Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2014, 14:19
Verwijderd
Ik houd wel van borderliners. Niet om vrienden mee te zijn maar om een beetje te observeren.
Advertentie
Oud 29-01-2014, 14:26
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Een van mijn beste vriendinnen heeft een borderline persoonlijkheidsstoornis. Ze is super lief en ik heb nog nooit ruzie met haar gehad. Niet zo generaliseren allemaal
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 29-01-2014, 14:28
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline


__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-01-2014, 14:29
Verwijderd
Jammer genoeg ken ik trouwens ook één briljante borderliner waar ik graag mee zou willen samenwerken, maar dat kan niet, want ze is dus een borderliner. Met een kind van drie ga je ook geen zakenplan opstellen.

Ze is niet zo lief als de vriendin van Snebbel want ik heb 'r meerdere mensen de grond in zien werken.
Oud 29-01-2014, 15:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn buurjongen is hier om me te helpen met opruimen en daarna gaat hij ook nog soep voor me maken. Win
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-01-2014, 15:15
Verwijderd
Ik heb ook een vriendin met borderline, ze heeft een beetje een gebruiksaanwijzing maar is wel lief
Oud 29-01-2014, 15:32
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nee, we hebben tegenwoordig limieten.
*lacht en wijst*
Oud 29-01-2014, 15:33
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Hebben de meeste mensen met "borderline" trouwens niet gewoon attentionwhoritus of is het echt iets?
Oud 29-01-2014, 15:41
Verwijderd
Ik had een vriendin met borderline maar dat trok ik niet meer. Ik spreek haar nooit meer.
Oud 29-01-2014, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Hebben de meeste mensen met "borderline" trouwens niet gewoon attentionwhoritus of is het echt iets?
Attentionwhoritus is een van de symptomen van borderline
Oud 29-01-2014, 15:53
Verwijderd
Wat kan ik koken dat ik morgen mee kan nemen naar school en daar koud kan opeten? Behalve hartige taart en pannekoeken?
Oud 29-01-2014, 15:53
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Hebben de meeste mensen met "borderline" trouwens niet gewoon attentionwhoritus of is het echt iets?
Ze moeten gewoon een fijne boswandeling maken, gaat het wel over.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 29-01-2014, 15:54
Verwijderd
Eh, praktisch alles?
Oud 29-01-2014, 15:55
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wat kan ik koken dat ik morgen mee kan nemen naar school en daar koud kan opeten? Behalve hartige taart en pannekoeken?
Een ei.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 29-01-2014, 15:55
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Of pof een aardappel.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 29-01-2014, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Eh, praktisch alles?
Het moet ook nog wel een beetje lekker zijn. Ik heb zin in hartige taart, maar dat is zoveel werk. Misschien toch maar doen, even ergens anders mee bezig zijn.
Oud 29-01-2014, 15:57
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Gazpacho! Ingegerd. Cazpacho!
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 29-01-2014, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Een van mijn beste vriendinnen heeft een borderline persoonlijkheidsstoornis. Ze is super lief en ik heb nog nooit ruzie met haar gehad. Niet zo generaliseren allemaal
Die van mij waren ook allemaal lief tot er iets *snap* deed in hun hoofd, onvoorspelbaar, stom, superklein (Praten over werk met iemand deed ik om iemand te tergen die geen werk had. Natuurlijk!). En het was er niet eentje, maar een hele reeks, mensen die ik heel graag zag en waar ik alles voor deed. Andersom konden ze dat blijkbaar niet opbrengen. Of bevatten. En dan is het kut dat ze ziek zijn enzo, maar als het meest essentiële besef mist (Oh mijn goede vriendin laat al 3 weken niks horen, komt niet op fb, post niet op het forum en ze heeft net een heftige operatie gehad, dan is ze vast gewoon mij aan het negeren omdat ze geen zin had in onze afspraak!) én dan ook nog geen sorry kunnen opbrengen als je ernaar gevraagd wordt, dan houdt voor mij iets op. En het was niet de eerste en lang niet de enige. Voor mij is het niet generaliseren maar zelfbescherming geworden.
Maar ik hoop dat jouw vriendin net een tikje meer besef heeft dan die gevallen wat ik heb gezien, want dat waren ook wel volgens mij de nucleaire wapens onder de Borderliners.

Citaat:
Hebben de meeste mensen met "borderline" trouwens niet gewoon attentionwhoritus of is het echt iets?
Ik weet niet wie de meeste mensen zijn, maar de meeste mensen die ik kende met die stoornis, hadden wel zeker weten last van iets naars, maar dat is ook niet zo gek als je je in de psychiatrie ophoudt
Oud 29-01-2014, 15:58
Verwijderd
Dat vind ik alleen lekker in de zomer. Het wordt hartige taart met blauwe kaas en walnoten!
Oud 29-01-2014, 16:02
Verwijderd
Overigens, dat houdt niet in dat ik mensen zou mijden daarom. Maar iig wel afstandelijker/voorzichtiger zijn op het gebied van een band.
Oud 29-01-2014, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef:
mijn goede vriendin laat al 3 weken niks horen, komt niet op fb, post niet op het forum en ze heeft net een heftige operatie gehad, dan is ze vast gewoon mij aan het negeren omdat ze geen zin had in onze afspraak!
Wacht, we hebben het over een forumster?
Oud 29-01-2014, 16:19
Verwijderd
Niemand die je zou kennen. Een hij die meelas.
Oud 29-01-2014, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Overigens, dat houdt niet in dat ik mensen zou mijden daarom. Maar iig wel afstandelijker/voorzichtiger zijn op het gebied van een band.
Dit geldt voor mij ook wel.
Oud 29-01-2014, 16:22
Hazel
Hazel is offline
Meelezers, brrr
Oud 29-01-2014, 16:24
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb echt vaak de behoefte om meelezers snoeihard in elkaar te stompen.
Oud 29-01-2014, 16:48
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat kan ik koken dat ik morgen mee kan nemen naar school en daar koud kan opeten? Behalve hartige taart en pannekoeken?
Pasta -> Pastasalade?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-01-2014, 16:58
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Bulgur + rauwe tomaten, komkommer, ui + beetje olie, azijn, zout en een boel peterselie
Oud 29-01-2014, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Bulgur + rauwe tomaten, komkommer, ui + beetje olie, azijn, zout en een boel peterselie
Dat ga ik onthouden
Oud 29-01-2014, 17:33
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik heb echt vaak de behoefte om meelezers snoeihard in elkaar te stompen.
Waarom dat?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 29-01-2014, 17:34
Verwijderd
Ik was vroeger ook een meelezer, totdat ik besefte dat het veel leuker is om af en toe ook een post te maken
Oud 29-01-2014, 18:01
Verwijderd
ik was te snel met posten. Echt een overenthousiast kreng van 13 jaar.
Oud 29-01-2014, 18:50
Verwijderd
Mijn haar is zo vet mooi De veel te dure shampoo is z'n geld wel waard. En ik ga morgen op de fiets naar school, denk ik. Is goed voor me.
Oud 29-01-2014, 18:56
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Je kiest wel een bijzondere tijd van het jaar uit voor goede fietsvoornemens
Ik ging echt dood vanochtend op de fiets (de gevoelstemperatuur was blijkbaar ook -10 )
Oud 29-01-2014, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Je kiest wel een bijzondere tijd van het jaar uit voor goede fietsvoornemens
Ik ging echt dood vanochtend op de fiets (de gevoelstemperatuur was blijkbaar ook -10 )
Ik moet sowieso bijna elke dag een half uur op de fiets naar mijn werk, dus ik ben fietsen wel gewend. En het gaat allemaal een beetje poep hier de laatste tijd en fietsen is dan goed voor me Daarnaast is een schooldag van 11 tot 8 voor mij veel draaglijker als ik daarna nog naar huis kan fietsen, dan voelt het alsof ik toch nog iets gedaan heb.

En daarnaast kan ik op de fiets verbazingwekkend goed tegen de kou. Ik heb fijne leren handschoenen en een lillike maar warme jas. Verstand op nul en gaan met die banaan
Oud 29-01-2014, 19:02
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ja beweging is sowieso goed voor de innerlijke mens (braaaaaak maar het is wel zo). Maar zo koud.
Oud 29-01-2014, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Ja beweging is sowieso goed voor de innerlijke mens (braaaaaak maar het is wel zo). Maar zo koud.
Je nieuwe ava <3

Ik trek de kou vrij goed tot nu toe Tenminste, buiten. Dan gaat het allemaal vrij daardig. Binnen daarentegen heb ik de verwarming het liefst heul hoog staan en dertig truien aan en een broek en legging daaronder en een kruik in mijn rug. /oudwijf
Oud 29-01-2014, 19:08
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline


oh ik heb het juist omgekeerd. als het kon bleef ik de hele winter binnen.
Oud 29-01-2014, 19:08
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
ik doe ook al helemaal dramatisch, het is net twee dagen winter
Oud 29-01-2014, 19:12
Verwijderd
Ik blijf ook het liefste binnen hoor. Denk ik. Eigenlijk niet. Binnenblijven is slecht voor me, vooral als het niet zo goed gaat. Maar ja, juist dan blijf ik het liefst onder de dekens liggen en kijk alleen maar domme films. maar ik ben bezig met daar iets aan te doen. Maar soms vind ik het ook heel lekker om zelf-destructief bezig te zijn. En dus geef ik daar soms aan toe, een avond of een dagje. Maar niet langer. En daarna dwing ik mezelf weer om naar buiten te gaan en nuttige dingen te doen die goed voor me zijn enzo.
Oud 29-01-2014, 19:13
Verwijderd
Een beetje fietsen door de kou is goed voor je
Oud 29-01-2014, 19:28
Verwijderd
Citaat:
ik was te snel met posten. Echt een overenthousiast kreng van 13 jaar.
Het is nooit te vroeg!
Oud 29-01-2014, 19:36
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
*lacht en wijst*
Ik gebruik buitenshuis zo'n 200 mb aan data per maand. Waarom zou ik dan voor onbeperkt internet betalen?

Er zijn dacht ik wel providers die bundels zonder datalimiet aanbieden.
__________________
you're not my demographic
Oud 29-01-2014, 19:37
Verwijderd
Ik heb 2gb, dat heb ik ook nooit gehaald. Tenzij je films gaat downloaden over je telefoon kom je daar sowieso niet aan.
Oud 29-01-2014, 19:40
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Mijn gebruik zal wel iets hoger worden nu je in de trein niet meer van streamingdiensten gebruik kan maken, maar ik heb een bundel van 1 GB en ik moet heel erg mijn best doen om die te halen.
__________________
you're not my demographic
Oud 29-01-2014, 19:53
Verwijderd
Gezellig etentje gehad met de praktijk waar ik vorig jaar werkte
Oud 29-01-2014, 19:55
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik gebruik buitenshuis zo'n 200 mb aan data per maand. Waarom zou ik dan voor onbeperkt internet betalen?

Er zijn dacht ik wel providers die bundels zonder datalimiet aanbieden.
Ik geloof dat het goedkoopste abonnement dat mijn provider aanbiedt (10 euro p/maand) wel een fair use-limiet heeft. Ik heb het op één na goedkoopste abonnement dat vier euro duurder is.
Oud 29-01-2014, 19:56
Verwijderd
Kijken jullie de nationale IQ test?
Oud 29-01-2014, 19:59
Verwijderd
Ik heb dit voor mijn gsm: http://telenet.be/nl/gsm-abonnement/king

Alleen mijn belminuten raken wel eens een keer op. Maar ik heb alles van Telenet: mobiel, internet, digitale tv en vaste telefonie. Combineert lekker door en ik hou van hun klantendienst.
Oud 29-01-2014, 20:38
Verwijderd
Mijn betere helft is in een soort hostel tijdens zijn examens. Hij vindt het er keileuk, heeft er veel vrienden, zit de hele dag een beetje in de huiskamer thee te drinken. Nu is hij iemand iets aan het uitleggen, ik luister naar wat hij zegt en wat de anderen zeggen, soms zegt iemand iets tegen mij ('vraag eens aan je vriendin wat voor weer het in Nederland is?'), soms zegt hij iets tegen mij. Het is zo fijn om hem ook eens met andere mensen te zien. En zo gelukkig en blij en en en.
Oud 29-01-2014, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dit voor mijn gsm: http://telenet.be/nl/gsm-abonnement/king

Alleen mijn belminuten raken wel eens een keer op. Maar ik heb alles van Telenet: mobiel, internet, digitale tv en vaste telefonie. Combineert lekker door en ik hou van hun klantendienst.
10000 smsjes sturen Dat is wel erg veel.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20.