Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2014, 19:15
Verwijderd
Ik heb vrij dure bh's, die vernaggel ik liever niet door ze bij de rest te gooien Maar daar gaan dan inderdaad wel een paar blousen ofzo bij. Ik doe een of twee uitzonderingen met de handwas.
Advertentie
Oud 12-05-2014, 19:45
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb ook alleen maar donkere kleding Het enige verschil dat ik maak bij het wassen is dat ik een was grof spul (werkkleding, katoenen shirts, spijkerbroeken, het meeste ondergoed) bij elkaar doe en fijn spul ook (dunne blousjes, jurkjes, leggings, bh's, dat soort dingen). En handdoeken apart, natuurlijk.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-05-2014, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vrij dure bh's, die vernaggel ik liever niet door ze bij de rest te gooien Maar daar gaan dan inderdaad wel een paar blousen ofzo bij. Ik doe een of twee uitzonderingen met de handwas.
Ik ook, maar die kunnen dat best hebben, zelfs de droger. Ik sorteer op wat ik heet wil (meestal allerlei gekleurd en/of /care) en gewoon en dat laatste per kleur. Donker, roodtinten, wit en rest. Rood en wit moeten meestal een tijdje liggen voor er genoeg is ^^
Oud 12-05-2014, 19:54
Verwijderd
Wij hebben geen droger Alles hangt bij ons op de zolder, op een droogrek. Dat is prima, het enige grote nadeel is dat je, na een vakantie ofzo, niet alles in twee dagen kunt wegwerken, omdat eerst het ene moet drogen en dan pas het volgende opgehangen kan worden.
Oud 12-05-2014, 19:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat ga je doen?
Op bezoek bij een leuk iemand en dat is hier nogal uit de buurt, dus ik kan daar meteen goed planten zoeken voor in mijn herbarium, want daar groeien weer andere dan hier!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-05-2014, 19:59
Verwijderd
Leuk!

Een nichtje van mij gaat binnenkort trouwen met haar vriendin en ze hebben een festival-thema bruiloft en het wordt zo awesome Ik heb er superveel zin in! En mijn zus is vrijdag jarig, en we gaan dinsdag naar honden kijken en we gaan vrijdag dik winkelen en ik heb vrijdag weer rijles en en en en ik heb ook allemaal leuke dingen en soms moet ik mezelf daar een beetje aan herinneren
Oud 12-05-2014, 20:10
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Tof, Ingegerd! Leuke dingen zijn leuk Zolang dingen leuk blijven, moet je ze doen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-05-2014, 20:12
Verwijderd
Soms zijn er zoveel leuke dingen dat ik vergeet dat ze leuk zijn en alleen maar bozig ben omdat we zo druk zijn.
Oud 12-05-2014, 20:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dan kun je óf je herinneren dat ze leuk zijn, óf iets meer tijd vor jezelf inplannen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-05-2014, 20:26
Verwijderd
Weet ik, en dus doe ik dat eerste maar gewoon
Oud 12-05-2014, 20:29
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline


//Ik moet een tas inpakken inclusief spullen voor veldonderzoek en I'm just sittin' here.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-05-2014, 20:31
Verwijderd
Ik moet mijn wijn opdrinken, netflixxen en dan naar bed. Een beetje op tijd, eigenlijk.
Oud 12-05-2014, 20:32
Verwijderd
Ik moet morgen eerder dan mijn moeder thuis zijn, want haar verjaardagscadeau wordt met de post afgeleverd. En wat hetcis os een verassing voor haar.
Oud 12-05-2014, 21:05
Verwijderd
Ik kijk Derek, met Ricky Gervais. Trimm naamzoek, ken jij dit? Wat vind je ervan?
Oud 12-05-2014, 21:49
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Praat mij niet over Derek. Wat een gedrocht van een TV-programma. Ricky Gervais is absoluut niet meer wat hij geweest is.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-05-2014, 23:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
*dansje doet met fizzle en Little Phoebe*
*knuffelt*
BIJ OUR POWERS COMBINED WE ARE CAPTIN FIZZLEPHOEBELOCK!
haha supercool dit is dit een referentie of gewoon omdat het kan?
Citaat:
CAPTAIN FIZZLEPHOEBELOCK, HE'S OUR HERO
Oud 12-05-2014, 23:29
Verwijderd
Citaat:
haha supercool dit is dit een referentie of gewoon omdat het kan?


Het is beide!
Oud 12-05-2014, 23:34
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh hij is er weer: de stemwijzer voor europa! http://www.speld.nl/speldwijzer/
Oud 12-05-2014, 23:38
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Praat mij niet over Derek. Wat een gedrocht van een TV-programma. Ricky Gervais is absoluut niet meer wat hij geweest is.
Oh ja, daar heb ik ooit een aflevering van geprobeerd, maar het trok me totaal niet.
Maar ja, Gervais is nooit een veelzijdig acteur geweest. Al zijn rollen in zijn series zijn tot nu beperkt geweest tot twee types: Brent-achtig of 'zichzelf'.
Ik vind zijn one-man shows wel erg leuk hier en daar, maar ook daarin denk ik dat ie een beperkte range heeft.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 13-05-2014, 03:09
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh ja, daar heb ik ooit een aflevering van geprobeerd, maar het trok me totaal niet.
Maar ja, Gervais is nooit een veelzijdig acteur geweest. Al zijn rollen in zijn series zijn tot nu beperkt geweest tot twee types: Brent-achtig of 'zichzelf'.
Ik vind zijn one-man shows wel erg leuk hier en daar, maar ook daarin denk ik dat ie een beperkte range heeft.
Nou ja, buiten het feit dat hij steeds hetzelfde ding doet met het ongemakkelijke situaties creeeren en dan naar de camera kijken enzo, vind ik hem ook als persoon niet tof meer.
Het is hem (en Stephen Merchant) nogal naar het hoofd gestegen. Zeker als hij denkt dat een 'mong' nadoen grappig en/of innovatief is.

Life's too short was al huilen met de pet op, maar Derek is echt nog erger. Ik heb er echt geen één keer om moeten lachen.
Nou okee...1 keer dan, maar dat was om het pruikje van Karl Pilkington.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-05-2014, 03:10
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Paranoide naamzoek: Ken je deze website al? Ik moest meteen aan jou denken.
http://www.dildo-generator.com/
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-05-2014, 04:42
Verwijderd
Straks eerste examen kunst. Ik ben niet eens zenuwachtig
Oud 13-05-2014, 05:14
Verwijderd
Ik wist ook niet zo goed wat ik ermee aan moest, werd er een beetje ongemakkelijk van Verder ken ik niet zoveel van 'm.
Oud 13-05-2014, 06:09
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hahaha broeder kwam me medicijnen geven. Rietje drinken is nog moeilijk maar ondertussen probeert er weer iemand te vluchten dus hij had haast. Zegt ie 'zuigen kreng!' tegen me
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 13-05-2014, 08:06
Verwijderd
Citaat:
Paranoide naamzoek: Ken je deze website al? Ik moest meteen aan jou denken.
http://www.dildo-generator.com/
Nee, ik kende 't nog niet! Wat een goei.
Oud 13-05-2014, 08:08
Verwijderd
Zat jij gisteren bij Bill Bailey op de eerste rij, Trimm? Turk en ik hebben je niet gezien.
Oud 13-05-2014, 08:12
Verwijderd
Citaat:
Hahaha broeder kwam me medicijnen geven. Rietje drinken is nog moeilijk maar ondertussen probeert er weer iemand te vluchten dus hij had haast. Zegt ie 'zuigen kreng!' tegen me
Baas
Oud 13-05-2014, 08:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik geef 23 mei weer een concert! om 12:30, wees natuurlijk welkom!

Met pianist A. en pianist M.
Allebei heel verdienstelijke pianisten, maar de klasgenoten die het horen zeggen allemaal 'oh A, die is superheet'. Niks geen waardering voor zijn pianistenkunsten. Anyway. Wie me nog eens wil horen zingen, het is weer een gratis lunchconcertje enzo!
Oud 13-05-2014, 10:23
Verwijderd
Examen kunst was echt makkelijk
Oud 13-05-2014, 10:55
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Trimm, hadden we het laatst niet over de Moto G? En dat je er van baalde dat er geen geheugen in kon?

http://tweakers.net/nieuws/95973/mot...-g-van-4g.html
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 13-05-2014, 10:59
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Oh, ik zie dat de Moto E ook gewoon uitbreidbaar is kekke foon voor een prikkie.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 13-05-2014, 11:40
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Zat jij gisteren bij Bill Bailey op de eerste rij, Trimm? Turk en ik hebben je niet gezien.
Nee, ik ga morgen. Was 't leuk?

Citaat:
Trimm, hadden we het laatst niet over de Moto G? En dat je er van baalde dat er geen geheugen in kon?

http://tweakers.net/nieuws/95973/mot...-g-van-4g.html
Nice!
Als die moto E ook uitbreidbaar is, dan voldoet dat ook wel. 120 euro, niiiice.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-05-2014, 11:45
Verwijderd
Ik ben sinds gisteren een ondernemer.

Mijn KvK-nummer heeft 666 erin, dus het goedkeuren van Satan heb ik alvast.

Niet quoten plz.
Oud 13-05-2014, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik ga morgen. Was 't leuk?
Ja! Wel vroeg komen, dan kun je op de eerste rij en krijg je een high five van 'm.

Sowieso heeft 'ie meer interactie met het publiek dan ik verwachtte.
Oud 13-05-2014, 11:48
Verwijderd
http://abn.avex.nl/pc/

Kijk hoe lief ze nu zitten Stomme valken.
Oud 13-05-2014, 11:48
Verwijderd
gefeliciteerd duivelse kvkzuster
Oud 13-05-2014, 11:52
Verwijderd
Mijn huidige werkgever kan me geen contract geven want dat is te duur, maar ze kunnen me wel het driedubbele betalen en me inzetten als ZZP'er. Prima
Oud 13-05-2014, 12:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Als die moto E ook uitbreidbaar is, dan voldoet dat ook wel. 120 euro, niiiice.

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 13-05-2014, 12:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Mijn huidige werkgever kan me geen contract geven want dat is te duur, maar ze kunnen me wel het driedubbele betalen en me inzetten als ZZP'er. Prima
Yep; zo gaat dat; ander geldpotje en ZZPers mogen ze buitenkeilen zonder al te veel toestanden, dat is ook wat waard
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 13-05-2014, 12:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
overigens kost je niet per definitie 'het driedubbele', want bij personeel in dienst moet je nog rekening houden met tig heffingen, premies, doorbetalen bij ziekte, vakantiegeld etc ;o en als ZZPer draai je hier zelf voor op (of voor een groot deel hiervan); natuurlijk ook nog de omzetbelasting und so weiter ;o. Maar je kan wel allerlei shit aftrekken (huhu); dus dat is leuk als je bv een nieuwe computer wil. Of een nietmachine Maar dat weet je natuurlijk allemaal ook wel ;o
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 13-05-2014, 12:37
Verwijderd
helaas kan je computers niet meer aftrekken. Zowel als student niet als ZZP'er niet nieuw regeltje.
Oud 13-05-2014, 12:39
Verwijderd
Je moet het uiteraard helemaal zelf weten en er is zeker niets mis mee, maar ik zou niet voor drie keer mijn bruto uurloon als zzp'er aan de slag gaan. Ik loop dan vakantiegeld, eindejaarsuitkering en bonus mis en moet zelf pensioen opbouwen en dat soort ongein. Tel daar de baanonzekerheid bij, geen geld krijgen bij ziekte/vakantie etc, kortom wat carn al zegt

maar goed je hebt de keuze niet dus gaat eigenlijk nergens over negeer dit maar
Oud 13-05-2014, 12:49
Verwijderd
Als je de computer voor je werk als ZZP'er gebruikt mag je de aanschafkosten (of dagwaarde als je een bestaande computer in de onderneming brengt) gewoon aftrekken hoor.
Oud 13-05-2014, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Mijn huidige werkgever kan me geen contract geven want dat is te duur, maar ze kunnen me wel het driedubbele betalen en me inzetten als ZZP'er. Prima
Gisteren was een vriend van me op bezoek die zijn eigen elektriciënsbedrijf heeft/had. Hij heeft het opgeheven want veel te weinig werk en hij zat op de helft van bijstandsniveau qua inkomen (doet niet aan zwart bijklussen). De overheid vult dat bedrag niet aan tot bijstandsniveau, waardoor hij zijn huur niet kan betalen.

Dus nu moeten ze een hele bijstandsuitkering gaan financieren
Oud 13-05-2014, 12:56
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
helaas kan je computers niet meer aftrekken. Zowel als student niet als ZZP'er niet nieuw regeltje.
da's wel suf

edit: o aldus Ertur kan het nog
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 13-05-2014, 12:57
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik had een tijdje een mierenplaag in mijn keuken. Na een flinke mierocide had ik al ruim een week geen mier meer gezien. Ik liet zelfs een huisspinnetje in mijn keuken vrij rondlopen zodat ie ongedierte kon opruimen.

Blijkt dat de mieren de weg naar m'n huis weer hebben gevonden, en daarnet vond ik m'n spinnetje heel zielig dood in elkaar gevouwen bij de 'mieren-ingang', met eromheen 3 koelbloedige mieren. Het moet een felle strijd zijn geweest. 2 mieren zijn direct bestraft, eentje is nog voortvluchtig.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 13-05-2014, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Als je de computer voor je werk als ZZP'er gebruikt mag je de aanschafkosten (of dagwaarde als je een bestaande computer in de onderneming brengt) gewoon aftrekken hoor.
nee, dat mag niet meer. Mijn boekhouder heeft dat uitgezocht.
Oud 13-05-2014, 13:04
Verwijderd
maar wel de helft van m'n telefoonrekening
Oud 13-05-2014, 13:06
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
nee, dat mag niet meer. Mijn boekhouder heeft dat uitgezocht.
Dat soort kosten vallen toch gewoon onder zakelijke kosten, al dan niet als gedeeltelijke afschrijving?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 13-05-2014, 13:16
Verwijderd
Citaat:
nee, dat mag niet meer. Mijn boekhouder heeft dat uitgezocht.
Jawel mag wel, de regels zijn wat verscherpt maar het mag wel nog als je het maar als bedrijfsmiddel aanschaft.

Waarvoor zou jij precies de computer willen gebruiken?
Citaat:
Dat soort kosten vallen toch gewoon onder zakelijke kosten, al dan niet als gedeeltelijke afschrijving?
Uiteraard.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47.