Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2013, 18:55
Verwijderd
Het einde van 2013 komt in zicht, dus tijd voor een terugblik en alvast vooruitblikken!

Dus:
- Wat waren hoogtepunten in 2013?
- Wat waren dieptepunten in 2013?
- Waar zag je tegenop en bleek uiteindelijk mee te vallen?
- Wat heb je gedaan in 2013 wat je in 2012 nooit zou hebben gedaan?
- Geef 2013 een cijfer 1-10 (en waaromwaarom).
- Wat ga je anders doen in 2014?
- Waar kijk je NU al naar uit in 2014?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2013, 18:55
Verwijderd
TS gaat nu eerst goed nadenken over alle antwoorden
Met citaat reageren
Oud 29-12-2013, 18:56
Verwijderd
Hm bij het teruglezen zie ik dat de topictitel een rare brij is geworden van twee zinnen die ik in mijn hoofd had
Met citaat reageren
Oud 29-12-2013, 21:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
DK-topic, dus ik ga heel serieus antwoord geven!

let op - heel serieus

Dus:
- Wat waren hoogtepunten in 2013?
Die Zauberfloete, das Weihnachtsoratorium, mijn vader bezoeken in amerika, de progressie die ik in mijn therapie heb gemaakt, mijn overgangstentamen op 19 december. (ik, ik, ik )
- Wat waren dieptepunten in 2013?
De dieptes waar mijn eetstoornis/depressie me in heeft gedreven, waren wel de diepste. Dat heeft er echter ook voor gezorgd dat ik iets had om uit te klimmen. Go positivo alles
- Waar zag je tegenop en bleek uiteindelijk mee te vallen?
Aankomen
- Wat heb je gedaan in 2013 wat je in 2012 nooit zou hebben gedaan?
aankomen
en zelf een concert organiseren, met concertposter en alles erop en eraan. En naar amerika afreizen.
- Geef 2013 een cijfer 1-10 (en waaromwaarom).
8, omdat de dieptepunten gigantisch diep waren (-5) maar ik ook gigantisch veel geleerd heb (+4) - over mezelf en over mensen om me heen - en perfectie bestaat niet dus een 10 ga ik sowieso niet geven.
- Wat ga je anders doen in 2014?
Meer aandacht besteden aan mensen die belangrijk voor me zijn, meer positieve aandacht besteden aan mezelf, en veel meer positieve aandacht besteden aan mijn studie. Minder perfectionistisch proberen te zijn en meer vergevingsgezind - ook naar mezelf. Meer voor mijn mening opkomen en vaker spontane acties ondernemen. Beter plannen (ja allebei!)
- Waar kijk je NU al naar uit in 2014?
Wagner zingen! Concerten zingen! Zingen zingen zingen Met mensen chillen die ik dit jaar niet meer zie!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2013, 22:25
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
- Wat waren hoogtepunten in 2013?
Vakantie met drie vriendinnetjes, cursus die ik mocht geven, klaar met bepaalde medicijnen
- Wat waren dieptepunten in 2013?
Spierzwakte en hoewel de allerslechtste momenten maar een paar uur duurden was ik wel erg bang toen ik helemaal niets kon bewegen. Dat er in een paar maanden tijd 4 jonge jongens overleden.
- Waar zag je tegenop en bleek uiteindelijk mee te vallen?
Allerlei soorten hulp accepteren. Niet dat ik het nu fijn vind, maar toen ik me eenmaal over bepaalde drempels heen had gezet werd het een klein beetje makkelijker.
- Wat heb je gedaan in 2013 wat je in 2012 nooit zou hebben gedaan?
Weet ik niet
- Geef 2013 een cijfer 1-10 (en waaromwaarom).
7. Lichamelijk was het prut, maar psychisch ging en gaat het heel goed. En ik heb super lieve mensen om me heen en dat voelt goed.
- Wat ga je anders doen in 2014?
Beter plannen, minder zeuren, een meer ontspannen houding aannemen, eens een keer flink gaan feesten, ik hoop weer iets te kunnen gaan studeren en misschien kan ik komend jaar een eind breien aan de psychische hulp.
- Waar kijk je NU al naar uit in 2014?
Ik heb nog helemaal niks gepland in 2014 en ik zie wel hoe het loopt. Ik kijk gewoon uit naar nog meer afspreken met vriendinnen, naar heel veel kopjes thee en een boel kletsen
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2013, 23:34
Verwijderd
2013 was prima, wordt 2014 vast ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio I spy with my little eye aka welke film heb jij gezien?
WolterB
462 19-11-2014 21:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50.