Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2004, 11:06
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-08-2004 @ 12:02 :
De sanctionering klopt op dit forum duidelijk niet. Daar mag best iets aan gedaan worden!

Het gaat trouwens helemaal niet om smeken op je knietjes, het gaat om bewijzen dat je "je leven gebeterd" hebt. Vergevingsgezindheid mag ook best wel wat meer toegepast worden op een forum als deze, zeker als het gewoon niet zo serieus is als het echte leven. Het is vermaak, lol... En daarvan kan ik alleen maar zeggen dat je het niet iemand zomaar kan ontnemen.

Als je hem niet toelaat komt hij naar alle waarschijnlijkheid gewoon weer terug, net zoals alle anderen met een perm ban. En ook dan weer zal hij zich gedragen totdat hij weer een keer door de mand valt. En had iemand last van TPF? Nee, totdat deze belachelijke beslissing werd genomen niet!
Het is gewoon zo dat hij niet terug had mogen komen zonder dat eerst aan de forumbazen te vragen. Zoals AngelLena zei: hij heeft voor eigen rechtertje gespeeld en dat is niet de bedoeling. Dat hij daar dan voor gestraft wordt is logisch. Daarbij, maar dat hebben anderen al voor mij gezegd, zou het niet eerlijk zijn om TPF te unbannen en de rest van de permanent verbannenen niet.
Advertentie
Oud 27-08-2004, 11:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-08-2004 @ 12:06 :
Het is gewoon zo dat hij niet terug had mogen komen zonder dat eerst aan de forumbazen te vragen. Zoals AngelLena zei: hij heeft voor eigen rechtertje gespeeld en dat is niet de bedoeling. Dat hij daar dan voor gestraft wordt is logisch. Daarbij, maar dat hebben anderen al voor mij gezegd, zou het niet eerlijk zijn om TPF te unbannen en de rest van de permanent verbannenen niet.
Een aantal van de perm banned zijn nog niet herontdekt. Een aantal misdraagden zich weer en is opnieuw gebanned. En een aantal is nooit teruggekomen.

Het geval van TPF is niet te vergelijken met die "andere PB's" en omdat je dit soort gevallen altijd individueel moet bekijken valt er best wat te zeggen voor een unban.

Ik zou het absoluut onredelijk vinden als hij niet unbanned wordt!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-08-2004, 12:19
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Gedroeg Evito zich ook een tijdje niet 'beschaafd' op 't forum... maar toen ie werd ondekt werd ik ook niet weer gewoon in de ban gegooid?
Mensen vragen hier om flexibiliteit in het beleid maar ik zie liver een consequent (en dus eerlijk) beleid...

Mennuz is niet 1x geband (meteen permanent) maar zelfs meerdere keren... waarom is het zo gek als de FB's hem niet terug willen... (en ik gok een een deel van de leden)... want hij kan zich even gedragen en daarna als nog de boel verzieken (want hij heeft 't vaker gedaan (meerdere bans))

Als ie nou wel 1x iets ergs had gedaan wat een perm ban had veroorzaakt leek het me een andere verhaal... maar dat is nu niet 't geval...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 27-08-2004, 12:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Paperz schreef op 27-08-2004 @ 13:19 :
want hij kan zich even gedragen en daarna als nog de boel verzieken
Hij gedraagt zich niet "even", hij gedraagt zich gewoon!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-08-2004, 12:24
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-08-2004 @ 13:22 :
Hij gedraagt zich niet "even", hij gedraagt zich gewoon!
Dat kan hij wel zeggen, maar uit eerdere bans is gebleken dat zijn woord nergens voor staat... dat ie steeds regels blijft overtreden... dus...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 27-08-2004, 12:24
Verwijderd
Ik vind het vooral onredelijk dat ze het pas na een paar maanden ontdekten en 'm dan nog bannen. Als ze het nou meteen ontdekt hadden!

Kunnen we geen poll beginnen, waarbij de meerderheid beslist of TPF terug mag komen?
Oud 27-08-2004, 12:27
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik snap niet dat jullie maar blijven zeuren hierover. Hij wordt echt niet unbanned. De FB'ers hebben nu eindelijk een beleid met banmanager waarin feiten staan. Om die feiten worden mensen gebanned. Ze gaan toch niet hun beleid meteen ondermijnen door meteen met uitzonderingen te komen...?

Daarnaast willen jullie duidelijk richtlijnen ed. Daar zijn ze nu juist mee bezig. Je kunt niet meteen een perfect beleid hebben. Daarom zijn de bans rond HADES en StoneFace niet meteen perfect gegaan, maar daar hebben ze van geleerd en daarom is er nu de banmanager.

Verder is dit forum geen democratie, maar een dictatuur. Het is een voorrecht hier te mogen zijn en je accepteert de regels als je lid wordt. Mennuz heeft meerdere bans ontvangen, meerdere waarschuwingen gehad. Daarnaast is hij teruggekomen, iets wat helemaal niet mag. Als hij het hier zo leuk vindt, had hij dat eerder moeten bedenken en de laatste kans niet moeten verpesten.

Verder liet hij met een andere nick 'goed gedrag' zien, maar dat is geen goed gedrag. Goed gedrag was neerleggen bij de beslissing en niet terugkomen onder een andere nick. Misschien dat ze dan na een jaar opnieuw wilde nadenken of hij mag terug komen, maar door terug te komen, wordt normaliter de ban verlengd.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 27-08-2004, 12:29
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 27-08-2004 @ 13:24 :
Ik vind het vooral onredelijk dat ze het pas na een paar maanden ontdekten en 'm dan nog bannen. Als ze het nou meteen ontdekt hadden!

Kunnen we geen poll beginnen, waarbij de meerderheid beslist of TPF terug mag komen?
Ik weet niet hoe lang je hier al zit, maar StoneFace werd elke keer opnieuw gebanned toen ze ontdekten dat hij terug was. FB'ers hebben wel wat beters te doen dan telkens IP's checken of een gebanned iemand teruggekomen is... Het liefst hadden ze hem natuurlijk meteen gebanned, maar als iemand niet opvalt, kunnen ze dat moeilijk doen. Het allerliefste hadden ze natuurlijk dat hij zich gewoon aan de regels had gehouden en dat hij helemaal niet teruggekomen was, of bij voorbaat niet gebanned was...

en natuurlijk komt er geen poll om te beslissen of hij terug mag komen. De FB'ers beslissen dat, omdat zij steeds alles moeten oplossen en opruimen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 27-08-2004, 12:29
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 27-08-2004 @ 13:24 :
Kunnen we geen poll beginnen, waarbij de meerderheid beslist of TPF terug mag komen?
Nee, dan zouden populaire forummers mogen doen wat ze willen, al hun vriendjes stemmen ze toch wel terug..
Oud 27-08-2004, 12:30
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Paperz schreef op 27-08-2004 @ 13:24 :
Dat kan hij wel zeggen, maar uit eerdere bans is gebleken dat zijn woord nergens voor staat... dat ie steeds regels blijft overtreden... dus...
Dat is ook een reden dat HADES niet meer mag terugkomen en al die anderen die steeds weer kansen kregen. Elke keer wordt weer bewezen dat ze toch weer in de fout gaan...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 27-08-2004, 12:31
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 27-08-2004 @ 13:24 :
Ik vind het vooral onredelijk dat ze het pas na een paar maanden ontdekten en 'm dan nog bannen. Als ze het nou meteen ontdekt hadden!
Hij vond het nodig zichzelf niet te onthullen...
Dus is het zijn fout...
Als hij had gezegd dat ie Mennuz was dan was ie heus wel meteen gebanned... lijkt me logisch dat zodra ze weten dat 't Mennuz is dat ie dan alsnog gebanned wordt...

Sorry hor maar jouw redenatie is krom...
is net zo iets als Ik pleeg een moord en zolang ik niet wor opgepakt MAG het...
En dan als je pas na een jaar oppakken zeggen... ja maar jullie pakken me nu pas op... dan geldt 't toch niet meer....
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 27-08-2004, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 27-08-2004 @ 13:29 :
en natuurlijk komt er geen poll om te beslissen of hij terug mag komen. De FB'ers beslissen dat, omdat zij steeds alles moeten oplossen en opruimen...
Tja, democratie is niet iets waar de forumbazen hier van houden
Oud 27-08-2004, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Paperz schreef op 27-08-2004 @ 13:31 :
Hij vond het nodig zichzelf niet te onthullen...
Dus is het zijn fout...
Als hij had gezegd dat ie Mennuz was dan was ie heus wel meteen gebanned... lijkt me logisch dat zodra ze weten dat 't Mennuz is dat ie dan alsnog gebanned wordt...

Sorry hor maar jouw redenatie is krom...
is net zo iets als Ik pleeg een moord en zolang ik niet wor opgepakt MAG het...
En dan als je pas na een jaar oppakken zeggen... ja maar jullie pakken me nu pas op... dan geldt 't toch niet meer....
Voor moord geldt een verjaringstermijn, dus ja is wel een redelijke vergelijking
Oud 27-08-2004, 12:38
Paul Ryan
Avatar van Paul Ryan
Paul Ryan is offline
Citaat:
Gothic schreef op 27-08-2004 @ 13:27 :
Ik snap niet dat jullie maar blijven zeuren hierover.
Blijkbaar is het belangrijk voor de leden.

Citaat:
Hij wordt echt niet unbanned. De FB'ers hebben nu eindelijk een beleid met banmanager waarin feiten staan.
"Feiten"

Citaat:

Om die feiten worden mensen gebanned. Ze gaan toch niet hun beleid meteen ondermijnen door meteen met uitzonderingen te komen...?
Beleid?

Citaat:
Daarnaast willen jullie duidelijk richtlijnen ed. Daar zijn ze nu juist mee bezig. Je kunt niet meteen een perfect beleid hebben. Daarom zijn de bans rond HADES en StoneFace niet meteen perfect gegaan, maar daar hebben ze van geleerd en daarom is er nu de banmanager.
Zulke mensen zijn nu nog steeds niet unbanned, hoewel er toen een ander beleid gold.

Citaat:

Verder is dit forum geen democratie, maar een dictatuur.
Vind je dat normaal? 5 FB+s die bepalen wat tienduizenden andere leden wel en niet mogen?

Citaat:
Het is een voorrecht hier te mogen zijn en je accepteert de regels als je lid wordt.
Het forum is van de leden, de regels zouden ookvan de leden moeten zijn.

Citaat:
Mennuz heeft meerdere bans ontvangen, meerdere waarschuwingen gehad. Daarnaast is hij teruggekomen, iets wat helemaal niet mag. Als hij het hier zo leuk vindt, had hij dat eerder moeten bedenken en de laatste kans niet moeten verpesten.
Hij had toch al een permanente ban. Dan denkt hij: waarom zou ik niet terugkomen?

Citaat:

Verder liet hij met een andere nick 'goed gedrag' zien, maar dat is geen goed gedrag. Goed gedrag was neerleggen bij de beslissing en niet terugkomen onder een andere nick. Misschien dat ze dan na een jaar opnieuw wilde nadenken of hij mag terug komen, maar door terug te komen, wordt normaliter de ban verlengd.
Het heet een PERMANENTE ban. Dan geloven mensen dat het voor altijd is. Mensen hebben hierdoor geen hoop meer op verbetering.
Oud 27-08-2004, 12:40
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 27-08-2004 @ 13:37 :
Tja, democratie is niet iets waar de forumbazen hier van houden
Zolang niet iedereen forum wordt uitgenodigd om te stemmen en er kansen bestaan dat dezelfde mensen meerdere malen stemmen (onder andere nicks, naar Mennuz zijn voorbeeld) is het onmogelijk om op zo'n manier een democratie te handhaven...
want zoals Mennuz ook heeft bewezen, met proxies kom je een heel eind... dus dan kunnen alle Mennuz aanhangers even 20x stemmen onder verschillende proxies... nee dat is democratie
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 27-08-2004, 12:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Paperz schreef op 27-08-2004 @ 13:24 :
Dat kan hij wel zeggen, maar uit eerdere bans is gebleken dat zijn woord nergens voor staat... dat ie steeds regels blijft overtreden... dus...
Mensen veranderen. Hij was ooit kinderachtig en maakte veel overtredingen, nu niet meer. Het is gewoon een prettig persoon om mee te forummen, daarom staan we nu voor hem op de muur.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-08-2004, 12:41
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 27-08-2004 @ 13:38 :
Voor moord geldt een verjaringstermijn, dus ja is wel een redelijke vergelijking
bankoverval, mishandeling, verkrachting... noem maar op...
en volgens mij was er wel een verjaringstermijn (was laatst nog iets op 't journaal over volgens mij) maar goed...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 27-08-2004, 12:43
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-08-2004 @ 13:40 :
Mensen veranderen. Hij was ooit kinderachtig en maakte veel overtredingen, nu niet meer. Het is gewoon een prettig persoon om mee te forummen, daarom staan we nu voor hem op de muur.
Dat zal best, maar hij heeft het voor zichzelf verpest...
Als hij zo nodig terug wou komen/blijven had ie van te voren moeten weten wanneer die had moeten stoppen...
na een permanente ban zoiets 'willen' is hypocriet...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 27-08-2004, 12:43
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Paperz schreef op 27-08-2004 @ 13:31 :
Hij vond het nodig zichzelf niet te onthullen...
Dus is het zijn fout...
Als hij had gezegd dat ie Mennuz was dan was ie heus wel meteen gebanned... lijkt me logisch dat zodra ze weten dat 't Mennuz is dat ie dan alsnog gebanned wordt...

Sorry hor maar jouw redenatie is krom...
is net zo iets als Ik pleeg een moord en zolang ik niet wor opgepakt MAG het...
En dan als je pas na een jaar oppakken zeggen... ja maar jullie pakken me nu pas op... dan geldt 't toch niet meer....
Je moet dit forum niet vergelijken met de realiteit, zoals eerder gezegd.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 27-08-2004, 12:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 27-08-2004 @ 13:37 :
Tja, democratie is niet iets waar de forumbazen hier van houden
Een poll zou inderdaad niet helemaal kloppen, maar een beetje gezond verstand en een klein beetje minder machtsgeilheid, zou bij bepaalde mensen met invloed hier niet misstaan...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-08-2004, 12:45
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
birthmark schreef op 27-08-2004 @ 13:43 :
Je moet dit forum niet vergelijken met de realiteit, zoals eerder gezegd.
Dan moet hier ook niet roepen om democratie en rechtvaardigheid
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 27-08-2004, 12:45
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 27-08-2004 @ 13:37 :
Tja, democratie is niet iets waar de forumbazen hier van houden
Euh, in het echt mag je ook niet stemmen als je beste vriend naar de cel moet omdat hij iets heeft gedaan, ...dan zou iemand met veel vrienden alles mogen flikken..
Oud 27-08-2004, 12:46
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Ghost schreef op 27-08-2004 @ 13:45 :
Euh, in het echt mag je ook niet stemmen als je beste vriend naar de cel moet omdat hij iets heeft gedaan, ...dan zou iemand met veel vrienden alles mogen flikken..
En dit vind ik een zeer wijze uitspraak
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 27-08-2004, 12:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Paperz schreef op 27-08-2004 @ 13:43 :
Dat zal best, maar hij heeft het voor zichzelf verpest...
Als hij zo nodig terug wou komen/blijven had ie van te voren moeten weten wanneer die had moeten stoppen...
na een permanente ban zoiets 'willen' is hypocriet...
Zoals ik al zo vaak gezegd heb, is de permanente ban hier onterecht geweest, een ban van een jaar was blijkbaar genoeg.

Hij is na een jaar later terug te komen niet teruggevallen op z'n eigen gedrag. Dat lijkt me genoeg reden om te zeggen dat de ban lang genoeg is geweest.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-08-2004, 12:48
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Paperz schreef op 27-08-2004 @ 13:43 :
Dat zal best, maar hij heeft het voor zichzelf verpest...
Als hij zo nodig terug wou komen/blijven had ie van te voren moeten weten wanneer die had moeten stoppen...
na een permanente ban zoiets 'willen' is hypocriet...
Hij heeft ongeveer een half jaar lang fatsoenlijk gepost, en laten blijken dat hij zich gewoon via de regels wil gedragen.

Als iets slecht is, en een half jaar weer goed, is het dan nog steeds slecht? (ik weet niet zeker of jullie deze snappen maar in mijn oren klinkt het logisch )
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 27-08-2004, 12:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ghost schreef op 27-08-2004 @ 13:45 :
Euh, in het echt mag je ook niet stemmen als je beste vriend naar de cel moet omdat hij iets heeft gedaan, ...dan zou iemand met veel vrienden alles mogen flikken..
Als de regels niet kloppen, mag het volk daar iets van zeggen, dat doen we hier ook. Ook als de sanctionering niet klopt, mogen we daar wat van zeggen.

Maar de vergelijking met de realiteit loopt mank, omdat we hier komen om ons te vermaken en wat informatie te vergaren en mensen die dit soort bans gaan eisen het forum blijkbaar gewoon te serieus nemen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-08-2004, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Paperz schreef op 27-08-2004 @ 13:41 :
bankoverval, mishandeling, verkrachting... noem maar op...
en volgens mij was er wel een verjaringstermijn (was laatst nog iets op 't journaal over volgens mij) maar goed...
Inderdaad, dan kan dat op dit forum toch ook gelden, zo'n verjaringstermijn
Oud 27-08-2004, 12:50
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Paperz schreef op 27-08-2004 @ 13:45 :
Dan moet hier ook niet roepen om democratie en rechtvaardigheid
Democratie is mij ook onzin, maar rechtvaardigheid is ALTIJD op z'n plaats.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 27-08-2004, 12:53
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
birthmark schreef op 27-08-2004 @ 13:50 :
Democratie is mij ook onzin, maar rechtvaardigheid is ALTIJD op z'n plaats.
Zeker als je je taak zo serieus zou nemen als al die FB's hier zou je dat mogen verwachten jah.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-08-2004, 12:53
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-08-2004 @ 13:46 :
Zoals ik al zo vaak gezegd heb, is de permanente ban hier onterecht geweest, een ban van een jaar was blijkbaar genoeg.

Hij is na een jaar later terug te komen niet teruggevallen op z'n eigen gedrag. Dat lijkt me genoeg reden om te zeggen dat de ban lang genoeg is geweest.
Ban onduiking is al een reden om zo'n verzoek niet te honoren..
verder had Mennuz dan gewoon netjes moeten vragen of hij terug mocht komen in plaats van zomaar terug te komen....

zoals eerder al gezegd in een topic op M&M, men moet consequent blijven... en als consequentie iets is wat bepaalde leden zo tegen de borst slaat... dan moeten die leden eens goed nadenken als FB-en willekeurig gedrag gaan vertonen... en als er dan wordt geklaagd gaan zeggen: "maar jullie vonden dat we niet consequent moesten zijn"

Dat hij nu gebanned is IS terecht... of hij nog terug mag komen is aan de crew... en imo heeft ie al 2 punten tegen: Oneerlijk gedrag en Banontduiking.
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 27-08-2004, 12:53
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Ik vind iedereen met die unban tpf een stelletje zeikerds, ik heb tpf een paar keer op onzin gezien en zo aardige vent is het niet.
Bovendien is ie niet voor niets geband. Ik hoop dat de fbs zo wijs zijn om hem geband te houden.
Oud 27-08-2004, 12:53
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 27-08-2004 @ 13:53 :
ik heb tpf een paar keer op onzin gezien en zo aardige vent is het niet.
Vertel...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-08-2004, 12:55
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Paperz schreef op 27-08-2004 @ 13:41 :
bankoverval, mishandeling, verkrachting... noem maar op...
en volgens mij was er wel een verjaringstermijn (was laatst nog iets op 't journaal over volgens mij) maar goed...

hahaha wat een onzin. Bovengenoemde misdrijven zijn niet te vergelijken met een beetje loos geschreeuw op een scholierenforum (wat inderdaad fout was).
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 27-08-2004, 12:56
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 27-08-2004 @ 13:49 :
Inderdaad, dan kan dat op dit forum toch ook gelden, zo'n verjaringstermijn
Het is een idee...
Maar dan moet dat ook consequent blijven...
Als hij terug mag, wil ik Flem ook terug...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 27-08-2004, 12:57
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
birthmark schreef op 27-08-2004 @ 13:48 :
Hij heeft ongeveer een half jaar lang fatsoenlijk gepost, en laten blijken dat hij zich gewoon via de regels wil gedragen.

Als iets slecht is, en een half jaar weer goed, is het dan nog steeds slecht? (ik weet niet zeker of jullie deze snappen maar in mijn oren klinkt het logisch )

En als hij gewoon van te voren een mailtje had gestuurd met het vriendelijke verzoek of hij terug had mogen komen, dan was het hem misschien tot waarschijnlijk nog wel gelukt ook. Nogmaals: eigen rechter spelen doen we niet aan en daarmee is dat eigenlijk wel gewoon punt. Hij heeft het nu voor zichzelf verziekt, wat het merendeel van ons ook erg jammer vind, maar hij heeft het aan zichzelf te wijten. Vooral als hij ons overal ook nog profileert als bepaalde mensen uit WO2 die niet erg op prijs gesteld worden, dan maak je het jezelf niet erg makkelijk en zeker niet geliefd, je toont eerder dat je dan van kwade wil bent, dan van goede wil.

Daar kunnen we dan wel ellenlang over doorgaan, maar regels zijn regels, hij had genoeg kansen om terug te komen op een normale, fatsoenlijke en vooral geaccepteerde manier, hij besloot het achter ieders rug om te doen, oke prima, dan is het hierbij afgelopen en hoef je het voorlopig niet weer te proberen.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 27-08-2004, 12:58
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
birthmark schreef op 27-08-2004 @ 13:55 :
hahaha wat een onzin. Bovengenoemde misdrijven zijn niet te vergelijken met een beetje loos geschreeuw op een scholierenforum (wat inderdaad fout was).
Haha...
Maar als dat niet te vergelijken is is democratie, rechtvaardigheid, lbelofte over goed gedrag ook niet te vergelijken...
Dus des te meer reden om deze persoon gewoon te blijven weren van dit forum...

Niks een 'straf' van een bepaalde termijn... gewoon levenslang... geen discussie...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 27-08-2004, 12:59
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Paperz schreef op 27-08-2004 @ 13:53 :
Ban onduiking is al een reden om zo'n verzoek niet te honoren..
verder had Mennuz dan gewoon netjes moeten vragen of hij terug mocht komen in plaats van zomaar terug te komen....

En denk je dat de fb's dit ook maar in overweging zouden nemen? Nee, ik vind het een goed initiatief van TPF, om gewoon terug te komen en geen overlast te veroorzaken. Hij heeft laten zien dat hij het nu genoeg vond en weer gewoon verder wilde.
Als iedereen met een perm-ban dit zou doen zou er niets aan de hand zijn. Ik denk overigens dat alle permanent gebannede (?) leden dit doen. Het zijn over het algemeen mensen die weten hoe ze bans moeten omzeilen. Maar dat ter zijde....
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 27-08-2004, 13:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 27-08-2004 @ 13:57 :
En als hij gewoon van te voren een mailtje had gestuurd met het vriendelijke verzoek of hij terug had mogen komen, dan was het hem misschien tot waarschijnlijk nog wel gelukt ook.
Bullshit, dat was bij Tofke nooit gelukt, lees maar eventjes terug. Hier hoef je niet meer mee aan te komen, want het is gewoon pure bullshit!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-08-2004, 13:01
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
birthmark schreef op 27-08-2004 @ 13:59 :
En denk je dat de fb's dit ook maar in overweging zouden nemen? Nee, ik vind het een goed initiatief van TPF, om gewoon terug te komen en geen overlast te veroorzaken. Hij heeft laten zien dat hij het nu genoeg vond en weer gewoon verder wilde.
Als iedereen met een perm-ban dit zou doen zou er niets aan de hand zijn. Ik denk overigens dat alle permanent gebannede (?) leden dit doen. Het zijn over het algemeen mensen die weten hoe ze bans moeten omzeilen. Maar dat ter zijde....
Lees AngelLena's post maar eens... dan snap je 't mss...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 27-08-2004, 13:02
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-08-2004 @ 14:01 :
Bullshit, dat was bij Tofke nooit gelukt, lees maar eventjes terug. Hier hoef je niet meer mee aan te komen, want het is gewoon pure bullshit!
Tofke is niet 't forum..
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 27-08-2004, 13:03
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Paperz schreef op 27-08-2004 @ 14:02 :
Tofke is niet 't forum..
Nee, maar zolang tofke hier zit was dat dus nooit gebeurd. En uiteindelijk had hij het ook bij Tofke moeten proberen. AngelLena had het bijvoorbeeld nooit kunnen doen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-08-2004, 13:05
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-08-2004 @ 14:03 :
Nee, maar zolang tofke hier zit was dat dus nooit gebeurd. En uiteindelijk had hij het ook bij Tofke moeten proberen. AngelLena had het bijvoorbeeld nooit kunnen doen.
Zoiets wordt op Admin besproken. Tofke in z'n eentje kan dat niet beslissen. De beheerders zijn de baas en de forumbazen mogen hun mening geven. Daaruit volgt dan een beslissing. En ik denk niet dat het onmogelijk was dat hij op die manier terug kon komen. Maar vooruit, zo is het niet gegaan, dus speculeren heeft weinig zin.
__________________
Oud 27-08-2004, 13:06
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Paperz schreef op 27-08-2004 @ 13:58 :
Haha...
Maar als dat niet te vergelijken is is democratie, rechtvaardigheid, lbelofte over goed gedrag ook niet te vergelijken...
Dus des te meer reden om deze persoon gewoon te blijven weren van dit forum...

Niks een 'straf' van een bepaalde termijn... gewoon levenslang... geen discussie...
Democratie bestaat hier niet en aan beloftes van mensen die je via internet kent hecht ik ook weinig waarde. Rechtvaardigheid is een andere zaak. Overal op internet wordt rechtvaardigheid gerespecteerd, al wordt het soms niet zo serieus genomen. In de regel wordt er hier, over het algemeen, ook rechtvaardig opgetreden.


En als je het zo graag wilt vergelijken met de werkelijkheid, ook gevangenisstraffen worden verminderd bij vertoon van goed gedrag.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 27-08-2004, 13:07
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-08-2004 @ 14:03 :
Nee, maar zolang tofke hier zit was dat dus nooit gebeurd. En uiteindelijk had hij het ook bij Tofke moeten proberen. AngelLena had het bijvoorbeeld nooit kunnen doen.
En AngelLena of een andere FB had vast op Admin aangekaart...

Maar hij heeft het niet eens geprobeerd...
dus wie is er hier nou fout..
idd... hij

Als meneer 't eerst had geprobeerd en 't antowoord was nee...
en vervolgens had hij zich een half jaar gedragen was 't al een ander verhaal... maar wederom... dat is hiet ook niet 't geval...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 27-08-2004, 13:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
dreen schreef op 27-08-2004 @ 14:05 :
Zoiets wordt op Admin besproken. Tofke in z'n eentje kan dat niet beslissen. De beheerders zijn de baas en de forumbazen mogen hun mening geven. Daaruit volgt dan een beslissing. En ik denk niet dat het onmogelijk was dat hij op die manier terug kon komen. Maar vooruit, zo is het niet gegaan, dus speculeren heeft weinig zin.
Lees eens terug hoe het dan wel gegaan is.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-08-2004, 13:10
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
birthmark schreef op 27-08-2004 @ 14:06 :
Democratie bestaat hier niet en aan beloftes van mensen die je via internet kent hecht ik ook weinig waarde. Rechtvaardigheid is een andere zaak. Overal op internet wordt rechtvaardigheid gerespecteerd, al wordt het soms niet zo serieus genomen. In de regel wordt er hier, over het algemeen, ook rechtvaardig opgetreden.


En als je het zo graag wilt vergelijken met de werkelijkheid, ook gevangenisstraffen worden verminderd bij vertoon van goed gedrag.
Jah maar levenslang (permanent ) wordt enkel en alleen bij hele ernstige gevallen gegeven en daar is strafvermindering niet aan de orde... en daarvoor heeft zover ik weet de koninigin pas 1x een pardon gegeven (bij hoge leeftijd)

En mss vind jij dit gedrag onrechtvaardig... maar je zult vast hebben gemerkt dat een aantal mensen zijn die het WEL rechtvaardig vinden... en dat is niet alleen de crew...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 27-08-2004, 13:17
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
En Mennuz kan wel mailen naar Tofke, Maar Tofke is niet echt happig op het reageren van de mail van TPF, en gooit het op een sextekort van de betreffende Flamingo, wat niet professioneel is, wat TPF ook aankaarte, waarop Tofke antwoorde dat ie geen zin had om te reageren, wat behoorlijk op een machtwellustige reactie lijkt.
Meer over Mennuz zijn mail is niet beschreven. Ik krijg hieruit geen duidelijk beeld van wat er precies gebeurd is. Met welk doel heeft mennuz een mail geschreven? Hoe is die mail opgesteld? Wat kwam er precies op terug? Welke andere factoren zoals tijd kwamen erbij kijken?

Nogmaals:

Citaat:
Is dit gebeurd na anderhalf jaar, dan doet het er misschien toe, maar ik neem aan dat als alles op een vriendelijke toon ging en normaal en fatsoenlijk, dat Tofke er wel iets over gemeld zou hebben? Is wel vaker voorgekomen dat we mails kregen van leden die een perm ban te pakken hadden die we uitgebreid besproken hadden of we ze nog een kans gaven of niet en ik moet zeggen dat we in de meeste gevallen besloten hebben om het nog een kans te geven. Maar als iemand om even een simpel voorbeeld te geven een mail stuurt als:

'Het is nu wel weer genoeg geweest, ik vind dat ik weer op het forum mag en als jullie vinden van niet dan zwaait er wat'

ja, dan is de discussie snel afgerond, dan komt daar niet eens een melding van, is een duidelijk nee. Dus het ligt er maar helemaal aan wanneer, hoe en met welk doel de mail is gestuurd. Nou wil ik niet suggereren dat Mennuz zo'n mail heeft gestuurd, maar ik neem aan dat er toch iets fout moet zijn gegaan, anders had Tofke het wel gemeld dacht ik zo.

Dus hou toch alsjeblieft op over die mail. En als Tofke hem idd zo afgewimpeld had, HELLO, er zijn meer fb's op dit forum...Als je na 1 poging al opgeeft, vind ik dat je je ook wel erg laat kennen.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 27-08-2004, 16:02
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 27-08-2004 @ 14:17 :
Dus hou toch alsjeblieft op over die mail. En als Tofke hem idd zo afgewimpeld had, HELLO, er zijn meer fb's op dit forum...Als je na 1 poging al opgeeft, vind ik dat je je ook wel erg laat kennen.
Je wordt door iemand gebanned (naar mijn weten was dat in eerste instantie al Tofke), dan ga je toch niet aan iemand anders vragen of je terug mag? Daar heb je toch niets aan? Als hij het aan jou had gevraagd was Tofke uiteindelijk degene geweest die nee had mogen zeggen, kun je het beter direct vragen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-08-2004, 16:07
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-08-2004 @ 17:02 :
Je wordt door iemand gebanned (naar mijn weten was dat in eerste instantie al Tofke), dan ga je toch niet aan iemand anders vragen of je terug mag? Daar heb je toch niets aan? Als hij het aan jou had gevraagd was Tofke uiteindelijk degene geweest die nee had mogen zeggen, kun je het beter direct vragen.
Bij mijn weten beslist het hele team dat. Niet alleen Tofke, niet alleen ik, niet alleen Enlightenment...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 27-08-2004, 16:21
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 27-08-2004 @ 17:07 :
Bij mijn weten beslist het hele team dat. Niet alleen Tofke, niet alleen ik, niet alleen Enlightenment...
Daar lijkt het niet op als een serieuze vraag (althans, ik neem aan dat dat zo gegaan is) door tofke zelf al op die manier afgewimpeld wordt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [PHP] MSN Messenger; COM object
Verwijderd
14 17-12-2004 14:50
Muziek laatste aankopen
86dagreed
180 04-01-2003 17:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23.