Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2005, 06:05
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef op 16-02-2005 @ 19:03 :
Tsja, ik vind "Geklooi in de Garage" eigenlijk best aardig.
Advertentie
Oud 02-03-2005, 18:50
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
We hebben op admin besloten dat we de naam van het subforum laten zoals hij is. We kunnen toch niet iedereen tevreden stellen, nou vinden een aantal mensen het niks en die hoor je klagen, maar als we er iets anders van maken dan gaan andere mensen weer klagen. Daarnaast gaat het om de functie die het dingetje heeft gekregen, en of het een beetje loopt of niet... de naam is toch wel vrij onbelangrijk..
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 02-03-2005, 19:35
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Waarom wordt die poll dan niet gewoon op muziek zelf gehouden, want dan weet je zeker wat 'de massa' wil. Nu speculeer je erover. Alsof het wat kost
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Oud 02-03-2005, 20:58
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 02-03-2005 @ 20:35 :
Waarom wordt die poll dan niet gewoon op muziek zelf gehouden, want dan weet je zeker wat 'de massa' wil. Nu speculeer je erover. Alsof het wat kost
Een informatieve poll hadden we idd op muziek kunnen zetten, maar andere subfora zijn aangemaakt zonder enige inbreng van leden.. we hebben dat topic puur uit een gebrek aan creativiteit geopend.. we hebben niet de intentie gehad om de gehele beslissing maar aan 'de massa' over te laten. Want veel mensen klikken op iets wat ze wel mooi vinden klinken, zonder er bij na te denken dat het meerdere aspecten moet omvatten zeg maar.. of zonder uberhaupt te lezen wat er allemaal in het subforum komt...
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 03-03-2005, 10:30
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Het punt is, er is niet geluisterd naar de mensen op muziek en dat vind ik kwalijk. Je geeft ze het gevoel dat ze inbreng hebben, maar hakt dat daarna weer keihard de grond in. Dat is gewoon kutbeleid.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-03-2005, 11:37
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
'Studiekeuze', 'Europa' en 'verre bestemmingen'.

Gebrek aan creativiteit heeft admin blijkbaar nooit eerder tegengehouden. En het gaat er inderdaad om, dat jullie in muziek om een naam vragen en vervolgens een naam kiezen waarvan vrijwel iedere serieuze poster het eens was dat die niet geschikt was. Als je dan toch om input vraagt, doe het dan goed. Of gewoon niet, als jullie er toch zo van overtuigd zijn dat de gemiddelde muziekposter te debiel is om fatsoenlijk een poll in te vullen.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Oud 03-03-2005, 13:15
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 03-03-2005 @ 12:37 :
'Studiekeuze', 'Europa' en 'verre bestemmingen'.

Gebrek aan creativiteit heeft admin blijkbaar nooit eerder tegengehouden. En het gaat er inderdaad om, dat jullie in muziek om een naam vragen en vervolgens een naam kiezen waarvan vrijwel iedere serieuze poster het eens was dat die niet geschikt was. Als je dan toch om input vraagt, doe het dan goed. Of gewoon niet, als jullie er toch zo van overtuigd zijn dat de gemiddelde muziekposter te debiel is om fatsoenlijk een poll in te vullen.
Wij vroegen om input, omdat wij geen ideeën hadden....wij hebben een naam uitgekozen die genoemd is door 1 van de leden.

Het komt er uiteindelijk op neer dat wij input vroegen voor ideeën en nooit gezegd hebben dat jullie de uiteindelijke beslissing kunnen maken. Wij hebben nu de beslissing gemaakt op admin, dit was ook altijd al het plan.
Bedankt voor de input, wij hebben er een naam uitgekozen...wat dus de bedoeling was.

Als je de naam niet leuk vind, dan is het in dit geval voor jou de functie die boven de vorm gaat. Het is toch belangrijker dat het subforum er is, dan dat het een 'leuke' naam heeft?
Oud 03-03-2005, 13:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Nou jah, naast het feit dat ik dit subforum uiterst overbodig vind (net als N&F dat was), vind ik dit gewoon een naam die je, als je ook maar iets van het onderwerp afweet, gewoon niet kunt kiezen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-03-2005, 13:48
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Onder het mom van

"Ach, om het subforum maar Muzikanten te noemen is ook zo saai. Laten we eens kijken of het gepeupel misschien een idee heeft dat ons aan staat..... Waarempel, Geklooi in de Garage. Wat schattig, dat leden zoiets grappigs verzinnen! Die naam nemen we!"
- "Maar de helft is het er niet mee eens"
"Ach wat dan nog. Ze mogen blij zijn dat we uberhaupt iets aan hun hebben gevraagd. Als we hun de vrijheid zouden toestaan om zelf een naam te kiezen dan vervallen we tot anarchie! Boeren zijn er niet om te heersen, ze zijn er om graan te verbouwen. Het wordt GidG, of men het er nu mee eens is of niet, Wij, de admin vinden het grappig. MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHA"

?
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Oud 03-03-2005, 14:57
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 03-03-2005 @ 14:48 :
Onder het mom van

"Ach, om het subforum maar Muzikanten te noemen is ook zo saai. Laten we eens kijken of het gepeupel misschien een idee heeft dat ons aan staat..... Waarempel, Geklooi in de Garage. Wat schattig, dat leden zoiets grappigs verzinnen! Die naam nemen we!"
- "Maar de helft is het er niet mee eens"
"Ach wat dan nog. Ze mogen blij zijn dat we uberhaupt iets aan hun hebben gevraagd. Als we hun de vrijheid zouden toestaan om zelf een naam te kiezen dan vervallen we tot anarchie! Boeren zijn er niet om te heersen, ze zijn er om graan te verbouwen. Het wordt GidG, of men het er nu mee eens is of niet, Wij, de admin vinden het grappig. MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHA"

?
Nee, als in..."laten we eens kijken of de leden misschien nog een leuk idee hebben" en dat wij op admin besloten hebben dat we toevallig die naam gebruiken is dan natuurlijk ons goed recht. Je kunt het ook op een andere manier zien: we probeerden jullie er meer in te betrekken, maar jullie kunnen er niet mee omgaan, getuige deze hele discussie. Dit doen we dus ook niet weer en de leden zullen de volgende keer dus helemaal geen inspraak krijgen. Net zoals het altijd al was.

Wij hebben als beheerders van deze fora gekozen voor deze naam. Het wordt ook niet meer veranderd, jullie inbreng is gevraagd en jullie hebben deze gegeven. Dat was ook de bedoeling, meer niet.
Oud 03-03-2005, 16:31
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Wat minder vermakelijk dan mijn versie, maar desondanks hetzelfde

Maargoed, duidelijk. Als admin geen zin heeft om 'echt' input te vragen van de leden, en kritiek daarop vertaalt naar er niet mee om kunnen gaan dan is het voor mij duidelijk hoe er met leden om wordt gegaan.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Oud 03-03-2005, 17:51
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 03-03-2005 @ 17:31 :
Wat minder vermakelijk dan mijn versie, maar desondanks hetzelfde

Maargoed, duidelijk. Als admin geen zin heeft om 'echt' input te vragen van de leden, en kritiek daarop vertaalt naar er niet mee om kunnen gaan dan is het voor mij duidelijk hoe er met leden om wordt gegaan.
Wij hebben precies gedaan wat we zeiden. Er werd gevraagd om ideeën, die hebben we gekregen en daar is 1 naam uitgekozen door ons.
Het feit dat we 1 vinger bieden (het suggesties opperen) en jij gelijk de hele hand wilt (het helemaal zelf mogen beslissen) vind ik 'er niet mee om kunnen gaan'
Oud 03-03-2005, 18:13
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Ik heb nooit gezegd dat ik vind dat de leden helemaal zelf de naam moeten bepalen, ik heb gezegd dat ik het belachelijk vind dat de poll die op admin werd gehouden, niet gewoon op muziek wordt gehouden. Jullie beweren nu dat 'dat je altijd wel gezeur blijft houden' en 'dat je nooit iedereen tevreden kan maken', maar dat willen jullie om een of andere vage reden niet peilen.
Ik snap niet wat er in godsnaam zo verschrikkelijk kan zijn aan de leden van het muziekforum dat ze die poll niet kunnen toestaan. Admin voelt zich wel heel erg verheven boven de reguliere leden, zoals jij het nu afschilderd. Jij wekt de indruk dat de leden een stel kinderen zijn die je maar zo min mogelijk vrijheid moet geven. Dat admin de leden op hun forum toestaan. Dat de leden maar gewoon blij moeten zijn met wat ze wel van admin krijgen. Ik dacht eigenlijk dat het forum er was voor de leden, en niet voor admin.

Maar zoals ik al zei, is het me nu wel duidelijk hoe er met dit soort dingen om wordt gegaan.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Oud 03-03-2005, 18:17
Verwijderd
Mij maakt het nog steeds nix uit, ook al vind ik nog steeds dat jullie overdrijven.

Maar ik denk ook dat jullie beter jullie moeite aan andere dingen kunnen verspillen dan aan zeiken over de naam, want hij zal er blijven staan.

En ga niet tegen mij klagen of mekkeren of me stalken, want dit is heus niet de beslissing van alleen mij.


Misschien kunnen jullie een nieuwe poging wagen over een half jaar.
Oud 03-03-2005, 20:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Punt is, als je roept dat de leden input hebben, suggereer je daarmee dat ze ook daadwerkelijk wat te zeggen hebben, als meerderheid. Dat blijkt niet zo te zijn en dat vind ik een beetje zwak. We voelen ons "gebruikt"
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-03-2005, 10:29
Verwijderd
Wil je het nummer van mijn psycholoog?
Oud 04-03-2005, 14:21
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Rieno schreef op 03-03-2005 @ 15:57 :
Je kunt het ook op een andere manier zien: we probeerden jullie er meer in te betrekken, maar jullie kunnen er niet mee omgaan, getuige deze hele discussie.
Ja, zo kan je 't voor jezelf verantwoorden, maar het blijft lulkoek.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 06-03-2005, 13:49
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Rieno schreef op 03-03-2005 @ 15:57 :
We probeerden jullie er meer in te betrekken, maar jullie kunnen er niet mee omgaan, getuige deze hele discussie.
Klinkklare onzin, er werd in eerste instantie in het suggestie-topic goed mee omgegaan, mensen sugereerden verschillende namen en daar werd dan over verdergediscussieerd.

'Deze hele discussie' in dit topic kwam er pas nadat de uiteindelijke naam door jullie werd gekozen. Ik vind het tot daar aan toe dat admin een naam kiest, maar het feit dat er dan zo'n topic als deze ontstaat en dat zoveel verschillende - bij het subforum betrokken - leden op serieuze manier en met goede argumentatie aangeven dat ze ontevreden zijn over de naam, heeft niets te maken met 'er niet mee om kunnen gaan'. Het heeft te maken met een naam die de lading niet dekt, waar de meerderheid van de leden voor wie het subforum bedoeld is het bij voorbaat niet mee eens was en die bedacht is door een lid die ik vervolgens nooit meer heb gezien, in ieder geval niet in 'geklooi in de garage'. Wat overigens ook geldt alle forumbazen die zo lyrisch zijn over deze naam.

Feit blijft dat de naam een negatieve klank heeft en de lading niet dekt. Ik ga mijn boodschappen ook niet doen bij een supermarkt die 'Allerlei Spulletjes in Rekjes' heet. Die naam is misschien niet zo belangrijk als het feit dat het subforum er is, maar komt toch wel op de tweede plaats. Ik denk serieus dat er meer mensen op het forum zouden komen als de naam wat duidelijker en positiever klonk.

En feit blijft ook dat veel leden de moeite hebben genomen om in dit topic serieus en diepgaand te reageren en dat er eigenlijk gewoon niet naar word omgekeken. Kom dan tenminste met fatsoenlijke tegenargumenten. Er zijn genoeg goede argumenten van verschillende leden hier te vinden waar gewoon helemaal niet op in wordt gegaan.

En ik ga er eigenlijk al van uit dat hier ook niet op in zal worden gegaan.

Tot nu toe hoor ik alleen maar 'Als we een andere naam kiezen, dan gaan andere leden weer zeiekn, het is nooit goed'
Nou blijkbaar maakt het jullie niet zoveel uit dat leden zeiken want ik zie hier nu alweer 3 pagina's aan 'gezeik' waar verder niks mee wordt gedaan.

Chapeau!
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 08-03-2005, 13:29
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
botulism schreef op 06-03-2005 @ 14:49 :
Ik ga mijn boodschappen ook niet doen bij een supermarkt die 'Allerlei Spulletjes in Rekjes' heet.

ROFL
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 08-03-2005, 23:30
Verwijderd
En nu reageren de Forumbazen niet meer omdat...
Oud 08-03-2005, 23:34
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Ufke schreef op 09-03-2005 @ 00:30 :
En nu reageren de Forumbazen niet meer omdat...
...ze uiteraard even duidelijk moeten maken wie hier de baas is. Ondertussen blijf ik wachten op mensen die in 'Geklooi in de garage' mijn mp3'tjes - waar overigens beschamend weinig geklooi, laat staan garages bij kwam kijken - komen downloaden.

Maar ja, dat gebeurt niet, want welke zichzelf respecterende muziekliefhebber klikt er nu op een subforum met een naam als 'Geklooi in de garage'

__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 09-03-2005, 13:40
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
overigens botu, spreek je je wel een beetje tegen. want als een supermakrt 'allerlei spulletjes in rekjes' heet dan geeft die naam vrij letterlijk weer wat je kan verwachten, whereas geklooi in de garage dat niet doet. maar 'eigen muziek' bijvoorbeeld weer wel.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 09-03-2005, 15:50
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Fair enough, dan noemen we hem 'Schappenvullers & Kassières United'
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 09-03-2005, 18:35
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Escapism schreef op 09-03-2005 @ 14:40 :
overigens botu, spreek je je wel een beetje tegen. want als een supermakrt 'allerlei spulletjes in rekjes' heet dan geeft die naam vrij letterlijk weer wat je kan verwachten, whereas geklooi in de garage dat niet doet. maar 'eigen muziek' bijvoorbeeld weer wel.
Daar spreek ik jou tegen. "Allerlei spulletjes in rekjes" is bij lange na niet de alomvattende beschrijving van een supermarkt. Immers, buiten het feit dat vast niet alles in rekjes staat, kun je die spulletjes er ook nog kopen, bijvoorbeeld.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 09-03-2005, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 09-03-2005 @ 00:30 :
En nu reageren de Forumbazen niet meer omdat...
Citaat:
Mutant schreef op 03-03-2005 @ 19:17 :
Mij maakt het nog steeds nix uit, ook al vind ik nog steeds dat jullie overdrijven.

Maar ik denk ook dat jullie beter jullie moeite aan andere dingen kunnen verspillen dan aan zeiken over de naam, want hij zal er blijven staan.

En ga niet tegen mij klagen of mekkeren of me stalken, want dit is heus niet de beslissing van alleen mij.


Misschien kunnen jullie een nieuwe poging wagen over een half jaar.
Wat wil je dat ik nog zeg?
Of hopen jullie dat jullie geklaag uiteindelijk ons nog doet omslaan, en wat heeft jullie ooit die hoop gegeven?
Oud 09-03-2005, 19:04
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-03-2005 @ 19:35 :
Daar spreek ik jou tegen. "Allerlei spulletjes in rekjes" is bij lange na niet de alomvattende beschrijving van een supermarkt. Immers, buiten het feit dat vast niet alles in rekjes staat, kun je die spulletjes er ook nog kopen, bijvoorbeeld.
Bovendien is 'allerlei spulletjes' een wel wat breder begrip dan de dingen die ze bij de supermarkt hebben.


De illusie dat er bij admin serieus wordt omgesprongen met klachten van deze aard was ik allang al kwijt hoor Mutant, en de personen boven mij ook denk ik. Maar gezien we op muziek posten is oeverloos zeiken onze hobby.
__________________
Johnny Tsunami is drunk

Laatst gewijzigd op 09-03-2005 om 20:27.
Oud 09-03-2005, 20:25
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-03-2005 @ 19:35 :
Daar spreek ik jou tegen. "Allerlei spulletjes in rekjes" is bij lange na niet de alomvattende beschrijving van een supermarkt. Immers, buiten het feit dat vast niet alles in rekjes staat, kun je die spulletjes er ook nog kopen, bijvoorbeeld.
true, true
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 10-03-2005, 09:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mutant schreef op 09-03-2005 @ 20:00 :
Wat wil je dat ik nog zeg?
Of hopen jullie dat jullie geklaag uiteindelijk ons nog doet omslaan, en wat heeft jullie ooit die hoop gegeven?
Wat ons die hoop heeft gegeven? Je maakt eerst, na lang beraad, een nieuw subforum aan, op verzoek van een aantal leden, maar dat subforum voldoet niet, wat is dan nog het nut van dat subforum? Dat geeft ons die hoop. Wij verwachten van jullie dat jullie een verstandige beslissing nemen en besluiten het subforum wél in orde te maken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 10-03-2005, 12:47
Verwijderd
Maw. Jullie vinden dat jullie beslissing meteen de juiste is?

(Ik spreek me niet over het juiste en niet juiste, zoals ik al zei, mij interesseert het niet hoe het heet).

Dus omdat een selecte groep hier steevast steen en been blijft klagen, ook al heb ik duidelijk laten merken dat er weinig kans is dat dat nog zin heeft, zou het veranderd moeten worden? Het is nu 2x op admin besproken geweest, denk je nu echt dat we nog een 3e keer gaan beraadslagen omdat jij persé wil dat het anders heet? En denk je echt dat daar een andere beslissing uit gaat komen?

Er zijn betere dingen waar je je energie aan kunt verspillen, ook dat heb ik eerder gezegd, als je die raad niet ter harte neemt, tja, dat is jouw/jullie probleem, maar ik heb wel energie ergens anders in te steken en ik heb geen zin om hier elke keer weer te komen zeggen dat het nutteloos is omdat jullie zo graag nog een reactie willen.

Zoals ik ook al zei: probeer het over een halfjaar opnieuw.
Oud 10-03-2005, 12:48
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Mutant schreef op 09-03-2005 @ 20:00 :
Of hopen jullie dat jullie geklaag uiteindelijk ons nog doet omslaan, en wat heeft jullie ooit die hoop gegeven?
Het feit dat we met goede argumenten komen? De verwachting dat jullie als team je best doen om de bezoekers van scholieren.com een goed, duidelijk en functioneel forum te bieden? Het feit dat jullie al weet ik veel hoe lang nee aan het zeggen zijn om het nee zeggen en om ons vooral geen gelijk te geven, want ja, wij zijn toch maar simpele ziellose leden?

Ik weet het ook niet meer. Maar het blijft belachelijk hoe er gewoon helemaal niet op argumenten in wordt gegaan.

Overigens:
Citaat:
"Dit forum is bedoeld voor discussies over het beleid op de verschillende fora, allemaal ter verbetering van de kwaliteit en verhoging van het plezier op het Scholieren.com-forum."
Gek hè, dat we verwachten dat er inderdaad wat verbeterd wordt? Vooral als het zo'n ontzettend kleine moeite is?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.

Laatst gewijzigd op 10-03-2005 om 12:51.
Oud 10-03-2005, 12:50
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Mutant schreef op 10-03-2005 @ 13:47 :
Zoals ik ook al zei: probeer het over een halfjaar opnieuw.
En waarom zou het dan over een half jaar ineens wel nuttig zijn om deze discussie te voeren? Dan zou het nu ook nuttig moeten zijn!
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 10-03-2005, 12:56
Verwijderd
Overdrijf het eens niet jongen. Alsof wij fb zijn geworden om alleen maar de leden te stangen. Ik ben het met je eens dat op sommige zaken best teruggekomen mag worden, maar als de meerderheid het daar niet mee eens is, zal dat gewoon niet gebeuren.

Ik heb daarbij nix op argumenten in te gaan, mijn enige argument is dat ik het een leuke naam vond. Verder mag van mij die naam zijn wat het wilt en als jullie geen forumleven meer hebben met Geklooi in de Garage, mag het van mij zo Eigen Muziek worden, alleen ben ík geen heel team. Verder kan ik mij ook vinden in de kant van de fbs (duh, ik ben er zelf een ), dat jullie overdrijven (en geeft toe, sommige lijken echt niets beters te doen te hebben).
De discussie is allang gesloten, met gejengel gaan jullie echt niet meer bereiken.

Waarom over een halfjaar opnieuw? Het is alleen een raad die ik kan geven. Misschien zijn jullie over een half jaar misschien niet meer zo gepikeerd over de naam, misschien hebben wij, fbs, over een jaar zoiets van, ja eigenlijk, nu we het elke dag zien, inderdaad, het dekt de lading niet.
Oud 10-03-2005, 14:04
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Mutant, ik snap dat jullie weinig zin hebben om een forumnaam te veranderen omdat slechts enkele leden hierover zeuren, maar waarom wordt er dan niet gekeken wat de leden zelf willen? Ik heb al een paar keer geopperd om gewoon de poll van admin op muziek te houden, maar daarna kreeg ik alleen naar mijn hoofd geslingerd dat ik als lid niet gelijk de hele hand moest willen pakken als admin een vinger toereikt... Van die houding word ik erg moe, en die geeft mij het idee dat er niet serieus naar mijn posts hier gekeken wordt.

Overigens kan ik best leven met GidG, maar als men gelijk begint te schermen met 'maar jullie kunnen er niet mee omgaan' wanneer ik alleen maar vraag waarom er niet gepeild wordt wat de leden van muziek willen, dan vind ik niet dat ik serieus genomen wordt. En ik hou wel van een lekkere beurt van belangrijke mensen.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Oud 10-03-2005, 15:50
Verwijderd
^^. Mja, dat is dus ook meegenomen geweest, maar er is gewoon besloten bij GidG (mooie afkorting, dat wel) te blijven. Polls zullen daar weinig aan veranderen denk ik.

En kijk, ik krijg het ook een beetje op mijn zenuwen ervan om de hele tijd te moeten zeggen dat het geen zin heeft. Ik kan wel allemaal dingen beloven en dingen gaan roepen, maar de discussie is geweest, en er is gewoon beslist, niet zeuren, laten zo.

Verder kan ik nu het allemaal wel lopen negeren, maar dan is het weer dat de fbs geen moeite doen om te reageren, maar uiteindelijk, wat valt er nu nog te reageren? Ik kan jullie nix nieuws melden, de beslissing is genomen, het enige wat ik denk dat misschien nut heeft, is het over een tijdje weer eens aanhalen, als misschien een aantal nieuwelingen zich hebben vergist of als de naam uiteindelijk toch niet zo storend blijkt...
Oud 10-03-2005, 16:08
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Jaaahaaa, maarrr....



*tromgeroffel*


-Waarom- is die poll die op admin is gehouden nou niet op muziek zelf gehouden? Waarom heeft admin nou niet gepeild door middel van die poll wat de muziekforummer wil.

Dat lijkt mij het meest logische gevolg dat je kan geven aan het topic dat er wel is geweest. Dat is het enige dat ik al 2 pagina's lang wil weten

Ik wil niet eens meer een nieuwe naam!
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Oud 10-03-2005, 16:15
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Nog even voor de duidelijkheid; Ik kan leven met practisch elke beslissing die admin maakt, zolang het maar toegelicht wordt. Dit komt te veel op mij over als "boeiend, wij hebben toch het laatste woord"
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Oud 10-03-2005, 17:02
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Nou jah, met dat laatste ben ik het niet helemaal eens. Ik ben het niet eens met een naam die op admin wordt bedacht, beargumenteerd of niet, omdat vrijwel niemand op admin ook maar iets te maken gaat hebben met een subforum als dit en dus gewoon maar iets kiest... De stem van de vaste leden lijkt mij van doorslaggevendere betekenis dan die van de fb's (die er niets mee te maken hebben), bijvoorbeeld.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 10-03-2005, 18:45
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
wat gimme more beer zei
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 10-03-2005, 19:50
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-03-2005 @ 18:02 :
Nou jah, met dat laatste ben ik het niet helemaal eens. Ik ben het niet eens met een naam die op admin wordt bedacht, beargumenteerd of niet, omdat vrijwel niemand op admin ook maar iets te maken gaat hebben met een subforum als dit en dus gewoon maar iets kiest... De stem van de vaste leden lijkt mij van doorslaggevendere betekenis dan die van de fb's (die er niets mee te maken hebben), bijvoorbeeld.
Dat lijkt mij ook, maar als admin anders beslist dan wil ik gewoon een uitleg hebben waarom. Ik hoef geen beargumentering van waarom ze die naam leuk vinden, ik wil een bearumentering waarom de voorkeur van de leden niet meetelt. Admin heeft gewoon het laatste woord, maar ik hoop dat ze zich niet als nazi's gedragen en een goede reden hebben om niet naar de leden te luisteren.

Uit de beargumentering van Rieno had ik eigenlijk al begrepen dat dat niet zo was, maar misschien heeft Mutie een betere uitleg
__________________
Johnny Tsunami is drunk

Laatst gewijzigd op 10-03-2005 om 19:53.
Oud 10-03-2005, 20:31
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 10-03-2005 @ 20:50 :
Dat lijkt mij ook, maar als admin anders beslist dan wil ik gewoon een uitleg hebben waarom. Ik hoef geen beargumentering van waarom ze die naam leuk vinden, ik wil een bearumentering waarom de voorkeur van de leden niet meetelt. Admin heeft gewoon het laatste woord, maar ik hoop dat ze zich niet als nazi's gedragen en een goede reden hebben om niet naar de leden te luisteren.
Nou jah, nazi's is natuurlijk een beetje kort door de bocht. FB's denken gewoon graag dat ze altijd gelijk hebben. Punt is, FB's zijn eigenlijk niet veel meer dan leden, ze zijn niet ervarener in het nemen van beslissingen, noch argumenteren ze beter of weten ze het ook daadwerkelijk beter. Daarom kan er gewoon geen goede reden zijn om niet naar de leden te luisteren of ze te betrekken in deze beslissing.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 11-03-2005, 08:40
Verwijderd
Wat is het met mijn naam en afkortingen .

Volgens mij heb ik in het begin van dit topic al laten weten dat ik het ook vreemd vond dat de poll rechtstreeks naar admin ging, omdat ik had verwacht dat de poll op muziek gehouden zou worden. Nu was dat niet mijn beslissing, maar op zich vond ik het ook weer logisch, fbs kunnen maar 1x stemmen op admin, als je een poll houdt op het forum, kan iedereen met verschillende nicks in het wilde weg stemmen. Daarbij is het natuurlijk ook zo dat wij, bij gebrek aan creativiteit, jullie hulp hebben ingeroepen voor ideeën. Daar zaten leuke ideeën tussen, normaal gezien wordt het subforum al gewoon benoemd door admin. In deze is dat gebeurd nadat we de inspiratie van anderen gepikt hebben ^^.

Maar Angela en ik hebben besloten dat we die steekproef gingen houden (zie dat topic van die poll), ik geloof dat zij daar nu veel werk in aan het steken is. Wij (Rox en ik, de andere muziekfbs weet ik ff niet want die heb ik sinds niet meer gesproken), zullen aan de hand daarvan goed bekijken wat we uiteindelijk moeten.

GMB, waarom wordt er altijd gedaan alsof wij ons enigszins superieur zouden voelen? Nogmaals, ik ben geen fb geworden om leden te jennen of met slotjes te gooien, ik ben fb van dingen die ik uitermate graag doe en waarbij ik ook meer dan normaal wil kunnen inbrengen. Dat er niet geluisterd wordt, is niet waar, maar omdat een paar leden zich als 'vaste' leden zien, zou dat ons moeten verplichten tot op stel en sprong doen wat zij zeggen? Weten de vaste leden dan beter dan de andere leden of de leden met macht wat goed is voor het forum, kunnen zij beter beslissingen nemen?
Misschien dat het uitschijnt dat we ons superieur voelen, maar ik vind de term vast lid even superieur klinken.
Oud 11-03-2005, 15:10
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mutant schreef op 11-03-2005 @ 09:40 :
GMB, waarom wordt er altijd gedaan alsof wij ons enigszins superieur zouden voelen? Nogmaals, ik ben geen fb geworden om leden te jennen of met slotjes te gooien, ik ben fb van dingen die ik uitermate graag doe en waarbij ik ook meer dan normaal wil kunnen inbrengen. Dat er niet geluisterd wordt, is niet waar, maar omdat een paar leden zich als 'vaste' leden zien, zou dat ons moeten verplichten tot op stel en sprong doen wat zij zeggen? Weten de vaste leden dan beter dan de andere leden of de leden met macht wat goed is voor het forum, kunnen zij beter beslissingen nemen?
Misschien dat het uitschijnt dat we ons superieur voelen, maar ik vind de term vast lid even superieur klinken.
Ik zeg niet dat jullie je superieur voelen, ik zeg dat jullie lijken aan te nemen dat jullie altijd gelijk hebben, wat gewoon niet correct is. Het hebben van een beleidszaken forum gaat erom dat leden inspraak hebben en kunnen zeggen wat ze van bepaalde beleidszaken vinden. Als jullie zeggen dat jullie niet willen discussieren over namen van subfora of leden geen inspraak willen geven, dan is juist dat het punt waarop ik met jullie in discussie wil. Dat geklooi in de garage een belachelijke naam is, heb ik duidelijk gemaakt, maar het feit dat jullie er niet over willen praten, is de beleidszaak die ik hier wil bediscussieren.

Het gaat mij niet alleen om dit specifieke geval, maar om de discussie rond beleidszaken in het algemeen. Dan kunnen we het daarna weer over dit specifieke geval hebben.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 11-03-2005, 15:46
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Mutant schreef op 11-03-2005 @ 09:40 :
Volgens mij heb ik in het begin van dit topic al laten weten dat ik het ook vreemd vond dat de poll rechtstreeks naar admin ging, omdat ik had verwacht dat de poll op muziek gehouden zou worden. Nu was dat niet mijn beslissing, maar op zich vond ik het ook weer logisch, fbs kunnen maar 1x stemmen op admin, als je een poll houdt op het forum, kan iedereen met verschillende nicks in het wilde weg stemmen. Daarbij is het natuurlijk ook zo dat wij, bij gebrek aan creativiteit, jullie hulp hebben ingeroepen voor ideeën. Daar zaten leuke ideeën tussen, normaal gezien wordt het subforum al gewoon benoemd door admin. In deze is dat gebeurd nadat we de inspiratie van anderen gepikt hebben ^^.
Hadden jullie onze hulp maar niet ingeroepen, dan heette het nu gewoon 'muzikanten' of 'eigen muziek'

Overigens, wat ik dan wel weer vreemd vind is dat de meeste fb's hier niet meer willen posten omdat het ze teveel tijd kost, maar dat er dan wel zoveel tijd wordt gestoken in steeksproefgewijs na te gaan of de naam bevalt bij de leden. Dat kost denk ik nog veel meer tijd.
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ik het niet op prijs stel, integendeel. Ik vind het een goed initiatief en ik ben benieuwd wat de uitkomst is.

En GimmeMoreBeer snijd een interessant punt aan in zijn laatste post, waar ik het ook alleen maar mee eens kan zijn. Het is vreemd dat we op een forum waar alles bespreekbaar zou moeten zijn door het leeuwendeel van de forumbazen doodgezwegen worden.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 13-03-2005, 16:05
Verwijderd
Misschien omdat er niets meer valt te zeggen? Denk je dat ik het leuk vind om hier elke keer weer, tegen jullie verwachtingen en hoop in, moet komen melden dat het nutteloos is?
Ik had evengoed kunnen zwijgen want mijn laatste replies gaan allemaal over hetzelfde.

Het wil dus niet zeggen dat de tijd er niet is, maar wel dat er gewoon niets te melden is. Uiteindelijk zijn we dan tot die steekproef overgegaan, net omdat we het ook niet leuk vinden dat jullie op ons lopen te zeiken en dat wij weer terug moeten zeiken. Dan weet ik nog niet eens wat er precies mee gaat gebeuren, maar we doen tenminste iets en dat is toch wat jullie willen? Maar wat als uit de steekproef komt dat 3/4e van de muziekers het niet erg vindt? Leggen jullie je er dan ook bij neer?

En waar haal je uit dat we denken altijd gelijk te hebben? Waarom denk je dat jij dan wel gelijk hebt? Er is niets gelijk te hebben, de ene helft vindt t zus en de andere zo, gelijk valt er niet te halen. Er is alleen een beslissing genomen die net niet samenvalt met jullie willen, dus jullie gaan door om het op de ene manier te krijgen, en de anderen gaan door met het zo te houden. Het enige verschil is dat wij de mogelijkheid hebben om de beslissing te nemen.
Oud 13-03-2005, 17:46
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Okay, luister, ik probeer je echt niet op de kast te jagen of iets dergelijks en ik heb ook absoluut niets tegen jou of welke andere forumbaas dan ook. Ik wil gewoon graag mijn muziek aan zoveel mogelijk mensen laten horen, en ik denk dat een aantrekkelijkere naam misschien wel wat meer mensen zou kunnen trekken. Het zullen er in ieder geval niet minder worden, en hoe meer mensen mij tips en kritiek geven, hoe beter het beeld wordt dat ik van mijn eigen muziek heb en hoe sneller ik verbetering kan boeken.

Dat ik overkom alsof ik aan het zeiken ben kan ik me wel voorstellen, maar dat komt omdat er voor mijn gevoel niet werd geluisterd naar wat ik, en met mij vele anderen hier gezegd hebben. Als je m'n eerdere posts in dit topic leest, dan zul je zien dat die veel minder negatief klinken. Maar omdat ik het idee heb dat er maar op een klein deeltje van elke post in wordt gegaan, ga ik meer en meer zeiken.

Maar zoals gezegd, voor mijn gevoel wordt er nu wel iets aan gedaan dus ik ben tevreden. Ongeacht van de resultaten. Als blijkt dat een meerderheid de naam wil houden, dan leg ik mij daar - uiteraard - bij neer. Maar als een meerderheid vindt dat de naam beter veranderd kan worden, dan verwacht ik ook dat dat gebeurt. En dan maakt het me verder weinig uit hoe de naam wordt gekozen; van mijn part kiezen de fb's dan gewoon de tweede populairste naam uit de poll.

Ik heb er nu inderdaad niets meer over te zeggen verder.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 13-03-2005, 19:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mutant schreef op 13-03-2005 @ 17:05 :
Misschien omdat er niets meer valt te zeggen? Denk je dat ik het leuk vind om hier elke keer weer, tegen jullie verwachtingen en hoop in, moet komen melden dat het nutteloos is?
Ik had evengoed kunnen zwijgen want mijn laatste replies gaan allemaal over hetzelfde.

Het wil dus niet zeggen dat de tijd er niet is, maar wel dat er gewoon niets te melden is. Uiteindelijk zijn we dan tot die steekproef overgegaan, net omdat we het ook niet leuk vinden dat jullie op ons lopen te zeiken en dat wij weer terug moeten zeiken. Dan weet ik nog niet eens wat er precies mee gaat gebeuren, maar we doen tenminste iets en dat is toch wat jullie willen? Maar wat als uit de steekproef komt dat 3/4e van de muziekers het niet erg vindt? Leggen jullie je er dan ook bij neer?
Natuurlijk leggen wij ons er dan bij neer! Dan is de keuze door de leden gemaakt en zou ik de gekozen naam dus accepteren en eventueel zelfs toejuichen (in ieder geval omdat wij echt de keuze hebben gemaakt). Zelfs als dat iets als "geklooi in de garage" zou zijn.

Citaat:
En waar haal je uit dat we denken altijd gelijk te hebben? Waarom denk je dat jij dan wel gelijk hebt? Er is niets gelijk te hebben, de ene helft vindt t zus en de andere zo, gelijk valt er niet te halen. Er is alleen een beslissing genomen die net niet samenvalt met jullie willen, dus jullie gaan door om het op de ene manier te krijgen, en de anderen gaan door met het zo te houden. Het enige verschil is dat wij de mogelijkheid hebben om de beslissing te nemen.
In dit geval was het gelijk van de FB's niet voor de hand liggend en had er dus overwogen kunnen worden de stem van de leden te laten tellen, dat dat niet gebeurt, blijf ik kwalijk vinden.

Dat is sowieso waar het mij hier om gaat, als je dat nog niet duidelijk is. Er is hier een beleidszakenforum, maar als we het over beleidszaken gaan hebben telt onze stem ineens niet, terwijl die juist wel zou moeten tellen!

EDIT: Botulism, proficiat
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-03-2005, 19:30
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-03-2005 @ 20:07 :
EDIT: Botulism, proficiat
dankje
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 14-03-2005, 07:29
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Ik wil voor de volledigheid ook in dit topic even deze droppen. Een mooie steekproef bleek vrij moeilijk te trekken en tijdrovend en op deze manier hoop ik meer leden te bereiken. Daarnaast hebben we zo ook openheid van zaken, ik zal ze aan het einde wel gaan tellen, maar als we niet op ons woord geloofd worden en iemand mee wil tellen kan dat altijd. Hoewel eventuele clones en mulinicknamemensen eruit gehaald worden als dat nodig is.
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 14-03-2005, 09:49
PV
PV is offline
Citaat:
Roxy schreef op 14-03-2005 @ 08:29 :
Ik wil voor de volledigheid ook in dit topic even deze droppen.
De link werkt niet helemaal..
Oud 14-03-2005, 10:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-03-2005 @ 20:07 :
In dit geval was het gelijk van de FB's niet voor de hand liggend en had er dus overwogen kunnen worden de stem van de leden te laten tellen, dat dat niet gebeurt, blijf ik kwalijk vinden.

Dat is sowieso waar het mij hier om gaat, als je dat nog niet duidelijk is. Er is hier een beleidszakenforum, maar als we het over beleidszaken gaan hebben telt onze stem ineens niet, terwijl die juist wel zou moeten tellen!
Ik heb het idee dat jullie vinden dat er enkel naar jullie geluisterd is zodat we jullie standpunt hebben aangenomen. In dit topic is ruimschoots gereageerd door forumbazen, dus we hebben wél naar jullie geluisterd. Maar soms blijf je bij je eigen standpunt. Dat is waar Beleidszaken voor is: je luistert naar de meningen, ideeën ed. van anderen en beslist uiteindelijk of er dingen moeten worden teruggedraaid of veranderd, of dat je het bij het oude wil laten. Nee, zodra we dan een beslissing maken die tegen jullie zin is worden wij betiteld als 'ze vinden altijd dat ze maar gelijk hebben'. Als je dan zo graag een discussie over onze reacties op Beleidszaken wil voeren, onthoud dan wel dat het niet zo is dat een discussie alleen geslaagd is op het moment dat jij je zin hebt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ranking the Scholieren #2
Geel
244 08-06-2010 00:59
Beleidszaken [IQVANEENPAD] vertel nou eens waarom die regel er is!
McMotion
122 09-02-2005 20:01
Muziek Nieuw subforum!!!
Roxy
93 09-02-2005 19:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.