Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2008, 11:13
Lethe
Lethe is offline
Stommerds. Zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb.
__________________
Nice
Advertentie
Oud 17-03-2008, 14:22
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
*Stroomt nog wat positieve energie naar de dorpelingen*
Als ik donderdag terug kom hebben jullie gewonnen he
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 17-03-2008, 14:48
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
@ everyone
We hebben tot vanavond nog zestien uur eer iem dood moet.
Ik zou zeggen, tot zeven uur overleggen (in dit forum of course) wie dood gaat.
Ik moet om zes uur ongeveer weg, dus dat gaat niet lukken ben ik bang. Maar ik denk dat nu al ongeveer besloten is dat het AllureV wordt, dus als ik geen tegengeluid hoor voor zessen stem ik op haar.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 17-03-2008, 14:54
Verwijderd
Ik moet zometeen weg, dus ik stem nu alvast. Het wordt dus definitief AllureV voor mij.

AllureV
Evilblue
Paranoide
Pippeloen
Minke
Tink
Juice (ja toch?)

Katje
AllureV
Oud 17-03-2008, 14:59
Verwijderd
AllureV
Evilblue
Paranoide
Pippeloen
Minke
Tink
Juice (ja toch?)
Katje

Katje
AllureV

AllureV it is, then.
Oud 17-03-2008, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Stommerds. Zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb.
Ik hoop dat je aan het bluffen bent.
Oud 17-03-2008, 15:54
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ik hoop dat je aan het bluffen bent.
Dat ben ik niet. Ik ben benieuwd hoe het voelt om dood te zijn.
__________________
Nice
Oud 17-03-2008, 17:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Mijn stem op AllureV is ingediend.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 17-03-2008, 17:44
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik AllureV nog best oprecht vind overkomen. (Hoewel dorpelingen meer geneigd zijn om zonder protest hun lot te aanvaarden, of niet?) Maar ik zou niet weten op wie ik anders moet stemmen - niemand is echt verdacht in mijn ogen, terwijl er toch nog twee wolven en een verrader tussen zitten.. Dus ik blijf bij mijn keuze en ook mijn stem is ingediend.
Oud 17-03-2008, 17:50
Lethe
Lethe is offline
Ik zal niet meer protesteren.
Als ik dood ben zijn er nog 7 spelers over, waarvan 4 goede en 3 slechte. En de wolven zijn dan aan de beurt om iemand op te eten. Waarschijnlijk eten ze een goede goede speler op, dus dan is het 3-3. Hm, ja, we kunnen nog winnen, maar dan moeten jullie de komende rondes wél slechte spelers ophangen.
__________________
Nice
Oud 17-03-2008, 20:03
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
In de vijver, Tiergarten Schönbrunn, Wenen, gistermorgen
Sauron zwom de hele vijver door en kwam aan de andere kant weer boven water. Hij zag opgelucht dat de bijen hun woede hadden gekoeld op Sherco. Stilletjes klom hij de vijver uit en keerde hij terug naar de bijenkorf, die er nu verlaten bij lag. Hij zag watertandend dat de lekkere honing er nog inzat. Hij sprong op de korf en begon als een bezetene de honing naar binnen te werken.
Een half uur later was de korf helemaal schoongelikt. Sauron wreef over zijn ronde buik en liet een harde boer. ‘Dat smaakte’ zei hij tegen zichzelf. Toen hoorde hij een geluid achter zich. Sauron schrok en draaide zich om. ‘Daar is hij!’ werd er geroepen. Het waren de opzichters van de dierentuin. Eén van hen had een verdovingsgeweer in zijn hand. Sauron krijste en ging ervandoor. Hij was niet van plan om zijn pas hervonden vrijheid kwijt te raken.
Sauron rende voor de tweede maal de hele dierentuin door en kwam uiteindelijk uit bij het verblijf van Allure, het nijlpaard. Hij rende over het bruggetje dat Allure kapot had gemaakt. ‘Aan de kant dikke!’ brulde hij in het voorbijgaan. ‘Ik ben niet dik!’ gromde Allure. Toen schoot de opzichter met het verdovingsgeweer op de vluchtende gorilla. Maar de dikke kont van Allure was gewoon niet te missen. Het nijlpaard brulde toen ze de scherpe steek in haar achterlijf voelde. Van schrik viel ze van het bruggetje af en plonsde ze in het water van het aangrenzende krokodillenverblijf. Toen begon de verdoving te werken. Paranoide zag dat Allure zich niet langer kon verdedigen en viel aan. Het nijlpaard werd langzaam in stukken gescheurd en verslonden. ‘Oeps, mis’ zei de opzichter met het verdovingsgeweer…

Spelers:
1) Twinkebel (dorpeling)
2) MadameMinke
3) coolkast (dorpeling)
4) Pippeloen
5) Tink*
6) Sherco (jager)
7) Kazet Nagorra (dorpeling, geliefde)
8) Krynn (heks)
9) AllureV (dorpeling)
10) Sador (tovenaar)
11) Martino87 (leerlingheks)
12) Katje
13) Lisaaah (weerwolf)
14) Cherry Springs (dorpeling, geliefde)
15) Röps (dorpeling)
16) ***ailá*** (dorpeling)
17) Stefenootje (dorpeling)
18) zoemzoem (weerwolf)
19) Evilblue
20) Paranoide
21) Uice
22) sterrenmeisje (dorpeling)

Opgehangen
Opgegeten
Gestorven door liefdesverdriet
Neergeschoten

En weer een dorpeling bijt het stof.
De weerwolven mogen weer stemmen. Hiervoor hebben ze tot morgenavond 20:30 de tijd.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 17-03-2008, 20:06
Lethe
Lethe is offline


Gezellige dood hoor!
__________________
Nice
Oud 17-03-2008, 20:09
Verwijderd
Oud 17-03-2008, 20:10
Verwijderd
Aiaiai, daar was ik al bang voor.

En Evilblue zal dan ook wel niet de ziener zijn. Het is officiëel: ik snap geen donder van zijn gedrag.
Oud 17-03-2008, 20:12
Verwijderd
Oh.
Sorry AllureV, en dat terwijl je voor mij, door je geprotesteer, juist verdachter was geworden

Godschristus, nou, uhh... nu geloof ik dus ook niet meer dat Evilblue ziener is, maar wie dan wel..?
Oud 17-03-2008, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Aiaiai, daar was ik al bang voor.

En Evilblue zal dan ook wel niet de ziener zijn. Het is officiëel: ik snap geen donder van zijn gedrag.
Ik ook echt niet meer.
Sjonge, ik verdenk hem al praktisch het hele spel, maar ben er nooit vol voor gegaan om hem eruit te stemmen, en toen dacht ik dat hij ziener was omdat hij wel erg veel gelijk had, en nu denk ik weer het eerste... Ofzo. Of niet.
Ik weet het echt niet.
Oud 17-03-2008, 20:15
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:


Gezellige dood hoor!
Ben je dood?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 17-03-2008, 20:17
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ben je dood?
Ja.

Laat mijn dood dan in ieder geval niet voor niets geweest zijn dorpelingen. Succes!
__________________
Nice
Oud 17-03-2008, 20:32
Verwijderd
Misschien is Evilblue een wolf die probeerde zich voor te doen als ziener? Een wolf kan immers ook onschuldigen en wolven aanwijzen. Het zou een heel riskante (doch in zekere zin briljante) zet kunnen zijn van de wolven: één van hen opofferen zodat een andere wolf beschermd zou worden door de dorpelingen, omdat ze dan zouden denken dat hij een ziener is.

Maar dan zou hij denk ik niet zo fel voor AllureV zijn. Aangezien de wolven ook wel snappen dat wij Evilblue nu best zouden willen ophangen, terwijl zij natuurlijk niet meer wolven kwijt willen.

Misschien is hij wel de ziener en wilde hij niet opgegeten worden, dus deed hij zich voor als niet-ziener door ons op een dorpeling af te sturen? Maar dit lijkt erg onwaarschijnlijk, welke ziener gaat er nou dorpelingen afmaken.. Bovendien raakt hij nu al z'n geloofwaardigheid kwijt, dus zelfs áls hij ziener zou zijn, door deze keuze luistert niemand nog naar 'm.

Of misschien is hij wel de verrader? En offert hij zich nu juist op? Dat is misschien wel slim: hij heeft dan wel een wolf eruit laten gaan, maar wint op deze manier een of twee extra hangrondes voor de wolven. (Eén met AllureV en eventueel één waarin we hemzelf ophangen.)

Het klopt gewoon allemaal niet.
Oud 17-03-2008, 20:36
Verwijderd
Mja, ik zat het dus ook even te overdenken, en ik bedacht me ook dit:

Citaat:
Misschien is hij wel de ziener en wilde hij niet opgegeten worden, dus deed hij zich voor als niet-ziener door ons op een dorpeling af te sturen? Maar dit lijkt erg onwaarschijnlijk, welke ziener gaat er nou dorpelingen afmaken.. Bovendien raakt hij nu al z'n geloofwaardigheid kwijt, dus zelfs áls hij ziener zou zijn, door deze keuze luistert niemand nog naar 'm.
... maar inderdaad, lijkt me nogal een vreemde zet. Zeker zo tegen het einde van het spel, wanneer het erom gaat spannen, zal hij toch niet zomaar een dorpeling offeren en zich ook nog 's verdacht maken op die manier.

Misschien is het inderdaad een wolven- of verraderstactiek. Misschien wil hij ons wel bewust in de war brengen... Maar dan nog; waarom zat hij eerst dan ook zó ontzettend op Zoemzoem?

Het klopt inderdaad niet.

In elk geval vertrouw ik hem niet meer. Als in; ik ga niet meer blind achter hem aan omdat ik denk dat ie ziener is ofzo.
Oud 17-03-2008, 20:37
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik vind het echt ultravreemd. Want ook al is ie echt de ziener zijn en dit doen om niet gegeten te worden, dan zouden we hem misschien alsnog ophangen omdat ie misschien de verrader is. En dat wil je ook niet als speler. Ik ben echt benieuwd naar wat zijn functie nou is. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 17-03-2008, 20:42
Verwijderd
Citaat:
In elk geval vertrouw ik hem niet meer. Als in; ik ga niet meer blind achter hem aan omdat ik denk dat ie ziener is ofzo.
Precies. Ik schrap hem bovendien ook weer van de lijst met Twinkebel-stemmers die ik niet verdacht vind. Wat kut is, want nu is dus iedereen weer potentiëel verdacht en dat maakt het er niet overzichtelijker op.
Oud 17-03-2008, 20:47
Verwijderd
kak
Oud 17-03-2008, 20:53
Verwijderd
Citaat:
kak


Ik was alweer vergeten wat voor 'n fijn scheldwoord dat is. Maar inderdaad, behoorlijk kak.
Oud 17-03-2008, 21:08
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Ik heb nooit gezegd dat ik ziener was (en bekijk m'n post maar weer)
Ik heb dit spel al de hele tijd op gevoel gespeeld en dan mag ik es fout zijn? Trouwens, AllureV het spijt me dat je een dorpling bent, ik dacht echt dat je een wolf was
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 17-03-2008, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nooit gezegd dat ik ziener was (en bekijk m'n post maar weer)
Ik heb dit spel al de hele tijd op gevoel gespeeld en dan mag ik es fout zijn? Trouwens, AllureV het spijt me dat je een dorpling bent, ik dacht echt dat je een wolf was
En als je wél had gezegd dat je ziener was, had dat niet gemogen.
Oud 17-03-2008, 21:21
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
dat wist ik niet eens
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 17-03-2008, 21:22
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Gaat goed zo!
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 17-03-2008, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nooit gezegd dat ik ziener was (en bekijk m'n post maar weer)
Ik heb dit spel al de hele tijd op gevoel gespeeld en dan mag ik es fout zijn? Trouwens, AllureV het spijt me dat je een dorpling bent, ik dacht echt dat je een wolf was
Haha, en daar kom je nu mee?
Er zijn 3 mensen geweest waaronder ik (en later Tink ook nog) die hebben gepost dat ze dachten dat jij de ziener was, je hebt daar helemaal niks over gezegd of gehint om ons anders te doen denken, en nu AllureV dood is kom je er ineens mee. Dat zet mij wel aan het denken, iig vertrouw ik jou niet meer.
Oud 17-03-2008, 21:50
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik denk dat we nu echt op iemand uit de Twinklijst moeten stemmen, die niet in de Lisalijst staat, en ik stel Katje voor. Zoals hiervoor al gezegd.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 17-03-2008, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat we nu echt op iemand uit de Twinklijst moeten stemmen, die niet in de Lisalijst staat, en ik stel Katje voor. Zoals hiervoor al gezegd.
Mja, misschien ga ik wel met je mee, maar ik neig ook wel een beetje naar Evilblue op het moment. Ik wacht trouwens nog even met beslissen.
Oud 18-03-2008, 19:35
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Uice, Pippeloen en Paranoide, de spel staat na dit ronde op 6 mensen (3 goeien, jullie dus), en dit betekent dat we eindelijk kunnen winnen (en zeker ook nog)
Ik weet dat jullie mij niet zo veel vertrouwen, zeker nu de spel zo krap is, maar laat me het es uitleggen.

AllureV, het spijt me dat ik jou moest gebruiken, maar ik wou de spel in dit nauwe positive duwen. Ik wou dat het spel op zo’n manier kwam dat wij meteen alle slechten eruit konden krijgen. Nu is er maar een dorpling, een ziener, een wolfsbane en de cupido, dus 4 goeien. Reden waarom ik zo laat post is omdat ik de wolven de kans wil geven om de verrader op te vreten.

Er zijn un een paar mogelijkheden na dit eetronde:
1. Ze vreten de verrader op. Kans is klein, mar als ze dit doen, dan moeten we meteen de andere 2 eruit krijgen: dus uit minke/katje/tink moeten dan de andere twee dood.
2.Ze vreten mij op. Kans is groter, en als ze dit doen, alsjeblieft, alsjeblieft, hang een van die drie op, unaniem moeten jullie eentje dood krijgen. Het beste is als jullie de verrader eruit krijgen.
3.Ze vreten de de wolfsbane, zijn functie wordt meteen gebruikt, maar we krijgen een extra ronde.
4.Ze vreten de dorpling of cupido op, maakt niet veel uit welke, maar alweer, een van die drie (minke/katje/tink) moet dood.

De drie slechten zijn Minke/Katje/Tink. Jullie hoeven mij niet blindelings te gaan volgen, maar als jullie niet nu naar me luisteren, dan is het spel verloren.
Ik heb mijn deel gedaan.
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 18-03-2008, 19:46
Verwijderd
In het theoretische geval dat je weet waar je over praat, waar ik niet zeker van ben, waarom konden we dan de vorige ronde geen slechterik ophangen en moest het AllureV worden? We wilden aanvankelijk voor Katje gaan, weet je nog. Met AllureV in het spel was winnen makkelijker geweest.
Oud 18-03-2008, 19:56
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
2 reasons,
Ik verdacht haar van verrader/dorpeling zijn. In beide functies was het voor mij goed als ze dood ging.
als verrader omdat we dan een slechte eruit hebben. als dorpeling omdat ie dan een betere overzichtelijke schema zorgt waar ik meteen zeker weet wie slecht is.
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 18-03-2008, 20:02
Verwijderd
Is het heel gek dat ik het niet meer volg
Oud 18-03-2008, 20:09
Verwijderd
Ik volg er ook echt geen kont meer van (en bovendien wéét ik dat je ongelijk hebt - maargoed, daar hebben jullie niet veel aan - dus misschien is dit een poging om jezelf nog te redden en ben je wolf?)
Ik weet het niet meer...
Maar goed, Juice heeft al gezegd op Katje te stemmen en ik denk dat ik met hem meega. Ik heb al vaker mijn verdenkingen over haar uitgesproken en daar blijf ik bij. Als ze geen wolf is, is ze op z'n minst verrader. Hoop ik.
Oud 18-03-2008, 20:11
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Minke, ik sprak toch niet met jou? Ik praat alleen met de goeden, dus Pip/Uice/Para. Alledrie weten hun eigenfuncties en weten dat ze goed zijn, dus genoeg erover. En nu blijf ik stil totdat de verhaal komt.
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 18-03-2008, 20:18
Verwijderd

Of ik ga morgen op jou stemmen. Ik weet echt niet waar dit ineens vandaan komt, en als je geen wolf bent, ben je gewoon een irritante vreemde speler.
Oud 18-03-2008, 20:30
Verwijderd
De volgende ronde wordt echt een beetje alles of niets. Als Katje goed blijkt te zijn, hebben we zo goed als verloren. We kunnen ook op Evilblue stemmen, want ook hij komt verdacht over, maar ook hij kan best aan de goede kant staan en dan hebben we ook zo goed als verloren. Kortom, we móeten deze ronde een bad guy pakken. Liefst een wolf, want dat geeft ons meer tijd.

Ik ben nog steeds clueless omdat ik nog steeds niemand écht verdacht vind, het klopt allemaal niet en het is allemaal nogal verwarrend. Er zijn voor iedereen wel redenen te verzinnen voor waarom ze wel of niet verdacht kunnen zijn. Katje is misschien een íets verstandigere keuze omdat ze bij de Twinkebel-stemmers zit. Aan de andere kant heeft ze zich daar zelf bij gevoegd, ze kon zichzelf makkelijk uit de lijst laten strepen en dat deed ze niet. Dus dat maakt haar weer iets minder verdacht en als zij niet verdacht is wordt Evilblue dat iets meer. En hij staat ook in de Twinklijst, dus hmm.

Maar goed, eerst maar eens afwachten wie de wolven opeten.
Oud 18-03-2008, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Katje is misschien een íets verstandigere keuze omdat ze bij de Twinkebel-stemmers zit. Aan de andere kant heeft ze zich daar zelf bij gevoegd, ze kon zichzelf makkelijk uit de lijst laten strepen en dat deed ze niet. Dus dat maakt haar weer iets minder verdacht.
Hoe bedoel je dat ze zichzelf eruit had kunnen strepen? Ik heb misschien iets gemist... Als ze hierdoor inderdaad minder verdacht wordt, ga ik voor Evilblue morgen. Daar neig ik nu al een beetje naar, omdat hij ons gisteren al de verkeerde kant op heeft gestuurd en hij nu ook wel, om sterrenmeisje te citeren, 'erg opgaat in zijn rol' (als wolf, denk ik dan dus).
Oud 18-03-2008, 20:35
Verwijderd
Dat ik achteraf had kunnen zeggen dat ik op iemand anders had gestemd, of was vergeten te stemmen of gewoon niks zeggen. ik heb later nog benadrukt dat ik inderdaad op twink had gestemd.
Oud 18-03-2008, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Dat ik achteraf had kunnen zeggen dat ik op iemand anders had gestemd, of was vergeten te stemmen of gewoon niks zeggen. ik heb later nog benadrukt dat ik inderdaad op twink had gestemd.
Ooooh ja, hmja, dat is opzich wel 'oprecht' ja.
Goed, even afwachten wat de wolven doen/gedaan hebben, maar ik denk dat mijn stem naar Evilblue gaat morgen.
Oud 18-03-2008, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Hoe bedoel je dat ze zichzelf eruit had kunnen strepen? Ik heb misschien iets gemist... Als ze hierdoor inderdaad minder verdacht wordt, ga ik voor Evilblue morgen. Daar neig ik nu al een beetje naar, omdat hij ons gisteren al de verkeerde kant op heeft gestuurd en hij nu ook wel, om sterrenmeisje te citeren, 'erg opgaat in zijn rol' (als wolf, denk ik dan dus).
Nou, kijk, aanvankelijk zei ze dat ze waarschijnlijk voor Twinkebel ging. Zodoende werd ze in de lijst gezet met een vraagteken achter haar naam. Enige tijd later werd aan haar gevraagd of ze toen eigenlijk ook echt op Twinkebel heeft gestemd en toen zei ze van wel. Er was toen nog niet zo veel ophef over de wolven in die lijst, want iedereen was nog een beetje ondersteboven van het gelijkspel, maar het was natuurlijk te voorspellen dat men uiteindelijk flink aan de slag ging met het analyseren van die lijst. Dus op zich had ze kunnen zeggen dat ze voor iemand anders is gegaan.

Of we haar hadden geloofd is een tweede, want van die stellingen achteraf zijn niet echt te vertrouwen. Het kan dus zijn dat ze gewoon eerlijk was, ondanks dat die lijst verdacht is, maar het kan ook zijn dat ze wist dat het ontkennen ook makkelijk als verdacht opgevat kon worden en daarom zei op Twinkebel gestemd te hebben.
Bovendien valt het natuurlijk sowieso minder op als je zegt 'Ja, ik stemde toen inderdaad op X' in plaats van 'Nee, mijn naam staat er wel maar ik stemde toch maar voor Y want blablabla'.

Het zegt dus allemaal best weinig, want het kan een slimme wolventruuk zijn, maar ook gewoon eerlijkheid. Ik weet het niet.
Oud 18-03-2008, 20:46
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Minke, als je voor tink of of katje wil gaan, doe maar. Mij maakt het niks uit.
Paranoide/Uice/pip moeten dan op jou stemmen dan (of op katje/tink)
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 18-03-2008, 20:48
Verwijderd
ja maar Evilblue, zolang jouw functie niet bekend is zijn je woorden niets waard voor mij, in de zin dat ik met je meega. Dat snap je denk ik zelf wel.
Oud 18-03-2008, 20:51
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
dat weet ik, daarom ga ik erop uit dat ik dood ga.
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 18-03-2008, 20:51
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Mensen, excuses voor het late tijdstip. We zijn allebei om een uur of 7 in slaap gevallen en ik werd net pas wakker. Ik zal nu aan het verhaal beginnen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 18-03-2008, 20:52
Verwijderd
*trappelt van ongeduldheid*
Oud 18-03-2008, 20:53
Verwijderd
ja man mijn hart gaat als een malle van de spanning
Oud 18-03-2008, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Mensen, excuses voor het late tijdstip. We zijn allebei om een uur of 7 in slaap gevallen en ik werd net pas wakker. Ik zal nu aan het verhaal beginnen.
Stelletje seksmaniakken

Aaargh, ik wil het ook weten!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00.