Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2004, 14:52
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
vr 30 jan 2004, 14:34
Gymnasiast ten onrechte gezakt

NIJMEGEN/UTRECHT - Een leerling van het Stedelijk Gymnasium in Nijmegen is vorig jaar ten onrechte gezakt voor zijn eindexamen. Dat ontdekte de Inspectie van het Onderwijs bij analyse van de examengegevens van alle Nederlandse scholen. Volgens J. ten Brinke, coördinatrice van de Inspectie, is iets dergelijks nooit eerder voorgekomen.

Het probleem is volgens Ten Brinke ontstaan doordat de school " het Examenbesluit voor de tweede fase als een overijverige leerling heeft toegepast. Daarbij is een extra regel toegevoegd, die in het Examenbesluit niet voorkomt." Omdat die regel niet bestaat, kon de leerling daar ook niet op zakken. De leerling, die gewoon terug naar school is gegaan om alsnog zijn examen te doen, krijgt nu volgende week zijn diploma uitgereikt.

De Inspectie controleert elk najaar alle examengegevens. Volgens Ten Brinke rollen daar elk jaar enkele honderden namen uit waarbij iets onregelmatigs aan de hand is. "In 90 procent van die gevallen blijkt dat de school iets verkeerd heeft aangeleverd en is er niets aan de hand. Enkele tientallen leerlingen krijgen jaarlijks ten onrechte een diploma, wat dan overigens niet meer ingetrokken wordt. Maar een leerling die ten onrechte is gezakt hebben we nog nooit eerder gezien."

De Inspectie stelde het Nijmeegse gymnasium in oktober op de hoogte van de kwestie. Omdat de school er van overtuigd was dat zij juist hadden gehandeld, is daarna een aantal gesprekken gevolgd onder andere met het ministerie van Onderwijs over de toepassing van de wet- en regelgeving. Om de betrokken leerling niet verder te benadelen heeft het gymnasium de discussie nu tijdelijk gesloten.

Rector R. van Bruggen van de school vindt echter nog steeds dat zijn school gelijk heeft: "Het gaat over de invulling van de zogenoemde vrije ruimte en hoe zwaar de vakken uit dat deel van het examenprofiel meetellen. Er zijn veel meer scholen die de regels toepassen zoals wij, dus we zijn daar nog niet over uitgepraat met de Inspectie." Overigens heeft het gymnasium bij controle van alle eindexamens sinds 2000, toen de regel van kracht werd, geen enkele andere leerling kunnen ontdekken die om dezelfde reden zakte.

Het Nijmeegse gymnasium is volgens Van Bruggen bereid om de leerling en zijn ouders een schadevergoeding te betalen voor het verloren jaar. Ook neemt de school alle kosten van dit schooljaar voor zijn rekening. En van de diploma-uitreiking volgende week wordt een feestje gemaakt, zo zegt de rector.
http://www2.telegraaf.nl/binnenland/article7609781.ece
-----

Ik snap niet veel van dit bericht. WAT is er nu precies misgegaan? En waarom deelt het gymnasium een andere mening dan het ministerie?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2004, 15:10
Verwijderd
Gare berichtgeving inderdaad... Gelukkig ga ik over een kwartier het NRC bezorgen, daar staat het vast fatsoenlijk in beschreven.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 15:14
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik zit idd ook te zoeken naar wat er nou fout is gegaan.
Ja, een regel dus mbt het vrije deel, maar wát die regel precies inhoudt en wat zij d'r dus van gemaakt hebben?
Ben erg benieuwd...

Wat lullig trouwens. 't zou je maar overkomen..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 15:33
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
ik denk, omdat ze het hebben over een overijverige leerling, dat deze leerling heel veel vakken in zijn vrije deel had en dat daar te veel onvoldoendes bij zaten. Hier is hij op gezakt, terwijl hij zonder die vakken ook genoeg zou hebben.

maar is maar een gokje hoor
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 15:33
Verwijderd
Inderdaad niet echt duidelijk. Maar je baalt wel enorm als je dat te horen krijgt lijkt me. Je bent te laat voor een studie en naar school hoef je ook niet meer.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 15:54
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Young Grow Old schreef op 30-01-2004 @ 16:33:
ik denk, omdat ze het hebben over een overijverige leerling, dat deze leerling heel veel vakken in zijn vrije deel had en dat daar te veel onvoldoendes bij zaten. Hier is hij op gezakt, terwijl hij zonder die vakken ook genoeg zou hebben.

maar is maar een gokje hoor
Dat gokje klopt dus niet, want dat 'overijverige leerling gaat voer de school .
Lees maar eens goed, de school was overijverig in het toepassen van de regels van de Tweede Fase.

Maar verder: ook ik snap niet wat er nou fout is gegaan.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 15:58
kast
Avatar van kast
kast is offline
Volgens de plaatselijke kranrt hier komt het omdat er (teveel) tekorten waren gerekend voor vakken in het vrije deel, die niet mee zouden mogen tellen. Dit is wel behoorlijk lullig aangezien dit persoon nu bijna een jaar aan het studeren had kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 16:21
Ingel
Avatar van Ingel
Ingel is offline
Ik vraag me af wat voor regel die school dan heeft toegepast
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 16:31
Verwijderd
Het verbaast mij eigenlijk meer dat zoiets niet vaker voorkomt. Vooral op universiteiten en hogescholen worden enorm veel klachten ingediend bij de Examencommissies door mensen die menen dat ze ten onrechte gezakt zijn voor een bepaald vak. Als je zo'n klacht niet indient, maar er komt bij een later onderzoek boven tafel dat zo'n klacht wel doel zou hebben getroffen als hij was ingediend, dan krijg je dus dit soort situaties.

Wat mij meer verontrust is dat het blijkbaar vaker voorkomt dat er mensen een diploma krijgen die dat niet verdiend hebben.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 16:40
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Idioot nieuws.

Het SGN is geen haar beter dan het SGA.
Ik ben blij dat ik daar niet beland ben, op een school die de regels van de inspectie gewoon negeert.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:01
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-01-2004 @ 17:31:
Het verbaast mij eigenlijk meer dat zoiets niet vaker voorkomt. Vooral op universiteiten en hogescholen worden enorm veel klachten ingediend bij de Examencommissies door mensen die menen dat ze ten onrechte gezakt zijn voor een bepaald vak. Als je zo'n klacht niet indient, maar er komt bij een later onderzoek boven tafel dat zo'n klacht wel doel zou hebben getroffen als hij was ingediend, dan krijg je dus dit soort situaties.


Ik maak bijna nooit tentamens. ALleen papers. En tsja. Dát is vaak onderheving aan een subjectieve beoordeling Je krijgt t ook alleen op verzoek onder je ogen en met overleg met de docent waar je de mist in was gegaan. Nouja, bij een voldoende dan. Bij een onvoldoende wordt er meestal wel door de docent direct gezegd wat er mis mee was en wat je moet verbeteren om een voldoende krijgen.

Citaat:

Wat mij meer verontrust is dat het blijkbaar vaker voorkomt dat er mensen een diploma krijgen die dat niet verdiend hebben.
Ja, dat vond ik ook verontrustend
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:02
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
De school heeft het de leerlingen gewoon zwaarder willen maken dan het is, is stiekem wel beter dan de schoolexamen inflatie die nu plaats vind.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 30-01-2004 @ 17:40:
Het SGN is geen haar beter dan het SGA.
Ik ben blij dat ik daar niet beland ben, op een school die de regels van de inspectie gewoon negeert.


Het gaat hier om een verschil in uitleg en interpretatie tussen de school en de inspectie, niet om het domweg negeren van regels.

En ik denk dat jij stiekem best wel graag gewoon op het gymnasium had willen zitten.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:30
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-01-2004 @ 17:31:
Het verbaast mij eigenlijk meer dat zoiets niet vaker voorkomt.
Bij ons op school is het ook gebeurd. Maar dan met een jongen van de vwo. Er was wat mis gegaan met de tweede fase ofzo en later bleek dat hij toch geslaagd was. Dit was in december, dus kon hij nooit meer aan een studie beginnen... Dit kwam toen omdat hij frans had en dat er achteraf toch uit mocht gooien...
Het gebeurt dus wel vaker
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:47
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-01-2004 @ 18:16:


Het gaat hier om een verschil in uitleg en interpretatie tussen de school en de inspectie, niet om het domweg negeren van regels.

En ik denk dat jij stiekem best wel graag gewoon op het gymnasium had willen zitten.
Nee, ik zou niet op zo'n ouderwets gymnasium willen zitten.
Ben ik te zelfstandig voor, te eigenzinnig, te eigenwijs.

Ik zou op iedere conventionele school voor voortgezet onderwijs gek worden.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:49
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Multilot schreef op 30-01-2004 @ 18:30:
Bij ons op school is het ook gebeurd. Maar dan met een jongen van de vwo. Er was wat mis gegaan met de tweede fase ofzo en later bleek dat hij toch geslaagd was. Dit was in december, dus kon hij nooit meer aan een studie beginnen... Dit kwam toen omdat hij frans had en dat er achteraf toch uit mocht gooien...
Het gebeurt dus wel vaker
Volgens J. ten Brinke, coördinatrice van de Inspectie, is iets dergelijks nooit eerder voorgekomen.

"Enkele tientallen leerlingen krijgen jaarlijks ten onrechte een diploma, wat dan overigens niet meer ingetrokken wordt. Maar een leerling die ten onrechte is gezakt hebben we nog nooit eerder gezien."


Ik vond dit (van de inspectie) al heel ongeloofwaardig klinken.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:57
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Hm, het zal je maar overkomen. Ben ook wel benieuwd wat er nou precies met dat vrije deel aan de hand was idd.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 18:21
Elle baby!
Avatar van Elle baby!
Elle baby! is offline
Maar enkele tientallen leerlingen slagen elk jaar onterecht...en dat kan niet worden teruggedraaid......je zal maar zoveel geluk hebben hahaha
__________________
-Don't be afraid to be blonde-
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-01-2004, 19:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij ons op school was er ook een meisje die 5 Havo overdeed en halverwege het jaar dacht dat ze toch geslaagd was maar volgens mij bleek dat ze toch gezakt was, weliswaar op een paar tienden. Het komt volgens mij wel vaker voor zoiets maar ik denk dat er gewoon heel weinig bekentenis aan gegeven wordt want het is natuurlijk niet echt positief nieuws voor zo'n school.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 20:41
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 30-01-2004 @ 18:47:
Nee, ik zou niet op zo'n ouderwets gymnasium willen zitten.
Ben ik te zelfstandig voor, te eigenzinnig, te eigenwijs.
Lieverd, je kan zelfstandig niet eens een MBO-opleiding afronden... je hebt een te positiefzelfbeeld vrees ik.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 20:59
Scatterbrain
Avatar van Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Is t niet gewoon zo dat die jongen waarschijnlijk dan dus 3 onvoldoendes had en daarvan dus één voor een vak in zn vrije deel en daardoor is gezakt, terwijl ie wel geslaagd zou zijn als dat vak niet meegeteld zou hebben.. Zo interpreteer ik t in elk geval.. en de regel van de school was dan dus dat vakken uit t vrije deel net zo goed meetellen, terwijl de officiele regel is dat je daar niet op zou mogen zakken..
__________________
false advertisement
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 21:01
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Gothic schreef op 30-01-2004 @ 21:41:
Lieverd, je kan zelfstandig niet eens een MBO-opleiding afronden... je hebt een te positiefzelfbeeld vrees ik.
Zelfstandig was dat me best gelukt. Helaas stond de school in de weg.

Op m'n 16e had ik 2 VWO-certificaten (oude stijl), op m'n 18e heb ik er (hopelijk) 8, en op m'n 19e begin ik aan de studie geneeskunde (90% kans dat het lukt).

Op m'n 19e gaan studeren is best wel knap, als je je even bedenkt wat voor leerweg ik dan achter de rug heb.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 21:03
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
tjah.. schreef op 30-01-2004 @ 21:59:
Is t niet gewoon zo dat die jongen waarschijnlijk dan dus 3 onvoldoendes had en daarvan dus één voor een vak in zn vrije deel en daardoor is gezakt, terwijl ie wel geslaagd zou zijn als dat vak niet meegeteld zou hebben.. Zo interpreteer ik t in elk geval.. en de regel van de school was dan dus dat vakken uit t vrije deel net zo goed meetellen, terwijl de officiele regel is dat je daar niet op zou mogen zakken..
Klopt, zo stond het hier ook in de krant.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 30-01-2004 @ 22:01:
Zelfstandig was dat me best gelukt. Helaas stond de school in de weg.

Op m'n 16e had ik 2 VWO-certificaten (oude stijl), op m'n 18e heb ik er (hopelijk) 8, en op m'n 19e begin ik aan de studie geneeskunde (90% kans dat het lukt).

Op m'n 19e gaan studeren is best wel knap, als je je even bedenkt wat voor leerweg ik dan achter de rug heb.
Even knap als onwaarschijnlijk. Ik heb de intentie tot mijn 28e op dit forum te blijven, gewoon om te zien wat jij er in de tussentijd van maakt.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 21:15
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-01-2004 @ 22:05:
Even knap als onwaarschijnlijk. Ik heb de intentie tot mijn 28e op dit forum te blijven, gewoon om te zien wat jij er in de tussentijd van maakt.
Jullie kunnen ook mailen hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2004, 21:25
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ik blijf wel op het forum komen.

Tot ik ben uitgestudeerd...

Eens zien: 1, 6, 6 jaar. Dus nog 13 jaar. Tot ik 31 ben.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 21:51
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 30-01-2004 @ 22:01:
Zelfstandig was dat me best gelukt. Helaas stond de school in de weg.

Op m'n 16e had ik 2 VWO-certificaten (oude stijl), op m'n 18e heb ik er (hopelijk) 8, en op m'n 19e begin ik aan de studie geneeskunde (90% kans dat het lukt).

Op m'n 19e gaan studeren is best wel knap, als je je even bedenkt wat voor leerweg ik dan achter de rug heb.
Als je arts bent is het ook samenwerken en kan je ook niet doen hoe jij het zou willen.

Hoe wil je 90% kans hebben om geneeskunde te studeren als ik vragen mag? Loting!!! Volgens mij vergeet je dat nog wel eens.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 21:55
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Bij mij bleek een aantal weken geleden dat ik 1,5 jr een vak te weinig in mn profiel heb gehad, tientallen mensen overheen gekeken op school etc. nu ben k druk bezig met 1,5jr AK inhalen , terwijl ik ze aan t begin van 4havo had gezegd dat dat vak ontbrak in mn rooster, terwijl ik het wel gekozen had, maar opzich helpt school me wel goed...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 22:49
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Ieke schreef op 30-01-2004 @ 22:51:
Hoe wil je 90% kans hebben om geneeskunde te studeren als ik vragen mag? Loting!!! Volgens mij vergeet je dat nog wel eens.
Wat nou loting? Je denkt toch niet dat ik in Nederland blijf?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 30-01-2004 @ 23:49:
Wat nou loting? Je denkt toch niet dat ik in Nederland blijf?
Inderdaad, hier heb je het bij elke onderwijsinstelling verbruid, dus je hebt weinig keus
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 10:30
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
Young Grow Old schreef op 30-01-2004 @ 16:33:
ik denk, omdat ze het hebben over een overijverige leerling, dat deze leerling heel veel vakken in zijn vrije deel had en dat daar te veel onvoldoendes bij zaten. Hier is hij op gezakt, terwijl hij zonder die vakken ook genoeg zou hebben.

maar is maar een gokje hoor
nou
het was niet echt een overijverige leerling
mja lullig voor hem verder maar ik snap de regel eigenlijk nog steeds niet.
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 10:48
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
Wat heerlijk ontopic!

Wat er nou precies met die leerling aan de hand was begrijp ik ook niet echt, eigenlijk zou ik het artikel even goed door moeten lezen maar daar ben ik nu te lui voor .
Kan het niet zijn dat de school haar vrije deel deel zwaarder heeft laten meetellen dan oorspronkelijk mocht? En dat de leerling daardoor zakte?

Het verbaast me wel dat een overijverige leerling zakt.
__________________
Qui tutto è fermo, incantato, nel mio ricordo, anche il vento.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 11:27
Verwijderd
yo, daar heb ik nog bij een aantal vakken in de klas bij gezeten.

Is trouwens niet bepaald een overijverige leerling dat!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 14:36
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Konijn schreef op 30-01-2004 @ 16:54:
Dat gokje klopt dus niet, want dat 'overijverige leerling' gaat over de school .
Lees maar eens goed, de school was overijverig in het toepassen van de regels van de Tweede Fase.

Maar verder: ook ik snap niet wat er nou fout is gegaan.
Ik zal mn eigen post nog maar eens quoten..
Sommige mensen kunnen niet lezen..
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 16:26
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 30-01-2004 @ 23:49:
Wat nou loting? Je denkt toch niet dat ik in Nederland blijf?
En jij denkt dat je het dan in België wel red? Daar is het schoolsysteem nog veel strakker dan hier en als je het hier al te strak vind vind je het daar zeker te strak.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 16:54
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Ieke schreef op 31-01-2004 @ 17:26:
En jij denkt dat je het dan in België wel red? Daar is het schoolsysteem nog veel strakker dan hier en als je het hier al te strak vind vind je het daar zeker te strak.
Europa is groter dan België.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-01-2004, 17:13
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Gatara schreef op 30-01-2004 @ 15:52:
Ik snap niet veel van dit bericht. WAT is er nu precies misgegaan? En waarom deelt het gymnasium een andere mening dan het ministerie?
Ik heb op die school gezeten en ken die jongen dus ook.

Het verhaal is heel simpel eigenlijk. De school heeft een andere interpretatie gemaakt van de officiele regelgeving van de tweede fase. Volgens mij ging het toch echt om de keuzevakken.

Of het echt een misverstand is of een fout in het beleid wordt uitgezocht, maar het 2e wordt verwacht.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 18:09
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 31-01-2004 @ 17:54:
Europa is groter dan België.
Ja dat zeker, maar dan moet je een andere taal goed beheersen. Daarbij is het in andere landen zeker niet losser dan hier. Waar zou je heen willen dan?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 18:16
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Ieke schreef op 31-01-2004 @ 19:09:
Ja dat zeker, maar dan moet je een andere taal goed beheersen. Daarbij is het in andere landen zeker niet losser dan hier. Waar zou je heen willen dan?
Ik ga in september misschien in een van de nieuwe EU-lidstaten een Engelstalig pre-med jaar doen, en volgend jaar dus geneeskunde studeren (ook daar). Of dat doorgaat is nog niet 100% zeker, maar ik hoop het wel.

Ik heb ook al naar Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk gekeken, waarbij Oostenrijk als meest aantrekkelijke optie uit de bus rolt, maar daar eist men ook een Nederlands VWO-diploma. Het is juist de wiskunde die mij de kop kost, en in het nieuwe EU-land waar ik misschien heen ga hoef ik alleen scheikunde, natuurkunde, biologie en wat basis-wiskunde te doen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 18:48
Verwijderd
het zou best grappig zijn als die gozer gewoon lid is van het forum . dan kan ie zijn eigen mening geven
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 10:54
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
beetje lullig, die jongen zou naar Canada gaan om daar te ijshockeyen maar hij ging niet omdat ie gezakt was.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 15:44
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 31-01-2004 @ 01:31:
Inderdaad, hier heb je het bij elke onderwijsinstelling verbruid, dus je hebt weinig keus


Offtopic: wanneer kapt dat gezeik eens over FA en zijn zogenaamde studie geneeskunde?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 18:06
Fatality
Fatality is offline
nare man
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 08:42
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Maar... kan dit nu niet betekenen dat er nog meer 'gezakten' geslaagd zijn op die school?
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 11:42
Scatterbrain
Avatar van Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
Philemon schreef op 02-02-2004 @ 13:12:
Maar... kan dit nu niet betekenen dat er nog meer 'gezakten' geslaagd zijn op die school?
juh, dat zou t idd kunnen betekenen, maar dat is waarschijnlijk niet het geval, want anders had dat ook wel in het artikel gestaan..
__________________
false advertisement
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 17:31
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Lullig dat je dan gewoon een jaar hebt verpest. maar wel fijn dat ze erachter zijn gekomen, hoeft hij geen examens enzo te doen
__________________
;-)
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 17:51
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 30-01-2004 @ 17:40:
Idioot nieuws.

Het SGN is geen haar beter dan het SGA.
Ik ben blij dat ik daar niet beland ben, op een school die de regels van de inspectie gewoon negeert.
Prima school, het SGA
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24.