Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2002, 20:59
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Kan iemand me eigelijk vertellen waar the fuck tiën is gebleven(het is niet met een trema, dat weet ik, maar je spreekt het wel zo uit )?

Voor zover ik weet komt ie er niet meer in voor. Maar hij is ook niet in de outer world(of is het other world?) En dende heb hem nog geheeld.
hij is ergens ver weg in de bergen met chiau zu(ofzo) aan het rotzooien.. ze lieten hem nog zien tot goku ssj3 werd.
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Advertentie
Oud 02-12-2002, 21:44
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
En hij probeerde ook nog om Buu tegen te houden met zijn Tri-beam.
Werkte natuurlijk niet, maar een nobele poging.

En weet nou niemand dat nummer dat ze gebrukten bij Yorkiddin' toen ze de "fusion saga" aankondigden
Vonnik zo'n leuk nummer....
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Oud 03-12-2002, 20:46
CraigDavid
Avatar van CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
hij is ergens ver weg in de bergen met chiau zu(ofzo) aan het rotzooien.. ze lieten hem nog zien tot goku ssj3 werd.
volgens mij bedoelt hij waar elf is gebleven nadat hij buu tegen wou houden en door dende genezen is. of werd hij na zijn mislukte poging bang en is hij de bergen in gevlucht?
__________________
Stars shine bright, but the light rarely stays on
Oud 03-12-2002, 21:49
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
NightmareZ schreef:
Dbz is gewoon supergaaf cool, alles
check m'n avatar --> typisch vegetto ( fan )
goku en vegeta
dbz is ckers cool ik kan niet w8en tot ze buu saga gaan uitzenden
DBZ is gewoon super cool, en wat vinden de mensen van The Fusion Saga zoals hij nu aan de gang is??
Oud 03-12-2002, 23:12
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Wawl schreef:
DBZ is gewoon super cool, en wat vinden de mensen van The Fusion Saga zoals hij nu aan de gang is??
Kep al tijdje niet meer kunnen kijken Laatste wat ik heb gezien is Super Vegito, en da zag er wel uit.
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 04-12-2002, 07:54
Kozak
Avatar van Kozak
Kozak is offline
Citaat:
Wawl schreef:
DBZ is gewoon super cool, en wat vinden de mensen van The Fusion Saga zoals hij nu aan de gang is??
Is op zich wel leuk alleen vindt ik dat ze iets serieuzer moeten zijn. Dat ze nu in het lichaam van Buu wat snotjes aan het bashen zijn slaat echt nergens op. Ze hadden meer voorbeeld moeten nemen aan de Frieza Saga, vanaf dat punt is het mis gegaan.
__________________
Een goed lid verslapt niet.
Oud 04-12-2002, 12:37
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Kozak schreef:
Is op zich wel leuk alleen vindt ik dat ze iets serieuzer moeten zijn. Dat ze nu in het lichaam van Buu wat snotjes aan het bashen zijn slaat echt nergens op. Ze hadden meer voorbeeld moeten nemen aan de Frieza Saga, vanaf dat punt is het mis gegaan.
De Kid Buu saga overtreft de Frieze saga op alle gebieden...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 04-12-2002, 14:27
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
D@mien schreef:
De Kid Buu saga overtreft de Frieze saga op alle gebieden...
volledig mee eens

Frieza-saga vond ik maar 1 keertje boeiend....

Beetje lol erin mag ook wel

Vooral als het gaat om het geval Buu
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Oud 04-12-2002, 18:21
CraigDavid
Avatar van CraigDavid
CraigDavid is offline
wie is daar?
buu
buu hoe?
niet huilen

vond ik eigenlijk wel een goeie!!
__________________
Stars shine bright, but the light rarely stays on
Oud 04-12-2002, 19:55
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Buu saga is wel leuk, net zo goed als alle andere sagas.
Oud 05-12-2002, 09:54
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:
volgens mij bedoelt hij waar elf is gebleven nadat hij buu tegen wou houden en door dende genezen is. of werd hij na zijn mislukte poging bang en is hij de bergen in gevlucht?
denk ik.. en opgeruimd staat netjes hoor,k heb een hekel aan hem
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Oud 05-12-2002, 15:27
Kozak
Avatar van Kozak
Kozak is offline
Citaat:
D@mien schreef:
De Kid Buu saga overtreft de Frieze saga op alle gebieden...
Hmmm dan wil ik wel weten welke gebieden:
- minder actie
- minder spanning
- minder voorspel
- Bij Buu kun je nog voorstellen dat G. hem gaat verslaan, bij Frieza was dat anders
- het is veel lolliger, als ik lol wou dan was ik wel 15 jaar ofzo.
__________________
Een goed lid verslapt niet.
Oud 05-12-2002, 16:00
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Freeza saga .


kwilde de cell games


en zo in ene
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 05-12-2002, 17:31
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Stom!! Het is best dom om deze te gaam herhelen. Waarom moesten ze nu weer stoppen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 05-12-2002, 17:34
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
jah waarom gaan ze in godsnaam niet door met buu???



flikkers..
Oud 05-12-2002, 17:43
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
en dan nog wel op 5 december
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 05-12-2002, 17:49
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
Vash! schreef:
en dan nog wel op 5 december
*huilt*
Oud 05-12-2002, 18:17
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Kozak schreef:
Hmmm dan wil ik wel weten welke gebieden:
- minder actie


Kid Buu saga is een en al actie

- minder spanning

Vinnet wel spannend hoor....al weet ik al hoe et afloopt...maar dat wist ik bij de Frieza saga ook...[/b]

- minder voorspel

Deze snap ik iet...kan je deze ff uitleggen?


- Bij Buu kun je nog voorstellen dat G. hem gaat verslaan, bij Frieza was dat anders

Je weet van tevoren al bij Frieza dat al Goku genezen is, dattie dan Frieza zn reet schopt...


- het is veel lolliger, als ik lol wou dan was ik wel 15 jaar ofzo.

De lol in de Kid Buu saga is er nietecht...et is puur actie
Ze zijn nu aant herhalen omdat de Kid Buu saga nog niet in zn geheel uit is....anders moesten ze volgende week toch stoppen...en dan....jullie zijn verwent! De FUN downloaders onder ons weten wat wachten is...wij moeten om de 6-8 eps weer een maand w88...en die eps eindigen altijd zeer spannend...
So stop your bitchin' dudes!!
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 05-12-2002, 18:58
CraigDavid
Avatar van CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Ze zijn nu aant herhalen omdat de Kid Buu saga nog niet in zn geheel uit is....anders moesten ze volgende week toch stoppen...en dan....jullie zijn verwent! De FUN downloaders onder ons weten wat wachten is...wij moeten om de 6-8 eps weer een maand w88...en die eps eindigen altijd zeer spannend...
So stop your bitchin' dudes!!
niet iedereen heeft super-internet!!!
__________________
Stars shine bright, but the light rarely stays on
Oud 05-12-2002, 21:46
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:
niet iedereen heeft super-internet!!!
tijd om je canal+ op te zeggen
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 06-12-2002, 10:59
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:
niet iedereen heeft super-internet!!!
Daar doel ik ok niet op, ik bedoel alleen maar dat de TV kijkerstot nu toe zijn verwent met de hele rits episodes achter mekaar...denk maar zo: Als in de loop van volgend jaar 261 begint op TV, respecteer je em veel meer....
Voor de TV kijkers onder ons was 248 - A whole New Gohan zomaar een ep...maar de downloaders onder ons hebben 2 maanden moeten teren op de 'next time on DBZ' van 247....daarom is 248 in mijn ogen dus über....samen met nog zo'n rits eps...vanwege dat w88...zie et w88 dus niet als vloek, maar als een soort van zegen...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 06-12-2002, 21:39
SS2Gohan
Avatar van SS2Gohan
SS2Gohan is offline
D@mien


Heb jij enig idee wanneer we 267 kunnen verwachtten?? Zit zwaar op het vervolg te w8en, ff kijken hoe Satan tegen Kid Buu gaat vechten . En inderdaad 248 was DE ep voor ons downloaders.

(En zo waren er idd nog vele andere eps, ben daarom ook heel blij dat ik alle eps van 1 t/m 266 bezit)
__________________
Pirates Of The Caribbean: "Remember This As The Day You Almost Caught Captain Jack Sparrow" ''But why is the rum gone?''
Oud 06-12-2002, 22:56
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
SS2Gohan schreef:
D@mien


Heb jij enig idee wanneer we 267 kunnen verwachtten?? Zit zwaar op het vervolg te w8en, ff kijken hoe Satan tegen Kid Buu gaat vechten . En inderdaad 248 was DE ep voor ons downloaders.

(En zo waren er idd nog vele andere eps, ben daarom ook heel blij dat ik alle eps van 1 t/m 266 bezit)
Als ik me niet vergis is de release van 267-272 op 28 December....maar daar ben ik niet 100% zeker van..kzallet nog ff opzoeken..
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 07-12-2002, 13:10
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
SS2Gohan schreef:
D@mien


Heb jij enig idee wanneer we 267 kunnen verwachtten?? Zit zwaar op het vervolg te w8en, ff kijken hoe Satan tegen Kid Buu gaat vechten . En inderdaad 248 was DE ep voor ons downloaders.

(En zo waren er idd nog vele andere eps, ben daarom ook heel blij dat ik alle eps van 1 t/m 266 bezit)
Hoevaak heb je nou eigenlijk gemiddeld ongeveer een aflevering gezien? En is er dan ook nog een die je bijvoorbeeld wel twintig keer of weet ik hoe vaak gezien hebt?
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 07-12-2002, 14:52
Rimmer_Dall
Rimmer_Dall is offline
Citaat:
SS2Gohan schreef:
(En zo waren er idd nog vele andere eps, ben daarom ook heel blij dat ik alle eps van 1 t/m 266 bezit)
Ik zit al dagen op Kazaa te kijken of ik ergens het Engelse 261 kan vinden, maar ik krijg alleen maar Japanse en Franse. Waar heb jij ze gedownload?
Oud 07-12-2002, 15:03
Phreak
Avatar van Phreak
Phreak is offline
Citaat:
Rimmer_Dall schreef:
Ik zit al dagen op Kazaa te kijken of ik ergens het Engelse 261 kan vinden, maar ik krijg alleen maar Japanse en Franse. Waar heb jij ze gedownload?
Ik download ze hier: http://www.saiyan.nl Je heb nu geloof ik geen afl. 261 maar die zullen zo snel mogelijk online gezet worden. Mischien weet een ander betere raad! Succes

- Courage
__________________
Enlightenment is LIEV!! :P
Oud 07-12-2002, 15:45
SS2Gohan
Avatar van SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Citaat:
Vash! schreef:
Hoevaak heb je nou eigenlijk gemiddeld ongeveer een aflevering gezien? En is er dan ook nog een die je bijvoorbeeld wel twintig keer of weet ik hoe vaak gezien hebt?
Mijn persoonlijke favo eps die heb ik echt wel 10 - 15 x gezien ofzo, de rest maar 1/2 keer

Citaat:
Rimmer_Dall schreef:
Ik zit al dagen op Kazaa te kijken of ik ergens het Engelse 261 kan vinden, maar ik krijg alleen maar Japanse en Franse. Waar heb jij ze gedownload?
Ik download ze meestal rechtstreeks van Mirc af, maar heb ook wel sites zoals songoku.nl en dbz-media.com
__________________
Pirates Of The Caribbean: "Remember This As The Day You Almost Caught Captain Jack Sparrow" ''But why is the rum gone?''
Oud 07-12-2002, 17:28
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Weet iemand btw al of de 266 al uit is waar ze niet op dbz-media lopen te kankeren? das nl zeer irritant...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 07-12-2002, 18:54
SS2Gohan
Avatar van SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Weet iemand btw al of de 266 al uit is waar ze niet op dbz-media lopen te kankeren? das nl zeer irritant...
Hij is er wel, maar heb um zelf nog niet kunnen krijgen, ga mogge Mirc afzoeken
__________________
Pirates Of The Caribbean: "Remember This As The Day You Almost Caught Captain Jack Sparrow" ''But why is the rum gone?''
Oud 10-12-2002, 22:06
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
ff een vraagje...

goeie Buu wordt door slechte Buu opgegeten als een chocolaatje, en ook geabsorbeerd. Maar toen Gotenks tegen Buu vocht, had Buu de anderen ook in chocola verandert en opgegeten, maar toen transformeerde hij niet

da klopt dus nix van
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 11-12-2002, 14:29
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Vash! schreef:
ff een vraagje...

goeie Buu wordt door slechte Buu opgegeten als een chocolaatje, en ook geabsorbeerd. Maar toen Gotenks tegen Buu vocht, had Buu de anderen ook in chocola verandert en opgegeten, maar toen transformeerde hij niet

da klopt dus nix van
Die anderen waren te zwak om hem te laten transformeren misschien?
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 11-12-2002, 17:48
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Et is idd vaag..maar ik zie et maar zo: Evil Buu transformeerde naar Super Buu omdat hij een Buu opvrat..en dat is 'speciaal' omdat het een deel van henm is, en hij zn essentie dus weer in zich heeft...en de rest van de crew vrat hij gewoon op...en er gebeurde nix omdat die dudes geen deel waren van hem...(nogmaals: ik denk ik zelf, hier is geen bewijs voor...I'm just trying to make sense of it...)
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 13-12-2002, 22:00
1234NightRemcoZ
1234NightRemcoZ is offline
Vegeta so you still got plenty of fight left
Goku yeah
Vegeta impressive
Vegeta i didn´t think you last this long
Goku really i could say the same about you vegeta you learn´t a few new tricks while i´ve been away

Let Go Son Let Go
You Got all the power you need to beat these guys
you can just remember how to fight with your feelings like you did against cell
just remember all the people you fighting for and how much you care about them
let that be your weapon

s it too hard to understand clown
enough of your feelings your just stoling because you know that i´m going to beat you
no vegeta i know you can sense the same thing
we don´t have any time for this now vegeta we´re the ones who has buu let out of his shell it´s because of us
buu is just a science show

everyone on earth will be killed YOU HEAR ME BULMA TRUNKS EVERYONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SHUT UP!!!!!!!!!!!!!! SHUTTTTTTTTTT UPPPPPPPPPPPP

echt toffffffffff dbz
Oud 14-12-2002, 00:50
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Et is idd vaag..maar ik zie et maar zo: Evil Buu transformeerde naar Super Buu omdat hij een Buu opvrat..en dat is 'speciaal' omdat het een deel van henm is, en hij zn essentie dus weer in zich heeft...en de rest van de crew vrat hij gewoon op...en er gebeurde nix omdat die dudes geen deel waren van hem...(nogmaals: ik denk ik zelf, hier is geen bewijs voor...I'm just trying to make sense of it...)
Maar Gotenks en Gohan waren toch niet onderdeel van hem en daar transformeerde hij wel van??? Dan is die conclusie dat ze te zwak waren dus de beste denk ik.


)_()_(&*__(_*)( SPOILER (voor ep 263?? ) (*)_((*&^))(*&)*


Maar dat klopt dan ook weer niet met die Kais die die had opgevreten in zen orginele vorm, want die hadden hem weer wel afgezwakt, daarom was hij helemaal niet meer zo evil...

maja, der zijn wel meer kleine dan wel enorme gaatjes in het plot
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 14-12-2002, 13:32
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Vash! schreef:
Maar Gotenks en Gohan waren toch niet onderdeel van hem en daar transformeerde hij wel van??? Dan is die conclusie dat ze te zwak waren dus de beste denk ik.
Maar Buu absorbeerde Gohan en Gotenks ook...het probleem was juist dat Evil Buu Fat buu opat ipv absorbeerde, en dattie daarvan wél transformeerde...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 14-12-2002, 14:12
Verwijderd
SPOILER ALERT!!!!!!!!!!!
SPOILER ALERT!!!!!!!!!!!
SPOILER ALERT!!!!!!!!!!!

In ep 262 zie je dat kid buu alleen die dikke Kai en die klerekast-achtige kai abosrbeerd. Bij allebei ziet hij er dan uit als hun.
De andere kais, zoals die vrouwlijke, heeft hij gewoon afgeslacht.

Toen ze in Buu zaten zagen ze Gohan en het zooitje vast zitten in die vage coconnen. Mijn Theorie is dat alleen hun kracht is geabsorbeerd. Ga maar na, de normale mensen zijn belachelijk zwak, dus zal hij nooit hun krachten willen absorberen, alleen maar hun lichamen voor voedsel en energie. De Z-luitjes zijn daarentegen wél sterk dus absorbeerde hij hun krachten. Goku zei dat ze nog leefden en ze waren ook niet te zien in het dodenrijk.

Mijn conclusie: Buu houdt ze in leven zodat hij hun kracht kan blijven gebruiken. Als ze dood zijn kan hij hun kracht niet meer absorberen. Het feit dat Fat Buu Fat Buu blijft ook als hij bevrijd wordt is simpelweg omdat niemand die bolle kai in hem bevrijdt heeft. Ik weet niet of Fat Buu altijd zo blijft, want ik heb alleen 262 nog gezien en ik had gehoord dat hij ook nog ontsnapt.

Al met al lijkt dit mij een redelijke conclusie.
Oud 14-12-2002, 20:56
Chill
Avatar van Chill
Chill is offline
SPOILERS






ze komen uit het lichaam van Buu en daarna verandert Buu in Kid-Buu, een kindversie van Buu en dan is ie nog sterker.
Iedereen wordt gebeukt, behalve Goku. Die relt dus dan lang met Buu en verder weet ik niet hoe het verder gaat.

oja en veeeel later wordt Goku super saiyan 5 (als Buu volgens mij al dood is) en dan verandert hij in een rooie aap. en daarna veranderd Goku in een kind.
(vraag niet hoe)
Oud 14-12-2002, 21:26
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Chill schreef:

oja en veeeel later wordt Goku super saiyan 5 (als Buu volgens mij al dood is) en dan verandert hij in een rooie aap. en daarna veranderd Goku in een kind.
(vraag niet hoe)
1 woord...
Nee

ten 1e, wordt Goku kind gewenst in DBGT, het vervolg op DBZ, maar daar gaat dit topic (nog) niet over.
ten 2e wordt Goku maximaal SSJ4
ten 3e wordt Goku eerst kind en een hele zooi afleveringen later wordt hij pas SSJ4
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 15-12-2002, 10:30
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
en

SPOILER?


in gt komt fat buu weer terug, als vriendelijk persoon, die samen met de (gt)fighters vecht, kweet alleen niet meer welke saga. Volgens mij ergens met de draken
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 15-12-2002, 12:01
Verwijderd
In dbz komt hij aan het eind toch ook weer terug? ik heb nog een plaatje gezien waarop allt lui stonden+fat buu, en nee het was geen ´gewoon´ plaatje, het was een plaatje uit een ep.
En hoe zit het met Ubuu? of hoe die ook heet. Ik had iets gehoord van dat het Buu was die teruggewenst was door Goku omdat ie ff goed wou vechten, maar ipv de slechte buu is Ubuu goed en ziet ie eruit als een mens.

Someone PLEASE explain.
Oud 15-12-2002, 12:44
bulma_14
Avatar van bulma_14
bulma_14 is offline
Hemensen wie vinden jullie het leukste van dbz??

Ikke vet wel GOKU!! HIj rulezzz...
En hij is grappig

Hier is een leuke site van DBZ
__________________
buffy rulezz
Oud 15-12-2002, 14:12
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Ja, kijk, Goku is nou echt zo'n leuk, knap opvulsel van een tv serie (dat ie de hoofdpersoon is boeit nu ff niet), waar het nou eigulijks om draait (bij mij) is Vegeta. Die s nu eenmaal echt geweldig!!! Fantastiesch ventje vink dat. Wie kan nu een hekel aan mijn skatjeuh hebben?
Oud 15-12-2002, 14:28
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Morridin schreef:
In dbz komt hij aan het eind toch ook weer terug? ik heb nog een plaatje gezien waarop allt lui stonden+fat buu, en nee het was geen ´gewoon´ plaatje, het was een plaatje uit een ep.
En hoe zit het met Ubuu? of hoe die ook heet. Ik had iets gehoord van dat het Buu was die teruggewenst was door Goku omdat ie ff goed wou vechten, maar ipv de slechte buu is Ubuu goed en ziet ie eruit als een mens.

Someone PLEASE explain.
SPOILER

1) Fat Buu komt al tijdens het gevecht met Kid Buu terug, omdat Kid Buu Hercule eens in elkaar wil rammen

2) Als Goku Kid Buu verslaat, hoopt Goku dat de kracht van Buu in een goed persoon komt en dat ze elkaar dan tegenkomen.
King Yemma hoorde dat en zorgde dat Ubuu de kracht van Kid Buu kreeg. 10 jaar ofzo na het gevecht met Kid Buu is er een world martial arts tournament en daarin komen Goku en Ubuu (met wat hulp) tegen elkaar uit.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 15-12-2002, 14:29
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
King Kai
Oud 15-12-2002, 15:07
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
SPOILER

2) Als Goku Kid Buu verslaat, hoopt Goku dat de kracht van Buu in een goed persoon komt en dat ze elkaar dan tegenkomen.
King Yemma hoorde dat en zorgde dat Ubuu de kracht van Kid Buu kreeg. 10 jaar ofzo na het gevecht met Kid Buu is er een world martial arts tournament en daarin komen Goku en Ubuu (met wat hulp) tegen elkaar uit.
UUb ontstond toch omdat Goku wenste bij Porunga dat Buu reincarneerde in een goed persoon?
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 15-12-2002, 15:24
Rioto
Citaat:
Nospheratou schreef:
Ja, kijk, Goku is nou echt zo'n leuk, knap opvulsel van een tv serie (dat ie de hoofdpersoon is boeit nu ff niet), waar het nou eigulijks om draait (bij mij) is Vegeta. Die s nu eenmaal echt geweldig!!! Fantastiesch ventje vink dat. Wie kan nu een hekel aan mijn skatjeuh hebben?
Ik

Ik kijk het al lang niet meer maar Krillin Schop toch vet Kont !
Oud 15-12-2002, 15:33
Phreak
Avatar van Phreak
Phreak is offline
Goku & Vegeta ( Vegito ) dus.
__________________
Enlightenment is LIEV!! :P

Laatst gewijzigd op 15-12-2002 om 18:03.
Oud 15-12-2002, 16:01
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Ik vind Trunks wel vet op zich...
met dat zwaard enzo... beetje zelfde arrogantie als Vegeta enzo... ja best wel vet...
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Oud 15-12-2002, 17:02
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline


__________________
looking for new ways to get lost
Oud 16-12-2002, 18:56
1234NightRemcoZ
1234NightRemcoZ is offline
Living on earth in my time is like living on a nightmare
Always running and hiding and looking for a way out
Hunting me down is one of there favorite hobbies but it's to against one
There is not much i can do against them except run
What!!!!.What about all the others I mean aren't they helping you?
They can't
Huh?
There dead 3 years from now the earth special forces will be gone
I'm all that's left i'm doing the best i can there all gone Vegeta,Krillin,Jamcha,Tien,Chouso,Piccolo There all going to lose there lifes against the andriods in a horrible battle There be only one survivor That's my master and best friend gohan He nearly escape from that battle but then 13 years later They finally get him.That was 4 years ago in my time And as you already know Piccolo is gone so there is no chance of reviving any one with the dragonballs
Now what's the deal they look like somebody died over there
Darn Them MEN!!!!! There just far too strong
Wait a sec Hey trunks what happens to me do i do i die in the battle aswell?
No You die before it Not too long from now you catch a new virus that attacks the hart you're going to die from it
It's a radical virus You're start hearing about it soon not even a super saiyan can beat it. What a bummer being killt by a stupid virus What a waste darn it i want to fight those andriods I don't even get to take a crack at them You mean after everything you heard you still want to fight them.Aren't you scared at them at all?Well, sure a little bit all challengers are are scary at first.Maybe i could make a differents.I guy like you probablly could you're a true warrior my mother and gohan where right about you goku.I really can trust you i'm glad i can
HUH???
Here you go take this men for you're healt.My healt?It's an antidode There is no Cure now for that nasty virus you're going to get but in my time there is.Take this when you get sick and you'll be fine
You're kidding me WOW! AWESOME!! it's purple too.I shouldn't be doing this goku because it's going to change history but some history should change Things are pretty bad.Where living in fear with no way out it's terrible.But you can make a differents goku.My mother told me that you could and now i believe her.You're mother knows me? Am i going to meat her or do i already know her now?Now.OH WOW i know you're mom ha that's bizarre Does she live by mear something.She's standing right there.BHAHAHAHAHHAHAHAHAH BULMA! IS YOUR MOTHER?HAHA.That guy just pointet his finger and kakarott fel down.I could have swear that goku cald my name.WOW!Bulma and Vegeta ha Unbelievable.I thought bulma was going to end up marrying Jamcha.But men Vegeta???Jamcha and my mother going to brake up.He find someone else.And my mom she falls in love with my dad.Ofcourse he can never admit that he loves my mother.No shock there.I know them and men o men the're the fighstiest people i know.I don't remember my dad so it's really great to get to meat him.I know it's bizzare but There find 'the way to each other pretty soon but if they get wind of it,it might not happen Promise you won't tell them goku or i might not be born hey not a problem Well look i beter be able off my mother worried sick about me she need's to know that everything win oke.Yeah please tell her that i send my love.And thanks for this You're great.He you helped me in alot of ways I should be thanking you.ME? what did i do.Well I felt alone since gohan died he was the last person that understood me and my power but meating you was inspiritly Goku It's been like finding a long lost brother You take care.You to You're a brave young men trunks Now that i've met you I'll be with you in spirit no matter where you go.Men he didn't even say goodbye.Oh men now what Three years gosh How i'm going to let them know Daddy He goku So what did that guy say.Oh hmmhmmhmh well nothing important really.That's funny it all sounded pretty important to me.Really,you heard it all?Oh common what's so important that you can't tell us goku.Well i can't really say.Alright that's fine but if you won't i will.But gosh you heard?Don't worry goku I won't say anything that would in danger your friend.And that's the whole story in three years all of us except gohan are suppose to die in a battle with the andriods But now that we know maybe we can change that.Look believe what you want to believe as for me i want to live so i'm going to train You can risk it but i'm going to be prepared Look there he is Father you're so tof and proud hard and cold like a rock but still deep down your hart tiks like mine does I know you feel I'm you're son And i would always love you I'm glad i got to see you dad farewell young mother Maybe good spirits keep you save He's gone Yeah back to the future How strange i could have swear that he was wating goodbye to me men i'm going to train you guys Me too yeah i'm too Another super saiyan i've got to have it i've got to expirieens it Gosh goodbye who ever you are WOW GOSH! Dad Do you really believe that,that guy came from the future YES! I DO SON YES I DO!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie "De mens is egoïstisch"
Egoconstructie
52 17-04-2010 13:38
Levensbeschouwing & Filosofie God is:
hookee
204 17-06-2009 12:35
Films, TV & Radio Het grote DBZ topic deel 2
Vlooienband
101 24-04-2003 00:32
Films, TV & Radio Het grote Gundam Wings topic
Verwijderd
37 18-02-2003 11:46
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Films, TV & Radio dragonballz
mocrodealer
4 04-11-2002 12:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53.