Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Bekijk resultaten poll: Vertel het maar!
Ja! Aantal spelers/functies uitbreiden! 14 41.18%
Nee, joh! Laten zoals het is. 23 67.65%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2008, 16:45
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Het vervroegen van de inschrijftijd van 0.00 naar 23.00 is vrijwel nutteloos, het gros van de mensen wat om 0.00 niet meer online is, is dat ook niet om 23.00. Vervroeg het dan naar een tijd als 20.30.

Maar wat is eigenlijk het probleem met meer spelers? Dan een duurt een spel wel langer en zou het saaier worden, maar als je niet de actieve spelers er uit stemt dan hoeft het toch niet saai te worden?
Ik heb overigens niet het gehele topic gelezen.
Ik ben er doorgaans om 11 uur nog wel maar om 12 uur niet meer
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Advertentie
Oud 08-03-2008, 17:01
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik ben er doorgaans om 11 uur nog wel maar om 12 uur niet meer
Jij bent een uitzondering

Ik stelde eerst ook 20.30u voor. Mooie tijd. Ook omdat om die tijd altijd de uitslag komt en iedereen dan toch altijd al op DK kijkt. Toen begon DP/Sador te miepen dat hij toen nog aan het werk was, dus hebben we de tijd verzet naar 22.00u. En nu is dat ook weer niet goed. Pff. Alsof we alleen rekening met jou moeten houden?!
Het blijkt dat veel spelers 24.00u te laat vinden. Anders open je een poll voor de tijd (20.30u, 22.00 of 24.00u oid), maar elf of twaalf uur maakt inderdaad niet veel uit, zoals TRA al zei
__________________
<):o)
Oud 08-03-2008, 17:20
Verwijderd
Misschien is dat een beetje oneerlijk, maar kunnen we niet soort van inschrijving met machtiging doen? Dat iedereen gemachtigd is om één iemand anders in te schrijven, mits diegene van te voren naar de spelleider heeft gePM'd dat hij/zij op de dag van de inschrijving niet aanwezig kan zijn. Met een goede reden en de naam van degene die hem/haar hoort in te schrijven erbij. (Omdat je anders van die vriendjespolitiek krijgt waarbij mensen elkaar inschrijven puur om elkaar te verzekeren van een plaats in het spel.) Eventueel kan de uiteindelijke beslissing dan bij de spelleider liggen: zelfs bij een tijdige PM kan besloten worden dat het geen geldige reden is. Want elke avond laat thuiskomen van werk en daardoor in principe nooit mee kunnen doen weegt natuurlijk zwaarder dan naar een feestje willen en daarom een keer een spel moeten overslaan.

Maar ik weet niet hoe eerlijk en effectief dit is. En of het uberhaupt haalbaar is enzo.
Oud 08-03-2008, 17:22
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Het is sowieso lastig om dingen in het begin van een spel via de spelleider te laten gaan. Soms is de spelleider nog niet bekend of heeft de spelleider het wachtwoord nog niet ontvangen.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-03-2008, 17:28
Verwijderd
In dat geval kan het misschien via de spelleider van het vorige spel? Dus dat dit iets wordt wat aan het einde van een spel besproken wordt?
Oud 08-03-2008, 17:33
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Citaat:
Jij bent een uitzondering

Ik stelde eerst ook 20.30u voor. Mooie tijd. Ook omdat om die tijd altijd de uitslag komt en iedereen dan toch altijd al op DK kijkt. Toen begon DP/Sador te miepen dat hij toen nog aan het werk was, dus hebben we de tijd verzet naar 22.00u. En nu is dat ook weer niet goed. Pff. Alsof we alleen rekening met jou moeten houden?!
Het blijkt dat veel spelers 24.00u te laat vinden. Anders open je een poll voor de tijd (20.30u, 22.00 of 24.00u oid), maar elf of twaalf uur maakt inderdaad niet veel uit, zoals TRA al zei
Er zijn dit spel 22 mensen geweest die in staat waren zich in te schrijven om 0.00 uur, tegenover een stuk of 4 die dat niet waren. Waarom ga je dan de hele tijd omgooien voor die 4, terwijl die 22 het blijkbaar wel konden redden? We hoeven toch niet alleen rekening te houden met die 4 mensen?

Ik speel altijd mee, spelleid vaak en vind dat ik dus ook wel iets in te brengen heb in dit geval. 22.00 uur kan ik op de meeste dagen niét redden dus dat is voor mij een hele onfijne tijd. Dat terwijl een uurtje later wel haalbaar is. Aangezien mensen gaan zeiken als een ander je inschrijft, vraag ik iedereen dus niet met die tijden te gaan kloten naar een tijd dat het in ieder geval voor mij niet te doen is.
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 08-03-2008, 18:57
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Er zijn dit spel 22 mensen geweest die in staat waren zich in te schrijven om 0.00 uur, tegenover een stuk of 4 die dat niet waren. Waarom ga je dan de hele tijd omgooien voor die 4, terwijl die 22 het blijkbaar wel konden redden? We hoeven toch niet alleen rekening te houden met die 4 mensen?

Ik speel altijd mee, spelleid vaak en vind dat ik dus ook wel iets in te brengen heb in dit geval. 22.00 uur kan ik op de meeste dagen niét redden dus dat is voor mij een hele onfijne tijd. Dat terwijl een uurtje later wel haalbaar is. Aangezien mensen gaan zeiken als een ander je inschrijft, vraag ik iedereen dus niet met die tijden te gaan kloten naar een tijd dat het in ieder geval voor mij niet te doen is.
Mee eens. Een andere keer kunnen die 4 mensen misschien wel. Of we besluiten dat vanaf nu alleen de spelleider het topic mag openen. Die kan dat dan dus door de hele dag doen en niemand weet wanneer. Dan is het echt: die het eerst komt, die het eerst maalt
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 08-03-2008, 19:00
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Dan moet je wel van tevoren weten wie de spelleider is.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-03-2008, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Mee eens. Een andere keer kunnen die 4 mensen misschien wel. Of we besluiten dat vanaf nu alleen de spelleider het topic mag openen. Die kan dat dan dus door de hele dag doen en niemand weet wanneer. Dan is het echt: die het eerst komt, die het eerst maalt
Ja, maar als je het op een vaste tijd doet, zullen de meest fanatieke en dus ook de meest actieve spelers zorgen (als ze dat kunnen) dat ze op die tijd online zijn.
Oud 08-03-2008, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar als je het op een vaste tijd doet, zullen de meest fanatieke en dus ook de meest actieve spelers zorgen (als ze dat kunnen) dat ze op die tijd online zijn.
Hoeft niet per se. Want nu zie je ook dat er sommige spelers precies op tijd ineens op het forum zijn, waar ze normaal (en ook in het spel) helemaal niet zoveel posten... Dus als het op een onverwacht moment geopend wordt, heb je grotere kans dat er wat actievere posters tussen zitten, misschien.
Oud 08-03-2008, 19:05
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Citaat:
Ja, maar als je het op een vaste tijd doet, zullen de meest fanatieke en dus ook de meest actieve spelers zorgen (als ze dat kunnen) dat ze op die tijd online zijn.
Ik vind dat het toch een first come first serve principe blijft. Als je echt zo graag mee wilt doen kan je best een uurtje ofzo langer opblijven dan normaal, tenzij je echt een bedtijd hebt zoals de hele jongen forumers onder ons.

Het zal altijd blijven dat sommige mensen op sommige tijden niet kunnen. Misschien een wisselprincipe ofzo, de ene keer vroeg op de avond, het spel erna weer laat..?
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 08-03-2008, 19:18
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Ik speel altijd mee, spelleid vaak en vind dat ik dus ook wel iets in te brengen heb in dit geval. 22.00 uur kan ik op de meeste dagen niét redden dus dat is voor mij een hele onfijne tijd. Dat terwijl een uurtje later wel haalbaar is. Aangezien mensen gaan zeiken als een ander je inschrijft, vraag ik iedereen dus niet met die tijden te gaan kloten naar een tijd dat het in ieder geval voor mij niet te doen is.
Heb je een punt, voor jezelf, maar er zijn ook mensen die elke dag om zes uur hun bed uit moeten omdat ze om acht uur moeten beginnnen, zulke mensen doen dan dus nooit mee en worden dan ook nooit spelleider. Dan geef je anderen dus ook geen kans.

@Kazet, meer spelers hoeven de balans niet te verstoren. Er is nu een verhouding goed/slecht; dorpeling/weerwolf, een soortgelijke verhouding moet toch stand kunnen houden?
Dat het meer werk is voor de spelleiders ben ik met je eens, een spel duurt iig langer qua beurten en wat betreft het verhaal: dan moeten mensen maar genoegen nemen met een bijrol.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 08-03-2008, 19:20
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Het zal altijd blijven dat sommige mensen op sommige tijden niet kunnen. Misschien een wisselprincipe ofzo, de ene keer vroeg op de avond, het spel erna weer laat..?
Dat lijkt me erg verwarrend. Kun je donder op zeggen dat mensen gaan vergeten of nu vroeg of laat aan de beurt is.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 08-03-2008, 19:21
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik zou in ieder geval geen zin hebben om nog een week verhalen te schrijven en spelleider te zijn, omdat er meer mensen mee doen.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-03-2008, 21:17
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Of we besluiten dat vanaf nu alleen de spelleider het topic mag openen. Die kan dat dan dus door de hele dag doen en niemand weet wanneer. Dan is het echt: die het eerst komt, die het eerst maalt
nogmaals
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 08-03-2008, 21:21
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Mee eens. Een andere keer kunnen die 4 mensen misschien wel. Of we besluiten dat vanaf nu alleen de spelleider het topic mag openen. Die kan dat dan dus door de hele dag doen en niemand weet wanneer. Dan is het echt: die het eerst komt, die het eerst maalt
Citaat:
Dan moet je wel van tevoren weten wie de spelleider is.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-03-2008, 21:24
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Er zijn dit spel 22 mensen geweest die in staat waren zich in te schrijven om 0.00 uur, tegenover een stuk of 4 die dat niet waren. Waarom ga je dan de hele tijd omgooien voor die 4, terwijl die 22 het blijkbaar wel konden redden? We hoeven toch niet alleen rekening te houden met die 4 mensen?

Ik speel altijd mee, spelleid vaak en vind dat ik dus ook wel iets in te brengen heb in dit geval. 22.00 uur kan ik op de meeste dagen niét redden dus dat is voor mij een hele onfijne tijd. Dat terwijl een uurtje later wel haalbaar is. Aangezien mensen gaan zeiken als een ander je inschrijft, vraag ik iedereen dus niet met die tijden te gaan kloten naar een tijd dat het in ieder geval voor mij niet te doen is.
Een beetje lullig voor die vier dan, vind je niet? Als je het op een vroegere tijd doet, kan iedereen meedoen. Ik heb één keer meegedaan en het lijkt mij bijvoorbeeld wel leuk om weer is mee te doen. Maar ik zit nooit tot twaalf uur achter de PC, omdat ik er dan van af moet. Daar kan ik wel tegen in gaan, maar het mag niet. Dan zie ik niet waarom er niet een vaste vroege tijd gemaakt kan worden?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 08-03-2008, 21:25
Lethe
Lethe is offline
Dan sneak je stiekem om 0.00 uur je bed uit.

Ik vind het het best als we de starttijd vervroegen (o.a. om wat Missy zegt), maar ben dan wel voor een vooraf bekende tijd.
__________________
Nice
Oud 08-03-2008, 23:57
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Citaat:
Een beetje lullig voor die vier dan, vind je niet? Als je het op een vroegere tijd doet, kan iedereen meedoen. Ik heb één keer meegedaan en het lijkt mij bijvoorbeeld wel leuk om weer is mee te doen. Maar ik zit nooit tot twaalf uur achter de PC, omdat ik er dan van af moet. Daar kan ik wel tegen in gaan, maar het mag niet. Dan zie ik niet waarom er niet een vaste vroege tijd gemaakt kan worden?
Natuurlijk is dat lullig voor die 4, en zoals je weet ben ik er altijd voor dat iedereen mee kan doen. Máár ik reageerde slechts op de post van Spekkie, op de manier die ik deed omdat zij zo deed.

Kijk, ik kan op praktisch elk tijdstip me inschrijven MAAR niet om 10 uur, meestal. Dus daar ben ik tegen. Nu Spekkie een keer te laat was is ze meteen voor een vervroeging. sterrenmeisje vatte samen dat een vervroeging naar 11 uur redelijk was, en zij verbeterde het gewoon naar 10 uur omdat haar dat beter uitkwam ofzo. En als ik dan zeg van niet dan zegt ze dat ik 'begon te miepen'. Beetje typisch eh?
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 09-03-2008, 11:08
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik heb weer liever 23 uur dan. (werken tot 22 uur, sluiten om 22.25 en thuis om 22.45 uur).
mja, zo kan je aan de gang blijven he
dus zet maar gewoon een tijd en als ik dan toevallig weer eens mee kan doen is dat mooi meegenomen
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 09-03-2008, 11:10
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
wat een gezeur. schrijf je in als je mee wilt doen met weerwolf. zijn er teveel dan kom je op de volgende lijst. na het spel kunnen de volgende inschrijvingen weer beginnen enz. dan heb je toch heel dat gelul niet?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 09-03-2008, 12:48
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Natuurlijk is dat lullig voor die 4, en zoals je weet ben ik er altijd voor dat iedereen mee kan doen. Máár ik reageerde slechts op de post van Spekkie, op de manier die ik deed omdat zij zo deed.

Kijk, ik kan op praktisch elk tijdstip me inschrijven MAAR niet om 10 uur, meestal. Dus daar ben ik tegen. Nu Spekkie een keer te laat was is ze meteen voor een vervroeging. sterrenmeisje vatte samen dat een vervroeging naar 11 uur redelijk was, en zij verbeterde het gewoon naar 10 uur omdat haar dat beter uitkwam ofzo. En als ik dan zeg van niet dan zegt ze dat ik 'begon te miepen'. Beetje typisch eh?
Ik stelde als eerste 22.00u voor Sterrenmeisje maakte daar uiteindelijk 23.00u voor (zie haar gewijzigde post), omdat jij daarom vroeg. Ga mij nu niet de schuldige maken. [edit]Ik stelde zelfs eerst 20.00u voor (zie volgende post), maar had dat al naar 22.00u verandert vanwege jouw opmerking.

Anyways, anders doe je het op een heel ander tijdstip, om 18.00u 's avonds ofzo. Of, als de spelleiders bekend zijn, gewoon overdag, als de spelleiders het topic aanmaken. Zo heeft iedereen een eerlijke kans om mee te doen
__________________
<):o)
Oud 09-03-2008, 12:50
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ten eerste stel ik voor om de opening van het weerwolftopic op een schappelijke tijd te doen en niet 0.00. Misschien zijn "normale" mensen dan op, maar er zijn ook mensen die vroeg op moeten en op dat tijdstip al slapen. Zie ook dit weerwolfspel hoeveel mensen er op dat tijdstip niet op waren. De opening kan dan bijvoorbeeld om 20.00u. Dat is voor iedereen een haalbare tijd.
Citaat:
wat een gezeur. schrijf je in als je mee wilt doen met weerwolf. zijn er teveel dan kom je op de volgende lijst. na het spel kunnen de volgende inschrijvingen weer beginnen enz. dan heb je toch heel dat gelul niet?
Citaat:
Misschien is het een idee om de mensen die het vorige spel niet mee konden spelen, voorrang te geven op spelers die het spel toen wel gespeeld hebben. De overige invulling is dan op basis van wie het eerst komt, die het eerst maalt.
Ja, dat stelde ik ook al voor
__________________
<):o)
Oud 09-03-2008, 14:15
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik denk inderdaad ook dat het makkelijkst is om de mensen die te laat zijn voor het huidige spel alvast in te schrijven voor het volgende spel. Zo heb je geen last van het zoeken naar een vaste tijdstip en is het voor iedereen ongeveer evenlang wachten tot er mee gedaan kan worden aan het spel.
__________________
Wark!
Oud 09-03-2008, 16:39
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Misschien handig om daaraan toe te voegen dat diegene dan wel z'n deelname nog even moet bevestigen als het zover is. Misschien zit die persoon dan in tijdnood of is die het gewoon vergeten. Dat om een situatie als de huidige met Twinkebel (moest nu meedoen maar is inactief) te voorkomen.
Oud 09-03-2008, 16:45
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Twinkebel heeft moeten bevestigen of hij mee wilde doen, maar dit hebben we via een pm gedaan
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 09-03-2008, 19:08
Lethe
Lethe is offline
Maar er is dan al een wachtlijst van 20 mensen of zo.
__________________
Nice
Oud 09-03-2008, 19:17
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
AllureV, dat is op zich wel een wachtlijst, maar die kan niet langer worden, want je mag je niet bijv. opgeven voor al 2 spellen vooruit ofzo.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 09-03-2008, 19:19
Verwijderd
Bovendien is het wellicht storend als iedereen dan nog heel lang doorgaat met alvast inschrijven voor het volgende spel terwijl het spel van dat moment net begint/bezig is.

He, kunnen we niet gewoon twee inschrijfmomenten doen? Op dezelfde dag, met een lijst van 10 (of 12 ofzo, als het aantal spelers verhoogd wordt) mensen per inschrijfmoment. Dan kunnen de vroege slapers zich om 20:00 (ofzo) inschrijven en de mensen die er dan niet zijn om 24:00. En uiteindelijk doet gewoon iedereen die zich dan op tijd heeft ingeschreven mee aan het(zelfde) spel.
Oud 09-03-2008, 19:21
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
AllureV, dat is op zich wel een wachtlijst, maar die kan niet langer worden, want je mag je niet bijv. opgeven voor al 2 spellen vooruit ofzo.
Ja, maar dat betekent dan wel dat de mensen die op dat moment aan het spelen zijn waarschijnlijk niet mee kunnen doen aan het volgende spel.

@Paranoide: Dat vind ik wel een goed idee.
__________________
Nice
Oud 09-03-2008, 19:22
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
@ paranoide... mja kan ook

maar ik zie het wachtlijstprincipe ook niet als een probleem. het betekend hoogstends dat er weinig kans is dat je er twee keer achter elkaar inzit, maar het betekend hoe dan ook niet dat je bijv. nog 4x moet wachten voordat je weer eens mag. het wwspel is wel populair, maar ook niet dat er 100 forummers aan meedoen, dus zo'n probleem is dat in dit geval niet. (het is geen jeugdzorg hier )
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 09-03-2008, 19:22
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
@ allureV, zie mijn post hierboven, die kans is vrij groot idd. maar is dat een probleem?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 09-03-2008, 19:24
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
@ allureV, zie mijn post hierboven, die kans is vrij groot idd. maar is dat een probleem?
Ik vind van wel ja. Twee spellen tegelijk starten lijkt me nog steeds de beste oplossing, maar dat is blijkbaar niet mogelijk.
__________________
Nice
Oud 09-03-2008, 19:30
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Dat vind ik weer geen optie, omdat ik bang ben dat je een soort 1ekeuze groep krijgt en een groep waar de anderen vervolgens maar bijgaan, zeg maar... begrijp je wat ik bedoel?

Maargoed, ik vind het geen probleem een wachtlijst te hebben, want dat betekend dat je hooguit één spel niet meedoet.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 09-03-2008, 19:44
Lethe
Lethe is offline
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik denk zelf dat het niet zo zal gaan. Nu was de lijst binnen 14 minuten vol en er waren nog zeker 15 mensen die graag mee hadden willen doen. Er zijn dus genoeg enthousiaste mensen om een tweede spel te spelen.
__________________
Nice
Oud 09-03-2008, 19:48
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Het is alleen de vraag of er wel genoeg (ervaren) spelleiders zijn die tijd hebben. Normaal is het al lastig om voor één spel spelleiders te vinden, laat staan voor twee spellen. Ook moeten de forumbazen het goed vinden dat er twee topics tegelijkertijd zijn met het ww-spel.

Dit is trouwens Vlinder en nu ga ik weer verder met schrijven.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 09-03-2008, 21:07
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Citaat:
Bovendien is het wellicht storend als iedereen dan nog heel lang doorgaat met alvast inschrijven voor het volgende spel terwijl het spel van dat moment net begint/bezig is.

He, kunnen we niet gewoon twee inschrijfmomenten doen? Op dezelfde dag, met een lijst van 10 (of 12 ofzo, als het aantal spelers verhoogd wordt) mensen per inschrijfmoment. Dan kunnen de vroege slapers zich om 20:00 (ofzo) inschrijven en de mensen die er dan niet zijn om 24:00. En uiteindelijk doet gewoon iedereen die zich dan op tijd heeft ingeschreven mee aan het(zelfde) spel.
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 09-03-2008, 21:15
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Ja, maar dat betekent dan wel dat de mensen die op dat moment aan het spelen zijn waarschijnlijk niet mee kunnen doen aan het volgende spel.
Ik zie het probleem hier niet van in eigenlijk. Door met een wachtlijst te werken heeft iedereen even veel kans op mee te kunnen doen (geen gezeur met tijdstippen) en kan iedereen ongeveer even vaak het spel spelen.
__________________
Wark!
Oud 09-03-2008, 21:18
Verwijderd
Ik ben ook wel voor het idee van Paranoide!
Oud 09-03-2008, 21:34
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Ik had ook al aan het plan van Paranoide gedacht, maar het bezwaar kwam daarbij op dat als je doet 12 na 20.00 en 13 na 24.00 dat je dan het probleem hebt dat je de pagina amper kunt refreshen voordat het vol is omdat het er per keer maar zo weinig zijn.
Oud 09-03-2008, 22:06
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Maar hoe je het ook wendt of keert, elke keer zullen er weer een boel mensen buiten de boot vallen. En ik had niet het idee dat dat nu elke keer dezelfden zijn. Ik vind het idee van Paranoide goed, maar ik ben ook voorstander van een oplossing waardoor er niet zoveel mensen afvallen. Wat de spelleiding betreft, ik heb een pm gestuurd naar DP en Evilblue en ik willen (in de toekomst) ook wel spellen gaan leiden. Ik zou het al wel kunnen denk ik, maar Evilblue wil/moet eerst even meespelen enzo, dus we hadden het over niet volgend spel, maar die daarna Dus dan zijn er 2 spelleiders bij
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 09-03-2008, 22:11
Verwijderd
Ik wil trouwens ook wel een keer spelleider zijn, maar dat is meer voor als ik vaker dan één keer heb meegedaan. En voor als ik meer tijd heb. Dus over een spel of drie/vier is er nog een spelleider bij. Hoewel ik eigenlijk alleen het verhaal wil schrijven en niet al het organisatorische gebeuren.

Maar ik weet niet of twee spellen een goed plan is, hoor. Hoewel het natuurlijk valt te proberen, je kan het altijd na een maand weer afschaffen als 't niet loopt.
Oud 09-03-2008, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Hoewel ik eigenlijk alleen het verhaal wil schrijven en niet al het organisatorische gebeuren.
Ja, dat willen we allemaal wel.
Oud 09-03-2008, 22:15
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik vind het organisatorische gebeuren juist het leukst
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 09-03-2008, 22:35
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Citaat:
Ik vind het organisatorische gebeuren juist het leukst
Ik heb liever de verhalen. Wat inspiratie, en woorden tekenen
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 09-03-2008, 22:37
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ik vind het organisatorische gebeuren juist het leukst
ik ook
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 10-03-2008, 00:20
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Citaat:
Maar hoe je het ook wendt of keert, elke keer zullen er weer een boel mensen buiten de boot vallen. En ik had niet het idee dat dat nu elke keer dezelfden zijn. Ik vind het idee van Paranoide goed, maar ik ben ook voorstander van een oplossing waardoor er niet zoveel mensen afvallen. Wat de spelleiding betreft, ik heb een pm gestuurd naar DP en Evilblue en ik willen (in de toekomst) ook wel spellen gaan leiden. Ik zou het al wel kunnen denk ik, maar Evilblue wil/moet eerst even meespelen enzo, dus we hadden het over niet volgend spel, maar die daarna Dus dan zijn er 2 spelleiders bij
Precies.

Citaat:
Ik wil trouwens ook wel een keer spelleider zijn, maar dat is meer voor als ik vaker dan één keer heb meegedaan. En voor als ik meer tijd heb. Dus over een spel of drie/vier is er nog een spelleider bij. Hoewel ik eigenlijk alleen het verhaal wil schrijven en niet al het organisatorische gebeuren.

Maar ik weet niet of twee spellen een goed plan is, hoor. Hoewel het natuurlijk valt te proberen, je kan het altijd na een maand weer afschaffen als 't niet loopt.
Hoi
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 10-03-2008, 03:01
Verwijderd
Citaat:
Hoi
Hoi. Wil jij mijn huiswerk voor me maken zodat ik vannacht niet hoef door te halen?
Oud 10-03-2008, 06:53
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ontopic aub.

Het verdelen in twee stukken vind ik een goed idee. Is het anders niet een idee om de inschrijftijd naar 's morgens te verplaatsen?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 10-03-2008, 09:13
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik had het er al met DP en Lisa over gehad om volgend spel te spelleiden (ik ben niet ervaren, maar DP wel dus dat scheelt ) dus dan denk ik dat er op zich genoeg animo is om dat te doen. dan zou 2 spellen per keer wel kunnen.
__________________
Dit is een coole sig.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Undercover Weerwolfspel #2
Fawkes
462 16-12-2011 11:27
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #47, deel 2.
Verwijderd
307 22-05-2008 21:29
De Kantine Een mooie gelegenheid om saai te gaan #176
Lethe
500 13-04-2008 10:33
De Kantine Weerwolfspel #9
Spelleider!
500 11-02-2005 16:48
De Kantine Weerwolfspel #1
AlopiA
500 10-03-2004 18:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23.