Oud 29-06-2010, 23:55
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
het is toch vrij normaal om een ventilator de hele dag/nacht aan te laten staan
Met dit weer, JA!
__________________
Yoloswag 420
Advertentie
Oud 29-06-2010, 23:56
Verwijderd
Bedtijd trusten lieve forummers!
Oud 29-06-2010, 23:56
Verwijderd
He jongens, ga eens lekker doorraden, vind het zo heerlijk, al die aandacht.

Oud 29-06-2010, 23:56
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik heb geen ventilators of airco
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 29-06-2010, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Waarom eigenlijk
Omdat veel meisjes van zestien wispelturige feeksjes die leven op aandacht zijn. Hun gevoel van eigenwaarde is direct verbonden aan (mannelijke) aandacht en daarom hebben ze niet echt een friendzone, meer een soort grijs gebied. In dat grijze gebied zitten allemaal jongens die ze de ene week leuk vinden en de andere week niet, en die jongens moeten op elk moment op te trommelen zijn voor een potje egostrelerij.

Dit geldt overigens ook voor gave meisjes die later gave vrouwen worden, 't is geen waardeoordeel. Het is ook heel makkelijk te verklaren door enerzijds puberale onzekerheid en anderzijds de zeer recentelijke realisatie dat je aantrekkelijk gevonden kan worden door allerhande jongens.

Nouja, en daarom kun je er onmogelijk iets over zeggen. Behalve als jouw chick anders in elkaar zit, wat natuurlijk prima kan, want ik generaliseer heel erg. Maar wij kennen haar niet, dus daar schiet je alsnog niet veel mee op.
Oud 29-06-2010, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Bedtijd trusten lieve forummers!
Truste Sann!
Ik doe morgen het verhaal hè? Ik heb dankzij jou weer fijne inspiratie <3

Slaap fijn
Oud 29-06-2010, 23:58
Verwijderd
oh is dat normaal? neato! dan moet hij niet vannacht kapot gaan want hij is niet van mij!
Oud 29-06-2010, 23:58
Verwijderd
Ik denk trouwens dat ze wél zo in elkaar zit, want had je niet een keer gezegd dat ze eigenlijk bezet is?
Oud 29-06-2010, 23:59
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Omdat veel meisjes van zestien wispelturige feeksjes die leven op aandacht zijn. Hun gevoel van eigenwaarde is direct verbonden aan (mannelijke) aandacht en daarom hebben ze niet echt een friendzone, meer een soort grijs gebied. In dat grijze gebied zitten allemaal jongens die ze de ene week leuk vinden en de andere week niet, en die jongens moeten op elk moment op te trommelen zijn voor een potje egostrelerij.

Dit geldt overigens ook voor gave meisjes die later gave vrouwen worden, 't is geen waardeoordeel. Het is ook heel makkelijk te verklaren door enerzijds puberale onzekerheid en anderzijds de zeer recentelijke realisatie dat je aantrekkelijk gevonden kan worden door allerhande jongens.

Nouja, en daarom kun je er onmogelijk iets over zeggen. Behalve als jouw chick anders in elkaar zit, wat natuurlijk prima kan, want ik generaliseer heel erg. Maar wij kennen haar niet, dus daar schiet je alsnog niet veel mee op.
Ik ken er zo wel
Maar deze is volgens mij anders, ofwel wil ik het niet zien Alleen dat ze al een vriendje heeft maakt het wel naar die kant uit gaan
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 29-06-2010, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Truste Sann!
Ik doe morgen het verhaal hè? Ik heb dankzij jou weer fijne inspiratie <3

Slaap fijn
Yep jij mag morgen los. Hoewel. Ehm ik heb donderdag een bbq van mijn werk, vind je het erg als om 2 dagen achter elkaar te schrijven? Wacht doe maar even pm
Oud 30-06-2010, 00:00
Verwijderd
nu ik toch in mijn vragenrondje zit, mijn schetsboek valt uit elkaar en hij is nog niet eens voor 1/3e vol. Is het heel erg lame om naar de tekenwinkel te gaan en te zeggen van 'huhuhu mijn schetsboek valt nu al uit elkaar, inferieure kwaliteit, apen?'
Oud 30-06-2010, 00:00
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
oh is dat normaal? neato! dan moet hij niet vannacht kapot gaan want hij is niet van mij!
Heb je geen raam dat heel wijd open kan?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-06-2010, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Heb je geen raam dat heel wijd open kan?
nee dat is een beetje het zielige. Ik heb twee gigantische ramen maar die kunnen niet open dus ik zit in een soort sauna.
Oud 30-06-2010, 00:02
Verwijderd
nee niet een sauna, een broeikas bedoel ik
Oud 30-06-2010, 00:02
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
nu ik toch in mijn vragenrondje zit, mijn schetsboek valt uit elkaar en hij is nog niet eens voor 1/3e vol. Is het heel erg lame om naar de tekenwinkel te gaan en te zeggen van 'huhuhu mijn schetsboek valt nu al uit elkaar, inferieure kwaliteit, apen?'
Nee, maar ze gaan dan waarschijnlijk wel suggereren dat jij heel wild met je schetsboek omgaat.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-06-2010, 00:02
Verwijderd
Citaat:
nee dat is een beetje het zielige. Ik heb twee gigantische ramen maar die kunnen niet open dus ik zit in een soort sauna.
Hang er aluminiumfolie voor Om het zonlicht te reflecteren.
Oud 30-06-2010, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar ze gaan dan waarschijnlijk wel suggereren dat jij heel wild met je schetsboek omgaat.
pff flauw. Ik word er altijd heel gelukkig van als ik zo heel snel door een vol schetsboek kan bladeren maar nu blijf ik telkens precies haken op de pagina's die ik erg lelijk vind. Alsof de duvel er mee speelt!
Oud 30-06-2010, 00:05
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
nee dat is een beetje het zielige. Ik heb twee gigantische ramen maar die kunnen niet open dus ik zit in een soort sauna.
Tja, dan kun je weinig anders.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-06-2010, 00:06
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
pff flauw. Ik word er altijd heel gelukkig van als ik zo heel snel door een vol schetsboek kan bladeren maar nu blijf ik telkens precies haken op de pagina's die ik erg lelijk vind. Alsof de duvel er mee speelt!
God juist! Want zo kun je zien wat je nog moet leren.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-06-2010, 00:07
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Hang er aluminiumfolie voor Om het zonlicht te reflecteren.
Dat werkt echt dat moet ik ook doen want mijn kamer is op de zolder met 3 grote ramen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-06-2010, 00:07
Verwijderd
mijn zusje likt aan mijn arm.
Oud 30-06-2010, 00:07
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Trusten!
__________________
Yoloswag 420
Oud 30-06-2010, 00:08
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
mijn zusje likt aan mijn arm.
pas op anders gaat ze zo naar je nek en bijt ze
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-06-2010, 00:08
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
mijn zusje likt aan mijn arm.
De wijven zijn een groot mysterie.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-06-2010, 00:08
Verwijderd
Citaat:
pas op anders gaat ze zo naar je nek en bijt ze
dan kan ze morgen uit een rietje eten als ze dat doet.

oh god nu klink ik net als mijn moeder.
Oud 30-06-2010, 00:09
Verwijderd
Citaat:
De wijven zijn een groot mysterie.
Oud 30-06-2010, 00:09
Verwijderd
Ventilator niet link, ook niet teruggaan voor schetsboek.
Oud 30-06-2010, 00:09
Verwijderd
oh nee een dubbele post en een enkele smiley. Mijn zeer oprechte excuses voor deze rebelsheid.
Oud 30-06-2010, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Dat werkt echt dat moet ik ook doen want mijn kamer is op de zolder met 3 grote ramen
Ja, het werkt heel goed Je kamer wordt er alleen wel een beetje donker van.
Oud 30-06-2010, 00:11
Verwijderd
nu is ze in shock omdat ze elmers kont net zag.
Oud 30-06-2010, 00:11
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
oh nee een dubbele post en een enkele smiley. Mijn zeer oprechte excuses voor deze rebelsheid.
geef haar gewoon een ban! de rebelsheid zelve
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-06-2010, 00:11
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
nu is ze in shock omdat ze elmers kont net zag.
Sesamstraat!
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-06-2010, 00:13
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
nu is ze in shock omdat ze elmers kont net zag.
Moonde hij haar?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-06-2010, 00:13
Verwijderd
Oud 30-06-2010, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Moonde hij haar?
Echt iets voor Kazet.
Oud 30-06-2010, 00:15
Verwijderd
zó, slaaptijd, morgen weer een gruwelijk lange dag. gaat natuurlijk gigantisch uitlopen, zo'n stage beoordeling. Welterusten vraagbaak!
Oud 30-06-2010, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Moonde hij haar?
nee hij lag al in bed en kwam met zijn hand voor zijn foefke de kamer binnen om de deur dicht te doen, omdat wij nogal lawaai maken, en toen draaide hij zich om en zag ze zijn kont.
Toen ging ze allerlei kritische dingen zeggen over zijn kontje, maar ik ben blij met zijn kont.
Oud 30-06-2010, 00:17
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
nee hij lag al in bed en kwam met zijn hand voor zijn foefke de kamer binnen om de deur dicht te doen, omdat wij nogal lawaai maken, en toen draaide hij zich om en zag ze zijn kont.
Toen ging ze allerlei kritische dingen zeggen over zijn kontje, maar ik ben blij met zijn kont.
Wat een schitterende scène. "Het is natuurlijk prima om naakt de kamer binnen te gaan, maar dan wel met een hand voor mijn troetelrups."
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-06-2010, 00:17
Verwijderd
ik vind jullie zo komisch, zo met je drie
Oud 30-06-2010, 00:17
Verwijderd
Ik hou ook heel erg van likken aan armen, maar vooral bijten.

Bijten in andermans arm <3
Oud 30-06-2010, 00:18
Verwijderd
"troetelrups"
Oud 30-06-2010, 00:18
Verwijderd
Ik heb Jillz

En ik heb de dvd's van alle series van Loenatik binnen. En ik kijk nu serie 1 en die is echt zo vreselijk kneuterig gemaakt soms Maar wel leuk.

En ik praat een beetje in mezelf hier
Oud 30-06-2010, 00:18
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik hou ook heel erg van likken aan armen, maar vooral bijten.

Bijten in andermans arm <3
toch rare mensen hier
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-06-2010, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Ik heb Jillz

En ik heb de dvd's van alle series van Loenatik binnen. En ik kijk nu serie 1 en die is echt zo vreselijk kneuterig gemaakt soms Maar wel leuk.
Heb je ook gestemd?
Oud 30-06-2010, 00:19
Verwijderd
Citaat:
nee hij lag al in bed en kwam met zijn hand voor zijn foefke de kamer binnen om de deur dicht te doen, omdat wij nogal lawaai maken, en toen draaide hij zich om en zag ze zijn kont.
Toen ging ze allerlei kritische dingen zeggen over zijn kontje, maar ik ben blij met zijn kont.


Een foefke is trouwens het vrouwelijk geslachtsdeel he?
Oud 30-06-2010, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Heb je ook gestemd?
Huh, waar komt dit ineens vandaan?
Ja, ik heb gestemd. Op 9 juni. Maar daar ga ik het met jou niet over hebben want dat is niet goed voor m'n rikketik.
Oud 30-06-2010, 00:21
Verwijderd
Citaat:
nee hij lag al in bed en kwam met zijn hand voor zijn foefke de kamer binnen om de deur dicht te doen, omdat wij nogal lawaai maken, en toen draaide hij zich om en zag ze zijn kont.
Toen ging ze allerlei kritische dingen zeggen over zijn kontje, maar ik ben blij met zijn kont.
Wat is haar mening over Kazet z'n kont, wil ik dan weten.
Oud 30-06-2010, 00:22
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Al dat gepraat over kindergeslachtsdelen doet me denken aan "she's got a rash on her pussy".
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-06-2010, 00:22
Verwijderd
Citaat:
Zo, ik kan wel raden wat die voor functie hadden
Ik heb niet alles gezien, maar in het deel wat ik wel gezien heb, gebruikten ze de lightsabres echt voor gevechten!
Oud 30-06-2010, 00:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Huh, waar komt dit ineens vandaan?
Ja, ik heb gestemd. Op 9 juni. Maar daar ga ik het met jou niet over hebben want dat is niet goed voor m'n rikketik.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46.