Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2005, 19:45
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Ik heb het waarschijnlijk niet gehaald en wil mn 'leed' even delen met lotgenoten

dussss..
wie is er waarschijnlijk gezakt en ga je het ook gewoon nog n keertje proberen?
__________________
I dream of you tonight, tomorrow you'll be gone..
Advertentie
Oud 30-05-2005, 19:59
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Eerised schreef op 30-05-2005 @ 20:58 :
je kan toch nog herkansen

en de normering is ook nog niet zeker dus daar gaat het bij mij allemaal vanaf hangen...
en anders kan ik dus nog herkansen

Allemaal klagen voor Aardrijkskunde (havo)
__________________
einde
Oud 31-05-2005, 17:17
Amisha
Avatar van Amisha
Amisha is offline
Ik denk ook dat ik gezakt ben, alleen door stomme Duits en Frans (vwo), alsof ik dat ooit nog in de toekomst zal gebruiken. Ik weet niet of ik nog kan herkansen. We zullen moeten afwachten tot 16 juni, kijken of er nog hoop is Vind het wel erg jammer en niet eerlijk, want ik ging echt 3 weken van tevoren elke dag leren
Oud 31-05-2005, 17:23
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Amisha schreef op 31-05-2005 @ 18:17 :
Ik denk ook dat ik gezakt ben, alleen door stomme Duits en Frans (vwo), alsof ik dat ooit nog in de toekomst zal gebruiken. Ik weet niet of ik nog kan herkansen. We zullen moeten afwachten tot 16 juni, kijken of er nog hoop is Vind het wel erg jammer en niet eerlijk, want ik ging echt 3 weken van tevoren elke dag leren
Ik heb ook zo veel geleerd. En dan heb je van die mensen die een uurtje leren en een 8 halen. (en die zijn dan nog boos dat ze niet 0.2 punt erbij hebben want dan staan ze een 9 ) kan ik me serieus ontzettend kwaad om maken.
__________________
einde
Oud 31-05-2005, 17:30
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Wie is er waarschijnlijk gezakt?

Ikkuh....
__________________
-If you like Piña Colada's-
Oud 31-05-2005, 17:38
biep
Avatar van biep
biep is offline
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien.

iig frans2, duits2 en NL gehaald.
De rest is afwachten.
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 31-05-2005, 17:58
ezx
Avatar van ezx
ezx is offline
ja misschien wel....... en ik vind het echt heel erg. ik ben in de 3e als ns blijven zitten en ik wil echt niet nog een jaartje op deze school rondlopen.
ik heb wiskunde erg slecht gemaakt. als de normering 0.8 is (is nog nooit lager geweest in de voorgaande jaren) sta ik een 4.55 en dus een 5. dan heb ik een her waarschijnlijk. (ik denk dat ik sk ook net niet gehaald heb)
maar als die normering dus lager is dan een 0.8 ( ik kan er toch niet vanuit gaan dat deze niet lager wordt?) heb ik een 4 gemiddeld. en zak ik.

Oud 31-05-2005, 18:12
Hooligirl
Avatar van Hooligirl
Hooligirl is offline
Moet frans herkansen denk ik..

Maar ja.. als ik geslaagd ben.. hahahaha..

Dan kunne de grootste idioten t vwo nog halen, heb echt geen flikker uitgevoerd Eigenlijk mag k niet slagen, das niet eerlijk.
__________________
Jaja wat maakt dat nou uit.
Oud 31-05-2005, 18:23
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1188258
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 31-05-2005, 18:36
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
biep schreef op 31-05-2005 @ 18:38 :
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien.

iig frans2, duits2 en NL, wisk gehaald.
De rest is afwachten.
en engels sowieso niet, eco heeeel misschien. Gesch weet ik niet. Ik denk slagen of een her, enja misschien echt zakken ook mn eigen schuld, ook 3 jaar geen flikker gedaan.

morgen nog kunstgesch. maar daar ben ik niet zo heel bang voor.
Oud 31-05-2005, 19:12
nomario
nomario is offline
Het ligt aan de normeringen, als die tegen zitten, dan heb ik een her nodig voor of Aardrijkskunde of Geschiedenis.
Oud 31-05-2005, 19:31
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
Hooligirl schreef op 31-05-2005 @ 19:12 :
.....

Maar ja.. als ik geslaagd ben.. hahahaha..

Dan kunne de grootste idioten t vwo nog halen, heb echt geen flikker uitgevoerd Eigenlijk mag k niet slagen, das niet eerlijk.
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 31-05-2005, 19:40
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Hooligirl schreef op 31-05-2005 @ 19:12 :

Maar ja.. als ik geslaagd ben.. hahahaha..

Dan kunne de grootste idioten t vwo nog halen, heb echt geen flikker uitgevoerd Eigenlijk mag k niet slagen, das niet eerlijk.
leuk van je om zoiets in dit toppic te posten
__________________
ofzoiets
Oud 31-05-2005, 19:54
Billy_bob
Billy_bob is offline
ik heb er werkelijk geen idee meer van, heb een boel keihard ver****t maar stond er wel redelijk goed voor, pfff ik word er echt gestoord van; het idee dat ik gezakt zou kunnen zijn
__________________
vive le bob?
Oud 31-05-2005, 19:56
ezx
Avatar van ezx
ezx is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 31-05-2005 @ 20:54 :
ik heb er werkelijk geen idee meer van, heb een boel keihard ver****t maar stond er wel redelijk goed voor, pfff ik word er echt gestoord van; het idee dat ik gezakt zou kunnen zijn
ja same here. het idee van gezakt kunnen zijn is erg irritant. nu moeten we ook nog ns 2 weken wachten op die normering!
Oud 31-05-2005, 20:33
Ivo
Ivo is offline
Scheikunde1,2 en Wiskunde B1,2 (VWO) is afwachten voor mij.
Ik moet of voor scheikunde een 6,1 halen of voor wiskunde een 5,7.

Bij beide vakken hangt het nu van de definitieve normering af of ik ga slagen of een her moet doen.
Oud 31-05-2005, 20:42
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
ezx schreef op 31-05-2005 @ 18:58 :
ja misschien wel....... en ik vind het echt heel erg. ik ben in de 3e als ns blijven zitten en ik wil echt niet nog een jaartje op deze school rondlopen.
ik heb wiskunde erg slecht gemaakt. als de normering 0.8 is (is nog nooit lager geweest in de voorgaande jaren) sta ik een 4.55 en dus een 5. dan heb ik een her waarschijnlijk. (ik denk dat ik sk ook net niet gehaald heb)
maar als die normering dus lager is dan een 0.8 ( ik kan er toch niet vanuit gaan dat deze niet lager wordt?) heb ik een 4 gemiddeld. en zak ik.

Kan je dan niet alsnog scheikunde of wiskunde herkansen? Weet niet wat je verder voor cijfers hebt maar voor een herkansing maakt het toch niet uit of je 4 of 5 hebt voor wiskunde?
__________________
Reina de la Calle
Oud 31-05-2005, 21:03
Suqeunse
Avatar van Suqeunse
Suqeunse is offline
Wie is er waarschijnlijk gezakt? Dacht het niet
__________________
Live Life.
Ads door Google
Oud 31-05-2005, 21:10
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
eerder geslaagd haha
Oud 31-05-2005, 21:10
Verwijderd
Niet gezakt denk ik, wel een her.
Oud 31-05-2005, 21:11
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Rogue schreef op 31-05-2005 @ 22:10 :
Niet gezakt denk ik, wel een her.
wat dan?
Oud 31-05-2005, 21:14
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 31-05-2005 @ 22:11 :
wat dan?
Tekenen/geschiedenis, beide niet zo goed gemaakt, waarschijnlijk wel net goed genoeg, maar is dus nog even afwachten. Jij hebt het dus gewoon op je sloffen gehaald?
Oud 31-05-2005, 21:19
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
nou ik heb geschiedenis ook niet zo geweldig gemaakt, het is het enige vak waarvan ik denk dat het wel eens een minder cijfer kan opleveren. waarom moet ik ook gewoon koorts krijgen tijdens mn examen

misschien is mn score ook wel net genoeg voor een zes, ik durf niet meer te kijken naar het correctiemodel..
Oud 31-05-2005, 21:21
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 31-05-2005 @ 22:19 :
nou ik heb geschiedenis ook niet zo geweldig gemaakt, het is het enige vak waarvan ik denk dat het wel eens een minder cijfer kan opleveren. waarom moet ik ook gewoon koorts krijgen tijdens mn examen

misschien is mn score ook wel net genoeg voor een zes, ik durf niet meer te kijken naar het correctiemodel..
Ha, jij dus ook al koorts tijdens je examen, ik had het gisteren en vandaag. Ik had volgens mijn berekening genoeg voor geschiedenis om een zes te staan, maar ik weet het niet dus ik ga maar van t slechtste uit dan kan het nog meevallen.

Ben je nu al klaar?
Oud 31-05-2005, 21:28
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Rogue schreef op 31-05-2005 @ 22:21 :
Ha, jij dus ook al koorts tijdens je examen, ik had het gisteren en vandaag. Ik had volgens mijn berekening genoeg voor geschiedenis om een zes te staan, maar ik weet het niet dus ik ga maar van t slechtste uit dan kan het nog meevallen.

Ben je nu al klaar?
het was bij mij de stress tijdens dat examen denk ik, was echt een koortsaanval en duurde maar een minuut of tien. wel lastig als je dat tijdens nederlands hebt trouwens.. ik vond het zonder koorts al zo vreselijk vervelend om te maken.
maarja je hebt gelijk, ik zit me al de hele week op te fokken over geschiedenis maar uiteindelijk valt het daardoor natuurlijk mee, zelfs als het heel erg is..

ben nog niet klaar. morgen maatschappijleer
Advertentie
Oud 31-05-2005, 21:31
Misz Wen-D
Avatar van Misz Wen-D
Misz Wen-D is offline
k ben waarschijnlijk ook gazakt
mja volgend jaar nieuew rondes nieuwe kansen
Oud 01-06-2005, 09:06
muts8848
Avatar van muts8848
muts8848 is offline
zakken lijkt me erg sterk moeten er helen gekke dingen gebeuren, ik mag vanmiddag voor m&o een 1.2 halen voor een 4. Maar ik doe denk ik wel een her, al is het maar voor de mooigheid op mijn eindlijst. Kan er toch niks mee verliezen??
__________________
ego quoque nescio quid hic scriptum est
Oud 01-06-2005, 09:13
Verwijderd
Ikke, als ik bio verkloot......
Oud 01-06-2005, 21:20
Hooligirl
Avatar van Hooligirl
Hooligirl is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 31-05-2005 @ 20:40 :
leuk van je om zoiets in dit toppic te posten
Ik ben dan ook een zeer leuk meisje
__________________
Jaja wat maakt dat nou uit.
Oud 01-06-2005, 23:30
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Bij mij hangt het er echt om denk ik (zal je altijd zien dat ik het ruim haal, maar zo kan ik niet denken ik wil altijd alles zeker weten, het zekere voor het onzekere)
Maar ik denk dat ik alles NET haal. Engels bv een 2,8 bij de 0 nomering terwijl ik een 2,6 nodig had en zo bij mn andere vakken ook een beetje denk ik, scheelt net een paar tienden teveel of te weinig bij de 0 nomering..
Ik ben echt benieuwd
Zou het niet heel erg vinden om te zakken, heb er echt weinig aan gedaan en vorig jaar nog havo examen gedaan dus er staat niet echt druk op te slagen in een keer ofzo, zou alleen wel erg mooi zijn
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 02-06-2005, 08:07
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
Liss schreef op 02-06-2005 @ 00:30 :
Bij mij hangt het er echt om denk ik (zal je altijd zien dat ik het ruim haal, maar zo kan ik niet denken ik wil altijd alles zeker weten, het zekere voor het onzekere)
Maar ik denk dat ik alles NET haal. Engels bv een 2,8 bij de 0 nomering terwijl ik een 2,6 nodig had en zo bij mn andere vakken ook een beetje denk ik, scheelt net een paar tienden teveel of te weinig bij de 0 nomering..
Ik ben echt benieuwd
Zou het niet heel erg vinden om te zakken, heb er echt weinig aan gedaan en vorig jaar nog havo examen gedaan dus er staat niet echt druk op te slagen in een keer ofzo, zou alleen wel erg mooi zijn
Die 0 normering komt bijna niet voor eigenlijk vaak is de normering tussen de 0.5 en 1.5.
Oud 02-06-2005, 08:51
kebkebe
kebkebe is offline
Citaat:
Makaveli schreef op 02-06-2005 @ 09:07 :
Die 0 normering komt bijna niet voor eigenlijk vaak is de normering tussen de 0.5 en 1.5.
Dat stelt me echt gerust Ik maak me al de hele tijd zorgen over geschiedenis en latijn. Ik hoefde maar een 3 en een 2,6, maar ik durf niet te geloven dat ik dat heb. En nu maak ik me ook zorgen over M&O. Maar als de normering meevalt haal ik het vast.
Oud 02-06-2005, 09:44
Roslyn
Avatar van Roslyn
Roslyn is offline
Ik heb economie verpest, ik weet zeker dat ik moet herkansen. Eenmaal dat gedaan dan geloof ik echt wel dat ik slaag!
__________________
Free your mind..
Oud 02-06-2005, 11:10
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
Makaveli schreef op 02-06-2005 @ 09:07 :
Die 0 normering komt bijna niet voor eigenlijk vaak is de normering tussen de 0.5 en 1.5.
Dat is waar, alleen geloof ik pas dat ik geslaagd ben als het zwart op wit staat
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 02-06-2005, 11:17
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
kebkebe schreef op 02-06-2005 @ 09:51 :
Dat stelt me echt gerust Ik maak me al de hele tijd zorgen over geschiedenis en latijn. Ik hoefde maar een 3 en een 2,6, maar ik durf niet te geloven dat ik dat heb. En nu maak ik me ook zorgen over M&O. Maar als de normering meevalt haal ik het vast.
Als je bij eindexamen.nu je cijfer uitrekent, staat vaak wat de gemiddelde normering was van de afgelopen jaren, met vaak ook de gemiddelde afwijking daarvan.
Oud 02-06-2005, 11:35
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
misschien een her, en als ik tekenen niet zo goed heb gedaan dan gezakt denk ik...
maar ik heb nog hoop
Ads door Google
Oud 02-06-2005, 12:57
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
]{ing schreef op 31-05-2005 @ 22:10 :
eerder geslaagd haha
GEMEEN daan!
Oud 02-06-2005, 13:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Herretje, hoop ik. Of nou ja, ik hoop gewoon geslaagd, maar die kans is niet zo groot.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-06-2005, 14:08
toilet duck
toilet duck is offline
Citaat:
Liss schreef op 02-06-2005 @ 00:30 :
Maar ik denk dat ik alles NET haal. Engels bv een 2,8 bij de 0 nomering terwijl ik een 2,6 nodig had en zo bij mn andere vakken ook een beetje denk ik, scheelt net een paar tienden teveel of te weinig bij de 0 nomering..
Ik ben echt benieuwd
je moest een 2,6 halen voor engels... dat betekent dus dat je een 8,4 stond. vervolgens haal je een dikke onvoldoende voor een vak waar je een 8,4 voor staat?

ik hoop dat ik het verkeerd begrepen heb!

@Makaveli: dat hele gemiddelde en afwijkingen gedoe gaat me nou juist misschien mn papiertje kosten

Ik ben waarschijnlijk wel geslaag. Ik moest voor wiskunde A1,2 een 4,2 halen maar ben er niet zeker van. GS en Frans heb ik op het randje gehaald als het goed is. Als ik morgen een 5,0 heb voor muziek kan ik eigenlijk niet meer gezakt zijn. Het wordt dus nog wel spannend de aankomende weken, maar dat geldt natuurlijk voor iedereen!
Oud 02-06-2005, 18:34
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Rogue schreef op 31-05-2005 @ 22:10 :
Niet gezakt denk ik, wel misschien een her.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 02-06-2005, 18:43
Remcod
Remcod is offline
jah ik waarschijnelijk ook door wiskunde of economie...dus jah dat word een her (als dat nog mogelijk is)
Oud 02-06-2005, 19:27
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
toilet duck schreef op 02-06-2005 @ 15:08 :
je moest een 2,6 halen voor engels... dat betekent dus dat je een 8,4 stond. vervolgens haal je een dikke onvoldoende voor een vak waar je een 8,4 voor staat?

ik hoop dat ik het verkeerd begrepen heb!

*verhaal*
Hehe, nee ik stond geen 8,4
Heb heel het jaar geen Engels gehad, ik vind het echt het stomste vak dus ben met een 4,4 het examen in gegaan (had in het begin van het jaar al het doel met een 4 voor Engels te slagen )
Had dus een 2,6 nodig voor een 3,5
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 02-06-2005, 20:07
toilet duck
toilet duck is offline
Citaat:
Liss schreef op 02-06-2005 @ 20:27 :
Hehe, nee ik stond geen 8,4
Heb heel het jaar geen Engels gehad, ik vind het echt het stomste vak dus ben met een 4,4 het examen in gegaan (had in het begin van het jaar al het doel met een 4 voor Engels te slagen )
Had dus een 2,6 nodig voor een 3,5
sorry... dat verandert de zaak dan natuurlijk! beschouw het hierboven door mij genoemde dan ook maar als niet gezegd
Oud 03-06-2005, 09:05
Melig-Meissiej
Avatar van Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
heb twee 5-jes
AK en Wisk A1,2

(profiel E&M)

Wil her AK doen, maar dan wel helemaal schriftelijk! (compex was dommm!!)
__________________
I Love You Isn't Always The Right Thing To Say
Oud 03-06-2005, 19:30
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
tsja waarschijnlijk wel gezakt ja....
Oud 06-06-2005, 13:26
Lauranrzoveel
Lauranrzoveel is offline
Hmm ik ben hoogstwaarschijnljk ook gezakt. Stond ook niet bepaald relaxt, voor al mn profielvakken: wiskB1 4,5. Natuurkunde 5,3; scheikunde 5,8; biologie 5,6. En de rest wel 7 en grieks een 6,2. Maar dat is dus de minderheid.
Ik heb zowel natuurkunde als wiskunde als biologie hard verneukt.
Bio had ik niet verwacht, ik dacht dat een 5,4 toch wel te doen moest zijn! Maar dat was een kutexamen! Vage vragen en ik had nooit het gevoel dat ik iets zeker wist.

Wat ik me afvroeg, gaat iedereen die gezakt is gewoon nog het jaar overdoen? Ik zelf wil niet nog een jaar die school doen, ik heb het gewoon gehad met mijn school, ik leefde al maanden uit naar iets nieuws, niet meer tussen de bruggers lopen, geen gezeik van leraren meer en vooral niet meer die kutvakken! (In de 4e bleek dat die vakken toch niet zo relaxt waren en dat ik er helemaal niet goed in ben. Maar ik heb me door al die jaren heengeslagen en waarom zak ik dan nu??)

Ik ben ff zwaar gefrustreerd, sorry. Maar wat gaan anderen doen volgend jaar, die gezakt zijn?
__________________
live until you die
Oud 07-06-2005, 09:57
mee-eens
mee-eens is offline
tsja... ik zou willen dat ik het jaar over zou kunnen doen. Maar ben vorig jaar al gezakt en nu weer (hoogstwaarschijnlijk)... op Engels en Nederlands. Engels heb ik een 4 en voor NL een 5. Dus hopen op een herkansing! Anders baal ik echt! Ben in 4 havo ook al blijven zitten terwijl ik er wel echt hard voor heb gewerkt dat vind ik nog het ergste
Oud 08-06-2005, 19:53
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Eerised schreef op 31-05-2005 @ 18:23 :
Ik heb ook zo veel geleerd. En dan heb je van die mensen die een uurtje leren en een 8 halen. (en die zijn dan nog boos dat ze niet 0.2 punt erbij hebben want dan staan ze een 9 ) kan ik me serieus ontzettend kwaad om maken.
Verhaal kom me bekend voor
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 11-06-2005, 23:41
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Lauranrzoveel schreef op 06-06-2005 @ 14:26 :

Wat ik me afvroeg, gaat iedereen die gezakt is gewoon nog het jaar overdoen? Ik zelf wil niet nog een jaar die school doen, ik heb het gewoon gehad met mijn school, ik leefde al maanden uit naar iets nieuws, niet meer tussen de bruggers lopen, geen gezeik van leraren meer en vooral niet meer die kutvakken! (In de 4e bleek dat die vakken toch niet zo relaxt waren en dat ik er helemaal niet goed in ben. Maar ik heb me door al die jaren heengeslagen en waarom zak ik dan nu??)

Ik ben ff zwaar gefrustreerd, sorry. Maar wat gaan anderen doen volgend jaar, die gezakt zijn?
uhm... bij ons gaan veel mensen naar het regio dan. (in Zaandam) daar kan je heen als je gezakt bent.. en dan krijg je vrijstelling voor de vakken waarvoor je wel een voldoende hebt. Kun je alsnog je diploma halen. Ik vind dat zelf wel een aantrekkelijk alternatief. Vakken waarvoor je een voldoende hebt hoef je niet te doen.. dus je houdt meer tijd over en je loopt iig niet meer tussen de bruggers rond aangezien je minstens 18 moet zijn om voor het regio in aanmerking te komen. Ben jij 18?

Afgelopen jaar was er iemand van mijn school naar het regio in Zaandam gegaan, alleen voor zn profielwerkstuk (dan ben je best dom vind ik.. alsie ff zn best had gedaan voor dat ding wassie gwn geslaagd)

Oja, en dan ontmoet je ook nieuwe mensen.. altijd leuk, want na 6 jaar ben je die ouwe school ook zat zeg
Oud 17-06-2005, 12:35
Lauranrzoveel
Lauranrzoveel is offline
Ja ROC vind ik ook wel een optie. Alleen je schijnt beetje weinig begeleiding te krijgen daar. Dus je hebt discipline nodig. Of bijles.
Ik ben wel 18 ja trouwens.
Maar krijg je wel een volwaardig diploma op zo'n volwassenenonderwijs, aangezien je certificaten krijgt enzo. Dat is niet een compleet diploma toch? Of telt dat in combinatie met je cijferlijst van de middelbare school als hetzelfde?
Mja ik ga er dit weekend wel es over nadenken allemaal.
Ben overigens officieel gezakt nu , 4 voor wisk, 4 voor natuurkunde, 5 voor bio. Toch knap he.
__________________
live until you die
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen.
Verwijderd
110 21-09-2006 00:04
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten Blauwe ogen
joes
34 15-07-2005 23:11
Verhalen & Gedichten probeerselverhaal
Shadowme
24 04-09-2003 14:48
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 18:04
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen help ik zit al aan een 2.7 en zal nog zakken
konijntje
7 11-03-2001 19:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52.