Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2013, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je woorden als weinig en feit eerst met een lange ij schrijft en dan pas ziet dat ze met een korte ei moeten?
Ja. Ik haal de au, ou, eu en ui ook vrolijk door elkaar. En de d en de t. En de b en de d.
Advertentie
Oud 03-12-2013, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Ja maarja zei en zij kan ook allebei, dus dat is niet zo gek. Maar je typt nooit allebij ofzo?
Ik doe niks anders.
Oud 03-12-2013, 19:11
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
alteid.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-12-2013, 19:13
Verwijderd
ik wel. ik heb het ook wel eens met de v en f
Oud 03-12-2013, 19:13
Verwijderd
oh. hoi nieuwe pagina!
Oud 03-12-2013, 19:16
Verwijderd
Oud 03-12-2013, 19:17
Verwijderd
Oud 03-12-2013, 19:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wenkbrauw (huhu ik schreef het met ou) moet ik altijd over nadenken. En stijl en steil.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-12-2013, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Ja. Ik haal de au, ou, eu en ui ook vrolijk door elkaar. En de d en de t. En de b en de d.
Haal je de P en de R niet door elkaar, met je Russische roots?
Oud 03-12-2013, 19:18
Verwijderd


"Het drama 's levens"
Oud 03-12-2013, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Haal je de P en de R niet door elkaar, met je Russische roots?
Alleen als ze naast elkaar staan. Als ik zeer niet oplet haal ik de d en de g ook door elkaar, maar dat is alleen met schrijven.

Ik kan wel heel erg snel lezen.
Oud 03-12-2013, 19:21
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
<3

Heeft iedereen al op "doge meme" gezocht op youtube?
Oud 03-12-2013, 19:21
Verwijderd
Citaat:



Ik vind jullie zo schattig samen he. Kan je 'r niet je 'platonische levenspartner' noemen?
Anyhoo, knaag ze. Waar gaan jullie heen?
dat vind ik een mooie
we gingen eten bij een argentijnse grill met zeer lelijke inrichting, maar zoals bijna altijd met tenten met een afstotelijke inrichting: heeeerlijk zitten knagen

Citaat:
Nu je een hipster bent moet je eigenlijk wel een CV die gemaakt is in InDesign.
ha dat heb ik dit weekend gedownload. Maar het programma ging janken dat ik iets moest kopen. En toen ging ik raad vragen bij schoonfamilie die het hipsterschap zowat hebben uitgevonden en die zeiden dat je allerlei sites dan moet blokkeren en codes moet opzoeken enzo en dat zij (grafisch designers met opleiding) het een moeilijk programma vonden om mee te werken. Al die dingen bij elkaar hebben er voor gezorgd dat ik het maar weer heb verwijderd.
Ik kan het natuurlijk ook gewoon kopen, maar ik heb geen geld. Dus mja.
Citaat:
Hoewel, dat zeg ik wel, maar ik heb wel laatst twee truien gekocht omdat ze me zo vervulden met warme nostalgische gevoelens aan de bloemige bankbekleding in de USSR.
foto!
Citaat:
'Het komt vanzelf wel' met betrekking tot eten of drinken vind ik een rare reactie. Alsof het diegene wat kan schelen of iemand over 3 jaar toch maar wel koffie gaat drinken. Zeg dan niets.
ja heel rare opmerking. Dat zeggen mensen ook altijd met wijn tegen mij, dat ik dat heus wel een keer lekker ga vinden. Maar ik blijf het gewoon meer dan goor vinden.

Overigens at ik net een olijf en ik lustte het een paar jaar terug kon ik dat niet wegkrijgen.
Oud 03-12-2013, 19:25
Verwijderd
ik zie de oe wel eens voor ui aan.
Oud 03-12-2013, 19:26
Verwijderd
ui ui ui uirend hard!
Oud 03-12-2013, 19:37
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zag net dat ik schrikbarend weinig Uiro's op mijn rekening heb.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-12-2013, 19:43
Verwijderd
Formidable, fooooooooooooooooormidable
Oud 03-12-2013, 19:44
Verwijderd
Citaat:
ha dat heb ik dit weekend gedownload. Maar het programma ging janken dat ik iets moest kopen. En toen ging ik raad vragen bij schoonfamilie die het hipsterschap zowat hebben uitgevonden en die zeiden dat je allerlei sites dan moet blokkeren en codes moet opzoeken enzo en dat zij (grafisch designers met opleiding) het een moeilijk programma vonden om mee te werken. Al die dingen bij elkaar hebben er voor gezorgd dat ik het maar weer heb verwijderd.
Ik kan het natuurlijk ook gewoon kopen, maar ik heb geen geld. Dus mja.
Je kon vroeger een oude versie gratis en legaal hierrr downloaden, misschien kan dat nog steeds. Ook een oude versie van Photoshop trouwens. Ik vind het juist een heel makkelijk programma, maar ik heb alsnog wel een paar tutorials moeten doen, plus ik kan voortborduren op wat ik al weet van het Adobe-pakket, dus misschien zou jij 't alsnog irritant vinden om ermee te werken.

Citaat:
foto!
Dit is 'm niet (ik heb iets waar daadwerkelijk vorm in zit) maar hij heeft deze print:

Oud 03-12-2013, 19:44
Verwijderd
Prrr
Oud 03-12-2013, 19:56
Verwijderd
Oja, en de andere heeft glitters. Zo lelijk
Oud 03-12-2013, 20:00
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Draag je ze dan wel omdat het zo 'ironisch' is? Met bijpassende bril en latte, obvs.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-12-2013, 20:01
Verwijderd
Nee, ik draag ze zeer serieus.
Oud 03-12-2013, 20:04
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh okee. Dan is het goed.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-12-2013, 20:04
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb ooit bijna een broek gekocht met zo'n print, omdat 'ie maar 5 euro was, maar hij was ook wit en strak en dat ging me te fur.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-12-2013, 20:40
Verwijderd
http://www.nrc.nl/nieuws/2013/12/03/...-van-het-jaar/ die reacties. Pretentieuze losers overal.
Oud 03-12-2013, 20:46
Verwijderd
Citaat:
http://www.nrc.nl/nieuws/2013/12/03/...-van-het-jaar/ die reacties. Pretentieuze losers overal.
Ach, inherent aan lijstjes. Maar West opnemen in zoiets met dat vreselijke gedrocht; dan kan ondergetekende dat al niet meer zonder hard te lachen aanzien.
Oud 03-12-2013, 20:47
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
http://www.nrc.nl/nieuws/2013/12/03/...-van-het-jaar/ die reacties. Pretentieuze losers overal.
"De kerstrollade van mijn moeder was echt beter dan die van jouw moeder."
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-12-2013, 20:58
Verwijderd
Citaat:
"De kerstrollade van mijn moeder was echt beter dan die van jouw moeder."
Daarvan gingen de hoekjes van mijn lippen nog het meest omhoog van al die reacties.
Oud 03-12-2013, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Ach, inherent aan lijstjes. Maar West opnemen in zoiets met dat vreselijke gedrocht; dan kan ondergetekende dat al niet meer zonder hard te lachen aanzien.
Ik vond het echt geen heel slecht album, zaten echt wel een paar goede nummers tussen.
Oud 03-12-2013, 21:05
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vond 'm ook wel komisch.
Maar commentaar dat iets niet in de top zoveel thuishoort omdat 't gehypet is vind ik echt zo'n kutreden. Ik vind dat de Arctic Monkeys zeer terecht in de lijst staan en dat het ook terecht is dat zoveel mensen ze goed vinden. Miles Kane vind ik dan weer slaapverwekkend saai.

Die Jacco Gardner trouwens ook. Dankzij hem hebben mijn festivalzusje en ik dagenlang alleen maar 'Yeaaaah. Alriiiight!' gezongen, omdat we tijdens een show van hem in de rij stonden voor de wc en we 5 minuten lang alleen maar die tekst hoorden. Het was hilarisch slecht.
Verder vind ik Daft Punk ook 'meh', maar ik kan wel inzien waarom mensen het leuk vinden. Helaas is disco gewoon echt niet mijn ding.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-12-2013, 21:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vond het echt geen heel slecht album, zaten echt wel een paar goede nummers tussen.
Ik vond Black Skinhead best goed, eigenlijk.
Bound 2 is zo kut dat ik die ook al een week in m'n hoofd heb.
POW! *falling in looooove*
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-12-2013, 21:07
Verwijderd
Dat album van Daft Punk stelde me wel teleur.

Ik mis MIA, Lorde en David Bowie in de lijst. Niet dat ik nu boos ben op OOR dat ze er niet in staan, maar dat leken me redelijk logische keuzes, vooral de laatste twee.
Oud 03-12-2013, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Ik vond Black Skinhead best goed, eigenlijk.
Bound 2 is zo kut dat ik die ook al een week in m'n hoofd heb.
POW! *falling in looooove*
Black Skinhead, dat is wel het hoogtepunt van het album ja.

Die nieuwe Jay-Z trouwens, dat is echt saai.
Oud 03-12-2013, 21:15
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat album van Daft Punk stelde me wel teleur.

Ik mis MIA, Lorde en David Bowie in de lijst. Niet dat ik nu boos ben op OOR dat ze er niet in staan, maar dat leken me redelijk logische keuzes, vooral de laatste twee.
Ik heb alledrie de albums niet gehoord, dus ik kan er niet bijster veel over zeggen. Alleen dat ik Lorde nu al zat ben.
Is het album van Bowie goed?

Ik vond overigens Reflektor best wel tegenvallen. Ik keek er best wel hard naar uit na Arcade Fire's 'Here Comes The Night Time'-special, waarin ik de nummers echt supervet vond klinken, maar op het album kwam 't allemaal wat vlakjes over.

Van QOTSA's '...like clockwork' kreeg ik vanaf seconde 1 al een lady boner, dus die had van mij hoger gemogen, maar ja... SMAKEN VERSCHILLEN, HE?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-12-2013, 21:15
Hazel
Hazel is offline
Die video van Black Skinhead was ook niet mis. En dat optreden met de Lynching Tree op de achtergrond
Oud 03-12-2013, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het echt geen heel slecht album, zaten echt wel een paar goede nummers tussen.
Ik wel. Alleen al vanwege het dynamisch bereik (of liever; het gebrek aan ~) en de clipping. Defect produkt. Ik begrijp dat liefhebbers het zullen scharen onder de noemers 'artistieke keuze', 'gewaagd concept' of een 'revolutionaire stap binnen de popmuziek', maar ik blijf toch heus bij mijn eigen predikaat. Met dank aan Rick Rubin ook, die er tegenwoordig topsport van lijkt te maken (die Death Magnetic van Metallica).

Verder vind ik West een matige rapper en los daarvan ook een waardeloos mens. Maar goed, hij verkoopt bij de vleet dus hij zal vast íets goed doen. Then again; McDonalds loopt ook als een trein wereldwijd gezien. Tsja, ach. To each his own.
Oud 03-12-2013, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Is het album van Bowie goed?
Ik vind 'm nittygrittyBerlijnfijn. Had ik niet verwacht, overigens.
Oud 03-12-2013, 21:24
Verwijderd
Van veel dingen die ik niet luister snap ik wel wat mensen eraan vinden, maar waarom Kanye West zo op handen gedragen wordt heb ik nooit begrepen. De autotune alleen al
Oud 03-12-2013, 21:24
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vind 'm nittygrittyBerlijnfijn. Had ik niet verwacht, overigens.
Ok, en nu in't Nederlands?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-12-2013, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Ok, en nu in't Nederlands?
Nee.
Oud 03-12-2013, 21:29
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Okee, dan niet joh!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-12-2013, 21:48
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Van veel dingen die ik niet luister snap ik wel wat mensen eraan vinden, maar waarom Kanye West zo op handen gedragen wordt heb ik nooit begrepen. De autotune alleen al


Ik snap het wel.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 03-12-2013, 21:51
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
I wanna fuck you hard on the SINK.
After that I give you something to DRINK.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 03-12-2013, 22:02
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Die Kanye kan rijmen jongeh!
Ik ga 'm inhuren om een sinterklaas gedicht te schrijven.

Ey-ey, Het is tijd voor sinterklaas, want eh
hey-hey, je weet hij is een baas, en dus
nee-nee, is hij zeker geen dwaas, en eh
yay-yay, hij geeft je speculaas!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-12-2013, 22:03
Verwijderd
Citaat:
I wanna fuck you hard on the SINK.
After that I give you something to DRINK.


Ja, waarom is dat bijvoorbeeld beter dan dit?



I like to lick the middle like an Oreo. Oreo, Oreo, like an Oreo. I do all this with my mouth.
Oud 03-12-2013, 22:05
Hazel
Hazel is offline
CRACK IT OPEN LIKE A LOBSTER
Oud 03-12-2013, 22:06
Verwijderd
Cookie, cookie, cookie – I’m a cookie monster. Break your back, crack it open like a lobster.

Oke, dan, R. Kelly! Dat klinkt sexy!
Oud 03-12-2013, 22:07
Hazel
Hazel is offline
Mag ik jullie nog even wijzen op Trapped in the Closet?

Oud 03-12-2013, 22:07
Verwijderd
Citaat:
CRACK IT OPEN LIKE A LOBSTER
Precies, exact
Oud 03-12-2013, 22:08
Verwijderd
Ik denk op basis van Cookie dat R. Kelly erg slecht is in bed.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40.