Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2010, 14:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Of die vond het juist leuk om op aarde te blijven, om verdoemenis te zien!
en dan te zeggen 'zien jullie wel!'
Advertentie
Oud 01-07-2010, 14:16
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Tja, Valverde en Frank Schleck zijn ook vaak getest, toch is van beiden bekend dat ze doping hebben gebruikt.
Dat staat er toch ook lance is nog meer keer getest en is nog nooit opgemerkt dat hij allemachtig hoge bloedwaarden heeft
__________________
It's a minor!
Oud 01-07-2010, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Dat staat er toch ook lance is nog meer keer getest en is nog nooit opgemerkt dat hij allemachtig hoge bloedwaarden heeft
Die bloedwaarden worden sowieso pas een jaar of twee uitvoering bekeken.
Oud 01-07-2010, 14:18
Verwijderd
Citaat:
en dan te zeggen 'zien jullie wel!'
Inderdaad!

Maar we moeten pessimisten niet verwarren met misantropen!
Oud 01-07-2010, 14:18
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Die bloedwaarden worden sowieso pas een jaar of twee uitvoering bekeken.
Ja maar er werd altijd al op dobe getest
__________________
It's a minor!
Oud 01-07-2010, 14:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Inderdaad!

Maar we moeten pessimisten niet verwarren met misantropen!
Een veertienjarige kent meer moeilijke woorden dan ik. Ik ga even een kogel in mijn hersenen stoppen, brb!
Oud 01-07-2010, 14:22
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 01-07-2010, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Een veertienjarige kent meer moeilijke woorden dan ik. Ik ga even een kogel in mijn hersenen stoppen, brb!
het is Etmakas, die telt niet als veertienjarige! Bovendien kan deze zin gemaakt worden zonder de betekenis van de woorden te kennen
Oud 01-07-2010, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Een veertienjarige kent meer moeilijke woorden dan ik. Ik ga even een kogel in mijn hersenen stoppen, brb!
ik ben vviiiijjjjffftiiieeeennnn!
Oud 01-07-2010, 14:23
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
het is Etmakas, die telt niet als veertienjarige! Bovendien kan deze zin gemaakt worden zonder de betekenis van de woorden te kennen
Hey sarah ben je aan het studeren voor dokter fzo
__________________
It's a minor!
Oud 01-07-2010, 14:24
Verwijderd
We moeten de schadepot niet verwarren met beginspraak!

Zie, ik heb geen idee wat ik zojuist gezegd heb.

Citaat:
Hey sarah ben je aan het studeren voor dokter fzo
ja klopt!
Oud 01-07-2010, 14:25
Verwijderd
Citaat:
het is Etmakas, die telt niet als veertienjarige! Bovendien kan deze zin gemaakt worden zonder de betekenis van de woorden te kennen
Heu, ik ken ze wel want ik had eerst een boek met een plaatje van een misantroop en toen ging ik kijken wat het was want ik vond het klinken als iemand uit een bepaald land. Misantropië ofzo.
Oud 01-07-2010, 14:26
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik weet wat dat is!
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 01-07-2010, 14:26
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
We moeten de schadepot niet verwarren met beginspraak!

Zie, ik heb geen idee wat ik zojuist gezegd heb.



ja klopt!
Oh ja ook over mijn oren en alles kwam je heel slim over nzo
__________________
It's a minor!
Oud 01-07-2010, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Oh ja ook over mijn oren en alles kwam je heel slim over nzo
Pluis, die ook in je topic reageerde, is ook aan het studeren voor dokter dus wat dat betreft heb je een goed team in je topic
Oud 01-07-2010, 14:27
Verwijderd
Sarah is de forumdokter . Als ze het in het echt net zo goed kan, gaan de sterftecijfers vast omlaag!
Oud 01-07-2010, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Ja maar er werd altijd al op dobe getest
Zeker, en er zijn legio renners die stijf stonden van de dope, maar niet of pas veel later zijn betrapt. Riis, Beloki, Ullrich, Basso, Hamilton, etc.
Oud 01-07-2010, 14:28
Verwijderd
voor het eerst sinds de 3,5 jaar dat ik hier woon zijn alle ruimtes in mijn huis tegelijkertijd schoon en opgeruimd
Oud 01-07-2010, 14:30
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Zeker, en er zijn legio renners die stijf stonden van de dope, maar niet of pas veel later zijn betrapt. Riis, Beloki, Ullrich, Basso, Hamilton, etc.
Waarom is lance dan nu nog niet ondekt
__________________
It's a minor!
Oud 01-07-2010, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Waarom is lance dan nu nog niet ondekt
Hij verstopt het beter
Oud 01-07-2010, 14:30
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
En Cecilo Lopes Komt terug bij FC dordrecht
__________________
It's a minor!
Oud 01-07-2010, 14:31
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
met blauw overhemd staat ie. En wiet en lucas noemen hem een loser als ze zich omdraaien.
Dat ging niet over mij, dat ging over die jongen naast me.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-07-2010, 14:32
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
het is Etmakas, die telt niet als veertienjarige! Bovendien kan deze zin gemaakt worden zonder de betekenis van de woorden te kennen
ja inderdaad
Citaat:
ik ben vviiiijjjjffftiiieeeennnn!
SORRY

Citaat:
We moeten de schadepot niet verwarren met beginspraak!

Zie, ik heb geen idee wat ik zojuist gezegd heb.



ja klopt!
haha held <3
Oud 01-07-2010, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Waarom is lance dan nu nog niet ondekt
Tja, waarom zijn Ullrich en Klöden nooit betrapt, ook al was er systematische doping in Team Telekom/Team T-Mobile? Omdat de controles niet waterdicht zijn.
Oud 01-07-2010, 14:34
Verwijderd
Overigens is 'beginspraak' inspraak bij het begin van een gebeurtenis. Een schadepot is een hoeveelheid geld die nodig is om een schadepost mee op te vangen.
Oud 01-07-2010, 14:34
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik zie het nu terug, en ik ben blij met mijn prestatie. Vooral hoe ik een biertje drink en het flesje heel hoog houd.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-07-2010, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Ik zie het nu terug, en ik ben blij met mijn prestatie. Vooral hoe ik een biertje drink en het flesje heel hoog houd.
Ja, dat viel me ook op. Was het flesje leeg?
Oud 01-07-2010, 14:36
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Tja, waarom zijn Ullrich en Klöden nooit betrapt, ook al was er systematische doping in Team Telekom/Team T-Mobile? Omdat de controles niet waterdicht zijn.
Ja maar lance is wel iets meer getest maar laten we erover ophouden en van wielrennen genieten
Maar je ging zaterdag toch ook
__________________
It's a minor!
Oud 01-07-2010, 14:36
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Overigens is 'beginspraak' inspraak bij het begin van een gebeurtenis. Een schadepot is een hoeveelheid geld die nodig is om een schadepost mee op te vangen.
het zegt me echt allemaal niks en je uitleg helpt niet ik ben niet zo slim
Oud 01-07-2010, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Ja maar lance is wel iets meer getest maar laten we erover ophouden en van wielrennen genieten
Maar je ging zaterdag toch ook
Ik ga natuurlijk niet naar de koers, dan zie je geen reet. Maar wellicht ga ik het wel volgen op internet.
Oud 01-07-2010, 14:37
Verwijderd
Citaat:
het zegt me echt allemaal niks en je uitleg helpt niet ik ben niet zo slim
Die woorden zijn het woord van de dag en het woord van gisteren op vandale.nl, daar staat wel meer uitleg maar ik heb eerst de zin getypt zonder die te lezen, dus toen wist ik nog niet wat ik zei!
Oud 01-07-2010, 14:38
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Ik ga natuurlijk niet naar de koers, dan zie je geen reet. Maar wellicht ga ik het wel volgen op internet.
Ik ga wel kijken in rotterdam
__________________
It's a minor!
Oud 01-07-2010, 14:40
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, dat viel me ook op. Was het flesje leeg?
Ik dronk net de laatste slok. Er zat trouwens appelsap in.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-07-2010, 14:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Die woorden zijn het woord van de dag en het woord van gisteren op vandale.nl, daar staat wel meer uitleg maar ik heb eerst de zin getypt zonder die te lezen, dus toen wist ik nog niet wat ik zei!
ah! Ik weet nog steeds niet wat een misantroop is. We moeten het in elk geval niet verwarren met een fatalist!
Oud 01-07-2010, 14:40
Verwijderd
of met een apocalypitist! Als dat een woord is dan
Oud 01-07-2010, 14:44
Verwijderd
Ook niet met een zuivere cynist!
Oud 01-07-2010, 14:46
Verwijderd
Uice de acteur
Oud 01-07-2010, 14:47
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Ik ga natuurlijk niet naar de koers, dan zie je geen reet. Maar wellicht ga ik het wel volgen op internet.
Jij toch wel??
__________________
It's a minor!
Oud 01-07-2010, 14:48
Verwijderd
Mijn miniltop is binnen
Oud 01-07-2010, 14:48
Verwijderd
ik heb zin om te janken want ik was net WEER bij de huisarts, en hij heeft WEER het ding uitgeknepen en nu heb ik een heel dik verband om mijn been dat ik de komende vier dagen goed nat moet houden dus de rest van deze week thuis zitten terwijl ik glazen water op mijn been giet
Oud 01-07-2010, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Ik zie het nu terug, en ik ben blij met mijn prestatie. Vooral hoe ik een biertje drink en het flesje heel hoog houd.
Je acteert in elk geval een stuk beter dan de hoofdrolspelers Allemachtig wat een slecht spel.

Zat die dartscene er nog in? Ik ben te lui om de hele aflevering te kijken.
Oud 01-07-2010, 14:50
Verwijderd
Citaat:
ik heb zin om te janken want ik was net WEER bij de huisarts, en hij heeft WEER het ding uitgeknepen en nu heb ik een heel dik verband om mijn been dat ik de komende vier dagen goed nat moet houden dus de rest van deze week thuis zitten terwijl ik glazen water op mijn been giet
Ai ai Troost je met dat het heel warm wordt, dus dan is een nat been eerder prettig verkoelend dan naargeestig koud.
Oud 01-07-2010, 14:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Gut ik kijk vijf minuten naar GTST en mijn tenen staan gelijk krom.
__________________
you're not my demographic
Oud 01-07-2010, 14:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik heb zin om te janken want ik was net WEER bij de huisarts, en hij heeft WEER het ding uitgeknepen en nu heb ik een heel dik verband om mijn been dat ik de komende vier dagen goed nat moet houden dus de rest van deze week thuis zitten terwijl ik glazen water op mijn been giet
*aai* *roosvice toeschuift* komt wel goed schatje
__________________
you're not my demographic
Oud 01-07-2010, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Ai ai Troost je met dat het heel warm wordt, dus dan is een nat been eerder prettig verkoelend dan naargeestig koud.
Ja koud zal ik het niet hebben. Hopelijk raak ik niet beschimmeld van het nonstop bevochtigd zijn
Oud 01-07-2010, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Al zou een echte raspessimist het misschien wel grappig vinden dat de mens uitsterft.
Ja ik, heerllijk, was het alvast maar nu. Maar goed, dat zal jullie vast niet verbazen.
Oud 01-07-2010, 14:57
Verwijderd
oke, ik heb het wel weer even gehad met dit weer ;x
Oud 01-07-2010, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Ja koud zal ik het niet hebben. Hopelijk raak ik niet beschimmeld van het nonstop bevochtigd zijn
Ik denk dat beschimmelen onmogelijk wordt met die 37 graden straks

Al lijkt het me trouwens ook niet zo goed voor je huid, maar goed, als het kwaad kon zou de huisarts het niet aanraden, lijkt me.
Oud 01-07-2010, 15:01
Verwijderd
LoL.. even snel naar de stad geweest..het is erg warm in de bus zonder airco.
Oud 01-07-2010, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat beschimmelen onmogelijk wordt met die 37 graden straks

Al lijkt het me trouwens ook niet zo goed voor je huid, maar goed, als het kwaad kon zou de huisarts het niet aanraden, lijkt me.
The lesser of two evils.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.