Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2013, 20:58
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Gisteravond fietste ik door de stad, rijd ik bijna tegen een man aan die de weg oversteekt en stopt zodra hij mij ziet. Ik riep dat hij moest uitkijken, hij roept terug dat ik niet zo hard moet fietsen, waarop ik terugroep dat hij niet midden op straat stil moet staan.
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Oud 26-08-2013, 21:01
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
oh dat heb ik regelmatig in Utrecht ik scheld ze voortaan maar gewoon uit; dan land het beter. Fiets doorgaans hard genoeg, dus inhalen lukt ze ook niet mochten ze problemen hebben met mijn 'toon'.

OT: Mensen die bij een drukke weg oversteken zonder te kijken.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-08-2013, 21:05
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Oh ja, daar heb je er in Den Bosch ook genoeg van. Als ik een dagje eens niet constant zou uitwijken als een voetganger of andere weggebruiker niet uit zijn doppen kijkt of gewoon de verkeersregels negeert zou de SEH hier topdrukte hebben.

Het ergste is het nog uitgerekend bij een basisschool. Niet de kinderen, maar de ouders zijn daar ware wegpiraten (of hebben een doodswens). Of ze nu lopend, fietsend of met de auto zijn, ze kijken gewoon niet uit, halen vreemde maneuvres uit, of gaan zo breed/zwalkend en tergend langzaam over de weg zodat je er niet langs komt en het hele kruispunt volloopt. Als je geen verkeersinzicht en vertrouwen hebt moet je maar gewoon lopend komen, stelletje malloten.
__________________
you're not my demographic
Oud 26-08-2013, 21:06
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
En het meest irritante vind ik mensen die geen voorrang nemen. Dan zie je iemand van rechts aankomen, je remt af, stopt die sukkel zelf al... Nee, dáár zijn we mee gebaat, staan we fijn met z'n allen stil op het kruispunt!
__________________
you're not my demographic
Oud 26-08-2013, 21:06
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
(verder is alles goed met mij hoor )
__________________
you're not my demographic
Oud 27-08-2013, 07:00
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
En het meest irritante vind ik mensen die geen voorrang nemen. Dan zie je iemand van rechts aankomen, je remt af, stopt die sukkel zelf al... Nee, dáár zijn we mee gebaat, staan we fijn met z'n allen stil op het kruispunt!
Daar heb ik ook zó de schurft aan!
Op het paard heb ik ook vaak dat mensen mij voorrang geven terwijl ik dat niet heb, lekker verwarrend voor de overige weggebruikers.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 27-08-2013, 18:12
Verwijderd
Dat mijn mooie nieuwe leren jasje gejat is.
Oud 27-08-2013, 21:22
Verwijderd
Dat vandaag, voor de verandering, eens niet alleen mn lichaam pijn doet, maar ook mn hart en mn hoofd. Leuk leven.
/v-lid ja ik weet het.
Oud 28-08-2013, 02:04
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
4,5 uur vertraging op Rome airport
Oud 28-08-2013, 09:22
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Dat de vriend met wie ik naar Blijdorp ging, uiteindelijk alleen maar oog bleek te hebben voor z'n telefoon

"Huh? Hebben we de tijgers al gehad dan?"

Ik moest echt de neiging onderdrukken om volledig 'Murica op z'n ass te gaan.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 28-08-2013, 09:25
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
^ Gisteren
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 28-08-2013, 09:29
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dat de vriend met wie ik naar Blijdorp ging, uiteindelijk alleen maar oog bleek te hebben voor z'n telefoon

"Huh? Hebben we de tijgers al gehad dan?"

Ik moest echt de neiging onderdrukken om volledig 'Murica op z'n ass te gaan.
Gezellig
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 28-08-2013, 16:01
Verwijderd
ethische politiek *gaap*
Oud 28-08-2013, 17:15
Verwijderd
Oud 28-08-2013, 17:16
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-08-2013, 21:11
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Does not compute.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 29-08-2013, 20:34
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Alsof ik deze maand niet al genoeg geld heb uitgegeven aan m'n vakantie en een wasmachine, moest ik net ook een nieuwe magnetron bestellen omdat die ineens kapot blijkt.

Ik ben al zo arm.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-08-2013, 22:18
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
wéér overwerken, pff
__________________
you're not my demographic
Oud 01-09-2013, 11:06
Hazel
Hazel is offline
Mijn moeder noemt haar kont de laatste tijd haar reet. Dat vindt ze grappig.
Oud 01-09-2013, 14:00
Verwijderd
ik hoefde nog 1 snoepje bij CC, maar ik had geen zetten meer. ik ben al 3 maanden met dat level bezig
Oud 01-09-2013, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder noemt haar kont de laatste tijd haar reet. Dat vindt ze grappig.


Ontopic: een barst in het scherm van mijn zogenaamd val- en krasbestendige telefoon. :')
Oud 02-09-2013, 17:29
Verwijderd
Dit plaatje van een arm met een mislukte tattoo.

Spoiler

Laatst gewijzigd op 02-09-2013 om 19:01.
Oud 02-09-2013, 17:31
Verwijderd
Het lijkt op schimmel
Oud 02-09-2013, 18:54
Takkeling
Takkeling is offline
Domme kutmensen die bergen brood in het water pleuren omdat ze denken dat ze daar de eendjes een plezier mee doen.
Oud 02-09-2013, 18:55
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:
Dit plaatje van een arm met een mislukte tattoo.

[afbeelding]
Anders zet je het even in een spoiler?
Oud 02-09-2013, 18:57
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zag 'm ook toen ik net een hap chili in m'n mond stak. Niet bijzonder aan te raden.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-09-2013, 19:02
Verwijderd
Spoiler voor de mensen die het vies vinden.
Oud 02-09-2013, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Dit plaatje van een arm met een mislukte tattoo.

Spoiler
Gadverdamme man.
Oud 02-09-2013, 22:33
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Dat mijn slaappatroon zo verneukt is dat ik de hele dag duf en slapjes ben, en wanneer ik dan wil gaan slapen ik klaarwakker ben en mijn hersenen plots op volle toeren werken
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 02-09-2013, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Dat mijn slaappatroon zo verneukt is dat ik de hele dag duf en slapjes ben, en wanneer ik dan wil gaan slapen ik klaarwakker ben en mijn hersenen plots op volle toeren werken
Mijn slaappatroon is niet meer verneukt en over het algemeen val ik vrij snel in slaap, maar oh wee als het in mijn kop sluipt. Dan ben ik doodmoe, sleep ik me naar bed, ga ik liggen en *BAM* klaarwakker en alles wat je wil en moet doen wandelt in gedachten voor bij terwijl je lichaam echt iets heeft van 'ganouslapennnnnn'.
Dat haat ik, lichamelijk te moe zijn om iets te doen, maar geestelijk te wakker om in slaap te vallen Maar ik bedenk vaak wel goeie dingen dan, ik moet alleen zorgen dat ik ze niet vergeet.
Oud 03-09-2013, 19:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Italian Jogger Tosses Puppies

A unidentified man in southern Italy provoked outrage online this week after he threw three puppies over a fence during a run through the town of Lecce.

Fortunately, the man's act was caught on camera, and police were able to identify the puppy-throwing jogger as a 55-year-old resident after the footage was posted on YouTube, Italy's The Local reports.

In the security footage, captured early Sunday evening, a figure throws the three small animals over a fence. After the first puppy lands on the ground, two other dogs race down the property and appear to check on the pup. When another puppy bounds down the street toward the man, he again bends down to scoop up the dog and tosses it over the fence into a parked trailer.

A few minutes later, the man runs back into view and appears to motion at something out of sight. He then strolls up the path with another pup in his hands and walks to the same spot before flinging the the third dog over the barrier.

According to local reports, the man told police he threw the dogs after he became annoyed while jogging.

The puppies suffered some injuries, but all three survived. They are currently being cared for by the owner of the property where they were thrown.


Spoiler
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-09-2013, 21:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godverdomme, wat een vreselijke kutmongolen heb je toch op deze wereld. Iemand zou zo met hem moeten gooien, achterlijke.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-09-2013, 21:31
Verwijderd
Niet aan de diertjes
Oud 04-09-2013, 15:45
Verwijderd
Mijn lichaam wil vandaag alleen maar flauwvallen en duizelig doen, flauw zeg
Oud 04-09-2013, 15:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Simon en alles.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-09-2013, 17:18
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
+ kutmongolen
__________________
you're not my demographic
Oud 04-09-2013, 20:39
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Simon en alles.
Dit ja :\
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-09-2013, 21:37
Verwijderd
Het blijft maar rondzwermen in mijn hoofd.
Oud 04-09-2013, 21:37
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Simon en alles.
uhuh
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 04-09-2013, 21:49
Verwijderd
Ik concludeer nu zelf dat Simon is overleden? Staat er ergens een bericht ofzo? Kan het niet vinden (of misschien niet op mobiel)
Oud 04-09-2013, 21:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Op beleidszaken, http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1882765
__________________
you're not my demographic
Oud 04-09-2013, 21:50
Verwijderd
Oh!
Oud 05-09-2013, 07:33
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Heftig ja, ik kende hem verder helemaal niet, maar kom hem al jaaaaren tegen hier natuurlijk. Kippenvel.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 05-09-2013, 09:53
Hazel
Hazel is offline
http://pauwenwitteman.vara.nl/media/242197

"De doodstraf weer invoeruh!"
Oud 05-09-2013, 15:57
Verwijderd
Een jongen uit mijn klas mij me uitzien als iemand van 23
Oud 06-09-2013, 06:50
Verwijderd
Griep
Oud 06-09-2013, 13:17
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
In Deventer demonstreren wij, veilige straten en 0570 pedovrij
Bekt lekker, jongens.

In de zak en mee naar Spanje, dat tuig.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 06-09-2013, 14:17
Verwijderd
m'n roomie was gewoon haar eigen dingetje aan het doen, tot ze ineens een prikje voelde op haar kont. en nog één. En nog één. Toen ze haar broek omlaag deed zat er een wesp in haar broek, die haar vervolgens nóg 3 keer stak bah. En toen droomde ik over wespen in m'n bed en elke keer als ik jeuk heb in mijn broek-gebied ben ik para ;x
Oud 06-09-2013, 14:46
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Oh god, en wat een ontzettende paupers ook. Typisch Rivierenwijkvolk. Jezus.

Ik zou me bijna schamen dat ik uit Deventer kom.

"Denken is al te erg." Wtf.
Oud 07-09-2013, 07:30
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Weekenddiensten. GRRR.
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde
Joostje
500 23-02-2010 15:41
De Kantine Weerwolfspel #57
Biertank 52
500 24-03-2009 21:01
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederlandse moslims: Theo van Gogh moet stoppen met columns in Metro
naam onbekend
218 09-04-2004 14:50
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 10:59
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.