Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2004, 19:16
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 29-08-2004 @ 17:11 :
~
Wie nu nog off-topic reageert kan een ban verwachten. Op Beleidszaken discussieren we normaal en op niveau, als je dat niet kunt moet je hier niet komen.
Het is duidelijk dat een aantal van jullie niet openstaat voor kritiek van forumleden en daarmee ook de weg verspert voor mogelijke kritiek op elke andere regel of forumbaas of zichzelf. Het constant terugvallen op regeltjes en het niet bereid zijn mee te gaan in de gedachten bevestigen dat voor mij.

Daarbij wil ik wel gezegd hebben dat een groot aantal van de forumbazen gewoon z'n werk doet en dat goed doet.

Maar een aantal mensen met macht laat hier gewoon zien zich niet te kunnen inleven. Hoewel ze zich heel wat voelen op dit "serieuze" scholierenforum, nemen ze hun leden, die een heel gerechtvaardigd en gepast verzoek doen, simpelweg niet serieus.

Het is jammer dat hun ogenschijnlijke "leider" zich niet meer laat zien in discussies omtrent dit onderwerp, maar misschien is dat maar goed ook.

Ik denk dat het hier einde discussie is en ik weet dat een heel groot aantal van ons hier geen vrede mee zullen hebben en ook de forumbazen zullen hier geen vrede meer mee hebben. Want wat is er nou vervelender dan een opstandig "volk"?

Met een aantal van jullie valt niet te praten en het lijkt mij verstandig dat we dat dan ook niet meer doen. Pure tijdverspilling.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Oud 30-08-2004, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 30-08-2004 @ 20:16 :
Het is duidelijk dat een aantal van jullie niet openstaat voor kritiek van forumleden en daarmee ook de weg verspert voor mogelijke kritiek op elke andere regel of forumbaas of zichzelf. Het constant terugvallen op regeltjes en het niet bereid zijn mee te gaan in de gedachten bevestigen dat voor mij.

Daarbij wil ik wel gezegd hebben dat een groot aantal van de forumbazen gewoon z'n werk doet en dat goed doet.

Maar een aantal mensen met macht laat hier gewoon zien zich niet te kunnen inleven. Hoewel ze zich heel wat voelen op dit "serieuze" scholierenforum, nemen ze hun leden, die een heel gerechtvaardigd en gepast verzoek doen, simpelweg niet serieus.

Het is jammer dat hun ogenschijnlijke "leider" zich niet meer laat zien in discussies omtrent dit onderwerp, maar misschien is dat maar goed ook.

Ik denk dat het hier einde discussie is en ik weet dat een heel groot aantal van ons hier geen vrede mee zullen hebben en ook de forumbazen zullen hier geen vrede meer mee hebben. Want wat is er nou vervelender dan een opstandig "volk"?

Met een aantal van jullie valt niet te praten en het lijkt mij verstandig dat we dat dan ook niet meer doen. Pure tijdverspilling.
Indeed.

Trouwens, ene Mennuz4500 oid die nu actief is op het forum is niet ThePinkFlamingo maar gewoon een andere wanker.
Oud 30-08-2004, 22:55
twain4me
Avatar van twain4me
twain4me is offline
Aghh regels zijn er zodat men uitzonderingen kan maken
Niet dat het me eigelijk iets kan schelen door wie en hoe de regels bepaald worden , maar als die TPF terug zou mogen komen wordt het wel weer een stukje gezelliger hier. Althans ik had geen last van hem.
Oud 30-08-2004, 23:04
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 30-08-2004 @ 20:16 :
Het is jammer dat hun ogenschijnlijke "leider" zich niet meer laat zien in discussies omtrent dit onderwerp, maar misschien is dat maar goed ook.
Ook forumbazen hebben vakantie
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 31-08-2004, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Paperz schreef op 31-08-2004 @ 00:04 :
Ook forumbazen hebben vakantie
De "leider" waar het over gaat heeft gewoon op andere subfora gepost de afgelopen dagen.
Oud 31-08-2004, 10:20
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Ufke schreef op 31-08-2004 @ 09:35 :
De "leider" waar het over gaat heeft gewoon op andere subfora gepost de afgelopen dagen.
Als 't Tofke betreft...
Ik zou persoonlijk mij ook niet mengen in een beladen discussie vlak voor ik op vakantie ga... want net als een echte discussie is 't niet netjes om ineens weg te gaan er midden in...
Daarnaast is het in dit geval nog extra zo omdat er diverse mensen er alleen uit op zijn om Tofke 'te grazen' te nemen... en dan gaan roepen dat ie niet meer zou durven (omdat ie niet reageert)

Maar lees liever Enlightenment's topic op M&M daar staat duidelijk dat de forumbazen (en ik ga ervan uit dat tofke daar ook bij hoort) hebben gediscusseert over perm gebande leden en wat als ze tergukomen (en Mennuz specifiek) en dat daar een beslissing is over genomen...
Mij lijkt het is nutteloos om 2x over iets te discusseren als de beslissing is genomen (of 2 discussies over iets te voeren)...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 31-08-2004, 13:06
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Vaal schreef op 30-08-2004 @ 14:58 :
Wat doet die tilde precies? Ik snap niet wat je er duidelijk mee probeert te maken.
Eigenlijk zodat mijn post opvalt, zodat iemand niet makkelijk kan zeggen dat hij of zij over mijn waarschuwing gelezen heeft.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Oud 31-08-2004, 13:32
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 30-08-2004 @ 20:16 :
Het is duidelijk dat een aantal van jullie niet openstaat voor kritiek van forumleden en daarmee ook de weg verspert voor mogelijke kritiek op elke andere regel of forumbaas of zichzelf. Het constant terugvallen op regeltjes en het niet bereid zijn mee te gaan in de gedachten bevestigen dat voor mij.
Niet helemaal terecht. Over TPF is een grote discussie gehouden (3 pagina's) op Admin, en daaruit is uiteindelijk een besluit over genomen. Aangezien onder de leden dit besluit nogal verkeerd viel, en ook onjuistheden waren in hun argumenten, heb ik op M&M een topic gemaakt waarin ik de ban van TPF toelicht. Als uitzondering, want normaliter doen we geen publieke mededelingen over bans van personen op dit forum. Dus om te zeggen dat er helemaal niet geluisterd wordt naar de leden is niet waar. Flexabiliteit met de regels waar nodig wordt zeker toegepast.

Bovendien is de enige die de ban uiteindelijk ongedaan zou kunnen maken TPF zelf. Als hij zich inzet en zijn beste kant laat zien, is de deur echt niet dichtgelast. Dat stond ook in zijn banmail. Terugkomen met clones en ff lekker zieken, is dan ook geen verstandige keuze.

Waarom is besloten zijn perm. ban niet op te heffen staat ook in de mededeling. Het is in elk geval niet zo dat dit besloten is aan de hand van een regel ofzo, dan hadden we natuurlijk ook geen 3 pagina's nodig gehad.
Citaat:
Daarbij wil ik wel gezegd hebben dat een groot aantal van de forumbazen gewoon z'n werk doet en dat goed doet.
Nuance
Citaat:
Maar een aantal mensen met macht laat hier gewoon zien zich niet te kunnen inleven. Hoewel ze zich heel wat voelen op dit "serieuze" scholierenforum, nemen ze hun leden, die een heel gerechtvaardigd en gepast verzoek doen, simpelweg niet serieus.
Als je op mij doelt: je kan best kritiek hebben op mijn beslissingen of denkwijze. Ik ben een stuk minder "conservatief" en terughoudend dan Simon. Maar wel principieel en als je met goed onderbouwde, genuanceerde argumenten komt wil ik daar prima naar luisteren.
Citaat:
Het is jammer dat hun ogenschijnlijke "leider" zich niet meer laat zien in discussies omtrent dit onderwerp, maar misschien is dat maar goed ook.
Dat is niet zozeer bewust. Ik heb het vrij druk en vanaf morgen ben ik er ook een tijdje niet. Idd soort vakantie.

En gebruik alsjeblieft een ander woord als "leider", dan krijg ik zo'n swastika-gevoel zeg maar.
Citaat:
Want wat is er nou vervelender dan een opstandig "volk"?
Uiteindelijk zal de rust wel wederkeren. De 'rotte appels' eruit halen kan in het begin veel rumoer veroorzaken, maar uiteindelijk voor veel andere forummers een rustiger en gezelliger forum opleveren. Wellicht niet zonder TPF, maar dat ligt aan hemzelf.
Citaat:
Met een aantal van jullie valt niet te praten en het lijkt mij verstandig dat we dat dan ook niet meer doen. Pure tijdverspilling.
Ik hoop niet dat je mij daartoe rekent.

Ook wel jammer als je dat zegt, maar niet iedereen voelt zich even betrokken in deze kwestie misschien, niet elke forumbaas heeft geparticipeert in de discussie en hun persoonlijke mening en overtuiging kan ook conflicteren met het verdedigen van de gemaakte beslissing.

Dus je dient je vragen en kritiek eigenlijk voornamelijk naar mij te richten.

Tot zover, morgen ben ik dus weg dus reageer ik niet meer.

- Enlight
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)

Laatst gewijzigd op 31-08-2004 om 13:36.
Oud 31-08-2004, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 31-08-2004 @ 14:32 :
Bovendien is de enige die de ban uiteindelijk ongedaan zou kunnen maken TPF zelf. Als hij zich inzet en zijn beste kant laat zien, is de deur echt niet dichtgelast. Dat stond ook in zijn banmail. Terugkomen met clones en ff lekker zieken, is dan ook geen verstandige keuze.
TPF zegt dat hij niet als clone terug op het forum is gegaan na zijn ban en dat hij je 3 keer heeft gemailt en op antwoord wacht.
Oud 31-08-2004, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 31-08-2004 @ 14:32 :

Bovendien is de enige die de ban uiteindelijk ongedaan zou kunnen maken TPF zelf. Als hij zich inzet en zijn beste kant laat zien, is de deur echt niet dichtgelast. Dat stond ook in zijn banmail. Terugkomen met clones en ff lekker zieken, is dan ook geen verstandige keuze.
Maar TPF was toch al de goede kant van Mennuz? Dus wat zou ie nog moeten laten zien dan?

Correct me if i'm wrong
Oud 31-08-2004, 19:05
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Ufke schreef op 31-08-2004 @ 15:30 :
TPF zegt dat hij niet als clone terug op het forum is gegaan na zijn ban en dat hij je 3 keer heeft gemailt en op antwoord wacht.

10 euro dat je hier geen reactie op krijgt
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 31-08-2004, 19:24
onderkoffer
onderkoffer is offline
Citaat:
Ufke schreef op 31-08-2004 @ 15:30 :
TPF zegt dat hij niet als clone terug op het forum is gegaan na zijn ban en dat hij je 3 keer heeft gemailt en op antwoord wacht.
reactie

ja je hebt €10 verloren birthmark
Oud 31-08-2004, 22:22
Verwijderd
Citaat:
omennuzo schreef op 31-08-2004 @ 23:12 :
Ik wil terug!!!!!
Leuk dat dit soort "clones" serieus genomen worden en "de deur voor TPF dichtlasten."
Oud 31-08-2004, 23:27
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
onderkoffer schreef op 31-08-2004 @ 20:24 :
reactie

ja je hebt €10 verloren birthmark
ik bedoel van de fb's sjappie....
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 01-09-2004, 06:15
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Ufke schreef op 31-08-2004 @ 23:22 :
Leuk dat dit soort "clones" serieus genomen worden en "de deur voor TPF dichtlasten."
Wij controleren wel van wie iemand een clone is hoor.

Voor de rest, we hebben het nou al zo vaak uitgelegd, dus doe niet alsof je onze argumentatie nog niet kent.
__________________
Oud 01-09-2004, 08:21
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 01-09-2004 @ 07:15 :
Wij controleren wel van wie iemand een clone is hoor.
Ja, dat blijkt:

Citaat:
Enlightenment schreef op 31-08-2004 @ 14:32 :
Bovendien is de enige die de ban uiteindelijk ongedaan zou kunnen maken TPF zelf. Als hij zich inzet en zijn beste kant laat zien, is de deur echt niet dichtgelast. Dat stond ook in zijn banmail. Terugkomen met clones en ff lekker zieken, is dan ook geen verstandige keuze.
Citaat:
Ufke schreef op 31-08-2004 @ 15:30 :
TPF zegt dat hij niet als clone terug op het forum is gegaan na zijn ban en dat hij je 3 keer heeft gemailt en op antwoord wacht.
Oud 01-09-2004, 09:33
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ufke schreef op 31-08-2004 @ 23:22 :
Leuk dat dit soort "clones" serieus genomen worden en "de deur voor TPF dichtlasten."
Clones die niet van hem zijn zullen de deur niet voor hem dichtgooien. Maar als ze wel van hem zijn zullen ze idd de deur voor hem dichtgooien ja, dat lijkt me logisch.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 01-09-2004, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 01-09-2004 @ 10:33 :
Clones die niet van hem zijn zullen de deur niet voor hem dichtgooien. Maar als ze wel van hem zijn zullen ze idd de deur voor hem dichtgooien ja, dat lijkt me logisch.
Dat is inderdaad heel logisch. Maar Enlightenment schreef dat TPF door clones de deur voor zichzelf heeft dicht gegooid en TPF zegt dat hij niet met clones terug gekomen is na zijn TPF ban.
Daar ontbreekt enige vorm van logica dan weer wel.
Oud 01-09-2004, 12:38
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ufke schreef op 01-09-2004 @ 12:03 :
Dat is inderdaad heel logisch. Maar Enlightenment schreef dat TPF door clones de deur voor zichzelf heeft dicht gegooid en TPF zegt dat hij niet met clones terug gekomen is na zijn TPF ban.
Daar ontbreekt enige vorm van logica dan weer wel.

Goh... wij hebben toch echt nog een TPF voorbij zien komen onder een andere naam vlak na zijn ban. Wat raar dan...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 01-09-2004, 13:36
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 01-09-2004 @ 13:38 :
Goh... wij hebben toch echt nog een TPF voorbij zien komen onder een andere naam vlak na zijn ban. Wat raar dan...
Hoe weet je dan of TPF het was? Als je zijn IP een ban hebt gegeven kan hij er met dat IP niet meer op dus moet hij onder een ander IP erop zijn gekomen, maar hoe weet je dan zeker dat hij het is?
Oud 01-09-2004, 15:35
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 01-09-2004 @ 13:38 :
Goh... wij hebben toch echt nog een TPF voorbij zien komen onder een andere naam vlak na zijn ban. Wat raar dan...
Weet je zeker dat hij dat was? Hij zegt zelf namelijk dat hij niet terug is geweest.
Oud 01-09-2004, 16:21
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Tegen mij ook
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 01-09-2004, 18:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
dreen schreef op 01-09-2004 @ 07:15 :
Wij controleren wel van wie iemand een clone is hoor.
Hahaha, als je dat echt gecontroleerd had, had je gezien dat het TPF niet was
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-09-2004, 18:48
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
tering man...
Oud 03-09-2004, 18:21
Grim Heerschap
Avatar van Grim Heerschap
Grim Heerschap is offline
Het is al goed.
Mocht terug komen onder een andere nickname van Enlightenment







Ik heb een mail gestuurd met:

Bij deze stuur ik een mailtje, of ik misschien verder zou mogen
forummen onder een andere nickname, aangezien jullie zeiden , (ik
citeer) "als hij gemailt had had hij nu nog kunnen posten".
Dat ik het kan heb ik lang en breed bewezen.

Tot snel op het forum!

M.v.G


Haar Reply was:

Moet je wel zeggen wie je bent he.
Ik ben morgen ook weg, dus beter handel je dit af met een plusser.

- Enlight


Waarop mijn reactie was, "Zou TPF dan niet makkelijker geunbanned kunnen worden, zijn jullie van de Avatars af, en heb ik al mn post nog"

Geen reactie op ontvangen, maar dit is mij ook wel best. ThePinkFlamingo was best wel een bedenkelijke naam.

Maargoed. Ik ben terug, volgens het boekje.

Ik heb gemerkt dat er meerdere clones voorbij zijn komen vliegen,
Dat was ik NIET, Ik herhaal, dat was ik NIET!
Ik ben niet zodanig dom om als een Mennuz gedoog gebeuren op handen is, aan te komen zetten met domme clones om alles te verpesten.
Ze LEKEN geeneens

Vond het erg tof dat er zoveel mensen met een "Unban TPF avatar" waren. Een jaar terug had niemand dat ooit gedacht . Maar het moet wel leuk blijven. (Lees: Ik heb liever normale avatars dan "Unban Rijk_V, Unban Zus, Unban zo, Unban die, Unban dat" avatars.)

Bij deze bedank ik

Ereshikal
Birthmark
Ufke
The*Unseen
cornershop
Meisje
Shyra
EPD
Exo
Dr Aep
Shadowlady
Selien
Tuttebel
Z0pje
Maarten
Koen
Leonoor

En iedereen die ik vergeten ben

En geen bedankt voor het tuyg wat me erin geluist heeft.

Vriendelijke groet, Uw Flamingo!

Laatst gewijzigd op 03-09-2004 om 18:35.
Oud 03-09-2004, 18:24
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline



fvck teh system!
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 03-09-2004, 18:25
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Welkom, Grim Heerschap


Ik wist dat het zou lukken
Oud 03-09-2004, 18:30
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Oud 03-09-2004, 18:31
Grim Heerschap
Avatar van Grim Heerschap
Grim Heerschap is offline
Flamingo's zijn beschermde diersoorten
Achja, het kon zo, en dan neem ik het maar aan ook
Was wel een opluchting toen ik ineens weer het prachtige geel zag, ipv het "U bent verbannen van het forum, wawawa, IP nummer, yakerdie smackerdy, Proxy uitzetten, wawawa"
En een jaar terug wou iedereen me nog weghebben!. Ha, god
wat ben ik in een jaar tijd een leuke jongen geworden zeg <3
Oud 03-09-2004, 19:29
Verwijderd
Grim Heerschap Svart Norsk Gud!
Oud 03-09-2004, 19:30
Verwijderd
En Leonoor, godver, jat mijn sig eens niet.
Oud 03-09-2004, 19:39
Verwijderd
Limburg made me do it.
Oud 03-09-2004, 19:41
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Mijn complimenten voor de FB(+)'s
Oud 03-09-2004, 19:49
Verwijderd
Tot nader bericht gaat deze topic voorlopig dicht.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [PHP] MSN Messenger; COM object
Verwijderd
14 17-12-2004 14:50
Muziek laatste aankopen
86dagreed
180 04-01-2003 17:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10.