Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2014, 00:27
Verwijderd
Tering
Advertentie
Oud 27-05-2014, 00:28
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Ben je nog steeds aan het afvallen?
__________________
Meetwaterkan.
Oud 27-05-2014, 00:29
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Je zou de voor en na foto's in ondergoed eens moeten zien Behalve dat ik die niet doorstuur natuurlijk. Maar toch.
Oud 27-05-2014, 00:30
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ben je nog steeds aan het afvallen?
Nope, sinds februari ben ik klaar
Oud 27-05-2014, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Je zou de voor en na foto's in ondergoed eens moeten zien Behalve dat ik die niet doorstuur natuurlijk. Maar toch.
Laat die voorfoto's maar zitten hoor

Nee maar eh echt een bizar verschil goed bezig geweest
Oud 27-05-2014, 00:33
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ook toen was ik uitermate tevreden met mezelf hoor
Oud 27-05-2014, 00:34
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Het contrast tussen die foto's maakt wel dat je nu echt mega dun lijkt.
Maar wel knap dat je dat zo voor elkaar hebt gekregen! Hoe heb je het gedaan?
__________________
Meetwaterkan.
Oud 27-05-2014, 00:34
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Het leukste (en tegelijkertijd grootste probleem) is dat alles me nu opeens staat. Ik heb er een koopverslaving bij
Oud 27-05-2014, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Het leukste (en tegelijkertijd grootste probleem) is dat alles me nu opeens staat. Ik heb er een koopverslaving bij
ik lachte
Oud 27-05-2014, 00:38
Verwijderd
Citaat:
Ook toen was ik uitermate tevreden met mezelf hoor
Uiteraard was ook meer een poging tot grap dan een naar bedoelde opmerking
Oud 27-05-2014, 00:40
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Het contrast tussen die foto's maakt wel dat je nu echt mega dun lijkt.
Maar wel knap dat je dat zo voor elkaar hebt gekregen! Hoe heb je het gedaan?
Met maat 36 vind ik mezelf inmiddels ook best dun

Veel sporten en calorieen tellen (2500 verbranden 1500 eten is ongeveer 10 maanden m'n streven geweest, (want bij 7000 meer verbranden dan binnen krijgen verlies je een kilo) in het begin was het meer, want als je te zwaar bent verbrand je als een malle zodra je gaat bewegen, dus toen verloor ik zo 1,5 kg per week, op het eind werd het wat lastiger, over de laatste kilo's heb ik een stukje langer gedaan) En gewoon heel veel lekkere maar gezonde (en magere) shit eten, ik heb duizend gerechten die weinig kcal bevatten maar wel kklekker zijn, dan wil het wel
Oud 27-05-2014, 00:41
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Uiteraard was ook meer een poging tot grap dan een naar bedoelde opmerking
Ik vatte het niet naar op, ik kan wel wat hebben
Oud 27-05-2014, 00:44
Verwijderd
Citaat:
Ik vatte het niet naar op, ik kan wel wat hebben
Je weet het maar nooit met de kantine-vrouwen
Oud 27-05-2014, 00:44
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Oh en vooral niet zeuren maar gewoon doen. Dus elke dag sporten, ook met katers, altijd fietsen (en elke dag), ook als het regent, beetje dat soort dingen. De meeste mensen vonden het sporten vooral heel knap geloof ik, maar als dat in je systeem zit is het meer iets wat je gewoon doet ipv 'moeten'. En als je merkt dat het succes heeft motiveert dat ook wel redelijk
Oud 27-05-2014, 00:44
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Je weet het maar nooit met de kantine-vrouwen
Ik ben exforumbaas op Onzin
Oud 27-05-2014, 00:45
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Ik mis gewoon zoveel discipline om dat ook maar enigszins vol te houden.
__________________
Meetwaterkan.
Oud 27-05-2014, 00:49
Verwijderd
Ik ben echt nog lang niet dik genoeg om aan zoiets vermoeiends als dagelijks sporten te denken.
Oud 27-05-2014, 00:49
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ja, dat dacht ik ook. Tot ik voor de grap een keer 30 day shred ging doen omdat DK-vrouwen dat aan het doen waren. Gewoon kijken wat the fuzz was about en of ik het uberhaupt vol zou houden. (Trainingsprogramma van Jillian Michaels, moet je 30 dagen achter elkaar doen en daarna zou je fucking heet moeten zijn) Ik had verwacht het uberhaupt niet vol te houden, maar was toen net een paar kilo kwijt en weet ik veel, semigemotiveerd. Erg soepel ging het ook niet, maar het half uurtje was te doen. Toen dacht ik ha-ha grappig, kijken hoe lang het lukt. 10 maanden (oke niet alleen Jillian Michaels maar toch)

Stiekem heb ik m'n -38 kg gewoon aan DK te danken
Oud 27-05-2014, 01:02
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Goed, enorm bedtijd. Trusten guys!
Oud 27-05-2014, 01:06
Verwijderd
Was ik speciaal opgebleven voor die voor en na ondergoedfoto's!
Oud 27-05-2014, 05:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh Sann, ik vind het nog steeds een goed verhaal met die voor en na foto's lijk je wel ineens een eetstoornis te hebben ontwikkeld trouwens al was het mij ook niet opgevallen dat je gezicht zo veranderd was. En ja, ik weet dat je een gezond gewicht hebt en geen eetstoornis, voor ik mensen op mijn dak krijg

Maar serieus, je ziet er megagoed uit en ik heb best veel respect voor hoe je het hebt gedaan had mijn moeder je voor en na foto's (van een tijdje geleden alweer) laten zien en die was ook onder de indruk
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-05-2014, 06:49
Verwijderd
War goed van je sann, dat je dat volhield. Je ziet er echt goed uit
Mooie schoenen heb je aan!

Laatst gewijzigd op 27-05-2014 om 06:59.
Oud 27-05-2014, 06:57
Verwijderd
Sann echt superknap van je!
Oud 27-05-2014, 07:08
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik ben ook op de Sann-toer. Iminddels al 23 kilo kwijt.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 27-05-2014, 07:10
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Maar ik ben niet zo hardcore als Sann, ik tel geen calorieën, ik sport ook niet elke-elke dag. Ik heb wel een aantal dingen in mijn eetpatroon verandert, maar ook daarin valt het allemaal best mee. Het gaat dan ook niet zo snel als 38 kilo in 10 maanden, maar alsnog.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 27-05-2014, 07:37
Verwijderd
Ook vet goed zeg Neko!

Ik doe een wedstrijdje met mijn moeder, wie het meeste afvalt per week, maar we dieeten niet, we letten indd op wat we eten
Ik ben in 3 weken 2,5 kilo kwijt, mijn moeder wil het niet zeggen want ze was vorige week aangekomen

Voor mijn streefgewicht zou er nog (minimaal) 3 kilo af moeten en het liefst voor mijn verjaardag.
Oud 27-05-2014, 07:48
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik moet ook zeggen dat ik me in het algemeen er echt heel prettig bij voel. Het idee dat je gezond bezig bent en zo. Ik moet nog sowieso 8, en ik wilde eigenlijk klaar zijn voor eind juni, maar dat gaat niet meer lukken. Ah well, komt wel goed.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 27-05-2014, 08:08
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik wil wel afvallen, maar ik wil er geen moeite voor doen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 27-05-2014, 08:13
Verwijderd
Ja, ik vind het ook heel prettig. De eerste paar dagen moest ik echt heel erg wennen, en nu wil ik soms nog wel een zak chips leegeten, maar ik doe het niet meer.

En ik zorg er gewoon voor dat ik niet ongezond eet, maar wel lekker. Ipv koekjes neem ik paprika's, komkommers en appels etc mee naar school.

Edit: maar in vergelijking met jullie 23 en 38 kilo slaat dit natuurlijk nergens op

Laatst gewijzigd op 27-05-2014 om 08:21.
Oud 27-05-2014, 08:19
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
ik ben inmiddels 15 kilo kwijt. Of eigenlijk denk ik inmiddels nog iets meer. Maar ik hoef er verder geen moeite voor te doen. Of ja, ik ging pas de laatste paar weken een beetje moeite doen en nu hoef ik weer geen moeite te doen. Een jaar lang mezelf motiveren voor zoiets, ik weet niet of ik dat zou kunnen hoor. Erg stoer Sann en Neko! (maar stiekem vind ik je op die tweede foto wel erg dun sann Maar als ik naar de bruiloftfoto kijk zie je er wel prachtig uit )
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 27-05-2014, 08:30
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ik ben ook op de Sann-toer. Iminddels al 23 kilo kwijt.
Citaat:
Maar ik ben niet zo hardcore als Sann, ik tel geen calorieën, ik sport ook niet elke-elke dag. Ik heb wel een aantal dingen in mijn eetpatroon verandert, maar ook daarin valt het allemaal best mee. Het gaat dan ook niet zo snel als 38 kilo in 10 maanden, maar alsnog.
Wauwie Wat goed!

@Snebbel, die onderste foto lijkt inderdaad inderdaad nogal ielig, maar er zit een week tussen de bruiloftfoto en deze, dus het is vast vanwege het vertekende beeld met die ander erboven. Ofzo.
Oud 27-05-2014, 08:31
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
En waarom ben ik al wakker, ik mocht tot 11 uur uitslapen van mezelf
Oud 27-05-2014, 11:10
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik wil wel afvallen, maar ik wil er geen moeite voor doen
Weet je wat het is, die moeite valt echt reuze mee. Het begin is lastig en moeilijk en dan is het hel om toch weer elke dag te moeten gaan sporten. Maar als je het een paar weken gedaan hebt is het bijna vanzelfsprekend. Voor mij is het deel van mijn ochtendroutine geworden. Hetzelfde geldt een beetje voor het eten, als het eenmaal in je systeem zit is het echt heel simpel.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 27-05-2014, 11:11
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik mocht tot 9u slapen en was ook al om 6u wakker. Het zal wel in het weer zitten.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 27-05-2014, 11:11
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Maar nu heb ik al gedweild, de badkamer en wc gepoetst en boodschappen gedaan, en dat is ook best lekker.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 27-05-2014, 11:18
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Weet je wat het is, die moeite valt echt reuze mee. Het begin is lastig en moeilijk en dan is het hel om toch weer elke dag te moeten gaan sporten. Maar als je het een paar weken gedaan hebt is het bijna vanzelfsprekend. Voor mij is het deel van mijn ochtendroutine geworden. Hetzelfde geldt een beetje voor het eten, als het eenmaal in je systeem zit is het echt heel simpel.
Ik ben het hier enorm mee eens ja. Zodra het niet meer als moeten voelt maar gewoon als iets wat je doet is het enorm simpel.
Oud 27-05-2014, 11:21
Verwijderd
Citaat:
En waarom ben ik al wakker, ik mocht tot 11 uur uitslapen van mezelf
Omdat je awesome bent natuurlijk.
Oud 27-05-2014, 11:24
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik denk dat het voor iedereen anders is. Ik heb anderhalf jaar bij een dietiste gelopen. Ik vond het niet heel moeilijk, maar het resultaat (9 kilo in anderhalf jaar) vond ik de beperkingen gewoon niet waard. Wil ik meer afvallen zal ik grotere veranderingen moeten maken en dat is het me gewoon niet waard
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 27-05-2014, 11:38
Verwijderd
Er gaat niks boven een bad, nadat je bent natgeregend
Oud 27-05-2014, 11:41
Verwijderd
En brownies
Oud 27-05-2014, 11:44
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Ik ga vandaag voor het eerst in zeven jaar sporten. Dat wordt een interessante encounter met mijn levensstijl.
__________________
Schmach.
Oud 27-05-2014, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Ik ga vandaag voor het eerst in zeven jaar sporten. Dat wordt een interessante encounter met mijn levensstijl.
Ik heb pas voor de eerste keer weer redelijk serieus gevoetbald. Drie dagen spierpijn gehad Morgen weer, ben benieuwd hoeveel dagen ik dan last houd.
Oud 27-05-2014, 13:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ga vandaag voor het eerst in zeven jaar sporten. Dat wordt een interessante encounter met mijn levensstijl.
Wooh, kom op Pierotteke, doe dat sporten!
Wat ga je doen?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-05-2014, 14:19
Verwijderd
Ik val tegenwoordig overdag ook inslaap.
Oud 27-05-2014, 14:29
Verwijderd
mooi jurkje, mooie hakken (dat je daar op kan lopen vind ik echt knap...vooral in utrecht met die kutsteentjes overal) mooie chick @sann

ik haat sport /moppersmurf. Maar ik ben wel 9 kg afgevallen in 10 weken door suikervrij te eten. En in tegenstelling tot al het andere wat ik ooit heb aangepast aan wat ik at, is dit het allermakkelijkste om vol te houden. Het kost niet eens moeite. Proberen af te vallen en toch suiker blijven eten (in welke vorm dan ook) is veel moeilijker omdat suiker je hongergevoel in stand houdt.
Ik kan ook gewoon eten wat ik wil (zolang het sv is) maar ik ben veel sneller verzadigd omdat ik langzame koolhydraten eet.
Oud 27-05-2014, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Ik val tegenwoordig overdag ook inslaap.
Bloedtest doen?
Oud 27-05-2014, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Bloedtest doen?
Congratulations! YOU'VE GOT AIDS!
Oud 27-05-2014, 15:37
Verwijderd
Pff. Ik val ook overdag in slaap maar mankeer niks. Soms ben je ook gewoon lui en soms is slapen ook wel al echt heel fijn
Oud 27-05-2014, 15:40
Verwijderd
Middagdutjes <3
Ik ben net wakker Maak lekker gebruik van 6 maanden zwanger zijn
Oud 27-05-2014, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Pff. Ik val ook overdag in slaap maar mankeer niks. Soms ben je ook gewoon lui en soms is slapen ook wel al echt heel fijn
Lijkt me helemaal niks aan.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45.