Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2002, 19:59
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef:
ken iemand die een kindje heeft met een tongpiercing

het kindje is 2 (dit is geen typfout)

en dat vind ik: ZIEK
die ouders verdienen een schop in hun face
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2002, 20:20
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
a new noise schreef:
die ouders verdienen een schop in hun face
Wat dacht je van degene die die piercing heeft gezet..
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 20:30
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Wat dacht je van degene die die piercing heeft gezet..
die moet een shop in zijn face en geboycot worden
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 20:33
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
a new noise schreef:
die moet een shop in zijn face en geboycot worden
Geboycot? Die moet gewoon een verbod krijgen op zijn vak.

Ergens twijfel ik ook wel een beetje over dit verhaal hoor.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:
Toen ik gisteren m'n ouders aan het stangen was met "Ja, nog maar twee jaartjes wachten he.. Wat is twee jaar nou, dat is zo om, toch?" hebben ze besloten om de grens naar m'n 21ste te verleggen. :/

Achterlijk, op mijn achttiende verjaardag stap ik mooi naar een piercer, of ze het nou willen of niet.
haha 21, dat slaat nergens op..dan woon je toch al op jezelf ofzo, boeie
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 20:41
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Geboycot? Die moet gewoon een verbod krijgen op zijn vak.

Ergens twijfel ik ook wel een beetje over dit verhaal hoor.
ja klopt, ik verzin dit omdat ik aandacht wil.

duhh, natuurlijk niet.. klinkt gek maar vriendin van mij werkt in dierenwinkel en die kindje kwam binnen met moeder en het was een ECHTE tongpiercing.
ook had zij een neuspiercing
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 20:48
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef:
ja klopt, ik verzin dit omdat ik aandacht wil.

duhh, natuurlijk niet.. klinkt gek maar vriendin van mij werkt in dierenwinkel en die kindje kwam binnen met moeder en het was een ECHTE tongpiercing.
ook had zij een neuspiercing
een tongetje van een twee jarig kind is toch zo enorm klein dat daar nooit een piercing in past... en hoe krijg je dat kind zover de tong uittesteken etc... lijkt me sterk..msg had ze wel gewoon een snoepje in de mond oid
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 20:50
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
je moet kinderen tegen zichzelf beschermen ja.
maar ja als het bij de kinderen past
en je weet zeker dat ze het willen
niet echt alleen maar om "erbij te horen"
ik vind nml wel dat je je kinderen moet leren
dat ze ook goed genoeg zijn zonder alle extraas
die de andere kinderen "hip" vinden
dus als ze het echt willen waarom niet
zulke grote risicoos zijn er nou ook weer niet
ze kunnen er toch weer uti als ze later oud zijn
tattoeages vind ik anders.
en trouwens kinderen lopen toch wel voor gek
of ze nou gewoon sneu zijn of voor gek lopen
met en piercing die ze niet staat..
kinderen zijn gnomen
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 20:53
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:
een tongetje van een twee jarig kind is toch zo enorm klein dat daar nooit een piercing in past... en hoe krijg je dat kind zover de tong uittesteken etc... lijkt me sterk..msg had ze wel gewoon een snoepje in de mond oid
ze vroeg aan de moeder of het een echte tongpiercing was.
en toen zei de moeder dat ie echt was en hij zat er de hele tijd mee te spelen schijnbaar.

tjah.. het lijkt me vrij sterk, maar ze zij het zelf: serieus waar
en misschien is die vader een piercer ofsow.. ?
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 08:50
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef:
misschien is die vader een piercer ofsow.. ?
dan zou die AL HELEMAAAAAAL beter moeten weten
das toont weinig tot geen respect voor je vak
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 12:00
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Dat getuigd van een slecht functionerende hersenkwab! Tjeezus, dat doe je toch niet bij een kind van twee; die vinden het al erg om een griepprikje te krijgen, laat staan een piercing
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 12:04
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
En daarbij komt nog dat die "ouders" hun kind nog hebben laten verminken...zo'n kind kan er nie voor kiezen....zo'n gat in je tong...groeit dat uberhaupt nog wel dicht.....als ik zie dat het bij mij neefje er in gebeten had toen hij was gevallen, dat dat nu nog steeds nie helemaal dicht zit (was afgelopen zomer) hoe zit dat dan met een compleet gat in je tong....
Zulke mensen zouden ze moeten ontzetten uit de ouderlijke macht...stelletje achterlijke varkens....
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 12:37
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Toen ik een jaar of 8 was wilde ik heeeel graag oorbelletjes. Vonden mijn ouders goed en toen liep ik met van die schatigge lieveheerstbeestjes in mijn oren rond.

Maar ik vind het echt walgelijk als mensen oorbelletjes laten zetten bij kinderen van een jaar of twee. (soms zelfs al als ze een worden) Die oortjes moeten nog zoveel groeien Echt zielig, en wat nou als dat kind het eigenlijk helemaal niet wil?

Kijk als ik later een kindje krijg en het heefd alleen nog maar een beetje haar op het midden van z'n hoofdje maak ik er mooi een hanekammetje van, vind ik schattig staan. Maar dat is iets wat je gewoon af en toe eens kunt doen en die haartjes staan vanzichzelf al een beetje overeind. Maar er zitten geen standaard gaatjes in je lichaam speciaal voor piercings.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 13:20
~Third Day~
Avatar van ~Third Day~
~Third Day~ is offline
Ik vind het belachelijk als kinderen piercings nemen.
Het zijn nog wel kinderen, hé!
Net zo belachelijk als dat ouders gaatjes laten schieten in de oren van hun (jonge) kinderen.
Misschien willen die kinderen helemaal geen gaten in hun lichaam.
Overgens heb ik pas vanaf mijn 12e oorbelletjes. eerder had ik er zelf nooit aan gedacht en van mijn ouders hoefde het niet.
__________________
De slak bereikte de ark door volharding.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 15:10
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
en wat vinden jullie van wenkbrauwpiercings voor 12/13 jarigen?
Moet kunnen, ik heb rond m'n 14e verjaardag een wenkbrauwpiercing laten zetten. En ik vind hem nog steeds heel mooi staan , Maar ja, ik vind dat toch anders dan al die meisjes die op hun 12e een navelpiercing nemen omdat ze dan populairder worden
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 19:03
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Toen ik gisteren m'n ouders aan het stangen was met "Ja, nog maar twee jaartjes wachten he.. Wat is twee jaar nou, dat is zo om, toch?" hebben ze besloten om de grens naar m'n 21ste te verleggen. :/

Achterlijk, op mijn achttiende verjaardag stap ik mooi naar een piercer, of ze het nou willen of niet.
ik ben dus niet de enige, gelukkig, maar bij jou hadden ze tenminste nog gezegd tot je 21ste wachten, ik moet nu dus al vroeg het huis uit
ik ben ook van plan om gewoon een lippiercing te laten zetten over een paar weekjes, maar ben er nog niet zeker van of ze me nu wel of niet het huis uit zetten
__________________
loving someone very special isn't easy
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 19:29
Verwijderd
navelpiercing vin ik verschrikkelijk....egt hoerug. vooral als je al zo vroeg er een hebt...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 19:49
not an addict
Avatar van not an addict
not an addict is offline
voor veel 15jarigen is de reden een piering te nemen t zelfde als die van n 12jarige, britney heeft er 1, al je vriendinnetjes hebben er 1 etc.

vind t dan ook beetje stom om te zeggen dat iemand van 12 of 13 er te jong voor zou zijn en iemand voor 15 niet, zijn beiden nog in de groei (al heeft dat er verder weinig mee te maken) en daarnaast; t is iemands eigen keuze

over oorbellen bij kleine kinderen, tsja k zou blij zijn geweest als mn ouders er wat bij me haden laten schieten, had me n hoop pijn gescheeld (jaja, pijn die k me kan herinneren dan ) en daarnaast; als dat kind t echt niet wilt (wat me stug lijkt, want 95% van de meisjes heeft gewoon oorbellen omdat ze t leuk vinden) kun je ze altijd laten dichtgroeiern, niemand die er nog wat van ziet
__________________
Signature
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 18:27
shanli
shanli is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Ik stel me daar echt van die kindjes met slierterig blond haar, roze kleertjes en heel veel goud bij voor.... Niet mijn smaak ofzo. Sowieso vind ik oorbellen bij kleuters ook al zoiets walgelijks.
bah,ik ook.
En zeeeeeker jongens (die kinders die op hun 6de al een oorbel hebben,jak jak jak)
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 13:31
Shitney
Shitney is offline
Ik had een piercing toen ik elf was...
__________________
Live Your Life Not The Way They Taught You. Do What You Feel!!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 19:29
Yamyam
Yamyam is offline
lijkt me niet gezond.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 00:16
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Sowieso vind ik oorbellen bij kleuters ook al zoiets walgelijks.
Zag vandaag in de winkel een meisje, nou dat was nog niet eens een kleuter, misschien nog niet eens een peuter, en die had al een oorbel. Dat vind ik echt heel erg ziek
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 11:30
June bug
June bug is offline
Hmz, ik liet op m'n 11e gaatjes in m'n oren schieten, en daarvoor durfde ik gewoon niet! Daarna heb ik nog 2 keer gaatjes laten schieten, dus nu heb ik er 3 rechts en 2 links... en daar waren m'n ouders niet zo blij mee, (ik had het ze dan ook niet verteld vantevoren dat ik dat ging doen) Maar uiteindelijk zeiden ze toch van: tsja, het zit er nu toch al in... Maar dat vind ik nog redelijk, dat derde gaatje liet ik op m'n 14e schieten, en dat zijn alleen nog maar gaatjes in je oren. Een piercing op je 12e vind ik toch wel een beetje overdreven, en t zegt ook iets over de ouders dat ze dat toestaan. Natuurlijk is het wel zo dat je beter een piercing op je 12e kan hebben dan een tatoeage op je 12e, maar het gaat toch om het idee. Dat veel ouders zeggen van: wacht maar tot je 18e vind ik heel normaal. Dan weten ouders iig zeker dat je volwassen genoeg bent om er echt over na te denken of je het zeker wilt. Je zit naderhand toch met een litteken ofzo, dat is het risico dat je loopt...
Ik vind kindjes van 2 of 3 jaar met oorbellen of nog sterker dat verhaal met die tongpiercing gewoon pure verminking. Zo'n kind weet zelf niet eens wat hij door z'n oren gespijkerd krijgt, en dat kind moet ermee rondlopen! Hetzelfde als je je 2-jarig kind in een leren pakje laat lopen. Je kleedt een 2-jarige ook als een 2 jarige, en daar horen geen oorbellen of leren pakjes bij. En ik denk niet dat dit iets is van: zo doet iedereen het dus moet het zo, maar het is gewoon zo dat kleine kinderen nog niet toe zijn aan bepaalde dingen. Dus je moet ze hun eigen keuzes laten maken als ze dat zelf kunnen, en ze geen dingen op gaan dringen.
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:53
..:PieP:..
Avatar van ..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
ff een vraagje en mischien is et allang ter sprake gekomen, maar is de regel veranderd ofzo!?
eerst moest je toch altijd 16 zijn om een piercing te mogen nemen bij die shops en 18 voor een tattoo..
en nu word mij ineens verteld dat je 18 moet zijn
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 16:28
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ach, op m'n 3e kreeg ik ook oorbellen en ik heb er geen problemen mee gehad
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 08:18
flipm0
Avatar van flipm0
flipm0 is offline
nou ik wil wel een septum piercing en die krijg ik ook
ik word dan...1 4 jaartjes oud op 14 december.
Ikke blij na zo lang zeuren, maar die meisjes met een neuspiercing of navelpiercing op hun 11de/12de vind ik belachelijk!!! ik kreeg toen zelfs noggeneens een neuspiercing *kijkt boos*
__________________
idw
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 08:45
Verwijderd
Ik ben niet degene om d'r over te oordelen, maar ik vindt het best wel ziek als je op je 12e al met navelpiercings en dergelijke rondloopt.
Mocht ik kinderen krijgen, zouden ze ook zeker tot hun 15e of 16e moeten wachten als ze een piercing willen.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 10:26
Verwijderd
Pierced Feutus

leuk bandnaam
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 21:20
*is gek*
Avatar van *is gek*
*is gek* is offline
ik wou op mijn 11de al ee navelpiercing en na lang zaguh en weet ik veel mochtek dan eindelijk... ee paar piercingshops (of wat dan ook) opgebeld, zeide ze allemaal: zeker nie onder de 14... dus konnek er naar fluite... nu bennek 13 en bennek feitelijk wel blij datekem toen nie had... maar kkrijg er wel een op m'n 14de... en als er sommige denken: oh jee, die wil zich weer es bewijze tegenover aar vriendinne... ik ben nie van plan om als een slet of zo over straat te gaan lope me superkorte topjes om m'n navelpiercing te showe of zo... kben ook nie van plan om me klas te kome instorme en te gille: "kijk es iedereen! kheb een navelpiercing! cool hee!" als m'n klasgenote da te wete kome dan denke ze het hunne er maar over... kga zeker nie beginne opscheppe en zo... (zou ik vroeger wel gedaan emme, maar jah, kzal wel veranderd zijn, zeker?)
en eigelijk vinnek mense die op hun elfde of rond die tijd al ee piercing hebbe (neus vinnek nie zo erg) eigelijk wel ziekelijk (ook al wou ik et vroeger zelf)
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 22:06
Verwijderd
hmm ik vind eigenlijk, dat niemand piercings mag hebben onder zijn/haar 15e jaar...gaatjes in oren is wat anders, tjaah niet onder de 10 jaar ofzo...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 10:17
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Zag vandaag in de winkel een meisje, nou dat was nog niet eens een kleuter, misschien nog niet eens een peuter, en die had al een oorbel. Dat vind ik echt heel erg ziek
Ja vind ik ook walgelijk, helemaal bij jongetjes (wat ook niet zelden voorkomt *trauma*)
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 17:35
nps
Avatar van nps
nps is offline
Ik kreeg mijn 1e gaatjes in mijn oren toen ik 8 was ofzo, en mijn eerste piercing op mijn 15e geloof ik. Wat zijn eigenlijk precies de redenen om op je 12e geen piercing te mogen?
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 13:31
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
ik kreeg gaatjes in mn oren toen ik 3 maanden was

maar dat was gewoon omdat mn moeder het heel vrouwelijk stond staan als je oorbellen aan hebt en ze niet wou dat ik later pijn zou hebben als ik het zou doen als ik 14 was ofzo, dus daarom toen. Ik ben blij dat ik toen al mn gaatjes had, omdat ik daarna niet bang zou hoeven te zijn voor die naald ofzo
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 17:44
liesemies
Avatar van liesemies
liesemies is offline
had op mij twaalf ook een navelpiercing
op mijn 14 en tattoo
heb nu al een half jaar een tongpiercing en bijna 4 maand ergens anders ook 1 maar ja dat gaat je niet aan
dikke soewn
__________________
¿cuál es vida? ¿la vida es amor cuál es amor? ¿el amor se está besando qué se está besando? ¡venido
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 18:23
heavinly
heavinly is offline
wowz, ik denk al, dit topic ken ik lichtelijk oud
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 18:38
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ouders geven ook veel te snel toe.. Er zat pas een meisje naast me in het zwembad... Jaartje of 6 ofzo.. En die zag mijn (nep)dreads.. Die rent naar de moeder; "Mamma, mamma dat wil ik ook" Ging die moeder nog aan mij vragen waar ik het had laten doen en of dat ging met het haar van d'r kind

Maar piercings op je 12e.. Kweenie hoor maar dan ben je nog niet zelfstandig en verantwoordelijk genoeg om over je eigen lichaam te beslissen...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 19:00
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik vind dat je zoiets pas vanaf je 16e mag laten doen. want kinderen van 12 kunnen nog niet over zulke dingen beslissen. daar zijn ze nog te jong voor. als je 12 bent, verandert je mening nog zo ongeveer 10 keer voordat je eindelijk je eigen mening ontwikkeld hebt. dat is gewoon zo. door al die dingen die je nog moet leren over het leven, je weet dan gewoon nog te weinig.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 20:01
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Ouders geven ook veel te snel toe.. Er zat pas een meisje naast me in het zwembad... Jaartje of 6 ofzo.. En die zag mijn (nep)dreads.. Die rent naar de moeder; "Mamma, mamma dat wil ik ook" Ging die moeder nog aan mij vragen waar ik het had laten doen en of dat ging met het haar van d'r kind
Waarom zou een kind van 6 geen nepdreads mogen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 20:06
Cubanlink
Cubanlink is offline
jonge leeftijden voor piercings zijn er maar 12 vind ik wel oke, wil je een piercing neem het dan gewoon, verantwoordelijk ervoor ben je zelf en de gevolgen ervan komen toch bij jezelf dus ja, en strakke topjes en broeken,....vooral dragen als je dat wil, maar veel mensen kijken al gelijk een soort van op je neer en mogen je niet
dus uh ja te jong op je 12e daarvoor, en een string kan je toch gewoon dragen niemand ziet het terwijl dat ding boven je broek uitsteekt ofzo maar string? waarom niet het zit nog wel chill ook
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 20:19
Verwijderd
mijn nichtje is nu 12 of 13 en die heeft ook een navelpiercing gekregen en geloof me zij is echt wat je noemt zo'n mini slet, ze was kleuter en liep al rond in korte topjes, echt waar! Nu heeft mijn nicht (13) ook een navelpiercing, maar ik heb een ander nichtje en die wil alles wat die ander ook heeft, zij is 10. Ik durf te wedden dat die binnenkort ook rondloopt met een navelpiercing. Ik vind van mezelf en veel andere van mijn leeftijd dat we gewoon nog niet weten waar we aan beginnen, je zit echt lang aan zo'n ding vast. Als het gaat ontsteken kan je onvruchtbaar worden. Haal je hem eruit blijf je zo'n gat zien. laat je hem erin zitten zit je op je 80ste met zo'n giga gat omdat het is gaan rekken in de jaren, en dat alles om stoer te zijn bij je vriendinnen? Sorry hoor maar ik vind dat je op zo'n leeftijd geen piercing mag en dat het echt niet verstandig is.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 22:45
Verwijderd
Ik heb al 4 jaar een navelpiercing, maar ik was op mijn dertiende geen sletje met korte truitjes dus dat maakt het verschil!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 08:38
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
mooie van piercings is dat ze zo weer dichtgroeien als je ze eruit haalt...kortom een piercing op die leeftijd vind ik niet zo'n probleem, als ze verstandig worden en het niet meer willen halen ze hem er vanzelf wel weer uit...
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 08:44
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef:
Ik heb al 4 jaar een navelpiercing, maar ik was op mijn dertiende geen sletje met korte truitjes dus dat maakt het verschil!
Waarom nam je er dan één?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 10:03
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Waarom nam je er dan één?
Jah goeie vraag!
Hij is alleen zichtbaar als ik ga zwemmen ofzo, en laat dat nou niet mijn grootste hobby zijn!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 15:31
KizzeLientje
Avatar van KizzeLientje
KizzeLientje is offline
ik had op men dertiende 2 eerste piercings
so
__________________
Tis maar hoe jij het ziet !
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 17:44
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Vice schreef op 09-03-2003 @ 21:01:
Waarom zou een kind van 6 geen nepdreads mogen.
Geen idee...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 18:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Elvira schreef op 09-03-2003 @ 23:02:
Damn piercing op 2jarig leeftijd, geloof ik geen ene shit van. De kleinste tong piercing is voor dat tongetje nog te groot. Die moeder zal wel gewoon gelogen hebben, grappig hebben willen zijn. Want dat kan echt niet, en geen enkele piercing shop die daaraan mee zou willen werken. Anywayz...Ik had me oorgaatjes toen ik 1jr was of nog net niet. Ik was ook de laatste met die leeftijd, daarna moest de minimale leeftijd 2jr of 3jr zijn. Andere piercings had ik ook op redelijk jonge leeftijd, waarvan er een paar ook al weer uit zijn hoor. Ik vind dat je vanaf 12jaar best piercings mag hebben, maar met mate. Niet heel het gezicht vol, vanaf 18jr mag mijn kind doen wat ie wil. Toch zijn/haar body weet je. Maarre de minimale leeftijd (op oorgaatjes na dan) vind ik dan toch wel 12jr, 10 kan misschien ook nog net. De dochter van me pa's beste vriend had ook al een neuspiercing toen ze 7 was en naja dat is misschien toch nog net wat te jong.
jawel het kan wel. het zijn vaak de kinderen van de mensen die die piercings zelf zetten. ook kinderen van mensen die tattoos zetten, zetten er al 1 op hun kind wanneer deze nog jong zijn.
tsja, een soort familie teken ofzo. van die mensen die verslaafd zijn aan tattoos en piercings en het mooi vinden als hun kind zo vroeg mogelijk er ook al 1 hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 21:04
load_harmony
load_harmony is offline
ik vinnut niet mooi zo jong... en ik vind je dan ook nog iets te jong om te oordelen of het 'bij je hoort' er gaat nog zoveel veranderen!!
__________________
just call it music
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 18:42
...~#*|*#~...
...~#*|*#~... is offline
een vriendin van mij is 14 en die besloot toen ze met dr moeder langs een tattoo shop liep, dat ze d;r een wilde [d'r moeder stelde het voor! ] ze kwam terug met een gigantische tattoo op dr onderrug, iets van 12 cm ofzow.. op zich een hele mooie tattoo hoor, maar ik bedoel, ze is 14 ik vind ook dat ie scheef zit, en da;s al helemaal lullig.. je loopt dr wel je hele leven mee..! Piercings vind ik een beetje overdreven op die jonge leeftijd (12) vanaf 15/16 kan je daar wat beter zelf over beslissen denk ik.. mijn kind zou het echt niet mogen zo vroeg! ik ben 15 en heb niet eens oorbellen, maar dat is gewoon omdat ik ze niet hoef
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 18:46
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 17-11-2002 @ 21:53:
Je wilt toch niet serieus menen dat er kinderen van 12 zijn die een piercing willen
Wel dus. Er stond laatst een artikel in de Tubantia, dat twee meisjes van 8 jaar (!!!) samen een piercing hadden laten zetten in Hengelo. Ten eerste, dat die ouders dat goed vinden, ten tweede, dat die piercer ze zet, ten derde, wat vreselijk aso en ten vierde, het is nog 's slecht ook!!!
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Feitjes/weetjes/wist je datjes over jezelf.
Missy
500 30-09-2009 18:19
De Kantine Mijn mening over muziek :-P
Verwijderd
30 14-05-2004 23:14
Verhalen & Gedichten Beetje dagboek
Vlooienband
30 29-06-2003 18:25
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
Verhalen & Gedichten QuaTro by Q-Wi-Q
Q-Wi-Q
3 06-08-2001 22:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49.