Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2005, 16:05
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 02-10-2005 @ 12:33 :
ik verwacht in ieder geval dat ze betrokken zijn, wat ik dus mis
Op zich lijkt het me dan ook wel prettiger om er de taak van forumbazin te vervullen als de leden een beetje meewerken. Ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat de LS'ers de FB's stuk voor stuk er af willen pesten, dus als je nu eens eerst begint met een positieve instelling tegenover Wizkid zal ze ook sneller geneigd zijn om de LS'ers als prettig te ervaren. Het één kan niet zonder de ander. Er zijn geen FB's zonder leden, maar de leden kunnen schijnbaar ook niet zonder de FB's, en daar lijkt LS me een prachtig voorbeeld van.

Het is best makkelijk om anderen te beschuldigen van nalatigheid, makkelijker dan jezelf in ieder geval...
Advertentie
Oud 02-10-2005, 16:07
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Citaat:
nps schreef op 02-10-2005 @ 12:54 :
Wat willen jullie dan bereiken met dat beleid, en hoeverre heeft jullie beleid resultaat getoond?
Dat de leden zich gedragen.
En het beleid heeft zeker resultaat getoond, alleen zoals ik al zei we hoeven geen verklaringen te geven. Ik weet dat het resultaat heeft getoond en dat is genoeg. Als je beter oplet zie jij het misschien ook.
Oud 02-10-2005, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 02-10-2005 @ 12:59 :
Btw kids,
waarom krijgt EZblade een waarschuwing als hij forumbazen nazi's noemt en HenkMul een weekban of weet ik veel hoe lang als hij AngelLena uitscheld?

Ik wacht met smart.
Verleden van de poster plus de gerichtheid van de belediging. Maar verder zijn de FB's er erg gesloten over dus ik speculeer ook maar wat.

Citaat:
Hi, I'm Nora: waar kun je je strafblad opvragen?
Ik denk niet dat zoiets kan Je weet hopelijk zelf wel hoe ver je bent gegaan en hoeveel krediet je nog hebt.

Verder ga ik mee met Marrel.
Oud 02-10-2005, 18:28
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 02-10-2005 @ 15:18 :
dat heeft bijna elk forum
dat vind ik wel mee vallen eigelijk, niet dat ik echt overal kom maar goed
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 02-10-2005, 18:46
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
nps schreef op 02-10-2005 @ 12:50 :
Ok, ik bedoelde ook meer dat topics imo te snel worden gesloten wegens "gechat" oid. (ook trouwens daarin 1 lijn trekken, en dan bedoel ik niet (ik herhaal niet) een strengere. Ik zelf heb al vaker gehad dat topics worden gesloten waarvan ik zoiets had van, he? Waarom? Het liep toch goed?

Nogmaals: heb je de mededeling gelezen? Dus ook het deel waarin staat welke topics op LS horen en welke niet? Kan je me dan nog voorbeelden geven waarin een topic is gesloten waarover niets in de mededeling staat en zonder goede uitleg bij de slotpost?

Wat betreft het chatten hebben we 1 lijn, namelijk: Zodra het zo ver uit de hand loopt dat wij het niet meer goed zien draaien met een verwijdering van het gechat en een waarschuwing in het topic, dan gaat ie op slot. Dat is dus ook eigenlijk altijd in overleg tussen ons 4en.


De andere 2 aangehaalde punten ga je niet meer op in, vind ik jammer en ik wil je vragen om dat alsnog te doen want ik had toch wel het idee dat we hiermee ergens konden komen...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 02-10-2005, 19:56
Verwijderd
Citaat:
marrel schreef op 02-10-2005 @ 19:28 :
dat vind ik wel mee vallen eigelijk, niet dat ik echt overal kom maar goed
Ik denk dat ieder forum wel een vaste groep heeft gewoon vanwege de interesses. Maar dat hoeft geen vaste band te zijn waar niemand anders bij mag. Op Letteren willen we het in ieder geval voorkomen dat het echt een groep wordt, terwijl we wel vrij close zijn omdat we gewoon dingen delen.
Oud 02-10-2005, 19:59
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ten eerste heb ik hier geen zin in een herhaling van de evaluatietopics van LS. Hier kom je als je een goed voorstel hebt of over het beleid vragen te stellen, maar niet zeiken over dingen zoals ik hieronder gequote heb. Als dat vaker gebeurt is dit topic zo dicht.

Citaat:
Tom Violence schreef op 02-10-2005 @ 12:59 :
Btw kids,
waarom krijgt EZblade een waarschuwing als hij forumbazen nazi's noemt.
Als uitzondering zal ik hierop reageren, maar dat is wel meteen de laatste keer.
Als jij je geschiedenis les van school nog een beetje kan herinneren zijn dit mensen die een paar miljoen andere mensen hebben vermoord. Ik vind het niet bepaalt van respect getuigen. Zowel tegenover de mensen die hier vrijwillig de boel in goede banen proberen te lijden als tegen de slachtoffers van de WOII.
Het is gewoon een vergleiking die echt nergens over gaat en totaal ongepast is. Ik vind het ook niet meer als terecht als er consequentie's tegenover hangen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 02-10-2005, 20:11
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
Grimm schreef op 02-10-2005 @ 20:56 :
Ik denk dat ieder forum wel een vaste groep heeft gewoon vanwege de interesses. Maar dat hoeft geen vaste band te zijn waar niemand anders bij mag. Op Letteren willen we het in ieder geval voorkomen dat het echt een groep wordt, terwijl we wel vrij close zijn omdat we gewoon dingen delen.
ja dat bedoel ik. Iedereens mening, ook van mensen die zo opeens 1keertje komen moet gewaardeerd worden. En ik weiger zelf nog op lifestyle te posten omdat als ik zeg wat ik mooi vind het gelijk dom is ofzo.
Tuurlijk is er een groep mensen die vaak op hetzelfde forum komen maar andere mensen moeten ook mogen
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 02-10-2005, 20:31
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Ieke schreef op 02-10-2005 @ 20:59 :
Ten eerste heb ik hier geen zin in een herhaling van de evaluatietopics van LS. Hier kom je als je een goed voorstel hebt of over het beleid vragen te stellen, maar niet zeiken over dingen zoals ik hieronder gequote heb. Als dat vaker gebeurt is dit topic zo dicht.

Als uitzondering zal ik hierop reageren, maar dat is wel meteen de laatste keer.
Als jij je geschiedenis les van school nog een beetje kan herinneren zijn dit mensen die een paar miljoen andere mensen hebben vermoord. Ik vind het niet bepaalt van respect getuigen. Zowel tegenover de mensen die hier vrijwillig de boel in goede banen proberen te lijden als tegen de slachtoffers van de WOII.
Het is gewoon een vergleiking die echt nergens over gaat en totaal ongepast is. Ik vind het ook niet meer als terecht als er consequentie's tegenover hangen.
POTVOLCHOCOMEL. Ik bedoel UITERAARD dat 2 mensen, met ws een hele vergelijkbare historie of zoals jullie zeggen DOSSIER, dezelfde soort 'fout' begaan en een verschillende 'straf' krijgen!

Ik weet wel wat nazi's zijn, doe niet zo belachelijk. Ik had van EZBlade begrepen dat hij soortgelijk commentaar van jou ontving. Je hoeft niet te doen alsof iemand achterlijk is, dat is nergens voor nodig.
__________________
sup birdie.

Laatst gewijzigd op 02-10-2005 om 20:36.
Oud 02-10-2005, 20:36
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 02-10-2005 @ 21:31 :
Damn. Ik bedoel UITERAARD dat 2 mensen, met ws een hele vergelijkbare historie of zoals jullie zeggen DOSSIER, dezelfde soort 'fout' begaan en een verschillende ban krijgen!

Ik weet wel wat nazi's zijn, doe niet zo belachelijk. Ik had van EZBlade begrepen dat hij soortgelijk commentaar van jou ontving. Je hoeft niet te doen alsof iemand achterlijk is, dat is nergens voor nodig.
Dan moet je ook niet doen alsof het achterlijk is dat iemand een waarschuwing krijgt voor de nazivergelijking.

Verder is het niet meer dan logisch, aangezien je ban qua duur steeds langer wordt. Als iemand nog niks op zijn naam heeft en hij doet iets fout dan kan er alleen een waarschuwing op komen. Maar als iemand al veel heeft staan en meerdere bans kan het een ban van 2 weken opleveren. Zo werkt het nu eenmaal en lijkt me zeer logisch.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 02-10-2005, 20:42
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Ieke schreef op 02-10-2005 @ 21:36 :
Dan moet je ook niet doen alsof het achterlijk is dat iemand een waarschuwing krijgt voor de nazivergelijking.

Verder is het niet meer dan logisch, aangezien je ban qua duur steeds langer wordt. Als iemand nog niks op zijn naam heeft en hij doet iets fout dan kan er alleen een waarschuwing op komen. Maar als iemand al veel heeft staan en meerdere bans kan het een ban van 2 weken opleveren. Zo werkt het nu eenmaal en lijkt me zeer logisch.
Ten eerste, ik deed niet alsof het achterlijk was dat iemand een waarschuwing krijgt voor die vergelijking.

Ten tweede, volgens mij klopt er dus geen reet van.
__________________
sup birdie.
Oud 02-10-2005, 21:39
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 02-10-2005 @ 19:46 :
Wat betreft het chatten hebben we 1 lijn, namelijk: Zodra het zo ver uit de hand loopt dat wij het niet meer goed zien draaien met een verwijdering van het gechat en een waarschuwing in het topic, dan gaat ie op slot. Dat is dus ook eigenlijk altijd in overleg tussen ons 4en.
Dat bedoel ik dus - wanneer gaat het chatten te ver? Daar is imo nogal wat onduidelijkheid over


Citaat:
De andere 2 aangehaalde punten ga je niet meer op in, vind ik jammer en ik wil je vragen om dat alsnog te doen want ik had toch wel het idee dat we hiermee ergens konden komen... [/B]
zucht ok speciaal voor jou :

punt 1: Een duidelijke lijn. Dat valt een beetje samen met het sluiten van welke topics, en wat ik hierboven ook al tikte - wanneer gaat chatten of andersoortig gedrag te ver? Een beetje dollen moet kunnen imo, en de ene keer word dat wel toegelaten en de andere x niet?
Ik kan geen voorbeelden aandragen van specifieke topics, maar in bijvoorbeeld het wat heb je aan of wat heb je aangeschaft wordt gechat wel toegestaan (top ) terwijl andere topics wel een slotje krijgen terwijl de leden imo hetzelfde doen.

punt 3:

Citaat:
3. Van de voorbeelden die jij hier noemt is er 1 in dit topic toegelicht door Ieke en de ander door ons in de mededeling, dus ik ga je wat dit betreft vragen om met andere voorbeelden te komen.
2 fototopics per maand, waarom?
de leukste liefste bladibla verkiezingen, mag niet, waarom?

en ik zal wel weer niet goed gelezen hebben, maar ik moet je eerlijk bekennen dat ik de tijd en de zin mis om elke keer zo uitvoerig erop in te gaan. Bovendien sta ik hier alleen m'n eigen mening te verkondigen.
__________________
__________________
Oud 02-10-2005, 21:40
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 02-10-2005 @ 21:42 :
Ten eerste, ik deed niet alsof het achterlijk was dat iemand een waarschuwing krijgt voor die vergelijking.

Ten tweede, volgens mij klopt er dus geen reet van.
als ezblade geband is vanwege het gebruiken voor het woord nazi, moet ik ook geband worden
__________________
__________________
Oud 02-10-2005, 22:29
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
nps schreef op 02-10-2005 @ 22:39 :
Dat bedoel ik dus - wanneer gaat het chatten te ver? Daar is imo nogal wat onduidelijkheid over Dat kan ik me indenken maar echt een duidelijke grens is niet te stellen denk ik. Je kunt het op een aantal reply's gooien, maar dat vind ik dan weer overdreven, dus zelf heb ik zoiets van: als ik zie dat er wat gechat wordt, het topic zelf is wel levensvatbaar en met een waarschuwing in het topic en het verwijderen van het gechat is't klaar, dan ga ik daarvoor. Heb ik het idee dat ik dat kan doen maar dat ik dat dan een dag later weer moet doen, dan begin ik er niet aan en gooi ik er een slot op. Maar als je een idee hebt van hoe je die grens duidelijker kunt maken, sta ik voor open.




zucht ok speciaal voor jou :

Vooral voor jullie, dit is het moment waarop jullie inspraak hebben, jullie praten en wij luisteren. Als je niet praat, luisteren wij ook niet dus doen we het op onze manier.

punt 1: Een duidelijke lijn. Dat valt een beetje samen met het sluiten van welke topics, en wat ik hierboven ook al tikte - wanneer gaat chatten of andersoortig gedrag te ver? Een beetje dollen moet kunnen imo, en de ene keer word dat wel toegelaten en de andere x niet?
Ik kan geen voorbeelden aandragen van specifieke topics, maar in bijvoorbeeld het wat heb je aan of wat heb je aangeschaft wordt gechat wel toegestaan (top ) terwijl andere topics wel een slotje krijgen terwijl de leden imo hetzelfde doen.

Ben je het met me eens qua scheldgedrag (om dingen even 1 voor 1 aan te pakken, jij gaat al door naar het volgende onderwerp terwijl we de eerste nog niet hebben afgerond )? Want dan stel ik dat per direct in, en de consequenties die eraan vast hangen als iemand over die grens gaat, daar mag je wat mij betreft over meedenken. Dat was de vraag eigenlijk.

De topicvoorbeelden die je noemt ga ik nog in de bespreking gooien op admin, maar mijn vraag is eigenlijk: wat willen jullie nou met die topics? Die topics zijn in principe zo onzinnig als de pest, zijn veel discussies met de leden over geweest of ze moesten blijven of dat ze moesten gaan, de meerderheid was voor blijven. Prima, doen we dat, mogen ze blijven. Maar om voor mezelf te spreken, eerlijk gezegd heb ik nooit een flauw idee gehad wat ik met die topics aanmoet. Moet ik ze laten gaan net als de fototopics? Moet ik ze wel bijhouden en constant gechat verwijderen en waarschuwingen/bans uitdelen aan overmatige chatters en dus evt zie de chatregel de boel sluiten omdat er meer gechat wordt dan ontopic gepost wordt? Wat willen jullie daar nou mee? En wat verwachten jullie van ons mbt die topics?

Zoals ik het zie: als je rechtlijnigheid en consequentie wilt: dan gaan we die topics idd bijhouden, wat betekent dat het chatten en spammen daar dus over is. Daar komen dus maatregelen aan te hangen. Tegelijkertijd vind ik dat moeilijk aangezien het al onzintopics zijn (wat eigenlijk tot nu toe iig niemand heeft ontkent) die we wel toestaan op LS omdat de meerderheid het toch leuk vindt om te melden wat ie heeft aangeschaft ed. Vanaf het begin was dat dus al gedoemd tot chat/spamtopic dus waarom dat aan gaan pakken terwijl als we rechtlijnigheid en consequentie willen, we de boel eigenlijk zouden moeten afschaffen of verplaatsen naar onzin?

Zie hier ons dilemma een beetje, de vraag is dus: wat willen jullie?


punt 3:



2 fototopics per maand, waarom?
de leukste liefste bladibla verkiezingen, mag niet, waarom?

en ik zal wel weer niet goed gelezen hebben, maar ik moet je eerlijk bekennen dat ik de tijd en de zin mis om elke keer zo uitvoerig erop in te gaan. Bovendien sta ik hier alleen m'n eigen mening te verkondigen.
Daar heb je idd niet goed gelezen, dat staat helder aangegeven in de mededeling, maar om het nog maar even een keer uit te leggen: fototopics waren altijd een spam en chatmagneet. Er werd meer in geroddeld en gekletst dan dat er foto's kwamen te staan. Dat was gewoon niet bij te houden voor ons, dat is 4 tegen 20, dat ging niet werken. Dus hebben we gezegd: prima, spam de boel maar helemaal vol als jullie dat graag willen, MAAR, jullie krijgen 2 foto topics per maand, als jullie een beetje normaal en niet AL te royaal met die 1000 posts omspringen, krijg je beiden binnen een maand niet vol. Zoveel nieuwe foto's van leden komen er niet per maand. In de eerste maanden werden beide topics volgespamd binnen 10 dagen (!!!). Zeg nou zelf, dat is toch abnormaal?
Inmiddels is het chatten een stuk minder omdat men zich beseft dat het na 1000 posts gewoon over is en men niet een halve maand wil wachten op een nieuwe. Waar we nog wel op letten in geflame en dat soort zaken, daar blijven maatregelen aan vast hangen, ook in de foto topics. Duidelijk zo?

Jij staat hier idd je eigen mening te verkondigen. Het jammere vind ik dat degenen die op LS zelf het hardst staan te schreeuwen en te klagen, dat die zich hier nu het erop aan komt en nu ook duidelijk te zien is dat er best geluisterd wordt als er maar reeele dingen boven tafel worden gebracht en meegedacht wordt, dat er prima met ons te praten valt en dat we ons ervoor willen inzetten, zich niet laten zien. We hebben beiden hetzelfde doel: een beter en gezelliger LS waarin de teugels wat losser kunnen en we niet allemaal constant op onze tellen hoeven te passen. Dus waar zijn die lui die denken dat ze het beter weten?

Jij mag hier nu je eigen mening staan te verkondigen, maar jij bent een vaste LSer, 1 die op LS heeft zitten klagen, maar zich nu ook hier toont. Heb ik veel respect voor en ik denk ook dat jouw mening niet veel zal verschillen van de gemiddelde LSer, dus ook al ben jij het in je eentje, als dit verder goed verloopt en je blijft meedenken en praten, denk ik toch wel dat we dingen kunnen gaan veranderen, mede dus dankzij jouw hulp. Ook Tom klaagt op LS, maar laat zich ook hier zien. Hoewel niet altijd op een constructieve manier waardoor het een welles nietus spelletje wordt tussen haar en Ieke, toch wel respect voor.
En dat zeg ik niet omdat ik zo nodig wil dat je mee blijft praten en denken, dat zou natuurlijk een ideale situatie zijn, zowel voor jullie, als voor ons, maar als dat niet gebeurt verandert er ook weinig en gaan we dus gewoon volgens onze eigen manier door, ik zeg het vooral omdat ik je echt wil laten weten dat ik je inzet waardeer en respecteer.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 02-10-2005, 22:30
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
nps schreef op 02-10-2005 @ 22:40 :
als ezblade geband is vanwege het gebruiken voor het woord nazi, moet ik ook geband worden

Is niet gebanned. Heeft een waarschuwing gehad.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 03-10-2005, 11:53
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 02-10-2005 @ 23:30 :
Is niet gebanned. Heeft een waarschuwing gehad.
http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=ezblade

Maar henkmul is gewoon al eens eerder gebanned, staat wel ergens in de posts op D&A, tis geen geheim. de reden weet ik niet. Daarom krijgt hij gewoon harder op zijn flikker
Oud 03-10-2005, 12:17
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Mutant schreef op 30-09-2005 @ 09:53 :
Genoteerd ^^

Wat mij wel nieuwsgierig maakt, is wie de Lifestylers zouden kiezen. En denk je dat zo'n verkiezing serieus gehouden kan worden. Wssl zijn er enkelen die er echt doordacht mee bezig zijn, maar ik verwacht me aan een hoop gegiechel en onzinnige voorstellen (onzinnige heeft niets met Onzin van doen hier). En dat is niet omdat het LS is, dat zou ik op elk forum zien gebeuren.
Denk je werkelijk dat zoiets op een fatsoenlijke manier haalbaar is?

(En dat betekent niet dat ik het ermee eens ben of dat ik hier het gezag van anderen die er meer over te zeggen hebben ondermijn, maar ik ben werkelijk nieuwsgierig hoe men dan dacht dit aan te pakken).
Exactly my thoughts.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 03-10-2005, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 29-09-2005 @ 18:20 :
haal dan dit subforum weg.
Oud 03-10-2005, 12:57
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Reverend schreef op 03-10-2005 @ 13:38 :
Vervelend he, als niet ieder idee dat je hebt meteen uitgevoerd word.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 03-10-2005, 13:23
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Dat gaat over iets anders, is daarvoor al gebeurd
Oud 03-10-2005, 16:01
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 02-10-2005 @ 23:29 :
Daar heb je idd niet goed gelezen, dat staat helder aangegeven in de mededeling, maar om het nog maar even een keer uit te leggen: fototopics waren altijd een spam en chatmagneet. Er werd meer in geroddeld en gekletst dan dat er foto's kwamen te staan. Dat was gewoon niet bij te houden voor ons, dat is 4 tegen 20, dat ging niet werken. Dus hebben we gezegd: prima, spam de boel maar helemaal vol als jullie dat graag willen, MAAR, jullie krijgen 2 foto topics per maand, als jullie een beetje normaal en niet AL te royaal met die 1000 posts omspringen, krijg je beiden binnen een maand niet vol. Zoveel nieuwe foto's van leden komen er niet per maand. In de eerste maanden werden beide topics volgespamd binnen 10 dagen (!!!). Zeg nou zelf, dat is toch abnormaal?
Inmiddels is het chatten een stuk minder omdat men zich beseft dat het na 1000 posts gewoon over is en men niet een halve maand wil wachten op een nieuwe. Waar we nog wel op letten in geflame en dat soort zaken, daar blijven maatregelen aan vast hangen, ook in de foto topics. Duidelijk zo?
opzich wel (al vind ik dat chatten niet zo erg), het is duidelijk

En die topics, die zijn gewoon leuk. Moet het per sé nut hebben? "Chatten" is imo niet zo'n probleem, behalve als het hele topic compleet ontspoord. Ik had het idee dat er net iets snel werd/word ingegrepen.

Citaat:
Jij mag hier nu je eigen mening staan te verkondigen, maar jij bent een vaste LSer, 1 die op LS heeft zitten klagen, maar zich nu ook hier toont. Heb ik veel respect voor en ik denk ook dat jouw mening niet veel zal verschillen van de gemiddelde LSer, dus ook al ben jij het in je eentje, als dit verder goed verloopt en je blijft meedenken en praten, denk ik toch wel dat we dingen kunnen gaan veranderen, mede dus dankzij jouw hulp. Ook Tom klaagt op LS, maar laat zich ook hier zien. Hoewel niet altijd op een constructieve manier waardoor het een welles nietus spelletje wordt tussen haar en Ieke, toch wel respect voor.
En dat zeg ik niet omdat ik zo nodig wil dat je mee blijft praten en denken, dat zou natuurlijk een ideale situatie zijn, zowel voor jullie, als voor ons, maar als dat niet gebeurt verandert er ook weinig en gaan we dus gewoon volgens onze eigen manier door, ik zeg het vooral omdat ik je echt wil laten weten dat ik je inzet waardeer en respecteer.
oef wat zal ik nu fijn slapen vannacht

(ohja, probeer eens zo'n verkiezing en kijk of het serieus kan, zoja ditch wizkid)
__________________
__________________
Oud 03-10-2005, 18:07
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
deadlock schreef op 03-10-2005 @ 12:53 :
http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=ezblade

Maar henkmul is gewoon al eens eerder gebanned, staat wel ergens in de posts op D&A, tis geen geheim. de reden weet ik niet. Daarom krijgt hij gewoon harder op zijn flikker
EZBlade is tegelijk met HenkMul geband, allebei 2 dagen, voor zover ik weet. Dat is mijn punt, maar iedereen walst erover heen .
__________________
sup birdie.
Oud 03-10-2005, 19:19
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 03-10-2005 @ 19:07 :
EZBlade is tegelijk met HenkMul geband, allebei 2 dagen, voor zover ik weet. Dat is mijn punt, maar iedereen walst erover heen .
En je punt is? Ik ban wel eens 8 mensen tegelijk.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 03-10-2005, 19:44
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
nps schreef op 03-10-2005 @ 17:01 :
opzich wel (al vind ik dat chatten niet zo erg), het is duidelijk

En die topics, die zijn gewoon leuk. Moet het per sé nut hebben? "Chatten" is imo niet zo'n probleem, behalve als het hele topic compleet ontspoord. Ik had het idee dat er net iets snel werd/word ingegrepen.



oef wat zal ik nu fijn slapen vannacht

(ohja, probeer eens zo'n verkiezing en kijk of het serieus kan, zoja ditch wizkid)
Hehe je maakt er wel een sport van om maar op de helft in te gaan he?

Nou ja, moet je verder ook zelf weten, maakt mij weinig uit. Wat het probleem is met chatten, is dat LS gezien wordt als serieus forum, niet als bv een Onzin, dus moet er ontopic gereageerd worden. Een enkele onzinpost ertussen doet niemand moeilijk over, het mag best wat luchtig blijven, maar het moet ook ophouden bij die enkele post. Dat zijn de regels die WIJ opkrijgen van het beheer. De mensen die niet zonder chatten en spammen kunnen zullen helaas moeten verhuizen van LS naar onzin. Dus als mensen een compleet prive gesprek daar gaan houden, dan is het onze plicht om in te grijpen. Dus in de serieus bedoelde topics zullen we dat ook doen, daar hebben wij verder ook niets over in te brengen. Als je daar een probleem mee hebt, moet je niet bij ons zijn maar het een stap hoger zoeken.

Wat betreft je laatste opmerking:
punt 1: Ieke is vrij duidelijk geweest (die opmerking moet je sowieso al niet tegen ons maken, wij hebben daar weinig over te zeggen, Ieke alles).

punt 2: Stel nou heel hypothetisch dat we erover na zouden gaan denken, hoe zou jij het voor je zien? (zie mutant haar vraag)

punt 3: ditch wizkid? Eeeuhmnee. Dacht het ook niet
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 03-10-2005, 20:31
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 03-10-2005 @ 20:44 :
Hehe je maakt er wel een sport van om maar op de helft in te gaan he?
ja



Citaat:
punt 2: Stel nou heel hypothetisch dat we erover na zouden gaan denken, hoe zou jij het voor je zien? (zie mutant haar vraag)


een verkiezing, waar om jullie toch nog een beetje jullie dictatoriaal genot te geven jullie een selectie van een zooitje "sollicitaties" maken na een fb gezocht sticky, en dan via een poll de uitslag meten.
en wizkid ditchen.
__________________
__________________
Oud 03-10-2005, 20:53
KleinSpookje
Avatar van KleinSpookje
KleinSpookje is offline
Is er een lid binnen het LS kliekje die wel geaccepteerd zou kunnen worden door de vaste LS-ers en niet of een mega waarschuwings/ban verleden heeft en/of gewoon niet geschikt?

En als die er zou zijn, zou het dan geen enorme vriendjes politiek worden? Het is nu al een hel om als forummer voor het eerst op LS te posten als je ook maar enigzins afwijkt van de rest, laat staan als er vriendjes politiek word bedreven omdat er een LS-er als fb is aangenomen.
Oud 03-10-2005, 21:27
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
nps schreef op 03-10-2005 @ 21:31 :
ja





een verkiezing, waar om jullie toch nog een beetje jullie dictatoriaal genot te geven jullie een selectie van een zooitje "sollicitaties" maken na een fb gezocht sticky, en dan via een poll de uitslag meten.
en wizkid ditchen. [/B]

Nou dat gaat dus sowieso niet gebeuren. Er komt niemand in de plaats voor iemand, tenzij er iemand zelf opstapt. En wizkid stapt voorlopig niet op, dus dat kan je op je buik schrijven.

Dan komen we op het volgende: paar kandidaten van LS selecteren. Aantal vaste LSers die in aanmerking komen: 0

Nogmaals: hoe zie jij het voor je?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 03-10-2005, 21:28
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Dat vind ik dan weer oogkleppenredenatie.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-10-2005, 21:29
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Ieke schreef op 03-10-2005 @ 20:19 :
En je punt is? Ik ban wel eens 8 mensen tegelijk.
Volgens mij ga je er hard op.

Lees mijn posts nog eens door, ik heb het al vaker uitgelegd. Eerlijk gezegd ben ik stomverbaasd dat je het nu nog niet snapt.
__________________
sup birdie.
Oud 03-10-2005, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-10-2005 @ 22:28 :
Dat vind ik dan weer oogkleppenredenatie.
Je bent uiteraard vrij om eigen kandidaten/ideeën naar voren te brengen.
Oud 03-10-2005, 21:44
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 03-10-2005 @ 22:29 :
Volgens mij ga je er hard op.

Lees mijn posts nog eens door, ik heb het al vaker uitgelegd. Eerlijk gezegd ben ik stomverbaasd dat je het nu nog niet snapt.
Je bent inderdaad ook niet duidelijk. Je roept eerst dat het raar is dat mensen met hetzelfde vergrijp verschillende bans krijgen. En? daar heb ik op gereageerd. Nu roep je weer dat 2 mensen 2 dagen gebanned zijn. Je punt?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 03-10-2005, 21:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 03-10-2005 @ 22:34 :
Je bent uiteraard vrij om eigen kandidaten/ideeën naar voren te brengen.
Angellena zegt het tegenovergestelde.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-10-2005, 22:18
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik kan er uit mijn blote hoofd minstens 3 bedenken die én erg veel op lifestyle posten, én goed liggen in de groep, én waar om uiteenlopende redenen ook vaak naar geluisterd wordt, én waaruit ik nog geen half scheldwoord of flame uit zou verwachten. Zo'n mensen zouden in mijn ogen een aangename aanvulling zijn op de bestaande groep forumbazen.

Aanvulling, want voor mijn part hoeft er inderdaad niemand uitgekikkerd te worden.

Maar ik ga hier geen namen noemen, omdat het niet netjes is om mensen die van niks weten ineens een rolletje aan te meten, en omdat het vrij zinloos iemand forumbaas te maken als het initiatief niet van hunzelf komt.

Alles bij elkaar en nog steeds lekker hypothetisch om het dagelijks bestuur niet te veel op stang te jagen.
Als jullie als forumbazen het idee van semi-vrije verkiezingen zouden overnemen en het ook echt het voordeel van de twijfel geven, en focussen op de manier waarop het wél kan slagen, zie ik dat als een win-win situatie.

Op welke manier?
+ op relativief korte termijn een vacature binnen lifestyle creëren waarbij mensen zich ook kunnen aangeven als kandidaat.
+ zelf rondkijken om eventuele geschikte kandidaten die het niet van zichzelf weten ook aan te porren.
-> hoeft voor mij niet in een open topic, maar het zou oh zo leuk zijn als het voor iedereen een klein klein beetje te volgen is.
+ dan wordt er een selectie gemaakt van bijvoorbeeld 3 kandidaturen waar jullie alle drie achter kunnen staan. Op dat moment worden er dus drie kandidaten bekend gemaakt.

Aan iedereen die het wil kan er dan uit die drie kandidaten iemand gekozen worden.

Ik ben er zeker van dat er op die manier niemand iets te verliezen heeft. FB's kunnen nog steeds lekker doorgaan heel streng te zijn. Wij etters, nozems, modetrutjes en relschoppers van lifestyle zijn 3 weken intens gelukkig, want we hebben ook eens een klein beetje iets voor het zeggen hebben. En uiteindelijk wordt het peace and happiness want de alto's, modetrutjes en forumbazen gaan elkaar allemaal een beetje grager zien.

En in het slechtste geval is Wizkid tegen dat we zover zijn 25 dus dan valt er weer een twistpunt helemaal weg.
Oud 03-10-2005, 22:25
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-10-2005 @ 22:52 :
Angellena zegt het tegenovergestelde.
Och, en AngelLena zegt ook iets van "open my eyes" en "will the real slim shady please stand up" (dat laatste dan niet letterlijk). En al een paar keer dat ze heel luid dat ze er hier wel openlijk over wil discussiëren, want volgens mij vindt ze het stiekem wel leuk om erover te discussiëren.

Als ik het goed begrijp zien heel wat fb's die hier reageren best wel de mogelijkheid om hypothetisch een paar dingen te veranderen als die dingen lifestyle ten goede komen, en als ze er zelf niet onder te lijden hebben. Maar als ik het goed begrijp hebben diezelfde fb's geen idee meer hoe dat in de praktijk eraan toe zou kunnen gaan.
Oud 04-10-2005, 06:29
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Ieke schreef op 03-10-2005 @ 22:44 :
Je bent inderdaad ook niet duidelijk. Je roept eerst dat het raar is dat mensen met hetzelfde vergrijp verschillende bans krijgen. En? daar heb ik op gereageerd. Nu roep je weer dat 2 mensen 2 dagen gebanned zijn. Je punt?
DJEEEEEZ ik denk dat ik gek word. Ik ben kkduidelijk echt, jij kennelijk niet als je zegt dat je daarop gereageerd hebt, alles wat ik gelezen heb is een hele hoop gezwam erom heen.

Maar goed. Nevermind. Hoog en laag springen sux.
__________________
sup birdie.
Oud 04-10-2005, 06:56
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-10-2005 @ 22:52 :
Angellena zegt het tegenovergestelde.
nee hoor, angellena zegt dat er volgens haar 0 mensen van lifestyle in aanmerking komen. Mocht jij daar anders over denken dan mag je gewoon je mening daarover geven.
Oud 04-10-2005, 06:59
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 03-10-2005 @ 22:27 :
Nou dat gaat dus sowieso niet gebeuren. Er komt niemand in de plaats voor iemand, tenzij er iemand zelf opstapt. En wizkid stapt voorlopig niet op, dus dat kan je op je buik schrijven.

Dan komen we op het volgende: paar kandidaten van LS selecteren. Aantal vaste LSers die in aanmerking komen: 0

Nogmaals: hoe zie jij het voor je?
wizkid is in de plaats gekomen voor gadje , waarom?

Iedereen die serieus het forum wil verbetern stuurt een sollicitatie PM en jullie de forumbazen maken dan de selectie van wie jullie goeie kandidaten vinden en openen een sticky poll met een sluitingsdatum.
__________________
__________________
Oud 04-10-2005, 07:01
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 03-10-2005 @ 23:18 :
Ik kan er uit mijn blote hoofd minstens 3 bedenken die én erg veel op lifestyle posten, én goed liggen in de groep, én waar om uiteenlopende redenen ook vaak naar geluisterd wordt, én waaruit ik nog geen half scheldwoord of flame uit zou verwachten. Zo'n mensen zouden in mijn ogen een aangename aanvulling zijn op de bestaande groep forumbazen.

Aanvulling, want voor mijn part hoeft er inderdaad niemand uitgekikkerd te worden.

Maar ik ga hier geen namen noemen, omdat het niet netjes is om mensen die van niks weten ineens een rolletje aan te meten, en omdat het vrij zinloos iemand forumbaas te maken als het initiatief niet van hunzelf komt.

Alles bij elkaar en nog steeds lekker hypothetisch om het dagelijks bestuur niet te veel op stang te jagen.
Als jullie als forumbazen het idee van semi-vrije verkiezingen zouden overnemen en het ook echt het voordeel van de twijfel geven, en focussen op de manier waarop het wél kan slagen, zie ik dat als een win-win situatie.

Op welke manier?
+ op relativief korte termijn een vacature binnen lifestyle creëren waarbij mensen zich ook kunnen aangeven als kandidaat.
+ zelf rondkijken om eventuele geschikte kandidaten die het niet van zichzelf weten ook aan te porren.
-> hoeft voor mij niet in een open topic, maar het zou oh zo leuk zijn als het voor iedereen een klein klein beetje te volgen is.
+ dan wordt er een selectie gemaakt van bijvoorbeeld 3 kandidaturen waar jullie alle drie achter kunnen staan. Op dat moment worden er dus drie kandidaten bekend gemaakt.

Aan iedereen die het wil kan er dan uit die drie kandidaten iemand gekozen worden.

Ik ben er zeker van dat er op die manier niemand iets te verliezen heeft. FB's kunnen nog steeds lekker doorgaan heel streng te zijn. Wij etters, nozems, modetrutjes en relschoppers van lifestyle zijn 3 weken intens gelukkig, want we hebben ook eens een klein beetje iets voor het zeggen hebben. En uiteindelijk wordt het peace and happiness want de alto's, modetrutjes en forumbazen gaan elkaar allemaal een beetje grager zien.

En in het slechtste geval is Wizkid tegen dat we zover zijn 25 dus dan valt er weer een twistpunt helemaal weg.
dan heeft ze nog steeds een lelijke avatar
maar ik sluit me hierbij aan.
__________________
__________________
Oud 04-10-2005, 07:20
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Citaat:
nps schreef op 04-10-2005 @ 07:59 :
wizkid is in de plaats gekomen voor gadje , waarom?
Gadje is zelf opgestapt, en ik heb gezegd dat LS me wel iets leek om daar het FBschap over te nemen. Ik kwam daar de laatste tijd wat meer (daarmee wil ik niet zeggen dat ik er ineens veel ging posten, ik postte er wel maar niet zoveel, het meeste las ik.) en door nog een aantal andere redenen waarvan ik niet verplicht ben ze te noemen.

Citaat:
dan heeft ze nog steeds een lelijke avatar
Dat maakt het een stuk leuker hem te houden. Ik vind jou avatar ook lelijk maar ik ga dat niet overal posten. En het is ook geen argument om te zeggen dat ik niet geschikt ben als FB. Dus wat is je punt hiermee?
Oud 04-10-2005, 10:45
Verwijderd
Misschien dat ik lijd aan chronische dementie, maar waar gaat het nu om? Perse om wizkid te 'ditchen'? En waarom dat? Omdat jullie liever een ander lid van de harde kern FB zien worden of omdat ze algeheel incapabel is als forumbazin? Het lijkt mij op dit moment een principekwestie, er lijkt me genoeg draagkracht om alle lifestylishe perikelen te ondersteunen, dus waarom uberhaupt gezeik ?
Oud 04-10-2005, 12:44
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
wizkid schreef op 04-10-2005 @ 08:20 :
voornamelijk gezeur
god daar ga je toch niet op in zz
__________________
__________________
Oud 04-10-2005, 14:30
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Citaat:
nps schreef op 04-10-2005 @ 13:44 :
god daar ga je toch niet op in zz
Ik dacht dat jij serieus genomen wilde worden
Oud 04-10-2005, 17:01
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
even een eis die gesteld wordt aan iemand om fb te worden (niet alle eisen ga ik hier noemen, slechts 1 en zie dan ineens het punt)

1. Een kandidaat fb heeft geen waarschuwingen en al helemaaaaaaal geen bans op naam staan.

Hoeveel vaste LSers blijven er dan over? Zeer weinig. Misschien 3 in totaal die ook nog vrij geregeld online zijn en die wij ook nog wel zouden zien zitten als fb. Maar denken jullie nou serieus dat die al niet gevraagd zijn? Die zijn al lang (meerdere keren bij sommigen) gevraagd maar geen van die mensen zag het zelf zitten. Dan houdt het dus hard op en zoeken we intern naar vrijwilligers.

Dus helaas mensen, het hele fb kiezen idee, laat maar varen, hoewel ik heel benieuwd was hoe jullie dat aan wilden pakken is er ten eerste dus al de mogelijkheid niet, en ten tweede hebben wij daar niet zozeer wat over te zeggen maar Ieke wel, en die heeft een duidelijk nee gegeven. Dus laat dat nou hangen en ga verder met de zaken die WEL nut hebben om over te praten zoals dat waar nps en ik aan begonnen waren.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 04-10-2005, 17:09
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 03-10-2005 @ 23:25 :
Och, en AngelLena zegt ook iets van "open my eyes" en "will the real slim shady please stand up" (dat laatste dan niet letterlijk). En al een paar keer dat ze heel luid dat ze er hier wel openlijk over wil discussiëren, want volgens mij vindt ze het stiekem wel leuk om erover te discussiëren.

Ik vind het prachtig als ik met jullie kan praten over lifestyle, als het maar nuttig is en we er ook werkelijk iets mee kunnen Maar het idee geopperd in de startpost, ja, dat wordt em dus niet dus daar wil ik verder zo min mogelijk over discussieren, is verspilde energie. Die nee hebben we en die blijft staan. Over dingen als grenzen stellen, wat te doen met bepaalde topics, wanneer gaat iets te ver, dat vind ik interessant en het lijkt mij dat leden daar ook wel wat over te zeggen hebben en dat ook kunnen doen. Daar luister ik dan graag naar en probeer die wensen zoveel mogelijk mee te nemen.


Als ik het goed begrijp zien heel wat fb's die hier reageren best wel de mogelijkheid om hypothetisch een paar dingen te veranderen als die dingen lifestyle ten goede komen, en als ze er zelf niet onder te lijden hebben. Maar als ik het goed begrijp hebben diezelfde fb's geen idee meer hoe dat in de praktijk eraan toe zou kunnen gaan.
Een hoop dingen kunnen natuurlijk veranderd worden, maar laten we wel realistisch blijven. Als het duidelijk is dat iets niet kan, laat het daar dan ook bij en dram er niet over door. En hoe goede voorstellen in de praktijk zullen uitwerken, dat is altijd afwachten bij elke verandering die je maakt. Ik kan mijn verwachting geven van hoe het uitpakt, maar de verwachting van de leden is even zo belangrijk daarbij dus die wil ik ook graag weten. Wat betreft het verkiezingsidee, ik zie idd niet hoe we dat uberhaupt in de praktijk zouden kunnen brengen als het al had gemogen, dus ja, dat mag iemand me dan gaan uitleggen. En ik heb nog steeds geen uitleg gezien die ervoor zorgt dat ik zeg dat de mogelijkheid alleen al zou bestaan.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 04-10-2005, 18:18
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
wizkid schreef op 04-10-2005 @ 15:30 :
Ik dacht dat jij serieus genomen wilde worden
over zo'n opmerking niet he! zodra ik ergens serieus op in ga verwacht ik ook een serieus antwoord ja. Als ik echter mijn mening geef over jou avatar wil ik geen discussie daarover, he! Ik krijg jeuk van jou in het algemeen, dus laten we het hierbij houden ja? doeiii

maar goed na mijn 3928 posts vind ik het jammer dat de fb verkiezing niet doorgaat, maar ik ben blij dat ik wat constructieve bijdragen heb kunnen leveren
__________________
__________________
Oud 04-10-2005, 19:25
Verwijderd
Citaat:
marrel schreef op 02-10-2005 @ 14:50 :
voorzover ik lifestyle ken, is het een kliekje wat niemand anders toelaat. Het is er niet gezellig omdat als er iemand komt die een andere mening heeft dan de rest die kan ophoepelen etc. Dat heeft niks met de forumbazen te maken, die zijn er om de boel netjes en goed te houden, en dat hoeft nou niet meteen persee de allerleukste van het forum te zijn. Is mooi meegenomen maar dat is niet de taak, daar zijn de leden toch voor?
Dat is onzin. Als je gewoon normaal meedoet, dan wordt je daar echt wel geaccepteerd.

Ik heb dit topic niet helemaal gelezen, maar ik vind wel dat je een fb moet kiezen die enigsinds betrokken is op Lifestyle, en dat hoeft dan niet Hermione of Lepra te zijn (niks persoonlijks guys, maar dit zijn gewoon even twee populaire namen op LS), maar gewoon een lid wat op de achtergrond goed meedraait op LS. Dat is toch niet zo moeilijk lijkt me? Ik bedoel, voordat Wizkid fb werd had niemand op LS nog van haar gehoord, is dat niet een beetje raar?
Oud 04-10-2005, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 04-10-2005 @ 20:25 :
Ik bedoel, voordat Wizkid fb werd had niemand op LS nog van haar gehoord, is dat niet een beetje raar?
Vind jij dat een werkelijke vereiste dan?
Oud 04-10-2005, 20:09
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 04-10-2005 @ 20:25 :
Dat is onzin. Als je gewoon normaal meedoet, dan wordt je daar echt wel geaccepteerd.

Ik heb dit topic niet helemaal gelezen, maar ik vind wel dat je een fb moet kiezen die enigsinds betrokken is op Lifestyle, en dat hoeft dan niet Hermione of Lepra te zijn (niks persoonlijks guys, maar dit zijn gewoon even twee populaire namen op LS), maar gewoon een lid wat op de achtergrond goed meedraait op LS. Dat is toch niet zo moeilijk lijkt me? Ik bedoel, voordat Wizkid fb werd had niemand op LS nog van haar gehoord, is dat niet een beetje raar?

Toch postte ze al wel een tijdje op LS, maar onopvallend en dus op de achtergrond en niet elke dag.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 04-10-2005, 20:24
Verwijderd
wat zijn dan de pluspunten van wizkid? Want voor jullie is het een aanwinst.
Oud 04-10-2005, 20:43
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 04-10-2005 @ 21:24 :
wat zijn dan de pluspunten van wizkid? Want voor jullie is het een aanwinst.
Motivatie
Ervaring
Past goed binnen het huidige team

etc.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Het nut van suggesties geven.
Tom Violence
52 23-10-2005 16:39
Lifestyle Ik wil gewoon verkiezingen
Verwijderd
20 10-07-2005 16:33
Lifestyle Lifestyle verkiezingen!
Verwijderd
59 23-05-2004 18:47
Lifestyle Lifestyle verkiezingen
Verwijderd
42 07-10-2003 21:26
Muziek PuNk
OxYmOrOn
70 15-01-2003 19:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07.