Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2006, 21:48
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 21-03-2006 @ 21:37 :
Om er toch wat dieper op in te gaan. Waarom nu pas?
Onzin, de naam zegt het al, is er JUIST omdat het nergens over gaat.
De Kantine is er (blijkbaar) omdat er vragen zijn die niet ergens anders onder te delen zijn maar meer inhoud hebben dan onzin.
Beiden dragen dus op hun eigen manier blijkbaar WEL bij aan het forum, zo niet. WAT is jullie visie erop dan? Want gewoon zeggen "zoals wij dat graag zien" is te vaag.
Waarom nu pas? Omdat het zo uit komt. We zijn met verschillende dingen bezig, we willen het forum veranderen en beter maken (maar dat zal nu wel moeilijk te geloven zijn) Mystiek was het eerste, dat was een dood forum, dus dat hebben we uiteindelijk opgeheven. Dit is een nieuw stuk, we willen een wat volwassener forum en dit is een van de onderdelen van het plan. (Veel mensen zijn al van de middelbare af, zijn studenten) Dit is groter, maar wordt in stukjes ingevoert.

Tja, eigenlijk vind ik dat DK niet eens zoveel meer onhoud heeft en daarom gaan we het samenvoegen. Van beide willen we het beste over houden, maar de precieze inhoud willen we het juist over hebben. Dat gaat jullie ook aan, we willen een gezellig nieuw forum.


Citaat:
Zullen we alle mensen die eventuele (psychische) steun hebben gehad door het forum maar eventjes vergeten?
Discussies? Ik heb meer en diepere discussies gevoerd op onzin dan op welk ander subforum dan ook gewoon omdat er zoveel verschillende shitzooi langs komt slepen.
Serverruimte => Waarom nu pas?
Datastroom => Banners => Geld

En door het enorme verschil tussen het idee achter zowel onzin als de kantine zijn beiden niet "zomaar" samen te voegen. Dus een van de 2 eruit is een betere benaming...
Maar uit de practijk blijkt dat ondanks dat de ideeen van beide forums ze toch dich op elkaar staan in de praktijk. Ik ben het absoluut eens met dat er op onzin echt wel goede en inhoudelijke discussie's gevoert worden en het is ook de bedoeling dat te behouden.
Juist dooor hoe het in de praktijk is zijn ze wel samen te voegen, hoewel de ideeën ver uit elkaar lijken te liggen.


Citaat:
Tuurlijk, schuif het allemaal maar weer op de onzinners. Jullie weten wel dat dit betekend dat er flink gebanned, gepruned, slotjesgeslinger en gewaarschuw wordt de eerste week/weken/maanden na de merge aangezien beide groepen sowieso al niet met elkaar overweg kunnen. Lijkt me leuk voor je datastroom, al dat gespam....
Helemaal niet, het ligt niet alleen aan onzin. Als DK een prima forum was gaan we er echt niks aan veranderen, maar op beide fronten gaat het niet geweldig.
Verder is het niet overweg kunnen puur wat psychisch. Ik zie ook mensen van DK op onzin en andersom ook. Gaat prima, er zijn gewoon mensen die graag zieken en een wij tegen zij mentaliteit aanhangen.
Dat is niet ons probleem maar het probleem van de zij wij massa. Beide groepen zijn best leuke mensen in de meerderheid en ik zie niet in waarom die niet samen kunnen. De rotte appels gaan er vanzelf wel uit.


Citaat:
Owjah, woohoo. Haal alle lol eraf maar geef de kantinetopics onsterfelijkheid... zeg gewoon eerlijk dat jullie van onzin af willen ipv het proberen te verkopen als een samenvoeging...
Dat jij het misschien zo ziet wil niet zeggen dat dat waar is. Op DK zijn er ook dingen niet goed en wij denken dat een samenvoeging (waar dus alleen het beste van beide overblijft) de oplossing is. Leuke topics, minder onzin en beter te modden.

Citaat:
Bezwaren? Mwa, mocht deze merge doorgaan wil ik ingaande op de dag van de merge maar meteen een perm-ban op deze nick en al mijn UC's. Ik dacht namelijk alle debiele ideeën al te hebben meegemaakt maar deze slaat werkelijk alles.

nieuwe naam: Onzin (want dat is dit hele idee)
Als jij hier niet weg kan blijven is dat je eigen probleem. Veel mensen winden zich nu erg op, maar gaan uiteindelijk echt niet weg blijven. Plat gezegt kunnen ze ook niet anders. Net als al die mensen die hun vertrek van te voren aankondigen. Mijn antwoord: "Tot volgende week" en ik ga je echt niet helpen om hier weg te blijven.

Nee, niet DK en niet onzin.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Advertentie
Oud 21-03-2006, 21:51
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Gezien de FB reacties wil ik wel zien hoe het loopt. Al ben ik nog steeds van mening dat je een berg spam krijgt van hier tot Tokyo, zolang dat niet bestraft wordt.
Oud 21-03-2006, 21:51
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
hemhemhem schreef op 21-03-2006 @ 22:31 :
daarbij gaat dat een grote rel worden
kantiners v.s. onzinners

en zo niet word ik aanvoerder en begin ik er zélf wel een
en mocht ik dan gebanned worden maakt me ook niet uit
na al die tijd ineens dk en onzin samen smijten vind ik een grove belediging voor mijn tijdsinvestering
Ja, omdat het een rel gaat worden voeren we het niet door Wat een k*targument. Voor je informatie: het kan me niet schelen, bannen heb ik geen bezwaar tegen als er geziekt wordt.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 21-03-2006, 21:52
Verwijderd
Citaat:
catoolyntje schreef op 21-03-2006 @ 22:38 :
Samenvoeging Onzin en M&M
Oud 21-03-2006, 21:52
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Hehe, de laatste 2 reacties lezen weg alsof het problemen zijn op DK die opgelost moeten worden door Onzin te fuseren
Oud 21-03-2006, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 21-03-2006 @ 22:51 :
Ja, omdat het een rel gaat worden voeren we het niet door Wat een k*targument. Voor je informatie: het kan me niet schelen, bannen heb ik geen bezwaar tegen als er geziekt wordt.
Lieve Ieke, je bent niet grappig. Uit betrouwbare bronnen kan ik je bevestigen dat het een slechte 1 april grap is
Oud 21-03-2006, 21:56
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Volgens mij was er ooit een Klaagmuur ofzoiets. Toen die werd afgeschaft was er ook zo veel protest. Uiteindelijk is het toch nog goed gekomen met het forum.

Ik vraag me wel af welk percentage Onzin en de Kantine aan dataverkeer enzo bijdraagt? Jon? 80%?
En welk percentage schijfruimte oid?
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 21-03-2006, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 21-03-2006 @ 22:52 :
Lieve Ieke, je bent niet grappig. Uit betrouwbare bronnen kan ik je bevestigen dat het een slechte 1 april grap is
Dan heb jij wel een erg krakkemikkige betekenis van betrouwbaar
Oud 21-03-2006, 21:58
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Haha, erg leuk dat het team doet alsof ze niet zien dat we ze beschuldigen van een één-april-grap.
Toch nog ff oefenen.
Oud 21-03-2006, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 21-03-2006 @ 22:58 :
Haha, erg leuk dat het team doet alsof ze niet zien dat we ze beschuldigen van een één-april-grap.
Toch nog ff oefenen.
Er is al een aantal keer gezegd dat het geen 1 april grap is, als iedereen eens het topic zou lezen zonder direct z'n ideeën te spuien zou dat wellicht schelen, want om nu alles tig keer te herhalen...
Oud 21-03-2006, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 21-03-2006 @ 22:58 :
Haha, erg leuk dat het team doet alsof ze niet zien dat we ze beschuldigen van een één-april-grap.
Toch nog ff oefenen.
Het zijn toch ook zulke schatjes.
Oud 21-03-2006, 22:01
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Hihihi.
Oud 21-03-2006, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 21-03-2006 @ 23:00 :
Er is al een aantal keer gezegd dat het geen 1 april grap is, als iedereen eens het topic zou lezen zonder direct z'n ideeën te spuien zou dat wellicht schelen, want om nu alles tig keer te herhalen...
Dan hadden jullie daar echt nog wel een maandje mee gewacht met mededelen, grapjas.
Oud 21-03-2006, 22:02
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 21-03-2006 @ 23:01 :
Het zijn toch ook zulke schatjes.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 21-03-2006, 22:02
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 21-03-2006 @ 23:01 :
Het zijn toch ook zulke schatjes.
Bijna aaibaar.
Oud 21-03-2006, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 21-03-2006 @ 23:02 :
Dan hadden jullie daar echt nog wel een maandje mee gewacht met mededelen, grapjas.
Jij stopt toch ook niet opeens met besluiten nemen in maart, omdat andere mogelijk kunnen denken dat het een 1 april grap is?
Oud 21-03-2006, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 21-03-2006 @ 23:03 :
Jij stopt toch ook niet opeens met besluiten nemen in maart, omdat andere mogelijk kunnen denken dat het een 1 april grap is?
Irl =/= internet

edit: oke ik geloof je.

Nou wat rot. Mijn leven is voorbij
Oud 21-03-2006, 22:05
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 21-03-2006 @ 23:03 :
Jij stopt toch ook niet opeens met besluiten nemen in maart, omdat andere mogelijk kunnen denken dat het een 1 april grap is?
Oh, cut the crap.

Er gingen al geruchten rond dat er iets "leuks" op stapel stond en dat het precies nu uitkomt is wel HEEL! toevallig, hmm, vind je niet, LL?
Oud 21-03-2006, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 21-03-2006 @ 23:05 :
Irl =/= internet

edit: oke ik geloof je.

Nou wat rot. Mijn leven is voorbij
Citaat:
Kenjirro schreef op 21-03-2006 @ 23:05 :
Irl =/= internet
Oud 21-03-2006, 22:06
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Een eventuele rel zal best meevallen, maar ik denk dat je er geen ruk mee gaat opschieten. Probeer maar eens 'onzintopics' te voorkomen als die samenvoeging er eenmaal is.. dan is een 'kantinetopic' in 10 minuten van de eerste pagina verdwenen
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Oud 21-03-2006, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Shock schreef op 21-03-2006 @ 23:06 :
Een eventuele rel zal best meevallen, maar ik denk dat je er geen ruk mee gaat opschieten. Probeer maar eens 'onzintopics' te voorkomen als die samenvoeging er eenmaal is.. dan is een 'kantinetopic' in 10 minuten van de eerste pagina verdwenen
We hebben 2 hele handige functies
Oud 21-03-2006, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 21-03-2006 @ 23:06 :
Twas sarcastisch. Ga nou maar door met eventueel nog echte scholieren voor de gekhouden.
Oud 21-03-2006, 22:12
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 21-03-2006 @ 22:56 :
Volgens mij was er ooit een Klaagmuur ofzoiets. Toen die werd afgeschaft was er ook zo veel protest. Uiteindelijk is het toch nog goed gekomen met het forum.
Niet, want het is nu exact hetzelfde als toen en er gebeurt nu exact hetzelfde als toen.
Gevolg was dat veel leden wegbleven en dat n uhetzelfde probleem weer is.
Oud 21-03-2006, 22:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Sylph schreef op 21-03-2006 @ 18:55 :
Als dit geen 1 april-grap is, vind ik dit het belachelijkste kutplan ooit.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-03-2006, 22:30
Mokkol
Mokkol is offline
ik vind het een top idee

kan ik eindelijk stoppen met forummen
Oud 21-03-2006, 22:38
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 21-03-2006 @ 23:03 :
Jij stopt toch ook niet opeens met besluiten nemen in maart, omdat andere mogelijk kunnen denken dat het een 1 april grap is?
Het is wel heel toevallig dat het nu gepost wordt, het over 2 weken in gaat *kuch* eerste week van April *kuch* en jullie FBen behoorlijk geirriteerd proberen over te komen bij de reacties die verwijzen naar een 1 April grap, terwijl jullie ook donders goed weten dat iedereen dan gaat denken dat het een 1 April grap is en dat soort reacties dan ook wel kan verwachten.



Mocht het uiteindelijk toch serieus zijn, wat ik iig niet geloof wat er ook gezegd wordt (of misschien ook daadwerkelijk gedaan wordt die eerste week van Arpil om de grap wat aan te schroeven), dan is het toch wel officieel dat de personen die die beslissing namen niet veel weten over de leden van de betreffende fora.
Oud 21-03-2006, 22:42
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Ik vind dat het eerste wat afgeschaft moet worden die Lucky Luciano is hot-topics moeten zijn, en iedereen die er nog wel eentje opent of erin post moet een ban krijgen
Oud 21-03-2006, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Obi Wan schreef op 21-03-2006 @ 23:38 :
Het is wel heel toevallig dat het nu gepost wordt, het over 2 weken in gaat *kuch* eerste week van April *kuch* en jullie FBen behoorlijk geirriteerd proberen over te komen bij de reacties die verwijzen naar een 1 April grap, terwijl jullie ook donders goed weten dat iedereen dan gaat denken dat het een 1 April grap is en dat soort reacties dan ook wel kan verwachten.



Mocht het uiteindelijk toch serieus zijn, wat ik iig niet geloof wat er ook gezegd wordt (of misschien ook daadwerkelijk gedaan wordt die eerste week van Arpil om de grap wat aan te schroeven), dan is het toch wel officieel dat de personen die die beslissing namen niet veel weten over de leden van de betreffende fora.
Nou er wordt hier een hoop geschreewd (niet dat dat niet te verwachten viel), maar er zit nu bepaald niet veel zinvols tussen. Er zijn kennelijk een heleboel mensen tegen, maar verder dan dat de groepen met elkaar botsen is het nog niet gekomen. Op welke vlakken is dat dan en waarom zouden ze dan absoluut niet samen kunnen?
Oud 21-03-2006, 22:55
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 21-03-2006 @ 23:07 :
We hebben 2 hele handige functies
Zielig als je zo een beleid dat blijkbaar niet echt gewild wordt, opdringt aan de forummers.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 21-03-2006, 22:56
Mokkol
Mokkol is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 21-03-2006 @ 23:49 :
Nou er wordt hier een hoop geschreewd (niet dat dat niet te verwachten viel), maar er zit nu bepaald niet veel zinvols tussen. Er zijn kennelijk een heleboel mensen tegen, maar verder dan dat de groepen met elkaar botsen is het nog niet gekomen. Op welke vlakken is dat dan en waarom zouden ze dan absoluut niet samen kunnen?
Onzinners haten DK topics en visa versa
Oud 21-03-2006, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 21-03-2006 @ 23:55 :
Zielig als je zo een beleid dat blijkbaar niet echt gewild wordt, opdringt aan de forummers.
Elk beleid wordt opgedrongen aan de forummers
Oud 21-03-2006, 22:57
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
MokkoL MichaeL schreef op 21-03-2006 @ 23:56 :
Onzinners haten DK topics en visa versa
Haten is zo'n groot woord.


't Zijn gewoon twee verschillende fora, met 'n verschillend doelpubliek...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 21-03-2006, 22:57
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 21-03-2006 @ 23:56 :
Elk beleid wordt opgedrongen aan de forummers
Maar niet elk beleid is ongewild.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 21-03-2006, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 21-03-2006 @ 23:57 :
Maar niet elk beleid is ongewild.
Het beleid is nog niet geheel gevormd, laat staan gepubliceerd. Stellen dat het beleid ongewild is vind ik dan nog al vergaand. We willen gewoon graag af van de onzinnige topics. Als jij goed kan beargumenteren in welk opzicht deze wel zouden bijdragen aan het forum dan hebben wij kunnen wij daarop ingaan.
Oud 21-03-2006, 23:07
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 22-03-2006 @ 00:03 :
Het beleid is nog niet geheel gevormd, laat staan gepubliceerd. Stellen dat het beleid ongewild is vind ik dan nog al vergaand. We willen gewoon graag af van de onzinnige topics. Als jij goed kan beargumenteren in welk opzicht deze wel zouden bijdragen aan het forum dan hebben wij kunnen wij daarop ingaan.
Het beleid is in deze, het samenvoegen van DK en Onzin tot één groot subforum. Het gaat mij nog niet om 't beleid dat op dat nieuwe subforum gehanteerd zal worden.

Je wilt graag af van de onzinnige topics. In welk opzicht storen deze topics je dan, aangezien ze allemaal op één subforum voorkomen (voor 98.5%) kan je ze gemakkelijk overslaan.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 21-03-2006, 23:11
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Hitsig, rellen. Voeg ook seksualiteit en lifestyle samen. Of wacht, misschien is het mogelijk op 1 april de gehele Index door elkaar te hutsen? Kun je lachen man.

Slotje.
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Oud 21-03-2006, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 22-03-2006 @ 00:07 :
Het beleid is in deze, het samenvoegen van DK en Onzin tot één groot subforum. Het gaat mij nog niet om 't beleid dat op dat nieuwe subforum gehanteerd zal worden.
Ja dat het ongewild is door een groep leden is duidelijk. Waarom het ongewild is, is alleen nog niet echt duidelijk. Wat ik tot nu toe heb begrepen is het voornaamste argument dat de posts die DK'ers en onzinners doen niet geheel op 1 lijn liggen. Die lijn komt er waarschijnlijk vanzelf. Zoveel verschil zit er nu ook weer niet in de topics.
Citaat:

Je wilt graag af van de onzinnige topics. In welk opzicht storen deze topics je dan, aangezien ze allemaal op één subforum voorkomen (voor 98.5%) kan je ze gemakkelijk overslaan.
De redenen daarvoor zijn al genoemd
Oud 21-03-2006, 23:15
Mokkol
Mokkol is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 22-03-2006 @ 00:11 :
[B]Ja dat het ongewild is door een groep leden is duidelijk. Waarom het ongewild is, is alleen nog niet echt duidelijk. Wat ik tot nu toe heb begrepen is het voornaamste argument dat de posts die DK'ers en onzinners doen niet geheel op 1 lijn liggen. Die lijn komt er waarschijnlijk vanzelf. Zoveel verschil zit er nu ook weer niet in de topics.

De redenen daarvoor zijn al genoemd
Al mijn topics op Onzin mogen niet in de Kantine dus er zit wel degelijk een groot verschil in de topics Ik kan niet Kantine achtig posten dus ik word geband of ik ga gewoon weg. Denk dat vele dat ook zullen doen maar jullie willen gewoon van de serverload af volgens mij van onzinnige topics dus dan geef ik jullie wel weer gelijk
Oud 21-03-2006, 23:15
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 22-03-2006 @ 00:11 :
[B]Ja dat het ongewild is door een groep leden is duidelijk. Waarom het ongewild is, is alleen nog niet echt duidelijk. Wat ik tot nu toe heb begrepen is het voornaamste argument dat de posts die DK'ers en onzinners doen niet geheel op 1 lijn liggen. Die lijn komt er waarschijnlijk vanzelf. Zoveel verschil zit er nu ook weer niet in de topics.

De redenen daarvoor zijn al genoemd
't Zijn gewoon twee verschillende fora, historisch zo gegroeid (ja, haha ). Je gaat toch ook niet Seksualiteit en L&R samenvoegen, omdat daar ook altijd dezelfde meuk opnieuw naar boven komt? (please, zeg me dat Ieke daar op dit moment nog niet mee bezig is ).


Geen zin in zoeken, vat eens samen?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 21-03-2006, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 22-03-2006 @ 00:15 :
't Zijn gewoon twee verschillende fora, historisch zo gegroeid (ja, haha ). Je gaat toch ook niet Seksualiteit en L&R samenvoegen, omdat daar ook altijd dezelfde meuk opnieuw naar boven komt? (please, zeg me dat Ieke daar op dit moment nog niet mee bezig is ).


Geen zin in zoeken, vat eens samen?
Zie de eerste post
Oud 21-03-2006, 23:20
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 22-03-2006 @ 00:17 :
Zie de eerste post
Dus, serverload en er wordt zogezegd niets zinnigs gezegd?

Nu, zijn in die jaren hier al vaak genoeg zinnige discussies geweest op Onzin, die vallen alleen niet zo op... Tja. En je moet subfora die ervoor bedoeld zijn om onzinnigheden te verkondigen, niet gaan pakken op hun "onnuttigheidsgehalte". Het feit dat er zoveel animo voor is, duidt erop dat er wel degelijk behoefte is aan dergelijke subfora, ze zijn dus wel degelijk nuttig. Dat de baten de kosten niet dekken, tja... 't Forum wordt vooralsnog toch niet commercieel uitgebaat?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 21-03-2006, 23:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ieke schreef op 21-03-2006 @ 22:36 :
Wie zegt dat het zo hard gaat als op onzin? Dat is juist niet de bedoeling en ook juist het probleem van het huidige onzin. Het gaat zo snel dat we het niet kunnen modden en daar hebben we nu toch wel gezeik over gehad.
Maar daar zul je toch iets op moeten vinden. De postspeed wordt gewoon over het gehele forum verhoogd als je een einde maakt aan onzin.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 21-03-2006, 23:28
Mokkol
Mokkol is offline
verhoog de floodcontrol gewoon met nog een keer 20 seconden, alleen op onzin dan
Oud 21-03-2006, 23:30
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Het is daarbij de bedoeling dat de echte onzintopics niet meer worden toegestaan en dat het iets meer op de kantine gaat lijken.

Dan snap ik dus al hoe jullie het aantal topics gaan reduceren: gewoon net zo lang wachten tot onzinners verdwijnen.

Het meest belachelijke is nog wel dat in dit geval ook vast weer niet geluisterd gaat worden naar de leden, maar de forumbazen de zin weer doordrijven.

Over DK kan en ga ik niet oordelen, maar als onzintopics niet meer mogen.. Voor genoeg leden is het een plek om je hart even te luchten of nonchalant over dingen te praten, lol te trappen enzovoorts, je ziet ook al zóveel jaar dat het een succesvol forum is. Zonde om dat de kop in te drukken.

Samenvoegen oké, maar heel de doelgroep 'onzinners' schrappen, nee.
Oud 21-03-2006, 23:34
Verwijderd
Zelfs mijn klasgenoten hadden zo'n stom idee niet kunnen bedenken.
Oud 21-03-2006, 23:51
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
Piloff schreef op 22-03-2006 @ 00:34 :
Zelfs mijn klasgenoten hadden zo'n stom idee niet kunnen bedenken.
Kort, maar zéér duidelijk.
Oud 21-03-2006, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Adore schreef op 22-03-2006 @ 00:30 :


Het meest belachelijke is nog wel dat in dit geval ook vast weer niet geluisterd gaat worden naar de leden, maar de forumbazen de zin weer doordrijven.
Wij als forumbazen hebben besloten dat het gewoon beter was dit nieuwe beleid door te voeren.

Ik ben altijd al voor geweest. Ik vind dat DK en onzin allebei op hetzelfde niveau zitten en dus best samengevoegd kunnen worden.
Oud 21-03-2006, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Adore schreef op 22-03-2006 @ 00:30 :
Het is daarbij de bedoeling dat de echte onzintopics niet meer worden toegestaan en dat het iets meer op de kantine gaat lijken.

Dan snap ik dus al hoe jullie het aantal topics gaan reduceren: gewoon net zo lang wachten tot onzinners verdwijnen.

Het meest belachelijke is nog wel dat in dit geval ook vast weer niet geluisterd gaat worden naar de leden, maar de forumbazen de zin weer doordrijven.

Als je die hele post nu eens afleest, vooral het onderste stukje is misschien intressant.
Oud 21-03-2006, 23:57
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 22-03-2006 @ 00:56 :
Als je die hele post nu eens afleest, vooral het onderste stukje is misschien intressant.
Ik heb er geen vertrouwen in.
Oud 21-03-2006, 23:59
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
Mushu schreef op 22-03-2006 @ 00:53 :
Wij als forumbazen hebben besloten dat het gewoon beter was dit nieuwe beleid door te voeren.

Ik ben altijd al voor geweest. Ik vind dat DK en onzin allebei op hetzelfde niveau zitten en dus best samengevoegd kunnen worden.
Kijk eens door de ogen van de leden, die met zoveel meer zijn dan een groepje forumbazen.

Niet dat ik ook voor anderen wil spreken, maar ik krijg het idee dat het er maar weinig zullen zijn die nu denken 'ok dan doen we het gewoon, ja leuk', omdat je als forumbaas altijd voor bent geweest. Nah.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Onzin en De Kantine toch maar eens samenvoegen?
Axel11
45 28-06-2023 16:14
Onzin AMERIKAANSE VERKIEZINGEN III
Verwijderd
175 08-11-2018 11:17
Beleidszaken Onzin en de kantine eindelijk een samen
Verwijderd
34 11-10-2009 23:53
De Kantine Samenvoeging Onzin en De Kantine
Q
2 01-04-2006 21:39
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine #2
catootje
434 01-04-2006 21:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37.