Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2006, 11:33
Matthijs K.
Matthijs K. is offline
Citaat:
Gatara schreef op 28-02-2006 @ 12:32 :
tip: bouw een toch lege kerk om tot moskee
Relluhhhh, aangevoerd door Basje van de Vliet.
Advertentie
Oud 28-02-2006, 11:40
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Matthijs K. schreef op 28-02-2006 @ 12:24 :
Dit is toch hopelijk niet serieus?

Schandalig van de Edenaren dat ze de moslims daar zo behandelen.

Al herinner ik me nog wel de Edese Marokkaanse jongeren die op 11 september 2001 feestvierend over straat liepen. Maar dat zijn een paar probleemjongeren, daar ga ik niet de hele gemeenschap op afkraken.

Bouw die moskee. Willen de Edenaren (met name de SGP) geen moskee? Fijn, dan ook geen nieuwe kerken.
Ohh jawel. Ik denk niet dat ze het in Oene voor elkaar zouden krijgen een moskee te bouwen. Is ook niet nodig, aangezien er precies 1 allochtoon gezin woont, en dat zijn Polen en volgens mij ook geen moslims.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 28-02-2006, 11:49
Matthijs K.
Matthijs K. is offline
In Oene is dus geen behoefte aan een moskee. In Ede is die er wel. En als er in Oene een paar honderd moslims zouden wonen (hehe, ik weet dat er in Oene maar een paar honderd mensen wonen, maar stel dat), dan zouden die ook het volste recht hebben een moskee te bouwen.
Oud 28-02-2006, 11:51
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Matthijs K. schreef op 28-02-2006 @ 12:49 :
In Oene is dus geen behoefte aan een moskee. In Ede is die er wel. En als er in Oene een paar honderd moslims zouden wonen (hehe, ik weet dat er in Oene maar een paar honderd mensen wonen, maar stel dat), dan zouden die ook het volste recht hebben een moskee te bouwen.
Het recht zouden ze hebben, maar of het er ook door zou komen..
"De openbaren" worden ook beperkt in allerlei dingen, terwijl dat er toch ook een heleboel zijn.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 28-02-2006, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Matthijs K. schreef op 28-02-2006 @ 12:24 :
Bouw die moskee. Willen de Edenaren (met name de SGP) geen moskee? Fijn, dan ook geen nieuwe kerken.
Dat zal geen probleem zijn, aangezien het aantal kerkgangers de komende tien jaar ongeveer gaat halveren. Het 'bouwen' van kerken komt tegenwoordig meestal neer op het betrekken en inrichten van een zaaltje.
Oud 28-02-2006, 13:13
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Snees schreef op 28-02-2006 @ 13:30 :
Dat zal geen probleem zijn, aangezien het aantal kerkgangers de komende tien jaar ongeveer gaat halveren. Het 'bouwen' van kerken komt tegenwoordig meestal neer op het betrekken en inrichten van een zaaltje.
In plaatsen als Ede zal dat niet zo'n vaart lopen hoor.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 28-02-2006, 16:58
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Verdonk: nee tegen Kalou en Pasic

De Feyenoord-voetballer Salomon Kalou mag niet versneld Nederlander worden, heeft minister Verdonk bepaald. Daardoor is de kans dat hij voor Nederland mag meedoen aan het WK voetbal, zeer klein.

Alleen als Kalou op 10 mei slaagt voor zijn inburgeringscursus, kan de Raad van State beslissen dat alsnog de versnelde procedure wordt gevolgd. Anders moet hij tot volgend jaar wachten. Kalou is dan vijf jaar in Nederland.

De bewindsvrouw geeft ook de Kosovaarse scholiere Taïda Pasic geen toestemming om haar vwo-opleiding af te maken. Het meisje, dat hier volgens de IND illegaal is, moet per direct Nederland verlaten.
Goedzo.
Oud 28-02-2006, 17:07
professor2
professor2 is offline
dom mens verdonk
Oud 28-02-2006, 17:07
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 28-02-2006 @ 14:13 :
In plaatsen als Ede zal dat niet zo'n vaart lopen hoor.
Nee, dat stelletje achterlijken heeft zelfs heel lang de komst van een station aan de spoorlijn Arnhem-Utrecht tegengehouden omdat de duivel in de rails zat
Oud 28-02-2006, 17:09
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
professor2 schreef op 28-02-2006 @ 18:07 :
dom mens verdonk
En dat noemt zichzelf professor..
Oud 28-02-2006, 19:04
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Is Maxima al Nederlandse en zoja, hoe snel was dat gegaan?



En Verdonk moet eens op houden Pasic in de media zwart te maken.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 28-02-2006, 19:20
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Gatara schreef op 28-02-2006 @ 20:04 :
Is Maxima al Nederlandse en zoja, hoe snel was dat gegaan?



En Verdonk moet eens op houden Pasic in de media zwart te maken.
erg snel

heb je dat interview met balkenende opd e radio gehoord?

'' ja iedereen moet natuurlijk wel gelijk behandeld worden als je goed kan voetballen maakt da tjje nit anders blabla''
'' en als je met een prins trouwt dan ? ''



en hij gaat ook nog voorbij aan bestaande wetgeving speciaal voor sporters etc
nou ja blunders zijn we van hem gewend


wel idioot trouwens dat verdonk wel zonder moeite zeilers en een kleiduifschieter naturaliseerd maar kalou niet
Oud 28-02-2006, 19:33
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Kalou moet gewoon bij Oostenrijk aankloppen. Daar doen ze dat sneller.

en kalou is zwart, zeilers zijn dat niet
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 01-03-2006, 00:02
Verwijderd
verdonk rascist!11
Oud 01-03-2006, 00:43
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Gatara schreef op 28-02-2006 @ 20:04 :
En Verdonk moet eens op houden Pasic in de media zwart te maken.
Als Pasic nou zich eerst eens aan de regels hield, was daar ook wat minder aanleiding toe.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 01-03-2006, 01:49
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 01-03-2006 @ 01:43 :
Als Pasic nou zich eerst eens aan de regels hield, was daar ook wat minder aanleiding toe.
Dan had ze al een hele tijd weer in Kosovo gezeten, met vijf jaar vwo en nog een paar jaar voor de boeg om uberhaupt een middelbare-schooldiploma te krijgen. Niet zo heel vreemd dat Taida dat laatste jaar ook hier wil afmaken.

In dergelijke situaties roepen dat men zich ' aan de regels moet houden' is wel buitengewoon star.
Oud 01-03-2006, 01:53
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
hallo bernie! schreef op 01-03-2006 @ 02:49 :
Dan had ze al een hele tijd weer in Kosovo gezeten, met vijf jaar vwo en nog een paar jaar voor de boeg om uberhaupt een middelbare-schooldiploma te krijgen. Niet zo heel vreemd dat Taida dat laatste jaar ook hier wil afmaken.

In dergelijke situaties roepen dat men zich ' aan de regels moet houden' is wel buitengewoon star.
Ik verwijt haar helemaal niet dat ze de regels overtreden heeft, dat zou ik vast ook doen. Maar dan moet je ook niet zeuren als er consequenties zijn. Zo werken de dingen. Kies zelf, en neem de consequenties.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 01-03-2006, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 28-02-2006 @ 12:32 :
tip: bouw een toch lege kerk om tot moskee
Dat is al gebeurd. De Annasr Moskee in Rotterdam. (waar El Moumni werkzaam is/was)
Oud 01-03-2006, 15:41
Verwijderd
Valt me mee dat ze dat doen. Kerken lopen overal leeg en daar zijn ze natuurlijk niet blij mee. In sommige gemeentes laten ze de kerk liever slopen dan dat ze 'm ombouwen tot iets anders, stond een paar maanden geleden in een achtergrondartikel in de Volkskrant.

Dus geen discotheken meer zoals Danscafé Luther in Arnhem (dat zit, jawel, in de oude Lutherse kerk)
Oud 01-03-2006, 16:58
Verwijderd
Er vestigen zich ook hotels in leegstaande kerken.
Oud 01-03-2006, 17:01
Verwijderd
Ja, het kan ook wel.
Oud 01-03-2006, 17:30
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Hier in Utrecht zijn er een paar omgebouwd tot dure appartementencomplexen, vreemd genoeg.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 01-03-2006, 19:03
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-03-2006 @ 16:41 :

Dus geen discotheken meer zoals Danscafé Luther in Arnhem (dat zit, jawel, in de oude Lutherse kerk)
Paradiso in Amsterdam....

opeens zag ik nog een restant van een nis ((of hoe je dat ook noemt) waar zo iemand begraven was) in de muur
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 01-03-2006, 20:37
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Livingstone wijt schorsing aan kritiek op joodse bezetting Palestina

dinsdag 28 februari 2006
(Novum/AP) - Burgemeester Ken Livingstone van Londen denkt dat zijn kritiek op Israël ten grondslag ligt aan de klacht van een joodse groep die ertoe heeft geleid dat hij voor vier weken uit zijn ambt wordt geschorst.


Aanleiding tot de klacht was een twistgesprek met een joodse journalist van de krant The Evening Standard waarin Livingstone de journalist, Oliver Finegold, vergeleek met een concentratiekampbewaker. De Raad van Afgevaardigden van Britse Joden diende een klacht in bij een disciplinaire commissie en deze besloot tot de schorsing, die woensdag moet ingaan.


Volgens Livingstone stoort de raad zich al lang aan zijn kritiek op het Israëlische beleid jegens de Palestijnen. "Was het dit niet geweest, dan was het wel wat anders geweest", zei hij dinsdag op een persconferentie. "Ik denk dat ze het als een gelegenheid zagen om dat incident te gebruiken om te proberen me de mond te snoeren."


Livingstone zei dat de kritiek op zijn opmerkingen jegens Finegold de onuitgesproken suggestie bevat dat hij zich aan antisemitisme heeft bezondigd. Hij ontkende dat ten stelligste en zei dat hij op de hoogste posten van het stadsbestuur joden, zwarten en Aziaten heeft benoemd en een niet-aflatende oorlog voert tegen elke soort discriminatie. Hij beschuldigde Associated Newspapers, de groep waartoe de Evening Standard behoort, van oppositie daartegen. Associated Newspapers heeft een geschiedenis van antisemitisme en gaf voor de Tweede Wereldoorlog steun aan het fascisme, zei hij.


Voordat hij met Finegold in de clinch ging, had de Raad van Afgevaardigden van Britse Joden om een onderhoud verzocht, zei Livingstone, en hem daarin gevraagd zijn kritiek op Israël te dimmen. Dat had hij geweigerd. "Veel te lang al wordt het verwijt van antisemitisme gebruikt tegen iedereen die kritiek heeft op het beleid van de Israëlische regering."


Livingstone, die vanwege zijn linkse opvattingen bekend staat als 'Rode Ken', herhaalde zijn weigering om zich tegenover Finegold te verontschuldigen. Een ongekozen commissie zou niet de macht moeten hebben om een gekozen functionaris die geen wet heeft overtreden uit zijn ambt te zetten, zei hij. "Voorzover ik weet bestaat er geen wet tegen onnodige ongevoeligheid of zelfs hatelijkheid jegens journalisten die je lastig vallen als je naar huis probeert te gaan."


28-2-2006
Recht voor zijn raap.
Oud 01-03-2006, 20:39
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Het is al te dwaas dat die ethische commissie hem ontslaan kan voor zoiets eenvoudigs, maar Livingstone moet nu niet met domme samenzweringen aan komen zetten en al helemaal de journalist nu niet verwijten wat kranten zestig jaar geleden gedaan hebben. En iemand die Finegold heet een concentratiekampbewaker noemen geeft blijk van een zo verregaand gebrek aan smaak dat ik iedere sympathie voor de man verloren heb.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 01-03-2006, 20:40
Verwijderd
Die hele geschiedenis is toch ook wel heel zielig. Oke, hij ging zijn boekje te buiten door zulke opmerkingen te maken tegen een journalist, maar het is wel weer typerend: 'ik ben jood en ik voel me gekwetst als je WO II erbij haalt dus mag ik je aanpakken'.

Dat gezeik ook altijd. Ik begin er steeds zieker van te worden, de manier waarop hier met vrijheid van meningsuiting wordt omgesprongen.
Oud 01-03-2006, 20:49
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Hudaifa schreef op 01-03-2006 @ 17:58 :
Er vestigen zich ook hotels in leegstaande kerken.
Haha, in Nieuwolda (in oost Groningen) word een leegstaand kerkje gebruikt als rijwielstalling door de plaatselijke fietsenboer.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 01-03-2006, 22:21
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-03-2006 @ 21:40 :
Die hele geschiedenis is toch ook wel heel zielig. Oke, hij ging zijn boekje te buiten door zulke opmerkingen te maken tegen een journalist, maar het is wel weer typerend: 'ik ben jood en ik voel me gekwetst als je WO II erbij haalt dus mag ik je aanpakken'.

Dat gezeik ook altijd. Ik begin er steeds zieker van te worden, de manier waarop hier met vrijheid van meningsuiting wordt omgesprongen.
Iedereen heeft anders het recht een klacht in te dienen. Dat de commissie vervolgens besluit die man te schorsen is aan de commissie.

Zie het als s.com

FB+ kan ook forummer Y bannen als forummer X over forummer Y een klacht heeft.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 01-03-2006, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 01-03-2006 @ 23:21 :
Iedereen heeft anders het recht een klacht in te dienen. Dat de commissie vervolgens besluit die man te schorsen is aan de commissie.

Zie het als s.com

FB+ kan ook forummer Y bannen als forummer X over forummer Y een klacht heeft.
Dat is zo Als lid x geen uitzonderingspositie krijgt (antisemitisme) en ook gebanned zou worden bij de zelfde overtreding als lid Y maar dan tegenover een niet-uitzonderingspositie.
Oud 01-03-2006, 23:18
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Hudaifa schreef op 02-03-2006 @ 00:12 :
Dat is zo Als lid x geen uitzonderingspositie krijgt (antisemitisme) en ook gebanned zou worden bij de zelfde overtreding als lid Y maar dan tegenover een niet-uitzonderingspositie.


dat is een als als situatie die dus niet van toepassing is, want die heeft nooit plaatsgevonden in geval livingstone en daarmee kan je het dus niet vergelijken.

en bovendien boeit het nog steeds niet of de commissie in het geval van antisemitisme wel iemand wil schorsen maar niet in het geval van antinegers.

Daar zou je dan weer een klacht over in stellen en als er niet naar je geluisterd wordt, dan stap je naar een ombudsman ofzo.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 01-03-2006, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 02-03-2006 @ 00:18 :


dat is een als als situatie die dus niet van toepassing is, want die heeft nooit plaatsgevonden in geval livingstone en daarmee kan je het dus niet vergelijken.

en bovendien boeit het nog steeds niet of de commissie in het geval van antisemitisme wel iemand wil schorsen maar niet in het geval van antinegers.

Daar zou je dan weer een klacht over in stellen en als er niet naar je geluisterd wordt, dan stap je naar een ombudsman ofzo.
Je kan praten wat je wilt. Ik blijf er bij dat het begrip antisemitisme afgeschaft moet worden. Het dient om discriminatie van joden tegen gegaan maar in feite is het discriminatie op zich. Omdat het een groep onderscheidt van andere groepen wat betreft bescherming. Iedereen dient hetzelfde beschermt te worden. De wet tegen discriminatie voldoet in deze ook bij discriminatie van joden en derhalve is het begrip antisemitisme overbodig.
Oud 01-03-2006, 23:35
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Hudaifa schreef op 02-03-2006 @ 00:24 :
Je kan praten wat je wilt. Ik blijf er bij dat het begrip antisemitisme afgeschaft moet worden. Het dient om discriminatie van joden tegen gegaan maar in feite is het discriminatie op zich. Omdat het een groep onderscheidt van andere groepen wat betreft bescherming. Iedereen dient hetzelfde beschermt te worden. De wet tegen discriminatie voldoet in deze ook bij discriminatie van joden en derhalve is het begrip antisemitisme overbodig.
Nogal loos als je discriminatie toch kunt aanvechten ook als een bepaald woord opeens niet meer bestaat.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 01-03-2006, 23:36
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Hudaifa schreef op 02-03-2006 @ 00:24 :
Je kan praten wat je wilt. Ik blijf er bij dat het begrip antisemitisme afgeschaft moet worden. Het dient om discriminatie van joden tegen gegaan maar in feite is het discriminatie op zich. Omdat het een groep onderscheidt van andere groepen wat betreft bescherming. Iedereen dient hetzelfde beschermt te worden. De wet tegen discriminatie voldoet in deze ook bij discriminatie van joden en derhalve is het begrip antisemitisme overbodig.
Ja, meer dan een specificatie is het niet. Maar er is toch ook nergens een aparte wet tegen antisemitisme? Dus waarom zou je je druk maken over een specificerende term zoals deze?
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 01-03-2006, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 02-03-2006 @ 00:35 :
Nogal loos als je discriminatie toch kunt aanvechten ook als een bepaald woord opeens niet meer bestaat.
Het is hetzelfde als iemand vervolgen voor inbezitneming, terwijl dat gewoon diefstal is. Waarom nog een aparte wet als er al een wet is die voor hetzelfde voldoet??

Laatst gewijzigd op 02-03-2006 om 00:02.
Oud 01-03-2006, 23:46
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Hudaifa schreef op 02-03-2006 @ 00:38 :
Het is hetzelfde als iemand vervolgen voor Voyeurisme, terwijl dat gewoon diefstal is. Waarom nog een aparte wet als er al een wet is die voor hetzelfde voldoet??
Huh? Hoe is voyeurisme diefstal dan?
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 01-03-2006, 23:49
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Hudaifa schreef op 02-03-2006 @ 00:38 :
Het is hetzelfde als iemand vervolgen voor Voyeurisme, terwijl dat gewoon diefstal is. Waarom nog een aparte wet als er al een wet is die voor hetzelfde voldoet??
aparte wet?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 01-03-2006, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 01-03-2006 @ 23:21 :
Iedereen heeft anders het recht een klacht in te dienen. Dat de commissie vervolgens besluit die man te schorsen is aan de commissie.
Dat weet ik allemaal wel meiske. Het gaat me er gewoon om dat het weer typerend is dat er meteen zo gigantisch over gemekkerd wordt omdat het woord 'kampbewaarder' en een referentie naar WO II in de mond worden genomen.
Oud 01-03-2006, 23:52
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 02-03-2006 @ 00:46 :
Huh? Hoe is voyeurisme diefstal dan?
Ik dacht het wel.
Oud 01-03-2006, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 02-03-2006 @ 00:49 :
aparte wet?
ja of aparte onnodige bepaling. Dat is eigenlijk een betere omschrijving.
Oud 01-03-2006, 23:57
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-03-2006 @ 00:51 :
Dat weet ik allemaal wel meiske. Het gaat me er gewoon om dat het weer typerend is dat er meteen zo gigantisch over gemekkerd wordt omdat het woord 'kampbewaarder' en een referentie naar WO II in de mond worden genomen.
livingstone begon

__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 01-03-2006, 23:59
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Hudaifa schreef op 02-03-2006 @ 00:52 :
ja of aparte onnodige bepaling. Dat is eigenlijk een betere omschrijving.
Als je dan het woord antisemitisme uit het woordenboek wilt schrappen, doe dat dan ook meteen met de woorden jodenfooi en jodenstreek.

En ook het woord homohaat.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.

Laatst gewijzigd op 02-03-2006 om 00:01.
Oud 02-03-2006, 00:02
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Hudaifa schreef op 02-03-2006 @ 00:52 :
Ik dacht het wel.
voy·eu·ris·me (het ~)
1 neiging tot bespieden uit seksuele aandrift
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 02-03-2006, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 02-03-2006 @ 00:59 :
Als je dan het woord antisemitisme uit het woordenboek wilt schrappen, doe dat dan ook meteen met de woorden jodenfooi en jodenstreek.

En ook het woord homohaat.
en geitenneuker. Zo kunnen we wel een hele lijst opstellen.
Oud 02-03-2006, 00:03
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 02-03-2006 @ 01:02 :
voy·eu·ris·me (het ~)
1 neiging tot bespieden uit seksuele aandrift
Ja, daar ben ik inmiddels achter


Dat weet je maar al te goed he McCaine
Oud 02-03-2006, 00:04
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Hudaifa schreef op 02-03-2006 @ 01:03 :
en geitenneuker. Zo kunnen we wel een hele lijst opstellen.
en mannenhaat
en misantroop

en zo voort

dus,... wat zeur je nu?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 02-03-2006, 00:05
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Hudaifa schreef op 02-03-2006 @ 01:03 :

Dat weet je maar al te goed he McCaine
vooroordeel
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 02-03-2006, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 02-03-2006 @ 01:04 :
en mannenhaat
en misantroop

en zo voort

dus,... wat zeur je nu?
die haat woorden zijn vormen van discriminatie. Als je je daaraan schuldig maakt wordt je vervolgd voor discriminatie. Bij Antisemitisme is dat niet zo terwijl het ook een vorm van discriminatie is. Dat is het verschil. Een verschil dat er niet hoort te zijn.
Oud 02-03-2006, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 02-03-2006 @ 01:05 :
vooroordeel
en geitenneuker dan??
Oud 02-03-2006, 00:10
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Hudaifa schreef op 02-03-2006 @ 01:09 :
en geitenneuker dan??
Heb ik je ooit zo genoemd dan?

Niet dat ik beledigd ben hoor
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 02-03-2006, 00:10
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Hudaifa schreef op 02-03-2006 @ 01:09 :
en geitenneuker dan??
Ja, dat is inderdaad zielig voor die lui uit Texel.

What's your point?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ('was 't maar wah')
Hydrogen
500 07-06-2006 14:17
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ('was 't maar wah')
Verwijderd
500 08-05-2006 16:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49.