Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2013, 14:33
Verwijderd
Ik werd in het begin van mijn studententijd nog wel eens een kroeg uitgegooid maar na een jaar of twee was ik expert geworden in zorgen dat die ander weg moest. In Spanje toen is een groep van 20 man de discotheek (wat een kutwoord trouwens) uitgezet, ik mocht blijven.
Advertentie
Oud 22-11-2013, 14:40
Verwijderd
Oud 22-11-2013, 14:40
Verwijderd
Oei, twee biertjes en het stijgt echt naar mijn hoofd
Oud 22-11-2013, 14:48
Verwijderd
Lastig cadeautjes te kopen voor mensen die je niet echt kent.
Oud 22-11-2013, 14:55
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Tips vragen aan mensen die hen wel beter kennen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 22-11-2013, 14:55
Verwijderd
Cadeautjes verzinnen voor mensen die je niet kent is echt supermakkelijk
Oud 22-11-2013, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb alle vroegere foto's van m'n tetten gewist, want ik kan het niet aan om te zien hoe erg ze gekrompen zijn

Spoiler


We hebben het te lang over m'n tetten ander onderwerp
Niet zo miepen, je tetten zijn prima. Ik ben ook tet kwijt en dat kon ik heel wat minder goed hebben dan jij.
Oud 22-11-2013, 14:57
Verwijderd
Het is een dobbelspel, maar de helft van de mensen ken ik niet.

Het moet wel een beetje normale cadeaus zijn

O, ik moet vooral de pepernoten niet vergeten!
Oud 22-11-2013, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Oh hai, die was ook tegen mij. Ehm, ja, weet ik natuurlijk. Het was wel allebei vóór het ontbijt, maar er kan natuurlijk meer meegespeeld hebben. Desondanks vond ik een kilo verschil wel behoorlijk veel.
een kilo....je weet dat dat ook van je cyclus kan afhangen?
Ik vind het best wel schokkend dat je denkt dat dat 'behoorlijk veel' is...
Oud 22-11-2013, 15:00
Verwijderd
Heb je wel een vermoeden van zaken waar ze onzeker over zijn? Speel daar op in Een kledingstuk in maat XXL, deodorant en tandpasta/kauwgum, een leesboek voor 10-tot-12 jarigen...
Oud 22-11-2013, 15:01
Verwijderd
Citaat:
een kilo....je weet dat dat ook van je cyclus kan afhangen?
Ik vind het best wel schokkend dat je denkt dat dat 'behoorlijk veel' is...
Ik heb een poging gedaan om het middels een praktijkvoorbeeld in proporties te plaatsen, maar ja, vrouwen.
Oud 22-11-2013, 15:01
Verwijderd


De regels waren dat je er iets aan moet hebben. En het mag maar 5 euro kosten.
Oud 22-11-2013, 15:02
Verwijderd
Ze kunnen niet zo goed tegen rare cadeaus. Nou ja sommige dan. Ik ga dingen uithalen
Oud 22-11-2013, 15:02
Verwijderd
Citaat:
een kilo....je weet dat dat ook van je cyclus kan afhangen?
Ik vind het best wel schokkend dat je denkt dat dat 'behoorlijk veel' is...
Dit.
Oud 22-11-2013, 15:03
Verwijderd
Citaat:


De regels waren dat je er iets aan moet hebben. En het mag maar 5 euro kosten.
Zo'n mesje/dingetje van de bloemist om bloemstengels schuin mee af te snijden. Lekker Degelijk.
Oud 22-11-2013, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Cadeautjes verzinnen voor mensen die je niet kent is echt supermakkelijk
Een pak printerpapier. Een pan. Een dweil. Een fles shampoo. Drie rollen plakband.
Oud 22-11-2013, 15:05
Verwijderd
Hoi Quis
Oud 22-11-2013, 15:06
Verwijderd
Tenminste, ik stel me zo voor dat deadlock bijvoorbeeld de groentela incl. inhoud uit de koelkast haalt, daar wat kleingeld in gooit, er een cadeaupapiertje omheen doet en zo doet van 'zo, oke dan'.
Oud 22-11-2013, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Tenminste, ik stel me zo voor dat deadlock bijvoorbeeld de groentela incl. inhoud uit de koelkast haalt, daar wat kleingeld in gooit, er een cadeaupapiertje omheen doet en zo doet van 'zo, oke dan'.
Ja Sadye of je doet dit of je koopt cadeaus om mensen te kutten modifast-shakes of zo
Oud 22-11-2013, 15:11
Verwijderd
Mijn gewicht schommelt echt iets van 2 of 3 kilo als uitersten, dat leek me vrij normaal?

En mijn hele kamer is opgeruimd en dat heb ik helemaal zelf gedaan de afgelopen week jaja.
Oud 22-11-2013, 15:13
Verwijderd
Mensen kutten
Oud 22-11-2013, 15:14
Verwijderd
Waarom wegen jullie je zo vaak? Ik doe dat gemiddeld twee keer per jaar schat ik in en de uitkomst interesseert me geen zier. Hoe ik er uit zie in de spiegel/op vakantiefoto's etc vind ik een stuk relevanter
Oud 22-11-2013, 15:15
Verwijderd
Ik moest de afgelopen tijd wegen vanwege stuuractiviteiten. Moet je op gewicht zijn enzo, dus dan is het best belangrijk om 1 keer de zoveel tijd te weten of het nog een beetje goed is in plaats van dat je op een wedstrijd ineens veel te zwaar / licht bent
Oud 22-11-2013, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Hoi Quis
Hoi.
Oud 22-11-2013, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Tenminste, ik stel me zo voor dat deadlock bijvoorbeeld de groentela incl. inhoud uit de koelkast haalt, daar wat kleingeld in gooit, er een cadeaupapiertje omheen doet en zo doet van 'zo, oke dan'.
Oud 22-11-2013, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Hoi.
Hoe gaat het met je?
Oud 22-11-2013, 15:17
Verwijderd
Of moet ik dat PM'en
Oud 22-11-2013, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Hoe gaat het met je?
Slecht. Maar goed als je ten opzichte van een maand geleden rekent.

Citaat:
Of moet ik dat PM'en
Ehhh, normaliter niet?
Oud 22-11-2013, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Zo'n mesje/dingetje van de bloemist om bloemstengels schuin mee af te snijden. Lekker Degelijk.
Dit was dus ook bedoeld om te kutten he, voor iemand denkt dat ik het type ben dat serieus zulke zaken op prijs stelt.
Oud 22-11-2013, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Dit was dus ook bedoeld om te kutten he, voor iemand denkt dat ik het type ben dat serieus zulke zaken op prijs stelt.
Ik wist het niet zeker dus ik negeerde het maar
Oud 22-11-2013, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Ik wist het niet zeker dus ik negeerde het maar
Ik vergeef je. Iedere keer als ik ze zie hangen denk ik ''ja want met een schilmesje lukt het niet, inderdaad, daar heb je een speciaal devies voor nodig". Beetje zo'n Beste Idee van Nederland-uitvinding.
Oud 22-11-2013, 15:29
Verwijderd
Ik ga zo voor het eerst in mijn leven proberen mobiel te forumen. In de trein. Wie had dat gedacht.
Oud 22-11-2013, 15:29
Verwijderd
Citaat:
een kilo....je weet dat dat ook van je cyclus kan afhangen?
Ik vind het best wel schokkend dat je denkt dat dat 'behoorlijk veel' is...
Citaat:
Dit.
Ik dacht dat het aan mij lag, dat ik een abnormaal beeld heb door mijn verleden ofzo, dat 1 kilo redelijk normaal schommelverschil is.

Citaat:
Tenminste, ik stel me zo voor dat deadlock bijvoorbeeld de groentela incl. inhoud uit de koelkast haalt, daar wat kleingeld in gooit, er een cadeaupapiertje omheen doet en zo doet van 'zo, oke dan'.


Citaat:
Mijn gewicht schommelt echt iets van 2 of 3 kilo als uitersten, dat leek me vrij normaal?
Ik schommel tegenwoordig tussen 71 en 75. Ik vind het prima.

Citaat:
Waarom wegen jullie je zo vaak? Ik doe dat gemiddeld twee keer per jaar schat ik in en de uitkomst interesseert me geen zier. Hoe ik er uit zie in de spiegel/op vakantiefoto's etc vind ik een stuk relevanter
Ik weeg me een paar keer per week. Maar bij mij is het een beetje angst dat is blijven hangen, nu wil ik het altijd meteen in de gaten hebben (ook al is er niks om in de gaten te hebben). En ik merk dat als ik me niet kan wegen (batterij leeg, op vakantie, weekje bij iemand anders), dat ik in mijn hoofd haal dat ik minstens 5 kilo ben aangekomen ook al verandert er niks aan mijn kleren, dan voel ik me heel naar. Maar ik snap mezelf ook wel

Laatst gewijzigd op 22-11-2013 om 15:33. Reden: er ontbraken woorden voor een fatsoenlijke zinsbouw
Oud 22-11-2013, 15:32
Verwijderd
Ik heb ooit met een dobbelspel een doos gekregen met allemaal grapjes en dingetjes in. Er zaten 2 flesjes breezer in en nog wat lekkers en ook dingen als papiersnippers, bubblewrap en een Nootuitgang (een noot met een legodeur op geplakt), omdat het het Oud op Nieuw na de Volendamse cafébrand was. Prima cadeau.
Oud 22-11-2013, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Ik ga zo voor het eerst in mijn leven proberen mobiel te forumen. In de trein. Wie had dat gedacht.
Geniet ervan
Oud 22-11-2013, 15:41
Verwijderd
Ga ik doen. Eerst de trein zien te halen!
Oud 22-11-2013, 15:42
Verwijderd
Citaat:
een kilo....je weet dat dat ook van je cyclus kan afhangen?
Ik vind het best wel schokkend dat je denkt dat dat 'behoorlijk veel' is...
Nou, ik was zegmaar een beetje aan het afvallen (slecht een kilo of 2,5 hoor ) en daarin was ik steeds heel erg constant als ik op de weegschaal stond. Maar misschien was die kilo erbij in mijn ogen ook wel een bevestiging die ik vooral ook wel verwachtte na twee weken zeer ongezond leven.
Oud 22-11-2013, 15:44
Verwijderd
Oh, en ik heb jaren niet op de weegschaal gestaan, pas het laatste half jaar zo eens in de twee weken. En daarin schommelde ik nooit, dus weet ik veel.
Oud 22-11-2013, 15:45
Verwijderd
Oh, en ik heb net voor het eerst The Breakfast Club gezien en ik had niet verwacht dat ik hem zo tof zou vinden
Oud 22-11-2013, 15:46
Verwijderd
Ja is goede film Zitten ook leuke cameo's in of easter eggs of hoe dat ook heet
Oud 22-11-2013, 15:48
Verwijderd
Oh, die gaan zeer waarschijnlijk langs mij heen
Oud 22-11-2013, 15:49
Verwijderd


Zie nummerbord en Einstein's relativiteitstheorie, dat soort dingen
Oud 22-11-2013, 15:50
Verwijderd


"Hackers will be expelled"
Oud 22-11-2013, 15:51
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Zie nummerbord en Einstein's relativiteitstheorie, dat soort dingen
Oud 22-11-2013, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Dit was dus ook bedoeld om te kutten he, voor iemand denkt dat ik het type ben dat serieus zulke zaken op prijs stelt.
Goed dat je het zegt.
Oud 22-11-2013, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik was zegmaar een beetje aan het afvallen (slecht een kilo of 2,5 hoor ) en daarin was ik steeds heel erg constant als ik op de weegschaal stond. Maar misschien was die kilo erbij in mijn ogen ook wel een bevestiging die ik vooral ook wel verwachtte na twee weken zeer ongezond leven.
oooh oke
Oud 22-11-2013, 16:18
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nou, ik was zegmaar een beetje aan het afvallen (slecht een kilo of 2,5 hoor ) en daarin was ik steeds heel erg constant als ik op de weegschaal stond. Maar misschien was die kilo erbij in mijn ogen ook wel een bevestiging die ik vooral ook wel verwachtte na twee weken zeer ongezond leven.
Een kilo erbij in je ogen lijkt me niet gezond.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 22-11-2013, 16:19
Verwijderd
Oud 22-11-2013, 16:19
Verwijderd
Mooie slanke ogen.
Oud 22-11-2013, 16:27
Verwijderd
Nou t gaat nog niet van harte... internet valt steeds weg en de quotes onthoudt ie niet!

Dus haha @ slanke ogen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34.