Oud 25-06-2005, 19:01
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 25-06-2005 @ 18:59 :
Er wordt een beetje door een paar mensen beweerd dat dat forum er enkel voor is om anti islamitische leuzen te verkondigen en propaganda te maken voor anti islamitische dingen.
Door wie, waar?

Volgens mij maken jullie dat ervan, maar goed.
Advertentie
Oud 25-06-2005, 19:02
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 25-06-2005 @ 19:01 :
Door wie, waar?

Volgens mij maken jullie dat ervan, maar goed.
Lees deel I van dit topic eens door.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 25-06-2005, 19:03
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 25-06-2005 @ 19:02 :
Lees deel I van dit topic eens door.
Als je één post kan vinden waarin dat staat, door makelville/s., maak ik een tientje over op je bankrekening.
Oud 25-06-2005, 19:05
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline

Zo kom je de dag wel door.
Oud 25-06-2005, 19:06
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Slotje. Ieke heeft er nog wat over te zeggen, zodra zij er weer is gaat hij nog even open. Is het topic dan nog steeds niet productief, gaat hij zo weer dicht.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 27-06-2005, 00:14
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
In de eerste plaats excuus dat het zo lang duurde voordat ik met een reactie kom. Heb het hele weekend zonder internet gezeten, dus kon niet posten.

Maar wat een topic is het geworden met allemaal dingen die niet ter zake doen gezien het begin. Ik ga hier maar niet op alles in, als mensen voor bepaalde vragen nog een antwoord willen kunnen ze of een nieuw topic openen hier of een pm sturen naar mij. Ik ga nu alleen in op waar de TS het over had.

Forumbazen worden gekozen op het gedrag op het forum. Als er wordt aangegeven dat er versterking nodig is (in de zin van er gaat een fb weg of er is gewoon een extra fb nodig) wordt er op het forum gekeken wat de beste posters zijn op dat onderdeel.
Fb’s uit het team kunnen ook aangeven dat ze willen, maar hoe dat dan weer loopt doet er even niet zo toe denk ik.
Dat lijstje wordt dan in een poll op Admin geplaatst. (met voor iedere kanidaat 3 keuzemogelijkheden: Ja, mwa en nee) Iedereen uit het team mag erop stemmen. Voor een nee is wel een motivatie nodig. De forumbazen van het forum zelf hebben de keuze van wie ze het liefste willen. Ik moet omdat ik over de forumbazen ga toestemming geven om te vragen. Ik maak dus de afweging van de stemmen en hoe zwaar nee’s mee gaan.

Op je vragen zelf even specerfiek:
Citaat:
Mogen forummers met bepaalde, uitgesproken ideeen over bepaalde bevolkingsgroepen en discriminerende opvattingen zich ook aan het forumbaasschap wagen?
Ideeën hebben mag altijd, valt ook niet echt te controleren lijkt me. Zolang het het forumbaasschap maar niet beïnvloed.

Citaat:
En wordt er rekening gehouden met het feit dat het zich vaak vertaald in het te voeren beleid?
Wie zegt dat? Ik heb daar nog niet echt iets van gemerkt.

Citaat:
Een forumbaas met racistische en discriminerende opvattingen zal het bijvoorbeeld niet bepaald erg vinden om dat ook toe te passen in zijn beleid. En zo dus de ene groep te gaan bevooroordelen boven de andere groep.
Ik denk niet dat je daar per definitie vanuit moet gaan. Zolang de forumbaas gewoon een goed beleid voert zie ik geen problemen. Als die er wel zijn hoor ik het graag.

Citaat:
En als die forumbaas ook nog eens actief is op een ander forum waar veel mensen met een account van scholieren.com ook actief zijn, en daar waarschijnlijk gewoon privé-info kan loslaten over forumleden aan derden, (wat dus al eerder eens gebeurd is) mag dat dan gewoon omdat dát een ander forum buiten het gebied van het scholierenforum betreft?
Het is een forumbaas niet verboden lid te zijn van andere fora. Overigens is het nu wel verboden als je fb bent lid te zijn van evito.nl. Dat heeft zo zijn redenen en vind het verder niet nodig daar nu op in te gaan.
Maar verder mogen forumbazen best lid worden van privéforums, ook als er veel andere forummers lid zijn, tenzij het echt om forums zoals evito.nl. Lidmaatschappen van sommige forums zijn discutabel en moeten dan besproken worden met de beheerders. Die geven dan een ja of nee.
Er wordt vanuit gegaan dat forumbazen weten wat ze kunnen zeggen. Er zijn in het verleden wel eens dingen geweest die niet konden, maar dat gaat dan eigenlijk altijd om dingen die op Admin stonden. Info over leden zelf is eigenlijk nog niet echt voorgekomen. Denk dat wij hier de gene moeten zijn die zich om die dingen druk moeten maken, niet een van jullie.


Forumbazen worden gekozen op hoe ze het op het forum doen, niet op hun persoonlijke ideeën. Zo lang het gescheiden kan blijven in het te voeren beleid. Als een forumbaas prima zijn werk doet, maar wel vind dat alle homo’s ziek zijn dan mag dat in principe. Hoewel hij dat niet zo op het forum kan zetten. Mensen die hier gaan roepen dat joden vergast moeten worden krijgen een waarschuwing of ban maar worden geen forumbaas. Maar als die gene dat in zijn vrije tijd wel is roept is dat zijn goed recht. Het valt ook niet te controleren, klaar. Het enige wat wij hebben is hoe ze zich hier gedragen en evt gesprekken op msn, pm of irl. We beoordelen mensen met de middelen die we hebben.


Ik zal nog wel even een toelichting geven waarom ze weg zijn. In je eerste post beweer je dat het niet is om een bepaalde fb onderuit te halen. Met die screens doe je het wel. Als je dat soort dingen nu hebt van meerdere mensen kan het je betoog evt ondersteunen, maar nu doet dat dat niet bepaald. Je wil iets algemeens aan de kaak stellen, niet een bepaalt voorval. Als je die screens post gaat het alleen over die specerfieke zaak en haal je je stuk waar het om gaat (als het idd zo is dat het je niet om nare man gaat) onderuit omdat dat de mensen niet boeit dan.

Ik wil ook nog wel even zeggen waarom ik niks heb gedaan met die screens. Naja, ik heb ernaar gekeken maar er geen actie op ondernomen. (in de zin van Nare hierom fb-af gemaakt) Heb ik ook tegen makelville gezegd toen ze ermee kwam.
Ik kan niet zeggen dat die screens echt zijn. Ze zijn weer via iemand anders gekregen. Het is een via via verhaal en dit soort dingen zijn zo makkelijk te faken. Er zijn ook fake screens van Admin in omloop, maar zouden net zo goed echt kunnen zijn. Ik kan evito.nl niet op, dus het ook niet controleren hoe of wat.
Verder weet je ook helemaal niet wat de context is. Dat is toch ook wel van belang om de echte waarde van die zinnen te kunnen bepalen.
Aan de betrouwbaarheid is gewoon heel wat op te merken. Het is iets waar ik wat dit betreft gewoon heel weinig mee kan.
De uitspraken zijn een poos voordat nare man fb wordt gedaan. Iedereen veranderd ook wel eens van mening en verder kan het iets zijn uit frustratie. Ik kan bijvoorbeeld uit frustratie ook wel eens iets op msn zeggen van wat is …… toch een verschrikkelijke klootzak. Mijn goed recht imo, als ik dat niet zo mogen zou ik er echt mee kappen. Alleen is het natuurlijk nooit de bedoeling dat dat dan op het forum komt, daarom moet je dat ook nooit zeggen als je die mensen niet volledig vertrouwt. Het gaat erom hoe je je werk hier op het forum doet, niet om de rest. Forumbazen zijn ook mensen met een mening en die mogen ze hebben.

Kleine toevoeging nog: Ik ga over de fb's dus dit soort dingen zijn in principe aan mij om te beoordelen. Koen gaat meer over het waarschuwingen en bans verhaal.
Ook klachten van leden kunnen bij mij komen. Maar het zal niet altijd zichtbaar zijn wat ik doe. Veel is achter de schermen en zal ook niet altijd even duidelijk zijn voor de leden. Vind ook niet dat ik alles moet gaan zeggen wat ik precies allemaal doe.


Dit topic gaat nu open, maar als het weer hetzelfde verhaal wordt als het hiervoor was gaat het dicht. Als er nog mensen zijn die over andere zaken daar waar ik nu op ingegaan ben een antwoord willen kunnen ze een nieuw topic openen, maar hier geen dingen meer die er hier niet toe doen. Evt kan ik ook gepmt worden.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.

Laatst gewijzigd op 27-06-2005 om 01:52.
Oud 27-06-2005, 00:33
Verwijderd
Die screens zijn vast wel echt (ik heb ze niet gezien), ik heb gewoon die dingen gezegd op evito.nl. Dat heb ik in mijn eerste reactie hier ook al gezegd. Ik heb daarbij ook al aangegeven wat de context is: een 'spin off'-forum met beruchte leden van s.com, waar natuurlijk andere leden van s.com flink worden bekritiseerd en becommentariëerd. Daar hoorde ook de Kijfhoek bij, ongemodereerd lekker schelden. Nogal logisch dat het er daar niet zachtzinnig aan toegaat.

Dat is wat mij met name het meest irriteert: dat er bij mij vanuit wordt gegaan dat ik wel een racist zal zijn omdat ik toevallig eens lekker met wat biertjes op loop te kankeren op forummers die ik stom vind posten, terwijl dat andersom niet blijkt te gelden. Als ik elke (N&A)-forummer die mij weleens via PM heeft uitgescholden, die homo's of joden heeft verwenst ofzoiets serieus ga nemen en moet zien als een serieuze homofoob of een antisemiet, dan blijf ik bezig. > internet.

Dit was dus echt het laatste over mijn persoonlijke geval. Wat betreft het algemene vraagstuk van screening van FBs heeft Ieke eigenlijk alles al gezegd dat nuttig kan zijn. Ik verwijs dan ook naar mijn voorbeeldje van de Geert Wilders- of LPF-stemmende rechter die toch gewoon kan oordelen, omdat het niet om zijn ideeën gaat, maar om zijn objectiviteit in het vonnis. Daar gaat het bij mods ook om. Maar dat is voor velen ongetwijfeld een gedachtensprong die moeilijk te maken valt, zeker als ze zich persoonlijk in hun wiek geschoten voelen.
Oud 27-06-2005, 10:23
juno
Avatar van juno
juno is offline
pfff, het e-woord is weer eens gevallen...
Oud 27-06-2005, 10:41
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Ieke schreef op 27-06-2005 @ 00:14 :
Het is een forumbaas niet verboden lid te zijn van andere fora. Overigens is het nu wel verboden als je fb bent lid te zijn van evito.nl. Dat heeft zo zijn redenen en vind het verder niet nodig daar nu op in te gaan.
Maar verder mogen forumbazen best lid worden van privéforums, ook als er veel andere forummers lid zijn, tenzij het echt om forums zoals evito.nl.
Licht dit eens toe.
Oud 27-06-2005, 13:31
Verwijderd
Citaat:
perfectme schreef op 27-06-2005 @ 10:41 :
Licht dit eens toe.
Er staat toch duidelijk genoeg wat ze bedoelt?
Oud 27-06-2005, 13:42
Verwijderd
Ik denk dat ten onrechte het beeld bestaat dat evito.nl een broeinest is van anti-scholieren acties, dat er alleen maar hackpogingen worden beraamd enz.enz. Niets is minder waar.
Oud 27-06-2005, 13:57
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-06-2005 @ 13:42 :
Ik denk dat ten onrechte het beeld bestaat dat evito.nl een broeinest is van anti-scholieren acties, dat er alleen maar hackpogingen worden beraamd enz.enz. Niets is minder waar.
Inderdaad.

Ik zit daar ook, ik ben toch moeilijk berucht te noemen. (en zo kan ik nog wel wat namen noemen, maar dat kunnen ze ook prima zelf als ze willen) Evito.nl is een forum waar een aantal mensen worden uitgenodigd om gezellig wat te kletsen. Een soort prive onzin forum. Ja, daar zitten een aantal mensen die geband zijn van dit forum. En ja, het is opgezet door de grote enge beruchte Evito. Maar in principe staat het los van scholieren.com behalve dan dat 90% van de leden, ook hier zit.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 27-06-2005, 15:20
Verwijderd
Ik heb nog steeds geen mail ontvangen van dat forum dat mijn account is geactiveerd.
Oud 27-06-2005, 15:26
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-06-2005 @ 13:42 :
Ik denk dat ten onrechte het beeld bestaat dat evito.nl een broeinest is van anti-scholieren acties, dat er alleen maar hackpogingen worden beraamd enz.enz. Niets is minder waar.
Wijs gesproken, het gaat niet eens over scholieren.com.

@RS, jezelf uitnodigen kan natuurlijk niet hè.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 27-06-2005, 15:51
Verwijderd
Citaat:
TheRedArrow schreef op 27-06-2005 @ 15:26 :
Wijs gesproken, het gaat niet eens over scholieren.com.

@RS, jezelf uitnodigen kan natuurlijk niet hè.


Ik heb me gewoon geregistreerd zoals het moet en mailtje ontvangen dat mijn account is aangemaakt , maar dat ie nog alleen door iemand geactiveerd moet worden.
Oud 27-06-2005, 15:53
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 27-06-2005 @ 15:51 :


Ik heb me gewoon geregistreerd zoals het moet en mailtje ontvangen dat mijn account is aangemaakt , maar dat ie nog alleen door iemand geactiveerd moet worden.
Maar je moet door >2/3 van de leden goedgekeurd worden en er is niet eens een poll over je dus je zult niet geactiveerd worden. En er is de laatste tijd toch niets te beleven.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 27-06-2005, 16:01
Verwijderd
Discriminatieforum
Oud 27-06-2005, 16:56
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 27-06-2005 @ 16:01 :
Discriminatieforum
Ja, aan één stuk door, eigenlijk alleen maar.

Maar dit heeft niks meer met het topic te maken en eigenlijk ook niet met Beleidszaken. Kan wel een slotje op.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 27-06-2005, 17:12
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 27-06-2005 @ 16:01 :
Discriminatieforum
We hebben gewoon een regel dat iedereen stemt voor een bepaald persoon en als meer dan 2/3 van die stemmen voor is, dan kan die persoon worden uitgenodigd. Je kan dus wel registreren maar zolang er niet gestemd is, krijg je geen activatiemailtje. Erg simpel.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 27-06-2005, 17:18
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 25-06-2005 @ 19:03 :
Als je één post kan vinden waarin dat staat, door makelville/s., maak ik een tientje over op je bankrekening.
deze pagina nog, Rick Steiner "discriminatieforum"

donaties op 78.62.254.448 graag
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 27-06-2005, 17:27
Verwijderd
slotje
Oud 27-06-2005, 17:31
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 27-06-2005 @ 17:12 :
We hebben gewoon een regel dat iedereen stemt voor een bepaald persoon en als meer dan 2/3 van die stemmen voor is, dan kan die persoon worden uitgenodigd. Je kan dus wel registreren maar zolang er niet gestemd is, krijg je geen activatiemailtje. Erg simpel.
waar wachten jullie dan op? Of wordt er bij voorbaat al bepaald op wie er gestemd gaat worden. Dan is dat namelijk wel discriminatie.
Oud 27-06-2005, 17:32
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 27-06-2005 @ 17:18 :
deze pagina nog, Rick Steiner "discriminatieforum"

donaties op 78.62.254.448 graag
Kan je niet lezen? er staat door makelville/S. Niet door Rick steiner. Dus naar dat geld kan je fluiten.
Oud 27-06-2005, 17:34
Verwijderd
Oeeh, Ieke heeft gereageerd.
Oud 27-06-2005, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 27-06-2005 @ 17:31 :
waar wachten jullie dan op? Of wordt er bij voorbaat al bepaald op wie er gestemd gaat worden. Dan is dat namelijk wel discriminatie.
Arg, doe niet moeilijk Rick. Ze laten je toch niet toe. En bovendien heb je dr niets te zoeken, hoop ik
Oud 27-06-2005, 17:37
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 27-06-2005 @ 17:35 :
Arg, doe niet moeilijk Rick. Ze laten je toch niet toe. En bovendien heb je dr niets te zoeken, hoop ik
Ik heb er idd niets te zoeken. Het ging me alleen om dat weerspreken van discriminatie van Grl. Ze discrimineren dus wel als vooraf al bepalen op zie ze gaan stemmen.
Oud 27-06-2005, 17:38
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 27-06-2005 @ 17:31 :
waar wachten jullie dan op? Of wordt er bij voorbaat al bepaald op wie er gestemd gaat worden. Dan is dat namelijk wel discriminatie.
Het gaat zo:

grl bedenkt op een dag dat ze Rick Steiner wel op e.nl vindt passen, aardige jongen, leuke posts.. prima offtopic-chatter.

grl opent een topic met een poll: Ik zou Rick Steiner hier wel willen zien om deze redenen. Wat vinden jullie?

grl's topic blijft een week staan. En dan wordt er gekeken naar de stemmen.

2/3 of meer voor -> Rick Steiner krijgt een uitnodiging.
Minder dan 2/3 voor -> Rick Steiner heeft vette pech. Hij kan evt. later weer worden aangedragen als kandidaat.



Edit: Soms horen mensen ervan en lijkt het ze leuk om er ook te komen. Dan wordt er ook een topic geopend. En het zijn ook niet altijd s.commers die worden uitgenodigd.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 27-06-2005, 17:41
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 27-06-2005 @ 17:38 :
Het gaat zo:

grl bedenkt op een dag dat ze Rick Steiner wel op e.nl vindt passen, aardige jongen, leuke posts.. prima offtopic-chatter.

grl opent een topic met een poll: Ik zou Rick Steiner hier wel willen zien om deze redenen. Wat vinden jullie?

grl's topic blijft een week staan. En dan wordt er gekeken naar de stemmen.

2/3 of meer voor -> Rick Steiner krijgt een uitnodiging.
Minder dan 2/3 voor -> Rick Steiner heeft vette pech. Hij kan evt. later weer worden aangedragen als kandidaat.



Edit: Soms horen mensen ervan en lijkt het ze leuk om er ook te komen. Dan wordt er ook een topic geopend. En het zijn ook niet altijd s.commers die worden uitgenodigd.


Zo'n systeem is niet mis. Zou s.com ook moeten invoeren
Oud 27-06-2005, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 27-06-2005 @ 17:37 :
Ik heb er idd niets te zoeken. Het ging me alleen om dat weerspreken van discriminatie van Grl. Ze discrimineren dus wel als vooraf al bepalen op zie ze gaan stemmen.
Tis een priveforum niet de moeite waard. Ik geloof trouwens niet dat ze discrimineren, uitspraken die we gezien hadden waren voornamelijk van 2 personen afkomstig. En de oprichter van het forum is een aardige jongen die er overigens niets meer mee te maken heeft.
Oud 27-06-2005, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 27-06-2005 @ 17:37 :
Ik heb er idd niets te zoeken. Het ging me alleen om dat weerspreken van discriminatie van Grl. Ze discrimineren dus wel als vooraf al bepalen op zie ze gaan stemmen.
Oud 27-06-2005, 17:43
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 27-06-2005 @ 17:41 :


Zo'n systeem is niet mis. Zou s.com ook moeten invoeren
Maar dan vallen subversieve elementen als wij buiten de boot
Oud 27-06-2005, 17:43
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 27-06-2005 @ 17:37 :
Ik heb er idd niets te zoeken. Het ging me alleen om dat weerspreken van discriminatie van Grl. Ze discrimineren dus wel als vooraf al bepalen op zie ze gaan stemmen.
Internet.

@ Krummeltje: nee, ik vind het niet duidelijk. Er wordt een beeld opgehangen alsof we Satan zijn. Waarom mogen fb's wel lid zijn van eender welk forum op evito.nl na, want dat heet dan ook discriminatie. Maar onze vriend RS heeft dit natuurlijk niet gezien.
Oud 27-06-2005, 17:44
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
makelville schreef op 27-06-2005 @ 17:41 :
Tis een priveforum niet de moeite waard. Ik geloof trouwens niet dat ze discrimineren, uitspraken die we gezien hadden waren voornamelijk van 2 personen afkomstig. En de oprichter van het forum is een aardige jongen die er overigens niets meer mee te maken heeft.
De mensen die die uitspraken deden (ik weet wel over wie je het hebt) zijn allebei niet racistisch. Er was destijds die rel op N&A en ze hadden een duidelijke mening. En beiden zijn het personen die hun mening uiten. Maar ze hebben niet per definitie iets tegen alle moslims of zo. En voor nare man geldt dat-ie dat al heeft uitgelegd hierboven. (of in het vorige topic.. of allebei.. volgens mij heeft nare dat al 101 keer gezegd en ik weet zeker dat het ook echt zo is. Het is geen racist)
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 27-06-2005, 17:45
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
S. schreef op 27-06-2005 @ 17:41 :


Zo'n systeem is niet mis. Zou s.com ook moeten invoeren
Mwah, s.com is openbaar maar verdient bovendien ook geld door leden. Voor e.nl geldt dat niet. Dat is een soort van online-vriendenclubje als je het zo kan noemen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED

Laatst gewijzigd op 27-06-2005 om 18:26.
Oud 27-06-2005, 17:45
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 27-06-2005 @ 17:43 :
Maar dan vallen subversieve elementen als wij buiten de boot


Maar wij zitten er al in (a)
Oud 27-06-2005, 17:45
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Nee, die screens zijn uit hun context gerukt.
Oud 27-06-2005, 17:46
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 27-06-2005 @ 17:45 :
Mwah, s.com is openbaar maar verdient bovendien ook geldt door leden. Voor e.nl geldt dat niet. Dat is een soort van online-vriendenclubje als je het zo kan noemen.
Ja, zo serieus was mijn post nou ook weer niet
Oud 27-06-2005, 17:47
Verwijderd
Citaat:
perfectme schreef op 27-06-2005 @ 17:45 :
Nee, die screens zijn uit hun context gerukt.
Dan zijn ze nog fout. Ik kan me niet indenken wanneer dergelijke uitspraken gepast zijn.
Oud 27-06-2005, 17:48
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
grl schreef op 27-06-2005 @ 17:44 :
De mensen die die uitspraken deden (ik weet wel over wie je het hebt) zijn allebei niet racistisch. Er was destijds die rel op N&A en ze hadden een duidelijke mening. En beiden zijn het personen die hun mening uiten. Maar ze hebben niet per definitie iets tegen alle moslims of zo. En voor nare man geldt dat-ie dat al heeft uitgelegd hierboven. (of in het vorige topic.. of allebei.. volgens mij heeft nare dat al 101 keer gezegd en ik weet zeker dat het ook echt zo is. Het is geen racist)
Overigens wil ik hier nog wat aan toevoegen. Er werd ergens gepost uit de regels van een subforum dat het niet mocht gaan over bepaalde mensen oid. Dat had hier toen ook mee te maken. Het was niet de bedoeling dat een rel op N&A de sfeer verziekte op e.nl. Die regel is dus allang verouderd en was bovendien niet erg serieus.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 27-06-2005, 17:49
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
S. schreef op 27-06-2005 @ 17:47 :
Dan zijn ze nog fout. Ik kan me niet indenken wanneer dergelijke uitspraken gepast zijn.
Ach, denk jij nooit: Rita Verdonk ze zouden je moeten wurgen!

Of iets dergelijks.

Ik wel hoor, dat specifieke misschien niet, maar..
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 27-06-2005, 17:49
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
S. schreef op 27-06-2005 @ 17:47 :
Dan zijn ze nog fout. Ik kan me niet indenken wanneer dergelijke uitspraken gepast zijn.
En de actie van makelville en jij tegen nare was wel gepast.

Pot > ketel
Oud 27-06-2005, 17:50
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 27-06-2005 @ 17:44 :
De mensen die die uitspraken deden (ik weet wel over wie je het hebt) zijn allebei niet racistisch. Er was destijds die rel op N&A en ze hadden een duidelijke mening. En beiden zijn het personen die hun mening uiten. Maar ze hebben niet per definitie iets tegen alle moslims of zo. En voor nare man geldt dat-ie dat al heeft uitgelegd hierboven. (of in het vorige topic.. of allebei.. volgens mij heeft nare dat al 101 keer gezegd en ik weet zeker dat het ook echt zo is. Het is geen racist)
Welke rel?Heb ik wat gemist

Maar voor de rest weet ik gewoon weinig om dat te beoordelen, maar ik ben dan ook niet van plan me daar nog bezig, mee te gaan houden.Ik ken beide niet en hoef ze ook niet te kennen. Ik geloof dat alles nu wel gezegd is.

Slotje dan maar
Oud 27-06-2005, 17:51
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
makelville schreef op 27-06-2005 @ 17:50 :
Welke rel?Heb ik wat gemist

Maar voor de rest weet ik gewoon weinig om dat te beoordelen, maar ik ben dan ook niet van plan me daar nog bezig, mee te gaan houden.Ik ken beide niet en hoef ze ook niet te kennen. Ik geloof dat alles nu wel gezegd is.

Slotje dan maar
Toch heb je al geoordeeld.
Oud 27-06-2005, 17:51
Verwijderd
Het is beter te wensen

dat sommige mensen

hun eigen gebreken

wat beter bekeken

dan zouden ze het praten

over anderen wel laten.
Oud 27-06-2005, 17:52
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
makelville schreef op 27-06-2005 @ 17:50 :
Welke rel?Heb ik wat gemist

Maar voor de rest weet ik gewoon weinig om dat te beoordelen, maar ik ben dan ook niet van plan me daar nog bezig, mee te gaan houden.Ik ken beide niet en hoef ze ook niet te kennen. Ik geloof dat alles nu wel gezegd is.

Slotje dan maar
Nah, dat hele gebeuren van "de moslims" tegen "de niet-moslims" was er toen. Paar maanden geleden.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 27-06-2005, 17:52
Verwijderd
Citaat:
perfectme schreef op 27-06-2005 @ 17:49 :
En de actie van makelville en jij tegen nare was wel gepast.

Pot > ketel
Welke acties precies met Makelville? Heb ik ooit een actie ondernomen tegen nare? Of doel je nu op het openen van dit topic?
Oud 27-06-2005, 17:53
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
S. schreef op 27-06-2005 @ 17:51 :
Het is beter te wensen

dat sommige mensen

hun eigen gebreken

wat beter bekeken

dan zouden ze het praten

over anderen wel laten.

Ach, nare man is niet heilig. Maar dat is bijv. makelville ook niet. En perfectme.. eh.. is ook niet zo perfect ;P en ik ook niet. Maar toch hebben we allemaal wel een mening over anderen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 27-06-2005, 17:53
Verwijderd
Citaat:
perfectme schreef op 27-06-2005 @ 17:49 :
En de actie van makelville en jij tegen nare was wel gepast.

Pot > ketel
Ik geloof niet dat ik me ooit denigerend over welke bevolkingsgroep dan ook heb uitgelaten. Zo van nare die ****nederlander???

Ik zou zoiets nooit doen, ik snap dan ook niet waarom iemand dergelijke uitspraken zou doen. Ook nu nog niet. Kijk dat je iemand niet mag en hem uitscheld oke, maar waarom ga je dan ook schelden op een hele bevolkingsgroep?
Oud 27-06-2005, 17:54
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 27-06-2005 @ 17:53 :
Ach, nare man is niet heilig. Maar dat is bijv. makelville ook niet. En perfectme.. eh.. is ook niet zo perfect ;P en ik ook niet. Maar toch hebben we allemaal wel een mening over anderen.
Euh, ik wel. (a)


Een mening hebben over personen hoeft ook niet fout te zijn, maar om een heel gemeenschap te beoordelen is best fout.

Maar ik weet ook wel dat nare geen racist is.
Oud 27-06-2005, 17:55
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 27-06-2005 @ 17:53 :
Ach, nare man is niet heilig. Maar dat is bijv. makelville ook niet. En perfectme.. eh.. is ook niet zo perfect ;P en ik ook niet. Maar toch hebben we allemaal wel een mening over anderen.
Dat wil ik dan ook niet beweren
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09.