Oud 12-06-2005, 22:26
MB
Avatar van MB
MB is offline
Optie 1. Ik ben geslaagd: benieuwd naar mijn punten en toch wel blij gevoel wss.
Optie 2. Her: ZEER onverwacht. Schrikken, balen en maar goed leren
Optie 3. Gezakt: ik hang mezelf op, snij mijn polsen door, rij me te pletter, spring van een gebouw of ik ga huilen
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Advertentie
Oud 12-06-2005, 22:28
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
gekmeisje18 schreef op 08-06-2005 @ 19:55 :


Maja...mensen...tis maar school..
Vandaar dat je je er al op voorbereid hebt dat je gezakt bent.....
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 13-06-2005, 00:06
Barry K
Barry K is offline
Als ik 16 juni m'n rapport ophaal dan kijk ik dat in, bekijk rustig m'n cijfers... kijk of me cijfers mee/tegenvallen. En zeg dan heey geslaagd verder doe ik rustig aan...
__________________
No nonsense
Oud 13-06-2005, 17:14
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
geslaagd: blij zijn, gillen, 59283568 x door huis rennen, springen, vlag uithangen, iedereen bellen die k ken enzo en volgende dag naar school taart eten enzo.
her: balen, maar toch gelijk leren als een gek
zakken: spontaan depressief: heel veel chocola en chips inkopen, en met Friends-dvdbox me op me kamer opsluiten voor paar weken lang.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 13-06-2005, 20:34
Verwijderd
Optie 1: geslaagd, heeeeeeeel blij net gehaald, scheelt een her met stress hyper blij zijn de hele dag

Optie 2: een her, een beetje op ingesteld wel teleurgesteld, hard maar dan ook heel hard mijn wiskunde gaan bijschaven en een beetje stressen....

Optie 3: Gezakt, tsja dat verwacht ik niet, dus ik denk dat ik dan wel heel zwaar teleurgesteld ben... Bleh, alleen bij de gedachte eraan keert mijn maag om...

Wordt wel een spannend dagje donderdag....
Oud 13-06-2005, 23:39
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Als ik ben geslaagd ga ik helemaal blij zijn en doen en helemaal uitfreaken
Als ik een Her moet doen dan ben ik ook blij want dat betekend iig dat ik niet ben gezakt en dat er nog hoop is maar echt blij wordt ik er ook niet van...
Als ik zak ga ik eerst mezelf kut voelen dan men ex heel hard voor zen smoel slaan *welke lul maakt het nou ook nog geen week voor de eindexamens uit * en daarna maar hard op zoek naar een MBO opleiding... al is dit wel heel positief maar ja ik heb me er eigenlijk al op voorbereid dat ik ben gezakt en geen her meer kan doen dus tsja.... heel erg tegenvallen kan het niet en mezelf kut voelen ach dat heb ik al gedaan sinds het begin van de examens dus daar ben ik al weer overheen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 14-06-2005, 14:55
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
optie 1: ik word helemaal gek. ik ga iedereen bespringen die in mn buurt is (n vriendinnetje&mn ouders), daarna de vlag uithangen en iedereen bellen. 's avonds is er dan een dik feest bij mij thuis.

optie 2: ik ga huilen want ik wil geen her. ik zou kiezen voor het vak waarvoor je het minst moet leren. 's avonds zou ik mn verdriet wegdrinken en dus heel dronken worden.

optie 3: ik ga nog harder huilen want dan kan ik volgend jaar niet op reis en moet ik naar het ROC (vorig jaar ben ik al een keer gezakt..) maar ook dan zou ik lekker gaan zuipen met vrienden en er het beste van maken
Oud 14-06-2005, 15:58
Tuinkabouter !!
Avatar van Tuinkabouter !!
Tuinkabouter !! is offline
Voor mij duurt het nog een half jaar, moet eerst stage afronden

Alleen als ik dat grondig verknal kan ik nog zakken, indien dat gebeurt -> balen, want dan kom ik van een school waar maar 50 leerlingen opzitten op een school van 20.000+ leerlingen.

School gaat na de zomervakantie helaas dicht dat half jaartje stage kan onze klas nog afmaken.
__________________
Wie typefouten vindt in bovenstaande post, mag ze houden.
Oud 15-06-2005, 11:41
Below_Zero
Avatar van Below_Zero
Below_Zero is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 08-06-2005 @ 19:07 :
'oh.. bel je daarvoor..'
__________________
Biting my tongue, tryin' not to schoot back!
Oud 15-06-2005, 12:12
Verwijderd
Geslaagd: Wow! Jeej, echt waar? Jeej. Wow. Leuk. Ja. Leuk. Gaaf. Wauw. Ehm. Dankjewel. Doei! En dan al mijn boeken ritueel verbranden.
Her: Shitverdorie, vervolgens de ruiten kapotslaan en dan leren met een kopje thee erbij.
Gezakt: Huilen. En dan aanmelden voor het examen voor volgend jaar ;o
Oud 15-06-2005, 12:27
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Geslaagd: *knik met de hoofd en een brede glimlach* ok dan, hoelaat moet ik op school komen?
Ophangen vader en moeder, vriendinnen bellen msn naam veranderen,keihard rennen in huis Trekbandjes in de kelder halen en me tas ermee hangen. Nee ik ben vergeten een vlag en vlaggenstok te kopen
Herkansing: ooh voor wat moet ik herkansen toch geen nederlands hé?! Ik zakt dan want nederlands dat is niks voor mij.
Gezakt:*hart bonkt* is dit een grap? Nee...*silte* ...snik snik hoelaat kan ik me cijfers ophalen? Ophangen en ten slotte in elkaar zakken.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?

Laatst gewijzigd op 15-06-2005 om 12:29.
Oud 15-06-2005, 12:51
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
Skilly schreef op 15-06-2005 @ 12:27 :
Geslaagd: *knik met de hoofd en een brede glimlach* ok dan, hoelaat moet ik op school komen?
Ophangen vader en moeder, vriendinnen bellen msn naam veranderen,keihard rennen in huis Trekbandjes in de kelder halen en me tas ermee hangen. Nee ik ben vergeten een vlag en vlaggenstok te kopen
Herkansing: ooh voor wat moet ik herkansen toch geen nederlands hé?! Ik zakt dan want nederlands dat is niks voor mij.
Gezakt:*hart bonkt* is dit een grap? Nee...*silte* ...snik snik hoelaat kan ik me cijfers ophalen? Ophangen en ten slotte in elkaar zakken.
[ervaring]zo erg is het niet om te zakken[/ervaring] ik slaag denk wel
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Oud 15-06-2005, 13:00
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Als ze morgen bellen (wat ik wel verwacht) dan krijg ik te horen dat ik geslaagd ben, ja dat weet ik nu al . Ik denk niet dat ik heel erg blij ben, wel opgelucht dat alles achter de rug is... Ik vraag denk ik direct naar mijn cijfers en ik weet nu al dat ik een herexamen voor wiskunde A1,2 ga doen (dat zal waarschijnlijk de enige 6 op mijn lijst zijn vandaar). Denk dat ik wel een beetje teleurgesteld zal zijn over de cijfers, ik heb voor de examens veel te weinig (lees: niets) gedaan Echt te stom voor woorden!

Dit klinkt heel arrogant, dus het verdient wel uitleg: door mijn ziekte ben ik na 5VWO opnieuw begonnen in 4HAVO (ander profiel) en het gaat me nu allemaal veel te makkelijk af. Vandaar ook dat ik de cijfers erg belangrijk vind...
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Oud 15-06-2005, 19:48
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Ik had sowieso al zoveel eigendunk dat ik dacht dat alles een 7 was en misschien nog 1 of 2 8'en dus ik was niet zenuwachtig en ik heb ook niet over de opties her en gezakt nagedacht

Maar ik haalde vanmiddag mijn cijferlijst op en ik werd eerst door allerlei leraren gefeliciteerd en ze zeiden dat ik de beste lijst had van onze 3 4T klassen dus ik sprong echt bijna een gat in het dag want ik had: 8, 9, 7, 7, 8, 8, 8, 7

En toen ik hem had ben ik weer naar buiten gegaan en ging ik in het park champagne drinken met vriendinnen en mijn vriendje bellen
__________________
;-)
Oud 15-06-2005, 20:23
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Als ik geslaagd ben in een keer dan ben ik echt happy, heel happy
Als ik dan oook nog geslaagd ben met gemiddeld een 7 (geen 6,9 oid maar 7 of hoger) dan ga ik het echt niet geloven en ben ik zooooooo happy, kan ik de opleiding doen die ik wil (goed, wel ga ik dan eerst nog nadenken of ik die echt wil doen maar ik kan het dan iig doen als ik het wil)
Heb ik een her, dat is al minder leuk en dan wordt ik denk ik gek alhoewel ik ergens niet denk dat ik in een keer geslaagd ben dus tsja.. ik ga dan echt zooo hard leren.
Als ik gezakt ben vind ik het niet eens zo erg, morgen denk ik dan wel van damn waarom ik maar dan kan ik het jaar over doen en mn vwo diploma in twee jaar halen, het plan was eigenlijk ook dat ik pas volgend jaar examen zou doen dus als ik het nu haal heb ik gewoon een jaar 'gewonnen' zeg maar Tis dan iig geen ramp ofzo, maar leuk is anders..

En wat ik denk, ik heb echt geen idee wat ik moet denken. Tis dus een beetje een verassing morgen maar ergens hoop ik zo dat ik geslaagd ben maar als dat zo is ben ik toch erg verbaast en als ik gezakt ben/her heb ben ik ook heel verbaast... tsja
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 15-06-2005, 20:46
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
als ik slaag: zeg ik heeeeeeeeey!
als ik zak: pleeg ik zelfmoord

moet jij eens kijken dat ik slaag =)
Oud 15-06-2005, 20:51
Verwijderd
En zakken is ook maar een jaartje overdoen hoor. Aanstellers
Oud 15-06-2005, 21:36
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 15-06-2005 @ 20:51 :
En zakken is ook maar een jaartje overdoen hoor. Aanstellers
Sommige mensen gaan gewoon liever in een keer door dan een jaar te "verprutsen"
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 15-06-2005, 21:56
Verwijderd
Citaat:
cookie16 schreef op 15-06-2005 @ 21:36 :
Sommige mensen gaan gewoon liever in een keer door dan een jaar te "verprutsen"
uiteraard, maar dat melodramatisch gedoe over zelfmoord, maar ook die overdreven huilbuien tja, het is echt niet het einde van de wereld als je een keertje zakt ofzo.
Oud 15-06-2005, 22:07
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 15-06-2005 @ 21:56 :
uiteraard, maar dat melodramatisch gedoe over zelfmoord, maar ook die overdreven huilbuien tja, het is echt niet het einde van de wereld als je een keertje zakt ofzo.
Zelmoord is misschien een tikkeltje overdreven idd. die huilbuien kan ik me heeeeel goed voorstellen. De wereld vergaat niet maar tis wel heel erg af en toe.
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 15-06-2005, 22:12
Verwijderd
juh
Oud 15-06-2005, 22:15
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 15-06-2005 @ 22:12 :
juh
jah
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 16-06-2005, 11:15
nomario
nomario is offline
Zodra hij zegt dat ik ben gezakt, hang ik gelijk op. En anders? Oke, tot morgen, ofzo.
Oud 16-06-2005, 11:33
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ik slaag niet denk ik..maar ik vind het niet het eind van de wereld. Volgend jaar beter, en na de vakantie volwassenenonderwijs volgen. Ik wist toch niet wat ik moest gaan doen kwa vervolgonderwijs dus dan heb ik nog mooi een jaar om erover na te denken. OV en stufi krijg ik toch wel en dat vind ik het belangrijkst
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Oud 16-06-2005, 12:06
Suqeunse
Avatar van Suqeunse
Suqeunse is offline
Wat een overdreven gedoe >3.
Ik ben geslaagd. Wist het trouwens al. Antwoorde met:" Ja oke bedankt, doeg, tot straks"


Hopelijk slaagt iedereen, hoop het voor jullie van harte
__________________
Live Life.
Oud 16-06-2005, 12:20
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
DNMB schreef op 16-06-2005 @ 11:33 :
ik slaag niet denk ik..maar ik vind het niet het eind van de wereld. Volgend jaar beter, en na de vakantie volwassenenonderwijs volgen. Ik wist toch niet wat ik moest gaan doen kwa vervolgonderwijs dus dan heb ik nog mooi een jaar om erover na te denken. OV en stufi krijg ik toch wel en dat vind ik het belangrijkst
Daar vergis je je dan lelijk in! OV krijg je alleen wanneer je MBO, HBO of WO doet, hetzelfde geldt voor studiefinanciering. Je zult alleen een tegemoetkoming scholieren krijgen en dat is absoluut geen vetpot (studiefinanciering ook niet, maar goed...).
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Oud 16-06-2005, 12:42
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Telefoongesprek:
Mentor: He, ik heb goed nieuws! Je bent geslaagd!
ik: duhhh..
Mentor: Je moet morgen om 10:15uur je cijferlijst op komen halen en dan de 30ste je diploma zoals aangegeven staat op het examenformulier.
ik: oke, later!
-tutututu-
Oud 16-06-2005, 12:47
God's Lemonade
Avatar van God's Lemonade
God's Lemonade is offline
Als ik geslaagd ben, wat niet zo zal zijn, zal ik echt heeeeeeel verbaasd zijn, en uiteraard erg blij.

Als ik een herkansing heb, ben ik erg blij, en ga ik gelijk leren.

Als ik gezakt ben, baal ik enorm, maargoed, ben nog maar 17, het is jammer, maar een jaartje langer is ook niet vreselijk.


Ja, ik denk dat ik gezakt ben of een herkansing heb, dus ik hoop uiteraard enorm op de herkansing, want dan kan het nog alle kanten op.
__________________
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Oud 16-06-2005, 12:48
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik zei: Oh, oke. Doei!
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 16-06-2005, 12:58
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
MTpower schreef op 16-06-2005 @ 12:42 :
ik: duhhh..
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Oud 16-06-2005, 13:00
Hydrogen
Hydrogen is offline
Ik wacht nog....
Tussen 14.00 en 16.00
__________________
http://www.khalifaat.tk
Oud 16-06-2005, 13:07
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik ga nu letterlijk vertellen wat ik deed.

Was aan het MSN-en
*Telefoon rinkelt*
Rende keihard naar de telefoon gleed bijna uit
*Ik trilde helemaal*
Ik: Goed..goedemiddag met *naam*
Mevrouw: Ja hallo *naam* met mevrouw *naam*
ik: Oo.. hallo mevrouw en?..
*nog steeds trillent hele linkerbeen ging op en neer,linkerarm helemaal trillent*
Mevrouw: Sta je klaar, sta je stevig?
ik:Ja ongeveer.....
Mevrouw: ok je heb 4 negens en ben leerling van het jaar geworden
*slikt*
ik: Wiiiiiii , ok bedankt voor de telefoon hoelaat kan ik me rapport komen ophalen?
Inplaats van uitslag
Mevrouw: je kan nu komen als je wil, maar liefst over een half uur.
Ik: Ok tot ziens mevrouw
Mevrouw: Daaaag
tuuut...tuut
*daarna direkt achter MSN*...
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 16-06-2005, 13:09
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Skilly schreef op 16-06-2005 @ 13:07 :
Ik ga nu letterlijk vertellen wat ik deed.

Was aan het MSN-en
*Telefoon rinkelt*
Rende keihard naar de telefoon gleed bijna uit
*Ik trilde helemaal*
Ik: Goed..goedemiddag met *naam*
Mevrouw: Ja hallo *naam* met mevrouw *naam*
ik: Oo.. hallo mevrouw en?..
*nog steeds trillent hele linkerbeen ging op en neer,linkerarm helemaal trillent*
Mevrouw: Sta je klaar, sta je stevig?
ik:Ja ongeveer.....
Mevrouw: ok je heb 4 negens en ben leerling van het jaar geworden
*slikt*
ik: Wiiiiiii , ok bedankt voor de telefoon hoelaat kan ik me rapport komen ophalen?
Inplaats van uitslag
Mevrouw: je kan nu komen als je wil, maar liefst over een half uur.
Ik: Ok tot ziens mevrouw
Mevrouw: Daaaag
tuuut...tuut
*daarna direkt achter MSN*...
wooww
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 16-06-2005, 13:11
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Niet gebeld door je mentor?
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 16-06-2005, 13:39
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Ohh ik zit nu zo zenuwachtig naast de telefoon.
Ik weet niet hoelaat er gebeld wordt en iedereen zegt iets anders.

Nouja ik ben wel geslaagd ja, maar toch...
__________________
That ís a tasty burger!
Oud 16-06-2005, 16:54
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
t duurt nog twee jaar...
Maar ik zou sowieso gaan huilen!

Iedereen die geslaagd is: GEFELICITEERD
Oud 16-06-2005, 17:54
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik zit nog te wachten.. uitslag tussen 17 en 19 uur
__________________
Keep on rockin'
Oud 16-06-2005, 17:56
.Pure
.Pure is offline
janken vooral om de schok van de resultaten van mn vriendinnen, wat ik niet verwacht had (her en zakken) en ik hoorde maar niks.. maar gelukkig (op t randje, dat wel) gehaald en enorm blij.
Oud 16-06-2005, 18:01
Verwijderd
1. YEAH IK BEN NIET GEZAKT
2. YEAH IK STA VOLDOENDE VOOR WISKUNDE
3. ....
4. shit ik heb een her & shit ik kan niet kiezen
5. duits of geschiedenis?
Oud 16-06-2005, 18:40
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Konijn schreef op 16-06-2005 @ 17:54 :
Ik zit nog te wachten.. uitslag tussen 17 en 19 uur
Geslaagd, en superblij!!
__________________
Keep on rockin'
Oud 16-06-2005, 18:41
Verwijderd
Belt er iemand om 18:40, denk je dat is mn moeder want ze bellen pas vanaf 19:00, belt je mentor:

GESLAAGD!
Oud 16-06-2005, 18:54
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
ik zat (net als de halve klas) achter msn. En zag dus dat degene wiens achternaam met een C begint geslaagd was, toen degene met een achternaam die met een J begint, dus ik dacht dat ze ergens bij de R ofzo waren toen ineens de telefoon ging, was het mn lerares Engels om te zeggen dat ik geslaagd ben (terwijl mijn achternaam met een V begint). Ik had wel verwacht dat ik geslaagd was, maar was toch superblij natuurlijk, vroeg ook meteen mn cijfers en mn lerares alles opnoemen hoewel ik meteen weer alles vergat. En al mn vriendinnen (die heel erg in de stress zaten) zijn ook geslaagd, dus ik vind het een geweldige dag
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 16-06-2005, 21:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb keihard lopen janken omdat mijn vriend geslaagd is terwijl ik me niet kan herinneren dat ik zo heftig reageerde toen ik zelf geslaagd was

Toen ik hem dat vertelde, vertelde hij dat hij vorig jaar ook heeft lopen janken toen ik geslaagd was en vandaag ook nog niet
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-06-2005, 21:20
Verwijderd
Heel rustig eigenlijk, ik wist al dat ik het had gehaald, wel leuk natuurlijk om het te lezen, maar ik stuiterde niet echt het huis door ofzo.
Oud 16-06-2005, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 16-06-2005 @ 21:19 :
Ik heb keihard lopen janken omdat mijn vriend geslaagd is terwijl ik me niet kan herinneren dat ik zo heftig reageerde toen ik zelf geslaagd was

Toen ik hem dat vertelde, vertelde hij dat hij vorig jaar ook heeft lopen janken toen ik geslaagd was en vandaag ook nog niet
Tering, wat overdreven weer zeg
Oud 16-06-2005, 21:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 16-06-2005 @ 21:34 :
Tering, wat overdreven weer zeg
Sorry hoor
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-06-2005, 21:43
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Ik dacht dat het me niet veel zou doen, omdat ik toch wel wist dat ik was geslaagd. Ik was toch helemaal blij en hyper, vooral na mijn lijst
Oud 16-06-2005, 21:43
fractuur
fractuur is offline
Ik ben geen moment zenuwachtig geweest, niet tijdens mijn examens, en voor de uitslag alleen gisteren even.. Terwijl ik toch een her verwachtte. Maar desalniettemin was ik heel blij toen ik hoorde dat ik geslaagd was.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 16-06-2005, 21:50
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
fractuur schreef op 16-06-2005 @ 21:43 :
Ik ben geen moment zenuwachtig geweest, niet tijdens mijn examens, en voor de uitslag alleen gisteren even.. Terwijl ik toch een her verwachtte. Maar desalniettemin was ik heel blij toen ik hoorde dat ik geslaagd was.
zelfde, de paniek sloeg wel eenweek voor de examens toe maar dat was nergens voor nodig.
Oud 16-06-2005, 22:13
wiskunde
wiskunde is offline
yeah, geslaagd

het telefoongesprek ging ongeveer zo:

ik: hallo met..
mentor: ja met .., ik wilde even doorgeven dat je geslaagd was, maar dat had je waarschijnlijk wel verwacht he
ik: ja, eigenlijk wel
mentor: je hebt een 10 voor wiskunde en helaas net geen 10 voor natuurkunde, de rest van de cijfers hoor je morgen.
ik: ok, tot morgen
mentor hangt op

Ben toch wel blij dat ik wiskunde met een 10 heb weten af te sluiten, ook al had ik dit al wel gedacht. Morgen maar eens zien wat de rest van mijn cijfers zijn.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72
Geel
500 05-09-2010 20:00
De Kantine Weerwolfspel #53
Verwijderd
500 16-11-2008 19:32
De Kantine Weerwolfspel #30 deel 2
Hanneke
231 24-03-2007 23:11
Eindexamens 2003 [VWO] Laat hier weten of jij geslaagd bent!
Snufje
119 16-06-2003 23:37
Eindexamens 2003 Wat deed jij toen je hoorde dat je geslaagd/ gezakt bent?
Rapido
58 15-06-2003 20:23
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Gibraltar; Spaans of Engels?
BARON
10 11-11-2002 12:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03.