Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2013, 21:53
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
oh ik dacht een andere met een j
Advertentie
Oud 30-12-2013, 21:53
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Qandy mag natuurlijk mijn foto's wel kijken
Oud 30-12-2013, 21:55
McGrath
McGrath is offline
Citaat:
Qandy mag natuurlijk mijn foto's wel kijken
Dank je wel, chickie.
Oud 30-12-2013, 21:55
Verwijderd
Als het niet mocht deed die het waarschijnlijk ook.

ik zie nu pas je dat je avatar rood haar heeft.
Oud 30-12-2013, 21:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vanwege de kerstgedachte!
Oud 30-12-2013, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Dat heeft een vriend van me ook en van ellende reist hij op en neer vanuit het huis van zijn moeder in Utrecht naar Amsterdam.
Ja, het is zeer ellendig. Ik postte eigenlijk ook in de hoop van dat iemand zou zeggen ik heb nog een plekje over. Zij gaat volgens mij via Den Haag naar Amsterdam, of via Rotterdam. Wij wonen volgens mij in de enige grote gemeente zonder treinstations.

En ik las je berichtje net pas. Wat naar voor je, Miranda! Praat je er weleens over met mensen? Sterkte iniedergeval
Oud 30-12-2013, 21:57
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Meer mensen die de top2000 luisteren?
Je bedoelt de topgrijsgedraaideouwelullenmuziek? Nee.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 30-12-2013, 21:58
Verwijderd
Sterkte Odette. En ehh dat is gewoon mishandeling, misschien moet je hulp zoeken.
Oud 30-12-2013, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Ja, het is zeer ellendig. Ik postte eigenlijk ook in de hoop van dat iemand zou zeggen ik heb nog een plekje over. Zij gaat volgens mij via Den Haag naar Amsterdam, of via Rotterdam. Wij wonen volgens mij in de enige grote gemeente zonder treinstations.

En ik las je berichtje net pas. Wat naar voor je, Miranda! Praat je er weleens over met mensen? Sterkte iniedergeval
Je begint ook al met Miranda Het is Brenda, maar sommige hier vinden het leuker om Miranda te zeggen, behalve ik zelf.


En dankjewel! Een schoolvriendin vertel ik alles en zij mij ook
Oud 30-12-2013, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Sterkte Odette. En ehh dat is gewoon mishandeling, misschien moet je hulp zoeken.
Thanks! Ja eigenlijk wel, maar mijn moeder houdt alles tegen in de hoop dat het goed komt.

Gelukkig kan ik over een paar jaar het huis uit
Oud 30-12-2013, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Je begint ook al met Miranda Het is Brenda, maar sommige hier vinden het leuker om Miranda te zeggen, behalve ik zelf.


En dankjewel! Een schoolvriendin vertel ik alles en zij mij ook
Duuzendmaal sorry! Dacht dat het echt Miranda was Brenda dus, aangenaam!

Oke, maar ik zou echt met dit verhaal naar een vertrouwenspersoon toe gaan ofzo, het is echt best wel heftig.
Oud 30-12-2013, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Duuzendmaal sorry! Dacht dat het echt Miranda was Brenda dus, aangenaam!

Oke, maar ik zou echt met dit verhaal naar een vertrouwenspersoon toe gaan ofzo, het is echt best wel heftig.
Is al goed

Yah heftig is het zeker, alleen jammer dat school pas volgende week is. Voorlopig krijgt die vriendin alles te horen, dat helpt en schrijven blijkbaar ook.
Oud 30-12-2013, 22:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Heftig verhaal, Brenda, en knap dat je het hier kunt delen. Ik hoop dat je het ook kunt delen met iemand die je er echt mee kan helpen. *knuffel*
Oud 30-12-2013, 22:08
Verwijderd
Dankje Fizzle! Dit is ook het perfecte moment dat ik eens wat opener wordt. en ik weet ook meteen dat ik voor een bepaalde opleiding te gevoelig ben.
Oud 30-12-2013, 22:11
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Heftig Odette, ik hoop inderdaad dat je dit moment aangrijpt om er opener over te worden. Al begrijp ik dat het bij zulke situaties heel lastig is.
Het enige wat in mij op komt, is (sorry) ´het houdt niet op, niet vanzelf.´ Als ik jou was zou ik alle moed bij elkaar rapen en naar een vertrouwenspersoon op school gaan, die helpen je echt wel verder!
__________________
Meetwaterkan.
Oud 30-12-2013, 22:14
Verwijderd
Danklje miss Jazz!! Ja, ik ga na de vakantie. Misschien hebben mijn ouders ook al iets bedacht in de trant van therapie of iets dergelijks.
Oud 30-12-2013, 22:23
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jeetje Brenda, heftig hoor. *knuf*
Heb je misschien iemand bij wie he labgs kan gaan als het thuis 'niet zo gezellig' is?
Vroeger toen mijn vader nog wel eens echt flipte ging ik soms langs bij m'n zus (ze is een stuk ouder en woonde al op zichzelf) totdat iedereen weer wat gekalmeerd was. Ik hoop dat je hulp kunt zoeken en dat dat helpt.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-12-2013, 22:28
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
On a different note:
Ik ben heel blij met mijn vriendinnen die vanaf vanochtend 10 uur al in de weer waren om mij te helpen verhuizen. M'n bed staat nu eindelijk in elkaar, maar ik heb nog geen kledingkast, dus mijn woonkamer staat echt nokkie vol met tassen vol kleren. Ik weet echt niet waar ik moet beginnen met opruimen.
Ik heb overigens na al het gesjouw en geklus geen nagels meer over. Alles is afgebroken. Achja, ik heb morgen toch geen nye-feestje, dus hoef ook geen nagels te lakken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-12-2013, 22:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb nu nog steeds dozen in de woonkamer staan en tassen met kleding in mijn slaapkamer. Deels omdat ik nog niet weet waar ik het moet laten en deels omdat ik het stiekem ook wel prima vind

Maar in het nieuwe jaar ga ik mijn huis afmaken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-12-2013, 22:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Iemand heeft zich vanavond van een flat hier om de hoek laten vallen, ook lekker.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-12-2013, 22:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou ja, om de hoek om de hoek, in een straat hier om de hoek

Ik ga maar eens douchen!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-12-2013, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Dacht dat het echt Miranda was
Oud 30-12-2013, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Thanks! Ja eigenlijk wel, maar mijn moeder houdt alles tegen in de hoop dat het goed komt.

Gelukkig kan ik over een paar jaar het huis uit
Over twee jaar zou ik direct gaan.Dag na je achttiende verjaardag. Situatie klinkt echt rot namelijk
Oud 31-12-2013, 00:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Een Britse vriend van me is vandaag jarig. Ik bel hem elk jaar en elk jaar zegt hij 'Who is this' zo ook dit jaar, hoewel hij het nu sneller wist (ik bel hem altijd als hij hier al wel jarig is en daar nog niet), waarna hij compleet omsloeg en wel 20 keer zei dat hij zoveel van me hield. Dronken als een idioot natuurlijk, maar toch even fijn om hem te spreken, waarschijnlijk komt hij deze zomer deze kant op
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-12-2013, 00:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
"I love your accent." zei hij nog, en dat terwijl hij altijd zei dat ik zo'n vreselijk Amerikaans accent had. Maar goed, hij was dan ook wel écht dronken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-12-2013, 08:27
Verwijderd
Citaat:
Jeetje Brenda, heftig hoor. *knuf*
Heb je misschien iemand bij wie he labgs kan gaan als het thuis 'niet zo gezellig' is?
Vroeger toen mijn vader nog wel eens echt flipte ging ik soms langs bij m'n zus (ze is een stuk ouder en woonde al op zichzelf) totdat iedereen weer wat gekalmeerd was. Ik hoop dat je hulp kunt zoeken en dat dat helpt.
Dankjewel!!
Een vriendin woont om de hoek en daar mogen altijd mensen huisvesten, als er problemen zijn
Oud 31-12-2013, 08:30
Verwijderd
Citaat:
Ik ga naar vrienden in Rosmalen, hapjes, boardgames en slechte films (Dr. Horrible ).
Zoals het er nu uitziet, ga ik nergens heen vanavond denk ik.
Oud 31-12-2013, 08:37
Verwijderd
De dag is nog lang, het kan veranderen
Oud 31-12-2013, 09:48
Verwijderd
Wij gaan mijn zus verassen en met haar en haar vriend en vier anderen naar een feestje in de 013. Maar zij weer dus niet dat we komen en dat is tof.
Oud 31-12-2013, 09:55
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Had ik zo mooi geregeld dat ik niet meer naar buiten hoefde vandaag, moet ik naar de huisarts
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 31-12-2013, 09:59
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
*aai* voor Snebbel!

Ik ga zo maar eens richting Delft. Hopelijk gaan er geen idioten kutten met vuurwerk in het ov, want dan hebben ze een probleem.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 31-12-2013, 10:01
Verwijderd
O snebbel Kan de huisarts niet verzet worden?
Oud 31-12-2013, 10:06
Verwijderd
Tegenover op het grasveld zijn ze echt geen normaal vuurwerk aan het afsteken. Het lijken meer bommetjes. Het hele veld staat vol rook en het huis trilt af en toe kinderen horen niet met vuurwerk te spelen ik durf niet langs te lopen, want er zitten afwijkende pijlen bij.

Laatst gewijzigd op 31-12-2013 om 10:13.
Oud 31-12-2013, 10:18
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
O snebbel Kan de huisarts niet verzet worden?
Nee ik moet juist vandaag want ik heb een dikke keel en met mijn medicijnen moet ik oppassen met ontstekingen.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 31-12-2013, 11:01
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Zoals het er nu uitziet, ga ik nergens heen vanavond denk ik.
Bleh, o&n alleen doorbrengen. Hoezo de verandering van plannen?

Citaat:
Had ik zo mooi geregeld dat ik niet meer naar buiten hoefde vandaag, moet ik naar de huisarts
Oh jakkes. Hoop dat het niets ernstigs is.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 31-12-2013, 11:24
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:


Oh jakkes. Hoop dat het niets ernstigs is.
Een keelontsteking is niet zo ernstig Ik moet alleen wat sneller naar een dokter omdat mijn afweersysteem onderdrukt wordt en ik zal wel antibiotica krijgen.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 31-12-2013, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Bleh, o&n alleen doorbrengen. Hoezo de verandering van plannen?
Lichamelijke ongemakken die me zullen weerhouden van zin hebben in 1,5 uur rijden zonder toilet in de buurt

Het is al een week dat het wat minder gaat, maar het bleef te doen (op terugrijden na kerst na en dat was maar een uur en dat was al geen aangename situatie), maar vannacht was het gedaan met de twijfel.

Dus ik zit te hopen, want de rest helpt niet En ach ja, als het zo is, dan is het zo, ik kan me goed genoeg in mijn eentje bezig houden ^^
Oud 31-12-2013, 12:43
Verwijderd
Vandaag leef ik extra mee met Syrië.
Oud 31-12-2013, 12:47
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Vandaag leef ik extra mee met Syrië.
Inderdaad
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 31-12-2013, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Nee ik moet juist vandaag want ik heb een dikke keel en met mijn medicijnen moet ik oppassen met ontstekingen.
O dat is kut Beterschap!
Oud 31-12-2013, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Vandaag leef ik extra mee met Syrië.
Doe ik elke dag al.
Oud 31-12-2013, 13:00
Verwijderd
Lekker elke dag extra meeleven.
Oud 31-12-2013, 13:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga hier ook de breekbare dingen uit de vensterbank halen, die hebben eerder deze week al staan trillen en ik heb zo'n idee dat ze hier straks helemaal los gaan met huisgemaakte bommen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-12-2013, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Ik ga hier ook de breekbare dingen uit de vensterbank halen, die hebben eerder deze week al staan trillen en ik heb zo'n idee dat ze hier straks helemaal los gaan met huisgemaakte bommen
Dat is helemaal niet zo'n slecht idee. Mijn vensterbank staat vol vaasjes.
Oud 31-12-2013, 13:25
Hazel
Hazel is offline
Volgens mij hebben ze in mijn wijk geen geld voor vuurwerk. Wat ik hoor komt van ver.
Oud 31-12-2013, 13:28
Verwijderd


In mijn wijk wonen alleen Joden en Japanners, dus hier is het ook rustig.
Oud 31-12-2013, 13:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik woon in de buurt waar de Syrie strijders vandaan komen :')
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-12-2013, 13:29
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik ga hier ook de breekbare dingen uit de vensterbank halen, die hebben eerder deze week al staan trillen en ik heb zo'n idee dat ze hier straks helemaal los gaan met huisgemaakte bommen
Citaat:
Dat is helemaal niet zo'n slecht idee. Mijn vensterbank staat vol vaasjes.
Is het daar zo heftig dat dingen uit de vensterbank trillen, ja?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 31-12-2013, 13:30
Hazel
Hazel is offline
Ik wist niet dat ze in Syrië ook van vuurwerk houden.
Oud 31-12-2013, 13:31
Verwijderd
Syrië is hier aan de overkant van de straat
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51.