Oud 07-01-2021, 00:24
theberto1
theberto1 is offline
Laat ik eerlijk zijn. Ik heb een meid leren kennen via Badoo want wie doet dan niet tegenwoordig. Een aantal dagen later vandaag dus. Zij de ze dat ze niet aangetrokken voelt naar mijn. Om dat ik te jong gedraag via Whatsapp. Maar heel eerlijk hoe kan je een boek of een film oordelen als je die alleen heb gezien alleen maar op de kaft. En dat het kinderachtig uit ziet. Want zodra je het boek nooit heb gelezen of de film heb gezien kan je niet oordelen of het daadwerkelijk kinderachtig is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2021, 08:21
Verwijderd
Je moet je niet zo aanstellen en je er bij neerleggen dat ze je niet leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2021, 09:04
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik heb een meid leren kennen via Badoo want wie doet dan niet tegenwoordig.
Ik. Wat is Badoo?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2021, 11:18
MikeLief
Avatar van MikeLief
MikeLief is offline
Ik heb opgezocht wat badoo is maar ik mag daar niet op het is net zoiets als facebook dating volgens mij?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2021, 11:38
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
Ik. Wat is Badoo?
Wat denk je zelf? Een datingapp natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2021, 11:38
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
Ik heb opgezocht wat badoo is maar ik mag daar niet op het is net zoiets als facebook dating volgens mij?
Snap ik, Mike.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2021, 11:40
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
OP;

Ach je hebt in ieder geval een poging gewaagd, maar ze vindt je niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2021, 12:03
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Wat denk je zelf? Een datingapp natuurlijk.
in dat geval is onze TS officieel in de friendzone gedropt
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2021, 12:39
theberto1
theberto1 is offline
Citaat:
Je moet je niet zo aanstellen en je er bij neerleggen dat ze je niet leuk vind.
Wtf waar slaat deze klote opmerkingen van jou op
Met citaat reageren
Oud 07-01-2021, 12:59
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Wtf waar slaat deze klote opmerkingen van jou op
Op de waarheid. Ze heeft gewoon gelijk
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2021, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Laat ik eerlijk zijn. Ik heb een meid leren kennen via Badoo want wie doet dan niet tegenwoordig. Een aantal dagen later vandaag dus. Zij de ze dat ze niet aangetrokken voelt naar mijn. Om dat ik te jong gedraag via Whatsapp. Maar heel eerlijk hoe kan je een boek of een film oordelen als je die alleen heb gezien alleen maar op de kaft. En dat het kinderachtig uit ziet. Want zodra je het boek nooit heb gelezen of de film heb gezien kan je niet oordelen of het daadwerkelijk kinderachtig is.
Nou, dat gejank van je dat ze niet via whatsapp kan beoordelen of je je te jong gedraagt, komt op mij behoorlijk kinderachtig over anders. Ik snap haar wel.

Ze wijst je af, accepteer het. Frustrerend, niet leuk, maar nogmaals: gewoon accepteren.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2021, 13:47
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
in dat geval is onze TS officieel in de friendzone gedropt
De friendzone bestaat niet. Of degene vindt jou wel leuk of niet.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2021, 14:15
Verwijderd
Citaat:
in dat geval is onze TS officieel in de friendzone gedropt
De friendzone is een belachelijk iets verzonnen met kerels door te grote ego's.
Citaat:
Wtf waar slaat deze klote opmerkingen van jou op
Dat je het niet met me eens bent, maakt het niet minder waar. Het feit dat je op een forum komt vragen om bevestiging van jouw (foute) mening, maakt je imho een aansteller. Soms vinden mensen je niet leuk, ook al kennen ze je niet. Dat gebeurt. Is niet leuk of eerlijk, maar zo is het nu eenmaal. Dat zegt niks over jou. De manier waarop je met die afwijzing om gaat, zegt des te meer over je. Hoe eerder je je daar bij neer legt, des te makelijker het wordt.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2021, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Laat ik eerlijk zijn. Ik heb een meid leren kennen via Badoo want wie doet dan niet tegenwoordig. Een aantal dagen later vandaag dus. Zij de ze dat ze niet aangetrokken voelt naar mijn. Om dat ik te jong gedraag via Whatsapp. Maar heel eerlijk hoe kan je een boek of een film oordelen als je die alleen heb gezien alleen maar op de kaft. En dat het kinderachtig uit ziet. Want zodra je het boek nooit heb gelezen of de film heb gezien kan je niet oordelen of het daadwerkelijk kinderachtig is.
Als dat boek voor kinderen is dan beoordeel ik dat aan de kaft ja. Dus lees ik dat boek niet, want dan denk ik: "Dit is een kinderachtig boek".
Met citaat reageren
Oud 10-01-2021, 01:03
t42
Avatar van t42
t42 is offline
Citaat:
Laat ik eerlijk zijn. Ik heb een meid leren kennen via Badoo want wie doet dan niet tegenwoordig. Een aantal dagen later vandaag dus. Zij de ze dat ze niet aangetrokken voelt naar mijn. Om dat ik te jong gedraag via Whatsapp. Maar heel eerlijk hoe kan je een boek of een film oordelen als je die alleen heb gezien alleen maar op de kaft. En dat het kinderachtig uit ziet. Want zodra je het boek nooit heb gelezen of de film heb gezien kan je niet oordelen of het daadwerkelijk kinderachtig is.
Ze probeerde je niet te kwetsen dan om hard te zeggen dat je niet leuk bent of spoort.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2021, 01:03
t42
Avatar van t42
t42 is offline
Citaat:
Als dat boek voor kinderen is dan beoordeel ik dat aan de kaft ja. Dus lees ik dat boek niet, want dan denk ik: "Dit is een kinderachtig boek".
Haha dit
Met citaat reageren
Oud 10-01-2021, 01:04
t42
Avatar van t42
t42 is offline
Citaat:
Ik. Wat is Badoo?
Tinder voor c keus
Met citaat reageren
Oud 10-01-2021, 09:35
Verwijderd
Citaat:
De friendzone is een belachelijk iets verzonnen met kerels door te grote ego's.
Ik betwijfel deze generalisatie na gesprekken met mensen die anderen gefriendzoned hebben en ik heb het zelf ook weleens gedaan...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-01-2021, 16:56
Verwijderd
Ik denk dat de friendzone wel bestaat. Het is de negatieve connotatie die er aan toe geschreven wordt. Iemand die denkt recht te hebben op een relatie met iemand, omdat deze persoon de ajder leuk vindt, of vindt dat de ander zulke signalen zou afgeven, zijn meestal de jankerds zoals TS. Die janken dan dat ze in de friendzone zitten. Maar meestal zijn dit soort figuren helemaal geen leuke vrienden, dus dat niveau halen ze niet eens.

Genoeg vrienden van me die ook in de friendzone zitten. Maar dat is niet erg, zij zien dat niet als een negatief iets en mogen me gewoon heel erg graag.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2021, 17:03
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
In ieder geval heeft die meid hem goed afgeweken kek
Met citaat reageren
Oud 10-01-2021, 20:13
Verwijderd
De friendzone zoals die vaak bedoelt en gebruikt wordt vind ik vooral vervelend en vermoeiend. Imo gaat het veel te vaak over kerels die geen nee kunnen of willen horen. Maar dat er werkelijk mensen zijn die vrienden willen blijven met iemand dit verliefd op ze is, geloof ik graag.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2021, 22:00
Verwijderd
Ja maar dan is het dus een term die misbruikt wordt. Al mijn mannelijke vrienden zitten in de friendzone. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2021, 22:01
Verwijderd
Mijn vrouwelijke vriendinnen ook. En juist die begonnen te mekkeren trouwens.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2021, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Ja maar dan is het dus een term die misbruikt wordt. Dit, ja.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2021, 11:23
Verwijderd
Ja friendzone als in vrienden zijn met iemand van het geslacht waar je ook romantisch/seksueel op valt, waarbij één van de twee ook op die manier interesse heeft in de ander, maar de ander niet: natuurlijk bestaat dat.

Friendzone als in een situatie waar je in belandt omdat je je niet alfa genoeg gedraagt en waar je altijd wel uit kunt komen mits je de juiste handelingen doet, omdat vrouwen nu eenmaal per definitie vallen voor een bepaald soort gedrag, dat is natuurlijk complete nonsens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Signaleren van problemen bij jonge kinderen.
Verwijderd
8 13-07-2011 15:30
Liefde & Relatie Vrouwelijk gedrag - Voor mannen!
spemmey
23 28-07-2005 10:53
Psychologie Hoe om te gaan met een jongetje met 'gedragsproblemen'
Eend
6 29-12-2004 19:09
Liefde & Relatie Crushes, obsessief gedrag blabla weet geen goede titel.
WishfulDreaming
56 23-05-2004 00:27
Liefde & Relatie Jongens: waardoor ga je een meisje leuk vinden?
charly not
58 28-11-2003 19:13
Psychologie Agressief gedrag
Verwijderd
2 12-11-2003 21:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.