Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2003, 00:08
Activator
Activator is offline
heej mensen..

Ik heb een probleem..
Namelijk dat ik mijn penis niet in de vagina van m'n vriendin kan krijgen.
Gisteren was het namelijk de 3e keer dat het niet lukte.
Niet bij haar allemaal overigens, maar bij twee anderen (ex)vriendinnen.
Ik begin ondertussen gek van te worden, want ik ben iemand die weinig zelfvertrouwen heeft, en enorm onzeker kan zijn.

Wat moet ik nou in godsnaam doen? Het lukte me voor de 3e keer niet om hem erin te krijgen... het begint zwaar frustrerend te worden mede omdat ik zó onzeker ben.

Voorspel doe ik sowiezo altijd aan.. maar als het moment komt wil het gewoon niet lukken om er in te komen. En af en toe wordt mijn penis dan half hard.
Hierdoor word ik helemaal gek in me hoofd, en dan merkt ze dat. Ik weet dat ik gewoon moet ontspannen.. maar dan lukt het nog niet.

Wat moet ik doen? Ik ben onzeker als wat.. en elke keer als ik met d'r naar bed wil gaan.. denk ik steeds maar weer dat ik 'm er toch niet in zal krijgen...
Moet ik glijmiddel gebruiken? of welk standje kan ik het best doen? wat kunnen jullie me aanraden/aanbevelen?
Ik heb echt constant het gevoel dat het aan mij ligt.. of dat er iets mis is.. maar ik weet ook wel dat dat niet zo is..

Alstublieft mensen... help me ff.. serieus antwoorden graag..

Ik ben jullie eeuwig dankbaar
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 00:14
IloveTECHNO
Avatar van IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
maak je gewoon niet druk, de eerste keer was ik ook gespannen als een plank.. niet leuk als diegene zegt "he het lijkt wel alsof een houten plank me streelt" het is je vriendin, bij je vriendin hoef je je niet te schamen. Neem je tijd, je hoeft ook niet binnen 10 minuten klaar te zijn. sex is niks serieus, het hoeft niet serieus, en het zal ook nooit serieus gaan. Iedereen maakt fouten of kan iets niet, ze zal je er echt niet om gaan uitlachen. Leg eens een kussen onder haar rug/kont zodat ze wat hoger komt te liggen, dit maakt het zowiezo al wat gemakkelijker
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 00:15
Verwijderd
Heb je soms hele jonge vriendinnetjes dan?

En als je haar eerst een poosje vingert, zodat ze wat "ruimer" wordt?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 00:18
IloveTECHNO
Avatar van IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
let nou maar op, dat zodra je hem erin hebt je nog lang niet klaar bent er zullen nog zoveel dingen niet gaan lukken zoals de juiste positie vinden, kramp in je been omdat je op een maffe manier ligt, of niet de juiste ritme te pakken krijgt man was neuken maar zo simpel, dat is het niet

Laatst gewijzigd op 24-09-2003 om 00:23.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 07:19
Verwijderd
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 24-09-2003 @ 01:18:
kramp in je been omdat je op een maffe manier ligt man was neuken maar zo simpel, dat is het niet
haha, dat ken ik

maar om ffies te zeggen: misschien moet zij boven? dan kan zij zelf alles bepalen, hoef jij je minder zorgen te maken etc..
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 07:45
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Voor de eerste keer is missionaris niet een heel erg geweldig standje, het is een stuk makkelijker als het meisje bovenop zit, zie je beter wat je aan het doen bent.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 08:37
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
tip: laat haar je penis pakken en zelf in haar vagina doen.
Zij voelt precies hoe het van binnen allemaal zit en of er misschien een huidplooitje in de wegzit, jouw velletje "dubbel" zit en of je er überhaupt wel goed voor zit, want ik heb gemerkt dat de mate waar mijn vriend ligt/rechterop zit ook nog weleens de moeilijkheid van het erin krijgen kan beïnvloeden.
__________________
sheela-na-gig, you exhibitionist
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 09:22
Verwijderd
offtopic: Ik dacht op "de kantine" geklikt te hebben en was al een plaatje van een slotje aan het zoeken

Verder is haar boven laten wel een goeie. En praat er vooral ook met haar over, het zal jou opluchten, en zij kan helpen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 10:22
Verwijderd
Heb je het bij je vorige vriendinnen dan maar één keer geprobeerd? Raar

Maargoed, glijmiddel is geen slecht idee tenzij zij al erg nat is, haar bovenop laten ook niet. Laat haar in élk geval jouw penis pakken en die al een beetje op de goeie plek zetten, een paar centimeter erin, want anders kun je de vagina-ingang natuurlijk nooit vinden, je hebt immers geen spieren in je penis (afgezien van wat sluitspiertjes geloof ik, maar die tellen niet, want daarmee kun je 'm toch niet bewegen ). Vinger haar ook van te voren, en dan niet aleen clitoraal maar ook vaginaal en eventueel met twee vingers (of zelfs drie als je een erg dikke penis hebt), dan is ze wat wijder en dan past 't wat makkelijker. Zorg dat het warm is in de kamer waar jullie zijn, en neem je tijd - als het niet meteen lukt, dan lukt het een halfuur later misschien wel, en tussendoor kun je toch ook gewoon knuffelen enzo. Het gaat trouwens ook gemakkelijker als zij je even pijpt van te voren zodat je penis nat en glad én erg hard is. Niet te lang doorgaan, want dan duurt de sex weer zo kort .
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 12:22
amehoewla
Avatar van amehoewla
amehoewla is offline
ga lekker zelf op je rug liggen en laat haar er bovenop gaan zitten.. Succes!
__________________
maak je niet druk om de dingen die er absoluut niet toe doen
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 13:16
C'est moi
Avatar van C'est moi
C'est moi is offline
het kan ook zijn dat jou penis nog niet hard genoeg is geweest.


chretienne
__________________
nobody is perfect, I'm nobody!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 13:50
krisiegirl
Avatar van krisiegirl
krisiegirl is offline
laat haar bovenop komt het goed

zoals de mensen voor mij zeiden
__________________
Zeg wat in je opkomt of het nou waar is of niet
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 14:12
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
wat zijn dat nou voor vriendinnen? ze kunnen je toch best even helpen???? vind ik dan..

Genesis
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 14:32
Hyperke
Avatar van Hyperke
Hyperke is offline
operaties kunnen wonderen doen
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 15:32
wizzard
Avatar van wizzard
wizzard is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-09-2003 @ 08:19:
haha, dat ken ik

maar om ffies te zeggen: misschien moet zij boven? dan kan zij zelf alles bepalen, hoef jij je minder zorgen te maken etc..
lijkt me het beste voor je ja
__________________
Marianne is mijn klungol : Denise : Iris : Floortje : Cait & Stephan : Sam : Outdated Spirit : tornedorush : TCB
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 24-09-2003 @ 08:45:
Voor de eerste keer is missionaris niet een heel erg geweldig standje, het is een stuk makkelijker als het meisje bovenop zit, zie je beter wat je aan het doen bent.
idd dit wou ik ook zeggen,

bij mijn ontmaagding ging het eerst ook niet, we probeerden eerst gewoon misionarishouding maar kreeg hem er dus ook niet in!

als je het meisje een beetje het initiatief laat nemen en haar boven laat zitten gaat het een stuk makkelijker

en als het eenmaal eenkeer gelukt is..
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 22:03
Activator
Activator is offline
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 24-09-2003 @ 01:14:
maak je gewoon niet druk, de eerste keer was ik ook gespannen als een plank.. niet leuk als diegene zegt "he het lijkt wel alsof een houten plank me streelt" het is je vriendin, bij je vriendin hoef je je niet te schamen. Neem je tijd, je hoeft ook niet binnen 10 minuten klaar te zijn. sex is niks serieus, het hoeft niet serieus, en het zal ook nooit serieus gaan. Iedereen maakt fouten of kan iets niet, ze zal je er echt niet om gaan uitlachen. Leg eens een kussen onder haar rug/kont zodat ze wat hoger komt te liggen, dit maakt het zowiezo al wat gemakkelijker
Ik had het haar ook gezegd, dat de vorige 2 keren het ook niet lukten.. ik vond t wel verrot om te zeggen, maar ze stelde me ook wel om me gemak.. ik begin er ook opender in te zijn.. maar als je met elkaar over ken praten is het zeker wel fijn ja.
maar toch blijf je dat gevoel hebben dat 't zwaar klote is...
En even voor de duidelijkheid, ik heb al een keer sex gehad(one night stand ), dat ging aardig zonder problemen..

Citaat:
PIE schreef op 24-09-2003 @ 01:15:
Heb je soms hele jonge vriendinnetjes dan?

En als je haar eerst een poosje vingert, zodat ze wat "ruimer" wordt?
Naja, valt wel mee .. 1tje was 18, die andere twee 19..

Citaat:
IloveTECHNO schreef op 24-09-2003 @ 01:18:
let nou maar op, dat zodra je hem erin hebt je nog lang niet klaar bent er zullen nog zoveel dingen niet gaan lukken zoals de juiste positie vinden, kramp in je been omdat je op een maffe manier ligt, of niet de juiste ritme te pakken krijgt man was neuken maar zo simpel, dat is het niet
Nee, ik weet ook wel dat het niet zo simpel is. Hehe... o.a. die kramp is al es voorgekomen ja. .. en kloten met die houdingen. Damn

Citaat:
[D0RIEN] schreef op 24-09-2003 @ 09:37:
tip: laat haar je penis pakken en zelf in haar vagina doen.
Zij voelt precies hoe het van binnen allemaal zit en of er misschien een huidplooitje in de wegzit, jouw velletje "dubbel" zit en of je er überhaupt wel goed voor zit, want ik heb gemerkt dat de mate waar mijn vriend ligt/rechterop zit ook nog weleens de moeilijkheid van het erin krijgen kan beïnvloeden.
Ja, dat heb ik dus ook gedaan.. dat wilde dus niet lukken op dat moment.. maar ik zal er zeker aan denken

Citaat:
sarahbressers schreef op 24-09-2003 @ 11:22:
Heb je het bij je vorige vriendinnen dan maar één keer geprobeerd? Raar

Maargoed, glijmiddel is geen slecht idee tenzij zij al erg nat is, haar bovenop laten ook niet. Laat haar in élk geval jouw penis pakken en die al een beetje op de goeie plek zetten, een paar centimeter erin, want anders kun je de vagina-ingang natuurlijk nooit vinden, je hebt immers geen spieren in je penis (afgezien van wat sluitspiertjes geloof ik, maar die tellen niet, want daarmee kun je 'm toch niet bewegen ). Vinger haar ook van te voren, en dan niet aleen clitoraal maar ook vaginaal en eventueel met twee vingers (of zelfs drie als je een erg dikke penis hebt), dan is ze wat wijder en dan past 't wat makkelijker. Zorg dat het warm is in de kamer waar jullie zijn, en neem je tijd - als het niet meteen lukt, dan lukt het een halfuur later misschien wel, en tussendoor kun je toch ook gewoon knuffelen enzo. Het gaat trouwens ook gemakkelijker als zij je even pijpt van te voren zodat je penis nat en glad én erg hard is. Niet te lang doorgaan, want dan duurt de sex weer zo kort .
Ehm.. van die vorigen was er 1 een one night stand... en bij die ander ging t snel uit nadat ze vreemd ging.. dus veel plezier had ike r niet van.
En voorspel doen we in ieder geval genoeg. Oraal ook. Dus daar moet het niet aan liggen denk ik

Citaat:
chretienne schreef op 24-09-2003 @ 14:16:
het kan ook zijn dat jou penis nog niet hard genoeg is geweest.

chretienne
Ja dat kan ook ja. Mede dus omdat ik toen ff paniekerig werd dus.. en dat merk je dan ook "beneden" hehe.

Citaat:
Genesis schreef op 24-09-2003 @ 15:12:
wat zijn dat nou voor vriendinnen? ze kunnen je toch best even helpen???? vind ik dan..

Genesis
Ja doet ze ook wel, maar op dat moment heb ik zo'n gevoel van.. "Ja ik probeer volgende keer wel verder. ik zie t allemaal wel" omdat ik me op dat moment toch al beschaamd genoeg voel.

Citaat:
Hyperke schreef op 24-09-2003 @ 15:32:
operaties kunnen wonderen doen
Neuh niet nodig.. ben toch wel aardig tevreden met wat ik heb

voor de reacties tot nu toe mensen
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 22:45
alibabwe
alibabwe is offline
wrijf met je dop over haar vagina, en dan langzaam dr in, en dan beginnen met een beetje dr in en dan weer dr uit weer dr in, etc tot je steeds dieper gaat. maar iig een goed voorspel moet meestal uitkomst bieden
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 22:48
poesiefox
poesiefox is offline
Hangt er een beetje vanaf hoe "hij" staat. Omhoog of juist vooruit? Wijst hij erg naar links of rechts?

Staat hij omhoog, dan gaat missionaris vaak het makkelijkst, als zij ook makkelijk ligt en een beetje wiebelt met haar bekken, tot hij er goed voor zit en doorschiet.

Staat hij vooruit, dan kun je beter op je rug gaan liggen, en haar op je laten zitten. Dan kan zij ook makkelijker wiebelen met hem tegen de ingang aan, en dan zit hij er zo in hoor.

Hoe dan ook zullen jullie hem moeten sturen, want hij heeft nu eenmaal geen oogjes.

Jouw probleem zal zijn dat hij van de zenuwen maar half hard wordt. En dan kun je inderdaad net zo goed proberen om een regenworm in de grond te timmeren. Dat lukt dus niet he.

Wat doe je daar aan? Simpel: niet meer op focussen. Hij HOEFT er toch niet in? Ertegenaan wrijven is ook lekker. Hou het maar een tijdje daarop, terwijl je met haar klitje speelt en jullie lekker liggen te zoenen en te vrijen. Op een gegeven moment lukt het dan opeens wel.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 10:58
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 25-09-2003 @ 23:48:
Hoe dan ook zullen jullie hem moeten sturen, want hij heeft nu eenmaal geen oogjes.
Jij weet het altijd zo leuk te brengen!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 11:36
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
grl schreef op 26-09-2003 @ 11:58:
Jij weet het altijd zo leuk te brengen!

Nja, dat zei mijn eerste vriendje tegen mij toen hij hem de eerste keer in het verkeerde gat probeerde te duwen. Ik was wat slanker dan zijn ex, dus hij had de relatieve afstand tussen mijn buik, waar hij op lag, en de juiste ingang verkeerd ingeschat...
__________________
Pfff. Boeie.

Laatst gewijzigd op 26-09-2003 om 11:42.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 11:55
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 26-09-2003 @ 12:36:
Nja, dat zei mijn eerste vriendje tegen mij toen hij hem de eerste keer in het verkeerde gat probeerde te duwen. Ik was wat slanker dan zijn ex, dus hij had de relatieve afstand tussen mijn buik, waar hij op lag, en de juiste ingang verkeerd ingeschat...
haha, ach ja, kan gebeuren
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 14:36
Upke
Upke is offline
Vraag of ze op haar rug wil gaan liggen op bed. Pak een trampoline, spring totdat je een bepaalde hoogt hebt bereikt, en laat je nu volledig storten op haar. Zorg wel dat je goed mikt dadelijk heeft ze een penis in haar neusgat.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 15:47
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Rawsteel schreef op 26-09-2003 @ 15:36:
Vraag of ze op haar rug wil gaan liggen op bed. Pak een trampoline, spring totdat je een bepaalde hoogt hebt bereikt, en laat je nu volledig storten op haar. Zorg wel dat je goed mikt dadelijk heeft ze een penis in haar neusgat.
Ervaring?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 15:51
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 25-09-2003 @ 23:48:
En dan kun je inderdaad net zo goed proberen om een regenworm in de grond te timmeren. Dat lukt dus niet he.

Geniaal zeg ik je. Je moet cabaretier worden ofzo Ik kan het je al bijna zien zeggen (en ik weet niet eens hoe je eruit ziet, kan je nagaan)


ontopic: och ja er is al genoeg advies gegeven, bedenk inderdaad dat het niet HOEFT, da's het belangrijkste denk ik.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 15:52
alibabwe
alibabwe is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 26-09-2003 @ 12:36:
Nja, dat zei mijn eerste vriendje tegen mij toen hij hem de eerste keer in het verkeerde gat probeerde te duwen. Ik was wat slanker dan zijn ex, dus hij had de relatieve afstand tussen mijn buik, waar hij op lag, en de juiste ingang verkeerd ingeschat...
dat kun je toch wel voelen, zat die hem in je kont te douwen, of in je pisbuis. dan is die lang bezig als t t laatste is
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 09:00
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Glijmiddel zal wle helpen maar je vriendin kan je van te voren voordta je naar binnen gaat bijd r jou ook even pijpen.. dat helpt namelijk ook.
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 10:10
David
Avatar van David
David is offline
ik kan je niet helpen .. bij mij leek de eerste keer zo soepel te gaan dat het bijna leek alsof we beiden al veel ervaring hadden

terwijl het voor ons beide de eerste keer was ..
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 10:39
Vuyge Geylaerd
Avatar van Vuyge Geylaerd
Vuyge Geylaerd is offline
Vanstevoren even goed inlikken
Gewoon met je tong tegen haar klit strelen, dan raakt ze ontspannen
Dan druk je smachtend 2 vingers erin, en gaat langzaam op en neer... **OOHHH JAAHHHH* ze kreunt dan van genot. een kleverige substantie verlaat haar vagina *oooohhhhh*
Dan neem je je vleeslolly ter hand, en met een ferme, doch tedere stoot, stop je m erin *cheap ass sleasy midi muziekje*
dan soppen en volspunken natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 12:21
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
Vuyge Geylaerd schreef op 02-10-2003 @ 11:39:
Vanstevoren even goed inlikken
Gewoon met je tong tegen haar klit strelen, dan raakt ze ontspannen
Dan druk je smachtend 2 vingers erin, en gaat langzaam op en neer... **OOHHH JAAHHHH* ze kreunt dan van genot. een kleverige substantie verlaat haar vagina *oooohhhhh*
Dan neem je je vleeslolly ter hand, en met een ferme, doch tedere stoot, stop je m erin *cheap ass sleasy midi muziekje*
dan soppen en volspunken natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 12:23
Vuyge Geylaerd
Avatar van Vuyge Geylaerd
Vuyge Geylaerd is offline
Citaat:
tja...? schreef op 02-10-2003 @ 13:21:
Ik ben een sfeervolle gaenecoloog
Ik weet niet hoe je het spelt, staat nog wel ergens op mn vervalste diploma!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 12:37
David
Avatar van David
David is offline
wtf..
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 18:35
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
Citaat:
Vuyge Geylaerd schreef op 02-10-2003 @ 11:39:
Vanstevoren even goed inlikken
Gewoon met je tong tegen haar klit strelen, dan raakt ze ontspannen
Dan druk je smachtend 2 vingers erin, en gaat langzaam op en neer... **OOHHH JAAHHHH* ze kreunt dan van genot. een kleverige substantie verlaat haar vagina *oooohhhhh*
Dan neem je je vleeslolly ter hand, en met een ferme, doch tedere stoot, stop je m erin *cheap ass sleasy midi muziekje*
dan soppen en volspunken natuurlijk!


neem dit is op op video, ik kan me er niet iets romantisch bij voorstellen, sorrie..........
__________________
-<[roest rust, arbeid adelt]>-
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 16:06
De Kantine Een dag uit het leven van Ivan Denisaaivitsj #1254
Verwijderd
500 24-12-2010 13:16
Psychologie de wereld, hypocrisie, waarom doen jullie er niets aan?
Abstract
42 24-12-2004 15:33
Flora & Fauna Katten die niet willen eten...
Verwijderd
23 13-06-2003 13:29
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53.