Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2006, 21:08
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 02-05-2006 @ 22:01 :
Als die klootzak muts nou eens online kwam (of smste..)
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 02-05-2006, 22:25
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Hij is weg en nu voel ik me gelijk rot T leven is niet eerlijk.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 02-05-2006, 22:29
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Gothic schreef op 02-05-2006 @ 21:39 :
Tot nu toe 2 dagen stage bij plastische chirurgie . Van half 6 tot half 8 ...
Cool! Ja dan zou ik die colleges ook niet missen.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 02-05-2006, 22:59
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
kut... verdomme
Oud 03-05-2006, 09:19
Verwijderd
De weegschaal... Grmbl...
Oud 03-05-2006, 09:39
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Wrom wil ik dr zo graag

Ik weet dat als ik de kans krijg, dat ik die met beide handen vast zou grijpen, maar ik weet ook dat het heel fout is als ik dat doe. Ik weet ook dat ik die kans niet krijg, maar het feit dat het aangrijpen van die kans die niet komt fout is, zal me er niet vanaf houden om die kans te grijpen
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 03-05-2006, 10:48
kroot
kroot is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 02-05-2006 @ 17:30 :
Hoe was het?
Pff. ik werd een beetje overvallen. Gelukkig waren mijn broertje en zusje er ook bij anders had ik het echt niet getrokken. En ze staan erop dat ik binnen nu en 2 weken een rijschool gezocht heb en dat zij de les gaan betalen. Ik had dat namelijk gekregen voor mijn 18e verjaardag, maar ik vind het ook zo hypocriet op geen contact te hebben en wel geld aan te nemen. Maar zij zeiden dat het gewoon nog een kadootje was, dus dat heb ik nu maar beloofd......En voor de rest, tsja masker opgezet en toneel gespeeld.
Oud 03-05-2006, 10:50
Mandoline
Avatar van Mandoline
Mandoline is offline
Ik word hier een beetje bang van. Ik wil zo niet zijn, ik lijk wel depressief of zo. Maar alleen met vlagen.
__________________
and when you find me there, you'll search no more
Oud 03-05-2006, 11:53
Verwijderd
Hoor ik van m'n zusje dat het broertje van de vriend van m'n zus (omg) heeft gezegd dat hij het uit heeft gemaakt met m'n zus. Zaterdag. Hoe kunnen wij daar niets van weten?! Of is het een achterlijke grap van dat jongetje. Omg ik kan me m'n zus niet eens meer zonder hem voorstellen, dat kán niet uit zijn!

Verder heb ik zin om hem te zien en in het gras te liggen samen, het is zulk fijn weer!
Nu eerst een begin maken aan m'n geschiedenis, dat is goed voor m'n zelfbeeld (ik heb de herkansing pas dinsdag en het is nu woensdag en ik begin al ) en waarschijnlijk ook voor m'n cijfer. Dan heb ik afgesproken met een vriendin voor vandaag en ik weet niet wat en wanneer en hoelaat enzo maar ach, wat geeft het? Vanavond misschien weer een date met een vriend, trouwens, date als in iets gezelligs doen, meer niet, want zijn vriendin is het meisje waar ik nu ongeveer m'n meeste tijd mee doorbreng

Ik voel me goed, het is lekker weer en ik heb niets te klagen, het enige wat de hele tijd een beetje in m'n maag zit is geld, omdat ik steeds een beetje teveel uit geef terwijl ik aan het sparen ben voor mijn schooljaar in Frankrijk. Maar ik geef volgende week twee feestjes voor m'n verjaardag (familie en vrienden apart) en ik heb laten weten dat ik echt gewoon geld wil om m'n droom te verwezenlijken dus ik hoop dat er weinig mensen zijn die eigenwijs zijn en me toch een kadoo geven, ik wil helemaal geen kadoo, ik wil naar Frankrijk
Oud 03-05-2006, 12:08
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
gaap
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 03-05-2006, 12:45
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
auw that hurts..
klote opmerking
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 03-05-2006, 13:00
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
you can't stop me from falling apart
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 03-05-2006, 13:00
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
PubMed is verschrikkelijk google <3
----
Ja/nee stoppen/doorzetten
twijfels, vragen en vooral geen antwoorden!
2 weken en een paar daagjes voorbij....
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 03-05-2006, 13:07
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik ga hier langzaam kapot

en ik mis dr zooooo

__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 03-05-2006, 13:31
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
niet doen niet doen niet doen
of wel doen?
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 03-05-2006, 13:36
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Ik kwam gisteren een oud-klasgenoot in de trein tegen en het was de eerste keer dat ik niet in de ontwijk-een-rot-opmerking-modus schoot. Ik ben trots op mezelf.
***
Er zijn miljoenen dingen die ik niet weten wil, laat ze me dan ook niet zien/horen, verdorie.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 03-05-2006, 15:29
Verwijderd
Ooooh, wat is het heerlijk weer.
En ik ben lekker appelmoes aan het maken, en dan zo in het zonnetje buiten appeltjes schillen met op de achtergrond oneindige pianomuziek van Simeon ten Holt. <3
Oud 03-05-2006, 15:39
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
ehm... ok dan
leuk om te weten
Oud 03-05-2006, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Mala schreef op 03-05-2006 @ 12:53 :
Hoor ik van m'n zusje dat het broertje van de vriend van m'n zus (omg) heeft gezegd dat hij het uit heeft gemaakt met m'n zus. Zaterdag. Hoe kunnen wij daar niets van weten?! Of is het een achterlijke grap van dat jongetje. Omg ik kan me m'n zus niet eens meer zonder hem voorstellen, dat kán niet uit zijn!
Omg het is dus wel zo. Waarom weten wij dit niet ?!
Oud 03-05-2006, 18:18
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Aaaaaargh, ik heb er helemaal genoeg van. Ik moet weg hier.
__________________
Oud 03-05-2006, 18:57
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Een of ander Christelijk mutsje genaamd Hannah is ineens zijn nummer 1. Verdomme. Hoe kan hij dan zeggen dat hij nog wel van me houd. En waarom hou ik nog zoveel van hem?
Als ik nou in Engeland had gewoond was er geen probleem geweest.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-05-2006, 19:01
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
jahoor begin maar weer lekker allemaal te schelden
en me uit te lachen als ik langskom gefietst
waarom kijkt haast iedereen naar uiterlijk?
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 03-05-2006, 20:21
Verwijderd
soms vraag ik me af waarom ik nog niet doorgeslagen ben. Tuurlijk, heb wel het een en ander uitbarsting gehad, maar het is net alsof het gewoon niet gaat komen

Dat kan positief zijn maar ook negatief.
Oud 03-05-2006, 20:59
Verwijderd
"Heb je ons gemist?!"

Eh..
Oud 03-05-2006, 21:18
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
schiet me
iemand =\
Oud 03-05-2006, 21:31
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 03-05-2006 @ 22:18 :
schiet me
iemand =\
*schiet met verdovingspijl, bindt vast, en kietelt als Ruud weer bij kennis is het hele verhaal eruit*

Was loos?
__________________
I like my new bunny suit
Oud 03-05-2006, 21:58
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Ik heb zo'n dubbel gevoel, aan de ene kant en aan de andere kant ... Wat moet ik hier nou weer mee
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 03-05-2006, 22:38
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
arrrrgh liever weglopen dan hier nog langer blijven
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 03-05-2006, 22:47
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
I feel an emptiness inside
A part of me already died
When I pretended to go on
Like everything's ok
Then all we built began to fall
As I began to lose it all
I shut my eyes and set me free
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 03-05-2006, 23:25
fractuur
fractuur is offline
Had hem graag nog even willen zien vandaag (en ik belde echt weer zo op tijd af) maar het zat er even niet in. Even voor de duidelijkheid: ik heb om kwart voor twaalf nog een pizza gegeten.. Maar zo'n dagje alleen thuis is wel lekker moet ik zeggen.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 03-05-2006, 23:26
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Leer eens van je fouten. Dit ligt dan misschien wel iets anders dan dat andere, maar dit is ook niet helemaal de bedoeling. Het was leuk, maar waarschijnlijk maar eenmalig en je weet niet wat hij vond en nou ja. Hè bah wat stom allemaal. Maar ik ben nu wel heel enthousiast geraakt over taaldingen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 03-05-2006, 23:58
Zebra
Avatar van Zebra
Zebra is offline
Van mij mag de halve wereld even oppleuren. Want nee, ik ben niet zoals jullie dachten. Of gehoopt hadden. Of willen dat ik ben. Ik ben héél blij met mezelf, en als je daar niet meer leven kan? Jammer dan. Get used to it!

Toch altijd grappig om te zien hoe anderen voordurend bezig zijn je te bewerken, je aan te passen of te veranderen. Hoe ze commentaar op je hebben. Hoe ze je enthousiasme voor dingen weer naar beneden weten te praten met al hun sceptiek en negatieve gedachtengangen. Hoe ze je zelfvertrouwen op sommige gebieden even flink naar beneden proberen bij te stellen... Soms met de simpele verklaring omdat ze het zelf niet hebben/kunnen. Och, het is bijna alsof ze er lol in hebben, met al die verdomde (indirecte) aanwijzingen, verdacht stomme opmerkingen, en commentaar waar je geen donder mee kan:

* 'Ik denk toch dat die school volgend jaar te zwaar voor je word, je bent natuurlijk niet zoals je jongste broer. Maargoed dat is je ook wel vergeven, want hij heeft immers een denkwerk waar je u tegen zegt'
* 'Goh, je hebt daar haartjes... Joh echt? '
* 'Je moet je wenkbrauwen zo epileren, want dan krijg je van die mooie boogjes. Je weet toch dat ik daar altijd op let?'
* 'Jij was diegene die therapie nodig had, ik ben hier niet de labiele persoonlijkheid hoor'
* 'Je moet jurkjes aantrekken, je bent veels te jongensachtig'
* 'Die had haar haar zo leuk zitten. -wink- Jij moet ook weer eens naar de kapper, want eerst zat het wel leuk'
* Op eigen initiatief naar de kapper: 'Zie je nou wel, ik heb altijd al gezegd dat je het kort moest laten knippen'
* 'Jij altijd met je grote bek, je doet net of ik nooit naar je luister'
* 'Wel een minpuntje, die moedervlekken van je. Maja, die laat je binnenkort zeker wel weghalen?'
* 'Ben jij net zoals je moeder? '
* 'Eerst viel het gezin uit elkaar, toen moest je moeder hoereren, ging je vader bij haar weg en bleef jij alleen over. Hoezzé!'
* 'Ik ben echt van mening dat zodra je 18 bent je aan je vader moet vragen of je een oorcorrectie mag ondergaan'
* 'Ow... wil je daar serieus een piercing?'
* 'Krijg je daar nou serieus huidkanker van?'
* 'Je kan toch ook gewoon HBO gaan doen, waarom wil je nou wil persé naar de universiteit?'
* 'Je bent hopeloos, ga iemand anders vervelen, want wat je ook zult proberen, uiteindelijk eindig je toch wel als huisvrouw '
* 'MBO is ook leuk hoor, heb ik ook gedaan'
* 'Jouw neus past totaal niet bij je gezicht weet je dat? - door paps'
* 'Jij overdrijft altijd alles zo'
* 'Lang leve de negativiteit. Jij'
* 'Heb je geen eigen mening ofzo?'
* 'Jij stemmingswisseling vrij, zoiets als de eerste pausin ter wereld '
* 'Wat een onzin, dat heeft je vader nooit gedaan'
* 'Hij houdt wel van je hoor. Je word hooguit misbruikt '

Blablabla... Ik word er de laatste week gek van! De gehele dag door hoor ik die tyfus zinnetjes, eigenlijk sinds ik hém in de trein tegenkwam van de week, en sinds die verhalen over m'n vader. Wáárom? Ik probeer er helemaal niet bewust mee bezig te zijn, maar ik trek die (subtiele en misschien zelfs goedbedoelde) commentaren niet, ze doen gewoon pijn. En daar baal ik van.

Ik wil het niet meer over mijn gevoelens hebben, want ik weet inmiddels vrijwel zeker dat er weer een geweldig kritiekpuntje aangeslingerd word. En daarbij, er is toch bijna niemand meer die mij goed genoeg kent om daadwerkelijk te begrijpen wat ik bedoel.

Twee dagen lang gehuild, met enkele stille momenten, maar zodra de film weer opnieuw begint te draaien is het wederom einde verhaal. En och, wat doe je eraan? Behalve gewoon te doen waar je gek op bent, iedereen te negeren, je tranen te drogen en gewoon te lachen alsof er niets aan de hand is? *zucht* Ik wil dit niet meer, ik wil gewoon mezelf zijn.

Eenzaam, vol verlangen...
Getik tegen het raam.
Een kleine zonnestraal,
tranen laten gaan.
[...].


Ik mis jou. Ik mis onze gesprekken. Ik mis de onzekerheid. De grapjes. Alles. Maar zie ik je ooit weer? Ik hoop het, al denk ik van niet.
__________________
Nooit geen scholieren.com meer *traan* [ was ooit HvJ ]

Laatst gewijzigd op 04-05-2006 om 00:02.
Oud 04-05-2006, 00:19
Redhair
Redhair is offline
Zebra, sterkte. Je krijgt ook een knuffel!

Ik was gister even naar M.. Hij is verhuist, dus we hadden in de stad afgesproken, om vanuit daar samen naar zijn huis te gaan.

In de stad stond een heel stelletje ongeregeld bij elkaar. Allemaal krakers en/of junkies. En ik ken ze fucking allemaal. Ik ben een meisje van zeventien, zit nog op de middelbare school, maar ken zo'n beetje alle (jonge) krakers/junks. P. was er ook. Voor zijn doen de laatste tijd was hij nuchter. Tenminste, hij kon recht blijven staan, was vrolijk, begroette me heel lief, ik zag weer een beetje de oude P. De p. waarmee ik in een kraakpand zou gaan wonen. Hij had duidelijk pep op, maargoed, het deed me goed hem zo te zien.
Met M. naar zijn huis gegaan, was gezellig. Samen weer wat pep gebruikt, was ook gezellig. Hij was ook lief voor me. Zei dat hij geen pep aan me zou verkopen rond de examens, zei dat ik moest oppassen, niet weer zoveel moest gebruiken als eerst.
Ik zei dat het hem toch niet boeide, dat hij blij moest zijn dat ik pep bij hem haal, dan krijgt hij tenminste geld.
Toen zei hij dat niet alles om geld draaide, dat hij niet wilde dat vrienden zichzelf de goot in hielpen.
Vrienden. Ik kreeg echt een brok in mijn keel toen hij dat zei. Vrienden, M. en ik. Wel een knipperlichtvriendschap, maar hij ziet me dus wel als een vriend.

Vandaag bij een vriend in rotterdam geweest. Was heel gezellig, lekker filmpje gekeken, wat pep gehad, even de stad in geweest, weer een fijne dag.
Morgen met D. zonnen/blowen/ons gelukkig voelen aan de ijssel. Vrijdag waarschijnlijk met wat vrienden naar bevrijdingsfestival zwolle.
Wat een heerlijke tijd zeg, voel me zo goed de laatste weken. Zo gelukkig. Helemaal nu het weer goed is tussen R. en mij en ik weet waar B. is.

Lange, nietszeggende post, maar dat boeit niet. Ik heb mijn gelukkige hartje weer gelucht!
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 04-05-2006, 07:55
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Het voelt alsof ik het allemaal weer fout heb gedaan...
Oud 04-05-2006, 08:58
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 03-05-2006 @ 22:31 :
*schiet met verdovingspijl, bindt vast, en kietelt als Ruud weer bij kennis is het hele verhaal eruit*

Was loos?
ik heb het helemaal gehad...
Oud 04-05-2006, 09:13
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 04-05-2006 @ 09:58 :
ik heb het helemaal gehad...
^^ grote knuf..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-05-2006, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 03-05-2006 @ 16:39 :
ehm... ok dan
leuk om te weten
Gelukkig is dit een 'Lucht-je-hart-topic' waar je je hart kan luchten en waar niet iedereen iets mee hoeft te kunnen. En of je iets positiefs of negatiefs zegt doet er gelukkig ook niet zoveel toe. Dacht ik.
Oud 04-05-2006, 10:33
Verwijderd
moet ik de eer aan mezelf houden?
Oud 04-05-2006, 10:37
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 04-05-2006 @ 11:32 :
Gelukkig is dit een 'Lucht-je-hart-topic' waar je je hart kan luchten en waar niet iedereen iets mee hoeft te kunnen. En of je iets positiefs of negatiefs zegt doet er gelukkig ook niet zoveel toe. Dacht ik.
(ik reageer ff )

maar zijn reactie was niet op jouw post bedoeld hoor..

hij luchte zelf ook iets
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-05-2006, 10:59
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik heb het gevoel weer terug bij af te zijn, ook al weet ik dat dat niet zo is. Ik moet gewoon geen dingen meer doen die slecht voor me zijn. Hij heeft het volste recht zulke dingen te zeggen, en als ik van niks weet is het niet erg. Maar ja, als ik er dan (door m'n eigen schuld) achterkom... dan voelt t toch kut
Maar goed... aan al die andere dingen heb ik ook kunnen wennen, dus dit komt wel.
__________________
Tsja
Oud 04-05-2006, 11:10
Verwijderd
Hmm zon en ben in m'n eentje thuis en doe niets en ik vermaak me geweldig

Straks lekker werken en dan kan ik ook in de zon zijn want het terras is lekker open en dan verdien ik ook nog geld
Vanavond hopelijk lekker de stad in
Oud 04-05-2006, 11:42
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hmmmmmz
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 04-05-2006, 11:45
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 04-05-2006 @ 11:37 :
(ik reageer ff )

maar zijn reactie was niet op jouw post bedoeld hoor..

hij luchte zelf ook iets
Oh.
Die indruk kreeg ik heel erg.
Sorry, in dat geval.
Oud 04-05-2006, 11:51
Verwijderd
Ik ben al zo lang niet blij, niet gelukkig, altijd maar twijfelen, kutzooi.
Oud 04-05-2006, 11:53
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Het is zo'n leuke vakantie. Ik heb het echt naar me zin. ^_^Vooral op de manege.

Ja dat moest ik even kwijt.

People are obsessed with Jojo
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 04-05-2006, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 04-05-2006 @ 12:51 :
Ik ben al zo lang niet blij, niet gelukkig, altijd maar twijfelen, kutzooi.
*aai*
Oud 04-05-2006, 12:12
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 04-05-2006 @ 12:45 :
Oh.
Die indruk kreeg ik heel erg.
Sorry, in dat geval.
das ook niet zo heel raar
het stond ook onder jouw post..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-05-2006, 12:39
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Rare dingen allemaal, ik zou blij zijn als ik straks uit Zwolle weg ben, en al het gezeik hier achter kan laten.
__________________
Guitarred and feathered
Oud 04-05-2006, 12:39
Verwijderd
Ik heb een belangrijk besluit genomen: ik ga gelukkig worden. En als dat betekent dat ik gelukkig wordt van die leuke jongen waar ik door oogcontact op 10 meter afstand ofzo alsnog een super grote vonk bij voelde overspringen, nou dan wordt ik daar gelukkig van. Alle kleine dingen in het leven gaan mij gelukkig maken. Vandaag schijnt de zon, ik ben alleen thuis en er zijn vanavond mooie films op televisie, dus ik ben gelukkig vind ik.
Al moet ik wel ontzettend veel doen en zou ik nog gelukkiger worden als ik super mooie cijfertjes ga halen . Dus ik ga maar eens aan het werk...
Oud 04-05-2006, 13:40
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
pas op ik ben mega sjago!

--

ik weet het niet meer, alles lijkt anders, veranderd te zijn
rechts is krom ofzo
ik kan me niet concentreren, pieker me suf en mijn gedachten gaan er nog steeds vandoor met me
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 04-05-2006 om 14:17.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #59
rare kwast
487 23-05-2006 20:04
De Kantine Doen jullie aan LiveJournal? ;p
Verwijderd
114 16-03-2005 17:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05.