Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2003, 22:04
blegh!
Avatar van blegh!
blegh! is offline
mensen in amsterdam en ff allemaal komen, want dit kan zo niet langer
__________________
blegh!
Advertentie
Oud 15-01-2003, 22:25
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Het kan idd niet zo langer, maar ik denk niet dat een demonstratie hier in amsterdam erg helpt, denk je niet?
En waarschijnlijk zullen er weer relletjes uitbreken, daar heb ik helemaal geen zin in.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 15-01-2003, 23:06
J-roen
Avatar van J-roen
J-roen is offline
het vervelende vind ik dat mensen die weinig of niet met de de demonstraties ('de media' incluis) sympathiseren zich altijd focussen op de relletjes.
uiteraard vind ik het ook belachelijk dat er gereld wordt (tijdens een demonstratie tegen oorlog notabene) maar de aandacht zou imo meer uit moeten gaan naar de motivaties van de niet rellende demonstranten en de demonstratie opzich.
__________________
dressed-up, messed-up, young, sexy, drunk and dirty.
Oud 16-01-2003, 07:49
blegh!
Avatar van blegh!
blegh! is offline
dat ben k ook helemaal met jullie eens..
als al die mensen of een paar die meejlopen omdat ze zo tegen oorlog zijn.. en dan gaan rellen.. klopt natuurlijk nixx van..
maar jah..
k loop meej omdat k echt vind dat het niet langer kan.. en rellen ga k dus echt niet doen..
__________________
blegh!
Oud 17-01-2003, 20:05
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ik ga
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 17-01-2003, 20:30
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Is mijn moeder jarig,... weet niet of ik dan kan.
Oud 17-01-2003, 21:09
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline
ik ga zeker niet, je moet daar wel drijgen met oorlog, want saddam gaat politiek niet overstag en dat doet hij alleen heel moeizaam met oorlogsdreiging. En zoals jan-peter zei je moet niet oorlog uitsluiten want dan kan saddam rustig zijn gangetje gaan
Oud 17-01-2003, 21:31
DR-ONLINE
DR-ONLINE is offline
Ik ga niet en ik hoop dat de V.S voor 15 feb al begonnen is met de aanval.

Weet je waar ik me aan erger? Aan de mensen die gaan demonstreren zonder dat ze ook maar wat met deze hele gebeuren te maken hebben...of er iets vanaf weten.
Je moet maar eens goed opletten als je bij zulke demonstraties bent, je ziet Marokkanen, Egyptenaren, Palestijnen maar bijna geen Irakezen. En daar is ook een reden voor! De meeste Irakezen hopen op een oorlog zodat ze eindelijk verlost zijn van saddam!!!

De arabieren 'houden' van Saddam omdat hij zgn. tegen Israël is...(dat is het enige 'slimme' wat Saddam heeft gedaan, Israël bedreigen dat doet ie alleen maar omdat ie weet dat de overige arabieren hem dan steunen)

En kom nou niet met 'Bush valt Irak alleen aan voor de olie' dat zal best zo zijn, maar zeg nou eens eerlijk, de Irakeze bevolking heeft al zo'n 30 jaar niets van de inkomsten v/d olie gezien.

De Irakeze bevolking willen de olie niet eens, want daar is alleen maar ellende van gekomen, het enige wat ze willen is vrijheid!!!
Oud 17-01-2003, 22:17
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Citaat:
DR-ONLINE schreef:
Ik ga niet en ik hoop dat de V.S voor 15 feb al begonnen is met de aanval.

Weet je waar ik me aan erger? Aan de mensen die gaan demonstreren zonder dat ze ook maar wat met deze hele gebeuren te maken hebben...of er iets vanaf weten.
Je moet maar eens goed opletten als je bij zulke demonstraties bent, je ziet Marokkanen, Egyptenaren, Palestijnen maar bijna geen Irakezen. En daar is ook een reden voor! De meeste Irakezen hopen op een oorlog zodat ze eindelijk verlost zijn van saddam!!!

De arabieren 'houden' van Saddam omdat hij zgn. tegen Israël is...(dat is het enige 'slimme' wat Saddam heeft gedaan, Israël bedreigen dat doet ie alleen maar omdat ie weet dat de overige arabieren hem dan steunen)

En kom nou niet met 'Bush valt Irak alleen aan voor de olie' dat zal best zo zijn, maar zeg nou eens eerlijk, de Irakeze bevolking heeft al zo'n 30 jaar niets van de inkomsten v/d olie gezien.

De Irakeze bevolking willen de olie niet eens, want daar is alleen maar ellende van gekomen, het enige wat ze willen is vrijheid!!!
Oud 17-01-2003, 23:02
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
DR-ONLINE schreef:

Je moet maar eens goed opletten als je bij zulke demonstraties bent, je ziet Marokkanen, Egyptenaren, Palestijnen maar bijna geen Irakezen. En daar is ook een reden voor! De meeste Irakezen hopen op een oorlog zodat ze eindelijk verlost zijn van saddam!!!
Waarop baseer je dit?
De Irakezen die ik ken zijn TEGEN een oorlog op Irak.
Oud 17-01-2003, 23:30
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
ik ben sowieso tegen oorlog maar ik weet nie of ik naar de demonstratie ga door de reden die al genoemd is...
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 17-01-2003, 23:48
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
DR-ONLINE schreef:
Ik ga niet en ik hoop dat de V.S voor 15 feb al begonnen is met de aanval.

Weet je waar ik me aan erger? Aan de mensen die gaan demonstreren zonder dat ze ook maar wat met deze hele gebeuren te maken hebben...of er iets vanaf weten.
Je moet maar eens goed opletten als je bij zulke demonstraties bent, je ziet Marokkanen, Egyptenaren, Palestijnen maar bijna geen Irakezen. En daar is ook een reden voor! De meeste Irakezen hopen op een oorlog zodat ze eindelijk verlost zijn van saddam!!!

De arabieren 'houden' van Saddam omdat hij zgn. tegen Israël is...(dat is het enige 'slimme' wat Saddam heeft gedaan, Israël bedreigen dat doet ie alleen maar omdat ie weet dat de overige arabieren hem dan steunen)

En kom nou niet met 'Bush valt Irak alleen aan voor de olie' dat zal best zo zijn, maar zeg nou eens eerlijk, de Irakeze bevolking heeft al zo'n 30 jaar niets van de inkomsten v/d olie gezien.

De Irakeze bevolking willen de olie niet eens, want daar is alleen maar ellende van gekomen, het enige wat ze willen is vrijheid!!!
Ja en die vrijheid krijgen ze zeker als amerika een oorlog begint, dat betekent een nieuw tijdperk van nog meer ellende.

Oh ja, kan jij mij misschien ook meteen uitleggen waar Bush het recht vandaan haalt om een land te verbieden wapens te maken, terwijl hij het grootste wapen depo heeft.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 18-01-2003, 00:54
DR-ONLINE
DR-ONLINE is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Waarop baseer je dit?
De Irakezen die ik ken zijn TEGEN een oorlog op Irak.
Waarop baseer ik wat? Dat er weinig Irakezen naar zulke demonstraties gaan of dat de meeste Irakezen vóór de oorlog op Irak zijn!?

De Irakezen die ik ken, zijn óók tegen een eventuele oorlog op de Irakese BEVOLKING ja, maar ze zijn VOOR een oorlog tegen ’t regime van S. Hoessein.
(niks eventuele oorlog! De oorlog tegen Irak komt er sowieso, of je er tegen demonstreert of niet.)
De Irakezen zijn het vertrouwen in de V.S kwijtgeraakt, omdat de V.S al veel eerder de kans had om van S. Hoessein af te zijn, de Amerikaanse troepen waren dichtbij Bagdad volgens mij, maar ze trokken zich terug. (1991) De V.S belooft de Irakese bevolking deze keer voorgoed af te rekenen met ’t regime van S. Hoessein!!!
Daarom zijn de Irakezen die zgn. tegen de oorlog op Irak zijn, diep in hun hart toch wél voor de aanval. (Het klinkt raar maar het is wel zo)
Zij weten net zo goed als ik, dat er geen andere keuzes zijn om van S. Hoessein af te komen!!! Niemand weet waar S. Hoessein zit, zelf z’n eigen zoon niet…hoe wil je dan van S. Hoessein afkomen zonder oorlog?

Citaat:
Roxy schreef:
ik ben sowieso tegen oorlog maar ik weet niet of ik naar de demonstratie ga door de reden die al genoemd is...
welke reden?

Citaat:
Tweety2k schreef:
Ja en die vrijheid krijgen ze zeker als Amerika een oorlog begint, dat betekent een nieuw tijdperk van nog meer ellende.

Oh ja, kan jij mij misschien ook meteen uitleggen waar Bush het recht vandaan haalt om een land te verbieden wapens te maken, terwijl hij het grootste wapen depot heeft.
Hoe willen ze die vrijheid dan wel verkrijgen zonder oorlog?
Van binnenuit kan het niet, een aanslag op S. Hoessein kan je wel vergeten!
Zoals ik hierboven al zei: ‘Niemand weet waar S. Hoessein zit, zelf z’n eigen zoon niet…hoe wil je dan van S. Hoessein afkomen zonder oorlog?’
Ik heb liever dat Bush ‘t grootste wapen depot heeft dan S. Hoessein!
Ik denk niet dat je Bush met S. Hoessein kan & moet vergelijken…hij doet ook heel veel goede dingen voor z’n eigen mensen, en andere landen. Dat kan je van S. Hoessein niet zeggen.

Één land moet toch uiteindelijk ’t grootste wapen depot hebben, om dictators als S. Hoessein te kunnen aanpakken en/of afschrikken.
Oud 18-01-2003, 01:11
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
Waarom?
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Oud 18-01-2003, 05:20
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
kijk, tuurlijk wil iedereen dat saddam opzout daar. Maarje kunt niet eenvoudigweg een oorlog voeren tegenregime, zonder dat het enorme consequenties heeft voor het volk. Mij lijkt verder dat zo'n oorlog omeen regime te veranderen in een ander land een gevaarlijk precedent schept

Ten eerste, als het onder de vlagvande navo gebeurt, zorgt het ervoor dat de navo buiten zijn omschreven gebied,zoals vastgelegd bij de oprichting, oorlog voert.
Ten tweede, omdat dit een oorlog is waar de navo als aggressor optreed, als degene die als eerste aanvalt.
Ten derde, omdat het niet onder een VN-mandaat is, verzwakt het de positie vande VN.
Ten vierde, omdat een ander land niet kanbepalen wat voor een regering een ander land aanneemt.

Deze oorlog, is naast gevaarlijk voor de burgers, ook levensgevaarlijk voor de internationale vrede in de toekomst.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 18-01-2003, 09:55
dystopia
dystopia is offline
Ten vijfde: deze oorlog is voor de VS een afleiding van de slechte economie & een oorlog om de olie.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 18-01-2003, 10:07
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Als de VS dan toch bezig is..... kunnen ze dan ook de regimes in Uzbekistan, Wit-Rusland, Zimbabwe, Ivoorkust, Noord-Korea e.d. veranderen? Want als het ze ECHT te doen is om humanitaire redenen en angst dat deze wapens bezitten die ze zullen gebruiken jegens het westen, moeten ze deze landen OOK aanpakken.

Maar let maar op mijn woorden:
dat gebeurt toch niet.

Nee..... de VS kust de president van Uzbekistan 3 keer op de wang daarvoor in de plaats.
Oud 18-01-2003, 12:02
alwaysgood
alwaysgood is offline
ach wat jammer nou, die dag kan ik net niet, hier baal ik toch zow van..... not
__________________
Do or do not. There's no try
Ads door Google
Oud 18-01-2003, 12:02
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Ten vijfde: deze oorlog is voor de VS een afleiding van de slechte economie & een oorlog om de olie.
ik had het alleen over de oorlog als precedent
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 18-01-2003, 13:25
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Joostje schreef:
ik had het alleen over de oorlog als precedent
Wat is een precedent?
"1 geval waarop men zich meent te kunnen beroepen bij een later te nemen beslissing"
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 18-01-2003, 13:31
see the other side
see the other side is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Waarop baseer je dit?
De Irakezen die ik ken zijn TEGEN een oorlog op Irak.
jah dat zijn uitzonderingen de meeste irakezen in nederland zijn gevlucht uit irak van wege het regime van saddam ik ken alleen maar irakezen die niets liever willen dan dat dat regime omver gegooid word
Oud 18-01-2003, 13:34
see the other side
see the other side is offline
je moet oppassen dat bij zo´n situatie niet van die extrimisten komen om de boel te verzieken en ik denk tch dat die komen dus dan ga je niet
Oud 18-01-2003, 15:07
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Wat is een precedent?
"1 geval waarop men zich meent te kunnen beroepen bij een later te nemen beslissing"
inderdaad
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 18-01-2003, 15:19
Thomas
Thomas is offline
Jezus wat een onzinnig topic weer. Allemaal meedoen.. yeah right.
Oud 18-01-2003, 15:29
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
ik dacht dat ik vanmorgen op de radio hoorde dat er vandaag ookal demonstraties waren, onder andere voor het Rotterdamse Stadhuis, of was dat weer heel ergens anders voor?
Advertentie
Oud 18-01-2003, 16:51
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Joostje schreef:
inderdaad
dan vat ik het nog niet
anyways, wsch. ga ik wel naar a'dam dan. Even kijken hoe en wat ivm. slapen enzo als dan iemand nog uit het zuiden van NL komt: ik heb een kortingskaart.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 18-01-2003, 19:06
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
dystopia schreef:
dan vat ik het nog niet
anyways, wsch. ga ik wel naar a'dam dan. Even kijken hoe en wat ivm. slapen enzo als dan iemand nog uit het zuiden van NL komt: ik heb een kortingskaart.
nou, het is dus de eerste keer dat de navo buiten haar gebied zoals beschreven bij de oprichting in 1949 optreedt als aggressor in internationale zaken. Het is de eerste keer sinds tijden dat een regimeverandering opgelegd wordt (ik denk aan de vestiging van de communistische regimes in de oostbloklanden na de tweede wereldoorlog). Het is weer eens een voorbeeld om de VN te negeren.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 19-01-2003, 01:17
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
see the other side schreef:
jah dat zijn uitzonderingen de meeste irakezen in nederland zijn gevlucht uit irak van wege het regime van saddam ik ken alleen maar irakezen die niets liever willen dan dat dat regime omver gegooid word
Dan kennen we beide Irakezen met verschillende opinies.
Verkoop het dan niet alsof JOUW Irakezen voor de gehele
Irakese bevolking staat.

(Btw.... het hangt vaak ook nog af van het feit of het Koerden
van Irak zijn of niet)
Oud 19-01-2003, 21:18
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Ik vind dat we allemaal moeten gaan demonsteren voor een oorlog in Irak

want het enige wat niet meer kan is het totaal onderdrukken van de irakese bevolking
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Oud 20-01-2003, 10:26
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Tox schreef:
Ik vind dat we allemaal moeten gaan demonsteren voor een oorlog in Irak

want het enige wat niet meer kan is het totaal onderdrukken van de irakese bevolking
Laten we dan ook Oezbekistan, Wit-Rusland, Zimbabwe, Ivoorkust gaan bombarderen.
Doe je mee?
Oud 20-01-2003, 11:21
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
DR-ONLINE schreef:
welke reden?
dat de media en dus waarschijnlijk ook een groot deel van de bevolking bij het woord demonstratie alleen maar aan relletjes denkt en dat het enige is waar aandacht aan wordt gegeven... dus opzich ziek dan het nut er niet meer zo van dus ik moet er gewoon nog even over na denken..
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 20-01-2003, 11:25
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Roxy schreef:
dat de media en dus waarschijnlijk ook een groot deel van de bevolking bij het woord demonstratie alleen maar aan relletjes denkt en dat het enige is waar aandacht aan wordt gegeven... dus opzich ziek dan het nut er niet meer zo van dus ik moet er gewoon nog even over na denken..
Psst: je stond erg hip in de Revu
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenčvend....
Oud 20-01-2003, 11:27
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Psst: je stond erg hip in de Revu
aargh schei uit, ik was net zo blij dat niemand het gezien had
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 20-01-2003, 11:28
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Roxy schreef:
aargh schei uit, ik was net zo blij dat niemand het gezien had
sorry
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenčvend....
Oud 20-01-2003, 12:39
Verwijderd
Citaat:
DR-ONLINE schreef:
Ik ga niet en ik hoop dat de V.S voor 15 feb al begonnen is met de aanval.

Weet je waar ik me aan erger? Aan de mensen die gaan demonstreren zonder dat ze ook maar wat met deze hele gebeuren te maken hebben...of er iets vanaf weten.
Je moet maar eens goed opletten als je bij zulke demonstraties bent, je ziet Marokkanen, Egyptenaren, Palestijnen maar bijna geen Irakezen. En daar is ook een reden voor! De meeste Irakezen hopen op een oorlog zodat ze eindelijk verlost zijn van saddam!!!

De arabieren 'houden' van Saddam omdat hij zgn. tegen Israël is...(dat is het enige 'slimme' wat Saddam heeft gedaan, Israël bedreigen dat doet ie alleen maar omdat ie weet dat de overige arabieren hem dan steunen)

En kom nou niet met 'Bush valt Irak alleen aan voor de olie' dat zal best zo zijn, maar zeg nou eens eerlijk, de Irakeze bevolking heeft al zo'n 30 jaar niets van de inkomsten v/d olie gezien.

De Irakeze bevolking willen de olie niet eens, want daar is alleen maar ellende van gekomen, het enige wat ze willen is vrijheid!!!
Helemaal mee eens
Oud 20-01-2003, 21:18
Derk
Derk is offline
Citaat:
DR-ONLINE schreef:


En kom nou niet met 'Bush valt Irak alleen aan voor de olie' dat zal best zo zijn, maar zeg nou eens eerlijk, de Irakeze bevolking heeft al zo'n 30 jaar niets van de inkomsten v/d olie gezien.

De Irakeze bevolking willen de olie niet eens, want daar is alleen maar ellende van gekomen, het enige wat ze willen is vrijheid!!!
Irakezen zien liever Saddam dan Bush. Er bestaat daar namelijk ook nog iets als de islam. De meeste mensen daar zijn islamiet en aangezien VS grote vijand is van de Islam zien zij Bush niet graag komen.

Nee kereltje, er komt heel wat meer bij kijken dan jij denkt.
Ads door Google
Oud 20-01-2003, 21:19
Derk
Derk is offline
En dan nu weer even over de demonstratie, ik kan helaas niet komen, want ik moet naar een feestje.
Oud 20-01-2003, 21:33
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Derk schreef:
Irakezen zien liever Saddam dan Bush. Er bestaat daar namelijk ook nog iets als de islam. De meeste mensen daar zijn islamiet en aangezien VS grote vijand is van de Islam zien zij Bush niet graag komen.

Nee kereltje, er komt heel wat meer bij kijken dan jij denkt.
De islam is nu ook alweer niet zo sterk van invloed in Irak.

Maar goed.

Saddam gebruikt het natuurlijk wel als goedkoop verkooppraatje en opeens voelt men zich (strenger) moslim ofzo
Oud 21-01-2003, 23:00
MC
MC is offline
http://www.nahrain.com/realaudio/film/e3dam.wmv

Executie! (irak)
Oud 22-01-2003, 07:55
Slither
Avatar van Slither
Slither is offline
Ik denk niet dat 't erg veel uitmaakt als een kleine groep mensen begint met een demonstratie die, zoals gezegd, hoogstwaarschijnlijk uitloopt op verveling en relletjes. Zo'n demonstratie was leuk in de jaren '60 toen er nog echt belangstelling voor was, maar nu is er té weinig aanhang, vrees ik.
Ik zeg niet dat iedereen onverschillig is over een eventuele oorlog, maar wel over een demonstratie.

Stem dan SP.
Oud 22-01-2003, 15:45
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Oud 22-01-2003, 15:49
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Derk schreef:
Irakezen zien liever Saddam dan Bush. Er bestaat daar namelijk ook nog iets als de islam. De meeste mensen daar zijn islamiet en aangezien VS grote vijand is van de Islam zien zij Bush niet graag komen.

Nee kereltje, er komt heel wat meer bij kijken dan jij denkt.


inderdaad. die rechtse rakker weet niet waar hij het over heeft. ik heb het verhaal zo te horen gekregene Irakezen zijn tegen Saddam, maar ze zijn nog meer tegen Bush/Amerika.

en aangezien iedereen met een beetje normen en waarden wel kan zien dat amerika het zondigste land op aarde is begrijp ik wel waarom.
Oud 22-01-2003, 20:58
Dikkie
Avatar van Dikkie
Dikkie is offline
Citaat:
blegh! schreef:
mensen in amsterdam en ff allemaal komen, want dit kan zo niet langer
boeie, het is aan de andere kant van de wereld en bovendien is het niet een probleem van nederland maar van de VS. Ik vind dat nederland hier niks mee te maken heeft
__________________
Iedereen wordt altijd boos op mij op dit forum, I love it !!! :P
Oud 22-01-2003, 21:13
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Dikkie schreef:
boeie, het is aan de andere kant van de wereld en bovendien is het niet een probleem van nederland maar van de VS. Ik vind dat nederland hier niks mee te maken heeft
Vind ik ook. Stel je voor dat je je met de situatie van anderen bezighoudt en aan iemand anders dan jezelf moet denken......
Oud 22-01-2003, 21:31
Dikkie
Avatar van Dikkie
Dikkie is offline
ja stel je eens voor...
__________________
Iedereen wordt altijd boos op mij op dit forum, I love it !!! :P
Oud 22-01-2003, 21:31
Dikkie
Avatar van Dikkie
Dikkie is offline
owjee nu ga ik vast naar de hel
__________________
Iedereen wordt altijd boos op mij op dit forum, I love it !!! :P
Oud 22-01-2003, 22:06
aap777
aap777 is offline
oorlog zuigt
Oud 22-01-2003, 23:08
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Escapism schreef:
ik ga
k ook
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 23-01-2003, 00:09
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Dikkie schreef:
owjee nu ga ik vast naar de hel
JIJ zal ook geholpen willen worden als JIJ in die situatie zou zijn!!!

Maargoed..... inlevingsvermogen is voor sommige mensen op aarde teveel gevraagd.

Het zij zo.
Oud 23-01-2003, 00:12
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
demomeeting?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10.