Oud 22-08-2014, 10:25
Verwijderd
"Gewoon" crowne plaza want daar slaap ik ook altijd voor werk, maar voor de helft van dat geld heb je ook een goed appartement hartje centrum en dan heb ik nog niet eens goed gezocht.
Advertentie
Oud 22-08-2014, 10:27
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Aight, ik ga vanmiddag wel even zoeken. Zal ik je vanavond even bellen? Kunnen we plannen maken
Oud 22-08-2014, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Voel je al paniek?
Ja. oei oei wat moet ik nu doen?? het is wel veel gezelliger om ook die eerste anderhalve week iemand bij me te hebben MAAR JA

Citaat:
En hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ik wel aan backpacken doe? Backpacken met jou lijkt me echt de ergste nachtmerrie die er is
Ik denk niet dat je daar aan doet, maar ik wilde het wel juist heel erg zeker hebben
Oud 22-08-2014, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Aight, ik ga vanmiddag wel even zoeken. Zal ik je vanavond even bellen? Kunnen we plannen maken
Vanavond zit ik bij MVV
Oud 22-08-2014, 10:33
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Je bent helemaal niet leuk als je me niet in paniek berichtjes stuurt of ik serieus ben
Oud 22-08-2014, 12:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vakantie, fuck yes
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-08-2014, 13:37
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Enjoy!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 22-08-2014, 17:30
Verwijderd
Ertur ik heb nog een paar Hiltonovernachtingen nodig om volgend jaar ook Diamond HH te zijn dus ik ga wel mee.
Oud 23-08-2014, 12:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik las Hitlerovernachtingen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-08-2014, 12:53
Verwijderd
Ik zou hem zo er zo in laten overnachten.
Oud 23-08-2014, 14:50
Verwijderd
Ik was net in de jumbo onbewust vanalles bij een vreemde vrouw in haar winkelkarretje aan het leggen.
Oud 23-08-2014, 18:48
Verwijderd
Mijn rug doet echt kankerveel pijn. En paracetamol helpt niets.
Oud 23-08-2014, 18:52
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Warme douche?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 23-08-2014, 19:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kankerveel

Pijn van wat? Want mijn rug deed ook pijn, toen liet ik me masseren en toen wist ik pas wat pijn was :') hoewel het nu beter dan ooit voelt hoor, maar gister liep ik te creperen voor het vaderland.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-08-2014, 19:26
Verwijderd
Warme douche hielp maar tijdelijk. Heb afgelopen week veel gewerkt, en het is feestweek, dus gister daar heen geweest en daar werd het nog erger. Als ik stil zit gaat het wel, maar als ik opsta..
Oud 24-08-2014, 00:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goed excuus om niet op te staan!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-08-2014, 01:51
Verwijderd
Mwah, morgen wel ja... Nu niet
Oud 24-08-2014, 10:47
Verwijderd
Gisteren kwam ik terug van vakantie. De vliegtuigmaaltijd bestond uit een doosje met daarin een dubbele bruine boterham met halvarine en kaas. De Italianen naast me keken ernaar alsof de stewardess ze een doosje modder had aangereikt.
"Welkom in Nederland, je bent hier niet voor het eten"
Oud 24-08-2014, 11:03
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik zat rond de kroning van Prins Pils een keer in het vliegtuig, en toen kregen we een "feestelijk" oranje koekje o.i.d.
Oud 25-08-2014, 10:26
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Gisteren kwam ik terug van vakantie. De vliegtuigmaaltijd bestond uit een doosje met daarin een dubbele bruine boterham met halvarine en kaas. De Italianen naast me keken ernaar alsof de stewardess ze een doosje modder had aangereikt.
"Welkom in Nederland, je bent hier niet voor het eten"

Zou ik ook niet blij van worden, brrr kaas op brood!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 25-08-2014, 12:01
Hazel
Hazel is offline
Nou, ik vind die KLM ontbijtjes wel uitstekend de karigheid van de Nederlandse eetcultuur vertegenwoordigen.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 25-08-2014, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Zou ik ook niet blij van worden, brrr kaas op brood!
Ja, Theodoor lust geen koude kaas en ze hadden ook geen andere maaltijd ofzo, hij heeft ter vervanging een koekje gekregen. De Italianen hebben toen hun boterham ook ingeruild voor een koekje. Het was ook zes uur 's avonds dus sowieso nog geen etenstijd voor hun.
Oud 25-08-2014, 13:45
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
dat ze dan niet de keus geven tussen kaas, ham en jam of zo. Alsof iedereen maar graag kaas op brood eet
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 25-08-2014, 14:00
Verwijderd
en er zaten ook een aantal Aziaten in het vliegtuig die toch vaak lactose-intolerant zijn
Oud 25-08-2014, 14:18
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Oh ik wist niet dat Aziaten dat vaker hadden dan andere bevolkingsgroepen. Apart
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 25-08-2014, 21:05
Verwijderd
Ja meer dan de helft meende ik!
Oud 26-08-2014, 12:56
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Hallo, wie heeft er nog boekentips?
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 26-08-2014, 12:57
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
De nieuwste van Hosseini (iets met bergen en een echo) staat sowieso bovenaan de lijst, maar ik wil meer!
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 26-08-2014, 13:15
Verwijderd
Ja die is mooi
Oud 26-08-2014, 13:33
Hazel
Hazel is offline
Klovor: lees eens iets van Paul Auster
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 26-08-2014, 13:49
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Hallo, wie heeft er nog boekentips?
Oh das een goed idee, ik heb nog wat te lezen nodig in het vliegtuig
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 26-08-2014, 13:50
Verwijderd
Stoner vsn John Williams!
Oud 26-08-2014, 13:51
Hazel
Hazel is offline
Hema stopt op termijn met Zwarte Piet
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 26-08-2014, 14:30
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
wat is daar aan?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 26-08-2014, 15:08
Hazel
Hazel is offline
Ik vind het een goede beslissing. Wat mij betreft mag Zwarte Piet helemaal verdwijnen.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 26-08-2014, 15:12
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Arme zwarte Piet
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 26-08-2014, 16:36
Verwijderd
"de onwaarschijnlijke reis van Harold Fry" vind ik ook wel aan te raden
Oud 26-08-2014, 16:41
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Stoner vsn John Williams!


Citaat:
Ik vind het een goede beslissing. Wat mij betreft mag Zwarte Piet helemaal verdwijnen.
al durf ik dat tegenwoordig niet meer hardop te zeggen
Citaat:
"de onwaarschijnlijke reis van Harold Fry" vind ik ook wel aan te raden
*noteer*
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 26-08-2014, 16:52
Verwijderd
Mijn eerste gevoel was "wat een overdreven gedoe, Zwarte Piet is overduidelijk onderdeel van een kinderfeestje en een verouderd symbool maak je niet zo druk".

Maar toen ik op facebook steeds meer reacties las in de trant van "ga terug naar je eigen land luie schreeuwneger", draaide ik - heel hypocriet - 180 procent en 100 graden van standpunt! Blijkbaar is de afkomst van iemand een factor in een discussie. Ik ben zelf niet bepaald volledig van Duytschen bloedt dus ik voel me aangesproken Nee serieus waar ik dacht dat er geen racisme speelde, blijkt dat bij veel mensen wel degelijk toch nog onderhuids aanwezig te zijn. Dus lekker afschaffen.

speelt natuurlijk mee dat ik sinds mijn 8e of zo toch nooit meer aan sinternikolaas gedaan heb dus het boeit me allemaal ook maar weinig
Oud 26-08-2014, 16:55
Verwijderd
Dit soort reacties:







Is voor mij reden om tegenstander van zwarte piet te zijn

Overigens mooi dat iemand met de achternaam "Jaworski" het heeft over terug naar eigen land
Oud 26-08-2014, 17:10
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
"Ik was geen racist, maar nu vind ik dat alle stinknegers dood moeten!"
Oud 26-08-2014, 17:15
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb destijds nog een idee geopperd en ik vind het nog steeds een uitstekend plan. Gewoon een referendum organiseren met de vraag of Zwarte Piet moet blijven, en dan iedereen die komt opdagen doodschieten.
Oud 26-08-2014, 17:17
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik vind het maar triest, een jaren jang icoon wordt er uit gebonjourd omdat sommigen een misplaatst minderwaardigheidscomplex van hem krijgen... Sund.

Ik vond het al erg dat negerzoenen ineens niet meer negerzoenen mochten heten.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 26-08-2014, 17:22
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Dit soort reacties:

[afbeelding]


[afbeelding]


[afbeelding]


Is voor mij reden om tegenstander van zwarte piet te zijn

Overigens mooi dat iemand met de achternaam "Jaworski" het heeft over terug naar eigen land
mijn god, die bovenste slaat echt alles
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 26-08-2014, 17:32
Verwijderd
Negerzoenen mogen prima nog negerzoenen heten. Dat Buys vindt dat ze voortaan "Buys zoenen" genoemd horen te worden is meer een wij-van-wc-eend-geval.
Oud 26-08-2014, 18:09
Verwijderd
Precies, dat was gewoon een stunt.
Oud 26-08-2014, 18:16
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik heb destijds nog een idee geopperd en ik vind het nog steeds een uitstekend plan. Gewoon een referendum organiseren met de vraag of Zwarte Piet moet blijven, en dan iedereen die komt opdagen doodschieten.
<3
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 26-08-2014, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Mijn eerste gevoel was "wat een overdreven gedoe, Zwarte Piet is overduidelijk onderdeel van een kinderfeestje en een verouderd symbool maak je niet zo druk".

Maar toen ik op facebook steeds meer reacties las in de trant van "ga terug naar je eigen land luie schreeuwneger", draaide ik - heel hypocriet - 180 procent en 100 graden van standpunt! Blijkbaar is de afkomst van iemand een factor in een discussie. Ik ben zelf niet bepaald volledig van Duytschen bloedt dus ik voel me aangesproken Nee serieus waar ik dacht dat er geen racisme speelde, blijkt dat bij veel mensen wel degelijk toch nog onderhuids aanwezig te zijn. Dus lekker afschaffen.

speelt natuurlijk mee dat ik sinds mijn 8e of zo toch nooit meer aan sinternikolaas gedaan heb dus het boeit me allemaal ook maar weinig
Niets aan toe te voegen.
Oud 26-08-2014, 19:27
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Precies, dat was gewoon een stunt.
Ze heten alleen nergens meer negerzoenen, succesvolle stunt
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 26-08-2014, 19:52
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik vind het maar triest, een jaren jang icoon wordt er uit gebonjourd omdat sommigen een misplaatst minderwaardigheidscomplex van hem krijgen... Sund.
De reden dat de Hema ermee stopt is omdat ze nu eenmaal een commercieel bedrijf zijn, lijkt me.

Verder zouden ze hem waarschijnlijk helemaal niet wegdoen als men gewoon niet zo moeilijk deed en Piet 'n ander kleurtje gaf.

Citaat:
Ik vond het al erg dat negerzoenen ineens niet meer negerzoenen mochten heten.
Waarom in hemelsnaam?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.