Oud 20-04-2005, 16:05
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik heb dus gisteren alle 4 mn verstandskiezen eruit laten trekken/snijden. Nu kan ik nog geen vast voedsel eten, maar ik vroeg aan jullie of jullie nog tips hebben van wat ik wel kan eten.
ik zit nu alleen maar aan de pudding en de soep, maar dat vult niet erg goed en bovendien word ik een beetje misselijk van al die pudding.
Dus weten jullie nog iets voedzaams waar ik niet tot weinig bij hoef te kauwen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2005, 16:17
lingua
Avatar van lingua
lingua is offline
brinta
__________________
Ik ben niet klein, ik sta gewoon ver weg!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 16:21
Verwijderd
pap, appelmoes, zelfgemaakte vruchtenpapjes, yoghurt, tomatensaus
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 16:45
Verwijderd
Brinta vult wel, dat zou ik eten. Of een stevige soep; iets als erwtensoep bv. Of dikke pompoensoep.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 16:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Aardappelpuree, ragout, dikke tomatensoep, fruitontbijt
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 17:45
jinx
Avatar van jinx
jinx is offline
Beetje geprakte banaan enzo, dat is best lekker en banaan vult goed.
__________________
He who goes to bed with itchy but, wakes up with smelly finger.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 17:50
alanis
alanis is offline
Ik heb medelijden met je, ik weet hoe je je voelt...

Mag dat trouwens, alle vier tegelijk? ik dacht dat je er maar twee tegelijk mocht, maar goed...

Ik heb toen ook veel yoghurt en soep gegeten, maar wat je ook kan doen, is je avondeten purereren. Net als baby's weet je wel. Of het smakelijk is weet ik niet, maar het valt te proberen...

en hou het verder goed schoon! Als het gaat onsteken, ben je niet blij...
__________________
Life is what happens, while you´re busy making other plans *quote by John Lennon*
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 18:43
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
bedankt voor de tips allemaal!

@alanis: Ik heb het onder narcose laten doen, en dan kan t (blijkbaar) wel alle 4 tegelijk...
en ja ik doe gewoon alles wat ze me gezegd hebben, een week niet roken (begint moeilijk te worden, maar ik hou t wel vol) en dan de medicijnen die ik heb gekregen...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 19:43
Verwijderd
Brinta, wentelteefjes, aardappelpuree, ragout idd, gepureerd eten, sap, enz. En ijs, das ook lekker, vond ik dan. (Toen elke dag bijna een hele bak ijs op. )

Van die potjes babyeten kan ook, maar ik vind dat ranzig.

Onder narcose doen ze idd vaak alle vier tegelijkertijd, bij plaatselijke verdoving niet, dan zit je met je tong dat dat niet kan oid.

Ik kreeg niet eens medicijnen toen.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 20:33
Mestkever
Avatar van Mestkever
Mestkever is offline
offtopic: Heeft het pijn gedaan?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 21:37
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Mestkever schreef op 20-04-2005 @ 20:33 :
offtopic: Heeft het pijn gedaan?
Vraag ik mij ook af. Bij mij moet er binnenkort ook 2 verstandskiezen getrokken worden..
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 22:08
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
@Moon schreef op 20-04-2005 @ 21:37 :
Vraag ik mij ook af. Bij mij moet er binnenkort ook 2 verstandskiezen getrokken worden..
ik had erg niet echt last van, je voelt wel dat je kiezen eruit zijn maar echt pijn deed het niet. Maar mij verstandkiezen zaten perfect recht en hadden genoeg ruimte. Maar ik krijg mijn mond niet ver genoeg open om ze goed te poetsen dus er maar uit laten halen.
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 23:25
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Citaat:
Mestkever schreef op 20-04-2005 @ 20:33 :
offtopic: Heeft het pijn gedaan?
ik was onder volledige narcose, dus van t trekken zelf heb ik niks meegemaakt. maar nu voel ik me echt beroerd, hopelijk is t snel voorbij...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 10:00
aap777
aap777 is offline
Toen mijn verstandskiezen getrokken werden heb ik soep gegeten en brood daarin gedoopt zodat het zacht werd. Dat ging best goed.

Tegen de pijn heb ik ibuprofen gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 10:09
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
owwwwwwwww great, ik lees de eerste paar posts en ik denk dat ik de tandarst voor binnenkort maar afbel
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 11:21
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
k heb vanmorgen een kleine zacht gebakken omelet gegeten (heb er wel +- 3 kwartier over gedaan ) maar verder ging t best goed
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 11:40
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 21-04-2005 @ 11:21 :
k heb vanmorgen een kleine zacht gebakken omelet gegeten (heb er wel +- 3 kwartier over gedaan ) maar verder ging t best goed
hmmja * dikke knuffel van mij * stoere meid

uuh .. es kijken .. hmmja verder dan pap enzo kom ik niet echt..
of idd van die drinkmaaltijden

ow als je toch 'n week noet mag roken .. goed moment op te stoppen dan
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 11:52
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Citaat:
Raven schreef op 21-04-2005 @ 11:40 :
hmmja * dikke knuffel van mij * stoere meid

uuh .. es kijken .. hmmja verder dan pap enzo kom ik niet echt..
of idd van die drinkmaaltijden

ow als je toch 'n week noet mag roken .. goed moment op te stoppen dan
dat zie ik dan wel weer
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-04-2005, 20:43
Nobucta
Avatar van Nobucta
Nobucta is offline
Bij mij deed het ook niet echt pijn, heb alleen de 1e dag mijn avondeten overgeslagen omdat de verdoving pas 's avonds laat uitgewerkt was, daarna 3 daagjes pijnstillers en een weekje bloeden, maar niet echt pijn. Komt misschien ook wel doordat er eentje ontstoken was, lag ik de halve dag in bed omdat het zo erg was.

Morgen gaat de rest eruit, hopen dat ik er net zo weinig last van heb.

Tja, en veel youghurtjes enzo eten.

Vergeet de vitamientjes ook niet, geperste sapjes enzo, want van puddign zal het niet sneller gaan helen.

Laatst gewijzigd op 25-04-2005 om 11:35.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 11:50
Kim18
Avatar van Kim18
Kim18 is offline
- Yoghurt
- Fruit
- Pap
- Drinkboullion
- Drinkontbijt
- Fruitsapjes

Ik heb het een half jaartje geleden ongeveer ook gehad, alle 4 m'n verstandskiezen eruit ... Volgens de dokter mocht ik gewoon alles eten. Maar geloof me, daar heb je op dat moment echt geen zin in. Vooral de eerste twee dagen erna niet! Maar je kunt het beste vloeibaar voedsel eten, want echt goed bijten en kauwen dat lukt niet. (Bij mij in ieder geval niet!)
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 19:30
Nobucta
Avatar van Nobucta
Nobucta is offline
Bij mij zijn ze er vanochtend uitgegaan, net wat kleine stukjes brood om mijn soepje gegooid, krijg je toch wat vasts binnen en je hoeft er niet op te kauwen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 11:46
TRXD
TRXD is offline
Vanmorgen ook 1 verstandskies laten trekken door de tandarts. Dat viel me deze keer nogal mee gelukkig want het was zo gedaan, de andere 2 die er al uit zijn gingen een stuk moeilijker. Scheelt denk ik wel omdat deze boven zat en de andere beneden. Ze begonnen om 09.15 uur en de verdoving werkt nu 2,5 uur later nog steeds heel goed.... hij heeft ook meteen een vulling gezet onderin.

Ga straks ook maar eens proberen om wat te eten maar het zal niet veel worden. Al krijg ik nu nogal honger.

Iedereen die het heeft laten doen of het nog moet laten doen: veel succes!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2019, 22:55
Tijgertje341
Tijgertje341 is offline
Goede avond,

Ik moet over een maand onder narcose,voor m'n 4 verstandskiezen en de vier andere kiezen.
Weet iemand hoe het met het eten zit,of wat makkelijk is wat betrefd vloeibaar eten ?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2019, 23:15
Verwijderd
Je kan gewoon eten wat je wil, als je maar niet hoeft te kauwen. Dus alle salades zoals rundvleessalade enzo kunnen ook prima, als je de boel maar schoon en hygiënisch houdt. Ga voor inspiratie in godsnaam gewoon naar de supermarkt en kijk wat ze daar allemaal hebben. Dit is geen raketwetenschap eah.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2019, 22:15
Verwijderd
Geen vloeibaar eten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55.