Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2013, 15:28
Verwijderd
Hoi!
Ik weet dat hier al weetikveelhoeveel topics over zijn... Maar er staan gewoon nog geen ideeen voor mij bij.

Ik word binnekort 15, en ik heb geen idee wat ik moet gaan doen.
Er komen waarschijnlijk 6 meiden (met mij erbij zijn we dus met 7)

Het probleem is dat ik in een heel klein appartement woon, en er is dus geen plek om een feest te geven.
Daarbij zitten we thuis nogal krap met het geld, dus daar moet ook rekening mee gehouden worden.

Het is zegmaar een groep met best stoere meiden. High tea en make-up zit er dus niet in...

Iemand ideeën?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2013, 15:55
Verwijderd
Het lijkt me gezien de leeftijd van de jongedame verstandig dat ik hier niet inhoudelijk reageer.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2013, 16:50
Verwijderd
Gewoon slaapfeestje, samen friet eten, film kijken, allemaal in een slaapzak in de woonkamer liggen (kan ook prima met z'n zevenen in een kleine woonkamer). Altijd leuk!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2013, 17:20
Verwijderd
Hoop consoles, dekens en matten op de grond, pizza, bier (of whatever graag gedronken wordt) en amusement!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2013, 17:20
Verwijderd
Oh wacht, 15, schrap het bier.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2013, 19:05
Verwijderd
Dat is eigenlijk geen optie

Er passen denk ik net wel 7 luchtbedden in onze woonkamer, maar dat gaat mijn moeder dus nooit goed vinden omdat we dan de hele tent moeten verbouwen...

Ik snap ook niet helemaal waarom ze dat niet goed vind, maar zo zijn moeders soms nou eenmaal ...... het mag niet.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2013, 19:21
Verwijderd
Ahh wel jammer! Maar je kan toch ook gewoon je vriendinnen uitnodigen en een film gaan kijken? Dat lijkt mij wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2013, 20:56
Verwijderd
Samen gourmetten of chocoladefonduen en daarna film?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2013, 01:17
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Kamperen? Kan ook in de achtertuin. kampvuur bouwen, marshmallows, do or dare spelen

Zelf pizzas maken (of bestellen als daar geld voor is), horrorfilms of klassiekers erbij!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 23-11-2013, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Kamperen? Kan ook in de achtertuin. kampvuur bouwen, marshmallows, do or dare spelen

Zelf pizzas maken (of bestellen als daar geld voor is), horrorfilms of klassiekers erbij!
Beetje koud om te kamperen of niet? en we hebben geen tuin, alleen een balkon XD
Met citaat reageren
Oud 23-11-2013, 14:47
Verwijderd
Heel erg bedankt voor de andere reacties tot nu toe! Ik kan er wel wat mee!!!
Leuke ideeën!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2013, 14:56
Verwijderd
Heb je misschien een goeie vriendin met een grotere woning? Dan zou je vriendelijk kunnen vragen aan haar ouders of het een mogelijkheid is om daar te vieren.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2013, 16:12
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Beetje koud om te kamperen of niet? en we hebben geen tuin, alleen een balkon XD
Ja best wel misschien niet zo'n goed plan.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 24-11-2013, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Heb je misschien een goeie vriendin met een grotere woning? Dan zou je vriendelijk kunnen vragen aan haar ouders of het een mogelijkheid is om daar te vieren.
Dit lijkt me ook een beetje raar en ongemakkelijk... Wel leuk om samen een feest te geven, maar ik zou niet zo snel mijn eigen feest bij iemand anders willen geven. Net alsof je je dan zou schamen ofzo
Met citaat reageren
Oud 24-11-2013, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Dit lijkt me ook een beetje raar en ongemakkelijk... Wel leuk om samen een feest te geven, maar ik zou niet zo snel mijn eigen feest bij iemand anders willen geven. Net alsof je je dan zou schamen ofzo
Ja, dat zou ik denk ik ook wel hebben. Maar als je het gewoon uitlegt én echt niet anders kan, dan zou ik dat gewoon doen denk ik. Ik denk dat dat beter is dan geen feest.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2013, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Dit lijkt me ook een beetje raar en ongemakkelijk... Wel leuk om samen een feest te geven, maar ik zou niet zo snel mijn eigen feest bij iemand anders willen geven. Net alsof je je dan zou schamen ofzo
Ja, daar zat ik ook over te denken, ik heb mijn verjaardag dit jaar bij vrienden gehouden, locatie en ruimte. Maar als 15jarige. Hmmm. Maar als je zo'n vriendin hebt bij wie je even goed thuis ben als in je eigen thuis, het bestaat, dus vandaar dat ik het aanhaalde
Met citaat reageren
Oud 26-11-2013, 20:11
Verwijderd
Ja, ik heb wel een goede vriendin bij wie ik al mn hele leven half woon, eerst vierden we ook altijd samen onze verjaardag (ookal is zij in maart jarig en ik in december ) Maar nu zitten we niet meer bij elkaar in de klas en ze heeft ook een boel andere vriendinnen, en dan vind ik het nog wel wat ongemakkelijk om daar zo aan te komen zetten

Vorig jaar ben ik met een stel vriendinnen naar mijn opa gegaan en die ging ons schilderles geven Dat was ook heel leuk, maar niet voor 2x.

Misschien (als ik heeeeeel veel ga werken komende tijd) krijg ik het voor elkaar om genoeg geld bij elkaar te sparen zodat we kunnen gaan lasergamen

xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Feestje organiseren...
Linniee
28 01-07-2014 12:25
Flora & Fauna honden feestje
Bas-Kees
2 21-12-2013 07:27
De Kantine Feestje organiseren voor het forum
Missy
59 26-09-2010 10:18
Algemene schoolzaken Studentenverenigingen
Ozzy A
157 22-06-2006 03:00
Lifestyle Paradijs
kaleidoscope
47 17-09-2003 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.