Oud 05-03-2019, 00:33
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 14-03-2019 om 06:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2019, 06:26
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik denk dat je in de friendzone zit, of dat ze anders gewoon geen tijd meer heeft omdat de stage echt veel tijd inneemt.

Ook zou het wel fijn kunnen zijn als je een blauwtje oploopt. Dan heb je dat alleen deze keer, maar leer je ervan voor de volgende keer. Daardoor kan de volgende keer een stuk beter zijn.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2019, 07:39
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Je zou het haar direct kunnen vragen hoe het zit, of haar expliciet mee uit vragen en duidelijk maken dat het niet om puur vriendschappelijk afspreken gaat. Je zou ook nog een stapje terug kunnen doen en kijken wat zij doet, zoekt ze zelf het contact op? Wil zij uit zichzelf met jou afspreken?

Dat gezegd hebbende, het klinkt zoals je het vertelt voor mij alsof ze je niet op die manier leuk vindt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 05-03-2019, 09:03
Verwijderd
Het klinkt voor mij als een normaal functionerende vrouw die het druk heeft met haar eigen leven en stage. Helemaal niet alsof ze niet geïnteresseerd is. Het lijkt me wel iemand die interesse verliest als je haar zo op de huid zit en dan gaat zo'n persoon minder appen, dat heeft niets met liefde ofzo te maken, maar meer het bewaken van grenzen.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2019, 09:05
Verwijderd
Verder zou ik mezelf eens afvragen waarom je zoveel contact wíl met haar of met mensen in het algemeen, waarom je mensen wil helpen of voor mensen wil zorgen. Mogelijk voel je je daarom beter en is het een belediging voor jou als persoon als die ander daar niet op zit te wachten.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2019, 12:24
Verwijderd
@Puddingpower over het algemeen vind ik het niet zo'n groot probleem om een blauwtje te lopen, maar na een korte periode van 3 maanden, waarin we 2x hebben afgesproken, al meteen met de billen bloot te gaan vind ik best heftig.

@Dark Phoenix wat ik vergeten ben te vertellen is dat het beide keren haar initiatief was dat we afgesproken hebben. Toevallig werd ik vanochtend wakker met een berichtje van haar en het blijkt dan toch dat ze haar telefoon zoveel mogelijk aan de kant legt door de werkdruk op haar stage en omdat ze niet zo fit is door de griep. Ik ben wel benieuwd hoe ik op subtiele wijze expliciet kan zijn.

@Straatmeid jouw reactie lijkt wel het meeste op die van mijn omgeving. Heb dan ook het advies van mijn vrienden gekregen om hard-to-get te spelen. Voor zover dat mij afgaat. Niet om het spel, maar om mezelf op die manier in bedwang te krijgen, wat eigenlijk het voornaamste is wat ik met dit topic wil bereiken.

Laatst gewijzigd op 06-03-2019 om 21:51.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2019, 15:30
Verwijderd
Citaat:
@Straatmeid jouw reactie lijkt wel het meeste op die van mijn omgeving. Heb dan ook het advies van mijn vrienden gekregen om hard-to-get te spelen. Voor zover dat mij afgaat. Niet om het spel, maar om mezelf op die manier in bedwang te krijgen, wat eigenlijk het voornaamste is wat ik met dit topic wil bereiken.
Begrijp je mijn post? Ik bedoel echt alles behalve hard-to-get spelen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2019, 01:28
Verwijderd
Jazeker, ik doelde alleen meer op het niet op de huid zitten. Door iets meer afstand te nemen. Het is trouwens ook niet zo dat ik continu haar aandacht vraag, als zij twee dagen niks stuurt, dan wacht ik ook gewoon af. Of begrijp ik je alsnog verkeerd?

Op jouw tweede post: een lichte belediging is het wel als iemand niet zit te wachten op je zorg. Dat zorgzame zit gewoon in mijn aard. Ik denk dat het vooral het sociale aspect is waar ik naar zoek. Niet dat ik het idee heb dat ik iets tekort kom. Ik praat gewoon graag met iedereen en word graag leuk gevonden door de mensen die mij interesseren of waar ik het gezellig mee heb. En dat lijkt mij ook meer dan logisch. Waarom ik zo graag met haar contact wil is dat ze mysterieus overkomt, maar tegelijkertijd hebben we veel dezelfde interesses waarover ik urenlang kan blijven praten en op sommige vlakken zou ik zeggen dat ik haar eigenschappen zelf zou willen hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2019, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Op jouw tweede post: een lichte belediging is het wel als iemand niet zit te wachten op je zorg. Dat zorgzame zit gewoon in mijn aard. Ik denk dat het vooral het sociale aspect is waar ik naar zoek. Niet dat ik het idee heb dat ik iets tekort kom. Ik praat gewoon graag met iedereen en word graag leuk gevonden door de mensen die mij interesseren of waar ik het gezellig mee heb. En dat lijkt mij ook meer dan logisch.
Nee dit is niet logisch.

Dit kan heel vervelend zijn voor je omgeving, namelijk. Mensen kunnen het gevoel hebben dat jij ze steeds wil helpen, vaak ongevraagd. Als zij jouw hulp niet hoeven of afwijzen, ben jij beledigd. Dit geeft een indruk bij anderen dat je denkt dat ze het zelf niet kunnen. Maar eigenlijk zoek jij steeds bevestiging van je eigen ego met dit gedrag. Iemand steeds door blijven appen wordt dan heel opdringerig.

Zoek eens op redderssyndroom, het is op zich niet verkeerd dat je hulp wil bieden, hoor, maar je kan er in doorslaan.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2019, 15:45
Verwijderd
Het is alleen niet zo dat ik het naar een ander uit als ik door zoiets lichtelijk beledigd raak.

Ik heb bijvoorbeeld niets anders gestuurd, dan dat het misschien verstandig is om thuis uit te rusten. Wat ze er zelf mee doet is aan haar en als ze dan toch naar stage gaat, dan heb ik daar ook begrip voor ook al vind ik dat niet slim. Maar dat laatste laat ik dan niet merken, want ik weet niet in hoeverre ze daartoe wel of niet in staat is noch dat ik me daar verantwoordelijk voor voel om haar thuis te laten, want dat is mijn taak niet.

Als ze dan zegt dat ze in het weekend veel heeft uitgerust / geslapen en elektronische apparaten aan de kant om liever even te gaan wandelen etc. Dan zeg ik gewoon dat het goed van haar is dat ze op tijd haar rust neemt. Echt meer of minder heb ik niet gezegd en op deze wijze lijkt mij dat niet hinderend. Genoeg mensen in mijn omgeving die ongeveer hetzelfde zouden reageren.

Wat zijn de signalen dat ik er in doordraai? Ik zie even niet hoe dit bij mij van toepassing is. Al zou ik je graag willen geloven, want ik kan ook gewoon heel naïef zijn door haar te geloven dat ze alles aan de kant legt om die rust op te zoeken. En ergens geloof ik ook wel dat ze nu een grens trekt.

Laatst gewijzigd op 10-03-2019 om 17:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50.