Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2002, 11:36
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
In het topic over op het randje fietsen ging het er gisteren ver of je als meisje meerdere keren aaneengesloten achter elkaar kan klaarkomen... nou moet ik eerlijk toegeven dat dat mij niet lukt. Eenmaal ik een orgasme heb gehad, moet ik enkele minuten wachten eer ik verder kan gaan met stimulatie, anders is de boel gewoon veel te gevoelig. En na een orgasme heb ik er ook niet meteen weer zin in, ik moet alles weer 'opbouwen', waardoor ik als ik het zelf doe, de moeite vaak niet neem om meer dan 1x een hoogtepunt te krijgen.

Maar als ik het goed heb begrepen ben ik niet helemaal normaal, en kunnen de meeste meiden gewoon na het klaarkomen direct weer doorgaan en binnen enkele seconden een tweede, derde, tiende orgasme krijgen...?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 11:48
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Ze zeggen dat dat nogelijk is, maar mijn (met hulp van mijn vriendje ) record is toch 2 keer in 10 minuten.
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 12:13
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
ik kan het ook niet... ik moet na een orgasme ook even rusten en dan is het daar ook te gevoelig.
Ik heb dit mijn vriend gezegd omdat hij in het begin ook dacht dat ie gewoon kon doorgaan terwijl ik pijn kreeg.
Ik denk dat veel meisjes dit hebben, of denk ik nou verkeerd?
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 14:15
Verwijderd
'k kan het ook niet

(misschien moet je het eens bij me probere liefje....)

[Dit bericht is aangepast door StefanLovertje (03-04-2002).]
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 14:41
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Maar als ik het goed heb begrepen ben ik niet helemaal normaal, en kunnen de meeste meiden gewoon na het klaarkomen direct weer doorgaan en binnen enkele seconden een tweede, derde, tiende orgasme krijgen...?
Nee joh, je kunt wat dat betreft denk ik nooit "niet normaal" zijn!
Ik kan wel vlak na mijn orgasme er nog een krijgen (maar niet 10 achter elkaar hoor!), maar dat is ook een kwestie van oefenen. Bij mij is het ook allemaal vrij gevoelig erna, maar de kunst is dan met "zachtere handelingen" toch klaar te komen omdat het nog zo gevoelig is. Hè nee, ik kan het niet helemaal onder woorden brengen, ik denk d´r nog ff over na!
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 14:42
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
M'n vriendin kan het wel. Vlak na haar orgasme, of misschien is dat nog wel tijdens (?) wil ze even niet meer gestimuleerd worden. Na een halve minuut ofzo weer zachtjes beginnen en dan komt het volgende orgasme binnen een paar minuten.
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 14:45
Verwijderd
Hm, ik heb liever ook rustpoos...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 13:37
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
Het ligt er bij mij aan. Meestal heb ik even een rustpauze van 10 seconden en gaan we daarna weer verder, maar soms kan ik echt niet meer en moet ik toch ff minstens 10 minuten uitpuffen. Daarna ben ik vaak weer zo afgekoeld dat ik geen zin meer heb, dus dit gebeurd eigenlijk alleen als mijn vriend ook genoeg heeft gehad.
__________________
Geluk zit in een klein hoekje
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 15:23
Verwijderd
ik heb nog nooit meerdere orgasme's na elkaar gehad en volgens mij kan het wel. als zal niet iedereen dat hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 15:39
absurdmoncher
absurdmoncher is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Hm, ik heb liever ook rustpoos...
Ik niet Ok soms
ach laat ook maar hangen
__________________
The love of my life has found me
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 17:10
Verwijderd
Citaat:
absurdmoncher schreef:


Ik niet Ok soms
ach laat ook maar hangen
Hehe vertel...??
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 18:07
Verwijderd
Hja ik moet daarom ook wel even wachten hoor.. idd, direct na een orgasme heb ik geen zin meer gelijk verder te gaan, eventjes wachten heb ik idd ook het liefst. Maar je hebt kans dat ik na een minuutje al weer verder kan, maar gewoon in 1 keer doorgaan, nee, echt niet.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 16:39
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
ik kan zoveel keer komen na elkaar als mijn fysiek dat toelaat
tot 10 keer ofzo. Ik moet ook niet echt rusten Meestal hou ik het een beetje in, zodat ik niet in 1 keer klaarkom. maar als ik dat niet zou doen zou ik elke minuut kunnen klaarkomen
__________________
help! ______\o/______/\______
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 17:24
Verwijderd
Citaat:
~ Iris ~ schreef:
ik kan zoveel keer komen na elkaar als mijn fysiek dat toelaat
tot 10 keer ofzo. Ik moet ook niet echt rusten Meestal hou ik het een beetje in, zodat ik niet in 1 keer klaarkom. maar als ik dat niet zou doen zou ik elke minuut kunnen klaarkomen
cool
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 19:38
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
'k kan het ook niet

(misschien moet je het eens bij me probere liefje....)

[Dit bericht is aangepast door StefanLovertje (03-04-2002).]
okee
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 11:13
Verwijderd
Ik heb niet echt een rustperiode nodig... Euh.. nahja...

Als mijn vriend bezig is met me en ik ben klaar gekomen moet ie wel ophouden, want directe stimulatie is dan gewoon te erg...
Maar als we dan gaan neuken, dan is het genoeg stimulatie zegmaar om nog een keer te komen...

Maar niet meer met directe stimulatie, dat doet meer pijn dan dat het lekker is op zo'n moment..
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 16:55
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik heb niet echt een rustperiode nodig... Euh.. nahja...

Als mijn vriend bezig is met me en ik ben klaar gekomen moet ie wel ophouden, want directe stimulatie is dan gewoon te erg...
Maar als we dan gaan neuken, dan is het genoeg stimulatie zegmaar om nog een keer te komen...

Maar niet meer met directe stimulatie, dat doet meer pijn dan dat het lekker is op zo'n moment..
Jij kan klaarkomen tijdens de daad?? Cool! (ik blijf dat zeggen, hier )
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 10:42
John-lover
John-lover is offline
Nou mij is het gister wel 3 keer achter elkaar gelukt in 1 kwartier!!!! Maar dat ligt ook aan mijn geweldige vriendje liggen!!!!!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 15:07
LaDushi
LaDushi is offline
Inderdaad.Als je eht net hebt gedaan en je vriend wil doorgaan dan heb ik zoeits van flikker op weet je wel hoe gevoelig het daar nu is.En trouwens ben dan meestal ook wel moe hoor.Hahahaa .Kijk en als je nog wel zin hebt dan moet je maar hopen dat je vriend hem nog een keer stijf krijgt!
__________________
Ik ben wel een heks maar ik kan niet heksen
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09.