Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2005, 19:09
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Wat vinden we er van?


Ik vind het decor en de leader er erg goedkoop uitzien.

De gasten die soms in de studio zijn (zojuist Co Colijn) worden op een hele andere manier, een stuk informeler, geïnterviewd.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2005, 19:33
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
erg goedkoop inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 19:34
Verwijderd
Ik vind het geheel er wel mooi uitzien? De NOS had iig een dringende modernisering nodig.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 19:38
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
het lijkt nu op een gaybar
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 20:02
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 19-12-2005 @ 20:38 :
het lijkt nu op een gaybar
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 20:56
Verwijderd
Het lijkt wel wat op het Duitse nieuws (Tagesschau en Heute). Het stoort niet echt, maar ik vond niet dat er wat mis was met het vorige uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 21:00
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Het heeft mij een iets te hoog Shownieuwsgehalte. En zit er nou zo'n irritant "spannend" deuntje onder het korte nieuws ofzo? Misschien hoorde ik het verkeerd, maar dat is echt het toppunt van wansmaak.
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 21:34
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
het doet mij heel erg aan het NSE decor denken... ook blauw met rood... alleen Beau ontbreekt nog haha maar niet heus.

Anywayz ik vind t bagger, ze hadden t gewoon bij t oude moeten laten! Dat kon nog best wel ff mee dacht ik zo
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 21:41
Verwijderd
ik vind het heeeeeeeeeeeelemaal niets.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 22:16
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Meest irritante was nog iets van een knal/flits ofzo tussen berichten door
Verder boeit het me weinig, maar imo niet echt nodig.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 22:41
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
Ik vond het niet echt nodig, maar ik kan me er niet druk over maken. Over een week is iedereen er aan gewend en hoor je niemand er meer over.
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 23:47
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Mijn tv is kapot en daardoor mist er een kleur (blauw) en voorheen wat t nos journaal altijd goed te volgen, maar nu istie kanariepietjesgroen en da's een slechte zaak natuurlijk.

Na kerst kan ik mn mening met een goede tv geven..
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 00:24
Verwijderd
er was niks mis met de ouwe layout
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 00:44
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
Ik vind het overall wel een verbetering. De nieuwe microfoon vind ik wel lelijk, je maakt zo'n ding toch niet wit.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 00:49
Verwijderd
In één woord

VERSCHRIKKELIJK

Vooral die opgefokte beat tijdens het korte nieuws werkt toch wel zo godsgruwelijk op mijn zenuwen. Ik denk dat ik gek word.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 07:55
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Had beter gekund. Het doet mijn inderdaad ook denken aan Shownieuws.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 08:08
Akilina
Avatar van Akilina
Akilina is offline
Ik vond het vorige decor en muziekje veel beter en mooier dan het huidige nieuwe. Ze hadden het wat mij betreft gewoon zo mogen laten zoals het eerst was. Vooral dat deuntje vind ik niets.
__________________
Schoon in elk oog is wat het bemint
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 09:01
Verwijderd
Ik vind het wel mooi, alleen hebben ze bij het korte nieuws zo'n heel irritant beatje draaien, alsof het allemaal super sensationeel is. Die mag van mij weg.

Nieuwe NOS-teletekst vind ik ook mooi, is ook maar weinig aan veranderd. En het Jeugdjournaal vind ik helemaal mooi
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-12-2005, 11:26
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Het weer ziet er nu uit als een tekening in paint
Dit is echt niks
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 14:10
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Hardstikke goed! Juist door de nieuwe vormgeving brengen ze de feiten nu terug tot wat ze werrkelijk zijn: SENSATIE! BLOED! GEWELD! SEKS! GEWELD!
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 16:15
Subject
Avatar van Subject
Subject is offline


Ook teletekst is er hopeloos op achteruit gegaan.
__________________
Elu on ilus.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 19:07
Verwijderd
NOS zegt dat er nog dingen ge-fine-tuned gaan worden, dus muziekjes gaan nog zachter/anders, belichting etc etc.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 19:23
Verwijderd
Het muziekje bij het korte nieuws is nu erg zacht maar ik hoor het nét, ik krijg er een onrustig gevoel van. Linksboven is een scherm waar allemaal balkjes naar een soort zon gaan, dan leidt me erg af van de presentator. Verder vind ik het oke. De weerkaart is mooi.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 19:43
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vind het echt niet mooi.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 21:14
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
SUX

'Tis net 2 vandaag.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2005, 21:41
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
He. Het decor van RTL4 is op dit moment precies (of bijna?) hetzelfde als dat van NOS.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 21:45
PV
PV is offline
Ik vind 't niks, veel te Talpa-achtig
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 21:46
PV
PV is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 20-12-2005 @ 20:07 :
NOS zegt dat er nog dingen ge-fine-tuned gaan worden, dus muziekjes gaan nog zachter/anders, belichting etc etc.
Kom nou, dan hadden ze ook wel wat langer kunnen wachten met dit door te voeren. Of gewoon helemaal niet, had vast een hoop geld bespaard.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 08:28
Verwijderd
Ik vind het intro filmpje echt bijzonder lelijk.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 13:52
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 20-12-2005 @ 22:46 :
Kom nou, dan hadden ze ook wel wat langer kunnen wachten met dit door te voeren. Of gewoon helemaal niet, had vast een hoop geld bespaard.
De NOS zegt dat mensen van 50 ook wel eens nieuwe kleding nodig hebben, zo ook de NOS. Misschien is het even wennen, maar dan heb je ook wat. En de NOS zegt ook dat de nieuwe look ontworpen is door een bekend bureau dat ook de look van de BBC en VRT heeft gedaan.

Ik heb een directe lijn met de NOS
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 14:06
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 21-12-2005 @ 14:52 :
De NOS zegt dat mensen van 50 ook wel eens nieuwe kleding nodig hebben, zo ook de NOS. Misschien is het even wennen, maar dan heb je ook wat. En de NOS zegt ook dat de nieuwe look ontworpen is door een bekend bureau dat ook de look van de BBC en VRT heeft gedaan.

Ik heb een directe lijn met de NOS

maar wat PV volgens mij bedoeld is dat als er nog zoveel veranderd moet worden ('fine-tuning') dat ze dat dan beter eerst hadden kunnen doen en dat ze daarna pas de nieuwe stijl hadden moeten invoeren.

En mensen van 50 kopen idd ook wel eens nieuwe kleding, maar doorgaans kiezen ze dan wel voor mooiere spullen dan hun oude kleding.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 14:20
Verwijderd
Uhu, helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 14:21
PV
PV is offline
En je oude vertrouwde ingelopen schoenen zitten altijd beter dan je nieuwe
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 15:03
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Ik vind het wel tof. Over een paar maanden is iedereen aan gewend en weet niemand meer hoe het oude decor er uit zag. Alleen die muziekjes zijn nog te hard.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 15:52
Fieneke
Avatar van Fieneke
Fieneke is offline
Ik vond het eerst veel mooier.
__________________
And all I know is that it feels like forever,
but no one ever tells you that forever feels like home.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 11:38
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 21-12-2005 @ 14:52 :
De NOS zegt dat mensen van 50 ook wel eens nieuwe kleding nodig hebben, zo ook de NOS. Misschien is het even wennen, maar dan heb je ook wat. En de NOS zegt ook dat de nieuwe look ontworpen is door een bekend bureau dat ook de look van de BBC en VRT heeft gedaan.

Ik heb een directe lijn met de NOS
Met het verschil dat de meeste mensen van vijftig kleding kopen die gemaakt is voor mensen van vijftig, en geen kleding kopen die gemaakt is voor mensen van twintig.

Als een TV-programma een midlifecrisis kon hebben zou het er zo uitzien.
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-12-2005, 17:16
Verwijderd
Ach, ik vind het niet echt super maar echt druk maak ik me er niet over.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 17:45
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Het maakt allemaal onderdeel uit van de internationale, Westerse samenzwering tegen moslims!!!!11!

Serieus, ik vind het niet direct een. Maar ik denk dat gewenning inderdaad snel zal optreden.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 17:53
niña
Avatar van niña
niña is offline
Citaat:
hppa schreef op 19-12-2005 @ 21:56 :
Het stoort niet echt, maar ik vond niet dat er wat mis was met het vorige uiterlijk.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 13:30
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Gister viel het me voor het eerst op en ik vond het echt bah! Waarom moesten ze vernieuwen, dat andere was toch nog prima?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 23:59
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 20-12-2005 @ 22:45 :
Ik vind 't niks, veel te Talpa-achtig
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 15:25
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
Ik vind 't eigenlijk best okay.
In het begin had ik heel erg het idee dat ik naar de VRT zat te kijken, maar ik stoor me er niet echt aan. Het journaal gaat zo wel met z'n tijd mee...
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 15:33
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Het vorige uiterlijk was duizend keer beter, en tenminste serieus en degelijk. Het nieuwe uiterlijk ziet er wel erg kaal, goedkoop en vooral commercieel uit. Ik snap best dat hét nieuwsprogramma van de publieke zenders nogal veel concurrentie heeft van de nieuwsprogramma's op de commerciële zenders, maar dít is niet de manier om de concurrentie het hoofd te bieden. Ik vind nu eigenlijk dat het NOS Nieuws nu een beetje zijn waardigheid heeft verloren, en nu amper nog beter is dan die sensationele nieuwsprogramma's op de commerciële zenders.

Slechte, slechte zet. *zucht* Ligt het aan mij, of is kwaliteit de laatste jaren verleden tijd? Alles draait in deze eeuw maar om geld, geld, geld, geld.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 20:02
mjk
Avatar van mjk
mjk is offline
Het oude decor had iets warms, iets knus, leuk om naar te kijken. En een TV als bijschermpje, nu helemaal niet een beeld bij de aankondiging van een bericht, of weer gewoon met de computer toegevoegd, vind ik minder. Ook de nieuwe leader is minder, vond de oude een fijnere muziek hebben. Het nieuwe te kil en koud. Bovendien is het SBS/Talpa-gehalte flink gestegen. Ook op teletekst, pagina 100 helemaal wit. De RTL zenders hebben de indexen nu mooi onderelkaar, maar NOS volgt SBS en co. Nee, jammer. Pagina 101, 601 en 801 al aan gewend, maar vond het puur geel/rode vroeger mooier.
Ook studio sport, lelijk filmpje. De vorige was gewoon goed, lkkre muziek, het echte studio sport gevoel is zo weg.

Maar het ergste is het nieuwe logo, met die rode O. Leuk concept, maar het oude logo was toch goed, hoef je toch niet te veranderen. Het zag er al modern uit, 3 dezelfde letters met af en toe een streepje anders waardoor NOS tevrooschijn kwam. En dat dan weg...
__________________
Through the sorrow, all through our splendour, don't take offence at my innuendo
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 21:45
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Citaat:
mjk schreef op 25-12-2005 @ 21:02 :
Het oude decor had iets warms, iets knus, leuk om naar te kijken. En een TV als bijschermpje, nu helemaal niet een beeld bij de aankondiging van een bericht, of weer gewoon met de computer toegevoegd, vind ik minder. Ook de nieuwe leader is minder, vond de oude een fijnere muziek hebben. Het nieuwe te kil en koud. Bovendien is het SBS/Talpa-gehalte flink gestegen. Ook op teletekst, pagina 100 helemaal wit. De RTL zenders hebben de indexen nu mooi onderelkaar, maar NOS volgt SBS en co. Nee, jammer. Pagina 101, 601 en 801 al aan gewend, maar vond het puur geel/rode vroeger mooier.
Ook studio sport, lelijk filmpje. De vorige was gewoon goed, lkkre muziek, het echte studio sport gevoel is zo weg.

Maar het ergste is het nieuwe logo, met die rode O. Leuk concept, maar het oude logo was toch goed, hoef je toch niet te veranderen. Het zag er al modern uit, 3 dezelfde letters met af en toe een streepje anders waardoor NOS tevrooschijn kwam. En dat dan weg...
Oftewel, het zuigt
__________________
Everyone knows gingers have no soul.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 18:57
Nyawa
Lelijk
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 19:35
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Vreselijk: lelijke achtergrond, een liedje waar je gek van word en ga zo maar door..

En het was juist zo goed
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 23:21
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Doet me niks..
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 17:14
NilsHolgersson
Avatar van NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
lelijk man.. teletekst en Studio Voetbal hebben ze ook bagger gemaakt
het decor achter Hugo doet pijn aan je ogen [die kop van Hugo ook, maar dat neem je op de koop toe]
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 18:15
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Ik heb nu wel et idee dat et digitaal is opgenomen...et kan aan mij liggen, maar et nieuws lijkt nu een stuk scherper..
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51.