Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2002, 19:44
The one who I am
Avatar van The one who I am
The one who I am is offline
Ik weet niet zo goed of dit hier hoort en of het wat voor me oplost ofzo, maar ik zal het nu toch eigenlijk even kwijt willen...

Ik heb een vriend... Al ruim een jaar. Hij is super lief en ik vertrouw hem volledig. hertstel; Ik vertrouwde hem volledig, maar ik begin te twijfelen aan zijn woorden...
Ten eerste ben ik vreselijk jaloers, echt niet gewoon gewoon! Meestal kan ik me daar nog wel een beetje overheen zetten, maar dat lukt zo langzamerhand niet meer.
Ten tweede kan ik mezelf niet uitstaan (het is niet erg probelematisch ofzo.. geen zelfhaat dus, maar wel erge onzekerheid... in iedergeval genoeg om me nu aan het twijfelen te brengen) Ik begrijp veder ook niet dat hij het zo lang met mij uithoudt /uit heeft gehouden.

Oke maar nu komt het dan;
Hij heeft sinds een jaar of drie een vriendin op MSN.. Eerst spraken ze elkaar niet zo vaak, maar daar is het afgelopen half jaar verandering ingekomen... Hun gesprekken werden intiemer en de mailtjes al helemaal. Haar MSN- naam werd van "...(de naam van mijn vriend) is de allerliefste" tot "... is super geil". Dit was nog vóór ze hem ooit had gezien. Ze woont namelijk echt aan de andere kant van Nederland (ten opzichte van hem). Ik heb het met hem over gehad en hij zei dat het niet zoveel voorstelde. Wat ik mij kan voorstellen want ik weet wel zo'n beetje hoe dat gaat via MSN/internet en dat je dan al snel intiemer doet dan dat je bent. Maar toch zat dit me niet zo lekker... Toen ben ik haar mailtjes naar hem gaan lezen. Ik weet dat ik dit niet had mogen doen, maar ik Móest weten hoe het zat! Haar mailtjes hadden echt een verrotte inhoud... Ze begon ze met "Hej lief geil mooi lekker mannetje" en eindigde ze met "Luv ya, super veel zoenen.. blablabla". Ook dit liet me niet koud en ik heb het weer met hem besproken.. Nog steeds het zelfde liedje en ik -hoe boos ik dan ook was- vergaf het hem. Hij zei dat het zou stoppen... Tot zij hem vroeg om haar op te komen zoeken, hier was al eerder sprake van geweest nog voor die mailtjes (of iig voordat ik dara van wist). Hij vroeg haar of ik mee kon, maar volgens haar was er geen plek voor mij. Ik voelde me zo ongewenst dat ik niet eens meer mee wou. Jezuz ik voelde me echt zo verrot... Ik had zo het gevoel dat ze hem sniekie van me af ging pakken. Zij wist ook van mij. Ik ben met haar gaan mailen onder een vals account en een valse naam.. (wat wantrouwen al niet met een mens kan doen, ik word er in iedergeval heel vals van). Ze vertelde me alles over hem, wat ze bespraken, wat hij haar beloofde en wat ze voor hem voelde. Dat beviel me absoluut niet! Ik kende dat concurentie gevoel helemaal niet, maar ik heb er dus kei hard kennis mee gemaakt! Maar oke toen was er dus sprake van dat hij naar haar toe zou gaan... en volgens haar kon ik niet mee en het kwetste me zo hard dat hij het niet voor me opnam tegenover haar en dus gewoon is gegaan! Waar ik pas die avond achter kwam toen ik hem belde en zijn moeder me vertelde waar hij al de hele dag uithing. Hij bleef daar slapen! (kon ook niet veel anders). Ik heb haar nummer opgezocht en heb haar gebeld. Hij was er niet en heeft me later die avond terug gebeld... Ik was zo boos en verdrietig dat ik schold en huilde en me vreselijk aanstelde... Volgens haar (naar mijn valse account) zijn ze allebij vreemd gegaan (zij had ook een vriend, wat nu om een hele "bizare reden" uit is). Wat ze later glas hard ontkende en hij ook. Ze kwam erachter dat ik het was en wou me toen op haar msn en wou gelijk een leuk gesprek. Ze zei me dat er niets is om me zorgen over te maken. Dat mijn vriend inderdaad erg lekker en "geil" is (zo frustrerend om dat van iemand anders te horen) maar dat ik me geen zorgen moet maken... blabla bla...
Ik had het helemaal uitgepraat met mijn vriend ( we hebben een hele nacht samen gepraat en gehuild en hij was werkelijk -niet om hem te beschremen- zo ontezettend verdrietig dat hij me had gekwetst (ik heb hem echt nog nooit zo verward gezien) Hij bleef maar zeggen dat het hem speet dat hij mijn vertrouwen had beschadigd en dat hij spijt had dat hij haar ooit had ontmoet, maar dat er echt niets gebeurd was .. en nu... nu begint het opnieuw. Haar mailtjes zijn nog steeds met ik mis je en als ik je zie wil ik je weer in mijn armen nemen... ze praat over zuigzoenen. en hij ontkent alles. Hij heeft overal een antwoord op en ik.. ik weet echt niet meer wat te doen... Ik heb hem gezegd te kiezen... Of hij moet duidelijker tegen haar zijn (dat hij mijn vriend is dus van haar de mailtjes niet meer wilt) of tegen mij (dat hij die vrijheid wilt om te kunnen doen wat hij doet.) Ik gun hem die vrijheid, maar ik gun mij die leugens niet... Ze komt volgende week bij hem slapen.. Ik wil het hem niet verbieden want dan gaat hij het misschien helemaal achter mijn rug om doen, maar ik kan echt niet tegen die gedachte.. Als ik aan haar denk in zijn buurt moet ik (letterlijk) overgeven... Dan draait mijn maag om...

Ik wil hem zo graag geloven dat er niets aan de hand is en dat ik maar wat in de ronte loop te zeiken, maar na dat hij vandaag een brief van haar heeft gekregen kan ik me helemaal niet meer normaal gedragen..

Ik weet het echt niet meer!!! Ik wqeet ook niet wat jullie hier mee kunnen, maar ik kan t echt ff niet meer voor mezelf houden... Aaaaargh
__________________
take me for who I am, not for what I seem to be † Mamma mag het licht weer aan want alleen zijn in het donker is zo enorm eenzaam†
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2002, 19:51
TMLWKY
Avatar van TMLWKY
TMLWKY is offline
Het lijkt er helaas wel op dat hij is vreemdgegaan...

Maar aan de andere kant lijkt het er OOK op dat hij er erg veel spijt van heeft... Misschien dat zij hem min of meer bij verrassing zoende ofzow?

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 19:53
Tenischa
Tenischa is offline
ik weet nu ff niet zo goed wat ik moet zeggen sorry...
maar.... je vertrouwt hem niet en is dat niet het belangrijkste element in een relatie?
volgens mij zit er iets niet goed en volgens mij weet jij dat ook best wel heel erg goed meissie
wil je dit jezelf nu echt aan doen?
ik denk dat jij eens moet gaan nadenken of dit wel is wat je wilt volgens mij niet zo heh maar goed denk dr eens over na
ik zelf zou er ook gek van worden maar als ik hem niet kan vertrouwen, wat jij dus blijkbaar heb en tis nix met jaloersheid ofsow denk ik hoor
maar goed ik denk dat het niet goed zit.......
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 19:56
Proud
Avatar van Proud
Proud is offline
Ik vind dit meer op L&R passen, maar toch even een reactie: Ja, ik denk wel dat dit vreemdgaan is geweest Hoe kut het ook is, hoe lullig het ook is en hoe rot jij je ook zal voelen... tjah.. ik weet ook niet precies wat ik moet zeggen. Heb het zelf nooit meegemaakt, maar ik kan me wel voorstellen hoe je je nu voelt... Sterkte, knuffff
__________________
"Wie kommts, daß du so traurig bist, da alles froh erscheint? Man sieht dirs an den Augen an, gewiß, du hast geweint."
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 20:21
The one who I am
Avatar van The one who I am
The one who I am is offline
Dank jullie..

Zou ik er goed aan doen hem te vragen geen contact meer met haar te hebben.?.. Ik denk alleen niet dat dat het grootste probleem is.. Het grootste probleem is dat hij samen met haar een soort wereldje heeft waar ik totaal van afgesloten word. Ik heb zo'n gevoel dat het achter mijn rug gebeurd allemaal... Dus als ik het hem, verbied het nog veel erger wordt.. misschien ben ik wel super vaag in mijn hoofd en er wantrouwig, maar ik heb nu echt zo'n gevoel dat het hij en zij tegen mij is geworden. Dat zij voor elkaar liegen en elkaar beschermen en dat ik wat ik ook doe dat alleen maar erger maak en ze zo juist dichter naar elkaar toe breng....

of is dit echt onzin?!
__________________
take me for who I am, not for what I seem to be † Mamma mag het licht weer aan want alleen zijn in het donker is zo enorm eenzaam†
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 20:34
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
je kunt ook heel gezellig bij hem gaan slapen wanneer zij er ook is?

'k zou er trouwens zo ie zo niet tegenkunnen *is ook superjaloers...*
Bij mij zou het al uitwezen wanneer ze de behoefte aan heeft om dat persoon te gaan ontmoeten, 'k zie daar het nut niet van in eigenlijk...én ik mag niet mee, en dan nog blijven slapen ook...
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 20:47
The one who I am
Avatar van The one who I am
The one who I am is offline
Citaat:
moenbase schreef:
je kunt ook heel gezellig bij hem gaan slapen wanneer zij er ook is?

'k zou er trouwens zo ie zo niet tegenkunnen *is ook superjaloers...*
Bij mij zou het al uitwezen wanneer ze de behoefte aan heeft om dat persoon te gaan ontmoeten, 'k zie daar het nut niet van in eigenlijk...én ik mag niet mee, en dan nog blijven slapen ook...
Had ik nog niet verteld hoe ontzettend ik er tegen op zie om haar te ontmoeten.. Aan de ene kant wil ik echt graag weten hoe ze is en wat voor typ enzo, maar aan de andere kant ben ik bang dat ik zo niets vergeleken haar ben. Dat hij ons gaat vergelijken als we samen zijn en dat ik ons ga vergelijken. Dat ze zoveel mooier is leuker is spontaner is aardiger is cooler is liever is en dan klap ik dicht en dan.. dan heb ik het helemaal volledig verpest... Het kan ook nog zo zijn dat ik dr vet ga afbekken... echt vet gemeen ga zijn...

Dit kan nooit goed gaan... Helemaal niet omdat ik echt moet kotzen als ze hem gaat aanraken ofzo of als ze alleen maar iets liefs tegen hem zegt...
__________________
take me for who I am, not for what I seem to be † Mamma mag het licht weer aan want alleen zijn in het donker is zo enorm eenzaam†
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 21:30
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
daar staat wel weer tegenover dat zij niets kunnen uitspoken, ik denk dat ik dat dan belangrijker zou vinden :/

hm, tis trouwens zo ie zo niet zo geweldig als je je eigen vriendje niet vertrouwt :\ mja, het is inderdaad heel moeilijk om het wel te doen, ik bedoel, als zij hem steeds van die irritante mails stuurt met 100 kusjes naar je vriendje dan is dat zeker niet plezant nee :/
Maar wel is het zo dat hij voor jou heeft gekozen en niet voor haar. Althands, dat is tenminste te hopen :\
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 11:27
Verwijderd
--> l&r
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 13:37
Verwijderd
Ik word hier depri van, weet je dat

Maar, ik vind het ook niet helemaal goed van hem. Ik blijf bij mijn mening als ik zeg dat het nergens voor nodig is om tijdens een relatie ZO intensief met een ander te chatten/mailen, met een ander te bellen, en ze te ontmoeten..
Goed, als je elkaar wilt ontmoeten, ok dat kan ik begrijpen, maar dan gewoon één middagje, en niet er blijven slapen. Zeker niet op de eerste ontmoeting..

Ik voeg je even toe op MSN, of ik mail je even.. ok?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 14:22
Kiss Kiss Karen
Kiss Kiss Karen is offline
okay, nu zal ik nog even mn mening geven, ik hoop dat je er wat aan hebt

Je moet trouwens niet denken dat jij "jaloers" bent op een verkeerde manier!...iedereen zou jaloers zijn als zijn/haar vriend(in) zo'n soort relatie/vriendschap heeft.
Ik begrijp dat je hier heel erg mee zit en ik zou als ik jou was goed nadenken wat je precies wil. Je hele leven bestaat (op dit moment) uit wantrouwen en t overheerst (als ik dat zo hoor) alles wat je doet. Is dit wat je in je relatie zoekt? over dat vreemdgaan, hij zegt dat hij niet is vreemdgegaan,vertrouw je hem daarin? het antwoord is of ja (stop met wantrouwen,geniet van je relatie en geef hem nog een kans,maar zeg hem wel dat jij je er niet prettig bij voelt als hij zo close met haar omgaat.....hij moet t voor jou over hebben om minder met haar om te gaan) of nee (vertrouwen is belangrijk in een relatie,als ik jou was zou ik t dan uitmaken.....er komt echt nog wel een andere lieve jongen, don't worry).
Ik hoop trouwens wel dat ze op aparte kamers slapen als ze bij elkaar logeren (geeft meer zekerheid,want verleiding slaat snel toe, vooral omdat zij jou vriend wel een lekker ding vind )
veel sterkte ermee,


p.s. er zijn twee dingen waar je naar kan luisteren: naar je hart of naar je hoofd (verstand).....vaak is een van de twee sterker......

p.s.s. wat misschien ook een goede tip is: vraag aan een vriend/vriendin van je vriend wat hij denkt!....hij kent jullie allebei, laat hem met je vriend praten!........
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 14:27
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
tsjah je vertrouwt hem momenteel helemaal niet. Dus je zult moeten kiezen om ermee te stoppen of langzaam het vertrouwen te herstellen. Het laatste lijkt me niet makkelijk, want dan zal hij eerst met die andere moeten stoppen en zo te zien is dat niet makkelijk.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 18:52
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik geef je groot gelijk om hem niet te vertrouwen. Je hebt haar zelf gesproken onder een valse naam en ze heeft je alles verteld zij wist niet wie je was dus ze heeft alles gewoon verteld.
Ik vind dat jij het recht heb om hem te verbieden haar nog te spreken en contact met haar te hebben, respecteert hij dat dan is dat super zo niet zou ik het uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 19:28
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
wat een lang verhaal.. sorry..
maar heb het nu wel helemaal gelezen

zoals ook al gezegd is lijkt het wel alsof ie vreemd is gegaan.. later verteld hij je er spijt van te hebben gehad dat hij haar ooit heeft ontmoet. maar nu komt ze volgende week weer bij hem slapen ?

hem voor de keuze te zetten om te kiezen tussen jouw en haar is op zich niet slecht, maar als het negatief voor je uitpakt moet je daar natuurlijk ook wel tegen kunnen

je kan hem ook vragen om de mails wat minder "intiem" te laten en haar meer als "email vriendin" te gaan zien.

iets verbieden kan je hem niet, als hij echt wil doet hij toch wel wat hij zelf wil lijkt me..

wat ik zou doen:
het klinkt lomp maar als mijn vriendin zo deed:
- haar ontmoeten
- zeggen dat ie spijt heeft dat ie haar ooit heeft ontmoet
- dan haar bij hem late slape
zou ik r hebbe gedumpt,
dit klinkt natuurlijk makkelijk als buitenstaander en ik snap wel dat het heel moeilijk is om hem te "dumpen" als je nog veel van hem houd (wat ik uit het verhaal denk te halen)

in ieder geval nog succes verder
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 18:22
lake bodom
lake bodom is offline
kzou t uitmaken
kzou daar dus echt niet tegen kunnen...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 19:10
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
och jee wat kuttug, ik zou dat ech nie allemaal pikke, hij moest gewoon al veel eerder 'kiezen' zeg maar, en dat moet ie nu ook maar doen.
maar ik zou het zowiezow uitmake denk ik, want waarom doet ie die dingen nou toch? ik snap het niet van hem.

__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 19:20
peetraatjuh
peetraatjuh is offline
kut voor juh zeg ik zou dat wijf ook niet wille ontmoete als ik jouw was
__________________
kuzziezzz aan alle BOYS BOYS BOYS BOYS BOYS BOYS
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 21:07
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
na je hele verhaal gelezen te hebben ben ik maar tot een zin gekomen hoe achterlijk ben jij wel niet.?

dat je dit in eerste instantie al pik is voor mij al een raar iets.. er is zoveel bewijzen dat ie vreemd is gegaan en het verschijnlijk blijft doen...

en je hebt het recht helaas ook niet om het te verbieden zoals jezelf al zei het zal dan toch erger worden enzo.. maar sorry ik begrijp het echt ik vind het gewoon zwaar raar dat je er in getrapt ben..


ik blijf van mening als twee mensen elkaar ontmoeten via het net dan word het altijd wel iets als liefde bedoeld (zowiezo geloof ik allemaal niet in i.net relaties maar goedz) tenzij je het bij een echte meeting heb snappie dan ontmoet je meer mensen maar als je het twee mensen alleen laat doen is het altijd een date...

en sorry hoe hard het ook klinkt meisje maar DIE JONGEN GEBRUIKT JE WAAR JE BIJ BENT..


en je twijfelt zelf ook dus waarom niet gewoon uitmaken..?? ik denk dat het toch niet meer goed komt hoor


veel sterkte en als je erover wilt praten mail me maar..


-xxx-
babs

Wow ik lijk nu wel Opera..tja..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-07-2002, 21:09
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
email:

babsjuh@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 21:25
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
eyz meisje, ik vind het al een ongelooflijke kutactie dat hij 1x bij haar is blijven slapen, want er zal dan denk ik wel wat gebeurd zijn, tenminste dat maak ik op uit je verhaal.... hij zal er ongetwijfeld spijt van hebben, maar of dat zo veel is??? ik wil je niet onzeker maken, maar waarom vraagt hij om haar bij hem te laten slapen????????????????????????????????????????????? sorry, maar ik vind dat hij dat niet tegenover jou kan maken, en dat meisje moet niet met haar domme kop tussen 2 mensen in komen, dat snapt ze toch ook wel, OF zij moet oprotten, OF jou vriend moet eerlijk zijn tegen jou en gewoon zeggen wat hij wil.
laat hem in ieder geval niet doen wat hij wil, ik weet, liefde maakt blind, maar open up your eyes girl!!!!!!
__________________
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 23:23
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Hij heeft er zooooooo'n spijt van, maar ze komt wel weer logeren? Als hij zich werkelijk zo rot voelde over de pijn die hij jou heeft aangedaan dan zou dit nu niet gebeuren.

Hoe beroerd het ook zal voelen, je kan zonder die gast. Zelfs al denk je nu van niet. Zelfs al denk je nu dat je nooit meer van iemand zal kunnen houden. Zelfs al denk je dat je hier nooit overheen komt.

Kom op meid, houd de eer aan jezelf en laat 'm lekker opdonderen met die griet. Iemand die zich bewust is van hoeveel pijn dit jou doet (en dat is hij) maar er toch mee doorgaat (en dat doet hij) heeft NIET het recht jou zijn vriendin te noemen.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 23:46
pluizeb33stje
Avatar van pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Je kan dit jezelf niet aan doen meid.. Ik zou het ABSOLUUT nooooooooit van mijn vriend kunnen verdragen. Hij zal dit nooit doen, maar moest ik in jouw plaats zijn, dan zou die jongen toch wel lekker mogen kiezen! Ofwel die emailtrut ofwel jij.. maar laat aub niet met je voeten spelen meisje. Je weet nooit zeker of het allemaal waar is wat hij zegt...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 23:55
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
hoe onaardig van m.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 02:05
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef:
hoe onaardig van m.
Damn wat droog!

Hmmz maar dit is niet eens zo heel grappig hoor
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 08:08
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nu snapt men misschien waarom ik het niet zou waarderen wanneer mijn vriend met andere meiden zou chatten.
Omdat het dus ook zo kan lopen. Dank u.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2002, 08:18
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Nu snapt men misschien waarom ik het niet zou waarderen wanneer mijn vriend met andere meiden zou chatten.
Omdat het dus ook zo kan lopen. Dank u.
Ik denk dat het daarbij gewoon om eerlijkheid gaat. Kijk, ik chat altijd wel met meerdere meisjes, maar dat is meestal gewoon vriendschappelijk. Van die meisjes zijn er gewoon een paar bij met wie ik veel gedeeld heb, persoonlijke zaken waar we over hebben geschreven enz..

Als het nu met 1 van hun goed gaat en ik heb ineens een vriendin, dan kan ik toch niet ineens de rest laten stikken? Zo van "ja sorry, mijn vriendin wil niet dat ik met je chat" :/

Maar goed, ik zou er wel eerlijk over zijn en ook echt met haar erover praten. Een beetje vertrouwen moet er aan de andere kant ook wel zijn natuurlijk

[edit]
1 ding is wel: ontmoeten met andere meisjes zou ik dan niet doen.

Laatst gewijzigd op 23-07-2002 om 08:23.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 08:23
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
Zo, begeef jij je ff in een rotsituatie!

Weet je, ik zou m echt voor de keuze stellen. Jij of dat andere mens. Want zo kan dat natuurlijk niet!!!
Verbieden kan je m natuurlijk niks, maar je kunt wel laten merken hoe jij je erbij voelt en erover denkt.
Kiest ie wel voor jou, dan zou je m toch misschien moeten vragen of ie wat minder met haar wil mailen enzo, want zo is dit echt totaal kut voor jou. Kiest ie voor haar... Ja, dan weet je wel waar je aan toe bent, hoe naar dit ook voor je kan zijn.

Nou, al zou ik in diezelfde situatie steken zou ik misschien ook wel precies hetzelfde terugdoen. Alleen maar om hem te laten voelen hoe t is. En als dat een negatieve uitwerking heeft, ja dan zou ik dus ook weer weten dat hij toch niet zo perfect is....
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 11:00
Tactic
Tactic is offline
Duidelijkheid EISEN.

Als je hem niet meer vertrouwt, dan kun je net zo goed kappen met de relatie, want het is dan 100% een verloren zaak.

Hij zal je vertrouwen terug moeten winnen.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 12:38
pantzermench
pantzermench is offline
Ik zou nog een keer goed met hem praten, en dan eerlijk zeggen dat je het niet vertrouwd!!

Hij moet gewoon kiezen, tussen jou en die andere euh... slet!

Je moet goed kennen praten en anders voeg je me maar ff toe op MSN

gothic_vr13@hotmail.com


kusss mandy
__________________
pffff i love wouter
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 13:22
~ImaginaryGirl~
Avatar van ~ImaginaryGirl~
~ImaginaryGirl~ is offline
Shit heej, ik haat die situaties waar je het niet zeker weet

Ik zou als ik jou was toch proberen gewoon een beslissing te nemen en te zeggen "ok of je belt haar af (of dat jij ook meekan o.i.d.) of ik ben gewoon weg.
Tuurlijk kan je vriend met meisjes omgaan, maar hij weet dat jij het niet leuk vindt en die mailtjes zijn ook een beetje overdreven, vraag hem eens hoe hij het zou vinden als jij dat met een jongen deed. ?
Je moet niet te bang zijn voor zijn reactie, hij zal voor jou kiezen als ie je leuk genoeg vindt, zo niet, dan weet je dat in ieder geval .
Gewoon met een meisje omgaan is toch niet zo'n probleem, waarom moet dat nou altijd meteen weer overdreven worden (zo van "ja lieve geile...bla bla) ? ik snap dat niet helemaal.
__________________
~I thougth the head on the door was a dream ~
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 16:58
CurLyGuRLy
Avatar van CurLyGuRLy
CurLyGuRLy is offline
Als hij het niet voor jou over heeft om haar niet bij hem te laten slapen.. dan is hij jouw niet waard..
Als hij wist en erom gaf hoe jij je nu voelt dan zou zij nou niet bij hem slapen!

Ik kan er niks anders voor bedenken sorry maar als hij dat echt niet voor jou over heeft ...
Ik zou het eigenlijk uitmaken... Als dat meisje eerst had gezegd dat ze vreemd was gegaan end aarna niet dan weet je toch genoeg..

Maarjaah liefde maakt blind..
__________________
Neem niet iedereen serieus ;)
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 19:07
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
k vind hem egoistisch... hij weet dat je hier heel erg mee zit (begrijpelijk!!!).. en t is ook niet zomaar vriendschap wat die 2 hebben, tenminste, als je die mailtjes van d'r ziet (ik niet, maar jij dus ). het zijn geen vriendschappelijke mailtjes, maar intieme.

hij heeft zijn verstand op de verkeerde plek zitten, hij moet begrijpen dat dit niet hoort.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 19:18
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Ik ken dit, alleen heb het niet zo erg als jou meegemaakt.
Ik voeg je wel effe toe op msn, als je dat wilt?

kuz mij
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 20:27
casey
casey is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik word hier depri van, weet je dat

Maar, ik vind het ook niet helemaal goed van hem. Ik blijf bij mijn mening als ik zeg dat het nergens voor nodig is om tijdens een relatie ZO intensief met een ander te chatten/mailen, met een ander te bellen, en ze te ontmoeten..
Goed, als je elkaar wilt ontmoeten, ok dat kan ik begrijpen, maar dan gewoon één middagje, en niet er blijven slapen. Zeker niet op de eerste ontmoeting..
Hier ben ik het helemaal mee eens
sterkte
__________________
Greetz & kisses
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 08:31
TheNookie
dat die gast dat doet..... hij heeft jou toch al?? heeft hij dan behoefte aan nog een meisje?? egt scheef van hem hoor......
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 09:02
zomer_oud
zomer_oud is offline
Ik weet nie hoor maar als mijn vriendin zo zou doen zou ik ten eerste ook heeel jaloers worden en als ik mijn verstand er nog een beetje bij kon houden(gaat vaak wat lastig als je verliefd bent) dan zou ik het tog wel uitmaken hoor want het lijkt mij een beetje dat hij jou aan het lijntje probeert te houden...

mzzls/succes zomer
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-07-2002, 09:21
Tactic
Tactic is offline
Citaat:
TheNookie schreef:
dat die gast dat doet..... hij heeft jou toch al?? heeft hij dan behoefte aan nog een meisje?? egt scheef van hem hoor......
Ik heb al genoeg aan mijn meid. Zou er niet nog 1 bij willen... mij te druk
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 14:12
.:::TaMsIe:::.
.:::TaMsIe:::. is offline
Boh wat een verhaal zeg, maar is wel fijn om het ff van je af te schrijven toch?als ik in dezelfde situatie zou zitten als jij zou ik me zo ontzettend klote voelen, en ook niet weten wat k zou moeten doen!want ik geloof dat je egt keiveel om hem geeft en hem niet kwijt wil, maar k zie het vanaf een afstand en jij zit er middenin...dus kunnen wij die je advies geven zeg maar iets nuchterder nadenken dan jij!
Ik vind het beetje vaag dat hy eerst zegt dattie er spijt van heeft dat hy haar heeft ontmoet en dan nu volgende week weer iets met haar heeft afgesproken en weer blijft slapen ---> Ik ben dan heel gemeen in zoiets en zou die dag dat zij by hem is, steeds by hun blijven en egt NIET aardig tegen haar gaan zitten doen en steeds kusjes geven aan vriend en aan hem zitten, hun in de gaten houden zeg maar gerust...kijk waarom zou je nou aardig gaan doen tegen haar, denk je dat zei het leuk zou vinden als jij zo met háár vriend om zou gaan!Ik vind dat je haar gerust kunt zeggen wat je van haar vind, en misschien moet je dat doen als je vriend erbij is!Als hy het dan voor haar opneemt issie een zware sukkel.niet dat hy nu de ideale lover is, maar je snapt wel wat k bedoel...

nou ik wens je iig heel veel sterkte en blijf er over praten met je vriend, ik denk dat hy vreemd is geweest, want in principe heeft ze je het verteld onder je valse mailadres...laat jezelf niet telang in deze onzekerheid zitten!

xxxiezzz tamsel
__________________
HeT BlIjVeN RaRe WeZeNtJeS DiE MaNnEn...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 15:48
nogmaals
Avatar van nogmaals
nogmaals is offline
wat een verhaal.....um sja......ik zou hier ook nie mee kunne leve dus zou ik het ook uit maken
__________________
signatuursignatuur... natuurinsignatuurinsigt ..:)
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 08:58
TheNookie
Citaat:
Tactic schreef:

Ik heb al genoeg aan mijn meid. Zou er niet nog 1 bij willen... mij te druk
precies
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 14:58
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
ik zou hem zeggen dat je niet wilt dat hij haar nog ziet.
als hij haar toch nog wil zien,zal hij dan ook maar zonder jou verder moeten....

enfin,dat zou ik zeker zeggen....'t is maar een tip
veel sterkte meid *hug*
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 21:13
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
Citaat:
nogmaals schreef:
wat een verhaal.....um sja......ik zou hier ook nie mee kunne leve dus zou ik het ook uit maken
idd, en ik zou hem al veel eerder voor de keuze hebben gesteld: haar of mij...
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 21:16
Dakraam
Avatar van Dakraam
Dakraam is offline
Eeey wat the fuck?.....wat een KLoten Piemel !!

Wat een scheinheilige K*&^$@#!! zwaan,!!
ik zou eens met hem gaan praten....over wat hij nou wil en waar die in GODesnaam mee bezug is...lukt dat neit....dan zou ikum een mep verkopen en het uit maken...start fucking over again.
__________________
Guinness® - draugt -
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 23:19
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Hij heeft er zooooooo'n spijt van, maar ze komt wel weer logeren? Als hij zich werkelijk zo rot voelde over de pijn die hij jou heeft aangedaan dan zou dit nu niet gebeuren.

Iemand die zich bewust is van hoeveel pijn dit jou doet (en dat is hij) maar er toch mee doorgaat (en dat doet hij) heeft NIET het recht jou zijn vriendin te noemen.
Helemaal mee eens!!!

Ik zou het al lang uitgemaakt hebben.. Dit zou me echt helemaal breken! Zoals ~Dark Voice~ al zei: je verhaal maakt me idd gewoon depri!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 16:18
Sissi17
Sissi17 is offline
Lief meisje

Allereerst denk ik dat er inderdaad best wel wat gebeurd zal zijn tussen haar en je vriend. Hoeveel, dat weet je niet en ik denk ook niet dat dat op dit moment het belangrijkste is.
Ik denk dat je je goed af moet vragen wát je nu wilt. Wil je vechten voor je vriend en voor wat jullie samen hebben? GA ER DAN VOOR!!! Ontmoet dat meisje, je hoeft toch tenslotte niet dikke vriendinnen met 'r te worden. Je kan dan misschien ook wel aan je vriend zien of die het er moeilijk mee heeft dat jij haar ontmoet. Bovendien... jij krijgt een beter beeld van haar dan je nu waarschijnlijk hebt. Ik spreek uit ervaring, al was er bij mij gelukkig geen sprake van vreemdgaan. Mijn vriend was bij een collega blijven slapen zonder dat ik het wist, maar ik kwam er die ochtend bij toeval achter omdat zijn huisgenoten aan mij vroegen of ik wist waar hij die nacht geweest was. Ik heb hem toen gebeld en om uitleg gevraagd, wat blijkt: hij wilde het me pas zeggen als ik weer bij hem was, omdat hij het lullig vond om via sms of telefoon te doen. Hij was blijven slapen omdat ze met hun werk ergens waren gaan eten en het al heel laat was en geen zin meer had om nog 1 1/2 uur in de trein te zitten.Ik had ook een slecht beeld van dat meisje, maar ik heb haar laatst ontmoet en het kán gewoon niet dat er tussen hun iets is gebeurd. Ten eerste is ze écht zijn type niet, en ten tweede, ze was zó ontzettend aardig!!! Ik zou gewoon vriendinnen met 'r kunnen worden als ze dichterbij woonde...
Je moet voor jezelf nagaan of je dit nog een gezonde situatie vind, zo niet... dan moet jij zelf bepalen wat de consequenties daarvan zullen zijn. Ik vind dat jij hem best het contact met haar mag verbieden, als hij wil dat jij bij hem blijft!

Succes er mee & hou ons op de hoogte!
__________________
dromen zijn dat wat je het meest raakt, probeer ze te onthouden, als je er uit ontwaakt!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 19:12
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
als ik jou was zou ik naar hem toe gaan als zij er ook is en haar eens laten zien dat hij van JOU is ! als hij dan afstandelijk doet.. dan lijkt het erop dat hij liever haar wil..
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 00:00
Pekay
Pekay is offline
Dump die jongen
Je kan beter krijgen
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 08:34
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Wat een eikel zeg! Ik zou me precies zo voelen als jij en het is heel logisch dat je jaloers bent want ik zou dit ook absoluut niet trekken. En dat dat slapen... slapen ze echt bij elkaar op de kamer??

Ik hoop dat je een oplossing hebt maar eigenlijk vind ik dat je ermee moet kappen want wie zegt dat dit niet nog een keer zal gebeuren?En dat kind waar tie het mee doet is helemaal gestoord, dat doe je toch niet?!?! Ik zou het nooooit op mijn geweten willen hebben iig.

Veel sterkte bij je beslissing!
__________________
a.k.a. Roze Lila
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie is dit al vreemdgaan?
meisje-xx
48 13-09-2008 22:46
Liefde & Relatie Jongen is met mij vreemdgegaan
Verwijderd
20 10-08-2007 10:22
Liefde & Relatie Vreemdgaan
x-ViXeN-x
73 09-03-2005 14:00
Liefde & Relatie vreemdgaan
Verwijderd
32 15-06-2004 15:07
Liefde & Relatie is dit vreemdgaan??
**thuggirl**
76 13-08-2002 19:10
Liefde & Relatie Is dit vreemdgaan....
one12
4 09-04-2002 10:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58.