Oud 02-11-2004, 23:46
Stylus
Avatar van Stylus
Stylus is offline
De dader moet de doodstraf krijgen (en wat mij betreft zwaar gemarteld worden).

Iedereen die iets zegt in de richting van ''Hij vroeg er gewoon om'', Sterf.

Religie is voor mensen die zichzelf niet durven te zijn.

Ongelovigen, die zijn intelligent.

En voor de extreme islamieten, jullie zijn respectloze en discriminerende machtswellustelingen.

Probeer mijn standpunten maar eens te weerleggen, ik kan alles onderbouwen.
Advertentie
Oud 02-11-2004, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Xevio schreef op 02-11-2004 @ 23:46 :
De dader moet de doodstraf krijgen (en wat mij betreft zwaar gemarteld worden).

Iedereen die iets zegt in de richting van ''Hij vroeg er gewoon om'', Sterf.

Religie is voor mensen die zichzelf niet durven te zijn.

Ongelovigen, die zijn intelligent.

En voor de extreme islamieten, jullie zijn respectloze en discriminerende machtswellustelingen.

Probeer mijn standpunten maar eens te weerleggen, ik kan alles onderbouwen.
Doe dat eens, het forum zit niet te wachten op nog zo'n kansloze sloeber. Zelf voor martelen en de doodstraf zijn, en toch zielig doen over van gogh, kom op, doe normaal.
Oud 02-11-2004, 23:50
Brutus
Avatar van Brutus
Brutus is offline
Citaat:
Xevio schreef op 02-11-2004 @ 23:46 :
De dader moet de doodstraf krijgen (en wat mij betreft zwaar gemarteld worden).

Iedereen die iets zegt in de richting van ''Hij vroeg er gewoon om'', Sterf.

Religie is voor mensen die zichzelf niet durven te zijn.

Ongelovigen, die zijn intelligent.

En voor de extreme islamieten, jullie zijn respectloze en discriminerende machtswellustelingen.

Probeer mijn standpunten maar eens te weerleggen, ik kan alles onderbouwen.
jij bent dom é
__________________
Appelmoes
Oud 02-11-2004, 23:50
goodfella
goodfella is offline
Citaat:
ipv grof, beledigend en haatzaaiend met zn vette kop op de tv mensen te beledigen.
jammer dat iemand de moord nog probeert recht te praten ook.
__________________
each day we will spill their blood until it rains down from the skies
Oud 02-11-2004, 23:53
Verwijderd
Citaat:
goodfella schreef op 02-11-2004 @ 23:50 :
jammer dat iemand de moord nog probeert recht te praten ook.
Dat doe ik niet, en als jij zo'n kansloze proleet bent die dat denkt mag je jezelf ophangen. Kun je naast theo begraven worden, gezellig
Oud 02-11-2004, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Xevio schreef op 02-11-2004 @ 23:46 :
De dader moet de doodstraf krijgen (en wat mij betreft zwaar gemarteld worden).

Iedereen die iets zegt in de richting van ''Hij vroeg er gewoon om'', Sterf.

Religie is voor mensen die zichzelf niet durven te zijn.

Ongelovigen, die zijn intelligent.

En voor de extreme islamieten, jullie zijn respectloze en discriminerende machtswellustelingen.

Probeer mijn standpunten maar eens te weerleggen, ik kan alles onderbouwen.


neeeeeeee niet nog zo'n fucking n00b hier

waar komen ze ineens allemaal vandaan.......
Oud 02-11-2004, 23:57
Verwijderd
Ik walg er een beetje van dat van die vent een arm slachtoffer word gemaakt, terwijl het toch echt een kootzak en een rat was, natuurlijk is het geen legitimatie om iemand te vermoorden, maar ik vind het wel vrij kansloos dat iedereen het zo erg vind. Die vent was zelf een symbool van geen respecht hebben, geen fatsoen, en ordinair gedrag.
Oud 02-11-2004, 23:57
goodfella
goodfella is offline
Citaat:
jij bent dom é
Waarschijnlijk gewoon blind van woede, volgende keer beter nadenken over je onweerlegbare argumenten want je teksten zijn voor veel mensen kwetsend.

Wat betreft de straf, die kan mij idd niet hoog genoeg zijn. De tolerante tijden zijn voorbij en dat moeten we nu maar realiseren
__________________
each day we will spill their blood until it rains down from the skies
Oud 02-11-2004, 23:58
Verwijderd
Citaat:
diamant_sensation schreef op 02-11-2004 @ 23:57 :
neeeeeeee niet nog zo'n fucking n00b hier

waar komen ze ineens allemaal vandaan.......
Dat vraag ik me ook af
Oud 03-11-2004, 00:00
Brutus
Avatar van Brutus
Brutus is offline
Citaat:
goodfella schreef op 02-11-2004 @ 23:57 :
Waarschijnlijk gewoon blind van woede, volgende keer beter nadenken over je onweerlegbare argumenten want je teksten zijn voor veel mensen kwetsend.

Wat betreft de straf, die kan mij idd niet hoog genoeg zijn. De tolerante tijden zijn voorbij en dat moeten we nu maar realiseren
schattig
__________________
Appelmoes
Oud 03-11-2004, 00:01
Verwijderd
Citaat:
goodfella schreef op 02-11-2004 @ 23:57 :
Waarschijnlijk gewoon blind van woede, volgende keer beter nadenken over je onweerlegbare argumenten want je teksten zijn voor veel mensen kwetsend.

Wat betreft de straf, die kan mij idd niet hoog genoeg zijn. De tolerante tijden zijn voorbij en dat moeten we nu maar realiseren
Idd, alle intolerante geweldadige mensen afmaken, beginnende met goodfella
Oud 03-11-2004, 00:01
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
goodfella schreef op 02-11-2004 @ 23:57 :
Wat betreft de straf, die kan mij idd niet hoog genoeg zijn. De tolerante tijden zijn voorbij en dat moeten we nu maar realiseren
Waarom? Ik snap hier echt geen fuck van namelijk, over het algemeen worden er namelijk nog steeds niet veel moorden gepleegd in Nederland en loopt het allemaal wel prima zoals het is.
Oud 03-11-2004, 00:01
number9
number9 is offline
Die man had ook weer indirect te maken met terrostische groepen heb ik gehoord.

Doe m maar hetzelfde aan wat hij bij Theo deed , of nog beter, stuur m lekker terug
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 03-11-2004, 00:02
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Berichtje voor de moordenaar:





(meer heb ik ook niet te vermelden)
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 03-11-2004, 00:02
Verwijderd
Citaat:
number9 schreef op 03-11-2004 @ 00:01 :
Die man had ook weer indirect te maken met terrostische groepen heb ik gehoord.

Doe m maar hetzelfde aan wat hij bij Theo deed , of nog beter, stuur m lekker terug
Naar huis? Hij is nederlander Ik vind toch dat hij eerst 18 jaartjes de gevangenis in moet hoot.
Oud 03-11-2004, 00:03
Brutus
Avatar van Brutus
Brutus is offline
Citaat:
Gatara schreef op 03-11-2004 @ 00:02 :
Berichtje voor de moordenaar:

[afbeelding]



(meer heb ik ook niet te vermelden)
Wat een mooie avatar heb je
__________________
Appelmoes
Oud 03-11-2004, 00:03
Verwijderd
Citaat:
The Rock schreef op 02-11-2004 @ 23:00 :
Ik snap niet dat moslims mensen dood in de naam van Alla of hoe je het ook schrijft.

ik denk zelf dat er maar 1 is dus alla = god en god =alla of alla is gewoon een verzinsel van iemand heel lang geleden.

God zou de mensheid hebben geschapen waarom zou hij die dan willen uitroeien door zijn eigen mensen.

of hebben die moslims zo'n afwijking in de hersens?
en doen wat dat kut boekje van hun zegt.
Mensen doden is wel het lafste wat je kan doen je bent meer een kerel door te praten dan zo'n laffe handeling te doen.

Er moet heel wat veranderen in Nederland op het gebied van moslims en hun geloof. als het aan mij ligt weg met dat geloof of anders gewoon Nederland uit. als ze nederland uit zijn, zijn wij weer van een heel hoop gezeik en tereur af.
want als je van je enkele moslims al geen eigenmening mag hebben dan weet ik niet meer of ik een democratie woon.

'word vervolgd'

wtf

nog eentje , waar gaat het heen met de wereld
Oud 03-11-2004, 00:03
number9
number9 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 03-11-2004 @ 00:02 :
Naar huis? Hij is nederlander Ik vind toch dat hij eerst 18 jaartjes de gevangenis in moet hoot.
een NL en een Marrokaans paspoort, t is maar wat je ervan maakt
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 03-11-2004, 00:05
Verwijderd
In feite zijn al die moslims perfect geintgreerd als ik het beeld volg wat er door die kansloze medeforummers geschetst word
Oud 03-11-2004, 00:05
Global
Avatar van Global
Global is offline
wie moeten we dan beschuldigen als alle moslims weg zijn? wie moeten we dan haten?
Oud 03-11-2004, 00:05
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
The Rock schreef op 02-11-2004 @ 23:00 :

Er moet heel wat veranderen in Nederland op het gebied van moslims en hun geloof. als het aan mij ligt weg met dat geloof of anders gewoon Nederland uit. als ze nederland uit zijn, zijn wij weer van een heel hoop gezeik en tereur af.
want als je van je enkele moslims al geen eigenmening mag hebben dan weet ik niet meer of ik een democratie woon.

'word vervolgd'
Deportatie is zoooooo 1940-45

ga toch met je tijd mee, jongen

zucht
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 03-11-2004, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Teun schreef op 02-11-2004 @ 23:03 :
Schooltype/studierichting mbo


Ooooóh okay.

Hey dude , heeft weinig met mbo te maken aangezien ik er ook op zit
Oud 03-11-2004, 00:06
Verwijderd
Citaat:
number9 schreef op 03-11-2004 @ 00:03 :
een NL en een Marrokaans paspoort, t is maar wat je ervan maakt
Primair nederlander dus
Oud 03-11-2004, 00:06
goodfella
goodfella is offline
Citaat:
Waarom? Ik snap hier echt geen fuck van namelijk, over het algemeen worden er namelijk nog steeds niet veel moorden gepleegd in Nederland en loopt het allemaal wel prima zoals het is.
sorry...afgelopen jaar.....leraar doodgeschoten....meisje vanwegen roddels in de fik gezet....meisje vanwege vreemdgaan twee keer in de hens gezet en naam op de borst gekerfd..
__________________
each day we will spill their blood until it rains down from the skies
Oud 03-11-2004, 00:06
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Global schreef op 03-11-2004 @ 00:05 :
wie moeten we dan beschuldigen als alle moslims weg zijn? wie moeten we dan haten?
joden, moslims, afrikanen..... de volgende zijn de jehova's en daarna de chinezen en dan wellicht de duitsers weer
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 03-11-2004, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Global schreef op 03-11-2004 @ 00:05 :
wie moeten we dan beschuldigen als alle moslims weg zijn? wie moeten we dan haten?
De linkse kerk natuurlijk
Oud 03-11-2004, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 02-11-2004 @ 23:57 :
Ik walg er een beetje van dat van die vent een arm slachtoffer word gemaakt, terwijl het toch echt een kootzak en een rat was, natuurlijk is het geen legitimatie om iemand te vermoorden, maar ik vind het wel vrij kansloos dat iedereen het zo erg vind. Die vent was zelf een symbool van geen respecht hebben, geen fatsoen, en ordinair gedrag.

oja beetje laat

maar idd
Oud 03-11-2004, 00:07
number9
number9 is offline
Ag het grootste gedeelte van die Moslims blijft niet te vertrouwen, mijn mening blijft dat er zeker 50 % van ze op 1 hele groot boot gezet moet worden en dan retour afzender
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 03-11-2004, 00:08
Verwijderd
Citaat:
goodfella schreef op 03-11-2004 @ 00:06 :
sorry...afgelopen jaar.....leraar doodgeschoten....meisje vanwegen roddels in de fik gezet....meisje vanwege vreemdgaan twee keer in de hens gezet en naam op de borst gekerfd..
Zeik niet zo.

Heerlijk dat ik van tampert ongestraft mag doorgaan omdat ik dan mijn emoties kwijt kan over deze zaak
Oud 03-11-2004, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 03-11-2004 @ 00:08 :
Zeik niet zo.

Heerlijk dat ik van tampert ongestraft mag doorgaan omdat ik dan mijn emoties kwijt kan over deze zaak

idd ja en de noobs blijven maar terug komen
Oud 03-11-2004, 00:09
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
number9 schreef op 03-11-2004 @ 00:07 :
Ag het grootste gedeelte van die Moslims blijft niet te vertrouwen, mijn mening blijft dat er zeker 50 % van ze op 1 hele groot boot gezet moet worden en dan retour afzender
nee, jij bent koosjer wilde je beweren
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 03-11-2004, 00:10
Verwijderd
Citaat:
diamant_sensation schreef op 03-11-2004 @ 00:09 :
idd ja en de noobs blijven maar terug komen
Ja, ik wou vanavond eigenlijk nog iets nuttigs doen, maar ze blijven me bezich houden
Oud 03-11-2004, 00:10
goodfella
goodfella is offline
Citaat:
Heerlijk dat ik van tampert ongestraft mag doorgaan omdat ik dan mijn emoties kwijt kan over deze zaak
ja niemand let er toch meer op
__________________
each day we will spill their blood until it rains down from the skies
Oud 03-11-2004, 00:11
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
goodfella schreef op 03-11-2004 @ 00:06 :
sorry...afgelopen jaar.....leraar doodgeschoten....meisje vanwegen roddels in de fik gezet....meisje vanwege vreemdgaan twee keer in de hens gezet en naam op de borst gekerfd..
ja, en dit soort mensen die duidelijk niet helemaal sporen en niet zo goed nadenken voordat ze iets doen zouden zich laten tegenhouden door een zwaardere straf?
Oud 03-11-2004, 00:11
Verwijderd
Citaat:
goodfella schreef op 03-11-2004 @ 00:10 :
ja niemand let er toch meer op
heh naja heb ik teminste wat te doen
Oud 03-11-2004, 00:12
number9
number9 is offline
Citaat:
Gatara schreef op 03-11-2004 @ 00:09 :
nee, jij bent koosjer wilde je beweren
We gaan me niet vergelijken met een onbenullige sl8methode he

en als wat ik ervan opmaak:

ben vast wel een stuk beter ja
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 03-11-2004, 00:13
Verwijderd
Citaat:
number9 schreef op 03-11-2004 @ 00:12 :
We gaan me niet vergelijken met een onbenullige sl8methode he

en als wat ik ervan opmaak:

ben vast wel een stuk beter ja

hoezo ben je beter dan ?
Oud 03-11-2004, 00:13
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
number9 schreef op 03-11-2004 @ 00:12 :
We gaan me niet vergelijken met een onbenullige sl8methode he

en als wat ik ervan opmaak:

ben vast wel een stuk beter ja
whatever
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 03-11-2004, 00:14
Brutus
Avatar van Brutus
Brutus is offline
Citaat:
number9 schreef op 03-11-2004 @ 00:12 :
We gaan me niet vergelijken met een onbenullige sl8methode he

en als wat ik ervan opmaak:

ben vast wel een stuk beter ja
hahaha
__________________
Appelmoes
Oud 03-11-2004, 00:14
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Citaat:
diamant_sensation schreef op 02-11-2004 @ 23:57 :
neeeeeeee niet nog zo'n fucking n00b hier

waar komen ze ineens allemaal vandaan.......

Dat vraag ik me dus ook af. De hele religie en weet ik veel wat wordt er allemaal bij gehaald.

Theo, de provocateur, kikte op de reacties van anderen. Hij kikte erop om anderen te kwetsen. En daar draait deze hele moord om. Hij kwam vaak respectloos over, waardoor hij door iemand is vermoord. Ik wil het niet goedpraten dat hij is vermoord, want ik vind ook dat niemand het recht heeft om iemand te vermoorden, maar toch zou je dit wel ergens kunnen verwachten, want hoe vaak heeft hij mensen beledigd of belachelijk gemaakt? En hoeveel gekke mensen lopen hier wel niet rond op deze wereld? Weet ik veel hoeveel moorden zijn er al gepleegd dit jaar. Als het niet om een verschil van mening gaat dan is het wel om geld of om wraak.
En tuurlijk mag iedereen zijn mening uiten, maar zijn gewoon grenzen. Met je mening kan je mensen behoorlijk kwetsen. Niet iedereen zou het bijvoorbeeld accepteren als ik duidelijk aan het volk liet zien dat ik walgden van alle roodharigen.
__________________
....GrEeTz To EvErYbOdY...

Laatst gewijzigd op 03-11-2004 om 00:16.
Oud 03-11-2004, 00:15
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
somebody, true.
maar als ik iedereen zou moeten gaan vermoorden die mij beledigd zou hebben blijf ik aan de gang
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 03-11-2004, 00:16
Verwijderd
Citaat:
SoMeBoDy schreef op 03-11-2004 @ 00:14 :
Dat vraag ik me dus ook af. De hele religie en weet ik veel wat wordt er allemaal bij gehaald.

Theo, de provocateur, kikte op de reacties van anderen. Hij kikte erop om anderen te kwetsen. En daar draait deze hele moord om. Hij kwam vaak respectloos over, waardoor hij door iemand is vermoord. Ik wil het niet goedpraten dat hij is vermoord, want ik vind ook dat niemand het recht heeft om iemand te vermoorden, maar toch zou je dit wel ergens kunnen verwachten, want hoe vaak heeft hij mensen beledigd of belachelijk gemaakt? En hoeveel gekke mensen lopen hier wel niet rond op deze wereld? Weet ik veel hoeveel moorden zijn er al gepleegd dit jaar. Als het niet om een verschil van mening gaat dan is het wel om geld of om vraak.
En tuurlijk mag iedereen zijn mening uiten, maar zijn gewoon grenzen. Met je mening kan je mensen behoorlijk kwetsen. Niet iedereen zou het bijvoorbeeld accepteren als ik duidelijk aan het volk liet zien dat ik walgden van alle roodharigen.

idd chick dat bedoel ik dus

Die gast was zelf zo respectloos als de tering dus moet die niet raar staan te kijken als er een reactie terug komt.
Oud 03-11-2004, 00:16
Global
Avatar van Global
Global is offline
Citaat:
number9 schreef op 03-11-2004 @ 00:07 :
Ag het grootste gedeelte van die Moslims blijft niet te vertrouwen, mijn mening blijft dat er zeker 50 % van ze op 1 hele groot boot gezet moet worden en dan retour afzender
Citaat:

ben vast wel een stuk beter ja

je hebt gelijk
Oud 03-11-2004, 00:17
number9
number9 is offline
Citaat:
SoMeBoDy schreef op 03-11-2004 @ 00:14 :
Dat vraag ik me dus ook af. De hele religie en weet ik veel wat wordt er allemaal bij gehaald.

Theo, de provocateur, kikte op de reacties van anderen. Hij kikte erop om anderen te kwetsen. En daar draait deze hele moord om. Hij kwam vaak respectloos over, waardoor hij door iemand is vermoord. Ik wil het niet goedpraten dat hij is vermoord, want ik vind ook dat niemand het recht heeft om iemand te vermoorden, maar toch zou je dit wel ergens kunnen verwachten, want hoe vaak heeft hij mensen beledigd of belachelijk gemaakt? En hoeveel gekke mensen lopen hier wel niet rond op deze wereld? Weet ik veel hoeveel moorden zijn er al gepleegd dit jaar. Als het niet om een verschil van mening gaat dan is het wel om geld of om wraak.
En tuurlijk mag iedereen zijn mening uiten, maar zijn gewoon grenzen. Met je mening kan je mensen behoorlijk kwetsen. Niet iedereen zou het bijvoorbeeld accepteren als ik duidelijk aan het volk liet zien dat ik walgden van alle roodharigen.
Toch blijft t erger wat die Marrokaan flikte.

Als je niet tegen Theo's mening kan/kon moet je m gewoon negeren, zo simpel ligt t
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 03-11-2004, 00:18
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
wat ik dus net wilde zeggen in dat andere topic maar net gesloten werd:

Citaat:
ojee zionisme



theo was een zionist, nanana, daarom ook zeker ruzie met de winter - hahahaha

nou fuck toch een eind op met al die kutopmerkingen overal en nergens

argh

mijn bed roept mij
ik moet nodig wat gaan slapen want ik word alleen maar depressief van die stomme complottheorieen, doem- en zwartmakerij van de maatschappij en bevolkingsgroepen.

mensen, ben blij dat je leeft en respecteer elkaar eens in plaats van elkaar kapot te maken

zucht
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 03-11-2004, 00:19
Verwijderd
Citaat:
number9 schreef op 03-11-2004 @ 00:17 :
Toch blijft t erger wat die Marrokaan flikte.

Als je niet tegen Theo's mening kan/kon moet je m gewoon negeren, zo simpel ligt t

Waarom moeten ze gewoon pikken wat die gast zei dan ?
Ja ja bla bla vrijheid van mening bla bla , er zijn gewoon grenzen en je kan niet zomaar zo iets gevoeligs als een geloof gaan lopen afkraken en dan nog raar staan te kijken als iemand dat niet pikt.
Oud 03-11-2004, 00:19
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Citaat:
Gatara schreef op 03-11-2004 @ 00:15 :
somebody, true.
maar als ik iedereen zou moeten gaan vermoorden die mij beledigd zou hebben blijf ik aan de gang
Maar dat bedoel ik dus met dat er gekke mensen op deze wereld lopen en dat heeft dus niets te maken met wat voor een afkomst je hebt. Wanneer begrijpen sommige mensen dit nou?
__________________
....GrEeTz To EvErYbOdY...
Oud 03-11-2004, 00:20
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
diamant_sensation schreef op 03-11-2004 @ 00:19 :
Waarom moeten ze gewoon pikken wat die gast zei dan ?


hoef je niet te pikken, maar er zijn andere manieren dan moord om je afschuw over bepaalde uitingen te uiten

Citaat:

Ja ja bla bla vrijheid van mening bla bla , er zijn gewoon grenzen en je kan niet zomaar zo iets gevoeligs als een geloof gaan lopen afkraken en dan nog raar staan te kijken als iemand dat niet pikt.
en dan ga je zomaar over iemands leven beslissen

kots
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 03-11-2004, 00:20
Global
Avatar van Global
Global is offline
Citaat:
number9 schreef op 03-11-2004 @ 00:17 :
Toch blijft t erger wat die Marrokaan flikte.

Als je niet tegen Theo's mening kan/kon moet je m gewoon negeren, zo simpel ligt t
tuurlijk die marokkaan is gewoon gek/dom.. maar dat was theo ook hoor
Oud 03-11-2004, 00:20
goodfella
goodfella is offline
Citaat:
idd chick dat bedoel ik dus

Die gast was zelf zo respectloos als de tering dus moet die niet raar staan te kijken als er een reactie terug komt

heb medelijden met mensen die zo simpel denken....
__________________
each day we will spill their blood until it rains down from the skies
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46.