de hersens?
en doen wat dat kut boekje van hun zegt.
Mensen doden is wel het lafste wat je kan doen je bent meer een kerel door te praten dan zo'n laffe handeling te doen.

Er moet heel wat veranderen in Nederland op het gebied van moslims en hun geloof. als het aan mij ligt weg met dat geloof of anders gewoon Nederland uit. als ze nederland uit zijn, zijn wij weer van een heel hoop gezeik en tereur af.
want als je van je enkele moslims al geen eigenmening mag hebben dan weet ik niet meer of ik een democratie woon.

'word vervolgd'
Ik ben bang dat ik het met je eens ben. Ik ben nu ook tot het inzicht gekomen dat er niks zal veranderen en dus vind ik dat alle moslims het land moeten verlaten: let wel gebaseerd op een grondige gedragstest waar ik mij vrijwillig voor zou aanmelden om die test af te nemen bij moslims.
Oud 02-11-2004, 22:06
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Citaat:
The Rock schreef op 02-11-2004 @ 23:00 :
Ik snap niet dat moslims mensen dood in de naam van Alla of hoe je het ook schrijft.

ik denk zelf dat er maar 1 is dus alla = god en god =alla of alla is gewoon een verzinsel van iemand heel lang geleden.

God zou de mensheid hebben geschapen waarom zou hij die dan willen uitroeien door zijn eigen mensen.

of hebben die moslims zo'n afwijking in de hersens?
en doen wat dat kut boekje van hun zegt.
Mensen doden is wel het lafste wat je kan doen je bent meer een kerel door te praten dan zo'n laffe handeling te doen.

Er moet heel wat veranderen in Nederland op het gebied van moslims en hun geloof. als het aan mij ligt weg met dat geloof of anders gewoon Nederland uit. als ze nederland uit zijn, zijn wij weer van een heel hoop gezeik en tereur af.
want als je van je enkele moslims al geen eigenmening mag hebben dan weet ik niet meer of ik een democratie woon.

'word vervolgd'
Ik zou zeggen, lees eerst de koran en beoordeel dan. Want je zegt nu dat moslims moeten doden van allah. Als dat zo zou zijn, dan zou volgens jou elke moslim een moordenaar kunnen zijn.
__________________
....GrEeTz To EvErYbOdY...
Oud 02-11-2004, 22:08
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 02-11-2004 @ 22:55 :
Deze man zorgde voor een brede maatschappelijke acceptatie van het moslims bashen, dat vind ik wel gevaarlijk.
acceptatie? Had de man enige macht?

Dat half Nederland niet zelf na kan denken en geen idee heeft van wat een discussie is is toch niet de schuld van die persoon die zich af en toe wat scherper opstelt...?
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Oud 02-11-2004, 22:08
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
wow ben effe naar de dam, is het van topic 2 naar topic 4 gegaan is nu al meer dan amerikaanse verkiezingen topic, ik wist dat het leefde maar dit
Oud 02-11-2004, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Tampert schreef op 02-11-2004 @ 23:08 :
acceptatie? Had de man enige macht?

Dat half Nederland niet zelf na kan denken en geen idee heeft van wat een discussie is is toch niet de schuld van die persoon die zich af en toe wat scherper opstelt...?
Ja, bepaalde publieke figuren hebben best veel invloed op het denk gedrag van de wat minder bedeelde burgers.

Dat is idd niet zijn schuld, maar hij beinvloed die mensen wel met zijn praatjes.
Oud 02-11-2004, 22:12
Verwijderd
Moslim bashen.... wat is moslim bashen?
Christen bashen gebeurt toch ook zat, hoor mijn opa er nooit om huilen.
Oud 02-11-2004, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Quincy schreef op 02-11-2004 @ 23:03 :
Ik ben bang dat ik het met je eens ben. Ik ben nu ook tot het inzicht gekomen dat er niks zal veranderen en dus vind ik dat alle moslims het land moeten verlaten: let wel gebaseerd op een grondige gedragstest waar ik mij vrijwillig voor zou aanmelden om die test af te nemen bij moslims.
Ach, er zijn nederlanders die het nederlanderschap niet waardig zijn, en die het land daarom maar moeten verlaten. Ik meld mij wel aan om een test af te nemen.

Je hebt nu nog 24 uur om afscheid te nemen vriend, daarna zetten we je in een roeiboot de noordzee op en red jeje maar.

Ben jij nu echt zo dom?
Oud 02-11-2004, 22:16
Brutus
Avatar van Brutus
Brutus is offline
Citaat:
The Rock schreef op 02-11-2004 @ 23:00 :
Ik snap niet dat moslims mensen dood in de naam van Alla of hoe je het ook schrijft.

ik denk zelf dat er maar 1 is dus alla = god en god =alla of alla is gewoon een verzinsel van iemand heel lang geleden.

God zou de mensheid hebben geschapen waarom zou hij die dan willen uitroeien door zijn eigen mensen.

of hebben die moslims zo'n afwijking in de hersens?
en doen wat dat kut boekje van hun zegt.
Mensen doden is wel het lafste wat je kan doen je bent meer een kerel door te praten dan zo'n laffe handeling te doen.

Er moet heel wat veranderen in Nederland op het gebied van moslims en hun geloof. als het aan mij ligt weg met dat geloof of anders gewoon Nederland uit. als ze nederland uit zijn, zijn wij weer van een heel hoop gezeik en tereur af.
want als je van je enkele moslims al geen eigenmening mag hebben dan weet ik niet meer of ik een democratie woon.

'word vervolgd'
Hoe kom je erop dat Van Gogh is vermoord in de naam van Allah? Als de dader dat zou denken, zou het dan ook betekenen dat dat echt zo is?

Hoezo spreekt men van alle moslims als een Marokkaan iemand vermoord? Ben ik nu ook een moordenaar? En mijn vader? en moeder? en zusje?

Jij hebt geen enig idee WAT er in de Koran staat. Doden wordt juist NIET goedgekeurd.

Alle moslims t land uit ook een goeie


Sorry jongen, wat jij zegt is gewoon DOM
__________________
Appelmoes
Oud 02-11-2004, 22:22
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Tampert schreef op 02-11-2004 @ 22:50 :
Juist niet! Fortuyn werd door enkele mensen nog als gevaarlijk gezien dus daarvan kun je met enige goede wil nog begrijpen dat hij vermoord is. Van Gogh schoqueerde alleen maar! Verder deed hij niets schadelijks voor onze samenleving, hij had geen politieke ambities en had gewoon een grote bek! Beetje discussie uitlokken. Ik vind dat van een totaal andere aard dan de moord op Fortuyn.
Tja, misschien vond de dader dat Van Gogh door zijn columns e.d. in potentie net zoveel schade kon berokkenen als Fortuyn. Natuurlijk had Van Gogh niet zoveel invloed als Fortuyn, maar het is goed mogelijk dat ze in de geest van de dader een even groot gevaar vormden. Het is goed mogelijk dat het om een soortgelijk motief ging.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 02-11-2004, 22:24
Tuinkabouter !!
Avatar van Tuinkabouter !!
Tuinkabouter !! is offline
Ik heb niet het hele draadje gelezen, dus excuses als het al gesteld is.


Ik stel het volgende: Het vermoorden van Theo had voorkomen kunnen worden.

Hoe dan zul je je afvragen.

Nou, waarschijnlijk zal de dader geen wapenvergunning hebben. Dus illegaal wapenbezit.

Dus ?

Nou, ze hadden de landsgrezen en de daarbij horende grens/smokkelcontroles nooit moeten opheffen, maar verdubbelen.

Als alles en iedereen gecontroleerd wordt heb je
1) weer een boel mensen van straat
2) een stuk minder kans op illegale wapenimport.

Dus naar mijn inzicht had dit voorkomen kunnen worden.
__________________
Wie typefouten vindt in bovenstaande post, mag ze houden.
Oud 02-11-2004, 22:32
Verwijderd
Ik denk dat als die man gewoon zijn uitspraken in een fatsoenlijk kader had aangekleed, ipv de hele dag platsvloers grof taalgebruik zonder inhoud te bezichen, zich nooit iemand druk om hem had gemaakt en ook niemand op het idee gekomen was om hem iets aan te doen.
Oud 02-11-2004, 22:34
Verwijderd
Maar hij wilde net opvallen.
Oud 02-11-2004, 22:36
goodfella
goodfella is offline
Citaat:
Dus naar mijn inzicht had dit voorkomen kunnen worden
Dan had hij hem wel doodgestoken

Het had voorkomen kunnen worden door controle in moskeen over de leer die er verkondigd word
__________________
each day we will spill their blood until it rains down from the skies
Oud 02-11-2004, 22:39
Mujahideen
Mujahideen is offline
Eureka, ik heb het. Moslims mogen alléén dochters voortaan hebben.
Oud 02-11-2004, 22:42
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 02-11-2004 @ 23:34 :
Maar hij wilde net opvallen.
Hij had ook regelmatig bloot met een onderboek over zn hoofd sinterklaas liedjes zingend over straat kunnen lopen als hij zo op aandacht geilde, ipv grof, beledigend en haatzaaiend met zn vette kop op de tv mensen te beledigen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.