Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2005, 13:06
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 17-05-2005 @ 18:30 :
'Absence makes the heart grow fonder'
Zo ken ik er nog wel een.

'Out of sight, out of mind'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2005, 18:03
alanis
alanis is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 20-05-2005 @ 12:39 :
Hier heb je gelijk in. Toen m'n vriend in april een maand naar huis kwam (hij had een maand verlof) hebben we het behoorlijk moeilijk gehad. Het zo plots terug aan elkaar moeten wennen gaf veel ruzie en extreem lastige situaties. Maar dit is een kwestie van doorzetten, het gaat over eens je weer aan elkaar gewend bent.



hehe, dit wou ik ook zeggen, maar dan op een andere manier
Alsof je hem niet gaat missen als het uit is... Als je van 'm houdt dan is dat zo he, of het nu aan of uit is.
Het is echt niet zo dat als ik terug kom, ik dan meteen ga samenwonen met hem. Daar gaat natuurlijk eerst een tijdje overheen, zodat we weer kunnen wennen aan elkaar, maar als alles goed gaat, willen we wel zo'n 3 maanden nadat ik terug gekomen ben, iets gaan zoeken voor ons tweeen. En ja, dat kost ook weer tijd...Dus denk niet dat ik daar niet over nagedacht heb...Maar het staat dus wel in de planning om binnen een jaar nadat ik terug kom, samen te wonen. (als onze relatie nog steeds zo goed is als nu).
__________________
Life is what happens, while you´re busy making other plans *quote by John Lennon*
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 18:38
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
nou.. 10 maanden is niet echt kort of zo, maar jij hebt toch ook geld? dan koop je af en toe een ticket voor hem.
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 18:52
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
alanis schreef op 24-05-2005 @ 19:03 :
Het is echt niet zo dat als ik terug kom, ik dan meteen ga samenwonen met hem. Daar gaat natuurlijk eerst een tijdje overheen, zodat we weer kunnen wennen aan elkaar, maar als alles goed gaat, willen we wel zo'n 3 maanden nadat ik terug gekomen ben, iets gaan zoeken voor ons tweeen. En ja, dat kost ook weer tijd...Dus denk niet dat ik daar niet over nagedacht heb...Maar het staat dus wel in de planning om binnen een jaar nadat ik terug kom, samen te wonen. (als onze relatie nog steeds zo goed is als nu).
das iig verstandiger dan meteen samen te gaan wonen. heb je eerst nog even de tijd om elkaar opnieuwe "af te tasten"

iig veel plezier in Ierland en je vriend niet teveel missen hoor! je moet er een leuke tijd hebben
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 23:02
first eror
first eror is offline
Bono, Johnny Logan, motherfuckers.
I'm Irish, you're Dutch.
In Ireland they say: 'you're Irish, that's five points'.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.