Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2002, 17:36
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Razor - Blade schreef:

Op SBS6 was pasgeleden een poll, vraag:
Pim zegt wat wij denken

antwoord:
eens: 87% oneens: 13%


Conclusie nederlanders denken hetzelfde maar durfen er niet vooruit mee te komen.
conclusie:
sbs6 kijkers zegt al genoeg..
bovendien kan je meerdere keren bellen, al die pim-aanhangers gaan als een bezetene bellen, hoort bij fanatisme, denk gvd es na met die hersens die je gekregen hebt!

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2002, 17:42
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Minnitje schreef:
Je weet best wat ik bedoel...

Ja dat weet ik zeker. Jij doet net alsof iedereen hypocriet is, maar dat idee lijkt mij alweer achterhaald. Het is niets anders dan een cliché wat je hebt opgesomd. Het betoogje heeft mij totaal niet beinvloed, waarschijnlijk omdat je weigerd de situatie ook van een andere kant te bekijken.

Ten eerste: Meneer Fortuyn doet toch niets fout? Hij zegt alleen wat hij ervan vindt. Hier hebben we een democratie. Het mooie van democratie is dat het volk kan stemmen. Dan kan meneer Pim nog zo gek zijn, als hij stemmen krijgt dan zegt dat alleen maar dat er mensen met hem eens zijn.

Daarnaast weten heel veel mensen die schijnbaar recht tegenover Pim Fortuyn staan het voor elkaar te krijgen om allerlei uitspraken van andere politici te citeren en dit te behandelen als waarheden. Ik las bijvoorbeeld dat iemand dacht dat meneer Fortuyn had gezegd dat de Islamitische cultuur belachelijk is. Nee, hij zegt iets heel anders. Hij vind dat de Islamitische cultuur achtelijk is. Daar zit een verschil. Veel vrouwen zullen het toch met Pim hier eens zijn. Met een beetje verstand moet dat lukken toch dames? (Denk aan de verplichte sluiering o.a.)

Ik ben het niet helemaal eens met Pim. Maar hij ziet de waarheden tenminste onder ogen. Wat hij vervolgens als logische gevolgen ziet, dat moet hij weten.

En om tenslotte terug te komen op Minnetje. Onderzoek heeft aangetoond dat bepaalde allochtone groepen crimineler zijn dan de anderen. Dit betreft o.a. Antilliaanse en Berberse (Marrokkaanse) groepen. Dit zijn gewoon feiten. Dat is geen discriminatie, racisme of wat dan ook, dat is de waarheid.

__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 17:46
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
sbs6 kijkers zegt al genoeg..
bovendien kan je meerdere keren bellen, al die pim-aanhangers gaan als een bezetene bellen, hoort bij fanatisme, denk gvd es na met die hersens die je gekregen hebt!


Nou nou.. niet erg overtuigend knul. Beetje simpel wat je doet. Misschien wordt het tijd dat je zelf even gaat nadenken en dan replyen. Wat dat betreft is meneer Fortuyn toch beter; hij weet heel goed wat hij zegt.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 17:59
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
M n M schreef:
Nou nou.. niet erg overtuigend knul. Beetje simpel wat je doet. Misschien wordt het tijd dat je zelf even gaat nadenken en dan replyen. Wat dat betreft is meneer Fortuyn toch beter; hij weet heel goed wat hij zegt.
dat antillianen hier niet zomaar mogen komen?
ja, hij weet echt heel goed wat ie zegt, te zien
ik denk na, en zo is t ook..
een beetje slim mens kijkt meestal NOS-journaal of RTL ofzo
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 18:16
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
dat antillianen hier niet zomaar mogen komen?
ja, hij weet echt heel goed wat ie zegt, te zien
ik denk na, en zo is t ook..
een beetje slim mens kijkt meestal NOS-journaal of RTL ofzo

Heel goed dat je het NOS-journaal kijkt, ga zo door. Maar dingen zijn niet zo simpel als jij het je voorsteld, dat moet je duidelijk gaan worden. Uiteindelijk zul je zelfs een eigen mening moeten gaan vormen. Als Pim Fortuyn vind dat Antillianen het land niet meer binnen mogen komen, zoals jij dat zegt, dan zou hij dat zelf moeten weten. Als jij al stemrecht had, had je gewoon niet op hem gekozen.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 19:16
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
M n M schreef:
Heel goed dat je het NOS-journaal kijkt, ga zo door. Maar dingen zijn niet zo simpel als jij het je voorsteld, dat moet je duidelijk gaan worden. Uiteindelijk zul je zelfs een eigen mening moeten gaan vormen. Als Pim Fortuyn vind dat Antillianen het land niet meer binnen mogen komen, zoals jij dat zegt, dan zou hij dat zelf moeten weten. Als jij al stemrecht had, had je gewoon niet op hem gekozen.
Het ging niet om vinden.
Hij zei dat hij de grenzen dicht wilde hebben.
Maar dat iedereen hier mocht blijven die hier al was.
Behalve de Antillianen want die waren hier illegaal gekomen.

Maar Antillianen kunnen hier, volgens de wet, niet illegaal komen, ze mogen komen en gaan zoals ze zelf willen.
Heeft met je(ik neem aan dat je Nederlands van afkomst bent) koloniale geschiedenis te maken.

Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 19:28
cup a soup
cup a soup is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
Het ging niet om vinden.
Hij zei dat hij de grenzen dicht wilde hebben.
Maar dat iedereen hier mocht blijven die hier al was.
Behalve de Antillianen want die waren hier illegaal gekomen.

Maar Antillianen kunnen hier, volgens de wet, niet illegaal komen, ze mogen komen en gaan zoals ze zelf willen.
Heeft met je(ik neem aan dat je Nederlands van afkomst bent) koloniale geschiedenis te maken.


ja dat antillianen illegaal zijn begreep ik ook niet helemaal...
__________________
cup a soup is wel dom, maar niet slim
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 19:57
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
Het ging niet om vinden.
Hij zei dat hij de grenzen dicht
wilde hebben.
*enz*
Ik zie daar wilde staan. Het gaat hier natuurlijk wel om een mening. Hoe Antillianen hier terecht zijn gekomen, dat boeit mij verder niets, ik deel de bovengenoemde mening van Pim Fortuyn niet.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 20:14
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
M n M schreef:
Heel goed dat je het NOS-journaal kijkt, ga zo door. Maar dingen zijn niet zo simpel als jij het je voorsteld, dat moet je duidelijk gaan worden. Uiteindelijk zul je zelfs een eigen mening moeten gaan vormen. Als Pim Fortuyn vind dat Antillianen het land niet meer binnen mogen komen, zoals jij dat zegt, dan zou hij dat zelf moeten weten. Als jij al stemrecht had, had je gewoon niet op hem gekozen.
het ging er ff om dat jij zei dat hij wist wat hij zei, maar duidelijk van niet dus, zo heeft hij meer blunders gemaakt, maar zulke soort mensen maken zulk soort blunders, dat hebben we in de loop der tijd op deze aardbol wel kunnen zien..
ik heb een eigen mening hij moet nog ff ''voltooid'' worden, duurt wel zo een 2 jaar..
dat moet ihj zelf weten, maar t ging erom zoals ruffthugg zegt, dat hij niet wist dat ze zomaar hier mogen komen, dom.., zo heeft hij ook heel veel bull over de islam en alle mensen die ook evenveel of minder van de islam afweten als hij, dat zijn juist de mensen die achter pim staan.. en dat zijn er nogal ''veel'', dus zouden ook de nederlanders wat meer moeten leren van andere culturen, dit neemt niet weg dat iedereen die hierheen komt gewoon nederlands moet leren, cultuur, norem en waarden en dergelijke...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 20:37
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Ik denk dat hij slimmer is dan je denkt...
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 21:04
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
M n M schreef:
Ik denk dat hij slimmer is dan je denkt...
maar niet slim genoeg
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 22:05
Undeclinable
Avatar van Undeclinable
Undeclinable is offline
Citaat:
M n M schreef:
Ik denk dat hij slimmer is dan je denkt...
In welk opzicht..

Hij is een kei in het bespelen van media en het inspelen op onderbuikgevoelens... bedoel, hij maakt zich somehow zo gehaat door de media dat ze em mede daarom zo ongelooflijk veel aandacht schenken (ergens super hypocriet..)..hij krijgt zelfs andere politicussen zo ver dat ze zichzelf compleet belachelijk maken om potientele fortuyn stemmers naar zich toe proberen te trekken (lees: balkenende)
Pim zou marketing chef moeten worden van een of ander kutbedrijf..


Intelligentie?.. omdat meneer professor is .. ?
SO? Kan zelfs ik worden...

Hij heeft ook een beangstigende lust naar macht.. mensen

DENK EENS NA

..dank u
__________________
Western civilization? That would be a good idea! | Don't confuse the major opinion with the truth..
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 22:10
Undeclinable
Avatar van Undeclinable
Undeclinable is offline
Nog iets..

Wat wil men dr trouwens mee zeggen dat volgens polls fortuyn zoveel stemmers krijgen?

..don't underestimate the power off stupid people in large groups....
__________________
Western civilization? That would be a good idea! | Don't confuse the major opinion with the truth..
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 01:42
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
de sollicitatiebrief die pim schreef http://www.grapes.nu/grapes/39/movie.swf

ff wat humor tussendoor
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 07:38
maantje_2
maantje_2 is offline
ik vind het raar, als je zegt dat grondwet 1 moet verdwijnen. gepest worden gaat meestal met schelden gepaard. dat is met allochtonen om hun kleur, en bij anderen om hun bril of wat ook. dat is óók discriminatie hoor. moeten we het pesten dan maar door laten gaan?! en ik ken persoonlijk mensen die zo erg gepest worden dat ze zelfmoord willen plegen. moeten we dat dan toestaan? volgens mij: NEE!!!
__________________
be yourself, not who you wanna are
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 11:33
elisaatje
elisaatje is offline
Citaat:
Minnitje schreef:
wat een aap...

yehhhhhhhhh
__________________
**** je bent het of je bent het niet**
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 14:55
punkbastard!!!
punkbastard!!! is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Helaas voor jou mag je in Nederland inderdaad (bijna) alles zeggen.


maar dan bepaald de politie wel wat er op de spandoeken mag staan en wat niet???
__________________
Ten guys jump one, what a man......
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 15:29
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Undeclinable schreef:
In welk opzicht..
Je beschrijft het zelf..
Als die man het spoor bijster zou zijn hadden we er nooit iets van gehoord..
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 16:27
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
punkbastard!!! schreef:
maar dan bepaald de politie wel wat er op de spandoeken mag staan en wat niet???


je mag zelf zeggen wat je wilt, als je daarmee niet 'expres' iemand kwetst..
je mag bijvoorbeeld je kamer volhangen met extreemrechtse dingen ofzo, ik noem maar wat, maar je mag niet op straat allerlei dingen HARD IN HET WILDE WEG roepen...
maar wel voorjezelf..
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 20:45
cup a soup
cup a soup is offline
iedereen zit maar de hele tijd met dat het erg is om groepen te beoordelen enzovoort. maar van de allochtonen zijn gewoon veel meer crimineel. want de harde feiten zijn gewoon dat 80%!!!!! van de gevangenen allochtoon is. 80%!! dat is echt niet normaal. en dan kan je wel zeggen dat je niet maar vooroordelen, maar hebben we het punt van oordelen over deze groep nog niet bereikt dan??
__________________
cup a soup is wel dom, maar niet slim
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 21:23
Joyce-b
Joyce-b is offline
Citaat:
cup a soup schreef:
iedereen zit maar de hele tijd met dat het erg is om groepen te beoordelen enzovoort. maar van de allochtonen zijn gewoon veel meer crimineel. want de harde feiten zijn gewoon dat 80%!!!!! van de gevangenen allochtoon is. 80%!! dat is echt niet normaal. en dan kan je wel zeggen dat je niet maar vooroordelen, maar hebben we het punt van oordelen over deze groep nog niet bereikt dan??
In twee topics hetzelfde posten?
__________________
Wantrouwen is een teken van zwakte - Gandhi
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 13:15
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Joyce-b schreef:
In twee topics hetzelfde posten?
ze kon nix meer verzinnen..
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 15:17
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
ze kon nix meer verzinnen..

Het gaat niet om verzinnen, het gaat om feiten op de tafel leggen
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 16:37
Razor - Blade
Avatar van Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Dutchie15
Citaat:
conclusie:
sbs6 kijkers zegt al genoeg..
bovendien kan je meerdere keren bellen, al die pim-aanhangers gaan als een bezetene bellen, hoort bij fanatisme, denk gvd es na met die hersens die je gekregen hebt!

[/B]
Wat ben jij lomp zeg!! Sjeez voel je niet zo op je tenen getrapt man, je hoeft niet de hele buitenlandse gemeenschap vertegenwoordigen. Ik denk dat jij beter je bek kan houden met lompe opmerkingen die bedoeld zijn om mijn bek te snoeren, jij bent gewoon het ultieme voorbeeld van een a - intelligente buitenlander ,gefeliciteerd
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 16:48
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Razor - Blade schreef:
Dutchie15
Citaat:
conclusie:
sbs6 kijkers zegt al genoeg..
bovendien kan je meerdere keren bellen, al die pim-aanhangers gaan als een bezetene bellen, hoort bij fanatisme, denk gvd es na met die hersens die je gekregen hebt!
Wat ben jij lomp zeg!! Sjeez voel je niet zo op je tenen getrapt man, je hoeft niet de hele buitenlandse gemeenschap vertegenwoordigen. Ik denk dat jij beter je bek kan houden met lompe opmerkingen die bedoeld zijn om mijn bek te snoeren, jij bent gewoon het ultieme voorbeeld van een a - intelligente buitenlander ,gefeliciteerd
[/B]
je schrijft Dutchy, niet dutchie
wat doe je moeilijk, jij trekt een conclusie, nou dan doe ik dat ook, is toch mijn mening? doe niet zo moeilijk.
lompe opmerkingen om jouw bek te snoeren? sorry hoor, ik trok zelf ook gewoon een conclusie, was verder toch nix tegen jou!!
ik ben nederlands, maja je weet t verschil vast niet, feliciteer jezelf maar met je slimheid
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 16:50
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
M n M schreef:
Het gaat niet om verzinnen, het gaat om feiten op de tafel leggen
ik bedoelde niet dat t een mening is, t is een feit ja, dat ontken ik ook niet, maar je hoeft dat niet 2x te posten..
engelsen, duitsers, fransen,spanjaarden,oostenrijkers,zwitsers etc. zijn in dat onderzoek ook meegerekend als allochtoon, ja t is wel veel 80 %..
denk je nou nog steeds dat ik die criminele hier in nederland wil hebben ofzo?
ik heb ze t liefst ook weg, of hard aangepakt, maar dat hoeft niet per se te gebeuren door een extreem-rechtse pim ofzo..
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 17:06
Maffie
Maffie is offline
Ik denk dat het een goede zaak is als hij in de tweede kamer terecht komt. Niet dat ik het als linkse rakker met hem eens ben, integendeel, maar hij heeft wel de gave om de knuppel in het hoenderhok te gooien en de hedendaagse politiek is zo ingeslapen en zelfingenomen met zichzelf dat dat knuppeltje nog goed voor Nederland zou zijn ook.

Tijd om de boel weer eens lekker wakker te schudden.

Trouwens als Linkse rakker wil ik graag nog even de opmerking maken dat Groen Links de laatste vier jaar wel erg diep gevallen is. Ooit stonden ze voor principes en idealen, maar tegenwoordig hebben ze het bloed van het meeregeren geroken met als resultaat dat het een hypocriet aftreksel is geworden van wat het ooit was.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 17:40
Razor - Blade
Avatar van Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
je schrijft Dutchy, niet dutchie
wat doe je moeilijk, jij trekt een conclusie, nou dan doe ik dat ook, is toch mijn mening? doe niet zo moeilijk.
lompe opmerkingen om jouw bek te snoeren? sorry hoor, ik trok zelf ook gewoon een conclusie, was verder toch nix tegen jou!!
ik ben nederlands, maja je weet t verschil vast niet, feliciteer jezelf maar met je slimheid

Het waren lompe opmerkingen, en volgens mij was je half half, dus niet 100% nederlander.. (sorry if i'm wrong)
ik zie een verschil heus wel tussen een nederlander en buitenlander, wat mij van jou altijd opvalt is dat je altijd vol reageerd op topics waar maar een beetje rascime in voorkomt, 1/2 reactie(s) is genoeg om je mening te uiten in een topic.

Ik begrijp wel dat alles wat in jou ogen onrechtvaardig is wilt aanvechten, maar dat heeft eenmaal geen zin,Mensen veranderen moeilijk van mening en als je dan een a-intelligent antwoord terug krijgt (van jou dus) dan is het nog lastiger om iemand te overtuigen.

Ik ben ook niet de slimste op de wereld (en zeker ook niet de domste) Dat ik je naam verkeerd schrijft (oke) maar dat jij dan daar mijn IQ uit gaat trekken is wel erg DOM..
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 17:41
Floef
Floef is offline
Citaat:
Maffie schreef:
Trouwens als Linkse rakker wil ik graag nog even de opmerking maken dat Groen Links de laatste vier jaar wel erg diep gevallen is. Ooit stonden ze voor principes en idealen, maar tegenwoordig hebben ze het bloed van het meeregeren geroken met als resultaat dat het een hypocriet aftreksel is geworden van wat het ooit was.
Ik ben ook een idealist, maar is er in de politiek eigenlUk wel plaats voor idealisten?
__________________
*hUh----?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 18:00
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
Floef schreef:
Ik ben ook een idealist, maar is er in de politiek eigenlUk wel plaats voor idealisten?

Denk het niet, helaas. Aangezien politiek het behartigen van belangen van vele verschillenden mensen en groeperingen betreft, zijn er vele botsingen tussen de verschillende belangen en moeten er dus compromissen gevonden worden. Een zo'n compromis laat alweer blijken dat idealen niet verwezenlijkt kunnen worden. Sommige idealen wellicht wel, maar ik ga ervan uit dat je alle idealen bedoelt als je zegt dat je idealist bent.

Echter, ik denk dat een ideologie echt niet verkeerd is en wel in de politiek thuishoort. Verschillende ideologieen en meningen zorgen voor dynamiek en zullen de meeste interesses van de bevolking omvatten.
Met het gevolg - dus - dat de bevolking als geheel het best vertegenwoordigd wordt.
Als partijen teveel op elkaar gaan lijken, doen ze dat vanwege de compromissen. Geen wonder dat PvdA, VVD en D66 zo naar elkaar zijn toegegroeid. Jammer, vind ik.
De bevolking is niet "paars". Er is vanalles wat tussen de bevolking. En het is de kunst om die combinatie te vinden waarin op zijn minst 90% van de bevolking mee kan instemmen.
Verschillende soorten partijen dus.
Zij het in de regering, zij het in de oppositie. Maar zoals ik al zei: zodra er verschillende partijen in een regering zitten, bestaat er het gevaar dat deze teveel op elkaar gaan lijken. Zoals nu dus "paars".

Suzan
__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 02:00
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Razor - Blade schreef:
Citaat:
Dutchy15 schreef:
je schrijft Dutchy, niet dutchie
wat doe je moeilijk, jij trekt een conclusie, nou dan doe ik dat ook, is toch mijn mening? doe niet zo moeilijk.
lompe opmerkingen om jouw bek te snoeren? sorry hoor, ik trok zelf ook gewoon een conclusie, was verder toch nix tegen jou!!
ik ben nederlands, maja je weet t verschil vast niet, feliciteer jezelf maar met je slimheid

Het waren lompe opmerkingen, en volgens mij was je half half, dus niet 100% nederlander.. (sorry if i'm wrong)
ik zie een verschil heus wel tussen een nederlander en buitenlander, wat mij van jou altijd opvalt is dat je altijd vol reageerd op topics waar maar een beetje rascime in voorkomt, 1/2 reactie(s) is genoeg om je mening te uiten in een topic.

Ik begrijp wel dat alles wat in jou ogen onrechtvaardig is wilt aanvechten, maar dat heeft eenmaal geen zin,Mensen veranderen moeilijk van mening en als je dan een a-intelligent antwoord terug krijgt (van jou dus) dan is het nog lastiger om iemand te overtuigen.

Ik ben ook niet de slimste op de wereld (en zeker ook niet de domste) Dat ik je naam verkeerd schrijft (oke) maar dat jij dan daar mijn IQ uit gaat trekken is wel erg DOM..

als je die van mij lomp vindt, vind ik dat ook van die van jou, dat kan..
ik ben half half, maar ik voel me meer nederlander, dat bedoelde ik, ik reageer best wel vaak vaker dan 1 a 2 keer op topics, weet je, het komt gewoon dat ik er niet tegen kan, omdat ik mezelf niet als zo een irritante allochtoon zie, ben ik ook niet..
ik ontken dan ook niet dat er problemen zijn, die zijn er wel degelijk, maar je hebt hier ook mensen die dan meteen alles over 1 kam scheren, daar heb ik dus echt een hekel aan he, vandaar dat ik wel es een beetje (erg) boos reageer, vind ik overigens wel terecht, ook al lijkt t lomp ofzo, maar die mensen die zo reageren zijn minstens net zo lomp! (als zo een reactie van mij)
o, en sorry, maar hoe kom je er in godsnaam bij dat ik daar jouw IQ uittrek?!
als ik zeg dat je iets dom ZEGT, dan wil dat nog niet zeggen dat ik vind dat je dom BENT!

Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 11:26
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
Razor - Blade schreef:
Het valt mij op dat mensen die "tegen " P.Fortuyn zijn , niet verder komen dan wat lompe grappen of zinloze opmerkingen. Terwijl de mensen die er voor zijn (misschien ook niet 100%)nog wel de moeite nemen om te verklaren wat hij bedoelt met zijn uitspraken.

Nou dank je wel, razor, ik ben ook tegen pimmie.Is het dan nodig om het te beredeneren? Is het dan niet al duidelijk genoeg?Mensen zijn het oneens met hem om de zelfde redenen dat andere mensen het eens zijn. Weet je Pim die laat iedereen erin trappen en het lijkt hem nog allemaal te lukken ook. Ik hou mn hart vast serieus, hij met zn kromme denkwijzes en zn misselijke spelletjes.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 18:33
Verwijderd
Precies: Als je tegen bent lijkt me dat vanzelfsprekend: je bent het gewoon niet eens met zijn manier van denken/uitspraken. Mensen die voor zijn, zijn dan toch gewoon voor?? Ik hoef echt niet uit te leggen waarom ik tegen ben, lijkt me duidelijk...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 22:56
DruidessI
DruidessI is offline
[off-topic]
Kunnen we het gekibbel over "jij kunt niet discussieren, alleen maar schelden" visa versa overlaten aan een apart onderwerp in de Kantine ofzo? Dit forum gaat over Pim Fortuyn en zijn eigen lijst. Het geruzie over "jij luistert niet naar mij" en "jij ook niet naar mij" en "jij bent dom" "nee jij bent dom", hangt me eerlijk gezegd de keel uit.
[/off-topic]

Suzan
__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 15:39
Verwijderd
Ik ben trouwens echt erg benieuwd wat de uitslag zal zijn van de verkiezingen... Gelukkig kan daarmee niet gesjoemeld worden door extreme pim-aanhangers (hoop ik)
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 12:34
Dreamteam II
Dreamteam II is offline
Volgens mij is hij niet een of andere gek die zet waaar ie zin in heeft zoals een heleboel mensen hier suggereren, maar meer een verdwaasde professor. Er zijn maar weinig mensen in de wereld die in zo weinig woorden kan zeggen wat ie vind en wat ie bedoeld. hij heeft niet van die ompraattaal waar iedereen niks van snapt en (net als de bijbel) op honderd manier geinterpreteerd kan worden.

respect voor die gek.


maaaaaar: z'n idee zijn gelul!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 15:11
Dikkie
Avatar van Dikkie
Dikkie is offline
Citaat:
Joostje schreef:
Er zijn genoeg mensen die Pim in de kamer willen hebben. Alleen, wie wil die andere lui nou hebben? Wil pim echt veel stemmen krijgen, dan moet ie zichzelf klonen :/

(oja ik ben antipim)

ik ben pro-pim GO PIM !! GO PIM !!!!!!
__________________
Iedereen wordt altijd boos op mij op dit forum, I love it !!! :P
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 18:10
King_Jaspa
King_Jaspa is offline
[QUOTE]soulless schreef:
Wat hij zei is volgens mij gewoon: "Als een imam homo's vieze honden mag noemen mag ik ook zeggen dat de islam achterlijk is, en zo niet dan moet artikel 1 maar weg, op het gebied waar deze uitspraken beperkt."

PRECIES! Daar was ik naar op zoek! Een voor een beweren de tegenstanders van Fortuyn dat hij heeft gezegd dat Artikel 1 moet worden geschrapt, en dat is gewoon niet zo.

Op dit moment is het gewoon zo in Nederland, dat de ene kant alles kan zeggen, en als de andere kant iets zegt, is hij racistisch en wordt hij idd vergeleken met Hitler & Co.
FF een voorbeeld in de praktijk: Het woord TURK is als het ware verboden in Nederland om zomaar te gebruiken, omdat het als racistisch word beschouwd.

Dit geeft echt aan hoe het allemaal in elkaar zit. Ik kan het weten, ik zit op een openbare school, waar veel allochtoonse jongeren zitten. Als een buitenlandse jongen jou beledigt, moet je niet proberen iets terug te zeggen of te doen, want dan heb je een groot probleem.

Ik ga maar stoppen want ik dwaal nogal af van het onderwerp.

__________________
Left my keys in the Benz, with a gun in each hand, coming out of the Eastlands and shot a policeman...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 18:14
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Dikkie schreef:
ik ben pro-pim GO PIM !! GO PIM !!!!!!
je argumenten zijn gewoonweg overdonderend
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 19:00
mario
Avatar van mario
mario is offline
ik hoorde dat ie in de peilingen nu op 20 zetels stond
__________________
www.funing.nl
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 19:58
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
mario schreef:
ik hoorde dat ie in de peilingen nu op 20 zetels stond
Was op de radio (bij het nieuws, geloof ik). Maar ze zeiden er achteraan dat bij andere peilingen LN meer zetels twee keer zoveel zetels zouden krijgen als Pim..
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 22:37
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
mario schreef:
ik hoorde dat ie in de peilingen nu op 20 zetels stond
NIPO-peiling...
kijk naar de peilingen van Interview, kloppen meer leert de ervaring
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 15:20
SpankyFrenzy
SpankyFrenzy is offline
Pim Fortuyn zeg dingen die niet goed zijn en ik denk dat Pim Fortuyn zich anders moet formuleren! Hij heeft het wel over de dingen die we willen, maar hij zegt het verkeerd! Zoals:"Laten we ff een regeltje uit het wetboek halen"! Luister, die man weet wel waar die het over heeft, hij vertelt het alleen verkeerd! Ik Ben het toch met hem oneens, maar 1 ding staat als een paal boven water:

Hij is gewoon heel slim/intelligent!

Ik weet (heb geschiedenis gehad) dat Hitler ook een hoog IQ had en ook zo slim/intelligent was. Het gaat met Pim op een gegeven moment ook net zo verkeerd! We zouden niet naar 'm moeten luisteren, hij is een voorbeeld van 1ste klas INDOCTRINATIE!


[Dit bericht is aangepast door SpankyFrenzy (01-03-2002).]
__________________
Good is only skin deep... But evil is dead down to the bone....!!! Precision is frequently more valuable than force....!!!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 15:56
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
SpankyFrenzy schreef:
Hij is gewoon heel slim/intelligent!
Zonder enige twijfel.

Citaat:

Ik weet (heb geschiedenis gehad) dat Hitler ook een hoog IQ had en ook zo slim/intelligent was. Het gaat met Pim op een gegeven moment ook net zo verkeerd! We zouden niet naar 'm moeten luisteren, hij is een voorbeeld van 1ste klas INDOCTRINATIE!
De situatie nu is toch wel heel erg anders dan die in de jaren '30. Bovendien is vrijwel iedere vergelijking met Hitler nogal kansloos...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 17:07
Sommetje
Sommetje is offline
Ik denk dat hij het wel meent. Van gekken kunnen je alles verwachten. Dom is hij ook niet.

Ik snap niet dat hij in de peilingen op iets van 20 zetels staat, terwijl hij nog geen programma heeft en de namen van zijn lijst zijn nog niet bekend. Zijn we met zijn alle in Nederland doorgedraaid???
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 17:17
Sommetje
Sommetje is offline
Het gaat hem alleen om macht. Hij is ooit als marxist begonnen. Dat zou je nu ook niet meer zeggen. Hij is van een scala pol.partijen lid geweest
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 19:30
Kimmygirl00
Kimmygirl00 is offline
Ik snap gewoon echt niet, waarom de aanhang van Pim Fortuyn groeit! Zijn er zoveel mensen in Nederland die tegen de Islam en tegen de buitenlanders zijn?

Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 14:16
Verwijderd
Nee. Niet iedereen tenminste, er is nu alleen een verschrikkelijke ophef over in de media. Polls zijn op dit moment verre van betrouwbaar. Ik denk dat we moeten wachten op de uitslag, voor dat we echt conclusies kunnen trekken over het Nederlandse volk. En zelfs dan nog niet helemaal...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 13:48
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Fortuyn in debat met landelijke politici

HILVERSUM (ANP) - Pim Fortuyn zal woensdagavond laat na afloop van de gemeenteraadsverkiezingen deelnemen aan een rondetafelgesprek met de landelijke lijsttrekkers van PvdA, CDA, VVD, D66 en GroenLinks.

Het gesprek onder leiding van Paul Witteman dat de NOS rechtstreeks uitzendt, is de eerste directe confrontatie van de Rotterdammer met vertegenwoordigers van de gevestigde politieke partijen. Tot nu toe ging de voormalige lijsttrekker van Leefbaar Nederland een debat steeds uit de weg, ondanks expliciete uitnodigingen daartoe van onder anderen D66-lijsttrekker De Graaf en GroenLinks-lijsttrekker Rosenmöller.

Wegens het late sluiten van de stembussen (21.00 uur) en het naar verwachting tijdrovende tellen van de stemmen is de kans groot dat het slotgesprek pas na middernacht kan beginnen, aldus Lars Anderson, hoofd NOS-actueel.


Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 11:51
!Bart(o)!
!Bart(o)! is offline
Leefbaar Nederland. Deze Partij zal helaas een flop worden. Wat heeft Pim Fortuyn nu voor gegronde argumenten tegen het Paarse Kabinet? Niets toch. Verwijten zoals: Paars heeft stil gezeten is gewoonweg onzin. Het begrotingstekort is zo goed als weg, werkloosheidsprobleem is voor 90 % opgelost. Waar haalt die Kale Homo het lef vandaan, om maar hoog van de toren te blazen zonder reden?! Niets tegen homo's Maar gewoon het feit,
daarbij komt nog meer. Pim Fortuyn kun je zien als Hitler in de WO II. Hij beloofd iedereen een nieuw Lebensraum. Door allerlei dingen te beloven. Maar hij maakt het niet waar!!! Hij is niet meer dan een schim in een nu nog duistere wereld van politiek, maar daar komt verandering in!
__________________
Politieke voorkeur: VVD
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Op wie ga je stemmen? #2
Mark Almighty
500 27-10-2006 20:26
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nawijn begint nieuwe partij.
Verwijderd
90 28-01-2005 21:25
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Formatie
NN
357 03-05-2003 03:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap waarom uit eerbetoon stemmen op LPF??!
just~me
147 14-05-2002 11:59
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Fortuyn scoort ook bij allochtonen
Verwijderd
3 27-03-2002 13:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26.