Oud 09-02-2012, 19:05
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, nog niet! Maar ik heb de SD-box al van TNG en mja, om nou hetzelfde maar dan opgeleukt nog eens aan te schaffen vind ik ook weer zo wat. Ik ga ze zeer zeker wel downloaden, kijk uit naar de BR-rips
Nouja, op mijn HD scherm ziet het er gewoon niet meer zo mooi uit en de screencaps zijn echt prachtig <3
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Oud 09-02-2012, 19:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oké, op naar de AH.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-02-2012, 19:06
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Dat heeft lang geduurd.
__________________
In omnia paratus
Oud 09-02-2012, 19:06
Verwijderd
Citaat:
ik ga toch geen startrekdingen downloaden gek dat is niet ethisch en dan droom ik over captain picard die "the first duty is to the truth, whether it's scientific truth or historical truth or personal truth! It is the guiding principle on which humanity is based! And if you can't find it within yourself to stand up and tell the truth about what happened, you don't deserve to wear that uniform!" aan het preken is.
TEA, earl grey, HOT
Oud 09-02-2012, 19:06
Verwijderd
Je had al tien keer terug kunnen zijn!
Oud 09-02-2012, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Je had al tien keer terug kunnen zijn!
Maar dan had je ook tien keer moeten gaan.
Oud 09-02-2012, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Nouja, op mijn HD scherm ziet het er gewoon niet meer zo mooi uit en de screencaps zijn echt prachtig <3
Die eerste twee seizoenen zijn inderdaad vrij karig, maar 't wordt gelukkig wel beter. Vind je het ethisch onverantwoord dat ik het waarschijnlijk niet koop maar ga downloaden omdat ik de SD-box van TNG al heb?
Oud 09-02-2012, 19:07
Verwijderd
Waarom ziet twitter er niet meer uit zoals twitter? Nu is het lelijk en onhandig en alles.
Oud 09-02-2012, 19:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Martin, heb je mijn schildpadberichtje terug al gelezen?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-02-2012, 19:09
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Die eerste twee seizoenen zijn inderdaad vrij karig, maar 't wordt gelukkig wel beter. Vind je het ethisch onverantwoord dat ik het waarschijnlijk niet koop maar ga downloaden omdat ik de SD-box van TNG al heb?
De andere seizoenen zijn ook wel matig hoor. DS9 en Voyager trouwens ook. Ik heb nu alles op DVD, maar tegen de tijd dat de blu-ray seizoenen in de ramsjbak liggen ga ik alles op blu-ray kopen. TOS heb ik nog niet, maar die gaan ook aangeschaft worden als de prijzen wat redelijker worden.

En ik zou het een schending van de prime directive vinden! Maarja, zelfs Picard heeft die wel eens met voeten getreden... (de gevolgen daarvan hebben Star Trek fans nog jaren achtervolgd).
__________________
you're not my demographic
Oud 09-02-2012, 19:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ja trut, ik ga nu naamzoeken
__________________
you're not my demographic
Oud 09-02-2012, 19:13
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja trut, ik ga nu naamzoeken
Tsssssss .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-02-2012, 19:14
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Gelezen.

Maar ik wil er een die ik vrij kan laten rondrennen!
__________________
you're not my demographic
Oud 09-02-2012, 19:14
Verwijderd
Citaat:
De andere seizoenen zijn ook wel matig hoor. DS9 en Voyager trouwens ook. Ik heb nu alles op DVD, maar tegen de tijd dat de blu-ray seizoenen in de ramsjbak liggen ga ik alles op blu-ray kopen. TOS heb ik nog niet, maar die gaan ook aangeschaft worden als de prijzen wat redelijker worden.

En ik zou het een schending van de prime directive vinden! Maarja, zelfs Picard heeft die wel eens met voeten getreden... (de gevolgen daarvan hebben Star Trek fans nog jaren achtervolgd).
Je bedoelt die vermaledijde Wesley Crusher, toch?

En misschien als ze in de budgetbakken liggen dat ik ook wel gewoon die meuk koop. Maar ik ga er zeker niet de hoofdprijs voor betalen. Idem voor DS9 en Enterprise. Die heb ik ook al op SD-DVD
Oud 09-02-2012, 19:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat heeft lang geduurd.
Ik wilde eerst nog een Buffy kijken
Citaat:
Je had al tien keer terug kunnen zijn!
Ach mens, zeur niet zo!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-02-2012, 19:16
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Je bedoelt die vermaledijde Wesley Crusher, toch?

En misschien als ze in de budgetbakken liggen dat ik ook wel gewoon die meuk koop. Maar ik ga er zeker niet de hoofdprijs voor betalen. Idem voor DS9 en Enterprise. Die heb ik ook al op SD-DVD
Ja, TNG S1 aflevering Haven, waar Wesley ter dood wordt veroordeeld vanwege het in een bloemperkje stappen op de planeet van de rennende, halfnaakte mensen.

Hm, Enterprise heb ik ook nog niet trouwens. Ik kijk wel uit naar TOS-R.
__________________
you're not my demographic
Oud 09-02-2012, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Ach mens, zeur niet zo!
Dat doe ik alleen tegen jou!
Oud 09-02-2012, 19:17
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En het toetsenbord aansluiten op de poort waar de hub zit, dat werkt ook dan, neem ik aan?:
Nee, alles werkt op de poorten behalve het toetsenbord. Het toetsenbord werkt alleen via de monitor.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 09-02-2012, 19:18
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, alles werkt op de poorten behalve het toetsenbord. Het toetsenbord werkt alleen via de monitor.
Heb je per ongeluk een Mac gekocht?
__________________
you're not my demographic
Oud 09-02-2012, 19:18
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ah ok, dan wel. Maar dan wel eentje die ook van aanpakken weet; dat is dan weer niet echt nerd-like.
Waarom is aanpakken en zakelijk instinct niet nerd-like? Bill Gates is toch ook een nerd?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 09-02-2012, 19:19
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Heb nog nooit een schildpad zien rennen.
__________________
In omnia paratus
Oud 09-02-2012, 19:19
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Heb je per ongeluk een Mac gekocht?
*kijkt* Nee, de computer doet het uitstekend.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 09-02-2012, 19:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat doe ik alleen tegen jou!
Kusje dan!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-02-2012, 19:21
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Heb nog nooit een schildpad zien rennen.
Dus?
__________________
you're not my demographic
Oud 09-02-2012, 19:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Waarom is aanpakken en zakelijk instinct niet nerd-like? Bill Gates is toch ook een nerd?
Niet echt, misschien wel qua uiterlijk. Maar het 'nerd'-zijn heeft ook veel te maken met je sociale kwaliteiten, en een echte nerd zou dus niet zomaar dus de nodige kwaliteiten hebben om een groot/goed bedrijf op te zetten.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-02-2012, 19:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
crosspost maar clichéfoto's van NL ftw:

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-02-2012, 19:22
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
__________________
you're not my demographic
Oud 09-02-2012, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Ja, TNG S1 aflevering Haven, waar Wesley ter dood wordt veroordeeld vanwege het in een bloemperkje stappen op de planeet van de rennende, halfnaakte mensen.

Hm, Enterprise heb ik ook nog niet trouwens. Ik kijk wel uit naar TOS-R.
Oh, Enterprise vond ik best een aardige serie. Jammer dat die stink-Amerikanen het weer niet vraten en de serie voortijdig tot een eind is gekomen TOS heb ik nog niet eens gezien, dát kwaliteitsverschil vind ik echt te groot. Daar kan ik me niet overheen zetten of zo, tenminste niet in die orde. Zwart/wit-films zijn geen probleem (poos terug nog The Day The Earth Stood Still gezien, met veel plezier) maar TOS vind ik toch nét echt te shabby TOS-R ben ik ook wel benieuwd naar!
Oud 09-02-2012, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Nee, alles werkt op de poorten behalve het toetsenbord. Het toetsenbord werkt alleen via de monitor.
*gniffel* Wat een charmante feature. Nou, daar heb ik ook niet echt een antwoord op
Oud 09-02-2012, 19:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh, Enterprise vond ik best een aardige serie. Jammer dat die stink-Amerikanen het weer niet vraten en de serie voortijdig tot een eind is gekomen TOS heb ik nog niet eens gezien, dát kwaliteitsverschil vind ik echt te groot. Daar kan ik me niet overheen zetten of zo, tenminste niet in die orde. Zwart/wit-films zijn geen probleem (poos terug nog The Day The Earth Stood Still gezien, met veel plezier) maar TOS vind ik toch nét echt te shabby TOS-R ben ik ook wel benieuwd naar!
Nouja, seizoen 1+2 waren bagger, seizoen 3 was aan het einde wel aardig, seizoen 4 was steengoed, maar laten we eerlijk zijn, dat was gebaseerd op populaire concepten uit de oude serie en stond dus niet op zichzelf. De rek was er gewoon uit, ze hadden Enterprise nooit mogen maken. En qua uitstraling en ontwerp was de serie ook niks.
__________________
you're not my demographic
Oud 09-02-2012, 19:29
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Your result for The Nerd? Geek? or Dork? Test ...
Joe Normal

48 % Nerd, 17% Geek, 22% Dork

http://www.okcupid.com/tests/the-nerd-geek-or-dork-test
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 09-02-2012, 19:30
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
?
__________________
In omnia paratus
Oud 09-02-2012, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Nouja, seizoen 1+2 waren bagger, seizoen 3 was aan het einde wel aardig, seizoen 4 was steengoed, maar laten we eerlijk zijn, dat was gebaseerd op populaire concepten uit de oude serie en stond dus niet op zichzelf. De rek was er gewoon uit, ze hadden Enterprise nooit mogen maken. En qua uitstraling en ontwerp was de serie ook niks.
Mwah, ook TNG heeft stinkepisodes en kutkarakters. Enterprise heeft best goede afleveringen gehad en heel aardige karakters qua personality
Oud 09-02-2012, 19:34
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Gelezen.

Maar ik wil er een die ik vrij kan laten rondrennen!
Oh, en Griekse landschildpadden en kolenbranders zijn ook wel leuk (als je de kolenbrander googelt zie je plaatjes met extreme kleuren, maar dat valt in het echie wel mee).

Maar een schildpad los rond hebben lopen is wel een risicootje. Aangezien je er op kunt gaan staan als je hem even niet ziet, hij per ongeluk dingen eet die niet goed voor hem zijn en een vloer is niet al te schoon. Ook is een schildpad niet zo supergoed zindelijk te maken, waardoor je elke dag schildpadflatsen kan ruimen. En je moet erg goed op de voeding letten, want anders krijgen ze schildvergroeiingen en dat is sneu (vooral jonge dieren zijn dan een risico). Ook moet je ergens een uv-lamp ophangen voor je schildpad voor zijn dagelijkse portie 'zon'. Als je ruimte hebt, kun je wel een leuke ruime knaagdierren neerzetten waar je hem in houdt, bijvoorbeeld als je niet thuis bent. Maar ik weet nu al dat reptielenmensen je gaan villen als je hen jouw idee voorlegt .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-02-2012, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Your result for The Nerd? Geek? or Dork? Test ...
Joe Normal

48 % Nerd, 17% Geek, 22% Dork

http://www.okcupid.com/tests/the-nerd-geek-or-dork-test
Your result for The Nerd? Geek? or Dork? Test ...

Pure Nerd
57 % Nerd, 43% Geek, 30% Dork



Spoiler
Oud 09-02-2012, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Your result for The Nerd? Geek? or Dork? Test ...

Pure Nerd
57 % Nerd, 43% Geek, 30% Dork



Spoiler
Your result for The Nerd? Geek? or Dork? Test ...
Pure Nerd
74 % Nerd, 4% Geek, 35% Dork

Hmm.
Oud 09-02-2012, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Your result for The Nerd? Geek? or Dork? Test ...
Pure Nerd
74 % Nerd, 4% Geek, 35% Dork

Hmm.


Oud 09-02-2012, 19:45
Verwijderd


Spoiler
Oud 09-02-2012, 19:46
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Wéér willen ze bij DWDD de Elfsteden er weer bijhalen. Om er 'nog even over na te praten'
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 09-02-2012, 19:47
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Your result for The Nerd? Geek? or Dork? Test ...
Joe Normal

48 % Nerd, 17% Geek, 22% Dork

http://www.okcupid.com/tests/the-nerd-geek-or-dork-test
Your result for The Nerd? Geek? or Dork? Test ...
Pure Nerd
78 % Nerd, 17% Geek, 48% Dork

Oud 09-02-2012, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Wéér willen ze bij DWDD de Elfsteden er weer bijhalen. Om er 'nog even over na te praten'
Dramatisch eah. Denk je éindelijk van dat gezeur af te zijn, zit je met een nasleep van fuck knows how long waarin iedereen nog eventjes wil snotteren 'hoe jammer ze het wel niet vinden'. Deprimerend.
Oud 09-02-2012, 19:50
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Modern, Cool Nerd

70 % Nerd, 52% Geek, 22% Dork



Hoewel ik mezelf meer een geek vind.
__________________
you're not my demographic
Oud 09-02-2012, 19:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wéér willen ze bij DWDD de Elfsteden er weer bijhalen. Om er 'nog even over na te praten'
Hee, er zit een knop op die teevee
__________________
you're not my demographic
Oud 09-02-2012, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Modern, Cool Nerd

70 % Nerd, 52% Geek, 22% Dork

Eh, wut? Modern en "cool"? Fucking hipster met je Apple
Oud 09-02-2012, 19:53
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Eh, wut? Modern en "cool"? Fucking hipster met je Apple
Ik ben helemaal geen applefanaat. Ik heb één iPhone. Ik moest een nieuwe telefoon, en toen was dat het beste model. Verder heb ik een Dell laptop en is de rest in huis van Samsung.
__________________
you're not my demographic
Oud 09-02-2012, 19:54
Verwijderd
Your result for The Nerd? Geek? or Dork? Test ...
Pure Nerd
65 % Nerd, 22% Geek, 13% Dork

Ach.
Oud 09-02-2012, 19:54
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Waarschijnlijk houdt de test geen rekening met mijn geaardheid
__________________
you're not my demographic
Oud 09-02-2012, 19:54
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Modern, Cool Nerd
65 % Nerd, 52% Geek, 26% Dork

Shit .
__________________
In omnia paratus
Oud 09-02-2012, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Ik ben helemaal geen applefanaat. Ik heb één iPhone. Ik moest een nieuwe telefoon, en toen was dat het beste model. Verder heb ik een Dell laptop en is de rest in huis van Samsung.
Eh, huh? Overwoog je een poos terug niet een Apple-based home cinema-thingie op te zetten? Ik was in de veronderstelling dat je dat ook daadwerkelijk gedaan hebt Nou ja, dan ben je geen Apple-hipster, mijn verontschuldigingen. Hoewel ik me niet kan heugen dat de iPhones ooit "de beste" zijn geweest, maar vooruit
Oud 09-02-2012, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk houdt de test geen rekening met mijn geaardheid
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.